Whiiiiiiiiii zojuist de verloskundige gebeld en ik heb de eerste afspraak op 18 juni spannend zeg! Heb ik een vraag aan Sjansie. Ik zie dat jij steeds de lijst aanpast. Geven we die dingetjes aan jou door of is het handig als iedereen dat zelf doet? Ik weet niet wat hier gebruikelijk is.
Ik heb me zojuist aangemeld voor moeders voor moeders. Vanavond eens teruglezen wat iedereen geschreven heeft
Hallo allemaal, Voor diegene die gestopt zijn met roken: VOLHOUDEN. Dat zeg ik ook tegen mezelf... Van mijn zoon wou ik ook stoppen, maar heb dat niet volgehouden (we gingen dan ook nog veel meer uit). Als de drang te groot wordt beloon ik mezelf met een klein cadeautje. Voor de rest: niet te veel zorgen maken en genieten van het mooie weer (want dat is bijna over :x ) Groetjes
nou even snel... Ben NIETS duidelijker geworden.. Nog steeds hetzelfde..ze ziet wel wat..maar ze weet niet of dat het is..want ze ziet het niet duidelijk.. weer bloed laten prikken.. en dat moest boven de 1000 zijn.. İk weet het ook niet.. ze legt niets uit..de zuster deed helemaal niet aardig zij maar dat ik op moest schieten.. we gaan vrijdag naar een ander ziekenhuis ik kan dit niet nog langer aan hoor..
Vind het maar vreemd hoor! Ze moeten toch wel iets kunnen zien nu.... of tenminste verschil met de vorige echo... Hebben ze wel je angst voor een eventuele bbz kunnen wegnemen.. Second opinion vragen kan tuurlijk nooit kwaad.... zeker als ze je zo behandelen! Succes met je bloeduitslag... duim voor je... xxmona
hier de 3e mama die ook zwanger is en januari 2009 gaat bevallen echt toppie! ben nu 6 weken zwanger en gaat super!
Nouja hoorde van een turks vrouwtje die zei dat ze met 5 weken en 4 dagen een echo had laten maken en toen zei de dokter dat ze geluk had dat hij wat zag als ze een dag eerder was gekomen had hij wellicht niets kunnen zien... Kijk zoiets kan ze ook zeggen.. Want als ik het hier aan een verloskundige voorleg zeggen ze maar het kan heel goed zijn dat ze niets zien.. Ik vind dat ze dus erg overdrijft.. Op dit moment zie ik het positief in..ik wacht het bloed af.. Mocht dat gestegen zijn heb ik nog maar twee mogelijkheden.. 1. Het vruchtje zit er dus wel..het groeit ook..maar ze ziet het niet.. 2. Mijn hcg stijgt..maar ze ziet niets..dus het kan buiten de baarmoeder zitten.. ze heeft hetzelfde als de vorige keer gezegd..zoals ik dus hierboven ook zo..ja ik zie wel wat maar het is niet duidelijk genoeg..weet niet of dat het is..we wachten af.. Ik vroeg ja eh okey maar wat nu? ja we blijven je controleren..bloed laten prikken..en aan de hand daarvan dus verder kijken.. Ja hardstikke leuk maar is er geen enkele mogelijkheid dan om te onderzoeken of het echt buiten de baarmoeder zit..maar goed dat heb ik niet eens kunnen vragen want duidelijk hadden ze haast en geen zin en tijd om vragen te beantwoorden.. Moet je nagaan..en dit in een particulier (en dus super duur!) ziekenhuis..
Oh AllahinKullu, wat vervelend zeg Ik hoop echt dat je snel zekerheid hebt, want dit is toch helemaal niets! Hier wordt trouwens zo ontzettend veel geschreven, dat ik het bijna niet bij kan houden! Ik wil wel nog even een bizar nieuwtje vertellen: Was vandaag bij de acupuncturiste en die voelde meteen dat ik zwanger ben! Alleen: rechts voelde ze een meisje, links een jongen! Zouden het er twee zijn? We wachten af! Zouden ze dat op 4 juni al kunnen zien? Ik ben dan 9 weken en 3 dagen....
Hai meiden Nou hier begint de zon weg te trekken en de wolken nemen toe Hai Yvette Jeetje wat spannend en wat leuk als het er 2 zouden zijn ,wat vind je daar zelf van : Ze zouden het kunnen zien...............toen ik van Noël zw was geworden wisten ze dat er 2 eitjes waren gesprongen dus met bijna 8 weken zijn ze erg goed gaan kijken maar het was er echt maar 1 tje dus ze zouden het kunnen zien,of ze moeten echt achter elkaar liggen dat hoor je ook weleens......... Hai AllahinKullu Nou sorry hoor meid,maar ze kunnen dite cht wel anders doen of zie ik dat verkeerd..............het kan natuurlijk nog te vroeg zijn maar ze kunnen vergelijken van de vorige keer...........ze kunnen ook gaan zoeken en kijken,en als ze daar geen tijd voor hebben dan maken ze die maar................ik was bij Noël bij mijn eerste echo bijna 4 weken ze zagen niets ook geen vruchtzakje maar aan mijn slijm konden ze het zien dat het wel aan het beginnen was...een week later zat er een vruchtzak weer een week later was het vruchtzakje wat gegroeid maar nog geen kloppend hartje en na 10 dagen later weer een kloppend hartje.........waarom ga je met je verhaal niet even naar de ha en dan kan hij je doorsturen naar een ander zkh,als je ha belt dan kan je meestal meteen terecht tenminste dat was bij mij wel.....................laat je me wat weten van je uitlsgane meid? Hai Sabrina Gefeliciteerd met je zw meid Hai lady bug 18 juni meid een afspraak nu word het meteen echter he
Ik weet het echt niet patrieske.. daar heeft ze dus niets over gezegd.. maar ik woon niet in nederland he dus vandaar dat het wat anders gaat hier..kan niet naar de huisarts dus.. Ik ga vrijdag naar de dokter die mijn bevalling heeft gedaan van mijn dochtertje..zij was echt super lief en ook erg goed.. ze zal me denk ook meer uitleggen..
@ AllahinKullu: waar woon jij dan eigenlijk? Ik lees net dat je niet in Nederland woont? @ Patrieske: Ja, het zou wat zijn he Nou, ik zou het wel heel bijzonder vinden hoor, we wachten rustig af, ik ga me nergens op instellen nu! Twee zou heel erg leuk zijn, maar één per zwangerschap lijkt me toch een stuk makkelijker! Hoe ist nu met jou?
@ Tacha1987: Gelukkig was het een misverstand! Had ze je snel gemaild toen ze zag wat we over haar schreven? Lol.. Leuk dat we op dezelfde dag mogen echo-en. Nog 4 weekjes geduld hebben. Ben blij dat ik er een vakantie tussen heb zitten! @ ramona0309: Ik wist niet dat jij zo'n zeikerd was! Alle kannen vol gepiest... Hopelijk geen gele vingers gekregen. Ik ga niet meedoen met dat gebeuren, heb nl door ziekte altijd bloed in mijn urine zitten, en daar zijn ze niet zo blij mee. Dus geen kannen op de wc hier. @ Britt, Merel69, Nettie, Merelrosie en de rest van de dames die gestopt zijn met roken: Super goed, en hou vol! Valt niet altijd mee, maar is voor het goede doel. Je kan ook z'n supersmoker aanschaffen, daar kan je nl ook ampullen bij kopen waar helemaal geen nicotine inzit. Zero heet die. En dan krijg je dus alleen waterdamp binnen. Goed voor de psyche eventueel, en het afbouwen voor jou Sjansie! En niemand die ziet dat je gestopt bent. @ Nettie: Helemaal gelijk, genieten van elk moment van de zwangerschap! @ patrieske16: Veel succes met de echo morgen! Hopelijk zie je het hartje al kloppen! Zou super zijn. En wat betreft die vakantie... zo'n zin in! Huis staat ook midden in een tropische tuin op een berg. En vanaf het terras is er zeezicht! Zit er al 5 maanden op te wachten, nog 14 nachtjes. Benieuwd hoe m'n vent reageert als ik 's ochtends als ie naar zijn werk wil gaan zeg dat ie zijn koffer in mag pakken. @ AllahinKullu: Het bijft even spannend. Ze kunnen dat volgens mij ook niet zo goed zien dan. BB ook niet. Maar als je BBZ hebt dan merk je dat echt wel hoor! Hoe komt het eigenlijk dat je al zo vroeg die eerste echo kreeg? Vervelend toch, al die zorgen, terwijl het wrsch goed is allemaal. Ik blijf voor je duimen! @ Sabrinamaat: Gefeliciteerd met je zwangerschap en welkom! @ Yvette1983: wat bizar ja, dat die acupuncturiste dat meteen kan voelen! Weet je wel meteen dat je een echte goede acupuncturiste hebt! zeker als het straks echt een tweeling blijkt te zijn! Ben erg benieuwd. Wat zou je er zelf van vinden? Ik ben onder behandeling bij de Gyn. Dan hoef ik toch niet ook een intake te doen ofzo bij een verloskundige? Of wel? Weet iemand dat? Verder net even boodschappen gedaan. Stond ik in de boekhandel werd ik me toch opeens een partij misselijk.. Heb wel een leuk boek gekocht voor de aanstaande opa en oma. Daar kunnen/moeten ze dan vragen invullen wat het verhaal van hun leven verteld. En foto's inplakken.over waar ze opgroeide en hoe ze als kind waren enzo. Benieuwd of ze de hint snappen als ze het uitpakken morgen! Vind het wel leuk om het te vertellen morgen, dan ben ik ook jarig!
zal hier nooit meer neer zetten dat ik niet (meer) misselijk ben...... Ben me vanmiddag toch beroerd.... gaat echt niet lekker... Zo zie je maar weer, nooit de goden verzoeken... xxmona
Hai Ramona jeetje meid,ineens wel zo ziek,maar goed het haalt misschien je angst wat weg nu,maar het is zeker niet fijn,veel beterschap meid.........al is het een gezonde ziekte zoals ze zeggen.............ik hoop dat je met kleine beetjes eten wat op zal knappen meid......... Hai Birthe Bedankt meid,vind het erg spannend en ik hoop dat ze echt wat zulen gaan zien,ik ben nu mijn huis aan het poetsen gegaan en ga zo naar een verjaardag de zoon van mijn vriendin word 21 en dat is toch weer een mijlpaal..........ze is een jonge mama ze was 17 toen ze zwanger was,gek dat hij al volwassen is nu maar goed en dan vanavond ga ik kaarten dan heb ik mijn afleiding wat voor morgen,jeetje ik ben erg zenuwachtig Oke je man weet dat dus helemaal niet meid...............wat spannend zeg hahahahah,laat me weten hoe hij reageerde als jullie terug zijn Hai Yvette Ja ineens 2 hahahahah ,het lijkt me erg mooi maar wat je zegt een zwangerschap zal een stuk spannender zijn en daarna 2 kleintjes te verzorgen petje af hoor wie dat kunnen,je doet het natuurlijk wel maar het lijkt mij wel zwaar,maar ook speciaal Hierboven staat aan Birthe hoe ik mijzelf voel......... Hai AllahinKullu Oke meid dat had ik nog niet gelezen sorry waar woon je dan als ik dat mag vragen meid? Dan zou ik dat ook zeker gaan doen meid,naar je oude arts,heb je die al gebeld dat je vrijdag langs kan en kan je niet eerder misschien? Lieverd een dikke knuf van mij
@ Ramona: Meid, ik wens je heel veel sterkte... ik roep ook al de hele zwangerschap dat ik nergens last van heb, dus ik denk dat ik dat nu maar eens ga afkloppen! Sterkte! @ Birthe: ja, bizar he Ik ben eens heel benieuwd, ze wilde verder nog geen uitspraken doen tot verder in de zwangerschap, omdat het nog zo pril is, we wachten af Hee, en ik lees bij Patrieske iets over dat je man iets nog niet weet? Weet hij wel al van je zwangerschap? Ik wens je alvast een fijne verjaardag morgen En veel plezier bij het vertellen @ Patrieske: Heel veel succes morgen meid! Een spannend dagje dus nog! Ik duim voor je
Ha Yvette, hij weet wel dat ik zwanger ben, alleen nog niet dat het van de buurman is. HAHA GRAPJE! flauwekul.. Nee, Hij weet niet dat ik een vakantie heb geregeld. Een surprise, denkt ie 's ochtends gewoon dat ie gaat werken en dan mag ie thuis blijven... lekker 12 dagen naar malaga!
Kan iemand mij erbij zetten? Ik ben 16 januari uitgerekend. Ik ben 26 en zwanger van ons 1e kindje! Wil iemand dat doen? Toen ik het deed ging het mis!
Ik ook niet hahha ik doe het vaak wel maar je mag het zelf ook doen? In het andere forum deed 1 persoon het en dan blijft het wel overzichtelijk vind ik? liefs Chantal.