Januari 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Sophie, 27 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SimplyMe

SimplyMe Niet meer actief

Hallo meiden,

@Libra: Welkom terug! ;)

@Joyce: Hier worden ook de containers vandaag geleegd en er staat
    iemand met een elektrische heggeschaar (of hoe zo'n lawaaiding ook
    heet) zijn heg te knippen. Bij mij begon de ellende ook om ongeveer half 9.
    Wel toevallig! :) Ik werd alleen om 7 uur al wakker van de wekker,
    scholen zijn weer begonnen hier. :(

@Re81: Wat een vaag verhaal zeg. Kan mij voorstellen dat je flink baalt.
    Was het al definitief besloten? Ben je zo netjes om ze op tijd te vertellen
    dat je zwanger bent... Krijg je dit.. :( Echt shit weer!

Maar wel iets leuks te doen vandaag dus. Naar je kleintje luisteren is ook
    echt te gek. Daar heb ik ook altijd erg zin in. Veel plezier. ;)

Groetjes SimplyMe

2. Re81

Re81 Bekend lid

11 feb 2008
    903
    0
    0
    Nee het is nog niet definitief besloten. Aanstaande vrijdag hebben we vergadering en dan zal het nog wel een keer voorgelegd worden. Ga vanmiddag maar eens bij een collega babbelen, ik weet vrij zeker dat er een groot deel van mijn collega's aan mijn kant zullen staan, maar toch, het blijft een k*tstreek, inderdaad, hoe verzinnen ze het. Heb ook al bedacht dat ik in het vervolg maar wacht met vertellen van een eventuele volgende zwangerschap en dit ga ik mijn collega's (bijna allemaal jonge vrouwen) ook aanraden.

3. ramona0309

ramona0309 Niet meer actief

Ja en dan zeggen ze:
    "eerlijkheid duurt het langst".... Dat gezegde kunnen we tegenwoordig ook wel schrappen....
    succes...!

4. Mikki77

Mikki77 VIP lid

17 nov 2007
    5.698
    0
    36
    Noord-Holland
    Yvette en Iloveandres, gecondoleerd allebei. Wat een nare berichten zeg...

Ik heb nu weer iets raars :confused: Ik vind die schopjes van de beeb ineens een beetje eng worden, hebben jullie dat ook? Ik heb net koffie gedronken, en nu gaat hij tekeer daarbinnen! Ik voel om de zoveel seconden een klein schopje, net boven mijn schaambeen. En ik vind het ineens best wel een raar gevoel dat er beweging in mijn lijf wordt veroorzaakt door iets anders dan ikzelf :confused:

5. chantalk

chantalk Fanatiek lid

re81, kan me voorstellen dat je baalt. :(
    En wat een opmerking...de kans bestaat dat ze zwanger is :rolleyes:

mikki, mss heeft je beebje de hik? Ik vond dat altijd een heel raar gevoel (vooral op het laatst)

6. Nettie

Nettie Fanatiek lid

14 jun 2007
    4.016
    0
    0
    Verzorgende IG
    ergens boven in Nede
    Wat is dit nu weer voor stoms...Re81....belachelijk....het lijkt wel of we alleen nog maar mogen leven zoals onze baas het zegt...alsof hij/zij degene is die jou geinsleven bepaald....Zou het niet zomaar pikken hoor! Ertegenin gaan! Weet je collega ook al dat jullie baas haar "verdenkt" van een eventuele zw.sch? Zou toch wat wezen dta je hoort van je baas....denk dat je zwanger bent dus zet je maar even in een andere klas want dat is makkelijker voor vervanging...stel nou dat ze helemaal geen kindje meer kúnnen krijgen....ik bedoel het kán gebeuren natuurlijk....Zou zeer pijnlijk kunnen zijn zoiets.

@ramona: hebben ze echt letterlijk tegen je nichtje gezet dat het niet op prijs word gesteld dat ze eventueel zw word of is? Belachelijk, zou ik ook niet pikken, dat kunnen ze toch niet zomaar doen!

Hier weer een normale dag...dochter weer naar psz alleen hubbie hobbelt nog om me heen, maar het gaat steeds beter en maandag krijgen we te horen hoe het revalideren zal gaan en dan is het einde in zicht en gaat ons leventje weer eindelijk wat normaler worden. Heerlijk! Weet nu trouwens ook wel dat ik over een halfjaartje wel weer zoiets heb van...he eventjes lekker weer zoals toen we allemaal thuis waren....maar goed zo gaat dat nou eenmaal.

Zo nog eventjes wat opruimen in huis, stofzuigen want das nu lekker makkelijk omdat sochter er niet is en er dus geen speelgoed slingert overal.
    Heb enorm slecht geslapen....werd om 3 uur wakker en kon daarna niet meer in slaap komen, ben er rond half 5 toch maar uitgegaan want dan word het op den duur te lang woelen e.d. DUs met ene kop thee op de bank en ook daarna lukte het niet.....tot ongeveer half 6 (dat heb ik nog gezien op de wekker) toen ben ik tot 10 voor 8 weer in slaap gevallen....en dochter moest om half 9 weg dus dat was ook wel weer even aanpoten.... Ben wel kapot nu maar ja....moet je ook maar gaan slapen als het daar tijd voor is....haha. Gaan vanmiddag wel weer even plat.
    Nu dus eventjes weer aan de slag. Voor ik het weet is dochter alweer vrij.
    Fijne dag allemaal!

7. RiMa81

RiMa81 Actief lid

20 apr 2008
    131
    0
    0
    @Re 81 Ik werk ook als leerkracht en heb mijn directeur met 6 wk zwangerschap verteld dat ik zwanger ben. Dit heeft tot gevolg gehad dat ik niet in de invalpoule moest maar kon blijven. Ook ik zou eerst kleuters krijgen, en ik vind dat echt VERSCHRIKKELIJK! Lijkt me ook super zwaar aan het eind van je zwangerschap. Ik en echt een bovenbouwer maar i.v.m. vervanging krijg ik nu groep 4 en ib taken! En komt er een ander voor de kleuters ik blij en directeur blij. Ik zou echt je poot stijf houden een groep kleuters met je dikke buik i.p.v. 6/7 is lichamelijk veel zwaarder misschien kan je het daar nog op gooien bij je directeur! Veel sterkte en ik hoop dat je 6/7 kan gaan draaien!

Liefs Rima

8. ramona0309

Nettie
    nou het was meer zo van:
    "en ga je nu meteen stoppen met de pil en zwanger worden?
    En dat ze niemand konden gebruiken met zwangerschapsverlof en die minder uren daarna ging werken etc...
    Dat ze er al vanuit kon gaan dat ze er niet akkoord mee zouden gaan etc...

Dus tja ze zeiden niet letterlijk: dat ze het niet zouden waarderen, maar de boodschap was duidelijk....
    Schandalig he..? en dit was 1 maand nog voor dr huwelijk.....

Ze is nu trouwens gestopt met de pil en er heilig van overtuigd dat ze in 1maand zwanger is...
    (ja heb t haar proberen uit te leggen dat dit een naieve gedachte is.... en dat ik een uitzondering ben, dat het gemiddeld een half jaar duurt, maar krijg t niet uit dr hoofd)
    Ben benieuwd hoe lang het duurt en hoe haar werk gaat reageren...

Ja ze denken tegenwoordig alles te kunnen bepalen... sommige werkgevers...

pfff.. lekker he die nachten?!
    Heb ze hier ook bijna elke nacht....
    Tja was ik helemaal vergeten dat ik dat vorige zwangerschap ook had...
    raar dat je zoveel vergeet als je je baby in je armen houdt..., maar misschien maar goed ook...

mikki
    idd de hik...
    of het is een hele erge driftkikker?! hihi
    Deze is trouwens echt veel rustiger dan mijn eerste...

9. Mikki77

Mikki77 VIP lid

17 nov 2007
    5.698
    0
    36
    Noord-Holland
    @Ramona: ik vermoed dat het inderdaad een driftkikkertje gaat worden ja, net als mams :) Ik heb maar geen tweede kopje koffie genomen net, want dan zal hij wel helemáál boos worden :)

10. ramona0309

hahahaha mag ik je dan alvast succes wensen met zijn/haar opvoeding....
    en dan is het toch een jongen, want dat heeft het een kort lontje :)

11. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    Hij is gewoon ff hyper geworden van de koffie :D :p

12. Mikki77

Mikki77 VIP lid

17 nov 2007
    5.698
    0
    36
    Noord-Holland
    En het wordt waarschijnlijk nog een waterman ook. Dat wordt nog wat :rolleyes:

Which reminds me...ik moet heel snel het echobureau bellen voor een afspraak voor de pretecho! Ik ben zooooo benieuwd!

13. Merijn

Merijn Niet meer actief

Ik wil ook schopjes! Ik wil ook schopjes! :p Vandaag 18 weken! Ze moeten toch wel snel komen :)

Ben op moment aan het studeren voor mijn tentamen van volgende week. Ik kan de colleges online terugkijken dus die staat nu aan. Hij is nu iets saais aan het uitleggen dus even snel hier posten ;) Ben nu bij het college over latente variabelen. Wonderbaarlijk genoeg vind ik het wel interessant!

14. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    hahahaha,en straks zeg je,ik wil geen schopjes ik wil geen schopjes want dan doen ze zeer hahah nee grapje

hahahaha,leuk zeg College en hier wat posten :p

15. ramona0309

hahaha Merleq.. we onthouden alles wat je hier zegt hoor..! en idd het is wat Derona hier zegt..
    Dus als je straks met gekneusde ribben zit..... niet zeuren :)

Zou het kind van Mikki echt hyper geworden zijn van de koffie?
    Zou deze daarom zo rustig zijn.... ik dronk vorige zwangerschap elke dag het maximale toegestaan aan koffie.... nu helemaal niet..
    Ik lust het niet meer...
    Heel soms neem ik een bakkie thee....

16. Tacha1987

Tacha1987 Fanatiek lid

14 feb 2008
    2.964
    2
    0
    Thuisblijfmama
    België - Antwerpen
    Goedemorgen meiden.

Allereerst: Yvette: Gecondoleerd met het verlies van je oma :( Echt heel erg doet me denken aan twee jaar geleden waar ik op 6 maanden tijd mn opa & oma kwijt ben geraakt :( Veel sterkte meid.

Iloveandres: Jij ook veel sterkte!

Ik heb een zalige droom gehad! Ik kon mn kindje voelen :D Ik moest dan gewoon met mn vingertoppen op mn buik duwen en mn baby begon te bewegen :D Ooh wat voelde dat goed. Ik schoot wakker en was heel verward of het nu echt was of niet. Direct liggen voelen natuurlijk.. Maar nee hoor, niets :(

Ik heb echt geen geduld, wil de baby voelen! Waarom heb ik zo'n stomme placenta die vanvoor ligt?! Pff iemand zei hier dat het nog tot 22weken kon duren!

17. Re81

Re81 Bekend lid

11 feb 2008
    903
    0
    0
    Ik ook! Dacht vorige week wel iets te voelen (alsof die kleine zich omdraaide in mijn buik ofzo) maar weet het niet zeker.

Hoe is het met jullie gewicht? Ik blijf maar afvallen, ben nu 6,5 kilo kwijt sinds het begin van de zwangerschap zonder dat ik er iets voor doe ofzo. Het kan op zich geen kwaad, want ik heb reserves genoeg om het zo maar te zeggen, maar toch...

18. ramona0309

en Noor lachen in je buik.... heb ik mamma toch mooi gefopt... :)

19. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    Nee lijkt me niet dat het aan de koffie ligt,maja dat durf ik ook niet zeker te zeggen hihi

20. ramona0309

Tja 4 weken geleden al 5 kilo erbij...
    ik mag morgen naar de vk... en ben echt benieuwd naar mn gewicht....

Vet voor de kerst haal ik makkelijk!
    Ach ja...mn goeie voornemens voor volgend jaar weet ik al afvallen!
    Vooral de eerste week van januari wil ik toch wel een kind kwijt zijn..! :)

Deel Deze Pagina