@ SimplyMe: Wie bedenkt dat dat allemaal moet? Hier ging de wekker om half 7.. Standaard omdat we normaal werken en geen vakantie hebben.. maar heb het nog niet afgezet..
Hahaha! Een psychometrische factor impliceert nog geen psychologische factor. Dat jullie het even weten Dat zinnetje heb ik nu al tig keer gehoord. Ja over dat gewicht: ik ben dus in een paar dagen tijd 0,8 kilo aangekomen. Dat gaat wel heel erg snel
Hai meiden Heb niet echt veel te melden,ik zit te wachten dat het 12.30 is dat ik naar het zkh kan rijden en naar mijn afspraak kan,ik hoop dat ik meteen een begin menu krijg en dan boodschappen kan gaan doen met wat ik wel allemaal mag eten ,en dat ik me dan wat beterder ga voelen....... @ Muppet.....Leuk dat je die kleine meteen zo duidelijk hoort meid @ Chantalk...Geen sorry zeggen,dat maakt toch niet uit.......Ja dat kan je ook doen,net wat je zegt het is nog even..........Nou ik hoop ook dat ze je dan snel terug bellen als je het geslacht graag wilt weten @ nettie...........Nou ik kan wel genieten hoor,maar als ik me zo beroerd voel dan ben ik gewoon verschrikkelijk bang,bedankt voor je lieve woorden meid .........Fijn dat het weer een beetje normaler word meid ..........Jij ook een fijne dag @ Lady in red...........Fijn dat je je beterder voelt meid........Nou hij zit daar zeker op zijn plek,volgens mij zijn ze daar echt goed voor zijn spraak dan.............Nou als ik op dieet ga en het helpt heb ik het er graag voor over ..........lekker rustig aan blijven doen meid,en dan daalijk lekker genieten samen van de rust,na disndag dan.......Waar gaan jullie heen op vakantie?....... @ derona..........Gefeliciteerd meid,gaan jullie nog iets leuks doen?.......Ik schrok dat je zei dat delano naar school moest,ik vloog naar de kalender hahahahah,maar Noël moet volgende week pas @ Libra......Fijn om wat van je te horen meid..........Hoe gaat het met jou en met jou ukkie? @ joyce..........Nou dat is mooi gevonden en een leuk prijsje toch ,ik wist niet eens dat je dat kon vinden op makrtplaats .....Nou je hebt gelijk en als het mooi is dan maakt het toch niet uit waar het vandaan komt.............Doe ik meid........Lekker is dat he als je dan kan uitslapen dat je dan zo vroeg wakker word ........Kun je niet tegen de woningbouw zeggen dat je iemand anders wilt,ik weet niet hoe dat werkt? @ re -81......Gewoon zeggen dat je het niet ziet zitten wat je hier ook zegt,misschien daar zo zeggen,of is dat geen optie? @ mikki 77...........jeetje meid dat je het zo eng vind,misschien moet je even wennen en dan is het heerlijk om te voelen @ Merel q.....veel succes met je tentamen volgende week.....
Ramona, hoop voor je nicht dat het niet gaat tegen vallen. Beetje naief idd om er zomaar vanuit te gaan dat het de eerste maand raak is Merleq, suc6 met studeren
Hahaha ja ik zie ze er al liggen Maar mama kon er niet mee lachen, ik was zó teleurgesteld Even dacht ik echt dat het geen droom was, maar tarara
@ Patrieske: nee ik denk niet dat ik dat kan vragen.. zij is de enige die er over gaat.. Over onze wijk of een gedeelte er van..
Hai Joyce Maar als je toch een klacht hebt moet je toch ergens anders kunnen aankloppen,het is tch niet normaal dat je dingen met haar moet gaan regelen terwijl ze zo tegen je doet,ik zou toch hier naar informeren als je er stress van krijgt dan he.......... Re -81...........Nogmaals veel plezier meid
Heel simpel gezegd wil een g-factor (of IQ score) niet zeggen dat we ook echt een g-factor dingetje in onze hersenen hebben (die zeg maar bepaalt wat ons IQ is). Het kan net zo goed een samenraapsel zijn van verschillende variabelen. Dus wel een psychometrische factor (g-factor) maar geen psychologisch factor. Wat een boefje is die Noor van jou Tacha
januari mama's 2009 1 januari Indira-26 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zk-fv -> MEISJE ! 2 januari Sophie-35 jaar-2e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-bv -> MEISJE ! Naomiadaeze-22 jaar-2e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:thuis-bv 3 januari Roos80-28 jaar-1e kindje-geslacht weten:nee-bevalling-bv Ramona-28 jaar-2e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-bv [-( Rowenavb-23 jaar-1e kindje-geslacht weten:nee-bevalling-bv 4 januari Patrieske16-31 jaar-3e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-bv of fv->JONGEN! Yvette1983-24 jaar-1e kindje- geslacht weten:ja -bevalling:thuis- bv -> JONGEN! Iuno-28 jaar-2e kindje- geslacht weten:nee -bevalling:zh- bv 5 januari Sabrina maat-20 jaar-2e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:thuis-bv Ploetertje-30 jaar-3e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:thuis-bv Britt-32 jaar-2e kindje-geslacht weten:nee-bevalling:thuis-bv 6 januari Birthe-27 jaar-1e kindje-geslacht weten:nee-bevalling:thuis-bv Taby-29 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:thuis-bv Pregnantlady-35 jaar-2e kindje-geslacht weten:nee-bevalling:zh-bv Joyce1983-24 jaar-1e kindje-geslacht weten-bevalling:zh-fv 7 januari Journey-28 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-bv 8 januari Muissie-23 jaar-1e kinde-geslacht weten:nee-bevalling:thuis-bv SimplyMe-32 jaar-4e kindje-geslacht weten: ja-bevalling:thuis-bv Cindy1981-27 jaar-1e kindje-geslacht weten:nee-bevalling:thuis-bv 9 januari Tascha1987-20 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zk-bv -> MEISJE! 10 januari karinT82-26 jaar-1e kindje-geslacht weten:nee-bevalling:zh-bv 12 januari Sjansie28-27 jaar-3e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-bv Merelrosie-28 jaar-2e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zk-bv MerleQ-22 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-bv en fv -> JONGEN ! Sisqa-20 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:thuis-bv 14 januari Seilenna-25 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zk-bv Sjolie27 jaar-1e kindje-geslacht weten: nee-bevalling:weet nog niet-weet nog niet LadyInRed-34 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling-bv 15 januari Sanne78-30 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-? Nachtvlinder82-25 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:thuis-weet nog niet Allahinkullu-23 jaar-2e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-bv 16 januari Nettie-24 jaar-2e kindje-geslacht weten:nee-bevalling:thuis-bv :-# Goofychick-34 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-bv cobi- 27 jaar-1e kindje- geslacht weten: nee- bevalling:thuis-bv 18 januari Ladybug-33 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-bv->JONGEN! Rima-27 jaar-1e kindje-geslacht weten: twijfeld-bevalling ziekenhuis-bv Mintje29-29 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling zh-bv/fv 19 januari Lotus1981-26 jaar-1e kindje-geslacht weten:nee-bevalling:zh-? Jessic83-? jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling zh-fv 20 januari Peaceful-26 jaar-1e kindje-geslacht weten:nee-bevalling-bv Patriesie- 26 jaar-1e kindje-geslacht weten: ja-bevalling ziekenhuis-fv Claudiaatje- 27 jaar-1e kindje-geslacht weten: misschien-bevalling thuis-bv 21 januari Danio08-23 jaar-1e kindje-geslacht weten:nee-bevalling:thuis-bv Female-23 jaar-2e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-bv [-( Muppet1604-? jaar-1e kindje-geslacht weten:nee-bevalling:zh-? 22 januari linda1975-33 jaar-2e kindje-geslacht weten:nee-zh-? Libra-24 jaar-1e kindje-geslacht weten:nee-bevalling:zh-bv Lobj-23 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zk-bv 23 januari iloveandres-25 jaar-1e kindje-geslacht weten:nee-bevalling:zh-fv :-# chantalk-26 jaar-2e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-bv 25 januari Miki77-31 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-bv Derona-24 jaar-2e kindje-geslacht weten:nee-bevalling-bv :-# Sarake-22 jaar-2e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zk-fv->JONGEN! Mirella28-29 jaar-2e kindje-geslacht weten:ja-bevalling zh- fv/bv -> MEISJE! 26 januari Fleurisabelle-?-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zk-? 27 januari Ib22-23 jaar-2e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-bv Chantal1508-23 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-fv 28 januari Re81-27 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-bv 31 januari Dayenne-19 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:thuis-bv Zen- 29 jaar-1e kindje-geslacht weten: misschien-bevalling ziekenhuis-weet nog niet Er zijn tot nu toe 61 januari mama's agenda 2008/2009 11 augustus: - Sophie 20 wk echo, Re81 2e afspraak vk 12 augustus: - Sjansie28 pretecho 13 augustus: - Patrieske16 20 wk echo, Yvette 20 wk echo 14 augustus: - Naomiadaeze 20wk echo - Ladybug vk 18 augustus: - SimplyMe vk, Dayenne vk, Lotus vk - Birthe 20 wk echo 19 augustus: - Birthe vk 20 augustus: - Joyce1983 20 wk echo - Sjansie28 vk - SimplyMe 20 wk echo 21 augustus: - Indira 20 wk echo - Journey 20 wk echo 22 augustus: - karinT82 20 wk echo - Goofychick vk 25 augustus: - Sjansie28 20 wk echo 27 augustus: - Yvette1983 (3e poging) pretecho - Patrieske16 gyn 28 augustus: - MerleQ 20 wk echo - linda1975 20 wk echo - Goofychick pretecho - Cobi 20 wk echo 1 september: - Tacha 1987 20 wk echo, Lotus 20 wk echo 3 september: - Ladybug 20 wk echo - Iloveandres 20 weken echo - Cobi 3e afspraak vk - Jessica83 20 wk echo 8 september: - Derona vk,en de 20 wk echo 9 september: - Iloveandres 3e afspraak VK 11 september: - Female 20 wk echo 15 september: - Re81 20 wk echo 18 september: - Jessica83 4e afspraak vk 29 september: - Tacha1987 24 wk echo 09 oktober: - SimplyMe 3D/4D pretecho - Jessica83 3D/4D echo 16 oktober: - Iloveandres 3D/4D pretecho met DVD Als je op de nieuwe lijst wilt stuur dan een pb naar sjansie28,nettie of ladybug Er zijn tot nu toe: wil het niet weten: :-#:3 wil het niet vertellen: [-( :2 meisjes: 4 jongens: 5 Aan iedereen die de lijst wil kopieren: NEEM STEEDS DEZE LIJST! Deze is het meest complete! Dus aub geen vroegere lijsten quoten Jessica83: je gegevens zijn aangevuld
Ze heet nog niet offcieel Noor he ! Het is een goede kanshebber, dat wel Ff vraagje: Wat zouden jullie doen als jullie moeder de naam die jullie hebben gekozen (of wss gaan kiezen) helemaal niet mooi vindt?
Niet naar luisteren! Ik ben er al achter gekomen dat bijv. mijn zusje hele andere namen mooi vind dan ik. Namen die ik echt maar niets vind Dus ik ben maar van het idee afgestapt dat zij het ook mooi moeten vinden. Maar zo kun je wel kijken of Noor je bevalt Mijn man en ik gebruiken Tobe ook heel vaak nu.
Haar de naam laten uitzoeken?! Nee serieus... het kindje is toch van jullie tweetjes... Nou ja dan kiezen wat jullie mooi vinden.... voor hetzelfde geld had je het helemaal nog niet tegen je ma gezegd en had je kind al echt zo geheten voordat ze erachter kwam.... Misschien moet ze gewoon wennen..... en jullie zijn t al wat meer gewend, omdat jullie de naam al vaker "gebruiken".... Voor ons blijft het Noor hoor!
@ Patrieske: Tja, het klikte in het begin wel tussen ons.. Maar toen kregen wij problemen met de cv.. Ze heeft ons in de kou laten zitten.. Letterlijk en figuurlijk! 2 en halve week in de sneeuw en met vriezen hebben wij zonder kachel en warm water gezeten, en als we het hadden was het van korte duur want de ketel verloor steeds sneller zijn druk.. En zij zegt tegen m´n vriend, zoek het maar uit met het bedrijf dat onderhoud doet enz aan de ketel.. Geloof mij, na 2en halve week ben je het wel zat! En ik dus ook, en heb ik gebeld.. Het zat me gewoon zo hoog, en daarna hoorde ik nooit meer wat van haar.. @ Tacha: Daar heeft ze waarschijnlijk ook niet overnagedacht toen ze mij mijn naam gaf.. Nou ja haar moeder vond het wel een mooie naam, dat is dan haar voordeel anders had ik uberhaupt niet zo geheten.. Joyce is m'n 3e naam.. Dan ga ik er echt niet over nadenken hoe zij het zou vinden als ik mijn kind een nam gaf die zij niet mooi vind.. Ze doet het er maar mee.. als ik het maar mooi vind en vind dat mijn kind zich daar de rest van zijn/haar leven mee door kan..