Thanks meiden! Ik baalde er wel even van omdat ik dacht van straks vind ze de naam van haar eigen kleindochter niet mooi Maar het is idd onze keuze en wat wij mooi vinden telt! Smaken verschillen ook zo erg en je kan nu eenmaal geen naam vinden die iederéén mooi vind he. Ja we gebruiken de naam Noor nu al een dikke week en hij bevalt ons wel Binnekort gaan we een andere naam proberen..
Ja het gaat echt snel.. Tenminste, ik ervaar het zo.. Nu mijn 20 weken echo dichterbij komt gaat het wel wat langzaam maar goed geduld is een schone zaak
Net terug van de VK, het was geweldig om het hartje te horen! Kan nu al niet wachten tot over 5 weken, dan heb ik 20wk echo, ben zo benieuwd!
Weten we nog niet Mss Lili of Nanou Pff ik belde net voor een 4d echo afspraak, blijkt dat het bureau in Gent dicht is. Dus moet ik op zoek naar een ander bureau. In belgië heb je er echter geen meer. Het dichtsbijzijnde bureau is in Zundert. Baby image. Iemand daar ervaring mee?
Mijn vader vond Luca in het begin ook niet zo'n leuke naam..hij moest er erg aan wennen...maar hij houdt toch heel veel van zijn kleinzoon hoor Ik denk btw dat er ook veel mensen zullen zijn die onze meisjes naam niet mooi vinden....lekker sch**t aan hebben
dames wat zouden jullie doen? Ik heb zaterdag gebeld voor een echo te laten maken..ze zouden me terug bellen. Ik heb nog niks gehoord, wat opzich niet erg is, maar we zouden heel graag donderdag die echo laten maken omdat we dan beide vrij zijn. Zouden jullie nog eens bellen of toch maar afwachten? Voel me zo'n ongeduldige muts als ik nu weer zou bellen
Gewoon bellen,miss zijn ze het vergeten of wat dan ook, beter te vaak bellen dan t e weinig zeg ik altijd hihihi
Jah hoor ik zou ook gewoon bellen.. Niet druk om maken.. Ik ga er vandoor.. heb geen zin meer om te laptoppen..
ze doen zo'n echo pas vanaf 18 weken met 20 weken hebben we ook weer een echo dus die 2 weken kunnen we dan ook wel weer wachten.
Hoi hoi, Laat ook weer eens wat van mezelf horen. Zijn er al veel meiden die de kleine voelen? Ik lig regelmatig met mijn hand op m'n buik maar voel nog steesds niks. Ben zo benieuwd hoe het voelt. Groetjes Tamara.
OOh echt mannen we hadden een slot op de wc,een goedkope haakje, en nu kwam mijn schoonpa een echte er in maken, ik moest plassen maar durfde het nog niet op slot te doen want ja dat vond ik eng,ben altijd bang dat ik hem niet meer open krijg claustrofobie heb ik, dus ik was klaar op de wc,wil de deur open doen,gaat dat niet,had Roelof doodleuk het slot dicht gedraaid van buiten af,pff ik was net zo in paniek,
hoi Tamara Ik voel nu af en toe de kleine wel bewegen..gister de hele dag door, vandaag iets minder. Derona, ik zou ook helemaal flippen nee moest mijn mannetje me toch niet flikken. [-X
Chantalk nee die van mij moet dat ook niet flikken maar blijkbaar houd hij daar geen rekening mee,was helemaal overstuur pfff en hun maar lol hebben
heh bah en dan ook nog lachen Dat moet hij dan toch maar goed maken en niet met alleen een sorry ik zou een bloemetje en een massage eisen
Hai Tacha...........Meid het gaat erom wat jij mooi vind meid,het is jou meisje Hai Joyce..........Jeetje dat kan toch allemaal niet hoe dat zo gaat,zijn ze daar nooit op terug gekomen,heb je geen klacht ofzo ingediend toen?
Joehoe, mn mannetje belde net dat ie een vast contract van onbepaalde duur heeft gekregen op zn werk! Hij werkte er nog maar 4 maanden via interim, en normaal kreeg hij nu 2x een contract van 6 maanden. Maar ze zijn zo tevreden dat ie ineens een vast contract heeft Echt super!
Hai meiden Ik was om 14.30 thuis van de dietiste,ik heb veel uitleg gehad over wat ik fout deed en dat was dat ik te veel brood en fruit eet,hahahaha dat is nu dus ongezond voor mij,hoe krijg je het voor elkaar,maar goed ik heb dus een dieet meegekregen en een boekje waar alle koolhydraten in staan en hoe dat ik het beste het kan verdelen,over 4 weken belt ze terug of dat het goed gaat,het is dus een soort puntentelling en gelukkig heb ik die ervaring al met de weight watchers dus dat scheelt,alleen is het wel moeilijk omdat ik graag fruit eet en dat mag ik nu niet meer zoveel voor de natuurlijke suikers die zijn dus ook slecht voor mij ..... @ re-81.....Fijn dat alles goed is meid,en heerlijk dat je het hartje hebt gehoord @ Chantalk......nee joh,leg gewoon uit dat je niet terug bent gebeld en dat je de echo graag een donderdag hebt omdat jullie samen vrij zijn...........Had je wel gebeld dan als ik het goed lees nu? @ Taby.....Ik voel het soms,maar niet van de buitenkant hoor......Hoe gaat het met jou en je ukkie? @ Derona............Ik zou helemaal gek geworden zijn GRRRRRRRRR mannen......... @ tacha.....Gefeliciteerd meid met je man zijn contract,je zult wel trots zijn
Patrieske: Wat erg dat je niet meer zoveel fruit mag eten meid Wat mag je dan wel allemaal eten? ik eet ook veel te veel brood denk ik. @ Iedereen: Hoeveel kraamgeld krijgen jullie? Ik moet volgende maand de papieren allemaal in orde brengen om het aan te vragen. En hopelijk rond 8 maanden zwangerschap wordt het op mn rekening gestort: 1100euro ongeveer. Nu hoor ik juist van mn vriend dat hij van zijn bedrijf een formulier heeft meegekregen voor een geboortepremie van het bedrijf zelf! En da's ook nog eens een 1000 euro ! ik hoop zo dat we er recht op hebben, aangezien ik nog geen hospitalisatieverzekering heb, en de bevalling + 5 dagen ZH (ik wil een 1persoonskamer) een 800 euro gaat kosten! Dan zouden we dat geld daarvoor kunnen gebruiken. Maar ik ben benieuwd hoeveel jullie in NL krijgen?