Januari 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Sophie, 27 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SimplyMe

SimplyMe Niet meer actief

Hallo Meiden,

@Chantalk: Leuke link! En wat leuk dat je het toch hebt kunnen regelen
    om op korte termijn een geslachtsbepaling te krijgen. En nu afwachten.. ;)
    Spannend! Heb je al kriebels? :)

@Sjansie: Jij mag (eindelijk) vandaag weer een kijkje nemen in je
    buikkie. Hoe laat mag je komen? Ben benieuwd of de kleine meewerkt
    vandaag. ;) Ook een leuke site trouwens!

@Ladybug: Ik heb de kaartjes voor de oudste twee bij Unicef besteld en
    heb geen idee meer hoe duur. Die heb ik wel zelf laten drukken. En bij de
    derde heb ik ze dus via internet besteld op geboortepost.nl. Hier is een
    link met de prijzen:

Geboortekaartjes!!

@Tacha: Gefeliciteerd met je mannetje! Das mooi nieuws. Super!

@Sophie: Hoe was de 20 weken echo gisteren?

@Alle meiden in België: Ik denk dat ik ook maar eens richting België
    kom. Wat lekker zeg al die extratjes. ;)

@Female: Gefeliciteerd met je zoon zijn eerste stapjes! \:D/ :whistle: \:D/
    Jij natuurlijk supertrots! Mooi hoor, kunnen jullie binnenkort aan de
    wandelingen beginnen! En geniet ze vandaag van je dagje vrij en
    natuurlijk van het gourmetten vanavond. =P~ Hmmm.

@Journey: Ja, wat moet je daar nou mee? Ik zou het er met haar over
    hebben en vertellen dat jullie die naam op jullie lijstje hadden staan. Is
    zij een type die toch die naam zou gebruiken ook al heet jullie kleintje
    zo? Ik hoop het niet, maar ik persoonlijk vind wie het eerst komt, wie het
    eerst maalt, tenzij het een naam is waarvan ze al jaren heeft geroepen
    die voor haar kind te gaan gebruiken. Maar wel balen zeg.

Nou, hier gaat het lekker. Ik merk eigenlijk niet dat ik zwanger ben. Het
    is dat ik met regelmaal een paar goede schoppen krijg. ;) Het aftellen
    begint steeds spannender te worden... Morgen nog 1 week en dan heb ik
    de 20 weken echo. Ik heb er zo'n zin in. ;) Verder weinig nieuws.

Groetjes SimplyMe

2. RiMa81

RiMa81 Actief lid

20 apr 2008
    131
    0
    0
    Voor alle meiden met ijzer gebrek, waaronder ikzelf.
    Mijn vk raadde mij 'Floradix' aan. Is beter dan Ferro. Het is te koop bij bv de Tuinen en andere natuurwinkels. Het voordeel is dat je darmen hier niet van verstoppen zoals bij Ferro wel kan gebeuren.
    Het is alleen niet goedkoop, vond ik. 10 euro voor 250 ml, nu maar hopen dat het werkt!
    Hoe laag is jullie HB? Die van mij is nu 7.1 hopelijk blijft dat nu zo!

Liefs Rima

3. sjansie28

sjansie28 Fanatiek lid

16 jan 2008
    2.325
    0
    36
    Twentuh
    Hey,
    Ja spannend hoor ik mag om 12 uur dus heb nog ff :D
    Jullie horen het vandaag van mij liefs Sjansie

4. LadyInRed

LadyInRed Actief lid

3 feb 2008
    282
    0
    0
    @MerleQ: bedankt voor de tip. Ik ga ook op babynamen.nl kijken. Ik zie in ieder geval dat mijn eigen naam het afgelopen jaar 22x voorgekomen is en de naam van mijn petekindje 340x. Leuk om te doen!

@Re81: dat is wel flink balen! Ik hoop dat jullie er nog uitkomen, want dit is natuurlijk niet leuk. Ik kan me wel voorstellen dat hij niet het risico wil lopen dat beide vaste leraressen van dezelfde groep "wegvallen", maar dit is niet netjes!

@patrieske16: wij gaan op vakantie naar Noordoost Duitsland, een weekje. Het lijkt alleen nog zo waanzinnig ver weg (eind september).
    Wel goed dat je een schema hebt gekregen van de diëtiste, dat maakt het wel makkelijk/duidelijk. En volgens mij heb je nog genoeg variatiemogelijkheden.

@Derona: baah, vervelende grap zeg van die wc-deur. Zo heb ik ooit wat vrienden gehad die bovenin het reuzenrad gingen schommelen terwijl ik al had gezegd dat ik het eng vond. Toen ik dus echt in paniek raakte stopten ze geschrokken, maar ja, toen was het dus te laat.
    Wist hij wel dat jij in paniek was, en heeft hij toen ook z'n excuses aangeboden?

@Tacha1987: gefeliciteerd met het vaste contract van je man!

@MerleQ: leuk zeg, de naam op een mutsje. Wij hebben pas rompertjes en shirtjes aan m'n schoonmoeder meegegeven, zij heeft een borduurmachine en gaat daar voor ons iets op borduren. Dus ik ben benieuwd!

@iloveandres: oh meid, dat klinkt echt niet goed zoveel pijn. Kan je niet zelf de arbo bellen voor een snellere afspraak? Dit is wel iets dringender dan iemand die al thuiszit. En anders kan je je misschien beter ziekmelden tot aan de afspraak. Als ik je zo hoor is je teamleidster het daar ook mee eens.

@Joyce1983: als je compensatie wil zal je daar zelf achteraan moeten. Dat zal niet iets zijn waar ze uit zichzelf over beginnen. :) Wel fijn dat het nu opgelost is!

@Journey: heeft ze het daar ook met haar man over gehad? Want zo'n naam bepaal je meestal samen. Als je die naam graag wil zouden jullie het er met hun beide over kunnen hebben.

5. Joyce1983

Joyce1983 VIP lid

8 feb 2008
    6.688
    0
    36
    @ Journey: Dat ben ik met Derona eens.. Zij kan toch niet bepalen dat jij je kindje zo niet gaat noemen omdat zij haar kindje later zo wil noemen.. Vorige keer toen mijn schoonzusje zwanger was, had ik gezegt wat ik mooie namen vond.. Onze schoonmoeder had gezegt van nou dat is toch een mooie naam? En toen zei ze nee, zo kan ik het niet noemen omdat Joyce dat al wil.. Maar die naam vind m'n vriend niet mooi dus dat gebeurt hier toch niet.. Maar goed, lekker doen jij bent de eerste die je kind de naam kan geven, dus ik zie dan het probleem niet..

@ MerleQ: Ik heb nog niet een keer opgemeten.. Heb ook geen idee hoe de omvang was aan het begin..

6. Joyce1983

Joyce1983 VIP lid

8 feb 2008
    6.688
    0
    36
    Dat heb ik vandaag ook gedaan.. Het was een drama! Ze wist zich eerst niets meer te herinneren, toen heb ik haar geheugen opgefrist maar was niet goed genoeg en toen heb ik haar maar even HEEL DUIDELIJK uitgelegd van af het begin hoe het begon enz enz. En snapte ze het wel.. Maar ook niet.. Ze lulde er steeds door heen, en bleef vriendelijk! Ik niet, ik heb haar goed laten weten dat ik er gefrustreerd over ben.. 2en halve week in de vrieskou en sneeuw in een huis zitten dat maar 8 graden is.. Vind het echt niet normaal.. Maar het blijkt dat ze niet aan compensatie doen.. Vaag, maar ik zal nog een brief schrijven, heb een naam van haar gekregen dus die ontvangt nog een brief.. Ik laat het er niet bij zitten! Oh ja, en ik had maar meer moeten bellen.. Euhm, elke dag bezoek (behalve weekend) van het onderhoudsbedrijf en die hebben contact met woningbouw gehad en wij zelf ook.. Maar ze sturen je gewoon van het kastje naar de muur daaar.. Ik was echt woest, en heb het haar laten weten ook!

7. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    Hai Meiden

Niet echt veel te melden,alleen dat ik vannacht erg lang op de wc heb gezeten,ik had hele erge krampen gelukkig schrok ik er niet van omdat ik weet dat het diaree krampen zijn,maar ik merk dat ik er steeds vaker last van krijg of ik kan een aantal dagen niet en dan krijg ik diaree,herkent iemand dit?

Verder ga ik vandaag niet veel doen,mijn moeder daalijk naar haar therapie brengen en langs mijn tante die is nu thuis en het nieuws was niet zo goed ze heeft 2 tumors in haar hoofd en 1 long zit vol die ziekte,dus ze gaan wel chemo doen maar ze moeten kijken wat er dan gebeurt,dus ze is nu gewoon thuis en ik denk niet dat ze beter zal worden........maar goed ik blijf wel hoop houden en zeker voor haar....dan verder gaan we niets meer doen,ik denk niet dat mijn hoofd daar naar staat........

@ taby.......Nee aan de buitenkant voel ik niets meid,een soort plopje een tikje voel je dan,dat voel ik wel,jij misschien ook maar omdat je waarschijnlijk niet weet hoe het voelt weet je ook niet dat dat de kleine zal zijn ;) ............Dat is zo meid vanzelf ga je het wel voelen,maar ik snap je ongeduldigheid.............Ligt jou placenta voor of achter als je dat weet tenminste?...........Fijn dat je niet meer misselijk bent,dat klopt wat je zegt over het genieten ik had dat ook zo erg met mijn zw van Zoë*........Jij ook een woensdag meid,veel succes,ik krijg dan mijn 20 weken echo......

@ Chantalk.....Wat leuk meid,vrijdag zal je het weten :)

@ lady bug........Dat ligt eraan wat je kiest meid,en ook het aantal,bij sommige word het goedkoper van de 100 en als je dan weer meer als 150 volgens mij pakt is het ook weer goedkoper,ik had rond de 100 kaartjes en was rond de 300 euro kwijt met 3 kanten gedrukt.......Bedankt meid........Maar mijn kaartje maken was wel leuk,ik had een bodypaint op mijn buik erg leuk en daar zijn foto's van gemaakt als je wilt kan ik het kaartje wel scannen en je het laten zien.....?

@ Chantal...........gefeliciteerd met je 18 weken :) .......Veel succes voor morgen meid,ik hoop dat die kleine goed ligt,ik zal in ieder geval voorje duimen......

8. Joyce1983

Joyce1983 VIP lid

8 feb 2008
    6.688
    0
    36
    @ Patrieske: ik hoop dat de chemo kuren nog wat kunnen betekenen.. Sterkte!

9. Joyce1983

Joyce1983 VIP lid

8 feb 2008
    6.688
    0
    36
    Vandaag 19 weken.. Gaat best wel snel al zeg ik het zelf ;)

hij heeft het in z'n hoofd, we krijgen een aquarium.. Hij komt zeg maar uit een familie met aquariums.. haha! En ik wilde ook op de flat maar hij niet.. En nu ineens heeft hij de kriebels.. Dus wij zijn overal en nergens heen geweest om bakken te bekijken en vissen iet te vergeten.. Want gister zou hij verder straten maar was het steeds aan 't regenen en ik had geen zin om te wachten.. Dus zijn we maar wat gaan rond kijken, nu is hij weer aan het straten en zit ik dus achter de laptop onderuit op de bank..

Trouwens, ik denk dat ik de beeb af en toe wel voel hoor.. Maar gewoon niet thuis kan brengen dat het de beeb is.. Want hij legde gister z'n handen op m'n buik en voelde 2 á 3 keer iets.. En ik legde m'n handen er op, en ik voelde niets :( Maar wel fijn voor hem :)

Nou ja, verder niets te melden.. alleen dat we hebben gekeken voor een box op marktplaats, we hebben alles nieuw behalve dat straks.. Nou ja boeie dacht ik later.. hij wil het graag zo, dan maar zo.. van mij mochten we die ook wel nieuw.. Maar goed.. Hij mag ook beslissen he..

10. ramona0309

ramona0309 Niet meer actief

Even een ego bericht...
    heb de rest nog niet gelezen.....

Net naar vk geweest... alles was goed :thumup:
    Gewicht was ik 2 kilo aangekomen de laatste 4 weken.. dus dat valt voor mijn doen wel mee..... (nu 7 kilo in totaal)..
    Verder gelijk gebeld voor afspraak 20 weken echo.... ik moest van de vk nadrukkelijk erbij vermelden dat ik al 20 weken ben....

De Vk (en de rest ook) houdt namelijk 1-1 aan... terwijl ik zo eigenwijs ben om mijn eigen berekening aan te houden... nl 3-1..... maar iig ik mag aanstaande donderdag al om 13.00 uur!

Volgende afspraak vk... op 9-9... lijkt zo ver weg, maar komt zo snel dichtbij.....

Oja.. mijn vriend heeft gisteravond eindelijk de kleine gevoeld....
    Het trappen was al lang van de buitenkant te voelen, maar of papa was er niet... of de kleine hield er mee op als papa zijn hand op mn buik legde.....
    gisteren was het echter lang en flink bezig...!

xxmona

11. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    @ joyce.........Hahaha moest even lachen om je lekker ding verhaal meid,tnxxxxx :) ,maar het is niet netjes als ze hun afspraken niet nakomen,jij betaald toch ook netjes op tijd je huur of niet dan :evil: ......Bedankt meid...........Gefeliciteerd met je 19 weken :) .....Leuk zeg een aquarium,pakken jullie een grote,of weet je dat nog niet?..........Zeker fijn voor hem,maar wat minder voor jou dat je het dan niet voelt :rolleyes: .........Dat maakt toch niet uit als je een mooie naar je zin ziet..........

@ female.....dan kom ik even bij jou logeren tot mijn bevallling ;) ......Veel plezier met gourmetten vanavond :) ........Wat leuk dat ie zijn stapjes heeft gezet,wat zullen jullie trots zijn :) ........

@ Journey.....zij is toch niet zwanger........dus gewoon de naam geven die je in gedachten hebt.........misschien heeft ze dan tegen die tijd wel een andere naam gevonden......

@ MerelQ....Wat leuk meid dat je buik zo is gegroeid :)

@ Simply Me....Lekker dat je al met regelmaat schoppen krijgt meid :) ......Over 1 week ook al 20 weken wat gaat het toch hard he :) ...........

@ lady in red..........lekker zeg er even tussen uit een weekje,dat kan je soms zo goed doen,voor je het weet is het zover meid ;) .......Ja ik heb een boekje gehad waar alle eetsoorten en snoep en sauzen en noem maar op in staan en hoveel koolhydraten het zijn,dus ik ga straks kijken waar weinig in zit en dat kopen.........voor goede tussendoortjes ;) ...

12. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    Hai Ramona........

Fijn dat alles goed is bij de vk en inderdaad het egwicht valt echt mee..........

Lekker zeg dat je donderdag al mag voor je 20 weken echo :)

Wat leuk dat je vriend die kleine heeft gevoeld,ik kan niet wachten zal wel moeten ;) dat mart het ook kan voelen en ook Noël want dat lijkt me ook erg speciaal dat Noël zijn broertje zal kunnen voelen,en Mart natuurlijk ook,dat is zo speciaal omdat samen te delen..... :)

13. ramona0309

idd op naar Belgie...
    Begin die tekst van dat liedje steeds beter te snappen!

Joyce83
    Even naar je verzekeraar bellen of even nakijken,
    vorige zwangerschap zou ik de bevalling ook niet vergoed
    krijgen als het niet medisch was, maar aangezien mijn zoon
    met de vacuum gehaald moest worden, ik 1 nacht moest blijven
    en het dus "medisch" geworden was... heb ik niets hoeven betalen..
    maarja een echt aanrader is het niet :)

Female
    Ik kom bij jou eten! hmmmmm

Journey
    Vind het maar raar hoor van je schoonzusje...makkelijk roepen
    zoiets... Ik zei al tegen Merleq ik wilde de kleine ook Tobe noemen als het een jongen is
    en tegen Tacha zei ik ook al... ik wilde ook Noor als het een meisje is.
    Zijn idd van die uitspraken waar je niets mee kan...
    ik zou zelf gewoon die naam houden hoor...
    Jullie hebben hem toch zelf bedacht... en hoe vaak komt het niet voor dat je zegt
    ik wil die naam maar dat je toch een andere kiest als je echt in verwachting bent..
    Ik wilde vroeger altijd dat mijn zoon Ryan zou heten, nou hij heet toch niet zo hoor..
    Vind het trouwens ook raar dat ze zo iets zegt, ook al zou het echt zo zijn...
    ik zou alleen maar gedacht hebben: shit, die naam had ik in de toekomst ook willen gebruiken,
    maar dat wordt het dus niet....

Sjansie
    Succes...

Patrieske
    Positief blijven denken.... al is het maar omdat je dat voor je tante uitstraalt!
    Sterkte vandaag!

Joyce83
    Als hij het aan de buitenkant voelt, voel jij het toch aan de binnenkant..
    Dan weet je toch dat hij het gevoeld heeft....
    Wij riepen gisteren elke keer tegelijk JA....en ik had mn handen niet op mn buik..
    zucht.. zie er nu al tegenop dat ik dit gevoel over een paar maanden nooit meer voel
    kan er zo van genieten!

14. KleintjeValentijntje

KleintjeValentijntje Fanatiek lid

18 apr 2008
    2.917
    0
    0
    Ergens in Limburg
    Hee meiden,

Bedankt voor alle lieve reacties, dat doet me echt goed.
    Donderdagmorgen wordt ze gecremeerd, in besloten kring. Dat is wel heel raar om te regelen, de rouwbrieven gaan pas donderdag de deur uit en de advertentie komt ook pas donderdag of vrijdag in de krant.
    Ik heb een stukje voor haar geschreven, dat is het laatste wat ik voor haar kan doen. Ze was echt mijn maatje, ze nam me vroeger overal mee naar toe en toen ze nog thuis woonde, ging ik ook elke week haar medicijnen doen. Ik heb gewoon heel veel tijd met haar doorgebracht en we hadden een super speciale band.
    Dat dat nu definitief over is, kan ik maar moeilijk bevatten, laat staan accepteren. Ik vind het verschrikkelijk dat ik mijn beide oma’s binnen 4 maanden moet verliezen en dat ze allebei mijn kleintje niet meer meemaken. Leven en dood staat in één keer in zo’n schril contrast… Ik ben blij dat we al besloten hadden om ons kleintje ook de naam van mijn oma’s mee te geven (is dezelfde volledige naam namelijk).

Zelf heb ik er lichamelijk ook een hele klap aan overgehouden, moet echt zorgen dat ik meer rust krijg. Ik heb wel minstens 10 keer op een dag (en dat is niet overdreven, ik denk dat het vaker is) harde buiken en mijn handen en voeten worden steeds blauw en daarna zo wit/geel…. Heel eng. Moet donderdag naar mijn (nieuwe) verloskundige, dus ik ga haar maar eens vragen wat ik ermee moet…
    Verder heel erg veel pijn door mijn bekken, ik kan me geen houding meer aannemen die geen pijn doet, maar goed, dat is natuurlijk ook een uitwerking van afgelopen dagen… Komt allemaal wel goed.
    Ik hou mezelf altijd op de been met: “Het komt altijd goed aan het eind, is nog niet goed, dan is het niet het eind…” Misschien heel stom, maar ik heb er baat bij.

Ik heb geprobeerd om op iedereen te reageren. Als het niet gelukt is, forgive me please…

15. KleintjeValentijntje

18 apr 2008
    2.917
    0
    0
    Ergens in Limburg
    Zo, een hele discussie over borstvoeding gemist. Ik heb er zelf geen mening over, ik weet alleen dat ik het zelf graag wil gaan proberen. Maar ik zorg wel dat er zeker kunstvoeding in huis is en dat er flesjes staan! Mocht het dan misgaan, kan mijn kleine uk gewoon eten :)

@ Female: Ja, dat geloof ik, je blijft in je eigen huis toch altijd lang bezig! Bij ons wordt het een 20 jaren plan geloof ik
    Wat lief van Kynan! Leuk hoor!

@ Tascha: Ik heb BI, vandaar dus de pijn. Ik heb het flink geforceerd nu (met dat waken bij mijn oma helemaal) dus zelfs een kopje uit de kast pakken is horror...
    Wat een goed idee om te gaan oefenen met de naam! Dat is voor ons misschien ook een goed idee ;)
    GEFELICITEERD met het vaste contract van je man! Volgens mij krijgen wij trouwens helemaal geen extra geld als die kleine geboren is. Maar in België is heel veel beter geregeld dan hier in Nederland hoor! Alleen jou zwangerschaps/bevallingsverlof is iets korter…

@ Mirella: Wat een raar mens, die lactatiedeskundige... Dan maar beter gewoon de fles!

@ Ladybug: GEFELICITEERD! Wat leuk, ook een jongetje! Geniet ervan meid!

@ Muppet: Ik weet het niet, het kan best, dat ik door de pijn minder ben aangekomen, dat zal ook wel energie vreten. Wat erg van je blaasontsteking… Heb het nu 2 keer gehad tijdens de zwangerschap en dat is inderdaad geen pretje! Heb je het vaker trouwens?
    En dat jij je buik zo regelmatig bekijkt, dat herken ik wel hoor ;) Ik ben ook supertrots op het buikje dat ik begin te krijgen! :) (Wie had ooit gedacht dat we trots zouden zijn op het feit dat je een buik krijgt, haha ;))
    GEFELICITEERD met dat je je kleintje gevoeld hebt!

@ Ramona: Wat heerlijk dat je al lekker bent gaan shoppen! Dat ga ik ook maar doen aan het eind van de week denk ik, om mijn zinnen te verzetten…
    Pfff, dat is ook iets heel engs, dat ze je oma op de dag van jou bevalling hebben gevonden. Heel erg akelig lijkt me dat!
    Wat fijn dat vandaag alles zo goed was meid! Heerlijk toch :)

@ Nettie: Fijn dat het gezellig was bij je ouders meid! Ben je een beetje bijgekomen van de drukte van je werk vorige week?

@ Joyce: En dan maar zeggen dat vrouwen zo veranderlijk zijn als de wind… Mannen kunnen er ook wat van ;) Heb je de box al gezien?

@ IloveAndres: Wat fijn dat je man zo meeleeft, dat heb je ook echt wel nodig hoor! Hoe gaat het nu met jou?
    Voor jou trouwens ook sterkte komende vrijdag… Wat is de dood toch een akelig iets….

@ Patrieske: Pfff, even schrikken dat je in het ziekenhuis belandde, hoe is het nu met je? Hoe gaat het met het dieet nu, daar ben je toch gisteren mee moeten beginnen? Vervelend dat je van Noël niet het nieuws kreeg dat je wilde horen, maar het wil nog niets zeggen. Misschien komt er straks gewoon een hele mooie uitslag uit! Ga daar maar lekker van uit, gewoon positief blijven denken meid :)
    Je vroeg trouwens of ik een vast contract heb, dat heb ik inderdaad, gelukkig maar… zeker nu met deze toestanden.

@ MerleQ: Oh meid, vervelend van je appartement, ik hoop dat het toch nog allemaal op zijn pootjes terecht komt!

@ LadyInRed: Dankjewel meid. Ik ben blij dat het bij jou zo goed gaat, doe maar lekker rustig aan, dat hebben we wel verdiend toch ;)

@ SimplyMe: Dankjewel meid. Hoe is het bevallen, eerste dagje school van je dochter?

@ Derona: GEFELICITEERD nog! En hoe is het jou bevallen, dat Delano weer naar school moest?
    Haha, mannen… dat is hun humor ;) Ik zou dan zelf heel boos kunnen worden omdat ik er bang van ben ;) Maar nu kan ik er wel om lachen.. (ben blij dat het mij niet is gebeurd!)

@ Re81: Wat balen zeg… En dat je absoluut geen kleuterjuf bent, dat kan ik zo goed begrijpen! Ik heb 3 jaar pabo gedaan en als ik iets erg vond, waren het de kleuters… Begrijp me niet verkeerd, ik vind een kleuter heel leuk, maar niet een hele klas kleuters… Heel veel sterkte ermee!

@ Mikki: Mijn vader is ook een waterman en ik kan je wel verklappen dat dat hele lieve mensen zijn. Ze doen álles voor de mensen waar ze van houden. Ze zijn alleen erg perfectionistisch en als je ze eenmaal tégen je hebt, verandert dat ook vaak niet meer…
    Die van mijn wordt als het goed is een steenbok, net als mijn oma, daar zie ik meer tegenop. Mijn oma was tegen mij niets dan goed, maar tegen veel mensen was ze heel erg hard, vooral voor zichzelf….!

@ ChantalK:Wat jammer van de pretecho… maar is dat bij hetzelfde buro? Wel fijn dat je vrijdag al terecht kan, super leuk toch! (En wat duren die 3 dagen dan nog lang he ;))

@ Sjansie: Veel plezier zometeen!

16. KleintjeValentijntje

18 apr 2008
    2.917
    0
    0
    Ergens in Limburg
    morgen heb ik trouwens de 20 weken echo... Dus dat is dan wel weer leuk, maar alles blijft zo dubbel op het moment.
    Ik heb een nieuw leventje in mijn buik, maar er zijn wel 2 hele dierbare levens van mij ontnomen...

Sorry als ik teveel klaag, maar ik heb het er gewoon echt heel erg moeilijk mee en kan het gewoon bijna niet accepteren, al zal ik wel moeten.

Ik voel ons Hummeltje wel elke dag een paar keer heel druk bewegen, dus dat is wel lekker. Toen we bij mijn oma zijn gaan waken, heeft mijn moeder ook nog even gevoeld en ze voelde hem heel erg goed! Ze voelde ook het draaien en zijn hik! (Die heeft ie trouwens wel heel regelmatig, de hik ;))

Goed, ik ga nu weer, misschien dat ik probeer bij te blijven deze week, het heeft me nu ongelogen vanaf vanmorgen 8 uur gekost om bij te lezen en te reageren! Bezigheidstherapie ;)

17. ladybug

ladybug Bekend lid

28 feb 2008
    543
    0
    0
    Helmond
    :baby: januari mama's 2009 :baby:

1 januari
    Indira-26 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zk-fv -> MEISJE !
    2 januari
    Sophie-35 jaar-2e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-bv -> MEISJE !
    Naomiadaeze-22 jaar-2e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:thuis-bv
    3 januari
    Roos80-28 jaar-1e kindje-geslacht weten:nee-bevalling:(-bv
    Ramona-28 jaar-2e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-bv [-(
    Rowenavb-23 jaar-1e kindje-geslacht weten:nee-bevalling:(-bv
    4 januari
    Patrieske16-31 jaar-3e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-bv of fv->JONGEN!
    Yvette1983-24 jaar-1e kindje- geslacht weten:ja -bevalling:thuis- bv -> JONGEN!
    Iuno-28 jaar-2e kindje- geslacht weten:nee -bevalling:zh- bv
    5 januari
    Sabrina maat-20 jaar-2e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:thuis-bv
    Ploetertje-30 jaar-3e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:thuis-bv
    Britt-32 jaar-2e kindje-geslacht weten:nee-bevalling:thuis-bv
    6 januari
    Birthe-27 jaar-1e kindje-geslacht weten:nee-bevalling:thuis-bv
    Taby-29 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:thuis-bv
    Pregnantlady-35 jaar-2e kindje-geslacht weten:nee-bevalling:zh-bv
    Joyce1983-24 jaar-1e kindje-geslacht weten:(-bevalling:zh-fv
    7 januari
    Journey-28 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-bv
    8 januari
    Muissie-23 jaar-1e kinde-geslacht weten:nee-bevalling:thuis-bv
    SimplyMe-32 jaar-4e kindje-geslacht weten: ja-bevalling:thuis-bv
    Cindy1981-27 jaar-1e kindje-geslacht weten:nee-bevalling:thuis-bv
    9 januari
    Tascha1987-20 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zk-bv -> MEISJE!
    10 januari
    karinT82-26 jaar-1e kindje-geslacht weten:nee-bevalling:zh-bv
    12 januari
    Sjansie28-27 jaar-3e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-bv
    Merelrosie-28 jaar-2e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zk-bv
    MerleQ-22 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-bv en fv -> JONGEN !
    Sisqa-20 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:thuis-bv
    14 januari
    Seilenna-25 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zk-bv
    Sjolie27 jaar-1e kindje-geslacht weten: nee-bevalling:weet nog niet-weet nog niet
    LadyInRed-34 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:(-bv
    15 januari
    Sanne78-30 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-?
    Nachtvlinder82-25 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:thuis-weet nog niet
    Allahinkullu-23 jaar-2e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-bv
    16 januari
    Nettie-24 jaar-2e kindje-geslacht weten:nee-bevalling:thuis-bv :-#
    Goofychick-34 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-bv
    cobi- 27 jaar-1e kindje- geslacht weten: nee- bevalling:thuis-bv
    18 januari
    Ladybug-33 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-bv->JONGEN!
    Rima-27 jaar-1e kindje-geslacht weten: twijfeld-bevalling ziekenhuis-bv
    Mintje29-29 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling zh-bv/fv:(
    19 januari
    Lotus1981-26 jaar-1e kindje-geslacht weten:nee-bevalling:zh-?
    Jessic83-? jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling zh-fv
    20 januari
    Peaceful-26 jaar-1e kindje-geslacht weten:nee-bevalling:(-bv
    Patriesie- 26 jaar-1e kindje-geslacht weten: ja-bevalling ziekenhuis-fv
    Claudiaatje- 27 jaar-1e kindje-geslacht weten: misschien-bevalling thuis-bv
    21 januari
    Danio08-23 jaar-1e kindje-geslacht weten:nee-bevalling:thuis-bv
    Female-23 jaar-2e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-bv [-(
    Muppet1604-? jaar-1e kindje-geslacht weten:nee-bevalling:zh-?
    22 januari
    linda1975-33 jaar-2e kindje-geslacht weten:nee-zh-?
    Libra-24 jaar-1e kindje-geslacht weten:nee-bevalling:zh-bv
    Lobj-23 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zk-bv
    23 januari
    iloveandres-25 jaar-1e kindje-geslacht weten:nee-bevalling:zh-fv :-#
    chantalk-26 jaar-2e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-bv
    25 januari
    Miki77-31 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-bv
    Derona-24 jaar-2e kindje-geslacht weten:nee-bevalling:(-bv :-#
    Sarake-22 jaar-2e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zk-fv->JONGEN!
    Mirella28-29 jaar-2e kindje-geslacht weten:ja-bevalling zh- fv/bv:( -> MEISJE!
    26 januari
    Fleurisabelle-?-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zk-?
    27 januari
    Ib22-23 jaar-2e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-bv
    Chantal1508-23 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-fv
    28 januari
    Re81-27 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-bv
    31 januari
    Dayenne-19 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:thuis-bv
    Zen- 29 jaar-1e kindje-geslacht weten: misschien-bevalling ziekenhuis-weet nog niet

Er zijn tot nu toe 61 januari mama's

agenda 2008/2009

12 augustus:
    - Sjansie28 pretecho
    13 augustus:
    - Patrieske16 20 wk echo, Yvette 20 wk echo
    14 augustus:
    - Naomiadaeze 20wk echo - Ladybug vk - Ramona0309 20wk echo
    18 augustus:
    - SimplyMe vk, Dayenne vk, Lotus vk - Birthe 20 wk echo
    19 augustus:
    - Birthe vk
    20 augustus:
    - Joyce1983 20 wk echo - Sjansie28 vk
    - SimplyMe 20 wk echo
    21 augustus:
    - Indira 20 wk echo - Journey 20 wk echo
    22 augustus:
    - karinT82 20 wk echo - Goofychick vk
    25 augustus:
    - Sjansie28 20 wk echo
    27 augustus:
    - Yvette1983 (3e poging) pretecho - Patrieske16 gyn
    28 augustus:
    - MerleQ 20 wk echo - linda1975 20 wk echo - Goofychick pretecho - Cobi 20 wk echo
    1 september:
    - Tacha 1987 20 wk echo, Lotus 20 wk echo
    3 september:
    - Ladybug 20 wk echo - Iloveandres 20 weken echo - Cobi 3e afspraak vk - Jessica83 20 wk echo
    8 september:
    - Derona vk,en de 20 wk echo
    9 september:
    - Iloveandres 3e afspraak VK - Ramona0309 vk
    11 september:
    - Female 20 wk echo
    15 september:
    - Re81 20 wk echo
    18 september:
    - Jessica83 4e afspraak vk
    29 september:
    - Tacha1987 24 wk echo
    06 oktober:
    - Ramona0309 2e pretecho
    09 oktober:
    - SimplyMe 3D/4D pretecho - Jessica83 3D/4D echo
    10 oktober:
    - Ladyburg 2e pretecho
    16 oktober:
    - Iloveandres 3D/4D pretecho met DVD

Als je op de nieuwe lijst wilt stuur dan een pb naar sjansie28,nettie of ladybug

Er zijn tot nu toe:
    wil het niet weten: :-#:3
    wil het niet vertellen: [-( :2
    meisjes: 4
    jongens: 5

Aan iedereen die de lijst wil kopieren: NEEM STEEDS DEZE LIJST! Deze is het meest complete! Dus aub geen vroegere lijsten quoten

Ramona je afspraken staan er bij

18. ladybug

ladybug Bekend lid

28 feb 2008
    543
    0
    0
    Helmond
    OP dit moment weet Sjansie misschien al wat het wordt, als de kleine niet weer dwars ligt tenminste... *duim duim voor haar

19. ramona0309

Bij ons liet de kleine het in het begin ook niet zien...
    en toen zei de echoscopiste: dan zal t wel een meid zijn.. want die houden altijd de benen bijelkaar...

waarop ik eruit flapte... nou niet altijd hoor, want anders had ik er nu niet zo bijgelegen... :oops:

:)

20. sjansie28

sjansie28 Fanatiek lid

16 jan 2008
    2.325
    0
    36
    Twentuh
    :baby: januari mama's 2009 :baby:

1 januari
    Indira-26 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zk-fv -> MEISJE !
    2 januari
    Sophie-35 jaar-2e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-bv -> MEISJE !
    Naomiadaeze-22 jaar-2e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:thuis-bv
    3 januari
    Roos80-28 jaar-1e kindje-geslacht weten:nee-bevalling:(-bv
    Ramona-28 jaar-2e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-bv [-(
    Rowenavb-23 jaar-1e kindje-geslacht weten:nee-bevalling:(-bv
    4 januari
    Patrieske16-31 jaar-3e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-bv of fv->JONGEN!
    Yvette1983-24 jaar-1e kindje- geslacht weten:ja -bevalling:thuis- bv -> JONGEN!
    Iuno-28 jaar-2e kindje- geslacht weten:nee -bevalling:zh- bv
    5 januari
    Sabrina maat-20 jaar-2e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:thuis-bv
    Ploetertje-30 jaar-3e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:thuis-bv
    Britt-32 jaar-2e kindje-geslacht weten:nee-bevalling:thuis-bv
    6 januari
    Birthe-27 jaar-1e kindje-geslacht weten:nee-bevalling:thuis-bv
    Taby-29 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:thuis-bv
    Pregnantlady-35 jaar-2e kindje-geslacht weten:nee-bevalling:zh-bv
    Joyce1983-24 jaar-1e kindje-geslacht weten:(-bevalling:zh-fv
    7 januari
    Journey-28 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-bv
    8 januari
    Muissie-23 jaar-1e kinde-geslacht weten:nee-bevalling:thuis-bv
    SimplyMe-32 jaar-4e kindje-geslacht weten: ja-bevalling:thuis-bv
    Cindy1981-27 jaar-1e kindje-geslacht weten:nee-bevalling:thuis-bv
    9 januari
    Tascha1987-20 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zk-bv -> MEISJE!
    10 januari
    karinT82-26 jaar-1e kindje-geslacht weten:nee-bevalling:zh-bv
    12 januari
    Sjansie28-27 jaar-3e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-bv -> JONGEN !
    Merelrosie-28 jaar-2e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zk-bv
    MerleQ-22 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-bv en fv -> JONGEN !
    Sisqa-20 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:thuis-bv
    14 januari
    Seilenna-25 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zk-bv
    Sjolie27 jaar-1e kindje-geslacht weten: nee-bevalling:weet nog niet-weet nog niet
    LadyInRed-34 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:(-bv
    15 januari
    Sanne78-30 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-?
    Nachtvlinder82-25 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:thuis-weet nog niet
    Allahinkullu-23 jaar-2e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-bv
    16 januari
    Nettie-24 jaar-2e kindje-geslacht weten:nee-bevalling:thuis-bv :-#
    Goofychick-34 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-bv
    cobi- 27 jaar-1e kindje- geslacht weten: nee- bevalling:thuis-bv
    18 januari
    Ladybug-33 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-bv->JONGEN!
    Rima-27 jaar-1e kindje-geslacht weten: twijfeld-bevalling ziekenhuis-bv
    Mintje29-29 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling zh-bv/fv:(
    19 januari
    Lotus1981-26 jaar-1e kindje-geslacht weten:nee-bevalling:zh-?
    Jessic83-? jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling zh-fv
    20 januari
    Peaceful-26 jaar-1e kindje-geslacht weten:nee-bevalling:(-bv
    Patriesie- 26 jaar-1e kindje-geslacht weten: ja-bevalling ziekenhuis-fv
    Claudiaatje- 27 jaar-1e kindje-geslacht weten: misschien-bevalling thuis-bv
    21 januari
    Danio08-23 jaar-1e kindje-geslacht weten:nee-bevalling:thuis-bv
    Female-23 jaar-2e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-bv [-(
    Muppet1604-? jaar-1e kindje-geslacht weten:nee-bevalling:zh-?
    22 januari
    linda1975-33 jaar-2e kindje-geslacht weten:nee-zh-?
    Libra-24 jaar-1e kindje-geslacht weten:nee-bevalling:zh-bv
    Lobj-23 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zk-bv
    23 januari
    iloveandres-25 jaar-1e kindje-geslacht weten:nee-bevalling:zh-fv :-#
    chantalk-26 jaar-2e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-bv
    25 januari
    Miki77-31 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-bv
    Derona-24 jaar-2e kindje-geslacht weten:nee-bevalling:(-bv :-#
    Sarake-22 jaar-2e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zk-fv->JONGEN!
    Mirella28-29 jaar-2e kindje-geslacht weten:ja-bevalling zh- fv/bv:( -> MEISJE!
    26 januari
    Fleurisabelle-?-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zk-?
    27 januari
    Ib22-23 jaar-2e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-bv
    Chantal1508-23 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-fv
    28 januari
    Re81-27 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-bv
    31 januari
    Dayenne-19 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:thuis-bv
    Zen- 29 jaar-1e kindje-geslacht weten: misschien-bevalling ziekenhuis-weet nog niet

Er zijn tot nu toe 61 januari mama's

agenda 2008/2009

13 augustus:
    - Patrieske16 20 wk echo, Yvette 20 wk echo
    14 augustus:
    - Naomiadaeze 20wk echo - Ladybug vk - Ramona0309 20wk echo
    18 augustus:
    - SimplyMe vk, Dayenne vk, Lotus vk - Birthe 20 wk echo
    19 augustus:
    - Birthe vk
    20 augustus:
    - Joyce1983 20 wk echo - Sjansie28 vk
    - SimplyMe 20 wk echo
    21 augustus:
    - Indira 20 wk echo - Journey 20 wk echo
    22 augustus:
    - karinT82 20 wk echo - Goofychick vk
    25 augustus:
    - Sjansie28 20 wk echo
    27 augustus:
    - Yvette1983 (3e poging) pretecho - Patrieske16 gyn
    28 augustus:
    - MerleQ 20 wk echo - linda1975 20 wk echo - Goofychick pretecho - Cobi 20 wk echo
    1 september:
    - Tacha 1987 20 wk echo, Lotus 20 wk echo
    3 september:
    - Ladybug 20 wk echo - Iloveandres 20 weken echo - Cobi 3e afspraak vk - Jessica83 20 wk echo
    8 september:
    - Derona vk,en de 20 wk echo
    9 september:
    - Iloveandres 3e afspraak VK - Ramona0309 vk
    11 september:
    - Female 20 wk echo
    15 september:
    - Re81 20 wk echo
    18 september:
    - Jessica83 4e afspraak vk
    29 september:
    - Tacha1987 24 wk echo
    06 oktober:
    - Ramona0309 2e pretecho
    09 oktober:
    - SimplyMe 3D/4D pretecho - Jessica83 3D/4D echo
    10 oktober:
    - Ladyburg 2e pretecho
    16 oktober:
    - Iloveandres 3D/4D pretecho met DVD

Als je op de nieuwe lijst wilt stuur dan een pb naar sjansie28,nettie of ladybug

Er zijn tot nu toe:
    wil het niet weten: :-#:3
    wil het niet vertellen: [-( :2
    meisjes: 4
    jongens: 6

Aan iedereen die de lijst wil kopieren: NEEM STEEDS DEZE LIJST! Deze is het meest complete! Dus aub geen vroegere lijsten quoten

JOEHOE wij krijgen een ZOON
    gelijk de lijst maar even aan gepast :D

Deel Deze Pagina