Hallo, Ja ja wij krijgen weer een zoon helemaal gelukkig heb ik straks drie kleine mannetjes hahaha een huis vol testosteron Ik ga even op bed liggen heerlijk kom later wel weer even terug liefs Sjansie
Hey meiden, @ Merleq: dat is dan idd flink gegroeid in 1 nacht... @ Rima81: Floradix moest ik ook kopen, maar bij mij werkt het voor geen meter. Je kunt het trouwens ook gewoon bij de drogist halen... Mijn HB was in 2 weken gedaald van 9,9 naar 7,9... 7,9 was mijn HB op 5 augustus... @ LadyInRed: mijn teamleidster zit er nu achteraan, dat ik heel snel een oproep ga krijgen. Ik ben vandaag huilend van de pijn (na pas 1,5 uur gewerkt te hebben) naar huis gestuurd... @ Joyce: kan me goed voorstellen dat je woest was/bent! Dit slaat nergens op. Ik denk dat het dan inderdaad ook de baby is die je gevoeld hebt meid! @ Ramona: spannend hoor, donderdag al de 20-weken echo. Super zeg, dat je vriend de kleine nu ook gevoeld heeft. @ Yvette: met mij gaat het dus niet goed, zoals je hierboven al hebt kunnen lezen... Het is zelfs zo, dat ik als het morgen ook niet gaat, ik van mijn man volledig de ziektewet in moet. Jij ook sterkte meid. De dood is idd een heel akelig iets... Ik vind niet dat je klaagt hoor. Ik kan me goed voorstellen dat je het er heel erg moeilijk mee hebt. Hele dikke knuffel voor jou van mij...*KNUF* @ Ramona: hahahahahaha dat is wel een hele leuke opmerking....LOL Hier gaat het dus een stuk minder. Voor zover ik weet gaat het met de kleine gewoon goed, maar met mijn rug en bekken gaat het steeds meer de verkeerde kant op. Vanmorgen heb ik echt zitten janken van de pijn, niet normaal..... Ik weet gewoon niet hoe ik moet zitten, staan, liggen....pffff Zoals hierboven al te lezen is, mag ik van mijn man dus niet meer zo doorgaan, als ik morgen ook na 1,5 uur al niet meer verder kan werken. Dan moet ik van hem echt volledig de ziektewet in. Ik zie het gewoon af en toe echt niet meer zitten. Dan is het ook nog eens zo, dat de UWV tegen Randstad heeft gezegd dat ik nog geen oproep zou krijgen, omdat ik vorige week zelf heb aangegeven het liefste door te willen werken. Ook zie ik die aangepaste stoel niet komen, althans niet optijd.... Pfff, sorry voor mijn geklaag, maar heb het echt even helemaal gehad met die pijn.... Liefs en dikke knuffel, Patricia
@ Sjansie: GEFELICITEERD! Nog een jongetje. HIHIHIHIHI. De jongens gaan op kop. LOL. Echt superleuk voor jullie meid! Geniet ervan. Liefs en dikke knuffel, Patricia
@ ramona........dat doe ik zeker meid,ik hoop alleen dat ik niet hoef te huilen als ik haar zie,voor haar dan........ @ Yvette......Niets te danken dat is het minste wat we kunnen doen voor je...Goed dat je dat hebt gedaan voor je Oma*..........Dat lijkt me ook heel erg moeilijk om binnen 4 maanden 2 mensen te verliezen waar je zo veel van houd...........Jeetje meid,waarom bel je de vk niet even met die klachten,ik zou niet weten wat het is,en ik begrijp dat je dat nu niet wilt,maar het klinkt niet erg fijn dus misschien kan je dan beter even bellen.............Dat is niet stom,het helpt jou en daar gaat het om........Doe niet zo gek,als je nu niet reageert dat begrijpen we allemaal...........Ja ik ben er alweer overheen overd e schrik dan ,en ik hoor dat er meer meiden last van hebben,dus misschien hoort het er wel bij........Ik ben wat gripereig misschien dat het daardoor komt,of aan mijn suikers,maar dat komt allemaal wel goed vermoed ik.......Ik ben er vandaag mee begonnen,maar heb echt honger,normaal eet ik toch wel meer tussendoortjes,daar heb ik mijzelf toch wel op betrapt,ik ga in ieder geval in dat boekje opzoeken naar alternatieven en morgen op de markt groentes kopen die ik zelf lekker vind,komkommer radijsjes...........Dat is ook zo dat zei ik laatst tegen iemand dat ik niet zo negatief moet zijn .................Oke dus tijdens je zw kunnen ze in ieder geval niets lulligs doen..........Veel succes met je 20 weken echo meid,en inderdaad is het erg dubbel,maar probeer er wat van te genieten je Oma* zou het niet anders willen.......Geen sorry zeggen dat is nergens voor nodig,als jij het hiet wat van je af kan schrijven,dan moet je dat doen...........Fijn dat je kleintje zoch zo goed laat voelen @ lady bug..........Ik duim ook nog even mee voor de zekerheid.....
Gefeliciteerd sjansie Mooi dat deze echo wel is gelukt Sterkte Yvette de komende tijd. Vervelend dat je het zo aan je lichaam merkt... Ik kan zo goed begrijpen dat je het er moeilijk mee hebt dat je beide oma's nu je kindje niet mogen leren kennen. Ik hoop dat je het snel kunt verwerken. En probeer te relativeren...
@ Ramona: Ik voel wel vreemde dingen in m'n buik.. En toen hij voelde heb ik het 1x ook gevoeld, maar als ik zelf m'n hand op m'n buik leg voel ik niets En ik wil m'n bevalling best betalen hoor, als ik maar in het ziekenhuis mag bevallen.. Maar vraag het voor de zekerheid wel een na als ik m'n kraampakket op ga halen.. @ Patrieske: We nemen een kleine, om mee te beginnen.. Als we ooit eens ergens anders wonen komt er dan wel wat groter @ Yvette: denk je wel een beetje om jezelf? Het komt ook goed, hou je daar maar aan vast.. Doe ik zelf ook altijd als ik het moeilijk heb.. Ik heb de box gezien op foto.. Licht en wij hebben donkere meubels maar ja, jammer dan! Hij mag ook wel eens iets kiezen.. @ sjansie: Gefeliciteerd met je zoon! Dit was het voor nu.. Sorry!
januari mama's 2009 1 januari Indira-26 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zk-fv -> MEISJE ! 2 januari Sophie-35 jaar-2e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-bv -> MEISJE ! Naomiadaeze-22 jaar-2e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:thuis-bv 3 januari Roos80-28 jaar-1e kindje-geslacht weten:nee-bevalling-bv Ramona-28 jaar-2e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-bv [-( Rowenavb-23 jaar-1e kindje-geslacht weten:nee-bevalling-bv 4 januari Patrieske16-31 jaar-3e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-bv of fv->JONGEN! Yvette1983-24 jaar-1e kindje- geslacht weten:ja -bevalling:thuis- bv -> JONGEN! Iuno-28 jaar-2e kindje- geslacht weten:nee -bevalling:zh- bv 5 januari Sabrina maat-20 jaar-2e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:thuis-bv Ploetertje-30 jaar-3e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:thuis-bv Britt-32 jaar-2e kindje-geslacht weten:nee-bevalling:thuis-bv 6 januari Birthe-27 jaar-1e kindje-geslacht weten:nee-bevalling:thuis-bv Taby-29 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:thuis-bv Pregnantlady-35 jaar-2e kindje-geslacht weten:nee-bevalling:zh-bv Joyce1983-24 jaar-1e kindje-geslacht weten-bevalling:zh-fv 7 januari Journey-28 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-bv 8 januari Muissie-23 jaar-1e kinde-geslacht weten:nee-bevalling:thuis-bv SimplyMe-32 jaar-4e kindje-geslacht weten: ja-bevalling:thuis-bv Cindy1981-27 jaar-1e kindje-geslacht weten:nee-bevalling:thuis-bv 9 januari Tascha1987-20 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zk-bv -> MEISJE! 10 januari karinT82-26 jaar-1e kindje-geslacht weten:nee-bevalling:zh-bv 12 januari Sjansie28-27 jaar-3e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-bv -> JONGEN ! Merelrosie-28 jaar-2e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zk-bv MerleQ-22 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-bv en fv -> JONGEN ! Sisqa-20 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:thuis-bv 14 januari Seilenna-25 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zk-bv Sjolie27 jaar-1e kindje-geslacht weten: nee-bevalling:weet nog niet-weet nog niet LadyInRed-34 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling-bv 15 januari Sanne78-30 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-? Nachtvlinder82-25 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:thuis-weet nog niet Allahinkullu-23 jaar-2e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-bv 16 januari Nettie-24 jaar-2e kindje-geslacht weten:nee-bevalling:thuis-bv :-# Goofychick-34 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-bv cobi- 27 jaar-1e kindje- geslacht weten: nee- bevalling:thuis-bv 18 januari Ladybug-33 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-bv->JONGEN! Rima-27 jaar-1e kindje-geslacht weten: twijfeld-bevalling ziekenhuis-bv Mintje29-29 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling zh-bv/fv 19 januari Lotus1981-26 jaar-1e kindje-geslacht weten:nee-bevalling:zh-? Jessic83-? jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling zh-fv 20 januari Peaceful-26 jaar-1e kindje-geslacht weten:nee-bevalling-bv Patriesie- 26 jaar-1e kindje-geslacht weten: ja-bevalling ziekenhuis-fv Claudiaatje- 27 jaar-1e kindje-geslacht weten: misschien-bevalling thuis-bv 21 januari Danio08-23 jaar-1e kindje-geslacht weten:nee-bevalling:thuis-bv Female-23 jaar-2e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-bv [-( Muppet1604-? jaar-1e kindje-geslacht weten:nee-bevalling:zh-? 22 januari linda1975-33 jaar-2e kindje-geslacht weten:nee-zh-? Libra-24 jaar-1e kindje-geslacht weten:nee-bevalling:zh-bv Lobj-23 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zk-bv 23 januari iloveandres-25 jaar-1e kindje-geslacht weten:nee-bevalling:zh-fv :-# chantalk-26 jaar-2e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-bv 25 januari Miki77-31 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-bv Derona-24 jaar-2e kindje-geslacht weten:nee-bevalling-bv :-# Sarake-22 jaar-2e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zk-fv->JONGEN! Mirella28-29 jaar-2e kindje-geslacht weten:ja-bevalling zh- fv/bv -> MEISJE! 26 januari Fleurisabelle-?-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zk-? 27 januari Ib22-23 jaar-2e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-bv Chantal1508-23 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-fv 28 januari Re81-27 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-bv 31 januari Dayenne-19 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:thuis-bv Zen- 29 jaar-1e kindje-geslacht weten: misschien-bevalling ziekenhuis-weet nog niet Er zijn tot nu toe 61 januari mama's agenda 2008/2009 13 augustus: - Patrieske16 20 wk echo, Yvette 20 wk echo 14 augustus: - Naomiadaeze 20wk echo - Ladybug vk - Ramona0309 20wk echo 18 augustus: - SimplyMe vk, Dayenne vk, Lotus vk - Birthe 20 wk echo 19 augustus: - Birthe vk 20 augustus: - Joyce1983 20 wk echo - Sjansie28 vk - SimplyMe 20 wk echo 21 augustus: - Indira 20 wk echo - Journey 20 wk echo 22 augustus: - karinT82 20 wk echo - Goofychick vk 25 augustus: - Sjansie28 20 wk echo 27 augustus: - Yvette1983 (3e poging) pretecho - Patrieske16 gyn 28 augustus: - MerleQ 20 wk echo - linda1975 20 wk echo - Goofychick pretecho - Cobi 20 wk echo 1 september: - Tacha 1987 20 wk echo, Lotus 20 wk echo 3 september: - Ladybug 20 wk echo - Iloveandres 20 weken echo - Cobi 3e afspraak vk - Jessica83 20 wk echo 8 september: - Derona vk,en de 20 wk echo 9 september: - Iloveandres 3e afspraak VK - Ramona0309 vk 11 september: - Female 20 wk echo 15 september: - Re81 20 wk echo 16 september: - Re81 3e afspraak VK 18 september: - Jessica83 4e afspraak vk 29 september: - Tacha1987 24 wk echo 06 oktober: - Ramona0309 2e pretecho 09 oktober: - SimplyMe 3D/4D pretecho - Jessica83 3D/4D echo 10 oktober: - Ladyburg 2e pretecho 16 oktober: - Iloveandres 3D/4D pretecho met DVD Als je op de nieuwe lijst wilt stuur dan een pb naar sjansie28,nettie of ladybug Er zijn tot nu toe: wil het niet weten: :-#:3 wil het niet vertellen: [-( :2 meisjes: 4 jongens: 6 Aan iedereen die de lijst wil kopieren: NEEM STEEDS DEZE LIJST! Deze is het meest complete! Dus aub geen vroegere lijsten quoten Even mijn afspraken toegevoegd!
@ Patrieske: doe jij ook een beetje rustig aan? En je mag best huilen. Ik weet dat je dat niet wilt, maar soms lucht dat echt op hoor! Liefs en dikke knuffel, Patricia
Ff alles gelezen maar heb geen fut om te antwoorden op iedereen *sorry* Alleen ff Sjansie: Gefeliciteerd met je knulletje! Waar blijven al die babymeisjes hier ? Pff vandaag de vroege gehad op het werk, om 5 uur er dus uit, en ik kan nooit slapen als ik de vroege heb! Dus ben altijd bekaf en dan moet je al van 6u beginnen sleuren met broodbakken enzo Heb de hele tijd buikpijn gehad op het werk. Mss dat ik mn buik overbelast ofzo? Baby nog steeds NIET gevoeld Gisteren met angelsounds geluisterd en had het idee dat ik ze 'voelde' omdraaien ofzo, ik hoorde het en voelde het tegelijk, maar denk dak ik het verbeelde Mijn buikbanden zijn aangekomen Een zwarte met 'Little Rocker inside' Een witte met voetjes op en de tekst 'Pas op, ik schop' en een Grijze met in het roze 'I'm not fat, I'm pregnant'
@tacha: waar heb je die buikbanden vandaan....die: pas op ik schop lijkt mij ook erg leuk.... De leukste die ik tot nu toe heb gezien was bij shownieuws in de periode dat ik zw. was van mn dochter...Daar was een presentatrise zw en had een buikband om met de tekst: VIRGIN...... Echt zoooo grappig, had em zelf wel willen hebben, heb em alleen helaas nooit ergens anders gezien. Ben nu dus driftig op zoek naar een nieuwe leuke band met een leuke tekst of plaatje erop, dus kom maar weer op met die linkjes.....Ben erg benieuwd of jullie ideetjes hebben...Gaat zo leuk nu met die linkjes....
Je kunt ze ook in gewone shirts kopen... Eind deze maand kun je ze bestellen met lange mouwen voor de winter... Maar ik ben ook zeer benieuwd waar ze deze buikbanden heeft gekocht/besteld. http://www.supermom.nl/categorie/16/t_shirts/ Liefs en dikke knuffel, Patricia
Ik heb ze gewoon van www.buikbanden.com ! Snelle service en je kan ook helemaal zelf je band laten maken, in de kleuren en met de teksten die je zelf wil Gewoon ff mailen!
Als je er zelf een wil maken moet je klikken op 'Stel zelf buikband samen' en dan bij tekst als je er een figuurtje bij wil moet je dat ook schrijven.
Ik heb mijn buikbanden ook via buikbanden.com besteld! Ze zijn fijn! Alleen vind ik mijn buik er nog net te klein voor Ik trek m steeds 's ochtends aan om hem toch vervolgens weer uit te trekken doordat ik bang dat mijn buik daar nog niet groot genoeg voor is
@iloveandres: ja daar is het shirt met virgin...echt super ding....staat ook een foto van die meid van shownieuws....Anouk Smulders. dat was het ik wist haar naam niet meer. Echt leuke shirts heb je op deze site. En die buikbanden.com had ik al eens gezien idd die is ook erg leuk....nog maar even afwachten welke ik echt het leukst vind! of misschien komen er nog meer.