Even snel een berichtje, lang geleden.... Jeetje zeg! al bijna 450 blz volgezeverd hier! Hulde dames. Hier gaat alles prima, alleen moeite met slapen, moet er echt aan wennen dat ik alleen nog maar op mijn zij kan liggen. Volgende wk 20 weken echo! jippie, echt zin in. Volgens mij heb ik blubjes en plopjes gevoeld van de kleine. Vooral als ik in bed lig of rust. Door de dag heen niet zo. denk dat het de beeb is.. Re 81: Heb je al iets gehoord van school over wat ze nu gaan doen? Stomme lui zeg, balen. Tacha: Het is toch jouw kindje, dus de naam is ook jullie keuze, als jullie de naam maar mooi vinden! Gefeli met het contract van je man, dat moet een fijn gevoel zijn. Enne dat kraamgeld, hou maar stil... of we verhuizen allemaal! Derona: Wat gemeen, de wc slot grap. Ben je er alweer overheen? na een bos bloemen en massage? Female: Wat goed zeg, dat kynan al loopt! echt super trots zeker.. eerste stapjes. We zijn bezig hier met het regelen van vergunningen ed om paardenstallen en koetshuis ergens om te bouwen tot woonhuis. Is erg ruim, en mooie omgeving dus zou wel top zijn. Krijgen we zoiets van de grote verbouwing van tv.. Lijkt me heerlijk om zelf alles te kunnen bepalen hoe je huis moet worden. Maar dat duurt nog even allemaal, hoop in januari te weten hoe en wat. Journey: wat vervelend van die naam , snap hoe je je voelt daarover. dubbel. Maar ja, jullie zijn eerst en dan zeg maar sorry maar die naam stond nu eenmaal ook op nr 1 bij ons. Yvette: heel veel sterkte nog meis, zal niet meevallen... Sjansie: Een kerel! leuk zeg! gefeli!
@ Yvette Las dat allebei je oma's in korte tijd overleden zijn... Gecondoleerd en een dikke knuf! Dames, ik verwaarloos jullie zwaaaaaaaaaaaaaar de laatste tijd, sorry... Maar ben met zoveel teglijk bezig (badkamer/w.c. plannen en alvast e.e.a. aan sloopwerk (tegels) verrichten, slaapkamer komt ook stukje bij beetje steeds verder af (moet vooral nog steeds verfwerk), zit ook alweer vol met plannen voor de keuken (o.a. prullebakken systeem, zodat ik er makkelijker bij kan en zoonlief juist niet ), dan schrijf ik op nog 2 andere fora (o.a. bij de maandmama's van mijn zoontje)... en dan kleppen jullie nog zo ongelooflijk veel... Houdt het dus ff allemaal niet meer bij... Maar denk wel aan jullie hoor! O Hier alles top. Voel beebje laatste tijd weer wat minder en minder vaak, maar zal wel zijn omdat ik zo druk ben. Maandag weer echo, heb er nu al zin in! Las dat er nog meer knulletjes verwacht worden. Gaat goed met het mannelijk geslacht, hè! Wij willen het overigens ook pas nà de bevalling weten. :-#
Yvette, je mag hier lekker klagen hoor..tis niet niks in 4 maanden tijd 2 dierbaren verliezen (sowieso een dierbare verliezen). Sjansie, joehoe weer een jongen Gefeliciteerd! Ben zo benieuwd wat het bij ons wordt. Kan niet wachten tot vrijdag Kom vanavond uitgebreid reageren..zoonlief wil aandacht
GEFELICITEERD Sjansie! De jongens gaan aan kop! (Tenminste, als die anderen niet allemaal een meid krijgen ) @ IloveAndres: Heel vervelend, ik weet precies hoe je je voelt. Ik ga ook helemaal kapot van de pijn (om het zo maar even te zeggen) en niets lijkt te helpen. De tips die ik jou gegeven heb, gaan op den duur wel helpen hoor en ik zou als ik jou was, echt het autorijden even vermijden. Dat sloopt mij echt, als ik 1km rijd, dan moet ik daar ongeveer 24 uur van bijkomen, dus dat is gewoon geen optie. Mijn vk zei ook al dat ik misschien beter helemaal de ziektewet in kon gaan. Ik vind het echt heel erg voor je, zeker omdat er niets is wat op zon moment verlichting geeft Heb je een bad thuis, misschien dat dat helpt? Sterkte meid! @ Patrieske: Morgen heb ik de 20 weken echo en donderdag de 20 weken controle (die is bij mijn nieuwe verloskundige) dus daarom wacht ik er even mee. Jij hebt toch ook morgen de 20 weken echo? Heel veel plezier alvast ! @ MerleQ: Dankjewel meid, ik probeer ook te relativeren, ben normaal heel positief ingesteld. Ik voel ons kleine knulletje ook ontzettend druk zijn, op de momenten dat ik geen harde buiken heb en dat doet me heel erg goed. En die banden, die heb ik sinds donderdag gewoon om hoor! Mijn buik is eigenlijk nog steeds niet echt zichtbaar voor de buitenwereld, dus misschien een beetje gek, maar goed, ik ben zwanger en ben er trots op @ Nettie: Op buikbanden.com kun je zelf een tekst laten drukken op de band van keuze, dus daar kunje dan ook virgin op laten drukken! @ Iuno en Birthe: Dankjewel @ Iuno: Succes met verbouwen meid! @ ChantalK: Ik ben ook benieuwd wat je in je buikie hebt meid!
@birthe: nee, niks meer gehoord van werk (behalve dat ik duidelijk heb gezegd dat ik het absoluut niet zie zitten wat ze willen) Vrijdag hebben we vergadering en dan zal het wel besproken worden. Zit hier al hele dag op pakketje te wachten... zucht... waarom komt zo'n pakketdienst niet gewoon op een afgesproken tijd, bijvoorbeeld tussen 14 en 16 ofzo, zit nu hele dag thuis te niksen.
@ Yvette: helaas heb ik geen bad. Anders was ik er al een paar keer in gaan liggen denk ik... Als we een weekendje weggaan, gaan we naar Limburg en daar hebben we wel een huisje met een bad en ook een zwembad met lekkere warme kruidenbaden... Ik heb ook tegen Andres gezegd, dat ik dat sowieso wil gaan doen samen. Als ik niet meer auto kan rijden, dan zal ik sowieso de ziektewet in moeten, want dan kan ik niet meer op het werk komen...:S Ik kijk het morgen nog even aan, en anders is het niet anders en moet ik er toch echt aan geloven... Liefs en dikke knuffel, Patricia
Hai meiden Ik ben bij mijn tante geweest en ik schrok hoe ze eruit zag,natuurlijk ben je gewend zo'n madam te zien zitte altijd op en top verzorgd dus dat is al heel anders,maar zo dun die beentjes en die armpjes ik moest echt slikken en gelukkig is Noël erbij die lijd de boel dan toch even af,we hebben maar over de koetjes en kalfjes gepraat,ik dacht laat haar er zelf maar over beginnen,dus dat deed ze niet dus ik ook niet,ik wilde haar niet laten huilen ofzo..........toen ik buiten kwam moest ik wel brullen,wat een rot ziekte is het toch........ @ Chantal...........Gefeliciteerd met je manneke meid.........ook ene huis vol mannen @ patricia......Meid ik vind het echt heel erg voor je dat je zoveel pijn hebt...........Meid meld je gewoon helemaal ziek dit kan zo toch niet verder meid............Geen sorry zeggen dat is nergens voor nodig..........Dat weet ik wel,maar was zo bang dat ik haar negatief zou maken @ joyce......Oke dus dan komt er zo'n grote als jullie groter wonen,die zijn wel mooi @ tacha....Ik weet het niet meid,misschien is het werk te zwaar nu..........Wat klinken die buikbanden leuk zeg...... @ birthe......ja we kunnen er wat van he .......ja dat is voor mij een voordeel,ik ben al een zij slaper ....Nog 1 week en dan ook al op de helft meid .........Leuk dat je de plopjes ook hebt,ik denk ook wel zeker dat het die kleine is @ Iuno....geen sorry zeggen,het zal zijn reden toch wel hebben ,nou en die reden lees ik nu al,je hebt het erg druk ,in ieder geval fijn om te weten dat je aan ons denkt ........Het schijnt erbij te horen zeggen ze........Ja de mannen zijn in overvloed ........AHHHHHHH wat jammer,nee joh je hebt gelijk als je het niet wilt zeggen @ Yvette.....Ow zo,waarschijnlijk heb ik er dus vlug overheen gelezen meid ......Bedankt meid jij ook...... @ re 81.....Irri is dat he,bij ons is dat ook altijd zo,en dan zeggen ze tussen 1200 en 1700 en dan precies om 1700 Baal baal
@RiMa81: Mijn ijzer was 8.4 bij de 1ste afspraak. Vorige zwangerschap begon ik met 8.8 (12 weken) en zakte ik naar 7.9 (20 weken). Maar 7.1 is heel mooi toch? Volgens mij heb je pas ijzergebrek als je HB veel lager is. Maar goed, ik heb er dan ook helemaal geen verstand van. @patrieske16: Ik wil je even heel veel sterkte wensen, meis. Wat een vervelende situatie met je tante. Ik kan mij voorstellen dat het even allemaal niet makkelijk is voor je, maar vergeet je jezelf en die kleine knul in je buikkie niet. *Dikke knuf* Verder wil ik je wel alvast veel plezier wensen bij de 20 weken echo morgen. Even een beetje afleiding. @Joyce: En hoe gaat het met het aquarium? Hahaha.. @Ramona: Wat een leuke verrassing dat je as. donderdag al mag voor je 20 weken echo. Had je dat wel verwacht, zo snel? Enne leuk dat je vriend de kleine al gevoeld heeft. Die van jou is ook al zo lekker actief? Hier ook hoor. Echt druk aan het draaien, schoppen en wiebelen. Stelletje druktemakers. Maar wel heel leuk! @Yvette: Dit soort pijn heeft echt tijd nodig om te helen, niet dat het ooit echt weg zal gaan, maar tijd om het een plaatsje te kunnen geven bedoel ik meer. Neem die tijd maar voor jezelf en maak je nou niet druk om ons. "Klaag" maar hoeveel je nodig hebt. Ik geloof niet dat er iemand hier bezwaar tegen heeft. Je moet hier gewoon doorheen. Het is helaas niet anders. Meis, we zijn er voor je. En nu even over morgen... Heel veel plezier! Dat zal je even goed doen. *Dikke knuf* @sjansie: Het heeft wel iets hoor, zo'n huis vol mannen. Mijn tante woont in huis met haar man en hun 4 zonen (jongste is nu 15 jaar), maar die wordt echt ontzettend verwend daar. Echt leuk, al had ik een heel sterk gevoel dat je een meisje zou krijgen. Ik ben echt een ramp met die voorspellingen. @Patricia: Jij zit ook echt even niet lekker in je vel zeg. Wat ontzettend vervelend meis. Ik zou ook gewoon thuis blijven, want dit kan gewoon niet. Hier ga je lichamelijk aan kapot. Wel fijn dat het met die kleine gewoon lekker gaat. Jij ook een *dikke knuf*. @Birthe: Jahhh! Kletsen kunnen we! Wat leuk dat jij ook al de kleine voelt blubben en ploppen. Dat zal vanaf nu steeds sterker worden, nog even en je twijfelt er niet meer aan of het je kleintje is. Enne jij ook al aan het aftellen.. Hier nog een hoor. Morgen nog 1 week en dan mag ik! Ik heb er zo'n zin in. @Iuno: Druk, druk, druk... Hahaha... Jij maandag ook een echo. Leuk zeg. @Chantalk: Jij vrijdag al! Wat een drukte! Iedereen staat in de rij voor de echo. Nou, ik ga lekker eten. Mijn man heeft gekookt, dus ik hoef lekker niks te doen. Kids wassen straks af. Heerlijk! Groetjes SimplyMe
Ik wil even een heerlijk zwijmelmomentje met jullie delen Luca was een beetje 'vervelend' van de moeheid. Dus zijn we samen op de bank gaan liggen..hij met zijn buikje op mijn buik en zijn hoofdje op mijn bostkast. Zo hebben we samen kro kindertijd en sesamstraat gekeken...en ukkie in mijn buik maar lekker druk trappelen ...*zwijmel*
Hi mijn was niet bij babydump maar bij Burgerhout... iig 10 weken levertijd, kwam ook omdat het nu vakantieperiode is, zei de verkoopster
Hey Meiden, Dank jullie wel voor de felicitaties ben er al helemaal aan gewend hahaha. Heb gelijk maar mijn banner veranderd tis toch wel weer leuk al dat blauw. Nou ga nog even gauw naar de winkel ben het brood vergeten stom stom zullen de hormonen we wezen hahaha laterzzz liefs Sjansie
Ow meiden, wat zijn jullie toch lief! @ SimplyMe: je slaat de spijker op zijn kop. Ik zit idd niet lekker in mijn vel. Ik laat morgen mijn man ook bellen naar mijn teamleidster en Randstad, want ik trek dit niet... Ik moet echt iedere keer gaan verzitten (hier thuis ook), of gaan liggen, of ff gaan lopen en dat kan op het werk niet... Ik heb in iedergeval de voedingskussen vandaag binnengekregen, dus die kan ik vanavond uitproberen... Liefs en dikke knuffel, Patricia
@ simplyMe....bedankt meid,nee ik doe ook zeker rustig aan..........Dat zal wel lukken,mijn tante weet ook dat het nu een jongentje word,ze vind het egweldig en ik hoop dat ze het nog zal meemaken,echt dat hoop ik echt,als ik haar zo zie dan weet ik het niet,het kan hars gaan zoiets......Wat ben jij lekker verwend zeg,wat had je man gekookt? @ Chantalk...Lekker dat wij even mee mogen zwijmelen .....Ow wat heerlijk zo met zijn 3tjes
Pff heb nog steeds buikpijn meiden het zijn felle steekjes/krampjes helemaal vanonder Zouden dit mn banden zijn? Krijg al doemscenario's voor ogen dat ik vroegtijdige weëen ga krijgen enzo
@ Tascha: ik heb echt geen idee wat dit zou kunnen zijn. Ik zou morgen gewoon even contact opnemen met je VK. Dan kun je het daar het beste even navragen denk ik. Liefs en dikke knuffel, Patricia
uhh met helemaal vanonder.. bedoel je dan (in) je muts? Want ik had vorige zwangerschap en nu van de week ook weer net of er met een mes ingestoken werd..... scherpe steken zeg maar.... Ok, beetje rare vergelijking, maar jullie zijn nu al wat van me gewend toch