Januari 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Sophie, 27 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. chantalk

chantalk Fanatiek lid

Patrieske, ja leuk heh? ;) Luca is normaal niet zo. Hij moet altijd maar bezig zijn met zijn speelgoed. Dus ik vond het wel heerlijk dat hij zo lekker bij me kwam liggen...even een lekker mama en zoon momentje. En kleine uk wat zich liet voelen ;)

Tacha, heb je een bad? Daar even lekker in liggen doet mss wonderen voor je buikpijn. sterkte ermee meid...hoop dat het snel weg is.

SimplyMe, heerlijk zo'n avondje niksen ;) ik heb die luxe iedere avond :oops: manlief kookt altijd en de afwas gaat in de vaatwasser.
    Als manlief avonddienst heeft (zoals vanavond) dan eet ik iets gemakkelijks...heb nooit zin om voor mezelf te koken :) Luca krijgt dan een potje.

patrieske, vreselijke ziekte is dat :cry: ik heb het gelukkig nog nooit van dichtbij meegemaakt, maar heb er wel veel verhalen over gehoord van mijn moeder. Haar vader en zusje zijn beide hieraan gestorven.

2. chantalk

chantalk Fanatiek lid

Even een rekenvraagje :)

De neef van manlief wordt papa.
    Ze vertelde me net dat ze vrijdag 20 wkn is en op 5 dec uitgeteld :(
    Dat klopt dan toch ergens niet...of heb ik het nu mis :)

3. Iuno

Iuno Bekend lid

12 feb 2008
    955
    0
    0
    Nee hoor, klopt idd niet! Ik ben komende zondag 20 weken en 4 jan. uitgerekend. Zij zou dan rond 2 jan. moeten zijn uitgerekend, of ze is al verder! :D

4. ramona0309

ramona0309 Niet meer actief

Nee ze is een maand abuis...
    met die miskraam (net hiervoor) zou ik op 5 december zijn uitgerekend...

Ik ben nu (volgens mijn telling) zater dag 20 weken en 3 januari uitgerekend..!

Dus of 2 januari... of meer weken..!

xxmona

5. Joyce1983

Joyce1983 VIP lid

8 feb 2008
    6.688
    0
    36
    @ Iloveandres: Misschien moet ik me er wat meer mee bezig houden, ik had het er al over gehad met m'n schoonmoeder.. Mijn schoonzusje is nu voor de 2e keer zwanger en die had het al gevoeld, maar zij is er denk ik ook veel meer bezig als ik..
    Je mag best even klagen hoor, dat is echt niet erg.. het lijkt me ook geen pretje wat je hebt.. Je man heeft wel gelijk, dan maar helemaal de ziekte wet in! Je moet goed om jezelf denken..

@ Tascha: Ik ken dat, als ik om half 7 moet werken slaap ik ook niet.. en ik heb ook na het slepen van die bakken met brood pijn aan m'n buik.. Maar 't voelt alsof het aan de buitenkant zit op de een of andere manier altijd.. Gewoon een hele apparte pijn.. Maar hoe je het later omschrijft herken ik het niet.. Gelukkig hoef ik dat hoop ik de eerste tijd niet meer te doen.. En dat met de baby dat heb ik dus ook, dat je het je verbeeld ofzo.. Maar misschien moet ik me er ook wat meer mee bezig houden.. Ik had gelezen na 20 weken ofzo, dus daar ga ik vanuit.. Misschien is dat oorzaak? ik weet het niet, en durf het dus ook niet te zeggen..

@ Patrieske: Ja die zijn echt mooi.. maar ik zou nu niet weten waar we die moeten plaatsen.. Echt wel jammer, maar goed.. Bij gebrek aan beter ;)

@ SimplyMe: Vandaag weer vissen wezen kijken.. Verder nog niets veranderd.. Behalve dan dat het dan toch wel die bij zijn ouders weg word..

@ Chantalk: Volgens mij ook niet.. Want mijn schoonzusje is een week later 20 weken en die is 9 januari dus dan zou je zeggen 2 januari.. Ik ben op 6 janauri en ik ben volgende week dinsdag 20 weken.. Je kan het hier wel zien, ik weet niet meer wie, maar er is al iemand die tegen de 20 weken aanloopt.. Of heb ik het nu mis?

6. Joyce1983

Joyce1983 VIP lid

8 feb 2008
    6.688
    0
    36
    Was ik toch niet zo gek.. Het was Ramona :D en zie dat Iuno ook zover al is..

7. chantalk

chantalk Fanatiek lid

haha begon al aan mezelf te twijfelen...dacht idd dat hier ook al meiden 20 wkn zijn aangezien ik zelf bijna 17 wkn ben en 23 jan ben uitgerekend :)
    Ik heb het haar maar even gevraagd..ben natuurlijk wel nieuwsgierig ;)

wahaha zie net ook dat mijn berichtje niet klopt..gaat idd over de neef van manlief, maar zijn vriendin krabbelde me net ;)

8. ramona0309

uhh... wat ben ik?

9. Joyce1983

Joyce1983 VIP lid

8 feb 2008
    6.688
    0
    36
    Iets van 20 weken.. Ik wist niet meer wie, maar dat was jij ;)

10. ramona0309

o ja... hahaha...
    Zijn er nog een paar hoor .... Yvette bv....

Raar he dat het dan "zo veel scheelt" in een maand....

En voor hetzelfde geld bevallen jullie met 38 weken en maak ik de 42 vol.. dus het zegt niet eens wat ook!

xxmona

11. Joyce1983

Joyce1983 VIP lid

8 feb 2008
    6.688
    0
    36
    Ja, maar van jou had ik het in m'n hoofd, want ik had vandaag geloof ik nog op je banner gekeken :)

Ja precies.. Mijn schoonzusje is 3 dagen na mij uitgerkend maar het kan altijd anders lopen..

12. Lotus1981

Lotus1981 Fanatiek lid

6 jun 2008
    2.274
    0
    0
    financiele medewerker
    Velsen
    dag dames... ik heb jullie gelezn.. maar ben het al kwijt.. ik weet nog dat het aantal meiden jongens krijgen.. hierbij gefeliciteerd! :)

en ik wens iedereen veel plezier met de 20 weken echo.. ik moet helaas wachten op 1 september.. maar gelukkig mag ik weer 20 augustus naar de VK :D

hier gaat het wel goed.. kan eindelijk beetje genieten van de zwangerschap.... ondanks wat er allemaal gebeurd is afgelopen periode.. pff.. vier goeie vrienden uit elkaar.. nu alle vier single :| wel vreemd idee.. maar ja het is niet anders.. maar ja dus we zijn nog enige stel uit die tijd :) wij blijven dat ook houden :) we zijn getrouwd en krijgen kleine :D en k was zo bang dat ik hem zou verliezen.. maar hij heeft me verzekerd dat hij dat niet doet.. hij wilt graag de kleine zien opgroeien met mij! :)

ik word weer aardig moe.. dus ik ga weer afsluiten.. ik ga vanavond lekker op tijd bedje in en lekker boekje lezen :) de hp 4 nog.. loop achter de harry potter :)

liefs Mirjam (Lotus)

13. Joyce1983

Joyce1983 VIP lid

8 feb 2008
    6.688
    0
    36
    Zo daar weer even een bericht van mij..

Vandaag zijn we bij de prenatal geweest.. Gelukkig hebben wij hier maar een 'kleine' naar mijn idee had hij veel 'groter' gekunt.. hihi!

Heb de laatste boxkleed van het draakje, een paar leuke sokjes, een pakje met muts en sokjes.. En nog wat dingen.. veel met 't draakje, jasje :D echt zo geweldig vind ik dat.. En vriendlief zei, neem maar mee, neem maar mee.. Wahahaha! Geweldig.. Hij zegt toch geen nee..

Nu maar weer even rustig aan.. We hebben bijna alles, dus kan over een maandje of 2 nog wel wat kopen houd ik mezelf voor.. Tenzij ik straks weet wta het wordt en dan toch koop ziek wordt :( moet maar niet ;)

14. winter15

winter15 Niet meer actief

Hoi,

@Sjansie: Van harte meid! hihi...je nieuwe banner viel me gelijk op!

@Patricia: wat vervelend voor je zeg, nou hoop dat het voedingskussen wat verlichting geeft! Enne...goed dat jullie er morgen achter aan gaan dit kan ook niet langer!

@Patrieske: Lukt het een beetje met het dieet? ja, hele nare en verdrietige ziekte dat ze daar nu nog steeds geen goed medicijn voor hebben!

@Tacha: Vervelend van je buikpijn, is het niet je baarmoeder die groeit? bij mij gaat dat ook een paar keer per week en soms weer 2 weken helemaal niet, gepaard met best wel wat pijn.
    Ps. ik voel nog steeds nada noppes van t beebje, heb gisteren dus ook weer met de Angelsounds geluisterd, zo lief!

@Ramona: En? word er veel aan je gevraagd in je familie/vrienden,-kennissenkring of je al weet wat het wordt?/ Toevallig zag ik op je hyves al wel een paar van die reacties.. ik ben er nog steeds niet uit of ik het ga vertellen, hier vertel ik het wel hoor, maar verder ?

@Yvette: Probeer morgen wel te genieten van je echo he? Sterkte toegewenst voor donderdag!(en daarna natuurlijk)

@Chantalk: spannend vrijdag!

@Re81: heb je je pakketje nu al ?

@Nettie: Hoe gaat het met je niet-roken? Ik denk er soms al helemaal niet meer aan, ik word zelfs al een beetje een anti-rook zeur, merk ik... :oops:

@ de rest, heb niet alles terug kunnen lezen en beantwoorden , sorry!

ik ben zo moe, heb nu alweer 2 dagen gewerkt na de vakantie en het valt me toch een beetje tegen, was gisteren wel leuk op het werk, want iedereen kwam mijn buik bewonderen, het is echt al flink hoor ("Weet je zeker dat het geen tweeling is? :( ") als ik de reacties peil..en ik ben nog niet eens op de helft....maar voelen? Nope...nix!stomme voorliggingde placenta...grrr!ik wil ook ik wil ook! :D

15. ramona0309

Sanne
    Ja erg he, op mn hyves...?

Sommige vragen daar niet eens of wij t willen weten... maar vragen of ze t mogen weten...
    En dan reacties... Mooie foto, maar kan net niet zien wat het wordt......!

pfff zei al tegen mijn vriend: het gevis begint nu al...
    Heb tot nu toe iedereen op de hyves terug geantwoord dat we t niet willen weten omdat het ons niet uitmaakt en we het deze tweede (en laatste keer) als verrassing tot het einde willen bewaren......

Verder heb ik nog niet erg veel mensen "live"gezien... en over de hyves, telefoon of mail is het makkelijk ontkennen.... maar word er wel steeds beter in! :^o

Ja zal zeker wel even tegenvallen werken na de vakantie..., maarja gelukkig is het niet heel mooi weer.....
    We hebben helemaal geen tweelingen he in deze maand? of zouden er toch een paar verstopt zitten.....

Wat gaat t hard he dames....
    ik kan er echt niet aan uit dat ik alweer bijna op de helft zit....! Het is zo nieuwjaar en dan toosten we op onze kleintjes!

Wat ben ik weer lekker sentimenteel bezig...

16. Journey

Journey Fanatiek lid

3 apr 2008
    3.404
    0
    0
    Bedankt voor jullie reakties, wij hebben idd nu wel zoiets dat we op dit moment die naam gewoon doen, ze zegt dat mocht zij een kind krijgen ook gewoon die naam krijgt, dus ik heb er maar gescherend over gedaan dat dat wel makkelijk is voor mijn ouders als hun kleinkinderen dezelfde naam hebben.

Ga zo lekker onder de wol heb vanacht slecht geslapen en nu doodop morgen weer werken dus vroeg eruit.

17. Journey

Journey Fanatiek lid

3 apr 2008
    3.404
    0
    0
    Nou ik moet er nog even niet aan denken zie heel erg tegen de bevalling op :(

18. sjansie28

sjansie28 Fanatiek lid

16 jan 2008
    2.325
    0
    36
    Twentuh
    Hallo,

Nu ik weet wat het wordt kijk ik ook steeds meer uit naar de bevalling heb er gewoon zin in hahahaha maar laat nog maar even zitten in ieder geval tot 15 december want dan ben ik 37 weken.
    Wij zijn al uit over de naam die hij krijgt en het kaartje heb ik al uitgezocht en de tekst hahhaha ben druk geweest.
    En het kamertje wordt wit met lime groen ik ga dat zeehondje doen van bebe-jou joupy.
    Ik heb wel een foto in mijn album staan moet geloof ik die rose nog verwijderen uit mijn album hahahaha ga ik zo gelijk doen :D
    Nou ik kan dus gaan shoppen eindelijk hahaha nog niet teveel want eerst moeten de kamers af zijn :(
    Maar goed ik ga lekker naar bed ben ech lui vandaag ik kom morgen wel weer terug liefs Sjansie

19. SimplyMe

SimplyMe Niet meer actief

Hallo allemaal,

@Sjansie: Mooi hoor, dat blauwe bannertje. ;)

@Patricia: Phoe, ik hoop dat dat voedingskussen het een beetje helpt
    verlichten. Hoe is het trouwens afgelopen met die bekkenband die je kon
    lenen? Heb je die al uitgeprobeerd? Dat je er nu zoveel last van hebt,
    komt dat nou ook omdat je daarvoor ook al last van je rug had? Of was
    jij dat niet met een scheve wervelkolom?

@Patrieske: Ja, verwennen is hij af en toe heel goed in. Hij heeft een
    runderrollade met een heerlijke saus gemaakt (vraag me niet wat voor
    saus, maar echt heerlijk) met gebakken krieltjes uit de oven en een
    heerlijke salade erbij. Chocolademousse toe. =P~ Ik sta nu ook op
    knappen en mijn buik is zo dik... Ik lijk wel zwanger. ;)

@chantalk: Bofkont! :p Ik heb die luxe af en toe, als mijn man een vrije
    dag heeft en zin heeft om in de keuken te staan, dan verwend hij ons met
    iets lekkers. Hij is kok van beroep en staat dus elke dag in de keuken,
    dus als hij een vrije dag heeft wil hij in eerste instantie niet in de keuken
    staan, al komt hij wel om de haverklap even kijken wat ik doe. Koken is
    echt zijn passie en dat proef je in zijn eten. =P~ Hmmmm...

@Mirjam(Lotus): Geniet ze van je boek. Lekker is dat he! Lezen in bed,
    vooral straks in de koude wintermaanden, buiten sneeuwstormen en ik
    lekker in mijn warme bedje met een kopje thee of warme melk. :D Ik
    heb er alweer zin in. ;)

Nou, ik ga nu lekker liggen tv kijken op bed. Gaap...

Alvast trusten voor straks en
    zie jullie morgen wel weer.

Groetjes SimplyMe

20. chantalk

chantalk Fanatiek lid

Ramona, ja heerlijk..lekker toosten op onze beebjes :D
    :( wordt weer een jaar zonder champagne ;)

Voor we het weten is het zover.

Deel Deze Pagina