Januari 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Sophie, 27 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tacha1987

Tacha1987 Fanatiek lid

14 feb 2008
    2.964
    2
    0
    Thuisblijfmama
    België - Antwerpen
    Urineweginfectie is zeg maar aan de urineleiders. Dus de verbindingen tussen nier & blaas. Zo was het de laatste keer bij mij ook overgeslaan op de nieren. Had eerst blaasontsteking, dan urinewegontsteking en dan nierontsteking :( Maar als je er op tijd bij bent is het ok. Alleen ben ik er heel gevoelig aan en heb regelmatig in het ZH gelegen met mn nieren, dus nu hoop ik dat het snel overgaat en niet op mn nieren slaat :(

Bedankt Ramona & MerleQ voor jullie lieve woordjes meiden :( Ik weet dat er veel ergere dingen zijn hoor. Maar ik wil gewoon alles in orde hebben voor de baby, en niet dat ik straks 8 maanden ben en nog steeds in een bouwwerf woon :(

2. Nettie

Nettie Fanatiek lid

14 jun 2007
    4.016
    0
    0
    Verzorgende IG
    ergens boven in Nede
    Eventjes voor iedereen: ik wil niet perce die buikband met vrigin hoor, vond em toen wel leuk maar ga toch een andere kiezen, het past niet echt bij mij die tekst..... Maar bedankt voor jullie tips, ben driftig op zoek naar een leuke tekst die ik er zelf op kan laten zetten en als dat niet lukt ga ik op zoek naar de buikband die ik het leukst vind...Kan nog wel eventjes, buikbanden kunnen nog niet echt nu, moet nog even iets meer groeien.

Wat ik het meeste mis qua eten? idd de filet american is wel ernstig lekker nu het niet mag....en een wijntje, daar heb ik ook echt wel trek in. Kan niet zeggen dat ik andere dingen echt heel erg mis...
    Waar ik nu wel verzot op ben is...hoe cliché de zure dingen, dus augurken, maar ook zure snoepjes, ben sowieso meer van de zoetigheid, hoewel ik ook nog steeds erg van de hartige hapjes ben....tja eigenlijk lust ik alles wel erg graag tegenwoordig, maar vooral komkommer daar kun je me voor wakker maken....heerlijk!

@female: lekker joh die vakantie voor die prijs! Lekker alvast genieten van het vooruitzicht, nog even een keer met z'n drietjes weg voor de kleine erbij is!

@tacha: hoe is het nu? Heb je het alweer uitgepraat? Hoop het wel!
    Lees net dat je het al hebt uitgepraat gelukkig maar! Mannen moeten het ook wel lastig hebben nu wij onder de hormonen zitten....het is ook stom spul die hormonen ne voor hen heeeeeel onbegrijpelijk....hubbie heeft wel een sgezegt: lekker makkelijk het afschuiven op je hormonen, maar het is niet afschuiven het is gewoon echt waar....vervelend maar daar moeten ze maar even mee doen lijkt me, en als dat het enige is in vergelijking met wat ons te wachten staat.....lijkt het me niet meer als logisch dat ze het maar gewoon zullen moeten accepteren....
    He denk wel even goed om jezelf en die kleine he? Niet teveel stressen aub....niet goed voor je, maar ja helaas kan je er weinig aan doen omdat je het zelf niety doet maar anderen je dit aandoen, kom op meid succes *digiknuf ook voor jou!*

@iloveandres: wel goed van je dat je nu even kapt met werken, is wel goed voor je even rust houden! Tuurlijk wil je weer werken maar je moet het ook aankunnen en het lijkt me voor jou op dit moment wel erg veel dus eventjes aan jezelf denken kan absoluut geen kwaad! Succes meid met alles!
    hier trouwens ook eentje die filet liever zonder uitje heeft, alleen ik doe er zeezout op.....heerlijk!

@yvette: nee die massage had ik geen zin meer in....haha toen ik eenmaal lag, wou ik niets meer om me heen alleen maar donkerheid en slaap....dus geen gedoe meer aan mn lijf...gebeurd wel vaak trouwens, de laatste tijd, zodra ik mn bed in ga kan ik niets meer hebben en geen zin in knuffelen of meer...kan op dat moment alleen maar gewoon liggen en boek lezen of slapen....stom he? iemand bekend hiermee? De dag was leuk maar ben nu wel gebroken, zoals ik al gedacht had zat een halfuurtje slaap er niet in vanmiddag dus mijn ogen zijn nu zwaar en branderig van moeheid.....dus ga zo lekker op tijd het bed in denk ik maar!
    Wat een moeilijke avond zla het worden voor jou zeg! wens je heel veel sterkte met alles! Weet eigenlijk niet zo goed wat ik meer moet zeggen....alleen dat ik aan je zal denken, nu en morgen, echt heel veel sterkte! *digiknuf*
    ps fijn dat de echo goed was...kleine eigenwijsjes zijn af en toe lastig maar toch kan ik wel zeggen dat ik het vaak leuker vind zo'n eigenwijsje, liever dan zo'n heeeeeeel verlegen stil kindje die niets onderneemt....spreek uit ervaring, mijn dochter is ook behoorlijk eigenwijs maar neem aan dat je dat al begrepen hebt uit sommige verhalen..

@ladyinred: succes met wachten op je angelsound, eventjes doorzetten, wel echt leuk dat jij al weet dat jullie er eentje krijgen (al is het een cadeau voor je man)

@ladybug: opzien tegen de bevalling doe ik nog niet zo nee....gelukkgi niet zou ik haast zeggen. Mara ik kan je wel vertellen, de vorige keer zag ik er ook wel tegenop en dat zal nu ook wel weer gebeuren want het is toch weer spannend. Alleen weet ik nu uit ervaring dat je op het moment zelf precies weet dát het zover is en hoe het moet, al weet je soms geen houding...je hebt geen tijd om erover na te denken want als het eenmaal zover is, is het belangrijkste wat je dan denkt: die baby moet eruit....meer kon ik me op dat moment niet bedenken en heb het dus allemaal over me heen laten komen. Natuurlijk is dit alleen maar mijn ervaring en zullen andere meiden misschien er hee anders over denken maar goed, ik hoop voor je dat het bij jou net zo mag gaan als bij mij, gewoon dat je in jezelf keerd en precies doet wat je lichaam op dat moment zegt. Ik denk ook dat als je al probeerd met die instelling de bevalling in gaat dat het denk ik al heel erg veel helpt in de goede richting, ga je er paniekerig aan beginnen zal het denk ik ook lastiger gaan omdat je niet echt ontspannen bent. Geloof gewoon maar in je eigen lichaam die kun je best vertrouwen met zoeits hoor! Maar goed er tegenop zien zal altijd blijven volgens mij is dit zelfs zo bij een 10de.. want elke bevalling is anders, er is er geen gelijk...

@re81: zal het je helpen onthouden....kunnen we in januari echt wel om lachen denk ik als je dit terug leest....tjonge dacht ik er echt zóó makkelijk over?

@birthe: waar doel je precies op dat mijn dochter op me lijkt? Volgens mij is het soms meer als ik zelf wel zou willen....ze lijkt best op me en niet altijd in een even positieve zin van het woord.....hihi...zal het maar eerlijk toegeven.....haha

@taby: fijn zulke goede berichten, houden zo!

@simplyme: leuk die herkenning, kinderen zijn dus soms nog niet zo lastig als wij wel eens denken, ze lijken toch meer op elkaar als wij denken...al zijn het allemaal andere kids, bepaalde dingen doen ze dus wel hetzelfde....
    En siësta: ja dat klinkt een stuk beter! Gaan we er maar inhouden tot er misschien iemand een nog beter idee heeft maar kan het me niet voorstellen, dit klinkt wel echt heerlijk! Heb er nu al zin in, komt voornl omdat ik nu ook moe ben trouwens...haha...

@patrieske: fijn dat alles goed is, en idd slim dat je nog maar even niet gaat beginnen aan het kamertje in jongesnstijl.....het zal je toch overkomen dat je een meid krijgt terwijl je alleen maar alles voor een jongetje hebt....

De laatste bercihten antwoord ik niet meer op sorry maar kan mn aandacht er niet meer bijhouden....Hubbie zit npootjes te eten en word gek van het geluid van dei kraak dingen tussen zn kaken en dan zit ie ondertussen een film te kijken met rotmuziek, allerlei factoren die me storen, ben ook nog eens heel moe en kan dus ook veel minder hebben....
    Ga maar gauw mn bed op zoeken voordat ik nog ga uitvallen tegen hem zonder dta er een goede reden voor is.....

Weltrusten en tot morgen, dan reageer ik wel weer een keer....

3. Indira

Indira Lid

1 apr 2008
    65
    0
    0
    @simplyme: we hebben niet echt een zware voorkeur hierin qua namen. Wel valt op dat de namen die ik leuk vind vooral Hebreeuws blijken, niet bewust maar goed :) We kijken vooral naar "Nederlandse" namen vanwege de achternaam van mijn ventje...Daarvoor had ik nogal een voorkeur voor Engels maar goed de naam moet natuurlijk wel passen bij de achternaam. I love namen met een betekenis...

@MerleQ: nog even een vraagje ivm je studie...Heb er vast helemaal overheen gelezen maar wat studeer je? En waar? Wat leuk dat je gewoon thuis college kunt volgen via internet (of heb ik dat verkeerd gelezen?)
    Ik studeer namelijk ook (naast mijn baan) vooral thuis. Af en toe moet ik naar een practicum of een tentamen naar school maar voor de rest alles thuis. Alleen heb ik geen colleges via internet, zou wel gaaf zijn! Liefst van al zou ik gewoon thuis willen zijn en full time leren zodat het een beetje kon opschieten maar we hebben het geld van mijn baantje te hard nodig helaas... :cry:

4. Female

Female Niet meer actief

"Wat mis je het meest?"
    Zeker weten gezellig 's avonds een glas wijn met mijn man,
    Dat mis ik bijn a elke dag,
    Zo ongezellig de hele avond water en fris :(

@ Yvette
    Vast een moeilijke avond voor je geweest.
    Voor morgen vast heel veel sterkte meid!

@ SimplyMe
    Dat beeld van de hele dag achter hem aan rennen zie ik al heel levendig voor me :)
    En idd, ik denk er ook niet veel aan dat er iets mis is/ kan zijn, maar is toch super als alles weer goed is bij de controles.
    Ben nu benieuwd of je man gelijk heeft en het een jongen is of niet! :)

@ Zwanger82
    Hey wat leuk nog een nieuwe bij de club!
    Welkom en gefeliciteerd! :D

@ Tacha
    Knuf voor jou, rot hoor van die infectie!
    Gelukkig even gepraat met je man, dat lucht vast op.
    Ik snap trouwens heel goed dat je gestressd raakt omdat alles nog niet af is, maar probeer een beetje los te laten.
    Het komt uiteindelijk echt wel allemaal af, ook al lijkt het soms niet zo.
    Als alles half dec af is dan is het toch ok? Je hebt dus aardig wat uitloop.
    Van al die stress om een huis wordt je ook niet vrolijk, dit is je eerste zwangerschap, super bijzonder, dus probeer er maar volop van te genieten. Voor je het weet is het voorbij.
    ;)

5. Female

Female Niet meer actief

Oh ja heeft iemand nog een goede tip waar ik voor niet al teveel geld een mooie, nette jurk kan kopen?

Volgende maand moet mijn man op locatie koken, een speciale gelegenheid.
    En laat die locatie nou net het Kurhaus zijn, en moet :) ik mee om te eten en slapen in het Kurhaus :)
    Dus moet er wel netjes uitzien. ;)

6. Merijn

Merijn Niet meer actief

Ik studeer Psychologie aan de UvA. Bij ons staan er maar weinig colleges online. Toevallig bij dit vak doordat de colleges verplicht zijn en als enige het tentamenstof. We hebben geen boek bij dit vak dus de colleges zijn nogal essentieel. Vandaar dat ze online zijn gezet.
    Ik begin aankomend jaar wel met het zwaarste van mijn studie: een half jaar onderzoeksgedeelte waarvoor ik veel op de universiteit moet zijn (ik heb straks dubbel zoveel colleges en ik moet 3 maanden fulltime onderzoek gaan uitvoeren wat ook alleen maar daar kan). Maar ik heb een aantal vakken daarvan al gehaald dus zodoende hoop ik het een beetje te combineren :) In het derde jaar heb ik wel weer veel vrije ruimte (bachelorthese oa die ik natuurlijk gewoon thuis kan schrijven).
    Ik leen overigens vrij veel van de ib-groep hoor. Anders hadden wij het ook niet kunnen redden. Maar mijn studie heeft nu prioriteit ten opzichte van geld. Ik moet en zal mijn diploma halen. En ik ben bang dat dat wat lastiger gaat worden als ik ook nog eens werk. Daarbij zou ik ook heel veel geld terug moeten betalen aan de ib-groep als ik mijn studie niet zou afronden en daar zit ik ook niet echt op te wachten.

Wat studeer jij nu dan naast je baan?

7. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    Hai meiden

Ik kan niet slapen dus ik kom maar eventjes reageren en kijk wel hoever ik kom ;)

@ Tacha....Ik had al ene verhaaltje geschreven voor je maar ik las dat het urineweg infectie is,maar goed dat je even hebt gebeld he meid.......ik heb het ook 2 keer gehad na mijn ksde,het was toen echt heel pijnlijk,heb je veel pijn?...............Dat is minder dat je ruzie hebt gehad met je vriend,ik herken het helemaal,Mart gaat zelfs anderen helpen terwijl hier nog zoveel moet gebeuren :evil: ......Hopelijk brengt babydump wat plezier ;) .......Bedankt meid............Fijn dat hij dat nu gaat doen meid,en gelukkig hebben jullie alles uitgepraat........Wat rot dat dat niet doorgaat meid,want ik las als dat je daarmee zat :cry: ,en dat is niet zo netjes als hij niets had laten weten :evil: .........Kan je er geen klacht over indienen ofzo?

@ Chantalk........Ja ik zwijmelde ook helemaal weg meid bij het lezen ervan :) .........Wat erg voor je moeder meid,ook heel erg voor je Oma om 2 mensen je man en je dochter aan die ziekte te verliezen :cry: ..........Nee dat klopte niet ik ben nu 20 weken en op 31 -12 zou ik dan uitgerekent zijn maar volgens mijn eigen berekening zou ik zondag 20 weken zijn en dan 4 jan uitgerekent zijn........

@ Lotus..........Gelukkig dat je 20 augustus nog naar de vk kan he meid,want 1 september is dan nog zo lang weg,dat is niet zo maar dat lijkt dan zo :( ............Fijn dat je wat kan genieten meid.............Houden zo meid,lekker bij elkaar blijven.waren er bij die andere stellen ook kids in het spel?.........Waarom was je zo bang om je man te verliezen dan?

Jongens ik ga naar bedje toe,terusten allemaal

8. sjansie28

sjansie28 Fanatiek lid

16 jan 2008
    2.325
    0
    36
    Twentuh
    Ik denk dat het dat wel is ja als je het voor het eerst doet weet je niet wat je overkomt tis voor mij niet de eerste keer maar het kan wel tegenvallen deze keer.
    Maar ik weet hoe ik me voel na de bevalling en dat maakt alles gewoon goed ondanks de pijn.
    Dus ja over 20 weken ben ik er helemaal klaar voor hahaha ;)

9. Re81

Re81 Bekend lid

11 feb 2008
    903
    0
    0
    Nou heb ik hier nog weinig tot geen last van gehad en nu heb ik de afgelopen 2 dagen opeens dat ik kotsmisselijk wordt van kookluchtjes.
    Had er wel al vanaf begin van zwangerschap last van dat ik 's avonds maar een paar hapjes binnen kon krijgen, maar nu kan ik opeens de lucht al niet meer verdragen. Dus eten was klaar, toen kwam manlief thuis en ben ik naar boven gesneld, weg uit die lucht... Durfde pas na een uur weer naar beneden, toen ik zeker wist dat de lucht weggetrokken zou zijn.

Is dat niet raar, dat ik daar nu pas last van krijg?

10. sjansie28

sjansie28 Fanatiek lid

16 jan 2008
    2.325
    0
    36
    Twentuh
    Hey Meiden,

Zo ff reageren:

@ Re81 thanks ga direct ff kijken bij prenatal :D

@ Tacha meid wat een kl*te situatie met je huis zeg ik zou er ook helemaal gek van worden maar doe rustig aan en denk aan je kindje stres is niet goed voor jullie beide dikke knuff :D

@ Patrieske meid fijn dat alles goed is met je kleintje alleen jammer dat ze het niet goed kon bevestigen wat je al wist hopelijk heb je morgen meer geluk ik duim voor je dan kun je met een gerust hart beginnen met je thema kamer ;)

@ Denise welkom en gefeliciteerd met je dochter die konden we er wel bij gebruiken op de lijst hahaha aangezien dat de jongetjes voor op lopen.
    (van wat we weten dan he niet iedereeen wil het weten of vertellen ;) )

Zo hopelijk niets vergeten maar dat moeten jullie me maar vergeven hahaha.
    Ik heb zelf smorgens last van duizelingen echt weird begint nu pas al heb ik het in het begin ook wel gehad dus nu neem ik elke ochtend bouillon met iets extra zout en dat helpt gelukkig prima.
    Ook heb ik nog steeds last van vermoeidheid hoor slaap geregeld als het uitkomt smiddags nog wel ff.
    Nou ik ga ff wat doen ik kom vanavond pas want drukke dag hier vandaag!
    Liefs Sjansie

11. ramona0309

ramona0309 Niet meer actief

HI...

Schoot me opeens een verhaaltje binnen... (ja daar heb je ze weer, hoor ik jullie denken....) aangezien we t gisteren hadden over het geslacht kunnen zien op de echo en het soms verkeerd zien....
    Ik had t namelijk nog nooit gehoord..... iig..

Een moeder van een vriend van ons werd na de geboorte gefeliciteerd met de geboorte van een dochter...... het bleek echter een jongen te zijn
    Hoe zou dat kunnen vragen jullie je af.....?
    Op het eerste gezicht had het kindje schaamlippen, maar bij het verdere onderzoeken kwamen ze erachter dat tussen de schaamlippen een soort klein piemeltje zat...
    De ouders hebben 5 dagen op DNA onderzoek moeten wachten of ze nu voor de tweede keer ouders geworden waren van een meid of een jongen...
    uitslag 95% jongen... dus vervolgens begonnen vele de herstellende operaties, om hem helemaal jongen te maken......
    Hij zit er nu nog heel erg mee, omdat alles nog niet is zoals t zou moeten zijn... en de moeder ook, ze voelt zich namelijk ofdat ze "gefaald" heeft.

Bovenstaande komt natuurlijk bijna nooit voor... maar het zou je maar gebeuren....

12. sjansie28

sjansie28 Fanatiek lid

16 jan 2008
    2.325
    0
    36
    Twentuh
    hey Ramona,

Wat een verhaal zeg en ja het zal je maar gebeuren zal niet weten wat ik moest gaan doen en dan nog die onzekerheid zeg wat is het nu een jongen of een meisje brr gelukkig komt het niet heel vaak voor idd.

Liefs Sjansie

13. sjansie28

sjansie28 Fanatiek lid

16 jan 2008
    2.325
    0
    36
    Twentuh
    :baby: januari mama's 2009 :baby:

1 januari
    Indira-26 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zk-fv -> MEISJE !
    2 januari
    Sophie-35 jaar-2e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-bv -> MEISJE !
    Naomiadaeze-22 jaar-2e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:thuis-bv
    3 januari
    Roos80-28 jaar-1e kindje-geslacht weten:nee-bevalling:(-bv
    Ramona-28 jaar-2e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-bv [-(
    Rowenavb-23 jaar-1e kindje-geslacht weten:nee-bevalling:(-bv
    4 januari
    Patrieske16-31 jaar-3e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-bv of fv->JONGEN!
    Yvette1983-24 jaar-1e kindje- geslacht weten:ja -bevalling:thuis- bv -> JONGEN!
    Iuno-28 jaar-2e kindje- geslacht weten:nee -bevalling:zh- bv
    5 januari
    Sabrina maat-20 jaar-2e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:thuis-bv
    Ploetertje-30 jaar-3e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:thuis-bv
    Britt-32 jaar-2e kindje-geslacht weten:nee-bevalling:thuis-bv
    6 januari
    Birthe-27 jaar-1e kindje-geslacht weten:nee-bevalling:thuis-bv
    Taby-29 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:thuis-bv
    Pregnantlady-35 jaar-2e kindje-geslacht weten:nee-bevalling:zh-bv
    Joyce1983-24 jaar-1e kindje-geslacht weten:(-bevalling:zh-fv
    7 januari
    Journey-28 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-bv
    8 januari
    Muissie-23 jaar-1e kinde-geslacht weten:nee-bevalling:thuis-bv
    SimplyMe-32 jaar-4e kindje-geslacht weten: ja-bevalling:thuis-bv
    Cindy1981-27 jaar-1e kindje-geslacht weten:nee-bevalling:thuis-bv
    9 januari
    Tascha1987-20 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zk-bv -> MEISJE!
    10 januari
    karinT82-26 jaar-1e kindje-geslacht weten:nee-bevalling:zh-bv
    12 januari
    Sjansie28-27 jaar-3e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-bv -> JONGEN !
    Merelrosie-28 jaar-2e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zk-bv
    MerleQ-22 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-bv en fv -> JONGEN !
    Sisqa-20 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:thuis-bv
    14 januari
    Seilenna-25 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zk-bv
    Sjolie27 jaar-1e kindje-geslacht weten: nee-bevalling:weet nog niet-weet nog niet
    LadyInRed-34 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:(-bv
    15 januari
    Sanne78-30 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-?
    Nachtvlinder82-25 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:thuis-weet nog niet
    Allahinkullu-23 jaar-2e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-bv
    16 januari
    Nettie-24 jaar-2e kindje-geslacht weten:nee-bevalling:thuis-bv :-#
    Goofychick-34 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-bv
    cobi- 27 jaar-1e kindje- geslacht weten: nee- bevalling:thuis-bv
    18 januari
    Ladybug-33 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-bv->JONGEN!
    Rima-27 jaar-1e kindje-geslacht weten: twijfeld-bevalling ziekenhuis-bv
    Mintje29-29 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling zh-bv/fv:(
    19 januari
    Lotus1981-26 jaar-1e kindje-geslacht weten:nee-bevalling:zh-?
    Jessic83-? jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling zh-fv
    20 januari
    Peaceful-26 jaar-1e kindje-geslacht weten:nee-bevalling:(-bv
    Patriesie- 26 jaar-1e kindje-geslacht weten: ja-bevalling ziekenhuis-fv
    Claudiaatje- 27 jaar-1e kindje-geslacht weten: misschien-bevalling thuis-bv
    zwanger82-25 jaar -2de kindje- geslacht weten: ja- bevalling:( - bv -> MEISJE !
    21 januari
    Danio08-23 jaar-1e kindje-geslacht weten:nee-bevalling:thuis-bv
    Female-23 jaar-2e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-bv [-(
    Muppet1604-? jaar-1e kindje-geslacht weten:nee-bevalling:zh-?
    22 januari
    linda1975-33 jaar-2e kindje-geslacht weten:nee-zh-?
    Libra-24 jaar-1e kindje-geslacht weten:nee-bevalling:zh-bv
    Lobj-23 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zk-bv
    23 januari
    iloveandres-25 jaar-1e kindje-geslacht weten:nee-bevalling:zh-fv :-#
    chantalk-26 jaar-2e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-bv
    25 januari
    Miki77-31 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-bv
    Derona-24 jaar-2e kindje-geslacht weten:nee-bevalling:(-bv :-#
    Sarake-22 jaar-2e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zk-fv->JONGEN!
    Mirella28-29 jaar-2e kindje-geslacht weten:ja-bevalling zh- fv/bv:( -> MEISJE!
    26 januari
    Fleurisabelle-?-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zk-?
    27 januari
    Ib22-23 jaar-2e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-bv
    Chantal1508-23 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-fv
    28 januari
    Re81-27 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-bv
    31 januari
    Dayenne-19 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:thuis-bv
    Zen- 29 jaar-1e kindje-geslacht weten: misschien-bevalling ziekenhuis-weet nog niet

Er zijn tot nu toe 62 januari mama's

agenda 2008/2009

14 augustus:
    - Naomiadaeze 20wk echo - Ladybug vk - Ramona0309 20wk echo
    18 augustus:
    - SimplyMe vk, Dayenne vk, Lotus vk - Birthe 20 wk echo
    19 augustus:
    - Birthe vk
    20 augustus:
    - Joyce1983 20 wk echo - Sjansie28 vk
    - SimplyMe 20 wk echo
    21 augustus:
    - Indira 20 wk echo - Journey 20 wk echo
    22 augustus:
    - karinT82 20 wk echo - Goofychick vk
    25 augustus:
    - Sjansie28 20 wk echo
    27 augustus:
    - Yvette1983 (3e poging) pretecho - Patrieske16 gyn - LadyInRed 20 wk echo
    28 augustus:
    - MerleQ 20 wk echo - linda1975 20 wk echo - Goofychick pretecho - Cobi 20 wk echo
    1 september:
    - Tacha 1987 20 wk echo, Lotus 20 wk echo
    3 september:
    - Ladybug 20 wk echo - Iloveandres 20 weken echo - Cobi 3e afspraak vk - Jessica83 20 wk echo
    5 september:
    - LadyInRed vk
    8 september:
    - Derona vk,en de 20 wk echo
    9 september:
    - Iloveandres 3e afspraak VK - Ramona0309 vk
    11 september:
    - Female 20 wk echo
    15 september:
    - Re81 20 wk echo
    16 september:
    - Re81 3e afspraak VK
    18 september:
    - Jessica83 4e afspraak vk
    29 september:
    - Tacha1987 24 wk echo
    06 oktober:
    - Ramona0309 2e pretecho
    09 oktober:
    - SimplyMe 3D/4D pretecho - Jessica83 3D/4D echo
    10 oktober:
    - Ladyburg 2e pretecho
    16 oktober:
    - Iloveandres 3D/4D pretecho met DVD

Als je op de nieuwe lijst wilt stuur dan een pb naar sjansie28,nettie of ladybug

Er zijn tot nu toe:
    wil het niet weten: :-#:3
    wil het niet vertellen: [-( :2
    meisjes: 5
    jongens: 6

Aan iedereen die de lijst wil kopieren: NEEM STEEDS DEZE LIJST! Deze is het meest complete! Dus aub geen vroegere lijsten quoten

@ LadyInRed je afspraken staan erbij ;)

14. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    Hai meiden

Jeetje wat heb ik vannacht een rot nacht gehad :evil: ,ik lag tegen 00.00 in bed heb tot 1.00 tv gekeken en daarna ben ik flink beroerd geworden,erge hoofdpijn en ik kreeg die aanvallen van slaapapneu weer dat was erg lang geleden :evil: ,maar je komt dna bijna niet in slaap en heb tot 4.00 wakker gelegen en was tegen 7.15 weer wakker,dus dat word niet zo'n fijne dag vandaag..........Mart is zijn broer helpen dus ik kan ook niet even tussendoor gaan liggen,ik hoop dat hij wel tegen de middag thuis komt dat ik kan gaan liggen,maar goed anders is het niet anders en dan is het vanvond lekker vroeg naar bedje toe :)

Nou even verder met reageren nu...........

@ Joyce.........Dan heb je nog een mooie droom voor later ;) ........Nou kopen dan als hij toch gene nee zegt hahahaah........leuk is dat he met dat draakje :) ...

@ Sanne........Jawel het gaat wel,ik heb wel nog steeds erge honger,maar goed alles moet even wennen he ;) .........wat leuk dat iedereen je buik kwam bewonderen :) ....

@ ramona.........Inderdaad het gaat best snel,dat vind ik ook :)
    Ik heb dat nu ook,ik heb 1 geluk Mart eet het niet voor mij,geen rosbief en biefstuk dan :) ...........
    Ja dat bedoel ik,tegen mij zeiden ze ook wat maakt het uit als het een meisje is en het heeft een jungelkamer,nou ik vind dat wel belangrijk,of is dat nu zo raar :confused: ?
    Hahahahah nou dat bedoel ik nu vanavond weten we het zeker :)
    Dat is wel fijn dat je vandaag je 20 weken echo al hebt,veel succes meid.
    Ben je ook altijd zo gestresst bij die echo's?
    Nee daarom en dan weet ik het zeker toch :)

@ Journey......Niets te danken meid.......Goed gezegd tegen haar van die naam......

@ Patricia........Meid het is ook niet anders,hopelijk nu je thuis zit dat je je wat beterder gaat voelen,al is het maar een beetj he............Lekker hoor pannekoeken :) .............Lekker dat het in de aanbieding is het behang dat scheelt toch weer :) .......Inderdaad fijn zo snel :) ........Lekker zeg zoveel korting,wat voor behang heb je gekocht meid?.....

15. ladybug

ladybug Bekend lid

28 feb 2008
    543
    0
    0
    Helmond
    Zwanger82 welkom hier! :D

16. ladybug

ladybug Bekend lid

28 feb 2008
    543
    0
    0
    Helmond
    Zojuist naar vk geweest en alles was prima! Ik was buiten 3 maanden geleden nog maar een kilo aangekomen en bloeddruk etc was ook heel netjes.

Zo nu gauw vanalles doen. Heb vandaag vrij genomen want mijn ventje is vandaag jarig.

17. Merijn

Merijn Niet meer actief

Een kilo maar? Ik ben jaloers!! :p

En gefeliciteerd met je ventje :)

18. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    @ Chantal....Nou meid je bent al goed bezig geweest :) ......Klinkt erg mooi je kamertje :) ......Dat is ook het belangrijkste dat het gezond is,maar goed ik wil het graag goed weten :) ...........Vanvond om 20.00 weten we het echt zeker,daar ga ik wel vanuit............Jij dus ook van die duizelingen,zou het er toch bij horen ofzo,ik lees het steeds vaker hier,veel beterschap ermee meid.............

@ Simplyme.....Nou het klinkt inderdaad heerlijk :) ,kwijl kwijl.........Chocolade mousse ahhhhhhhh ik word gekkkkkkkkk............hahahahah echt waar.....Bedankt meid........Nou dan ga ik voor je duimen,dat je man ernaast zit ;) ..........Bedankt meid........Dat is ook het allerbelangrijskte...........het stukje van de vrouw van de pretecho heb ik hier neergezet :) ......Ik krijg het vanavond te horen.......hahahha ja h dat had ik ook :) .......Ik heb gisterenmiddag na de echo flink liggen slapen ik was bekaf :cry:

@ libra.....Fijn dat je vakantie fantastisch was en meteen een buikje leuk hoor :) ................

@ merelQ.......Lekker iets om naar uit te kijken :) ,behalve als je bv geeft dan moet je langer wachten toch?......

@ re 81......Fijn dat je pakje er eindelijk is meid :) .......Dat is ook erg snel gegaan met de vader van je vriendin,wat een rotziekte is het toch :evil: ............Nog gefeliciteerd met je nichtje........Ow dat was schrikken toen je thuis kwam :cry: ...........Gelukkig reageert je man erg lief :) ,wat hij zegt maar even 2 keer checken.......Ik mis dus ook mijn eten,wat je zegt al moet ik zeggen dat ik mijn sigaretje ook soms begin te missen..........Ik heb nog verder geen verslavingen opgebouwd,en mijn eten ja dat mis ik echt nu helemaal met mijn dieet :cry: ...............

19. Taby

Taby Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.366
    140
    63
    Ladybug, fijn zeg dat alles zo goed was bij de verloskundige.
    En gefeliciteerd met je man.

Re81, gek joh dat je nu pas last krijgt van de kookluchtjes, maar het zou gerust kunnen denk ik. Een zwangerlichaam zit gek in elkaar, ben ik nu in de tussentijd wel achter.

Groetjes Tamara.

20. ramona0309

ramona0309 Niet meer actief

Ladybug
    Gefeliciteerd met je ventje.....

Patrieske
    Ja, ben altijd zo gestressed met echo's......
    komt omdat die andere echo niet medisch was.... en ik de verhalen die ik hoor.... en lees... toch altijd in mn gedachte houd..
    Ja moet ik misschien niet doen, maar t aard van het beestje.....
    Ben gewoon blij als het allemaal ok is.....

Kan eigenlijk ook helemaal niet tegen zulke dingen... of andere stressvolle zaken....
    Vroeger met sinterklaas was ik elk jaar doodziek... schoolreisje... stond ik eerst boven de pot....

En het "bizarre"is... al t echt met dingen erop aan komt.. net als met mijn vorige vriend, of toen mijn zoontje in het ziekenhuis lag..... dan ben ik zo rustig en kalm....
    Terwijl mijn (huidige) partner die altijd zo rustig is, compleet aan t flippen was....
    Psycholoog zei dat ik mn goed mn gevoel kan uitschakelen... dus in echte stress-situaties voel ik niets meer....
    Toen mn bevalling begon was ik ook niet gestressed ofzo.... echt raar... maarja ik ben gewoon raar...! :)

ben trouwens al uit mn eerste positiebroek gegroeid...
    Ja jullie horen t goed...
    Deze had ik nog van vorige zwangerschap.... had ik toen eind september gekocht...
    Nu viel het me al op... dat ik hem gelijk op de zowat loste stand moest zetten....
    Heb hem 2 weken niet aangehad (moest hem nog strijken) maar hoef dat nu dus niet meer te doen....

Heb nu de broek aan die ik net voor de bevalling aan had... hier heb ik nogwat groeiruimte in...
    Mn buik groeit zoooooo hard ... niet normaal!

Deel Deze Pagina