Hi... even een ego/echo berichtje... Vanmiddag echo gehad.... De kleine had het de echoscopist moeilijk gemaakt want hij lag in stuit/dwars tegen mn bekken aan.... De echoscopiste had dan ook meer dan een half uur nodig om alles te bekijken.... Kleine is nu iets kleiner als gemiddeld ongeveer 19w 2d.... tenminste wat ik dan in beeld zag staan... want de echoscopiste wilde daar niets over zeggen..(waarom heb ik elke keer van die vage types?) Ze zei t komt wanneer t komt en je hebt je 12weken termijn echo al gehad en daarna is het groeistopjes en groeisprongetjes..... tja dat wist ik al.... Verder heb ik een voorliggende placenta... (dat wist ik al) die volgens de echoscopiste NET niet voor de ingang ligt.... oef... maar iig als het goed is gaat die nog wat omhoog..... Tevens heeft ze naar het geslacht gekeken... (had natuurlijk niet verteld dat ik al een pretecho gehad had)....en de kleine lag WEER in kleermakerszit... en een kluwen navelsteng ervoor.... pffff..., maar ff schudden met die buik.... en hehe.... Het is nog hetzelfde.... Ze durfde het voor 98% zekerheid te zeggen.... maar zei er ook bij dat ze nooit 100% kunnen geven en dat zij het in het verleden ook wel eens mis heeft gehad..... Verder was de kleine rustig aan t slapen..... xxmona
Hallo meiden, @Ramona: Gefeliciteerd met de mooie echo. Goed te horen dat alles ok was. En die kleine lag lekker te slapen? De hele echo of heb je hem/haar wel zien spelen? Ook mooi dat je vandaag bevestiging hebt gekregen wat het geslacht betreft. Nou, weer een die een mooie 20 weken echo heeft gehad. Op naar de volgende... Dat is Birthe as. maandag om 10 uur 's ochtends. \/ \/ Groetjes SimplyMe
Hey meiden, hier ook even een ego bericht heb vandaag m'n 20 weken echo gehad alles zag er goed uit ze was heel druk en ze stak d'r vinger omhoog alsof te zeggen hier ben ik krijg ik nog zo'n eigenwijse meid! haha Dus met andere woorden we krijgen weer een Dochter! Groetjes vera
Hallo Vera, ik hoopte al dat je je even zou melden met het resultaat van je 20 weken echo. Gefeliciteerd met je mooie echo en fijn dat alles goed is. Nog een eigenwijze druktemaker dus. Leuk hoor. Twee van die banjers! En het is een meissie! Dan is nu de stand: Jongens: 6 Meiden: 6 Groetjes SimplyMe
Hai meiden Heel even vlug dan weet iedereen het,want Noël is wakker geworden en die gaat niet meer slapen zonder mij Maar het is 100% en ze geven echt 100% dat het een jongen is,ze heeft 20 minuten naar het geslacht moeten zoeken en heeft het gevonden en ons ook heel duidelijk laten zien dus er is geen twijfel meer,ik heb ook mooie 4de echo's gehad en die moet ik nog even scannen en die zet ik er morgen in........ Maar ik wilde niemand in spanning laten zitten,ik hoefde ook maar 15 euro te betalen,erg lief was ze ,ze heeft ons nog echt lekker naar de uk laten kijken
januari mama's 2009 1 januari Indira-26 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zk-fv -> MEISJE ! 2 januari Sophie-35 jaar-2e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-bv -> MEISJE ! Naomiadaeze-22 jaar-2e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:thuis-bv -> MEISJE ! 3 januari Roos80-28 jaar-1e kindje-geslacht weten:nee-bevalling-bv Ramona-28 jaar-2e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-bv [-( Rowenavb-23 jaar-1e kindje-geslacht weten:nee-bevalling-bv 4 januari Patrieske16-31 jaar-3e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-bv of fv->JONGEN! Yvette1983-24 jaar-1e kindje- geslacht weten:ja -bevalling:thuis- bv -> JONGEN! Iuno-28 jaar-2e kindje- geslacht weten:nee -bevalling:zh- bv 5 januari Sabrina maat-20 jaar-2e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:thuis-bv Ploetertje-30 jaar-3e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:thuis-bv Britt-32 jaar-2e kindje-geslacht weten:nee-bevalling:thuis-bv 6 januari Birthe-27 jaar-1e kindje-geslacht weten:nee-bevalling:thuis-bv Taby-29 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:thuis-bv Pregnantlady-35 jaar-2e kindje-geslacht weten:nee-bevalling:zh-bv Joyce1983-24 jaar-1e kindje-geslacht weten-bevalling:zh-fv 7 januari Journey-28 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-bv 8 januari Muissie-23 jaar-1e kinde-geslacht weten:nee-bevalling:thuis-bv SimplyMe-32 jaar-4e kindje-geslacht weten: ja-bevalling:thuis-bv Cindy1981-27 jaar-1e kindje-geslacht weten:nee-bevalling:thuis-bv 9 januari Tascha1987-20 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zk-bv -> MEISJE! 10 januari karinT82-26 jaar-1e kindje-geslacht weten:nee-bevalling:zh-bv 12 januari Sjansie28-27 jaar-3e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-bv -> JONGEN ! Merelrosie-28 jaar-2e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zk-bv MerleQ-22 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-bv en fv -> JONGEN ! Sisqa-20 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:thuis-bv 14 januari Seilenna-25 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zk-bv Sjolie27 jaar-1e kindje-geslacht weten: nee-bevalling:weet nog niet-weet nog niet LadyInRed-34 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling-bv 15 januari Sanne78-30 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-? Nachtvlinder82-25 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:thuis-weet nog niet Allahinkullu-23 jaar-2e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-bv 16 januari Nettie-24 jaar-2e kindje-geslacht weten:nee-bevalling:thuis-bv :-# Goofychick-34 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-bv cobi- 27 jaar-1e kindje- geslacht weten: nee- bevalling:thuis-bv 18 januari Ladybug-33 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-bv->JONGEN! Rima-27 jaar-1e kindje-geslacht weten: twijfeld-bevalling ziekenhuis-bv Mintje29-29 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling zh-bv/fv 19 januari Lotus1981-26 jaar-1e kindje-geslacht weten:nee-bevalling:zh-? Jessic83-? jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling zh-fv 20 januari Peaceful-26 jaar-1e kindje-geslacht weten:nee-bevalling-bv Patriesie- 26 jaar-1e kindje-geslacht weten: ja-bevalling ziekenhuis-fv Claudiaatje- 27 jaar-1e kindje-geslacht weten: misschien-bevalling thuis-bv zwanger82-25 jaar -2de kindje- geslacht weten: ja- bevalling - bv -> MEISJE ! 21 januari Danio08-23 jaar-1e kindje-geslacht weten:nee-bevalling:thuis-bv Female-23 jaar-2e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-bv [-( Muppet1604-? jaar-1e kindje-geslacht weten:nee-bevalling:zh-? 22 januari linda1975-33 jaar-2e kindje-geslacht weten:nee-zh-? Libra-24 jaar-1e kindje-geslacht weten:nee-bevalling:zh-bv Lobj-23 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zk-bv 23 januari iloveandres-25 jaar-1e kindje-geslacht weten:nee-bevalling:zh-fv :-# chantalk-26 jaar-2e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-bv 25 januari Miki77-31 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-bv Derona-24 jaar-2e kindje-geslacht weten:nee-bevalling-bv :-# Sarake-22 jaar-2e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zk-fv->JONGEN! Mirella28-29 jaar-2e kindje-geslacht weten:ja-bevalling zh- fv/bv -> MEISJE! 26 januari Fleurisabelle-?-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zk-? 27 januari Ib22-23 jaar-2e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-bv Chantal1508-23 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-fv 28 januari Re81-27 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-bv 31 januari Dayenne-19 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:thuis-bv Zen- 29 jaar-1e kindje-geslacht weten: misschien-bevalling ziekenhuis-weet nog niet Er zijn tot nu toe 62 januari mama's agenda 2008/2009 14 augustus: - Naomiadaeze 20wk echo - Ladybug vk - Ramona0309 20wk echo 18 augustus: - SimplyMe vk, Dayenne vk, Lotus vk - Birthe 20 wk echo 19 augustus: - Birthe vk 20 augustus: - Joyce1983 20 wk echo - Sjansie28 vk - SimplyMe 20 wk echo 21 augustus: - Indira 20 wk echo - Journey 20 wk echo 22 augustus: - karinT82 20 wk echo - Goofychick vk 25 augustus: - Sjansie28 20 wk echo 27 augustus: - Yvette1983 (3e poging) pretecho - Patrieske16 gyn - LadyInRed 20 wk echo 28 augustus: - MerleQ 20 wk echo - linda1975 20 wk echo - Goofychick pretecho - Cobi 20 wk echo 1 september: - Tacha 1987 20 wk echo, Lotus 20 wk echo 3 september: - Ladybug 20 wk echo - Iloveandres 20 weken echo - Cobi 3e afspraak vk - Jessica83 20 wk echo 5 september: - LadyInRed vk 8 september: - Derona vk,en de 20 wk echo 9 september: - Iloveandres 3e afspraak VK - Ramona0309 vk 11 september: - Female 20 wk echo 15 september: - Re81 20 wk echo 16 september: - Re81 3e afspraak VK 18 september: - Jessica83 4e afspraak vk 29 september: - Tacha1987 24 wk echo 06 oktober: - Ramona0309 2e pretecho 09 oktober: - SimplyMe 3D/4D pretecho - Jessica83 3D/4D echo 10 oktober: - Ladyburg 2e pretecho 16 oktober: - Iloveandres 3D/4D pretecho met DVD Als je op de nieuwe lijst wilt stuur dan een pb naar sjansie28,nettie of ladybug Er zijn tot nu toe: wil het niet weten: :-#:3 wil het niet vertellen: [-( :2 meisjes: 6 jongens: 6 Aan iedereen die de lijst wil kopieren: NEEM STEEDS DEZE LIJST! Deze is het meest complete! Dus aub geen vroegere lijsten quoten @ Naomiadaeze gefeliciteerd met jullie dochter en ja de stand is weer gelijk hahaha
januari mama's 2009 1 januari Indira-26 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zk-fv -> MEISJE ! 2 januari Sophie-35 jaar-2e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-bv -> MEISJE ! Naomiadaeze-22 jaar-2e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zk-bv -> MEISJE ! 3 januari Roos80-28 jaar-1e kindje-geslacht weten:nee-bevalling-bv Ramona-28 jaar-2e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-bv [-( Rowenavb-23 jaar-1e kindje-geslacht weten:nee-bevalling-bv 4 januari Patrieske16-31 jaar-3e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-bv of fv->JONGEN! Yvette1983-24 jaar-1e kindje- geslacht weten:ja -bevalling:thuis- bv -> JONGEN! Iuno-28 jaar-2e kindje- geslacht weten:nee -bevalling:zh- bv 5 januari Sabrina maat-20 jaar-2e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:thuis-bv Ploetertje-30 jaar-3e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:thuis-bv Britt-32 jaar-2e kindje-geslacht weten:nee-bevalling:thuis-bv 6 januari Birthe-27 jaar-1e kindje-geslacht weten:nee-bevalling:thuis-bv Taby-29 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:thuis-bv Pregnantlady-35 jaar-2e kindje-geslacht weten:nee-bevalling:zh-bv Joyce1983-24 jaar-1e kindje-geslacht weten-bevalling:zh-fv 7 januari Journey-28 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-bv 8 januari Muissie-23 jaar-1e kinde-geslacht weten:nee-bevalling:thuis-bv SimplyMe-32 jaar-4e kindje-geslacht weten: ja-bevalling:thuis-bv Cindy1981-27 jaar-1e kindje-geslacht weten:nee-bevalling:thuis-bv 9 januari Tascha1987-20 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zk-bv -> MEISJE! 10 januari karinT82-26 jaar-1e kindje-geslacht weten:nee-bevalling:zh-bv 12 januari Sjansie28-27 jaar-3e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-bv -> JONGEN ! Merelrosie-28 jaar-2e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zk-bv MerleQ-22 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-bv en fv -> JONGEN ! Sisqa-20 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:thuis-bv 14 januari Seilenna-25 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zk-bv Sjolie27 jaar-1e kindje-geslacht weten: nee-bevalling:weet nog niet-weet nog niet LadyInRed-34 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling-bv 15 januari Sanne78-30 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-? Nachtvlinder82-25 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:thuis-weet nog niet Allahinkullu-23 jaar-2e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-bv 16 januari Nettie-24 jaar-2e kindje-geslacht weten:nee-bevalling:thuis-bv :-# Goofychick-34 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-bv cobi- 27 jaar-1e kindje- geslacht weten: nee- bevalling:thuis-bv 18 januari Ladybug-33 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-bv->JONGEN! Rima-27 jaar-1e kindje-geslacht weten: twijfeld-bevalling ziekenhuis-bv Mintje29-29 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling zh-bv/fv 19 januari Lotus1981-26 jaar-1e kindje-geslacht weten:nee-bevalling:zh-? Jessic83-? jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling zh-fv 20 januari Peaceful-26 jaar-1e kindje-geslacht weten:nee-bevalling-bv Patriesie- 26 jaar-1e kindje-geslacht weten: ja-bevalling ziekenhuis-fv Claudiaatje- 27 jaar-1e kindje-geslacht weten: misschien-bevalling thuis-bv zwanger82-25 jaar -2de kindje- geslacht weten: ja- bevalling - bv -> MEISJE ! 21 januari Danio08-23 jaar-1e kindje-geslacht weten:nee-bevalling:thuis-bv Female-23 jaar-2e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-bv [-( Muppet1604-? jaar-1e kindje-geslacht weten:nee-bevalling:zh-? 22 januari linda1975-33 jaar-2e kindje-geslacht weten:nee-zh-? Libra-24 jaar-1e kindje-geslacht weten:nee-bevalling:zh-bv Lobj-23 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zk-bv 23 januari iloveandres-25 jaar-1e kindje-geslacht weten:nee-bevalling:zh-fv :-# chantalk-26 jaar-2e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-bv 25 januari Miki77-31 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-bv Derona-24 jaar-2e kindje-geslacht weten:nee-bevalling-bv :-# Sarake-22 jaar-2e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zk-fv->JONGEN! Mirella28-29 jaar-2e kindje-geslacht weten:ja-bevalling zh- fv/bv -> MEISJE! 26 januari Fleurisabelle-?-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zk-? 27 januari Ib22-23 jaar-2e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-bv Chantal1508-23 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-fv 28 januari Re81-27 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-bv 31 januari Dayenne-19 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:thuis-bv Zen- 29 jaar-1e kindje-geslacht weten: misschien-bevalling ziekenhuis-weet nog niet Er zijn tot nu toe 62 januari mama's agenda 2008/2009 14 augustus: - Naomiadaeze 20wk echo - Ladybug vk - Ramona0309 20wk echo 18 augustus: - SimplyMe vk, Dayenne vk, Lotus vk - Birthe 20 wk echo 19 augustus: - Birthe vk 20 augustus: - Joyce1983 20 wk echo - Sjansie28 vk - SimplyMe 20 wk echo 21 augustus: - Indira 20 wk echo - Journey 20 wk echo 22 augustus: - karinT82 20 wk echo - Goofychick vk 25 augustus: - Sjansie28 20 wk echo 27 augustus: - Yvette1983 (3e poging) pretecho - Patrieske16 gyn - LadyInRed 20 wk echo 28 augustus: - MerleQ 20 wk echo - linda1975 20 wk echo - Goofychick pretecho - Cobi 20 wk echo 1 september: - Tacha 1987 20 wk echo, Lotus 20 wk echo 3 september: - Ladybug 20 wk echo - Iloveandres 20 weken echo - Cobi 3e afspraak vk - Jessica83 20 wk echo 5 september: - LadyInRed vk 8 september: - Derona vk,en de 20 wk echo 9 september: - Iloveandres 3e afspraak VK - Ramona0309 vk - Naomiadaeze VK 11 september: - Female 20 wk echo 15 september: - Re81 20 wk echo 16 september: - Re81 3e afspraak VK 18 september: - Jessica83 4e afspraak vk 29 september: - Tacha1987 24 wk echo 06 oktober: - Ramona0309 2e pretecho 09 oktober: - SimplyMe 3D/4D pretecho - Jessica83 3D/4D echo 10 oktober: - Ladyburg 2e pretecho 16 oktober: - Iloveandres 3D/4D pretecho met DVD Als je op de nieuwe lijst wilt stuur dan een pb naar sjansie28,nettie of ladybug Er zijn tot nu toe: wil het niet weten: :-#:3 wil het niet vertellen: [-( :2 meisjes: 6 jongens: 6 Aan iedereen die de lijst wil kopieren: NEEM STEEDS DEZE LIJST! Deze is het meest complete! Dus aub geen vroegere lijsten quoten Heb even m'n meisje erbij gezet en mijn vk afspraak
Hey Meiden, ff reageren: @ Ladybug helemaal te gek dat de 20 weken echo goed is altijd fijn om te horen he! En gefeliciteerd met je mannetje @ Ramona gefeliciteerd met je goede echo tis toch altijd spannend die medische echo's al vind ik wel dat de pretecho ook heel veel heeft laten zien bij mij in ieder geval. Ik moet nog even wachten tot de 25 ste. @ Naomiadaeze gefeliciteerd met de goede echo en uiteraard met jullie kleine meid Zo ik ga lekker naar bed moet morgen weer vroeg op en dan een kado kopen want onze kleine man wordt zondag alweer 3 jaar pff waar blijft de tijd hahaha. Dus ik ben er morgen weer liefs Sjansie
Meiden, wat ontzettend lief van jullie Het doet me heel erg veel goed. Het was inderdaad heel erg moeilijk vandaag, maar we hebben ons er kranig doorheen geslagen. Voor haar is het beter, dus daar hou ik me nu gewoon heel erg aan vast. Ik ben wel helemaal gesloopt, fysiek en mentaal. Ben vanmiddag nog krukken kunnen gaan halen, omdat ik eigenlijk niet meer kon lopen. Zo vervelend, maar met krukken gaat het een stuk beter. Ik ben blij dat ik nu even niets meer hoef, ik heb echt heel erg veel pijn, maar vanaf morgen kan ik weer genoeg rust gaan nemen. Vandaag ook nog naar mijn nieuwe verloskundige geweest. Wat is dat een leuk vrouwtje zeg! Ongelooflijk, ze nam echt voldoende de tijd en dat terwijl ze vandaag in tijdnood zat! Mijn HB is gezakt naar 6,2 dus alweer lager. Ik krijg nu weer nieuwe ijzertabletten en de verloskundige zei dat die blauwe vingers/handen en tenen/voeten ook door een te laag HB konden komen, evenals die harde buiken. Nou, ik ben blij dat zij mijn HB nog eens gecheckt heeft, nu zullen die dingen ook wel overgaan! Nu nog even proberen om op iedereen te reageren en dan naar mijn nestje
@ Patrieske: Haha, nee, de afspraak was geloof ik dat hij wakker moest zijn bij de volgende pretecho en die is pas 27 augustus Wat ontzettend balen van je eethoek en dat om zon auto En als het slijtage is, dan kunnen jullie er toch ook gewoon niets aan doen? Kun je niet iets met de verzekering regelen? Nogmaals gefeliciteerd met je knulletje meid! Heel erg leuk @ Ramona: Oh ja, dat was het inderdaad! Maakt ook niet uit meid, het is zo januari en dan mogen we het toch wel weten? Haha @ SimplyMe: Wat leuk, ik ben dan precies uitgerekend En, klopt die horoscoop ook een beetje met jou zoon? @ Zwanger82: GEFELICITEERD! En wat leuk dat je nu een meisje krijgt! Meer soorten zijn er niet Heerlijk dat je nu voor alles opnieuw kunt gaan shoppen, veel plezier meid! @ Patricia: Nou, ik kan ook niet met dat kussen overweg en het is voor iedereen anders. Mijn fysio zei dat ik het moest uitproberen en als het niet werkte, dat ik dat ding dan gauw aan de kant moest leggen. Het is niet zo erg, ik kan het straks ook nog bij het voeden gebruiken Vandaag is de pijn echt ondraaglijk ik word helemaal gek Nu dus zelfs met krukken lopen :S @ Tacha: Wat vervelend dat je zon stress hebt over het huis Oktober lijkt ook nog zon eind weg Sterkte ermee meid en laat je niet gek maken! En beterschap meid! Pfff . Komt er ook nog eens bij @ Sophie: Gefeliciteerd met je tweede meisje op komst! Super En nu lekker verder genieten! (En dankjewel nog!) @ Indira ; Dankjewel meid. Wat leuk dat het zo opschiet met de babykamer! Wij moeten nog beginnen Van wat voor namen hou je, aparte of juist korte stoere namen? Misschien dat wij je verder kunnen helpen @ MerleQ: Oh, dat is helemaal erg! Ik ben niet zo bang wat geld betreft, omdat ik echt zoiets heb van: het komt wel goed. En tjah, als het op is, is het op Terwijl we nu wel zuinig leven, omdat ik straks ook niet voor vervelende verrassingen wil komen te staan! Oh wat erg! Nu lees ik van je hypotheek! Ongelooflijk, hoe kan dat nou? Soms een kluns van een adviseur of zo? Pffff @ Tamara: Oh meid, dat zou helemaal fijn zijn! Ik hoop voor je dat je er helemaal vanaf bent! *duim, duim, duim* @ Nettie: Helaas begrijp ik precies wat je bedoelt. Ik kan weinig hebben, qua aanrakingen, maar ik heb zelf het idee dat het voor een groot deel ook door de pijn komt.. En dat jou dochter zo eigenwijs, dat had ik wel al door Maar dat vind ik wel heerlijk hoor, zit er tenminste pit in! @ Female: Oh wat leuk! In het Kurhaus zeg heerlijk Je man is kok, begrijp ik? Kookt ie thuis ook wel eens? @ Re: Vervelend voor je meid Ik heb er nog nooit van gehoord dat het met 4/5 maanden nog komt, maar jah we zijn zwanger, op zich verbaasd je dan niets meer toch? @ Ramona: Nou, dat moet je maar gebeuren Arm kind ook! Jij groeit trouwens goed hard door ongelooflijk he, zeker omdat je bij de vorige helemaal niet zon buik had Maar jah, zie je wel goed dat je zwanger bent Bij mij begin je het nu EINDELIJK te zien! *trots* GEFELICITEERD met je mooie echo! Heerlijk toch gewoon @ Ladybug: wat fijn dat je echo goed was meid! En je gewicht ook super netjes zeg! GEFELICITEERD met je man! @ ChantalK: oh wat akelig meid . Zo ontzettend erg dat je zon keuze moet maken, maar je hebt gelijk dat je het jezelf nooit vergeeft als ze dalijk Luca of je andere beebje iets aandoen Wat voor honden heb je? @ Iuno: Die hypotheekvormen kennen wij hier ook wel hoor, lineair of annuïtair Alleen staat dan de rente wel vast Is er bij jullie hypotheekrente aftrek? @ Naomadeze: GEFELICITEERD met je dochter! Wauw, we staan weer gelijk!
@ Tacha: Dat nierprobleem ken ik, vervelend. Bij mij werd het ivm chronische blaasziekte aan de blaas toegeschreven en werd er niet juist gehandeld. Hierdoor kwam ik pas in het ziekenhuis terecht toen urineweg, nieren, nierbekken, middenrif en longen al zwaar ontstoken waren en ik half in shock was. Dus weet hoe belangrijk het optijd en goed behandelen is. Beterschap! En succes met het huis. Tegen het mens op het gezondheids forum kan ik ook niet echt nee. vreselijk... zucht... Wanneer zou ze wakker worden? @ Nettie: Je zei iets over dat ze zo slim ergens op reageerde ofzo. weet het niet meer.. dus ik dacht; lijkt ze op haar mama @ Female: Leuk, het Kurhaus! Succes met het vinden van je jurk. zou het zo 123 niet weten. @ Merleq: wauw, psychologie... Leuk zeg, maar wel zwaar lijkt me! @ Ramona: Inderdaad, wat en verhaal zeg! Bizar lijkt me dat. Zeker als uiteindelijk blijkt dat het toch een meid is. hihi. enne... hoop dat alleen je buik zo hard groeit. en niet de rest. @ Patrieske: Hoop dat je deze nacht zal slapen als een roosje... Enne, betreffende die auto, ik vind ook niet dat jullie voor de volle mep moeten gaan betalen! doei! Zou even contact opnemen met die garage en navragen of het anders een deze dagen ook bij hem was gebeurd als jullie er niet mee weg waren gegaan. Beetje bijleggen kan dan altijd, maar de volle 850? Echt niet doen, lekker makkelijk voor de neef ja. @ Chantalk: Goh, das niet leuk nee, dat de hondjes weg moeten. hoop dat je snel een heel fijn nieuw verblijf voor ze gaat vinden. @ Ramona: Wat fijn, en goede mooie echo! Gefeliciteerd! IK MAG MAANDAG LEKKER! JIPPIE... Nog 4 nachtjes slapen..... @ naomiadaeze: Joehoe: een dochter! Gefeliciteerd! Jullie ook allemaal met die bevallingsverhalen! Had ik gedroomd dat ik aan het bevallen was. Had er 14 uur over gedaan en het was een meid. Lekker vaag allemaal haha, maar konden er om lachen vanochtend. Wel eerst even gecheckt of de buik er nog zat.... lol.
Hey lieve mensen! Ik ben echt mega druk geweest! Ben pas net 5 min. klaar! (is wel heel vroeg al he, die nesteldrang ) Was vrij, maar heb de badkamer schoongemaakt en alle kastjes opgeruimd, was gedaan, ramen binnen en buiten gewassen, alle keukenkastjes opgeruimd en schoongemaakt, stofgezogen, gedweild, naar de stad gewandeld.. ... Ik ga nu moe maar voldaan genieten van tv, relaxen op de bank. Morgen ga ik alles bijlezen en reageren! Slaap lekker, zwaai en tot morgen, Liefs!
Zo kom heel even gauw neuzen voor ik weer ga werken gelukkig het laatste dagje van de week en dan lekker weekend, morgen lekker eropuit met mijn paps en mams erg gezellig heb er ook echt veel zin in. Iedereen met een mooie echo gefeliciteer, ik mag lekker donderdag kan bijna nit meer wachten ook dat we dan eindelijk weten wat het gaat worden. Yvette heel veel sterkte verdr voor jou, wij zijnn u zo'n 3 maanden verder sinds mijn schoonvader is overleden en het valt echt nog steeds heel erg zwaar. Rust lekker uit.
Hier heb je dus alleen annuïtair. Je kunt over het algemeen wèl kiezen of je een (hogere) rente voor langere tijd (15 jaar ofzo) vast wilt laten zetten, of dat je een flexibele rente wilt. Bij onze bank is het zo dat bij de laatste optie de afsluitingsrente zowieso voor 1,5 jaar wordt vastgezet. Wij hebben uiteindelijk de laatste optie gekozen, omdat de rente lager dan laag was, toen wij de hypotheek afsloten (nog geen 3%) \/ en deze woning maar een 'tussenoplossing' is, voor de komende 5-6 jaar nog(dan hopen we dat ie inmiddels echt te klein geworden is 8) )... Hypotheekrenteaftrek kennen ze hier wel, maar allèèn voor nieuwbouw, of indien aangetoond kan worden dat voor het onderkomen nog nooit hypotheekaftrek is aangevraagd. Wij kunnen de rente dus helaas niet aftrekken . Oh, manlief is er weer (was met de hond weg, is feestdag hier vandaag, dus heeft hij vrij ).