Jullie hebben in die dagen (geloof 2) dat ik er niet achter zat wel heel veel gekletst.. En ik heb niet zo veel zin om bij te lezen nu.. misschien doe ik dat later nog wel.. Wat ik mis tijdens mijn zwangerschap.. Euhm, normaal kijk ik niet echt om naar filet ofzo, maar nu denk ik ooh lekker lekker! En paté dat is echt mijn favo maar die mag ik dus ook niet meer En dat is wel heel erg! Maar goed, einde komt er aan, bijna op de helft Gister helemaal naar appingendam geweest, pff eindje in de auto.. Vissen kijken, en daar waren me toch mooie! Ik heb gewoon Nemo gezien, en die blauwe vis uit Finding Nemo was er ook.. En natuurlijk andere vissen niets gekocht hoor, want we waren nog niet uit het aquarium.. Eerst de oude van zijn ouderlijkhuis zouden we nemen, nu is het een 2e hands geworden van speurders.. Al met al meer dan 300 kilometer gereden gister.. Aquarium staat nu in de kamer.. Liefje staat in de tuin de laatste steentjes te leggen en ik ga zo spelletje doen, lichtelijk verslaafd En dan op naar de aquarium, spullen kopen om 'm in te richten en te doen, en ik heb er zin in En verder, niet echt iets te melden.. Behalve dan dat mijn gevoel van een meisje krijgen opeens werdt verstoord.. ik droomde dat wij een jongen krijgen en m'n zwager en schoonzus een meisje.. Maar goed, beide zijn welkom dat niet hoor.. We hebben nu ook al namen voor een jongen en dat geboorte kaartje weten we ook al.. Maar goed, we zien het wel.. Wie weet weten we het woensdag Prettig weekend!!
Helûp....droomde vannacht over een bevalling van een tweeling...we kregen een jongen en een meisje....poeh he....Het zal toch niet? Nee geloof er niets van maar toch, zo'n droom blijft een beetje hangen en nu denk ik er de hele tijd aan..... Ging trouwens wel allemaal erg goed hoor...alleen gaf geen bv, dat wil ik graag doen maar als het een tweeling is......moet ik er nog maar flink over na gaan denken....weet niet of ik dat zie zitten.... Voorlopig gaan we er maar vanuit dat er gewoon 1 kleintje zich zo druk maakt hier binnenin mn buik.... Verder niet ecth bij gelezen, heb er geen puf voor sorry....zal het proberen bij te houden....maar beloof niets....morgen een hele dag werken....op de afdeling die ik niet leuk vind....(waar ik laatst al over vertelde, dat thuiszorg achtige...) een hele dag van half 8 tot 4uur...zie er enorm tegenop! En heb laatst even gebeld met de cooördinator van de oproepkrachten en gezget dat ik niet meer wil op deze afd. vond ze best....toen ik haar trouwens vroeg waar ik wezen moest met mijn vragen over hoe het gaat tijdens mijn zwangerschap e.d. zij ze: bij je teamleider.....wist totaal niet dát ik die had, dus vroeg haar: hoezo heb ik een teamleider dan? ja zei ze weet je dat niet dan? ik kan wel even voor je kijken, dat is .... Nou okay fijn dat ik dat ook weet zei ik.... Toen ik mijn teamleider opbelde om haar te vertellen dat ik zwanger ben e.d. vroeg ik haar er ook even naar....zei ze: ben je zeker niet op de vergadering geweest..... WELKE VERGADERING! Ik heb nooit gehoord dat er ook vergaderingen zijn, dus hoe kan ik daar dan bij aanwezig zijn? Plus: notulen van zo'n vergadering? Nergens te vinden.....Echt belachelijk.....Ben dan een oproepkracht maar hey, ik mag toch wel gewoon behandeld worden als een normale kracht? Echt belachelijk.....En dan vraag je hoe het allemaal gaat met mn zw.sch. zegt ze: ja weet ik eigenijk ook niet hoe dat gaat met oproepers......pffffff hoezo dat is toch mijn teamleider, waarom weet ze daar niets van dan? Moet ze dus eerst vragen aan p&o en dan komt ze er later op terug..... Lekker zoiets of niet dan....Kan er echt niet over uit, Ga nu even gauw een luier verschonen, dochter stinkt een beetje...tot later..
@ Ramona Wat erg van dat jongen-meisje verhaal. Zo jong en dan al allemaal operaties nodig... Zeker als je als kind ouder wordt en het besef krijgt, extra lastig... PS Vreemd mens vd echo zeg Jij zegt hier toch ook niet wat het geslacht is? Als je placenta trouwens heel laag zou liggen heb je toch kans op bloedingen of niet? @ Ladybug Gefeliciteerd nog met je man! Leuke dag gehad? En gelukkig alles weer goed bij de vk! @ Patrieske Hopelijk heb je beter geslapen als gister, aardig lopen spoken zeg! Heb idd heel veel zin in midweek weg, echt luxe! Nou, ik wist alleen die site van Sonneschijn nog. Maar de rest weet ik niet meer, en om nou alles terug te zoeken? Dus als iemand uit zn hoofd nog een leuke site voor positiekleding weet, zou je hem aub nog eens willen posten? Wat baaalen van die hoge kosten! Moeten jullie nou toch alles betalen? @ Chantalk Wat verdrietig van de hondjes zeg. Jullie hebben het heel lang aangekeken en ik kan me voorstellen dat het heel onrustig is, zowel voor jullie, Luca als voor de dieren zelf. En wat je al zegt, als er iets gebeurd ben je eigenlijk al te laat en vergeef je het jezelf niet meer. Toch moeilijk hoor. Willen jullie later wel weer een andere hond of dat niet? Houd je ons op de hoogte van hoe het verloopt? @ Vera Gefeliciteerd met jullie meid! @ Yvette Moeilijke dag gehad gister... Nu goed uitrusten hoor. Heb je wel een paar dagen vrij nu? PS Ja Kurhaus is heerlijk, heb er 2 jaar gewerkt, mijn man 10 jaar. Mis het nog steeds wel eens. Het is een heel mooie zaak om te werken. Hij is idd kok ja. Maar hij kookt NOOIT thuis! Daar heeft hij echt een hekel aan. Tja hij is natuurlijk al een uur of 60, 70 per week met koken enz bezig (hij is chefkok dus ook nog de rest van al het gedoe en geregel op zn bord ) dus kan me wel voorstellen. Maar ik vind koken erg leuk. Dus eigenlijk moet ie ook uit de keuken blijven, is mijn domein hier thuis . Op de zaak is hij natuurlijk altijd met luxe en sjiek eten bezig maar thuis wil hij het liefst alleen maar 'normale' dingen eten @ Birthe Ja is weer een excuus om te shoppen Denk dat ik met mam volgende week even naar amesfoort ga, tenzij ik iets vind op internet Jij bijna 20-wk echo, spannend!
Je komt tekort op je aankoop? Heb je nog geen afrekeningsnota ontvangen van de notaris... Daar kun je precies opzien wat er allemaal af is gegaan... Misschien een bouwdepot... ? En heb je zo'n woonlastenverzekering afgesloten.... , want die kosten ook een hoop geld hoor... De notaris krijgt vaak (eigenlijk altijd) een sluitnota van de bank.... weet niet of die meegestuurd is met je nota, maar anders moet je die even opvragen.... is precies een overzicht wat de bank op het hypotheekbedrag inhield..... Verder heb je natuurlijk overdrachtsbelasting, verrekening zakelijke lasten.... rekenining voor het stellen van de bankgarantie, afsluitprovisie bank, taxatiekosten eventueeel nota aankoopmakelaar..... en vaak ook nog een nota van de VVE (indien het een appartement betreft) Vind het trouwens heel slecht van je tussenpersoon...! Maar heb t zo vaak gezien.... soms zelfs met oversluitingen dat mensen dachten dat ze 5000 euro overhielden en dan 5000 moesten bij betalen...... En wie mocht dan het slechte nieuws brengen..... pffff.....
http://www.mijnalbum.nl/Foto-QZIBXYP8.jpg Ik heb alles geprobeerd en uploaden rechtstreeks te uploaden dus lukt steeds niet. Dan maar even zo: De eerste buikfoto! (Beetje laat, ben al bijna op de helft, maargoed )
hahaha maar beter laat dan nooit he....? En TE laat ben je nog niet... want dan had ik liever een babyfoto gezien, dan je buik! Mooi buikkie hoor! is je foto niet te groot...? Ik doe ze hier elke keer op de pc verkleinen.. dmv bewerken... Hier op de site werkt dat verkleinen bij mij ook niet..... maar maakt niet uit zo werkt het ook! xxmona
@ Female: Heerlijk, is wel weer alles eens lekker super schoon en opgeruimd! Het is vaak zo dat een kok thuis niet kookt Maar als jij het leuk vindt om te koken, is er niets aan de hand, haha Wat voor werk heb jij gedaan in het Kurhaus? Wat heb jij trouwens al een mooie buik! Wauw @ Journey: Nee, de dood is niet iets wat je snel vergeet of achter je kan laten, dat klopt Het is nu mijn tweede oma binnen 4 maanden. Het is voor hen allebei beter, maar ik had ze heel egoïstisch graag nog even hier gehad Het moet voor jullie ook echt heel zwaar zijn, net zwanger en de vader van je man zal zijn kleinkind nooit zien Ik moet er eerlijk gezegd niet aan denken dat ik een van mijn (schoon)ouders zou moeten verliezen nu Sterkte meid @ Iuno: Oh, dat is dan ook jammer van die aftrek Beetje rare regeling vind ik dat maar jah.. in veel landen bestaat die niet eens meer! Geniet lekker van het dagje vrij met je man @ Joyce: ik ben benieuwd wat het gaat zijn woensdag! Dromen zeggen vaak niets mijn dromen gingen over een meisje, terwijl wij, zonder twijfel, toch écht een knulletje verwachten! @ Nettie: Ach, alweer zon werkgever waarbij het niet echt op rolletjes loopt Vervelend hoor, ik hoop dat het zich snel oplost voor je!
@ramona0309: hihi, dat is raar. Ik heb mijn man nooit gezien als vervelend. Eigenlijk vind ik hem heel makkelijk. Volgens mij moet ik me dringend eens in die horoscopen verdiepen. Ik lees ook dat je al uit je eerste positiebroek gegroeid bent. Wauw! Ik heb er nog nooit 1 aangehad, ik pas nog (net) in mijn gewone broeken. Hopelijk groeit mijn buik binnenkort ook wat meer. Ik hou zelf niet van Filet American, maar ik kwam mijn manager eens tegen in de supermarkt met een mandje vol met beschuit en roze muisjes én filet american. Hij was toen pas een paar uur vader... @patrieske16: wat fijn dat alles goed is met de 20 weken echo En die rekening van die auto van je neef zou ik zeker niet betalen. Misschien een klein deel, maar het is gewoon slijtage. Het is anders een makkelijke manier van je auto onderhouden, dan mag je de onze ook wel een keer lenen... Hoe denkt je neef er zelf over? @Tacha1987: super dat jullie alles uitgepraat hebben en dat hij nu harder zijn best gaat doen, dat geeft jou ook wat meer rust. @iloveandres: leuke meevaller van dat behang! @zwanger82: van harte welkom en gefeliciteerd met je dochter! @Sophie: wat lief van je man, om het zelfs in een restaurant voor je te gaan halen @Mother2B: lekker zeg, dat het kamertje nu staat. Wij gaan er komend weekend mee aan de slag. Hopelijk krijgen we het af, maar als we alleen al de babykamer-to-be leeg krijgen ben ik ook al erg tevreden (plintjes zetten in de nieuwe logeerkamer en bedden 1 verdieping omhoog) @Nettie: ik vind het echt super van je dat je naar bed gaat omdat je weet dat je anders tegen je man uitvalt. Erg lief van je! @chantalk: wat een heftige beslissing! Wij hebben zelf ook een hond waar we helemaal dol op zijn. Maar zoals je de situatie beschrijft kan ik het me helemaal voorstellen. Wat voor een ras zijn de honden? Misschien kan de rasvereniging (als het rashonden zijn) helpen met bemiddelen. Heel veel sterkte ermee. *knuffel* @MerleQ: dat is geen leuke verrassing. Wij hadden ook zoiets nadat we verhuisd waren, gelukkig wel een lager bedrag. Ik hoop dat de adviseur je maandag kan helpen. @naomiadaeze: gefeliciteerd met je dochter, dat maakt het gelijkstand. hihi Ik heb nu het voedingskussen tegen het bed liggen. Ik gebruik het om in slaap te vallen, aangezien ik absoluut niet gewend ben om op mijn zij te liggen. En dat helpt wel. 's Ochtends vind ik 'm ook altijd weer naast het bed. Komend weekend ga ik met mijn schoonmoeder lekker op zoek naar positiekleding. Ik heb al wat gekregen van vriendinnen, maar niet alles past (zakt echt nog van m'n buik af).
Hey meiden, ik was er gisteren niet...:S Ik heb de hele dag storing gehad op het internet en de telefonie. Pfffffff. Zooooooooo niet leuk als je de hele dat thuis zit... Ik zal nu even op iedereen reageren... @ Nettie: het is inderdaad beter, dat ik nu even mijn rust neem. Ik heb nu ook mijn bekkenband om (heb nu de andere opgehaald, deze is veel steviger. De andere was eigenlijk te groot zij de fysio. Wel vreemd dat je teamleider dat niet weet hoe dat gaat. Vind het inderdaad wel raar hoe ze je behandeld... @ Re81: ik denk niet dat dat raar is hoor. Elke zwangerschap is anders... @ Ramona: jeetje wat een verhaal zeg! Het zou je idd maar gebeuren... We willen natuurlijk wel een foto zien van je gegroeide buik. HAHAHAH. Heb even naar je buikfoto gekeken, maar jeetje meid, ben jaloers op je buik, hahahaha. Al ga ik zelf ook aardig hard. Ik heb af en toe wel buikbanden om. Vind ik gewoon erg mooi. Dat kan bij jou ook al heel erg goed. Goed dat je echo weer goed was meis! En wel fijn dat het geslacht bevestigd is. @ Patrieske: we hebben een hele rustige behang gekocht. Een kleur die heel goed bij forever friends past. Jeetje meid, balen zeg, van die auto. Dat is wel een hele smak geld zeg. En qua vergoeding ben ik het wel met Merleq eens. Ik vind niet dat jullie alleen moeten opdraaien voor deze kosten. Jullie kunnen niets doen aan deze slijtage... Fijn dat je bevestiging is goedgekomen meid! @ Chantalk: jeetje... wat erg zeg, dat jullie jullie hondjes weg moeten doen, maar kan me wel heel goed voorstellen waarom jullie dit doen. Wij hebben zelf ook een hond en dus nog helemaal geen idee hoe ze tegen de baby zal doen straks. We proberen haar er straks zoveel mogelijk bij te betrekken, maar als het niet gaat, zal ook zij weg moeten. Ik zou dat ook heel erg vinden, maar het is dan niet anders, net als bij jullie... @ Tasha: ow daar kan ik ook zo boos om worden. Ik zit dan wel niet op andere topics als deze, maar vind het echt belachelijk als mensen gaan zeggen dat roken en drinken geen gevolgen hebben voor de baby... @ Naomiadaeze: Fijn dat je 20-weken echo goed was, meid! Altijd een goed gevoel. @ Yvette: balen dat je HB-gehalte weer gedaald was. Ik hoop dat de nieuwe ijzerpillen een beetje willen helpen. Ik wil je heel veel sterkte wensen nogmaals meis. Ga echt je rust nemen vanaf nu he? Ik hoop dat je krukken de pijn een beetje kunnen verlichten. Mocht het voor mij ook zover komen (hoop het niet uiteraard) dan heb ik thuis standaard krukken staan. Mijn man heeft ooit van het leger krukken meegenomen (toen hij zelf iets had) en nooit meer teruggebracht. En het is voor mij wel handig, aangezien ik nogal eens door mijn enkels ga... @ LadyInRed: dat was inderdaad een hele fijne meevaller. HAHAHAHA. Ik ga zometeen de rest van het geld weer even terugstorten op de spaarrekening. Maar de helft bewaar ik voor vanavond, als we naar de kermis/straatfestival gaan. Zow, volgens mij heb ik nu op iedereen gereageerd, zo niet...heeeeeeeel erg sorry... Gisteren heb ik een controlebezoek gehad van de UWV. En die man moest concluderen, dat ik inderdaad arbeidsongeschikt was op dit moment. Maar hij zei er wel bij, dat hij geen arts is, maar hij heeft me zien lopen en dat was voor hem eigenlijk al wel genoeg... Dus ik denk dat ik me nu geen zorgen meer hoef te maken, of ik wel of geen ziektewetuitkering krijg... Nu alleen dus nog maar afwachten op de oproep van de arbo-arts, maar dat kon nog wel even duren zei die man. Wel gelijk even toestemming gevraagd voor de crematie van mijn buurman vanmiddag, maar hij zei dat ik erheen moest, omdat hij anders boos zou worden, HAHAHAHAHA. Gisteravond met de katten nog even naar de dierenarts geweest voor hun jaarlijkse check-up. Alles was goed. Charlie was een kater met gebruiksaanwijzing , omdat hij 's zomers altijd heel weinig (tot niets) eet en veel afvalt... Maar hij zag er gewoon goed uit, glans was goed, alles aan de binnenkant hoorde en voelde goed. Met Nala was ook alles goed. De prikjes hebben ze gekregen en toen konden we alweer naar huis. Liefs en dikke knuffel, Patricia
@Ramona: werk je ook met hypotheken? Ik denk zelf dat de situatie van Merleq over de bouwrente gaat, misschien heeft de adviseur dit niet meegenomen in de financiering? Het betreft een nieuwbouwappartement dus heeft ze niet te maken met kosten taxatie/bankgarantie enz. Wat heb je trouwens een mooie buik alweer! @Female: leuk dat je gaat shoppen in Amersfoort, heb hier een paar leuke adresjes ontdekt vorige week, weet helaas even niet de straatnamen, maar dat kan ik even voor je opzoeken als je interesse hebt. @chantalk: bah, wat een verdrietige beslissing over je hondjes, maar ja..meid..je hebt het geprobeerd en als het niet gaat dan is het niet anders. @iloveandres: sterkte meid vanmiddag op de crematie, verdrietige gebeurtenis! @alle kattenbezitsters: hebben jullie een idee hoe om te gaan met het laten wennen van katten met de baby? Heb wel al ergens gelezen dat het handig is de box al vroeg neer te zetten gevuld met ballonnen zodat de katten niet in de box mogen. @alle meiden met een goede echo: Van harte! Oh ja, ik hoorde van een collega over de chinese geslachtskalender, heb het zojuist even opgezocht en volgens deze kalender verwacht ik een meisje...dat zullen we de 30e zien..ach..zal wel onzin zijn, maar toch leuk om even te kijken. Voor de meiden die het geslacht al weten, klopte dit bij jullie? gewoon even nieuwsgierigheid.
Patricia: Oh, dat is inderdaad handig, heb je ze altijd in huis Ik mag ze max voor 6 maanden lenen, dat is precies 1,5 maand na de bevalling, dus komt mooi uit Enja, ik zal heel rustig aan gaan doen nu Vandaag alleen een beetje poetsen en vanavond boodschappen halen met mijn mannetje. Ik ben zondag jarig Fijn dat met je beesies ook alles goed is Ik heb 3 katjes hier (1 kater en 2 poezen) Schatten, stuk voor stuk, ben ook altijd blij als weer alles goed is met ze
Sanne, Nee niet met hypotheken opzich.. Heb vroeger jaren bij het Kadaster gewerkt en daarna jaren op een notariskantoor....(afdeling og) Dat het nieuwbouw is.... had ik even niet doorgekregen... maar in dat geval zal het idd door de bouwrente komen.... hoe dan ook.... je zit er toch mee te kijken... pfff.. en dank je voor het compliment... xxmona
Nog 3 nachtjes.... en dan de echo.. Even een vraagje aan de dames die hun baby's al goed voelen. Gisteren (na een vrijpartij) lagen manlief en ik op bed, en hij voelde aan mijn buik. ik lag geheel ontspannen, maar toch was het net dat er in mijn onderbuik een spier ongecontroleerd beweegde. Dat kon manlief voelen aan de buitenkant door heeel zachte tikjes, elke keer als dat was voelde hij er 2 of 3. Was een heel gek gevoel. Waar je zelf geen controle over had. Is dat dan echt de baby? Of de baarmoeder die gek doet? of ? @ Female: Wat een activiteiten zeg! Erg vroege nesteldrang.. hihi Mooie buik al trouwens! @ Joyce1983: Hihi, iedereen richt langzaam aan de babykamer in, en jullie richten nu eerst een aquarium in. Dat klinkt echt leuk, een aquarium inrichten. Hoop dat je hem supr mooi kan maken met wat bijzondere (blije) visjes. @ lady in red: WOW Jij past echt nog in je gewone broeken? Hoe doe je dat? Zitten ze nog wel lekker? @ Sanne: Volgens die kalender krijgen wij ook een meid, maar ja, of het klopt? Heb jij katten thuis? Lachen om dan de box al ner te gaan zetten vol ballonnen. Zit je rustig tv te kijken ofzo knalt er 1 kapot.. hihi. Als de kat dan net in de buurt was dan komt ie zeker nooit meer bij de box denk ik. AL bijgekomen van het weer werken?
@ Sanne: dankjewel meid... @ Yvette: het is idd altijd fijn om te horen dat alles nog steeds goed gaat met de beestjes. Pfffff, kom ik net terug van de fysio, staat de lijkwagen practisch bij ons in de achtertuin. Ze komen de buurman halen voor de crematie straks... Kreeg het ineens ff heel zwaar. Dat word straks nog wat.... pfffff. Sorry, moest het even kwijt... Liefs en dikke knuffel, Patricia
Birthe: Ik denk dan toch echt dat je je beebje voelt meid! Want ja, het is ongecontroleerd, een ander mensje zit tegen de binnenkant vanje buik te schoppen Gefeliciteerd Patricia: Heel veel sterkte vandaag meid... Wat een akelige week is het toch ook...
zo, alweer een beetje aan de keuken gedaan en de vlaai al besteld. Vanavond boodschappen doen en zorgen dat het huis verder aan kant is, dan kunnen we zondag ook gezellig mijn verjaardag vieren
@Yvette: Goed bezig meid, verwacht je zondag veel mensen? gezellig! Zie dat jij ook katten hebt, jij al enig idee hoe dat straks samen met de baby gaat? Ik ben gewoon bang dat ze straks "lekker warm tegen" de baby kruipen, ze zijn zo knuffelig, maar dat is natuurlijk niet de bedoeling! @Iloveandres: jeetje, dat is schrikken, kom je thuis staat die auto voor je deur! @Ramona: aha, dat is ook handig dan ken jij de andere kant van het overdrachtsverhaal @Birthe: Wat leuk dat jij je beebje voelt! ik nog niet, maar geduld is een schone zaak, maar hoop niet dat het nog heeeel lang gaat duren... Inderdaad dat met die ballonnen in de box denk dat het wel gaat helpen, het zijn 2 schijters als het er op aan komt, maar idd dan vlieg ik ook tegen het plafond als er een knapt. Het begint hier keihard te regenen, net op tijd binnen, was boodschappen aan het doen, maar ik bedacht net op tijd dat het wel handig is dat ze het vanmiddag komen bezorgen en dat gaan ze doen, heerlijk! Mijn vriendinnen komen morgen dus flessen rosé ingeslagen en heel veel flesjes crodino voor mijzelf..
WAAAAAAAAAAAAAAH ik moet iets zeggen ! Gisterenavond lag ik op de zetel tv te kijken, met mn hand op mn buikje. Lag er gewoon heel ontspannen op. En opeens voel ik een schop tegen mn hand! Een heel licht schopje, maar echt duidelijk! Ik schrok me rot! Even later wéér een schopje Kwam echt duidelijk van één plaatsje! Ik was ZOOOOO blij! Nadien ook een 'plopje' gevoeld in mn buik! Zou het al kunnen dat dat mn meisje was tegen mn hand?! Wat zou het anders kunnen zijn? Ik was echt zooooooooo blij, nog steeds trouwens Vandaag is het moederdag in antwerpen, en heb van mn baas een boeketje bloemen gekregen Zo lief! Heb echt een schat van een baas! Met mn vriend gaan we straks lekker eten bij de italiaan en dan naar de bios Whiiii zit helemaal op n wolkje!
Al die dingen die je opnoemt zit in die 3000 euro die ik al ingecalculeerd had of was al meegefinancieerd of op een andere manier op gerekend. Dus dat biedt nog steeds niet de oplossing voor dat kwijtraken... Overdrachtsbelasting hebben we niet (nieuwbouw). Ik ga het weekend alles eens op mijn gemak uitrekenen. Alle hypotheekadviseurs die ons hebben geholpen waren kwakzalvers. Dus daar heb ik sowieso geen goed woord voor over.
@Tacha: Joehoeeeeeeeeeeeeeeeeeee! Natuurlijk was dat je meisje, leuk joh en van harte met Moederdag! Hele fijne dag!