@ Birthe: Inderdaad een heel mooi buikje! En hijzal inmiddels wel weer een beetje gegroeid zijn? @ Journey: Ik heb mijn beide opas ook nooit gekend, één is al 49 jaar dood (mijn vader kent hem zelfs niet eens hij ging dood twee weken nadat mijn vader 2 was geworden) en mijn andere opa ging dood in de maand dat ik verwekt werd Mijn omas heb ik dus wel gekend en daar ben ik heel blij om, het waren schatten van mensen. Jullie moeders leven wel nog allebei? Voor je kleintje zal het niet vreemd zijn, hij groeit er zo mee op, het is alleen voor jou en je man moeilijk dat je schoonvader het nu niet meer mee kan maken. Wel goed dat je het meteen verteld hebt, zo heeft hij het in ieder geval geweten inderdaad Enja, kapot na een drukke week ben ik ook wel. Heb vanmiddag 2,5 uur geslapen! @ SimplyMe: Het was geweldig bij de nieuwe verloskundige. Ze had eigenlijk geen tijd, ze zat in tijdnood, maar heeft toch een half uur voor ons uitgetrokken! Ze heeft ook meteen mijn HB geprikt en die was gedaald naar 6,2. Dus nu ga ik weer opnieuw aan de ijzertabletten. Ze vertelde ook dat ik daar steeds zon blauwe handen en voeten van had en zo duizelig en moe van werd Eindelijk iemand die me serieus neemt Oh en die horoscoop, ik zou hem nog opzoeken. Link komt er snel aan! Wat een goede ideeën voor de katten! Die van mij mogen niet boven komen, dus de babykamer komen ze niet op, maar het wipstoeltje dat zet ik wel maar rechtop! Jou 20 weken echo is ook al bijna! Dan kun je eindelijk helemaal los gaan Trouwens, jij hebt inderdaad ook amper een buik Ik ook niet, maar ben heel blij dat ik nu een ander zie waar ook nauwelijks buik te bekennen is! @ Re: Wat fijn! Gelukkig meid, dat is alweer een hele zorg minder! @ MerleQ: nee, ik heb dat nog helemaal niet, met mijn navel Ik ben daar wel een beetje bang voor, dat het pijn gaat doen of zo Mijn buik is zo ongeveer net zo weinig als die van SimplyMe. @ ChantalK: Aaaah, wat jammer dat je het niet wil zeggen! Ben zó nieuwsgierig! Maar ik begrijp het wel, met je buuf op het forum!
Tacha, wat lief van je hondjes dat ze zo met je nichtje omgaan. Aandacht is idd het belangrijkste...probeer dat ook zeker te doen Nou ja zeg wat een dom wicht dan in dat topic heb het niet gezien. Vind het wel grappig te lezen dat jullie je beeb steeds een andere naam geven Merleq, 10.000 euro jeetje wat een geld. Ramona, fijn dat de echo goed was. Vera, gefeliciteerd met jullie 2de dochter Fijn dat de echo goed was. Patrieske, gefeli met jullie 2de zoontje Yvette, knuff voor jou meid. Hoop dat je je snel beter gaat voelen. Wij hebben een beagle en een jack russel. Ik zag dacht ik ook een nieuwe januari mama? (weet even de naam niet meer ) welkom hier iig Birthe, hihi zie het al voor me..meteen die deken van je af gooien en checken of je buik er nog zit Female, lekker druk dus Had je bij Kynan ook zo'n nesteldrang? Joyce, leuk een aquarium. Nettie, hihi zou wat zijn als er opeens nog een 2de uitkomt zal je maar gebeuren gelukkig was het maar een droom. Female ga zo je buikfot bekijken ...mooi buikje hoor. LadyinRed, hier ook broeken die nog afzakken nu mag het buikje wel gaan groeien nu ik toch niet meer in mijn normale broeken pas Patricia, fijn dat die man het wel inzag..dat weet je bij mannen maar nooit Sanne, bij luca klopte de geslachtskalender. en nu kan ik je helaas niet zeggen Birthe en Tacha, gefeli met de eerste schopjes Derona, mooi kamertje Lotus, veel plezier met zwemmen en lekker pronken Re81, fijn meid dat je in je eigen klasje kunt blijven. SimplyMe, hmmz dan klopt dat bakerpraatje dus ook al niet Hihi ja had het heel graag verteld hier wat het is, maar ja buuf is denk ik net zo nieuwsgierig Hebben een paar leuke foto's gekregen..ze had 'per ongeluk' een paar foto's teveel afgedrukt Ramona, haha bij jou klopte het dus ook al niet Sjansie, veel plezier zondag. En alvast gefeliciteerd met je zoontjes 3de verjaardag. dames jullie klesten echt te veel kan het echt niet bijhouden
@ SimplyMe: Ja gaat echt snel hè! Als het weekend maar eens om is dan ben ik aan de beurt en jij dan nog maar 2 nachtjes.. hihi. En zo'n hoofd vol ideëen: hier hetzelfde! Over een paar weken barst ik ook los in shoppen en babykamer denk ik zo... Bedankt voor het buik compliment! Ben nu ook echt trots op mijn buikje. Bij jou zie je wel al veel verschil in 2 weken, dus dat buikje zal er nu toch ook wel aankomen bij jou! @ Re81: Super fijn meis! Hoef je je daar niet meer druk om te maken. Top! @ Merleq: Ja leuk he, van die navel. Manlief zegt steeds aah dat is echt eng dat je navel er steeds verder uit gaat ploepen... Als ie dat al eng vind?! Ohw, lees nu dat ie ook uit kan rekken.. Er zit in elk geval beweging in die navel, das zeker. haha Zet je foto er eens in ja, ben erg benieuwd. @ ChantalK: Leuk dat je weet wat het gaat worden en dat jullie hebben genoten van de echo! FIjn. @ Female: ja, m'n vent zegt dat hij alweer gegroeid is. Hij is in elk geval mooi bol en naar voren. Echt leuk is dat he! Hoe voel jij je nu? Rustig aan doen he.. Zware week voor je geweest. Leuk om te lezen dat iedereen steeds trotser is op de groeiende buiken, bij iedereen is nu toch wel een bolling te zien in vergelijking met het begin. En langzaam aan gaat iedereen de eerste shopjes van de kleine voelen. Geslachten worden bekend... over een paar weken is iedereen op of over de helft, wat vliegt de tijd meiden!
Argh ik heb echt slecht geslapen. Onze hond heeft echt een uur zitten blaffen en piepen aan het begin van de nacht en vanaf vanochtend om half 5 heeft hij steeds zitten piepen. Hoe kan dat nou zo opeens? De laatste drie dagen doet ie dit en het lijkt steeds erger te worden. Ik word er echt gek van. En zodra meneer uit de bench is, is hij ontzettend vrolijk en loopt ie als een dolle door het huis te spelen. Ik ben bang dat dit straks met de baby alleen maar erger zal zijn omdat we er dan regelmatig 's nachts uit moeten. Zodra ie ons hoort, zal ie denk ik weer gaan piepen. Zeker omdat ie waarschijnlijk in het begin wel even van slag zal zijn doordat ie misschien minder aandacht zal krijgen ofzo of de aandacht moet delen. Pffff. En ik durf er niet aan toe te geven omdat ik bang ben dat ie dan straks overdags ook niet meer alleen kan zijn (dat hebben we hem echt met moeite aangeleerd namelijk). Iemand een tip?
FF een ego berichtje Vanmorgen legde mijn man zijn hand op mijn buik,en ik hield mijn hand er op, opeens 3 kleine schopjes,en hij voelde het zelfs. Vind het echt super,dat hij de eerste is die het voelde hihihi sorry moest het ff kwijt
@Sjansie alvast gefeliciteerd met jullie zoon een super fijne dag toegwenst @Chantalk ja ik kan het nu ook amper bij houden,door de drukte hihihi @Birthe de tijd vliegt idd snel voorbij,maar het mag nog sneller van mij hihi
Hallo meiden, @Yvette: Ja, ik vind het echt prachtig, die mooie, grote, zwangere buiken, maar ik moet eerlijk zeggen dat ik heel blij ben dat de mijne niet zo groot wordt. Nu is het wel jammer, want een klein buikje is wel mooi, maar aan het eind ben ik echt blij dat ik een heel beschaafd buikje heb. Vanaf een maand of 7/8 zag je wel degelijk dat ik zwanger was, maar ze dachten allemaal dat ik zo'n 4/5 maanden was. Als ik dan vertelde dat ik zo kon bevallen.... Dan had ik echt lol. @ChantalK: Je kan ons ook allemaal PB-en. Hihihi... Hoezo nieuwsgierig! Nee hoor, hou het lekker geheim, dan kan ook niemand zich verspreken/verschrijven. Wat een mazzel dat ze even niet oplette met het foto's afdrukken! @Birthe: Jij nog 2 nachtjes slapen! Ikke nog maar 4! Hahaha... We lijken net kleine kinderen die aan het aftellen zijn voor hun verjaardag. En ik merk ook dat mijn buikje wel wat groter is geworden, vooral na het eten 's avonds. Het komt eraan... @MerleQ: Ik heb geen idee waarom jullie hond dat doet. Ik heb helemaal geen verstand van honden, ben echt een katten mens. Maar kan mij voorstellen dat het echt vervelend is. Sterkte ermee en misschien weet een van de meiden wel hier een oplossing. Verder begin ik steeds meer te twijfelen over het geslacht van de kleine in mijn buik. Het ene moment ben ik er echt van overtuigd dat het een meid is, het andere moment is het toch een jongen als ik erover nadenk en soms weet ik het gewoon even echt niet meer. :-k Haha.. Zo spannend! Wat denken jullie? :-s Hahaha... Hopelijk weten we woensdag meer. Ik ben zo benieuwd! Groetjes SimplyMe
@SimplyMe,spannend dat je er woensdag waarschijnlijk achter komt, ik heb vanaf begin af aan gezegd het word een jongen en daar blijf ik nog steeds bij
Gefeliciteerd meid, wat fantastisch dat jij (of eigenlijk je man) ook de eerste schopjes ontvangen hebt. Die waren dan iig al hard genoeg om aan de buitenkant te voelen. Mooi hoor! Ahhhh... Genieten... Dit soort momentjes zetten je even helemaal bovenop zo'n roze (of blauwe) wolkje.
We zullen zien he Nee het zijn idd geen fijne dromen.. In m'n droom rond deze tijd 5 jaar geleden (ja ik weet het nog heel goed) ging de beste vriend van m'n vader dood.. Maar wat is er in werkelijkheid gebeurt, mijn beste vriend, de zoon van mijn vaders beste vriend is overleden.. Tja, toen was ik echt bang geworden.. Een maand of 2 voor die tijd droom ik dat, en dan gebeurt er ook iets, alleen dan in een andere vorm.. Later heb ik nog wel meer van zulke dingen gehad, maar deze was wel heel erg
Nu lachen mensen me uit, maar straks als het helpt! Zo heb ik mijn tante het toen ook aangeraden te doen, maar zij was eigenwijs (gaat hier dan wel om een hond) en die wilde mijn nichtje happen :S
@SimplyMe ja echt wel.ik ga dan twijfelen is het het wel,maar ja mijn man voelde het ook dus ja dan kan het bijna niet anders hihi
Onze hond is een coton de tulear en hij is 15 maanden oud. Echt een poepie Hij is ontzettend sociaal en altijd druk in de weer. Hij heeft echter altijd een beetje last gehad dat ie niet alleen wil zijn. Hij piept standaard 5 a 10 minuten als we hem in de bench doen, maar daarna houdt ie wel op. Heel soms heeft ie een periode dat het opeens extreem is, zoals nu dus. Hij heeft geen verlatingsangst voor zover ik kan beoordelen (hij is niet altijd in onze buurt, gaat ook wel eens in een andere ruimte liggen bijv.) en we proberen het gedrag zoveel mogelijk te negeren (heeeeel af en toe grijp ik wel in omdat het dan echt te asociaal wordt tov onze buren of bijv. op een terras als hij dan gaat blaffen). Gefeliciteerd met je schopjes! En leuk voor je man dat hij ze gevoeld heeft! Ik heb nu al 2 of 3 keer gehad dat ik heeeel licht iets tegen mijn hand voelde... Maar het is altijd op dezelfde plek, aan de linkerkant van mijn buik. Alsof mijn baby altijd in dezelfde houding ligt?
Wij hebben dan een lhasa apso en zei kan ook moeilijk alleen zijn,als ze in de bench zit en ze ziet ons weg gaan is het echt janken nu heb ik ondekt als ik haar alleen laat in de keuken,en we gaan dan weg,gebeurd er niks, maar het blijft altijd wel vervelend soms Meestal als ik het hartje hoor is dat de laatste tijden ook een beetje op 1 plek.en ja kindje heeft genoeg ruimte dus miss is het de ene keer het handje en andere keer een voetje
Nou het aquarium staat ingericht.. Hele klus geweest, gister 3x bij de intratuin geweest, pet's place en de Jumper zijn we ook nog geweest.. Dus de dag was zo om.. Maar goed, gisteravond heeft lief het samen met zijn vader ingericht en ik heb toegekeken.. Vandaag gaan we eindelijk de vissen er in doen Oh ik ben zo, zo wijs! Het ziet er echt gewoon super duper uit.. Mooi mooi mooi En liefje heeft een andere hobby dan naar auto's van een ander kijken We kregen van de week ook een smsje, zijn collega wordt ook vader.. En toen moesten wij heel hard lachen.. Ik vind het een giller en liefje vind het, ik weet niet hoe ik het moet noemen.. Hij vind het vreemd, laat ik het daar op houden.. Nou ik ga nog even spelletje doen, ben echt niet verslaafd hoor
Zal proberen er foto's van te maken.. Dan plaats ik die nog wel.. Wij hebben een aquarium met een ronde voorkant.. Echt zo gaaf
Hee meiden! Gisteren the dark knight gezien! Keuze van mn hubbie maar het was een SUPER goede film! Echt een aanrader! Vooral (wijlen) Heath Ledger was SUPER in zn rol! Ik heb mn prinsesje nog een paar keer gevoeld Niet tegen mn hand, maar gewoon plopjes en vlindertjes En ik voel ze ook heel duidelijk liggen! Je moet met beide handen (met de vingertoppen) je baarmoeder betasten zeg maar, en bij mij voel je echt duidelijk dat de ene kant 'leeg' is, en de andere kant heel hard en 'bol' En het verandert ook van plaats, dus weet zeker dat ze het is! Ik voelde haar ook draaien toen ik gisteren met de angelsounds luisterde Echt een bizar gevoel MerleQ: Dat zal je mannetje wel zijn hoor gefeliciteerd ! Chantal: Fijn dat je het geslacht weet Echt niet zeggen? Wij gaan vandaag wat winkelen (niet voor de baby) en aan de keuken verder werken. Oja en we hebben een nieuwe naam Nu hebben we er nog maar twee die we willen. Maar ik zeg niet meer dewelke Eentje hadden we al en eentje is nieuw vanaf gisteren Fijn weekend iedereen!