Hi allemaal! Wat zijn er al veel dames in januari uitgerekend! Ik weet net twee weken dat ik zwanger ben jippieieie en voel me op wat sacherijnigheid en uitslag na helemaal top. Ben op 12 januari uitgerekend! Succes allemaal! groetjes moppy
Sophie, wat bijzonder dat jij dit forum hebt mogen openen! Ik ken je nog van de novembermama's en wat denk je: Ik heb net ook weer posi getest! Ongelooflijk! Ben nu voor de derde keer zwanger in 5,5 maand tijd. Echt bizar! Vorige week had ik negatief getest, en de symptomen zijn na de miskraam als sneeuw voor de zon verdwenen. Vandaag voelde ik me gewoon echt zwanger en de test heeft dit ook laten zien! Helemaal BLIJ! Ik ga morgen de verloskundige bellen, want weet nu niet precies hoe ver ik ben enzo. Dus morgen zal ik mezelf op de lijst zetten. Nou, ik ga een poging doen om te slapen en lekker te dromen
Hihi die arme mannen. Ik vergeet nooit meer dat mijn schoonzus zei: Ik heb nooit last gehad van hormonen. Waarop mijn broer doodleuk zei: Nee maar ik wel..... Vraag me af of mijn hubbie op zo'n pappa-forum komt, hij vind het leuk voor mij maar is zelf niet zo'n forum figuur.......maar wie weet; er zullen vast veel pappa's in spe zijn die het wel leuk vinden denk ik.....best een goed idee!
Ik zie mannen al net als wij over de zwangerschap kletsen.. Ik denk dat het een weekje aanhoud en dat ze dan wegblijven (als er al een paar komen) hihi.. Vandaag spannende dag...over 1.5 uur naar het ziekenhuis bellen voor de uitslag.. Wat betreft die hormonen hehe..mijn man had al het vermoeden dat ik zwanger was..omdat ik me net zo gedroeg als tijdens mijn eerste zwangerschap.. Ik word helaas best wel saggerijnig en agressief van die hormonen haha.. Dat had ik dus bij mijn vorige zwangerschap ook en heb ik ook als ik de pil gebruik.. Gelukkig valt het nu de laatste week wel mee..haha..heb ook wel wat anders aan mijn hoofd...nu komt elke uitval van de zenuwen
deze januari mama meldt zich af: ik heb vannacht een miskraam gehad.... ben zo verdrietig nu, en laat het forum dan ook even wat het is. gun het jullie natuurlijk allemaal van harte, een fijne zwangerschap en bijbehorend gebabbel, maar ik kan het even niet aanhoren nu. hoop dat jullie daar begrip voor hebben. een heel fijne zwangerschap gewenst. groet van een verdrietige Lien.
Ja erg he maare doe mijn best om zo min mogelijk te roken maar het gaat me steeds beter af moet ik zeggen en als de misselijkheid nog komt dan zal het wel helemaal gedaan zijn hahahaha. @sopie veel succes vandaag bij de intake. @allahinkullu ik duim voor een uitslag boven de 1000. @lien78 heel veel sterkte met dit verlies..... @de nieuwe mama's welkom en geniet er lekker van. liefs Chantal.
Nieuwe zwangeren: Van harte gefeliciteerd! Het zijn er al heel wat die in jamuari bevallen en de maand mei is nog niet op de helft.... Allahinkullu, Je hebt nu bijna de uitslag...ik duim voor je! Die hormonen zeg! Hier spelen ze al aardig op! Manlief heeft al zoiets van`o jee daar gaan we weer`. En ik heb ineens weer moeite met uit mijn woorden komen. Ben accuut dyslecties in mijn spraak ofzo . Had ik mijn vorige zwangerschap ook, maar nu is het helemaal erg al.
Wij noemen hem ienieminie......en zeggen aldoor HIJ........raar is dat toch.... Nou de stress voor mijn bruiloft is in volle gang, over 4 uur mijn moeder van de trein halen.....en dan mijn mond nog twee dagen dicht houden....pfffffff
Haha, die hormonen heb ik ook last van ja! Ik word echt overal boos om, echt om de kleinste dingen! Het moment erna zit ik tranen met tuiten te huilen om dat programma op animal planet, animal rescue ofzo. Echt erg gewoon. Ben nu echt een onredelijk viswijf
hey allemaal, Female en moppie Gefeliciteerd! Gezellig dat jullie met ons mee komen kletsen,geniet ervan Lien sterkte met dit verlies maar blijf sterk in je schoenen staan Hier trouwens nog een die is gestopt met roken (gelukkig ) al is het soms wel moeilijk maar ik blijf vol houden Heb een t-shirtje gekocht voor mun dochter met '' wat !? Word ik grote zus'' mun vriend moest lachen toen hij het zag.maar ik ga weer lees vanavond wel weer bij. Groetjes vera
Spannend!! Oeh, ik kan echt helemaal meeleven. Ik ga gewoon ook over minder dan 2 maanden trouwen! Besef het me nog helemaal niet eigenlijk... We moeten nog een taart kopen Overigens schijnt dat 'hij' niet zo raar te zijn omdat 'baby' een mannelijk woord is. Verloskundigen en gynaecologen zeggen om die reden ook meestal 'hij'!
Hey meiden, Heel erg bedankt voor jullie lieve felicitaties! Heb vanmorgen weer getest en er staat nog steeds een streep @ Lien; nogmaals veel sterkte vanaf hier! @ Nettie; succes met al die kids vandaag, kan me voorstellen dat je kop er ff niet naar staat @ Goofychick; ik heb eerlijk gezegd geen flauw idee, wat die temp. betreft? Denk niet dat je je zorgen moet maken hoor! Maar ik heb nog nooit op mijn temp. gelet tijdens zw.schap PS bijna trouwen! En echt een fantastische timing he, zwanger op je bruiloft! Ga je het op de grote dag vertellen aan mensen? @ Allahinkullu; ben zo benieuwd naar de uitslag! Ik duim voor je! @ alle meiden die pogingen doen te stoppen met roken; veel succes, sterk zijn, jullie kunnen het, ECHT!
@ Lien: Pfffff.... wat erg. Veel sterkte. @ Goofychick: Spannend! Bijna trouwen! Zet je straks wel even een trouwfotootje in je album? @Allahinkullu: Heb je al iets van een uitslag binnen? Vanochtend al goed verwend door mijn liefje. Had hij ook een rompertje gekocht. Hihi. Moest zo lachen (vooral in mezelf....) Had ie maat 74-80 gekocht, dus ik zo, ohw wat lief, kan ie dat misschien in Augustus wel aan. Schrok ie, zijn ze nog kleiner dan? Haha. Zijn die van jullie ook zo onwetend? Dat forum zag de mijne wel zitten, of een mail maatje, want hij had schijnbaar al gezocht op internet.
@ Lien: He meid wat erg zeg! Heel veel sterkte gewenst, hoop dat je het allemaal aankan, doe het rustig aan en neem genoeg tijd om het te verwerken! Dat is echt heel erg belangrijk (weet ik uit ervaring van mijn zusje...) Heel veel sterkte gewenst! Wat een vreselijk nieuws...Daar kan ik nou enorm om janken maar ik ga me ff sterk houden, ben echt ernstig blij met het mooie weer, heb ik toch een beetje de tijd om iets te doen terwijl de kids buiten spelen, als ze binnen zijn gaan ze telkens vragen stellen aan mij over alles wat er hier in huis staat.....Gelukkig zijn ze nu lekker buiten aan het spelen en kon ik dus heel even hier weer even checken, ben wel erg verslaafd ......hmmmm Das niet echt goed he? Ach nou ja pech dan maar....Tis gewoon te gezellig. Hey meiden, de groetjes en een fijne dag PS @Female: bedankt voor je support! Doet me goed...Zag net het pakje nog liggen maar ik hou me in, heb nu een goed idee bedacht....Elke keer als ik trek heb in een peuk dan ga ik fruit eten of een rijstewafel o.i.d. Nou en dan is dat hele sterke zin aan een sigaret weer even weg en kan ik er weer tegen.....Werkt prima en is enorm gezond ook nog es.....Wauw zo gezond als ik doe de laatste dagen is echt niet normaal meer. mn lichaam weet niet wat em overkomt....Poeh he
@ Lien: sterkte meid Ik had al een gevoel met die testen van jou dat het niet goed zat Hopelijk kan je het verwerken en een plaatsje geven. @ MerleQ: wij noemen de baby ook steeds 'hem' en 'hij' maar idd baby is een mannelijk woord dus denk dat het daardoor komt al willen we wel heel graag een jongetje! @ allahinkullu: En meid, al nieuws van het ziekenhuiis? @female: welkom hier @iedereen: Ik word GEK van het wachten meiden Ik trek het niet langer, nog 4 volle weken! Het wachten is echt killing. Ik kan gewoon niet genieten van mn zwangerschap zolang ik nog geen goede echo heb gehad! Maar er zit niets anders op... Dr heeft een übervol agenda Hopelijk moet ik niet zolang op een tweede echo wachten!
Zo ben ik weer... Tjee wat ben ik gister ffies beroerd geweest zeg... was pas om 19.30 uur wat gezakt en toen heb ik eindelijk weer gegeten... mn maag deed gewoon zeer van alles eruit gooien.. soort spierpijn in me maag zeg maar.... (begrijpen jullie?) Hoop dat dit eenmalig was.... Moest een hoop bijlezen.... Lien Sterkte meid, weet hoe je je nu voelt... laat je gevoelens en tranen maar lopen, dat lucht iets op.... dikke knuffel van mij... Birthe Grappig hoor dat rompertje... Serino is nu 16 maanden en heeft voor rompertjes nog steeds 74-80 want vaak vallen deze nog groot ook! hahahaha maar wel heel lief van hem! Female gefeliciteerd.! en welkom.. Goofychick en Merleq Gefeliciteerd met jullie bruiloften... Tja ik ga pas trouwen als de kinderen er op aan dringen.... hihi allahinkullu Misselijkheid geeft ook geen garantie hoor! HELAAS... Na mijn MK heb ik nog 2 dagen boven de toilet gehangen.... en toen was ik super boos... dacht dat mag dan ook wel gelijk weg zijn! Hoop dat je snel de uitslag hebt.... en ++ natuurlijk! Over dat roken... Ben zelf na die MK weer begonnen, maar nu ook gelijk weer gestopt... heb tijdens de zwangerschap van mijn zoontje wel gerookt.... hoop stress en gedoe... (lang verhaal) ben toen pas 2 weken voor de bevalling gestopt... en tijdens de borstvoeding 9 mnd niet gerookt... Ik hield er wel rekening mee dat ik niet veel rookte.... Serino was 7 pond en ook de placenta was echt mooi... de verloskundige vroeg toen aan mij: Jij had toch gerookt?! Dit is trouwens geen promotiepraatje voor t roken.... Dames als je kan stoppen .. STOPPEN en ja t blijft met momenten moeilijk, maar tis zowiezo beter voor je kind en voor jezelf! dus volhouden! xxmona
hey meiden..even heel snel ben in de keuken bezig.. Mijn man belde net..mijn hcg was vrijdag dus 311 en is nu 1498! nou dat betekent toch dat het groeit! ze zei dat het boven de 1000 moest zijn Elhamdullilah (God zij dank / alle lof zij aan Allah) ik ben zooooooo blij... Ok het kan nog steeds een bbz zijn maar kom op zeg...ik wacht het nog even af hoor..ga vrijdag lekker naar een andere dokter..en ik ben nu gewoon blij en zwanger..ga niet meer bang zijn.. zal zo alles bij lezen enr eageren..als ik me dochtertje op bed kan krijgen hehe..