@ Derona: wat leuk dat je man het al heeft gevoeld! @ SimplyMe: Hihi, ja we zijn wel erg hoor. Maar goed, hebben er ook zooo'n zin in. Heb jij ook een aftel kalender? (geintje). @ Merleq: wat vervelend van je hond zeg. Ik zou daar helemaal gek van worden denk ik.. succes, ik kan je helaas niet helpen. En kan best dat je kleine een vookeurs houding en plekje heeft in je buik. Nou, ik ga weer verder hier, moet nog een en ander gepoetst worden...
Ben ff kwijt waar ik het over had... @ Merleq: op http://www.all4pets.nl/index.php?cat_id ... ctiebanden kun je een ding kopen (niet om zijn nek) die een ultra-geluid maakt, waardoor ze uiteindelijk stoppen met piepen en blaffen. Wij hebben deze ook gekocht, omdat onze hond dit ook steeds deed en het is nu over... Dat ding wat ik bedoel staat geloof ik helemaal onderaan. Ons bevalt het goed. Ff batterij erin en als de hond dan blaft óf piept, dan gaat dat ding piepen (wij horen het zelf van afstand niet, dus als het goed is hebben jullie er geen last van). Ik hoop dat je er wat aan hebt en dat het dan snel over is. Hier gaat het inmiddels weer een stukje beter als gisteren. Ik heb de hele dag ogen gehad, alsof ik de hele dag maar huilde, terwijl ik alleen gehuild heb op de crematie. Ik heb toen mijn ogen schoongemaakt (had make-up op), maar het werd nog niet beter, de hele avond maar traanogen gehad. Heel irritant. Maar gelukkig nu ik geslapen heb vanacht is het weer over. Gisteravond nog even naar de kermis/straatfestival geweest en dat was wel gezellig. Alleen hadden we het met z'n allen wel een beetje gezien rond 22.15 uur en zijn we bij onze vrienden nog even wat gaan drinken en hebben we Najib Amhali gekeken. Ik had de dringende behoefte om iets te zien, waar ik enorm om kon lachen. Toen dit was afgelopen, zijn we naar huis gegaan en lag ik om 01.30 uur pas in bed... Ik hoop dat ik niemand vergeten ben, zowel...heel erg sorry... Liefs en dikke knuffel, Patricia
Bedankt meiden, complimentjes over de buikfoto, leuk om te horen! @ Yvette Ik heb als gastvrouw gewerkt in het a la carte retaurant (Kandinsky) Ben ook erg blij dat alles weer netjes is. Al voel ik me wel moe nu dus denk dat ik zorg dat ik het eind vd middag klaar ben en ga relaxen Heb je alles een beetje af voor je verjaardag? Lekker hoor in het nieuwe huis! @ Iloveandres Gelukkig alles ok bij de Arbo. Nu rust pakken, en je geen zorgen meer maken @ Sanne, Thanks! Als we naar A'foort gaan zal ik het even aan je vragen! Super. @ Birthe Ik denk zeker dat je de baby voelde gisteren, leuk hoor! @ Ramona Op de helft! Gefeliciteerd! @ SimplyMe Thanks! Ja heb toch wel weer een hoop gedaan dit weekend. Wel een lekker voldaan gevoel! PS Je hebt ook nog genoeg tijd he voor de babykamer. Wij moeten zelfs eerst Kynan zn kamer nog doen! (Zijn pas verhuisd) Gelukkig komt mijn familie wat helpen, dat scheelt een hoop. @ Yourney Het is niet vreemd hoor meid, dat een hele week werken zwaar is. Ik heb er ongelofelijk veel respect voor, vrouwen die Full-Time werken tot net voor hun verlof! Een zwangerschap is niet niks! Probeer maar zoveel mogelijk te rusten en genieten als je vrij bent Hoeveel uur per week werk je? @ ChantalK Super alles goed! Nu ben ik ook heeeel nieuwschierig wat het bij jullie wordt! PS Over die navel; bij kynan bleef mijn navel ook gewoon naar binnen, en mijn zoon is toch echt een zoon Weet niet hoe het komt die schoonmaakwoede. Heb het de laatste tijd allemaal een beetje laten verslonsen . Ik zat de laatste tijd al niet echt lekker in mijn vel en kwam er toch achter dat overal troep niet helpt om me relaxter te voelen, vandaar @ Sjansie Fijn weekend! Allemaal leuke dingen! @ Yoyce Leuk hoor, aquarium!
@Simply me: Dat is een goede tip met alu-folie, dat ga ik ook proberen! Spannend je echo woensdag, zullen we weten of het de geslachtskalender klopt.. Bescheiden buikje op het laatst is het wel erg handig denk ik @Chantalk: Van harte met de goede echo ! dus we zullen toch echt moeten wachten tot januari om te weten wat het wordt, ben benieuwd! @Derona: Jij ook van harte met de schopjes, leuk! @Birthe: spannend maandag je echo, schiet lekker op! @iedereen: het is hier heerlijk weer, hoop bij jullie ook, geniet ervan! Grrr...wilde ik net eindelijk een buikfoto in mijn album plaatsten krijg ik het niet voor elkaar, want de foto is te groot, hoe kan ik dit dan verkleinen...? Ja, ik ben best een muts..
Gister hebben we samen allemaal dingen voor buiten gekocht. We hebben eindelijk al het geld vd belasting terug. En het geld dat we over 2007 terugkregen zouden we voor het huis investeren gebruiken. We hebben dus een houten tuintafel met 4 stoelen gekocht, een zwevende parasol, planten voor buiten enz. Vandaag alles wat gezelliger gemaakt en het is echt veeel beter al. Begin me toch steeds een klein beetje beter te voelen in dit huis, nu er steeds iets af komt... Ik heb toch wat te weinig buitenplantjes gekocht en potgrond dus dat gaan we misschien vanmiddag nog even doen. We gaan trouwens volgende week ook beginnen met een hek zetten. We wonen langs een grote weg dus is veel veiliger met Kynan. Zeker aangezien hij bijna loopt... Vanavond houd ik relax-avond heb ik me zojuist voorgenomen! Eerst tutten, en dan met een pot thee op de bank voor de tv. Vind dat ik dat wel verdiend heb na het harde werken
Female ff wat anders ik zat ff in jou fotoalbum te gleuren en die foto waar jullie met zijn drietjes op staan jij lijkt veel zo op victoria koblenko moest het ff kwijt hihihi
zal ff wat van me laten horen....heb geen puf om te reageren en zelfs maar echt geïnteresserd terug te lezen, heb even vluchtig gekeken of er iets heel erg belangrijks gebeurd was....Nou zijn de eerste trapjes/ plopjes zeeeer belangrijk voor iedereen hier (gefeliciteerd voor de bewuste dames! gaaf he?), maar het leek mij toe dat dit de belangrijkste nieuwtjes waren....Als ik wat vergeten ben te noemen SORRY! Ben echt compleet gebroken, heb enorm slecht geslapen vanacht (bijna elk uur gezien op de wekker) en daarna dus de hele dag gewerkt van half 8 tot 4 uur. Niet echt super druk gelukkig maar toch, geen slaap 'snachts en dan ook geen siesta....dat breekt me op...Dus net lekker pizza gegeten (meegenomen toen ik onderweg was naar huis) nu hoef ik lekker niets meer, alleen beetje opruimen en dochterief naar bed en dna onderuit, t.v.kijken en op tijd naar bed. Morgen vieren we de verjaardag van mn mams en we zijn er met z'n allen d.w.z. mn zus met man en 3 kids, mn broer met vrouw en 3 kids, wij dus met onze dochter en mn zusje met man plus mn ouders....heerlijke drukte dus maar wel erg lekker om iederen weer even te zien en even bij te praten. We vieren de verjaardag van mams maar omdat ze donderdag naar Canada vertrekken is het ook even gewoon gezellig samen even hun een goede reis wensen e.d. Lekker nog eventjes als gezin, en dat gebeurd niet zo heel vaak meer, want het gezin groeit....er zijn nu weer 2 kids onderweg...mn ouders kunnen het straks niet meer in eigen huis bergen.... Nou goed, ga nu weer even aandacht geven aan mn dochter, want die heeft mams wel gemist zo'n hele dag....verdiend dus wel mijn aandacht..... Zien jullie me na het weekend wel weer, hoop dat ik dan weer puf heb om bij te lezen en te reageren... Fijn weekend verder
nog even 1 klein dingetje: wie heeft er nog meer zo'n last van zuurbranden? Echt ik word er niet goed van en kan me niet herinneren dat ik bij mn dochter ook al zo vroeg in de zw.sch. last had hiervan.(aan het einde wel, maar toen zat ze ook tegen mn maag aan te drukken en kon ik het aardig verklaren...) Maar nu dus wel, en dat terwijl ik salmiakballen en dat soort ongein nu ook enorm lekker vind, dus 1 zo'n bal en er kan een rennie achteraan.....echt vervelend....wie herkent het? Word er beetje zat van, wil weer gewoon lekker kunnen eten en drinken....eerst lukte dat niet omdat ik er missleijk van werd en nu lukt het niet omdat ik overal, maar dan ook overal zuurbranden van krijg....Helûp sorry voor mn geklaag na het weekend ben ik wel weer vrolijker...denk ik...hoop ik...verwacht ik eigenlijk wel...
Hallo Ik ben ook een januari 2009 mama lees dat jullie al regelmatig de beeb voelen , ik dacht dat ik het met 14 weken een keertje gevoelt heb maar daarna nooit meer weer toen we het hartje gingen luisteren bij de verloskundige zei ze wel dat we een druk kindje krijgen dus het zou volgens haar wel kunnen ? hoop dat de komende anderhalve week snel voorbij gaan dan hebben we de pretecho en kan ik me beebje weer ff zien en hopelijk krijg ik daar er weer meer vertouwen in , vraag me constant af of alles wel goed zou zijn en of hij of zei nog wel leeft : omdat ik het niet voel en heb hier een angelsound liggen maar ik krijg geen hartje te horen jah die van mezelf maar volgens mij zit ik dan een beetje te hoog pffff zo onzeker soms ! x maika
Goedenavond meiden, @ Nettie: ik heb hier nog geen last van gelukkig, maar weet wel hoe je je voelt meid. Hoop dat het snel beter gaat. @ Maika: het kan idd heel lang duren voordat je het hartje hoort hoor. Ik heb het tot nu toe en paar keer te pakken gekregen, maar wij krijgen een eigenwijsje. Die van ons gaat zich iedere keer verstoppen als Andres mee wil luisteren...heel apart, maar toch ook wel weer grappig. We horen het dan wel steeds bewegen (zo'n woesh hoor je dan, of ineens een trapje). Ik denk in iedergeval niet dat je je zorgen hoeft te maken hoor meid. Liefs en dikke knuffel, Patricia
@ Merleq: graag gedaan hoor. Wij hebben een Jack Russel van nu ongeveer iets ouder als een half jaar en ze word gelukkig steeds rustiger, maar om het qua drukte even uit te drukken.... ze is een ECHTE Jack Russel. Deze zijn ook geschikt voor jack russels (heeft die man aan de telefoon mij verteld) dus dan zou die voor jou hond ook moeten helpen. Er gaat een V9 batterij in en bij ons werkt het aardig goed. Ik heb de buren ook niet meer gehoord, nadat we deze gekocht hebben dus... Liefs en dikke knuffel, Patricia
heey.. dat is normaal he.. zuurbranden.. maar misschien helpt cola voor je.. bij mij wel dus ik kan ook weer alles eten.. niet alle dagen maar wel veel regelmatig
Wij hebben gisteren bij Ikea een fijne voedingsstoel (denk ik) gekocht. Gewoon inderdaad om me lekker terug te kunnen trekken op de babykamer als de huiskamer vol visite zit ofzo om rustig te kunnen voeden. Verder gaat het hier z'n gangetje. Oja, wat wel grappig was nog bij ons op school: mijn collega is ook zwanger! Zij is nu 10 weken, dus we kunnen lekker samen kletsen over onze kleine wondertjes! @female: fijn dat het langzaam toch je eigen stekkie wordt! @nettie: gefeliciteerd met je moeder! Ik hoop dat je een beetje uitgerust bent! Bij mij werkt 7up tegen het zuur, heb er nog niet zoveel last van, af en toe maar. @mamamakka: welkom! @mensen die vandaag verjaardag hebben: Gefeliciteerd! (weet niet meer wie het waren, sorry!)
thanx voor de tips, alleen werken die dingen bij mij helaas niet zo heel goed. Heb idd al cola geprobeerd (zelfs hier gemeld volgens mij aan iemand die ook zuurbranden had) maar dat werkt heel eventjes en komt mindstends na 5 min. alweer terug. Waarschijnlijk heeft het ook te maken met mijn drukke dag van gister, hele dag werken en weinig slaap...Gisteravond enorm last gehad van zuur, maar na een heerlijke nacht, zonder al te veel gekke dromen voel ik me een stuk beter. Zuur is weg maar zal vanmiddag wel weer komen....Dan maar aan de rennies, die zijn op dit moment mijn favoriet wat snoepjes betreft haha.....Nou echt het is het enige wat werkt en ok wat langer werkt dus tja dan dat maar he? Goed ga me zo aankleden gaan zo naar de kerk en dan direct door naar pap en mam dus tot vanavond of morgen denk ik! Fijne zondag allemaal! @mamamakka: welkom bij onze gezellig club....hoop dat je goed bent in het bijhouden van fora....ze (we) schrijven hier soms 3/4 pagina's op een dag.....Maar dat maakt het alleen maar gezellig! Leuk dat je erbij komt! Veel plezier hier!
@ Nettie: hoe voelt dat zuur dat omhoog komt? Dat heb ik me altijd al afgevraagd... Ik heb er wel last van dat mijn eten soms omhoog komt zetten, maar ik heb geen idee of dat het nou is of niet. Ons hondje is vannacht gelukkig wat stiller geweest! Hij heeft denk ik een kwartier geblaft/gepiept toen ie in de bench moest, maar daarna heeft ie geen kick meer gegeven tot kwart over 8 (ja ben net op ). Oh en mijn moeder had kleertjes geshopt voor onze kleine. Een patient van haar heeft een dochter die een babyspeciaalzaak had maar daarmee op moest houden en dus heel veel in de uitverkoop had. En mijn moeder is helemaal losgeslagen Wel super schattige kleertjes!
@MerleQ: geloof me, als je het hebt/krijgt weet je direct wat het is, zo'n zuuraanval. Net of je maag / slokdarm in brand staat, echt een brandend, zeurend gevoel. Verschrikkelijk!
@Re81 Fijn dat je gisteren bent geslaagd bij de ikea voor een stoel , en wat leuk dat jou collega ook zwanger is,dat heb ik nu met mijn buurvrouw zei is nu ook 10 weken zwanger." @ Nettie volgens mij helpt melk ook tegen het zuurbranden dat al geprobeerd? @Merleq fijn dat jullie hond vanacht stiller is geweest, en wat leuk van de kleertjes MIjn man is nu vissen,viswedstrijd in de buurt,dus daar gaan we zo even kijken, Mijn broertje is er ook weer gezellig een weekje,