@Mikki 77 Ook niet zo'n trouwe schrijfster, ben dus niet de enige! Het is wel erg leuk om regelmatig mee te lezen en veel herkenning te vinden maar om dan weer mee te schrijven terwijl je dat weinig doet is toch lastig vind ik ... Mee lezen is ook leuk en als je is wat te schrijven hebt gewoon doen
We hebben een coton de tulear en hij is nu 15 maanden oud. Het is van nature een vrij aanhankelijke hond, maar overdags kan hij prima alleen zijn (ik hoor tenminste geen geklaag meer van de buren). Het is puur alleen s avonds dat hij gewoon geen zin heeft om de bench in te gaan, dat heeft hij altijd al gehad. Ik zit er over te denken om hem gewoon op de gang te laten slapen (uit de bench dus) want dat vindt hij wel prima. Maar ik ben bang dat hij dan overdags ook niet meer in de bench wil. En dan ben ik weer bang dat hij als hij niet in de bench zit, veel meer gaat blaffen. De bench associeert ie nu toch met slapen en hij reageert buiten de bench op ieder geluidje van buiten. Dus dat zou weer meer overlast veroorzaken... Lastig! Haha wel slim van je hond dat hij de deur open weet te maken Wat voor een hond hebben jullie? @ Mirella28: Ik ben nu ook 3 kilo aangekomen. Maar waarvan 2 kilo de laatste 2 weken Dus ik hoop wel dat het de komende tijd wat minder hard gaat... Ik ben wel minder gaan eten volgens mij dus hopelijk merk ik dat ook aan de kilo's Ik kan nu trouwens bijna niets meer dragen! Mijn gewone broeken zijn te klein en de positiebroeken eigenlijk nog te groot. Na ze een paar uur gedragen te hebben, zijn ze helemaal uitgelubberd en zie je bij mijn buik allemaal plooien van die band! Echt vreselijk...
Ik kan ook al mijn broeken niet meer aan (en ik heb er een stuk of 30 ). Ik had 1 zwangerschapsjeans maar die past ook al niet meer, heel vreemd. Verder ben ik nog geen enkele andere zwangerschapsbroek tegengekomen die ik leuk vind, dus nu heb ik een speciale legging gekocht, en die draag ik steeds met lange topjes, of met een rokje eroverheen en een korter truitje. En ik had nog veel van die jurkjes die ik met een panty eronder draag. Het is een beetje zoeken en combineren dus
Hai meiden Nou gisterenavond hebben we telefoon van mijn nichtje gehad mijn tante ligt weer in het zkh,nu alleen op een kamer,ze gaan wel beginnen met bestraling,maar mijn moeder is geweest en die zegt dat ze er een naar gevoel bij heeft of ze het nog lang volhoud.........ik kan haar niet bezoeken omdat ik niet op die afdeling mag komen voor de straling....... Verder ben ik vanochtend begonnen met Noël zonder pamper te laten lopen,het is hoogtijd dat we er echt mee gana beginnen en echt gaan doorzetten........hij heeft al 1 ongelukje gehad maar rende wel naar de wc maar was te laat,tranen met tuiten en heb echt heel duidelijk verteld dat dat erbij hoort en dat hij het goed heeft geprobeerd.......... Ik ga nu nog even reageren op iedereen en dan vanmiddag even naar mijn werk mijn sleutels en mijn pasje in leveren en afscheid nemen want het gaat op 28 augustus dicht,raar dat waar je 16 jaar hebt gewerkt dat dat weg gaat.........
@ Nettie.......Dat is dan een tegenvaller,hopelijk gaat de therapie goed enzal hij halve dagen moegen beginnen....... @ Sabrina maat....Fijn dat alles goed is met de kleine en jammer dat met d epretecho weinig te zien was,in ieder geval niet het gezichtje,hopelijk gaat dat 20 september wel lukken.........Veel plezier met voorbereiden van de babykamer ........Nou ik ben nu alles aan het uittekeken,en van de week ga ik pas kleurenstalen zoeken en gordijnstoffen kijken.. @ Simplyme.....Ja was echt bang dat hij zou gaan huilen,ik sta dan ook te huilen als ik zo weg moet gaan ..........Wat euk dat hij het zo leuk heeft gehad .........Ik denk dat het door het scannen en het verkleinen komt,anders stuur je prive een mail met je prive mail adres dan kan ik de grote orginele maat sturen ,op mijn hyves staan ze ook in het orginele formaat.........Het is ook nog allemaal erg klein ........De kleuren vand e babykamer klinken erg mooi ......Veel beterschap met je kleine,is zo rot als die kleintjes zo ziek zijn he ......... @ sanne 78.....Niets te danken meid,ja soms zit er een stroing in,maar nogmaals als het niet lukt,dan geef maar een gil en dan verklein ik ze voor je...... @ Yvette.....Wat leuk dat je buik nu zo begint te groeien ,leuk als ze het beginnen te zien he meid ....Nee dat heb ik nog niet meegemaakt .......Fijn dat je baas zo reageert meid,helaas hoor je ook vaak andere verhalen .......Hahhaah beter dan,dat heb ik ook,helaas voor Mart ........Ja yvette die buik heeft ook wat nodig he @ Birthe......Succes bij de VK meid .......Ja het is echt snel voorbij,maar voor je het weet hebben ze weer herftsvakantie .......Ja we gingen echt vol trots weg ......Jeetje dat is best prijzig voor een paar minuten @ Chantal......Niets te danken meid....Nou je moet vandaag naar de bedrijfsarts,veel succes en ik hoop dat ze wat normaler doet
ik loop overigens al weken in zwangerschapsbroeken, vond dat echt heel snel gaan. Bovenkant gaat nog prima, maar die buik paste al heel snel niet meer in een gewone broek. Ben denk ik tot nu toe een kilo of drie aangekomen. Is dat veel?
Het blijft echt een nare situatie voor je tante zeg,ik hoop echt dat ze het nog lang volhoud en dat ze kunnen bestralen, en wat goed van Noël dat hij nu zonder pamper loopt. hoe oud is hij nu ? En geloof graag dat het raar is om afscheid te nemen,werk waar je zo lang hebt gewerkt en voor jou een super dikke knuff
@ lady in red..........Ja het komt natuurlijk ook gewoon van 2 kanten,om hem overal alleen de schuld van te geven dat zou niet kloppen..........en we hebben nu duidelijke afspraken gemaakt,hopelijk kunnen we er ons samen aan houden........Meid als het niet gaat met reageren dan gaat het niet...........Nou die kleine prikte jou gewoon omdat je niet meer zo hard mag hoesten ...........Wat leuk dat je man meteen komt voelen .............Jeetje meid ik schrik er ook van wat is dat heftig geweest ........Ik herken dat niet meid ik moet veel draaien in de nacht omdat het anders niet fijn is @ Iuno...........Ja toch of niet,ik ben echt heel trots .........Nou ik heb liever dat hij niet huilt,ik voel me dan echt zo'n rotmoeder als ik hem daar dan achterlaat ...............Wat goed zeg dat hij het zo goed heeft gedaan,lekker trots zijn hoor...........Niets te danken meid,dat vermoeden had ik al ,dus het ligt eraan met welk been hij uit bed stapt,maar goed mijn mening is wel dat jij daar niet onder mag lijden.....Dus je internist kan ook echo's maken,nou hopelijk geeft hij een mooie mee .......Nou hopelijk is dat waar he,dat scheelt inderdaad centjes .........Oke maar goed dat ze het even doen dan ,het stelt niet veel voor zo'n onderzoek,en dan weten ze het...Ja dat is echt klote omdat je zo verw eg woont,daar zou ik ook van balen als ik het zo lees @ Merel Q.......Fijn dat je hondje het beter is gaan doen meid..... @ Mikki 77...Wat niet lukt,lukt niet meid.....Wat spannend,jullie zullen het vrijdag weten,oke dus je wete het al bijna zeker dat het een jongentje is ,maar goed dan zie je de kleine toch weer ......Ik heb ook erg jeuk aan mijn buik,de gyn zei dat het erbij hoort,en dat het van binnen uit komt @ Mirella 28....Nou dat is netjes ,ik ben nu 11 kilo aangekomen door de suiker is het hard gegaan en het snoepen in het begin ook ,nu sta ik al evne stil gelukkig maar,ik was met Zoë* 37 kilo aangekomen en met Noël 30 kilo,ik had de kilo's er gelukkig wel weer snel af .....Veel beterschap met je dochtertje,ben je al bij de ha geweest? @ Poema............Gefeliciteerd met je zw meid en welkom bij de jan mama's ik hoop dat je het net zo leuk zult hebben als wij
@ poema.........Nee dat is echt niet veel hoor meid,dat is een mooi gewicht waarschijnlijk alleen je buikje @ Derona...........Ik denk zelf dat ze ene opleving heeft gehad en dat ze het nu gaan proberen te rekken en dat het dan toch snel over is,maar goed ze heeft nu zoveel pijn en is zo ziek,dat het misschien wel beter is ,hoe hard dat ook klinkt.......... Noël is nu 2 jaar en 10 maanden ,hij heeft wel al 3 ongelukjes gehad hoor ,maar goed we moeten toch ergens beginnen........ Bedankt voor je knuf meid erg liev van je
Goedenmorgen meiden, @ Birthe: ik kijk naar je echo's uit hoor meid. Succes op de weegschaal. @ LadyInRed: wat grappig zeg, dat je kleintje begon te schoppen toen jij zo hard moest hoesten. Heeft je mannetje het toen ook gevoeld? Ik herken het gedeeltelijk... ik had geen last van dat ik niet meer kon lopen, maar doordat ik nu dus ook gebruik maak van het voedingskussen lig ik dus ook in een andere houding dan normaal. Dit schoot mij dan 's nachts steeds in mijn rug, waardoor ik steeds wakker werd... maar inmiddels begin ik er steeds meer aan te wennen en gelukkig word ik daardoor dus ook steeds minder vaak wakker 's nachts. @ Iuno: wat balen meid, dat je weer zo'n last van je darmen hebt. Succes met je onderzoek meid. @ SimplyMe: is idd wel grappig dat leeftijdsverschil en dan echt 2 om 2 (als je begrijpt wat ik bedoel...) @ Merleq: ben blij dat het weer wat beter gaat met het blaffen en piepen van jullie hond. Als ik jou was, zou ik toch een anti-blaf/anti-piep ding aanschaffen, dan is hij overdag ook stil... Dat is bij ons namelijk de originele reden geweest om dit ding te kopen en het heeft gewerkt. We hebben geen klachten meer gehad van de buren... Ze begint nu alleen puur de piepen/blaffen, als ze ons hoort als we thuiskomen. @ Mikki77: veel plezier morgen bij de pretecho. Ik heb dat ook hoor die jeuk aan mijn buik, de hele dag door. Van de VK had ik een probeerdingetje gekregen van Zwitsal mama. Speciaal voor je buik is dat, heb het alleen nog niet uitgeprobeerd. Ga ik morgen wel even doen. Als het helpt, dan ga ik het wel halen. @ Iuno: dieren zijn zeer vindingrijk, dus ik sta er niet van te kijken dat jullie hond de deur open heeft gekregen. HAHAHA. Onze kater Charlie probeert het ook steeds vaker bij onze slaapkamer... @ Mirella: ik heb geen idee hoeveel ik ben aangekomen... ik ga vrijdag (als ik het niet vergeet) op de weegschaal staan. Heb wel het idee dat ik flink aangekomen ben, maar dat kan ook alleen gevoel zijn. Bij de VK woog ik (de laatste keer dat ik gewogen ben) 83,5 en was ik gelijk gebleven. Dit was bij mijn 2e afspraak daar. @ Patrieske: jeetje wat erg van je tante. Hoop dat je moeder geen gelijk krijgt meid. Hele dikke knuffel van mij...*KNUF* Dat zul je nu nodig hebben, nu je niet op bezoek kunt komen. Kan me goed voorstellen dat je dat heel erg vind. Wat goed dat je zoontje al goed doorheeft dat hij op de wc moet plassen. De volgende keer is hij optijd. Dat weet ik zeker. Sterkte op je werk vandaag. @ Poema: welkom hier! Veel kletsplezier. Hier word heel wat afgekletst. Ik heb echt geen idee of 3 kilo veel is meid. Ik heb zelf geen idee hoeveel ik al ben aangekomen, dus... Hier gisteren dus optijd naar bed gegaan...kon ik dus weer niet in slaap komen. Heb dik een uur liggen draaien en woelen. Pfffffffff.... Vandaag ga ik eigenlijk helemaal niets doen...heb gisteren eigenlijk al ietsje te veel gedaan. Ik denk dat ik straks nog even ga karten op de WII. Ik moet nog 1tje spelen en dan weer 1e worden, want dan heb ik weer 1 spel open gespeeld. Alleen zo jammer dat als je vooraan rijd, je steeds beschoten word, hahahahaha. Ik denk ook dat ik vanmiddag nog eventjes ga liggen... Liefs en dikke knuffel, Patricia
Hey meiden, ik heb nog even een vraagje. Wanneer was die meeting ook alweer? Liefs en dikke knuffel, Patricia
Hoi Meiden, Ik reageer niet veel, maar lees al jullie verhalen en antwoorden op vragen. Veel vragen worden door jullie al beantwoord, heel prettig vind ik dat. Ik zag gisteren tot mijn verbazing dat ik 2 kilo ben aangekomen sinds de 16 weken controle. De babykamer komt donderdag al, had een levertijd verwacht van 8 tot 10 weken maar ze komen hem na 3 weken na bestelling al leveren. We zijn net verhuisd dus de aanstaande babykamer is een rommeltje. Daarnaast moet er nog een nieuwe vloer in en een behangetje geplakt worden en natuurlijk geschilderd en gewit. Heb vorige week wel al de bad spulletjes gehaald. Was er gelijk helemaal verliefd op en moest het gelijk hebben. Ik lees dat veel van jullie het geslacht al weten voor de 20 weken echo. Ik heb hier helemaal niet bij stilgestaan dat het daarvoor ook al zichtbaar kon zijn Nu moet ik wachten tot 3 september. Wie van jullie heeft ook veel last van duizeligheid? Heb er al last van sinds de 10e week van de zwangerschap. En de vermoeidheid neemt ook nog niet af. En dan mijn darmen die totaal niet mee werken, zucht. Herkenbaar? Groetjes Jessica
Hey Jessica, die duizeligheid ken ik niet, maar de vermoeidheid wel. Ik heb dat ook nog steeds. Dit komt deels ook doordat ik zo slecht slaap van de pijn. Darmen heb ik ook. De ene keer kan ik heel goed naar de wc en de andere keer weer helemaal niet en kan ik pas de dag erna, of de dag daarna pas...Pffff... Liefs en dikke knuffel, Patricia
@ Derona Dat heb ik idd heel veel gehoord. (van die foto) Terwijl ik het zelf toch echt niet zie! Sinds we in Belgie wonen hoor ik het een stuk minder vaak omdat niemand hier gtst kent Is je broer er nog steeds? Gezellig hoor! @ Mamamakka Gefeliciteerd met je zwangerschap en wat leuk dat je er bij komt! @ Re81 Ben ook blij dat het plekje weer even wat beter voelt, dankje! Mooi hoor, jullie nieuwe stoel! Die staat bij Ikea toch ook in zo'n glazen kast waar ze een test mee doen? @ SimplyMe Stoer hoor zo'n klusvrouw! Alleen dus nog de kleine dingetjes, dat is juist het leukste werk he. Wij maken eerst de laatste dingetjes in de keuken af, buiten een hek zetten en dan de kinderkamers. Maar das eigenlijk alleen schilderen en laminaat leggen, dus niet veel werk @ Yourney, 42 uur is best veel, 37 uur ook, als je zwanger bent. En idd, huishouden enz gebeuren ook niet vanzelf. Wel aan jezelf blijven denken hoor @ Ramona Wat een rot dromen heb jij zeg! Ik zou niet weten waar het door komt, maar het is wel erg vervelend... @ iloveandres Buik is flink gegroeid! Yvette Gefeliciteerd nog! Super dat het leuk was! Morgen Dirty dancing, heeel leuk cadeau! En thanks, het is idd ook wel een heel mooi huis. In NL hadden we nooit zoiets kunnen kopen @ Patrieske Dankje voor de sites! Ga zo even kijken Wat vervelend allemaal, dat voorval met je man. Zijn jullie er al een beetje uitgekomen? @ ChantalK Ben erg benieuwd of wij allebei weer een jongen krijgen of juist een meisje. Alleen, jij weet het al! @ Birthe Super om te horen dat alles goed was! @ Poema Welkom en gefeliciteerd!
@ Patrieske: Nou ik heb mijn ouders niet gehaat.. Maar ik ben wel blij dat ze niet meer bij elkaar zijn, en ik het zelf beter kan doen.. Hoop ik @ Yvette: Ik kan me niet bepaald herinneren dat ik een leuke droom had die uit kwam.. Helaas.. Ja mensen in mijn omgeving doen dat ook.. Vooral sommige collega's die kunnen het niet laten om er even aan te voelen.. 1tje begint alleen al te glunderen als ze me ziet staan.. Net zei ze nog, wat een lekker buikje.. Hahahaha! @Sabrinamaat: Bij ons is alles al klaar.. Alleen had ik de witte muur graag nog een keer overgeschilderd gezien.. Maar goed, gebeurt denk ik toch niet.. En de kledingkast gaat er nog weg en daar komt een inbouwkast voor in de plaats, dus de baby kan eigenlijk al komen, maar moet nog maar wel even veilig blijven zitten En jammer dat je het gezichtje van je beebje niet kon zien, maar goed je hebt nu nog wel een echo te goed @ SimplyMe: Ja mijn schoonzusje zei ook dat je elke keer wordt gewogen, maar goed.. Ik weet niet misschien is ze dat de vorige keer wel vergeten, anders vraag ik er morgen zelf even om @ Poema: Welkom!!!
Vandaag de 20 weken bereikt! Jeuj! Morgen eerst een bezoekje aan de vk en dan 's avonds de 20 weken echo.. Dan hoop ik dat 'ie al wil vertellen of het een meisje wordt of een jongen.. De meningen zijn nogal verdeeld over wat wij krijgen.. Maar goed, we zullen zien.. Wij denken nog steeds zelf een meisje, maar we hebben wel ook al jongens namen uitgekozen.. Zomaar bij het kijken en uitzoeken van geboorte kaartjes kwamen we die voor een jongen tegen.. Ach, leuk hoor.. Morgen dan ook een afspraak maken voor de pretecho, want wij kregen geen pretecho voor hij zeker wist dat ons kindje gezond was.. Wat ik wel begrijp! Net thuis van het werk, heb weer lekkere zere heupen En ga denk ik zo maar even liggen op de bank.. Sorry dat ik nog niets van het aquaruim heb laten zien voor de mensen die er op wachten.. Ben er nog niet aan toe gekomen omdat ik ZEER maar dan ook echt ZEER verslaafd ben aan een spelletje En dat is echt slecht.. ik wens jullie een fijne middag en ik ben onderuit..