Heyhey, @ Patrieske: het komt wel goed met je kleine mannetje. Let maar op. Ik heb ook nog wel gelegen hoor. Ben daardoor ook 's avonds pas wezen karten op de WII en heb intussen een spel vrijgespeeld. Wel lief al die cadeautjes zeg! De mensen zijn niet akkoord gegaan met 20 euro voor het badje met de standaard. Iemand enig idee wat een badje met een standaard kost? @ Joyce: veel succes bij de bekkenfysio. Ik weet zeker dat het gaat helpen. Al is het maar een klein beetje... Liefs en dikke knuffel, Patricia
Ik straks verder met reageren ga douchen met Noël en dan naar de stad toe.............dus ik moet nog wat reageren op mensen dat doe ik dus nog later vandaag denk ik
Iemand vroeg mij laatst waar je de horoscoop van je beebje kon bekijken... ik weet echt niet meer waar ik die van mij vandaan heb.
@ Yvette1983: Een evenwichtstoornis? Uhm zou kunnen. De huisarts heeft wel naar mijn oren en ogen gekeken. Maar dat was allemaal goed. Ik denk dat het toch maar afwachten is en hopen dat het weg trekt.
@ patrieske: Mijn mannetje is gewoon fel En ik ook, verschil is alleen dat ik het kan toegeven en hij niet Ach, zo heeft iedereen zijn eigenaardigheden, het is verder wel een echte schat hoor! @ Patricia: 20 euro voor badje en standaard samen is niet teveel hoor, kijk maar eens op internet bij de webwinkels!
Nee, dat leek mij dus ook niet, maar ze gaan er dus niet mee akkoord. Nou ja, dan maar geen forever friends badje. Ik ga gewoon ff verder kijken. http://www.veilingkijker.nl is zooooo'n handige site daarvoor... Liefs en dikke knuffel, Patricia
@ Patricia: nee 20 euro is inderdaad niet duur voor een babybadje met standard, had hem ook heel goedkoop net zo als mijn babykamer. hoe gaat het voor de rest met de dames? met mij gaat het de laatste tijd super alleen is mijn dochter monique hardstikke vervelend maar zal wel aan de leeftijd liggen ze is net 2 jaar. maar ik hoop dat het snel veranderd. hou jullie op de hoogte groetjes sabrina
@ patrieske: Ik laat de babykamer gewoon geleverd worden en zet het nog even in de dozen op zolder. Heb alle babyspullen daar staan. Er is ruimte genoeg en het staat niet in de weg. Ik heb de badspulletjes van slaapbeertje van de babydump gekocht. Vond het zo schattig dat ik het moest hebben. Nog 2 weekjes en dan is het voor ons ook zover. Hopelijk zullen we dan ook te weten komen of het een jongetje of een meisje wordt. Het is dan ook de verjaardag van mijn moeder. Wil haar verjaardagskado daarop afstemmen. Maar belangrijker van de 20 weken echo is natuurlijk of alles goed zit bij de kleine.
@ Patrieske: Die man die de echo maakt wil zeker zijn dat het kindje gezond is eerder krijgen we geen pretecho.. Ik krijg gewoon een echo bij een echoburo die man was eerst ook vk.. Bij dezelfde praktijk als waar ik nu zit.. Alleen doet nu echo's..
Ik ga eerst even naar de bakker.. Lekkers halen voor bij de koffie.. En dan ga ik snel weer naar huis en dan de stofzuiger door het huis halen.. M'n zusje is allergies *oeps foutje* en de katten komen overal, behalve boven maar daar is ook niet de gezelligste plaats om de middag door te brengen.. Ze wil zo graag de babykamer zien, maar alleen m'n moeder heeft 'm nog maar gezien omdat liefje het helemaal klaar wil hebben, dus die kast enz enz.. Maar goed, ik hoop dat we vanavond weten wat het word, ik heb nog gouden muurverf en ook zilver, dan wil ik de naam op de muur gaan verven en een kroontje of iets leuks.. Iemand ideeen? Welkom hoor Ben nu naar de bakker, want anders ben ik straks te laat terug!
Hey meiden, heb net gereageerd op een advertentie op marktplaats. Een babybadje, met standaard, en 2 luieremmers (1 gewone en 1 electrische ofzo geloof ik, hoop dat jullie begrijpen wat ik bedoel) voor maar 30 euro! En dat is ook een badje met een beertje erop. Het is wel geen forever friends, maartoch, het past er wel bij... Heb gelijk gemaild dat wij het graag op willen komen halen voor de vraagprijs. Liefs en dikke knuffel, Patricia
januari mama's 2009 1 januari Indira-26 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zk-fv -> MEISJE ! 2 januari Sophie-35 jaar-2e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-bv -> MEISJE ! Naomiadaeze-22 jaar-2e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zk-bv -> MEISJE ! 3 januari Roos80-28 jaar-1e kindje-geslacht weten:nee-bevalling-bv Ramona-28 jaar-2e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-bv [-( Rowenavb-23 jaar-1e kindje-geslacht weten:nee-bevalling-bv 4 januari Patrieske16-31 jaar-3e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-bv of fv->JONGEN! Yvette1983-24 jaar-1e kindje- geslacht weten:ja -bevalling:thuis- bv -> JONGEN! Iuno-28 jaar-2e kindje- geslacht weten:nee -bevalling:zh- bv 5 januari Sabrina maat-20 jaar-2e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:thuis-bv Ploetertje-30 jaar-3e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:thuis-bv Britt-32 jaar-2e kindje-geslacht weten:nee-bevalling:thuis-bv 6 januari Birthe-27 jaar-1e kindje-geslacht weten:nee-bevalling:thuis-bv Taby-29 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:thuis-bv Pregnantlady-35 jaar-2e kindje-geslacht weten:nee-bevalling:zh-bv Joyce1983-24 jaar-1e kindje-geslacht weten-bevalling:zh-fv 7 januari Journey-28 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-bv 8 januari Muissie-23 jaar-1e kinde-geslacht weten:nee-bevalling:thuis-bv SimplyMe-32 jaar-4e kindje-geslacht weten: ja-bevalling:thuis-bv -> MEISJE! Cindy1981-27 jaar-1e kindje-geslacht weten:nee-bevalling:thuis-bv 9 januari Tascha1987-20 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zk-bv -> MEISJE! 10 januari karinT82-26 jaar-1e kindje-geslacht weten:nee-bevalling:zh-bv 12 januari Sjansie28-27 jaar-3e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-bv -> JONGEN ! Merelrosie-28 jaar-2e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zk-bv MerleQ-22 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-bv en fv -> JONGEN ! Sisqa-20 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:thuis-bv 14 januari Seilenna-25 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zk-bv Sjolie27 jaar-1e kindje-geslacht weten: nee-bevalling:weet nog niet-weet nog niet LadyInRed-34 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling-bv 15 januari Sanne78-30 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-? Nachtvlinder82-25 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:thuis-weet nog niet Allahinkullu-23 jaar-2e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-bv 16 januari Nettie-24 jaar-2e kindje-geslacht weten:nee-bevalling:thuis-bv :-# Goofychick-34 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-bv cobi- 27 jaar-1e kindje- geslacht weten: nee- bevalling:thuis-bv 18 januari Ladybug-33 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-bv->JONGEN! Rima-27 jaar-1e kindje-geslacht weten: twijfeld-bevalling ziekenhuis-bv Mintje29-29 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling zh-bv/fv 19 januari Lotus1981-26 jaar-1e kindje-geslacht weten:nee-bevalling:zh-? Jessic83-? jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling zh-fv 20 januari Peaceful-26 jaar-1e kindje-geslacht weten:nee-bevalling-bv Patriesie- 26 jaar-1e kindje-geslacht weten: ja-bevalling ziekenhuis-fv Claudiaatje- 27 jaar-1e kindje-geslacht weten: misschien-bevalling thuis-bv zwanger82-25 jaar -2de kindje- geslacht weten: ja- bevalling - bv -> MEISJE ! 21 januari Danio08-23 jaar-1e kindje-geslacht weten:nee-bevalling:thuis-bv Female-23 jaar-2e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-bv [-( Muppet1604-? jaar-1e kindje-geslacht weten:nee-bevalling:zh-? 22 januari linda1975-33 jaar-2e kindje-geslacht weten:nee-zh-? Libra-24 jaar-1e kindje-geslacht weten:nee-bevalling:zh-bv Lobj-23 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zk-bv 23 januari iloveandres-25 jaar-1e kindje-geslacht weten:nee-bevalling:zh-fv :-# chantalk-26 jaar-2e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-bv [-( 25 januari Miki77-31 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-bv Derona-24 jaar-2e kindje-geslacht weten:nee-bevalling-bv :-# Sarake-22 jaar-2e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zk-fv->JONGEN! Mirella28-29 jaar-2e kindje-geslacht weten:ja-bevalling zh- fv/bv -> MEISJE! 26 januari Fleurisabelle-?-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zk-? 27 januari Ib22-23 jaar-2e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-bv Chantal1508-23 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-fv 28 januari Re81-27 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-bv 31 januari Dayenne-19 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:thuis-bv Zen- 29 jaar-1e kindje-geslacht weten: misschien-bevalling ziekenhuis-weet nog niet Er zijn tot nu toe 62 januari mama's agenda 2008/2009 20 augustus: - Joyce1983 20 wk echo - Sjansie28 vk - SimplyMe 20 wk echo 21 augustus: - Indira 20 wk echo - Journey 20 wk echo 22 augustus: - karinT82 20 wk echo - Goofychick vk 25 augustus: - Sjansie28 20 wk echo 27 augustus: - Yvette1983 (3e poging) pretecho - Patrieske16 gyn - LadyInRed 20 wk echo 28 augustus: - MerleQ 20 wk echo - linda1975 20 wk echo - Goofychick pretecho - Cobi 20 wk echo 1 september: - Tacha 1987 20 wk echo, Lotus 20 wk echo 3 september: - Ladybug 20 wk echo - Iloveandres 20 weken echo - Cobi 3e afspraak vk - Jessica83 20 wk echo 4 september: - Chantalk 20 wk echo - SimplyMe Extra Echo 5 september: - LadyInRed vk 8 september: - Derona vk,en de 20 wk echo 9 september: - Iloveandres 3e afspraak VK - Ramona0309 vk - Naomiadaeze VK 11 september: - Female 20 wk echo 15 september: - Re81 20 wk echo - SimplyMe 5e afspraak VK 16 september: - Re81 3e afspraak VK 18 september: - Jessica83 4e afspraak vk 29 september: - Tacha1987 24 wk echo 06 oktober: - Ramona0309 2e pretecho 09 oktober: - SimplyMe 3D/4D pretecho - Jessica83 3D/4D echo 10 oktober: - Ladyburg 2e pretecho - Chantalk 3d echo 16 oktober: - Iloveandres 3D/4D pretecho met DVD Als je op de nieuwe lijst wilt stuur dan een pb naar sjansie28,nettie of ladybug Er zijn tot nu toe: wil het niet weten: :-#:3 wil het niet vertellen: [-( :3 meisjes: 7 jongens: 6 Aan iedereen die de lijst wil kopieren: NEEM STEEDS DEZE LIJST! Deze is het meest complete! Dus aub geen vroegere lijsten quoten. @iedereen: Ik heb even mijn meissie erbij gezet, de aantallen aangepast (girlz staan voor! ) en de afspraak van gisteren er even afgehaald. Groetjes SimplyMe
Hallo meiden, we zijn net terug van de 20 weken echo en ik zit hier met een grote grijns. Alles zat erop, eraan en erin. Helemaal goed en gezond dus. Ik moest nog wel terugkomen, want de echoscopiste kon het hartje niet goed zien, dus dat wil ze over twee weken nog een keer proberen. En.... Mijn man heeft het deze keer helemaal FOUT! Haha.. Oh, wat zal ik hem pesten! Hij wist het 100% zeker. We krijgen er dus een meisje bij! \/ Ze kon deze keer geen mooie echo foto maken, dus die krijg ik de volgende keer nog. Deze kleine dame lag steeds met haar gezichtje verkeerd en was ontzettend aan het draaien. Ze kon haar amper meten, maar na even doorzetten is het toch gelukt en (zoals ik al verwacht had) liep ze iets achter op groei, maar dat deden mijn andere kids ook steeds, dus daar maak ik mij niet druk om. Ze schatte haar gewicht op zo'n 280 gr. Nou, ik mag weer gaan aftellen, want 4 september mag ik weer terugkomen voor een echo. Goed, ik ga stoppen, want mijn oudste dochter komt net drijfnat thuis. Daarna even een broodje eten. Ik heb de lijst aangepast, zoals jullie zien. Ik ga zo even reageren. Eerst even eten dus. Tot later. Groetjes SimplyMe
Zow ik heb me de laatste dagen een beetje rustig gehouden. Van zondag op maandag slecht geslapen en gisteravond was ik heel misselijk in mijn buik, ik had het gevoel alsof mijn buik op springen stond. Misschiend dat ukkie weer een groeispurt had en dat alles aan het uitrekken was ofzo. Vandaag gaat het weer beter. Maandag hebben we geboortekaartje uitgezocht. De vader van een vriendin van ons doet dit en hij vraagt maar 1.20 per kaartje. Niet duur dus en exact zoals wij hem willen hebben
Yeah Simply Me, een meisje! Gefeliciteerd! Grappig dat het de hele tijd echt gelijk op gaat het geslacht We doen het heel netjes volgens de statistieken
GEFELICITEERD SimplyMe! Jeeej, dus als ik het goed heb, nu 3 meiden en één jongen bij jullie thuis? Hetzelfde als bij ons, supergezellig
Hallo meiden, bedankt voor de felicitaties! @Lotus (Mirjam): Ik heb je nieuwe buikfoto's even bekeken. Dat ziet er ook al goed zwanger uit. Mooi hoor! @Dinky (Claudia): Welkom en gefeliciteerd met je zwangerschap! Leuk dat je mee komt kletsen. Is dit je eerste kindje? @Yvette: Bedankt voor het mooie plaatje! Jaja, we hebben straks een zoon en drie dochters in huis. Lijkt mij ook heel leuk om eens te ervaren hoe het is om twee kinderen van dezelfde leeftijd en hetzelfde geslacht tegelijk te hebben, als je begrijpt wat ik bedoel. Ik zal trouwens straks nog even de horoscoop link lezen. Mijn zoon is een steenbokje, dus ik laat je wel weten of het een beetje klopt. @Joyce: Jij mag vanavond om half 7! Spannend hoor. Ik heb echt genoten van de echo. Ze nam er echt de tijd voor en omdat deze druktemaker niet stil wou liggen duurde de echo bijna 45 min. En ik mag dus ook nog weer terugkomen over 2 weken. \/ Fijn dat alles goed was bij de VK. Ik ben benieuwd of de kleine zal laten zien wat het is. Veel suc6 en plezier vanavond, maar dat zal vast wel lukken. @Patrieske: Ik heb mijn oudste twee zindelijk gekregen door met stickers te werken. Ik had in de wc een groot leeg vel karton opgehangen en een paar vellen met stickers gekocht. Grote stickers en kleine stickers. Ik deed ze zowiezo al vaak makkelijke broeken aan, joggingsbroeken enzo, dan konden ze die snel uitkrijgen als ze nodig moesten. Elke keer als ze een plas in de wc deden mochten ze een kleine sticker uitkiezen en op het karton plakken, en een grote bij een grote boodschap. De eerste week zaten ze natuurlijk bij elk druppeltje op de wc, maar dat heb ik gewoon beloond. Dit werkte bij mijn kids erg goed. En idd. positief blijven, als het verkeerd gaat "maakt niet uit, alles moet je leren, foutjes maken hoort erbij, gewoon oefenen, oefenen, oefenen" en natuurlijk complimenteren als het goed gaat. Veel suc6 ermee... @ladybug: Een groeispurt kan heel goed rond deze periode hoor. Wel vervelend, dat gespannen gevoel in je buik. Herken het wel. Groetjes SimplyMe
@ SimplyMe: Aller eerst natuurlijk gefeliciteerd met je prinses! Leuk hoor.. als het kindje gezond is kan onze echo vanavond ook niet meer stuk.. Hihi! En wat het is, ach ik hoop dat hij dat deze keer kan zeggen anders volgende keer maar met de pret echo.. Ik ga nu even wakker worden en dan de afwas doen voor m'n lief thuis komt, had ik beloofd maar nadat m'n zusje en moeder zijn weg gegaan was ik moe en had ik wat last, dus ben even gaan liggen.. Ik wil nu nog wel even liggen, morgen weer een dag.. Maar dat doen we maar niet.. Hahahaha!