Nou, vooruit, waag me dan ook maar eens aan het lijstje (kan het wel hoor, maar heb nooit zo'n zin ) januari mama's 2009 1 januari Indira-26 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zk-fv -> MEISJE ! 2 januari Sophie-35 jaar-2e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-bv -> MEISJE ! Naomiadaeze-22 jaar-2e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zk-bv -> MEISJE ! 3 januari Roos80-28 jaar-1e kindje-geslacht weten:nee-bevalling-bv Ramona-28 jaar-2e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-bv -> [-( Rowenavb-23 jaar-1e kindje-geslacht weten:nee-bevalling-bv 4 januari Patrieske16-31 jaar-3e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-bv of fv->JONGEN! Yvette1983-24 jaar-1e kindje- geslacht weten:ja -bevalling:thuis- bv -> JONGEN! Iuno-28 jaar-2e kindje- geslacht weten:nee -bevalling:zh- bv -> :-# 5 januari Sabrina maat-20 jaar-2e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:thuis-bv Ploetertje-30 jaar-3e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:thuis-bv Britt-32 jaar-2e kindje-geslacht weten:nee-bevalling:thuis-bv 6 januari Birthe-27 jaar-1e kindje-geslacht weten:nee-bevalling:thuis-bv Taby-29 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:thuis-bv Pregnantlady-35 jaar-2e kindje-geslacht weten:nee-bevalling:zh-bv Joyce1983-24 jaar-1e kindje-geslacht weten-bevalling:zh-fv 7 januari Journey-28 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-bv 8 januari Muissie-23 jaar-1e kinde-geslacht weten:nee-bevalling:thuis-bv SimplyMe-32 jaar-4e kindje-geslacht weten: ja-bevalling:thuis-bv -> MEISJE! Cindy1981-27 jaar-1e kindje-geslacht weten:nee-bevalling:thuis-bv 9 januari Tascha1987-20 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zk-bv -> MEISJE! 10 januari karinT82-26 jaar-1e kindje-geslacht weten:nee-bevalling:zh-bv 12 januari Sjansie28-27 jaar-3e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-bv -> JONGEN ! Merelrosie-28 jaar-2e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zk-bv MerleQ-22 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-bv en fv -> JONGEN ! Sisqa-20 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:thuis-bv 14 januari Seilenna-25 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zk-bv Sjolie27 jaar-1e kindje-geslacht weten: nee-bevalling:weet nog niet-weet nog niet LadyInRed-34 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling-bv 15 januari Sanne78-30 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-? Nachtvlinder82-25 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:thuis-weet nog niet Allahinkullu-23 jaar-2e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-bv 16 januari Nettie-24 jaar-2e kindje-geslacht weten:nee-bevalling:thuis-bv -> :-# Goofychick-34 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-bv cobi- 27 jaar-1e kindje- geslacht weten: nee- bevalling:thuis-bv 18 januari Ladybug-33 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-bv->JONGEN! Rima-27 jaar-1e kindje-geslacht weten: twijfeld-bevalling ziekenhuis-bv Mintje29-29 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling zh-bv/fv 19 januari Lotus1981-26 jaar-1e kindje-geslacht weten:nee-bevalling:zh-? Jessic83-? jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling zh-fv 20 januari Peaceful-26 jaar-1e kindje-geslacht weten:nee-bevalling-bv Patriesie- 26 jaar-1e kindje-geslacht weten: ja-bevalling ziekenhuis-fv Claudiaatje- 27 jaar-1e kindje-geslacht weten: misschien-bevalling thuis-bv zwanger82-25 jaar -2de kindje- geslacht weten: ja- bevalling - bv -> MEISJE ! 21 januari Danio08-23 jaar-1e kindje-geslacht weten:nee-bevalling:thuis-bv Female-23 jaar-2e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-bv -> [-( Muppet1604-? jaar-1e kindje-geslacht weten:nee-bevalling:zh-? 22 januari linda1975-33 jaar-2e kindje-geslacht weten:nee-zh-? Libra-24 jaar-1e kindje-geslacht weten:nee-bevalling:zh-bv Lobj-23 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zk-bv 23 januari iloveandres-25 jaar-1e kindje-geslacht weten:nee-bevalling:zh-fv -> :-# chantalk-26 jaar-2e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-bv -> [-( 25 januari Miki77-31 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-bv Derona-24 jaar-2e kindje-geslacht weten:nee-bevalling-bv -> :-# Sarake-22 jaar-2e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zk-fv->JONGEN! Mirella28-29 jaar-2e kindje-geslacht weten:ja-bevalling zh- fv/bv -> MEISJE! 26 januari Fleurisabelle-?-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zk-? 27 januari Ib22-23 jaar-2e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-bv Chantal1508-23 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-fv 28 januari Re81-27 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-bv 31 januari Dayenne-19 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:thuis-bv Zen- 29 jaar-1e kindje-geslacht weten: misschien-bevalling ziekenhuis-weet nog niet Er zijn tot nu toe 62 januari mama's agenda 2008/2009 20 augustus: - Joyce1983 20 wk echo - Sjansie28 vk - SimplyMe 20 wk echo 21 augustus: - Indira 20 wk echo - Journey 20 wk echo 22 augustus: - karinT82 20 wk echo - Goofychick vk 25 augustus: - Sjansie28 20 wk echo 27 augustus: - Yvette1983 (3e poging) pretecho - Patrieske16 gyn - LadyInRed 20 wk echo 28 augustus: - MerleQ 20 wk echo - linda1975 20 wk echo - Goofychick pretecho - Cobi 20 wk echo 1 september: - Tacha 1987 20 wk echo, Lotus 20 wk echo 3 september: - Ladybug 20 wk echo - Iloveandres 20 weken echo - Cobi 3e afspraak vk - Jessica83 20 wk echo 4 september: - Chantalk 20 wk echo - SimplyMe Extra Echo 5 september: - LadyInRed vk 8 september: - Derona vk,en de 20 wk echo 9 september: - Iloveandres 3e afspraak VK - Ramona0309 vk - Naomiadaeze VK 11 september: - Female 20 wk echo 15 september: - Re81 20 wk echo - SimplyMe 5e afspraak VK 16 september: - Re81 3e afspraak VK 18 september: - Jessica83 4e afspraak vk 29 september: - Tacha1987 24 wk echo 06 oktober: - Ramona0309 2e pretecho 09 oktober: - SimplyMe 3D/4D pretecho - Jessica83 3D/4D echo 10 oktober: - Ladyburg 2e pretecho - Chantalk 3d echo 16 oktober: - Iloveandres 3D/4D pretecho met DVD Als je op de nieuwe lijst wilt stuur dan een pb naar sjansie28,nettie of ladybug Er zijn tot nu toe: wil het niet weten: :-#:4 wil het niet vertellen: [-( :3 meisjes: 7 jongens: 6 Aan iedereen die de lijst wil kopieren: NEEM STEEDS DEZE LIJST! Deze is het meest complete! Dus aub geen vroegere lijsten quoten. Wij willen het geslacht dus ook (nog ) niet weten...
@ iedereen Allereerst bedankt voor het warme welkom! Dat er hier veel gekletst wordt merk ik wel ja haha Het is ons (en ook mijn) eerste kindje ja, echt superspannend allemaal. Ook een hoop geregel en gedoe om alles een beetje te begrijpen en goed geregeld te hebben maar dat hebben we er graag voor over. Wat nog wel erg verwarrend blijft is de aanschaf van de spulletjes.. Er is zo vreselijk veel te koop, dat ik soms echt denk, wat is nou goed en wat is echt onzin. Maar ik heb een hoop aan dit forum, al lees ik soms meer dan dat ik zelf schrijf. Even over honden gesproken (las even een bladzijde terug).. mijn hondje is zo erg, die chanteert de hele boel, hij dwingt ons om hem op de slaapkamer te laten slapen, anders plast ie in de gang . Zo lang de slaapkamerdeur maar open blijft en hij daar op zn kleedje kan is er niks aan de hand, maar zo gauw we die deur eens dicht hebben ligt er geheid s ochtends een verrassing in de gang, maf beest toch!
Simply me gefeliciteerd wer een meisje leuk hoor. En ja honden mijn oudste is heel vreemd sinds ik zwanger ben en zeker de laatste tijd ik weet niet goed wat ik ermee moet maar ze is heel agressief naar vreemden toe terwijl ze dat zo nooit is geweest. Ik heb lekker een paar dagen vrij en morgen hebben we de 20 weken echo weten we eindelijk wat het wordt kan bijna niet wachten.
Hey meiden, zow ben weer terug. Mijn man was eerder vrij van zijn werk en dus ben ik even met hem meegegaan naar de winkel waar hij nog wel even naartoe moest voor zijn werk. Hierna zijn we even wat wezen drinken bij mijn ouders. @ SimplyMe: gefeliciteerd met jullie MEID! @ Joyce: en? Al een beetje wakker? @ Dinky: jeetje dat is wel balen dat je dan de deur open moet laten, want zo'n verrassing is nooit fijn... Die van ons ligt gewoon de hele nacht in de bench. @ Journey: ik denk dat dat bescherming is naar jou toe, omdat je zwanger bent... Volgens mij gaat dat wel weer over... 30 augustus kunnen we het badje ophalen! Ben helemaal blij. Werd net ook gebeld door een van mijn beste vriendinnen. We mogen hun bugaboo hebben met alles erop en eraan. Zij krijg van een andere vriendin namelijk een Quinny buzz. Ik ben echt zooooo blij. Ze moest gelijk aan mij denken, omdat ik toen ook opzoek was naar een bugaboo, maar dit toen heb opgegeven, omdat het voor ons veel te duur was en we toch al een quinny hadden staan. Ben nu echt helemaal blij. Liefs en dikke knuffel, Patricia
@ SimplyMe: JIppie! Een meid! Gefeliciteerd! En zeker gefeliciteerd met dat je gelijk hebt en niet je man.. hihi. Echt goed bezig. Wat zal ie gepest worden.
Toch zou je dat niet moeten accepteren, hoor! Is voor de hond nl een teken dat hij de gang van zaken kan en mag bepalen! Hoeft natuurlijk niet, maar zou evt. een probleem kunnen worden met de baby... Heb je weleens geprobeerd stug vol te houden en dan maar steeds dat plasje weg te wissen...? @ Journey Hij zal je idd willen beschermen. Dat kàn overgaan, als de baby er eenmaal is, maar kan dan ook nog veel erger worden, omdat hij dan wellicht ook de baby tegen/voor vreemden zal willen beschermen... Enige wat je kunt doen is hem nù al heel duidelijk laten merken dat je prima voor jezelf kunt zorgen en hij je echt niet hoèft te beschermen. (Door hem in zo'n geval streng toe te spreken dat alles in orde is en hij rustig moet zijn/gewoon moet doen en als hij daar dan op reageert lovend toespreken/aaien/iets lekkers geven). Kan je zeggen dat het ècht niet fijn is een hond te hebben die niemand (of iig geen voor de hond 'vreemden') bij de baby laat - heeft een tante van me gehad, zij hebben toen uiteindelijk een ander huisje voor die hond moeten zoeken, omdat hij echt iedereen (behalve haar en haar man en mensen die de hond goed kende) aanviel, die te dicht naar z'n zin bij haar zoontje in de buurt kwam... Maar iedereen met hond/kat die twijfelt over hoe het straks moet, als de baby er is, die zou misschien eens kunnen googlen op 'kind en huisdier', of op 'hond en baby' ofzo... Ik heb toendertijd een broschure over dit thema bij de dierenarts meegenomen...
Simply me Op de eerste plaats: gefeliciteerd met het gelijk hebben.... en wrijf het hem maar goed in.... op de tweede plaats.... gefeliciteerd met je dochter op komst ..... Verder hier nog steeds :thumbdown: morgenvroeg maar ff de huisarts bellen..... Vanochtend trouwens geschrokken.... Wilde over een stuk speelgoed van mn zoontje stappen.... maar kon mn been niet genoeg optillen... (stomme BI! en zo hoog was het niet), maar iig ik stond er bovenop, waardoor het weggleed en ik bijna voorover viel.... scheelde echt heel weinig... kon me net nog corrigeren..! Stond gewoon te janken achteraf...! Is me trouwens wel in me onderrug geschoten (?) door dit geintje of toch weer de BI, want trekt door naar mn been......(?)
Ben benieuwd wat de huisarts zal zeggen meid. Jeetje wat zal jij geschrokken zijn. Kan me goed voorstellen dat je hierna moest huilen... Had ik ook gedaan hoor. Ik hoop dat je been snel ietsje beter zal gaan voelen. Doe maar lekker rustig aan meid. Liefs en dikke knuffel, Patricia
Het ligt allemaal wat moeilijk, mijn hond is al 11 en ik ben al haar derde eigenaar wil haar absoluut niet kwijt, net waren mijn ouders hier en die zeiden als het echt niet gaat dat ze dan daar mag wonen dat is dan de enige oplossing ik baal zo.
Journey, kan me goed voorstellen dat je ervan baalt. Maar dit is dan wel de enige optie en kun je jullie hond toch blijven zien. Heel veel sterkte meid en een hele dikke *KNUF* van mij. Liefs, Patricia
@ Yvette Huizen zijn idd goedkoop hier. Moet er in jullie huis zoveel gebeuren nog dan? Het schiet toch heel hard op bij jullie? Over baby's wassen; gewoon staand natuurlijk! Mannen @ Iloveandres Wanneer gaan jullie dat weekend weg? Leuk hoor! @ Simply Idd weer één van de voordelen van de grote leeftijdsverschillen tussen de kids, ik vind dat zo leuk hoe jullie dat hebben! Oh gefeliciteerd, ik lees nu vh echobezoek, wat leuk! En dubbel leuk dat je man het fout had/! @ Dinky Welkome n gefeliciteerd met je zwangerschap! Spannend he, eerste kindje! @joyce Hoe was jouw echo?! @ Ramona Succes bij de HA morgen, het zit jou ook niet echt mee de laatste tijd zeg...
Ik zit ondertussen dat bnn-programma 'over mijn lijk' te kijken, moest net janken zeg! Pfff.... (Ben altijd al zo lekker emotioneel en nu natuurlijk dubbelop) Moest vanmorgen om 9 uur al beginnen ipv 10 uur! En Kynan heeft gister zijn 2 spuitjes weer gehad (Voorlopig de laatste! ) dus die sliep pas om 2 uur ofzo, half 8 ging de wekker weer. Moest eigenlijk tot 6 uur maar was zo rustig dus ben om 3 uur al naar huis gegaan, was hartstikke moe, dus zoonlief en ik hebben 2 uur geslapen! Nu ben ik weer heerlijk 3 dagen vrij, zo'n luxe is dat...
Hey Female, wij gaan van 19 tot 22 september een weekend weg. Ik heb de nieuwe kinderwagen op http://www.onswondertje1.beebiesite.nl gezet. Ik ga nu weer proberen te slapen. Wilde net niet lukken en toen kreeg ik ook nog honger, dus heb even een crackertje gegeten... Slaap lekker allemaal. Liefs en dikke knuffel, Patricia
Oh lekker zeg, fijn nog even eruit voor de bevalling Wij gaan ook een midweek, maar dan eind okt. Ook op zo'n park. Kijk er echt naar uit. Welterusten!
Hey Meiden, Als eerste welkom nieuwe mama's gezellig en gefeliciteerd uiteraard @Simply me gefeliciteerd met jullie dochter super! Ik moest gisteren naar de bedrijfsarst en moet elke dag een uur gaan werken ben al een kwartier onderweg er naar toe maar goed kijken hoe hetloopt moet nog bellen met mijn leiding gevende en als er geen zittend werk was voor mij dan hoefde ik niet te gaan rare man was het! Moet over vier weken weer komen dan zullen we wel verder kijken.... Vandaag mocht ik voor de 4e keer naar de vk en we zijn weer goed gekeurd voor 4 weken hahahaha Kleine groeit goed en het hartje goed en duidelijk gehoord dus dat is altijd leuk toch? Volgende week maandag voor de 20 wk echo dus daar heb ik ook wel zin in tis voorlopig wel de aatste keer dat ik mijn ukkie zie twijfel nog of ik een 3d/4d echo laat maken zo rond de 28 weken maar goed heb ik nog tijd voor om over na te denken. Nou ik ga naar bed ik ben gesloopt hahahaha tot gauw liefs Sjansie
januari mama's 2009 1 januari Indira-26 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zk-fv -> MEISJE ! 2 januari Sophie-35 jaar-2e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-bv -> MEISJE ! Naomiadaeze-22 jaar-2e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zk-bv -> MEISJE ! 3 januari Roos80-28 jaar-1e kindje-geslacht weten:nee-bevalling-bv Ramona-28 jaar-2e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-bv -> [-( Rowenavb-23 jaar-1e kindje-geslacht weten:nee-bevalling-bv 4 januari Patrieske16-31 jaar-3e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-bv of fv->JONGEN! Yvette1983-24 jaar-1e kindje- geslacht weten:ja -bevalling:thuis- bv -> JONGEN! Iuno-28 jaar-2e kindje- geslacht weten:nee -bevalling:zh- bv -> :-# 5 januari Sabrina maat-20 jaar-2e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:thuis-bv Ploetertje-30 jaar-3e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:thuis-bv Britt-32 jaar-2e kindje-geslacht weten:nee-bevalling:thuis-bv 6 januari Birthe-27 jaar-1e kindje-geslacht weten:nee-bevalling:thuis-bv Taby-29 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:thuis-bv Pregnantlady-35 jaar-2e kindje-geslacht weten:nee-bevalling:zh-bv Joyce1983-24 jaar-1e kindje-geslacht weten-bevalling:zh-fv 7 januari Journey-28 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-bv 8 januari Muissie-23 jaar-1e kinde-geslacht weten:nee-bevalling:thuis-bv SimplyMe-32 jaar-4e kindje-geslacht weten: ja-bevalling:thuis-bv -> MEISJE! Cindy1981-27 jaar-1e kindje-geslacht weten:nee-bevalling:thuis-bv 9 januari Tascha1987-20 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zk-bv -> MEISJE! 10 januari karinT82-26 jaar-1e kindje-geslacht weten:nee-bevalling:zh-bv 12 januari Sjansie28-27 jaar-3e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-bv -> JONGEN ! Merelrosie-28 jaar-2e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zk-bv MerleQ-22 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-bv en fv -> JONGEN ! Sisqa-20 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:thuis-bv 14 januari Seilenna-25 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zk-bv Sjolie27 jaar-1e kindje-geslacht weten: nee-bevalling:weet nog niet-weet nog niet LadyInRed-34 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling-bv 15 januari Sanne78-30 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-? Nachtvlinder82-25 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:thuis-weet nog niet Allahinkullu-23 jaar-2e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-bv 16 januari Nettie-24 jaar-2e kindje-geslacht weten:nee-bevalling:thuis-bv -> :-# Goofychick-34 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-bv cobi- 27 jaar-1e kindje- geslacht weten: nee- bevalling:thuis-bv 18 januari Ladybug-33 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-bv->JONGEN! Rima-27 jaar-1e kindje-geslacht weten: twijfeld-bevalling ziekenhuis-bv Mintje29-29 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling zh-bv/fv 19 januari Lotus1981-26 jaar-1e kindje-geslacht weten:nee-bevalling:zh-? Jessic83-? jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling zh-fv 20 januari Peaceful-26 jaar-1e kindje-geslacht weten:nee-bevalling-bv Patriesie- 26 jaar-1e kindje-geslacht weten: ja-bevalling ziekenhuis-fv Claudiaatje- 27 jaar-1e kindje-geslacht weten: misschien-bevalling thuis-bv zwanger82-25 jaar -2de kindje- geslacht weten: ja- bevalling - bv -> MEISJE ! 21 januari Danio08-23 jaar-1e kindje-geslacht weten:nee-bevalling:thuis-bv Female-23 jaar-2e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-bv -> [-( Muppet1604-? jaar-1e kindje-geslacht weten:nee-bevalling:zh-? 22 januari linda1975-33 jaar-2e kindje-geslacht weten:nee-zh-? Libra-24 jaar-1e kindje-geslacht weten:nee-bevalling:zh-bv Lobj-23 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zk-bv 23 januari iloveandres-25 jaar-1e kindje-geslacht weten:nee-bevalling:zh-fv -> :-# chantalk-26 jaar-2e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-bv -> [-( 25 januari Miki77-31 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-bv Derona-24 jaar-2e kindje-geslacht weten:nee-bevalling-bv -> :-# Sarake-22 jaar-2e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zk-fv->JONGEN! Mirella28-29 jaar-2e kindje-geslacht weten:ja-bevalling zh- fv/bv -> MEISJE! 26 januari Fleurisabelle-?-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zk-? 27 januari Ib22-23 jaar-2e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-bv Chantal1508-23 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-fv 28 januari Re81-27 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-bv 31 januari Dayenne-19 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:thuis-bv Zen- 29 jaar-1e kindje-geslacht weten: misschien-bevalling ziekenhuis-weet nog niet Er zijn tot nu toe 62 januari mama's agenda 2008/2009 21 augustus: - Indira 20 wk echo - Journey 20 wk echo 22 augustus: - karinT82 20 wk echo - Goofychick vk 25 augustus: - Sjansie28 20 wk echo 27 augustus: - Yvette1983 (3e poging) pretecho - Patrieske16 gyn - LadyInRed 20 wk echo 28 augustus: - MerleQ 20 wk echo - linda1975 20 wk echo - Goofychick pretecho - Cobi 20 wk echo 1 september: - Tacha 1987 20 wk echo, Lotus 20 wk echo 3 september: - Ladybug 20 wk echo - Iloveandres 20 weken echo - Cobi 3e afspraak vk - Jessica83 20 wk echo 4 september: - Chantalk 20 wk echo - SimplyMe Extra Echo 5 september: - LadyInRed vk 8 september: - Derona vk,en de 20 wk echo 9 september: - Iloveandres 3e afspraak VK - Ramona0309 vk - Naomiadaeze VK 11 september: - Female 20 wk echo 15 september: - Re81 20 wk echo - Sjansie28 vk - SimplyMe 5e afspraak VK 16 september: - Re81 3e afspraak VK 18 september: - Jessica83 4e afspraak vk 29 september: - Tacha1987 24 wk echo 06 oktober: - Ramona0309 2e pretecho 09 oktober: - SimplyMe 3D/4D pretecho - Jessica83 3D/4D echo 10 oktober: - Ladyburg 2e pretecho - Chantalk 3d echo 16 oktober: - Iloveandres 3D/4D pretecho met DVD Als je op de nieuwe lijst wilt stuur dan een pb naar sjansie28,nettie of ladybug Er zijn tot nu toe: wil het niet weten: :-#:4 wil het niet vertellen: [-( :3 meisjes: 7 jongens: 6 Aan iedereen die de lijst wil kopieren: NEEM STEEDS DEZE LIJST! Deze is het meest complete! Dus aub geen vroegere lijsten quoten. Even de agenda aangepast en aangevuld
Goedemorgen, Hoe voelen jullie je kleintje? Ik voel al sinds 4 weken kleine kriebels in mijn buik, soms voelt het aan als belletjes en soms alsof er iemand met een veertje langs mijn buik gaat. Maar sinds 2 dagen voel ik naast de normale kriebels en bubbels ook een soort van spiertrekkingen. Meestel maar 1 of 2 keer en dan stopt het weer. Kunnen dit de volgende teken van leven zijn?
Goedenmorgen allemaal, @ Female: ow dat is lekker inderdaad. Waar gaan jullie naartoe? @ Jessica: ik voel de kleine eigenlijk alleen maar nog met een beetje gekriebel. Gisteren trouwens wel de kleine veel gevoeld... Hier aardig geslapen vanacht... Heb er niet 1x uitgemoeten om te plassen, dat was wel erg fijn. Over ongeveer 3 kwartier moet ik naar de fysio en dan heb ik een dubbele afspraak. Voor de rest vandaag weinig te doen. Misschien dat ik nog even een beetje ga afstoffen en de voetbalwas van Andres even ga ophangen... Liefs en dikke knuffel, Patricia
We gaan richting veluwe, in de buurt van Apeldoorn. Bospark Beekbergen heet het Is voor het eerst dat we zoiets doen, een paar dagen in een huisje, ben erg benieuwd dus!
Dat is altijd wel leuk hoor! Dan ben je ook maar een half uurtje van mij verwijderd. HAHAHAHAHAHAHAH.... Ik ga denk ik op de fiets naar de fysio ga (even proberen) en dan op de fiets door naar het winkelcentrum om even slasaus te halen. Ik ga vanavond sla maken denk ik... Ow ja: nog even over het aankomen tijdens de zwangerschap: ik heb vanmorgen even op de weegschaal gestaan. Maar ik denk dat ik tijdens de zwangerschap ook de weegschaal van de VK aan moet houden. Op mijn eigen weegschaal ben ik 6 kilo! aangekomen... Ik ben nog even aan het twijfelen of ik vanmiddag wil gaan zwemmen. Dit was wel goed voor me zei de fysio... Ik denk dat ik dan m'n vriendin maar een smsje ga sturen of ze zin heeft om mee te gaan. Ik kan gratis zwemmen, met een papiertje van de VK. Liefs en dikke knuffel, Patricia