Januari 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Sophie, 27 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. RiMa81

RiMa81 Actief lid

20 apr 2008
    131
    0
    0
    Veel plezier lekker van genieten!

2. Joyce1983

Joyce1983 VIP lid

8 feb 2008
    6.688
    0
    36
    @ iloveandres: ja toen wsa ik al wakker.. was onderweg naar m'n moeder om haar en m'n zusje op te halen.. hihi :)

@ Female: Geweldig!!! Echt in een woord super :)

3. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    FF vraagje voelen jullie,jullie kindje elke dag of soms ook dagen niet>?

4. Joyce1983

Joyce1983 VIP lid

8 feb 2008
    6.688
    0
    36
    De echo was in een woord super!! Alles was goed.. Hij controleerde alles, en ons kindje is voor zover hij kan beoordelen gezond.. En dat is natuurlijk alles wat belangrijk is.. in het begin had ik aangegeven dat als hij kon vertellen wat het word dat hij dat wel mocht zeggen.. Dus hij heeft het 3x geprobeerd waarvan 2x de navelstreng tussen de benen.. Maar, hij heeft aan het einde van de echo het wel gezien..

We hadden gezegt dat we dachten dat het een meisje zou zijn.. Toen zei m'n schoonmoeder dat m'n schoonvader zei dat we een jongen kregen.. En toen keek hij zo.. En toen dacht ik, oh het is dus een jongen.. Maar toen ik dat vroeg zei hij dat het duidelijk een meisje was.. Hij zal op de pretecho nog een keer kijken, gewoon voor de zekerheid..

WIJ KRIJGEN EEN MEISJE!!!!

Over 2 weken (nu nog 13 daagjes) krijgen we de pretecho.. Heb er echt zin in.. De baby lag steeds met het hoofdje naar achter dus hij kon de baby niet echt mooi er op krijgen.. Hij hoopt bij de pretecho wel, en anders mogen we een aantal keer terug komen.. Het is normaal dat ik de baby niet echt voel, moederkoek ligt er voor.. of hoe het mag heten.. Maar dat mag de pret niet drukken, gister heb ik gezien dat ZE het nog goed doet.. Dus maak me geen zorgen meer :)

Ons gevoel van een meisje was dus waar :D

5. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    Joyce1083 Gefeliciteerd wat super een meisje :D

6. Female

Female Niet meer actief

Joyce
    Super dat alles zo goed was! Gefeliciteerd, een meisje, heel leuk! :D

@ Iloveandres
    Ja Apeldoorn is idd leuk (Ik kom zelf uit Nunspeet dus ben er vaker geweest en ook op school gezeten in A'doorn).
    Zwolle is ook leuk hoor! Vind het echt een leuke stad!
    PS Heb je je vriendin al ge-smsd? Zou het maar doen hoor!
    En anders toch alleen?
    Is goed voor je en heb je een lekker voldaan gevoel vanavond!

7. Joyce1983

Joyce1983 VIP lid

8 feb 2008
    6.688
    0
    36
    Zou iemand voor mij de lijst willen aanpassen? Misschien kan ik het zelf ook wel, maar waag me er toch maar niet aan ;)

8. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    Heyhey,

zow weer terug van de fysio. Moet maandag weer terugkomen...

@ Derona: ik voel de kleine nog niet iedere dag. Er kunnen soms ook dagen tussen zitten dat ik niets voel.
    Maar doordat ik nog steeds groei, weet ik dat er niets aan de hand is...

@ Joyce: super dat je echo goed was zeg! Altijd goed om te horen... Ik moet nog even 2 weekjes wachten tot de 20 weken echo en hoop dan ook te mogen berichten dat ons kindje ook helemaal gezond is.
    Geniet maar ff lekker na en hoop ook voor je dat ze over 2 weken wel GOED kunnen zien dat het een meisje is.
    In iedergeval alvast GEFELICITEERD met je meisje! Zal mij benieuwen of ons gevoel ook gelijk krijgt. HAHAHAHA.

@ Female: ik heb m'n vriendin, zusje, vader en andere zusje al gesmst en geen van allen kunnen ze... Dan volgende week maar even met mijn vriendin zwemmen.
    Alleen zwemmen vind ik helemaal niets. Moet wel gezelligheid hebben. Kan er niets aan doen, anders heb ik het na 15 tot 30 minuten al gezien en dat vind ik zonde.

Liefs en dikke knuffel,

Patricia

9. Joyce1983

Joyce1983 VIP lid

8 feb 2008
    6.688
    0
    36
    @ iloveandres: Ja we vonden het heel spannend.. m'n zwager en schoonzusje waren net een half uurtje voor ons vertrokken.. En bij hun was gelukkig alles goed, en dat is ze ook gegund.. En dan is het fijn om te horen dat je eigen ook gezond is, voorzover ze op dat moment kunnen zien :)

Ik ga m'n schoonzusje vragen of ze met mij wil zwangerschapzwemmen.. Een andere zwangerschapscursus zie ik mezelf niet zo snel doen..

10. Joyce1983

Joyce1983 VIP lid

8 feb 2008
    6.688
    0
    36
    Ik moet even klagen..

Ik belde net mijn werk voor het rooster van volgende week.. wij hebben een wekelijksrooster en krijgen die dus op donderdag.. Nu ligt 'ie er al, en dat rooster heeft me niet blijgemaakt.. Maandag moet ik de hele dag staan :( En zaterdag ook :( Dus ikvroeg of de bedrijfsleider even aan de telefoon kon komen, en ik zo uitleggen dat ik dat niet meer kan en volhoud zegt 'ie gewoon.. NOU LEKKER DAN.. Ja sorry hoor, alsof ik er om vraag! Maar het was ondervoorbehoud omdat hij nog geen roosters heeft en anders mocht ik wel af en toe naar kassa, ik denk dat er snel iets gevonden moet worden wat ik mankeer en dan toch maar eens even met hem praten.. Ik vind het echt niet leuk.. heb al gevraagt of ik halve dagen mag werken en niet meer in de avond, maar halve dagen zit er dus niet in en de avonden moet ik ook gewoon werken :( Ik baal echt ontzettend, en dan wordt er ook nog gedaan of is het eigenschuld.. Ik wou dat ik me ziek kon melden en gewoon thuis kon blijven.. Maar goed, zal nu de fysio maar even bellen voor een afspraak, ik hoop dat dat volgened week dan kan.. en dan maar even afwachten..

Ben gewoon zo niet blij!

11. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    @ Joyce: wat een belachelijke reactie van je bedrijfsleider zeg! Jij hebt hier toch ook niet om gevraagd?
    Ow ik kan hier zoooooooo boos om worden. Ik vind niet dat je klaagt hoor. Ik vind dat je groot gelijk hebt.
    En anders toch ook maar contact opnemen met de arbo?

Liefs en dikke knuffel,

Patricia

12. Joyce1983

Joyce1983 VIP lid

8 feb 2008
    6.688
    0
    36
    Ik wacht eerst m'n bezoek aan de fysio wel af.. Ik heb maar een 0 uren contract dus ikw eet niet hoe alles dan gaat.. Maar dat zien we dan wel weer, komen we gauw genoeg achter.. Net belde m'n vriend ook al, en hij weet ook niet wat hij moet doen om me te helpen.. maar als ik alleen al aan de pijn van dinsdag denk kan ik wel weer huilen :cry:

13. Journey

Journey Fanatiek lid

3 apr 2008
    3.404
    0
    0
    Net terug van de 20 weken echo alles wat het belangrijkst was was goed het was groot genoeg en ik kwam nu zelfs op een dag eerder.
    Maar het belangrijkste was het wordt een
    meisje
    Mijn vriend had hier op gehoopt en ook zijn broer wilde graag een meisje die zijn dus nu super blij.

14. Joyce1983

Joyce1983 VIP lid

8 feb 2008
    6.688
    0
    36
    @ Journy: Gefeliciteerd met je meisje!!!

15. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    @ Journey: GEFELICITEERD met jullie meid, en fijn dat alles goed was/is!

@ Joyce: wanneer mag je voor het eerst naar de fysio dan?

Liefs en dikke knuffel,

Patricia

16. Joyce1983

Joyce1983 VIP lid

8 feb 2008
    6.688
    0
    36
    Woensdag.. Dus dat duurd nog wel een paar daagjes.. Maar goed, maandag moest ik werken dus moest het wel woensdag..

17. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    Ok, nog een klein weekje wachten dus...
    Ben benieuwd wat deze gaat zeggen.

Liefs en dikke knuffel,

Patricia

18. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    Hai meiden

Heb niet echt veel te melden,heb niet zoveel gedaan,alleen dat Noël op de creche erg lastig was zei de juf,ik zei ook ja dat kan,hij wilde niet kleuren en wilde alleen maar spelen,nou dat is toch niet lastig,als hij dat niet wilt zal hij er geen zin in hebben,het is ook maar een creche,of zie ik dat nu zo verkeerd?

Verder gaat mijn moeder vanavond naar mijn tante gisteren kon ze gene bezoek ontvangen ze was te ziek,dus misschien vanavond.........

Nou even verder met reageren want ik heb niet veel te melden,ow jawel gisteren heb ik al handoeken gekocht in jungel styl hahahah een luipaardprint en 2 leeuwenknuffels :) :) ,dus het begin is gemaakt :)

Ow ik heb wel een nieuwtje....Zoë* haar boek met 6 andere engeltjes komt in December uit,als jullie de naam willen weten of je wilt het bestellen dan moet je mij even je prive mail geven en dan mail ik je het door.............Ik had tegen niemand gezegd dat we bezig waren met dit boek omdat ik al een paar keer op mijn neus was gevallen en daarom had ik nu zoiets van ik wacht eerst dat het allemaal zeker is,en dat is het nu,ik ben echt heel trots mijn meisje zal nu over de hele wereld gaan,en veel meer mensen zullen haar leren kennen.......

Nou zo even verder met reageren,maar wilde dit wel even delen........

19. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    @Joyce...belachelijk! Blijf voor jezelf kiezen hoor!

@ Journey....gefeliciteerd met je dochtertje, aankomend dan hahaha.

Hier verder gisteren veel last van harde buiken gehad, kon niet op of om....gister avond weer en nu vanochtend, terwijl ik echt heel rustig aan doe.
    Mijn bekken begint ook meer pijn te doen. Maandag naar de Fysio voor mijn nek, wie weet kan hij uitslag doen. En komende vrijdag naar VK.
    Wilde mijn sport vanavond weer gaan oppakken maar ik wacht nu maar even tot morgen.
    Donderdag weten we misschien wat voor klein wondertje we in onze buik hebben.....zijn zoooo benieuwd. En hubbie vroeg al of hij het niet een dag in zijn buik kon krijgen.....hahaha.

20. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    @ Goofychick...........Welkom terug meid,hoe is je vakantie geweest?....Met mij gaat het goed mijn duizelingen zijn een stuk minder ik sta nu op een dieet omdat ik weer suiker heb en over een weekje of 2 gaan ze kijken of mijn dieet zijn werking doet :) ,de kleine doet het prima we hebben de 20 weken echo gehad en alles is goed........Hoe gaat het met jou meid?......Ik zou het wel gewoon even aan je VK vertellen,ik herken het niet en alles waar je van denkt dat het niet gewoon is gewoon zeggen en vragen zeg ik altijd........

@ Mirella 28..Dat was inderdaad raar,er waren ook nog maar een paar mensen de rest was al weg...........Nou ik denk dat het bij mij komt door de suiker,ik ben ook al meteen heel veel kwijt van de bevalling zelf,en dan na 6 weken ga ik meteen naar de Weight Watchers,wegen met een groep mensen is stimulerend hoor :) .........En ook ga ik meteen weer sporten..........Hahahahah is dat zo,nee dat heb ik niet ;),misschien moet dat nog komen........Jeetje en dat op muggenbeten zeg,ja en je ziet ze niet en ze prikken je helemaal lek,zielig hoor voor die kleine meid :cry: ,want het zal flink jeuken :cry: ...........Dat weet ik niet ik ben zelf niet bij de ontmoetingsdag erbij............

@ tacha.......Jeetje meid,dat is wel erg zwaar zeg,ik hoop dat je vanacht wat beter hebt geslapen?

@ Sanne 78..............ja en ben echt bang datz e het zkh niet meer uitkomt :cry: ...........Ja mijn vriendin heeft hem er bij mij opgezet,je kan hem zo kopieren en hem er ook bij jou opzetten :) ..........Ach meid zie het zo,het is de helft van mij :)

@ Ramona...........Meid veel beterschap,en gewoon even laten prikken dan weet je het toch zeker,en geen sorry zeggen dat is nergens voor nodug............Meid ik snap dat je zo schrikt als je bijna zo valt en dat je dan moet huilen,dikke knuf meid.......

Deel Deze Pagina