Januari 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Sophie, 27 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Joyce1983

Joyce1983 VIP lid

8 feb 2008
    6.688
    0
    36
    Doe ik ook, als ik het maandag niet trek meld ik het wel en zeg ik dat ik naar huis wil..

2. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    De vakantie is heerlijk geweest! Wel erg warm en even wennen dat ik in een ander tempo en op een andere manier vakantie moest gaan vieren, wij zijn altijd erg actief, en fietsen in de toscaanse heuvels leek me nou niet bepaald gunstig :(
    Wat me zwaar viel was het zijn in een land van overheerlijke wijntjes en waar ik dus niet mocht drinken, thuis heb ik er geen problemen mee maar hier zo voor de tent......
    Verder afgezien van die rare harde buiken en mijn rug cq bekken....gaat alles goed. Luister regelmatig even een paar sec naar het hartje en ben dan erg gerustgesteld. Merk wel dat als ik wat raars heb zoals nu dat ik het dan prettig vind om even wat te horen.
    Mooi dat alles goed is met de kleine en je 20 wkn echo goed was.....wat gaat het allemaal snel he?

3. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    @ Simplyme........Ze is heel erg ziek,ze weten niet eens of ze haar bestraling kunnne geven,mijn nichtje zou ons bellen maar heeft dat niet gedaan,maar goed dat neem ik ze ook niet kwalijk,mijn moeder gaat vanavond zelf langs als het kan en mag,ze ligt wel alleen dan is het meestal niet zo goed volgens mij......Ja ik heb zo'n belonigsbord gekocht,hij geeft er nog niet veel om :cry: ,oke dat idee van jou met die stickers op de wc,dat ga ik zeker uitproberen,nou dat zou ik dus al heel wat vinden als hij dat zou doen ;) ,bedankt voor de tips meid...........Fijn dat alles goed is meid en je meisje dacht ik laat mooi even iets niet goed zien en dan mag mijn mama weer komen om mij te zien :) ,mijn duimen hebben geholpen hahahah,wat zei je man?.,......Lekker meid dat je 4 septemberw eer mag en gefelciteerd met je meisje :) ..........

@ taby..Fijn dat de kamer al klaar is meid,wij moeten nog beginnen :oops:

@ lotus.Oke meid ga daalijk meteen even kijken :) ,hahaaha inderdaad...........Veel succes meid bij de vk al ben ik weer te laat verdorrie :oops: .............En voordat je het weet meid kan je je 20 weken echo laten maken :) ....

@ Dinky...Gefelciteerd met je zw meid,en welkom bij de jan mama's :) ..........Fijn dat je zo'n fijne zw hebt :) ......leuk dat jullie 3 september weten wat het gaat worden,en dat je dan verder kunt gaan shoppen :) ........Dat is ook heel spannend meid,dat is nog een weekje of 3 ;) ......Heerlijk is dat geregel he meid,dat vind ik wel tenminste ;) ......Als je twijfelt over iets kopen gewoon een gil geven,dan kun je kijken wie wat wel en waarom koopt ;) ..Ow oke nou dat is een lekkere felle wat voor ras is het?

4. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    @ Joyce...............Natuurlijk meid,je mag hem ook best nu weten hoor,maar dan stuur ik het prive,je weet nooit wie er hier mee leest ;) ..........Hahahaha dat weet ik,en zo moet je er ook tegen over staan meid,liet die school die kleine wel toe?......Oke hij is dus gewoon voorzichtig,wel netjes van die man toch?....Hahahah nee inderdaad ;) ,wat leuk die kleurtjes met de naam,ik zag laatst van iemand die het geboortekaartje had laten naschilderen op de muur met de naam erbij,misschien vind je het helemaal niets.........Wij hebben zelf bij Noël een perkament op de muur geschilderd met een boodschap van Zoë*........Fijn dat alles goed is meid,dat is een hele opluchting :) ,dus die kleine liet het eerst ook even mooi niet zien :confused: ......lekker daalijk je pretecho meid en hopelijk krijg je dan wat mooie plaatjes :) ......Meid wat rot voor je dat hij zo doet,het is zo moeilijk als je baas zo doet,ik zou anders naar zijn leidinggevende gaan of is dat geen optie>

@ Patricia......Bedankt meid.........Nou zo te lezen ben je goed ;) .........Ja erg lief van ze :) .......Nou de mijne was best prijzig,je hebt er veel verschil inzitten,maar ik zag dat je hem hebt ben blij voor je meid :) ...........Nou dat is een mooi kado van je vriendin zeg,echt superlief :) ..Fijn dat je zo lekker hebt geslapen,ik ben jaloers ;) ..........Veel succes bijd e physio......

@ Yvette.....Hahaha oke dat is het dan,maar goed als hij verder een lieverdje is ,is het goed toch ;)

Ik ga even mijn vlee sopzetten,ik kom daalijkw eer even verder reageren :)

5. Joyce1983

Joyce1983 VIP lid

8 feb 2008
    6.688
    0
    36
    @ Patrieske: Jij is mijn leidinggevende.. M'n 'echte' baas is altijd in een andere winkel, hij heeft er 3.. En die zie ik dus ook bijna nooit.. Heel zelden eens.. Maar dat maakt niet uit, hij is de bedrijfsleider en regelt alles bij ons dus hij moet het maar nemen zoals het is.. Ik heb gewoon een potje zitten huilen aan de telefoon toen m'n vriend me belde.. Die weet ook niet meer wat hij er mee aan moet, omdat hij het niet leuk vind dat ik al die pijn heb.. En ik kan de pijn ook niet omschrijven, het lijken wel steken maar ook weer niet en het blijft door gaan.. Gewoon echt zo erg, ik heb gister nog tegen 'm gezegt dat ik 'm zou bellen dat hij naar huis moest komen omdat ik echt niet meer kon opstaan en toen schrok 'ie zelf ook wel een beetje geloof ik..

Jah zoiets heb ik ook gezien, maar dat wil ik niet, een geboorte kaartje op de muur.. Ik wil gewoon leuk de naam op de muur.. Alleen moet ik daar nog even mee wachten tot de babykamer af is en mensen het hebben gezien.. Anders weten ze de naam al.. En dat is niet de bedoeling..

Zo nu heb ik even geen zin meer om te reageren hier.. Ik ben vandaag een beetje van slag.. Moet straks om half 6 ook werken tot 9 en dan ben ik weer vrij tot morgenvroeg 8 uur.. Ik ga nog even liggen tv kijken en dan is het tijd om te vertrekken naar het werk.. Waar ik als een berg tegen op zie..

6. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    @ Sabrinamaat............Met ons gaat het goed hoor,bedankt voor het vragen :) .........Noël zit ook in zijn peuterpubertijd,ik denk het weer ;) ,veel succes met je dochtertje.......

@ Jessica 83..Als het niet in de weg staat,maakt het ook niet uit toch ;) .....Het klinkt in ieder geval heel schattig :) ..Spannend he meid,wat leuk dat je dat doet voor je moeder,wat een leuk kado zal ze krijgen :) ......Dat is toch ook het belangrijkste meid dat die kleine gezond is......Ik voel het dan wel en dan niet en nog alleen vand e binnenkant.......Dat is gewoon je kleintje hoor :)

@ Ladybug.....Fijn dat het wat beter gaat met je meid......Wat leuk dat jullie een kaartje hebben gevonden....

@ Indira .Hoe is je 20 weken echo geweest meid?

@ Journey....ja ik heb vaker gehoord dat ze erg beschermend worden als hun baasje zw is......Fijn dat alles zo goed is meid,en gefeliciteerd met je meisje :)

@ Female...Waar gaat dat programma over dan?.....Fijn dat hij zijn laatste spuitjes heeft gehad,heeft hij er veel last van?.......Lekker dat jullie samen wat hebben kunnen slapen?

@ Chantal....Oke kan je niet met je baas bespreken hoe het gata met de arbo?........Ik weet niet hoe jij daar zelf over denkt?.Fijn dat je weer bengoed gekeurt meid :) .......dat is inderdaad erg leuk :) ........Lekker een maandag voor de 20 weken echo,waarom twijfel je als ik vragen mag voor die 3 d echo........?

@ derona....Ik heb dat ook meid,word je erg onzeker van he :cry:

@ Goofychick......Dat is inderdaad wennen dan,maar wel fijn dat je valantie heerlijk is geweest :) .......Dat lijkt me dan ook minder,maar rode wijn mag je toch in je zw dat zeggen ze tenminste,ik weet het niet ik drink het niet.......Nou dan gewoon ook lekker luisteren meid als je je daar beter bij voelt.het gaat inderdaad allemaal snel,maar dat vind ik niet zo erg... ;)

@ Joyce......Jeetje meid maar goed als het echt niet meer gaat,zoals ik het lees nu,moet er toch wel wat gebeuren,is er geen collega die in hetzelfde schuitje heeft gezeten die je om raad kan vragen?.......Ja dat was de naam ,die mensen hadden het kaartje als naam..........Hahah dat klopt want wij hadden dat ook,mijn vriendin zag dus ook de naam op de muur gelukkig heeft ze der mond gehouden.......Lieverd heel veel sterkte.......

7. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    Heyhey,

@ Joyce: ik weet precies wat je bedoel met die pijn. Bij mij is het de ene dag erger als de andere dag... Heel irritant en zeer pijnlijk. Ik kan soms ook wel huilen. Sterker nog, net bij de winkel geweest voor slasaus en stond daar al bijna te janken van de pijn weer...

@ Patrieske: ja ben echt superblij. Dat wil je gewoon niet weten. :D:D:D:D:D:D:D:D

Ik ga straks sla maken met knödel en slavinkje.

Volgende week eet ik tot en met donderdag bij mijn ouders, want mijn man is de hele week weg. Hij moet naar het zuiden, dus dat is te ver weg om 's avonds naar huis te komen...

Liefs en dikke knuffel,

Patricia

8. chantalk

chantalk Fanatiek lid

Dag dames :D
    Dacht kom ff kijken hoe het hier met de mama's gaat.
    Ga vluchtig even bijlezen, maar niet reageren.
    Hebben het druk druk druk..hebben vakantie maar deze week is klus week :)
    Zijn boven alles aan het texen. Als ik weer tijd heb kom ik weer reageren.

9. Joyce1983

Joyce1983 VIP lid

8 feb 2008
    6.688
    0
    36
    Toch nog maar even snel kijken hier..

Ik geloof niet dat ik een collega heb die dat heeft meegemaakt.. De ene heeft 2 kinderen maar heeft gewoon altijd gewerkt en de andere is nu met zwangerschapsverlof en die had last van misselijkheid en haar rug.. Ook niet zoals mij dus.. De andere is ook zwanger maar heeft nergens last van want ik vertelde het haar nog.. Maar zij kent het dus niet..

Het is gewoon moeilijk om duidelijk te maken wat voor pijn ik voel.. En daarom begrijpen mensen me denk ik ook niet.. Maar goed, woensdag zijn we voor je het weet.. Ik moet maandag en dinsdag werken dus het gaat wel snel.. Ik kon me niet rustig neergeven op de bank maar ben moe, en toch laptop maar weer even aan..

Ik heb dus ook de ene keer meer pijn dan de andere.. Dinsdag was echt het toppunt en vandaag heb ik 'bijna' geen last.. echt zo appart..

10. Iuno

Iuno Bekend lid

12 feb 2008
    955
    0
    0
    @ Patrieske
    Wat mooi, een engeltjesboek! :D
    Zoë* wordt dus beroemd! =D>

@ Joyce
    Snap wel wat die bedrijfsleider bedoelt...
    Had een tijdje geleden gedonder met de IBG omdat ze vrééééselijk lang nodig hadden gehad mijn draagkrachtmeting te verwerken (heb daar achteraf wel excuses voor gekregen 8) ), waardoor wij in de tussen tijd meer moesten terugbetalen, dan we konden. In een telefoontje met één van de medewerkers van de 'Service' [-( afdeling, legde ik o.a. uit dat we dat bedrag ook tijdelijk gewoon nìet konden opbrengen, als alleenverdienersgezin met klein kind. Zijn reactie was toen 'daar heb je toch zèlf voor gekozen!' (dus voor dat kind) ](*,)

Denk dat jouw bedrijfsleider hetzelfde bedoelt, dus dat jìj er toch voor gekòzen hebt om zwanger te raken...
    Zulke mensen hebben zelf vaak geen kinderen en interesseren zich er ook helemaal niet voor, vandaar het gebrek aan begrip. Is vrees ik ook niet aan hun verstand te peuteren... :rolleyes:

@ Journey
    Een meisje! :D
    Geloof dat de meisjes nu weer 'voor' liggen, of vergis ik me daar?

11. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    Hai

Zo het eten is bijna klaar mijn sudderlapjes zijn bijna gaar mjammiee en ik heb rode kool en hun ertjes ik mag die niet omdat het te veel koolhydraten zijn met de aardappels.......... :confused: .........

Mart is even met Noël naar het dierenparkje dan is hij er nog even uit want hij was helemaal dol haaaaaaaaaaaa......

Ik heb net mijn huisje gepoetst moet alleen nog even soppen,gedweild en gestofzuigs id het al :)

@ Patricia.........Lekker blij blijven meid :) ...............Als Mart er niet is dan eet ik meestal ook bij mijn ouders met Noël of hun eten bij mij,wnat ik vind het zo ongezellig om alleen met Noël te eten,ik weet niet waarom :(

@ Chantalk........Veel succes met klusweek meid :)

@ Joyce..........Dat is gewoon klote dat je bij niemand de info kan halen hoe het zit met een 0 uren contract,zal ik je anders het nummer van de UWV geven,en daar kan je met al je vragen over je zw terecht meid,ik zou gewoon bellen en gewoon even alles uitleggen en vragen ,hun zijn er echt voor ons en onze kindjes te beschermen.........ik heb ene recht streeks nummer van hun je krijgt dan een keuze menu en dan kan je luisteren waar je het beste bij hoort,ik zou zelf 2 kiezen het gaat om een ziekmelding bij de UWV en wat dat inhoud.........

Ja Hallo mensen hoeven je niet te bergijpen het moet genoeg zijn dat je zegt dat je pijn hebt kom eens op.........ik kan daar zo boos om worden.......

Ik hoop dat de fhysio je verder kan helpen meid,en veel sterkte

12. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    Hai Iuno

Ja ik ben ook erg trots,en veel mensen gaan het boek halen,echt die vinden het zo fijn voor ons,jeetje zit ik weer te janken hier........ :)

13. Iuno

Iuno Bekend lid

12 feb 2008
    955
    0
    0
    Ik herken het, komt denk ik omdat het toch heel anders is om met (ook nog) een volwassene aan tafel te zitten, dan alleen met een klein kind... :-k

Ik heb wat dat betreft alleen de pech dat mijn eigen véél te ver weg wonen, ik niet zelf bij m'n schoonouders op de berg kom, zo zonder auto (bovendien eten die altijd 's middags warm en 's avonds dus meestal brood, terwijl wij altijd 's middags brood eten en 's avonds warm) en m'n man doordeweeks eigenlijk altijd te laat thuis is om mee te eten. :(
    In het weekend wil m'n man over het algemeen ook niet ontbijten (doet ie doordeweeks ook nooit en blijft in het weekend 's ochtends vaak heel lang met de hond weg :x ), dus hebben over het algemeen eigenlijk de lunch en het avondeten in het weekend met z'n 3-tjes, verder ben ik altijd van 's ochtends vroeg tot 's avonds laat alleen met zoonlief, maar is nu eenmaal niet anders... :(

Verheug me er dan echter wel altijd extra op, wanneer m'n moeder of allebei m'n ouders weer eens een poosje bij ons komen logeren! :D

14. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    Andres is volgende week de hele week weg, en omdat ik de hele dag alleen ben, vind het niet fijn om alleen te eten.
    Normaal als ik gewoon werk, eet ik altijd alleen. Dat vind ik niet erg, omdat ik dan de hele dag al mensen aan de telefoon heb gehad enzo en de hele dag al heb zitten kletsen met collega's. HAHAHAHA.

Dus vandaar dat ik dan volgende week bij mijn ouders eet.
    Er zijn al 2 dingen die ik echt superlekker vind die ze dan gaat maken. HAHAHAHAHAH.

Ik ga mijn mannetje maar eens even bellen om te vragen waar hij blijft...

Liefs en dikke knuffel,

Patricia

15. Dinky

Dinky Bekend lid

28 mei 2008
    531
    1
    0
    Musselkanaal
    gefeliciteerd aan alle mama's die hun 20 wekenecho goed hebben doorstaan en met jullie aanstaande dochters!
    (pffff ik kan niet wachten! haha)

@ patrieske
    Dank je voor je welkom. Ik ben zo onderhand al wat spullen aan het inkopen, al zullen sommige mensen het nog wat vroeg vinden.. We kunnen niet in 1x alles tegelijk aanschaffen en daarom is het handiger om af en toe iets me te nemen. Mijn hondje is een ras-echte jackteckel trouwens ;) kruising dus, maar tis echt een schatje.. kheb hem al 7 jaar en kan me niks zonder hem voorstellen.

@iloveandres
    Heet je manneke andres? mijne heet andries :D

En verder.. vandaag.. pffff even klagen dat het werken me best wel zwaar valt weer na een lange vakantie. Ik werk in het onderwijs en ben net weer op een nieuwe school begonnen dit schooljaar (hoezo lerarentekort?! hier in het noorden dus echt niet. Vast werk kun je rustig vergeten.). Maar goed.. weer een nieuwe school dus, nieuwe kinderen, nieuw vak (Duits), en dus opnieuw het hele gedonder met uittesten, grenzen opzoeken enz. Dat heb je eigenlijk elke keer als je van school wisselt. De kids (pubers) willen weten wat voor vlees ze in de kuip hebben en het duurt een paar maanden voordat alles loopt zoals ik dat graag wil. Normaal gesproken kost dat wel veel energie maar is het goed te doen, alleen nu is het echt zwaaaaarrrrrrrr. Op zich een hele leuke school, leuke collega's en waarschijnlijk ook leuke leerlingen, maar t valt gewoon erg zwaar.

Misschien ook wel omdat ik in deze vakantie niet goed genoeg heb gerust omdat we verhuisd zijn hoor.. een beetje van alles tegelijk. Naja, ik wil ook echt niet negatief klinken hoor, maar wilde het even kwijt zeg maar ;)..

Ohww en nog een leuk nieuwtje! gister op marktplaats een leuke kinderwagen op de kop getikt! een lichtgewicht 3-wieler van maxi-cosi (het type weet ik even niet uit mijn hoofd) met een zandkleurige wandelwagenbak en rood-grijze buggy. Er was alleen geen regenzeiltje/parasolletje bij, maar ik denk dat we die wel kunnen vinden in een winkel. Iemand misschien een tip hoe ik dit goed schoon kan gaan maken? (de wandelwagenbak en het matrasje?). Je kan het niet in de was gooien ofzo (ook matrasje niet) en gewoon afnemen vind ik niet echt fris genoeg, misschien hier iemand met een fijn grootmoeders receptje ofzo? ;)

16. KleintjeValentijntje

KleintjeValentijntje Fanatiek lid

18 apr 2008
    2.917
    0
    0
    Ergens in Limburg
    Zo, morgen mag ik weer terug naar de vk voor een herhaling van de 20 weken echo! Eens kijken of hij zijn koppie dan wel wil laten zien :D Ik vind het helemaal niet zo erg dat hij zo eigenwijs is, want op die manier zien wij hem wat vaker!

Gisteren naar Dirty Dancing geweest en dat was super leuk! Van tevoren even lekker gaan eten, dus al met al een geslaagde avond :D

(Alleen zo jammer dat die verrekte pijn elke keer zo’n schaduw werpt)

Over dat alleen eten, daar hou ik ook niet van. Dan laat ik me altijd ophalen en ga ik lekker bij mijn ouders eten, heerlijk gezellig :D En trouwens, met Marco samen eten wij ook heel vaak bij mijn ouders mee :) We zijn echt van die familie dieren ;)

@ SimplyMe: Oh, heel erg leuk! Vind het super dat je weer een meid krijgt ;) Hartstikke leuk dat je man het nu ook eens niet goed heeft, haha! :D
    En, klopt de horoscoop een beetje?

@ Dinky: Haha, wat een eigenwijs beestje! Ongelooflijk ;)

@ Journey: Spannend vandaag! Wat leuk dat jij ook een meisje krijgt, gefeliciteerd!

De meiden nemen wel een voorsprong nu!

@ Patricia: Wat lekker dat je man wat eerder vrij was! En wat leuk van die bugaboo! Wij moeten er nog steeds eens een uitzoeken….
    Wauw wat een mooie wagen! Kun je daar straks ook gewoon zo’n wandelwagen van maken?
    En zeker lekker gaan zwemmen, zeker als het gratis kan!

17. KleintjeValentijntje

KleintjeValentijntje Fanatiek lid

18 apr 2008
    2.917
    0
    0
    Ergens in Limburg
    @ Ramona: Wat vervelend zeg, maar zó herkenbaar! Ik denk dat het toch de BI is… dit gebeurd mij nl. ook nogal regelmatig, dat het lijkt alsof het ‘in mijn rug schiet’.

@ Female: Haha, ja, mannen… en dan zeker zo’n eigenwijze als die van mij… Ben benieuwd hoe hard die in discussie gaat met de kraamzorg straks ;)
    Wij kunnen er goed in wonen, komende woensdag zou het als het goed is qua badkamer en wc helemaal klaar moeten zijn, vandaag is nl. de vloer gelegd en gevoegd! Maar verder, wat we nog allemaal kúnnen doen:
    Alle kozijnen vervangen, al het verfwerk qua deuren en deurkozijnen binnen moet nog gebeuren, vaste trap naar zolder moet in ere hersteld worden (is afgezaagd ooit :S) de zolder kan nog helemaal opgeknapt worden en dan wil ik daar misschien ook nog een tweede badkamer, gevel reinigen en voegen… noem maar op. Maar dat zijn dus allemaal zaken die niet nodig zijn, dus eigenlijk zijn we inderdaad over een paar dagen klaar! Dan EINDELIJK aan de babykamer beginnen :D

Wat heerlijk dat je iets eerder naar huis kon en lekker even hebt kunnen slapen! Af en toe heb je dat gewoon nodig, even lekker bijtanken ;)

@ Sjansie: Wat een rare man, die bedrijfsarts… waar slaat dat dan nou weer op? Heb je je leidinggevende al gesproken?
    Wat fijn dat je bezoekje bij de vk weer zo goed was, heerlijk toch altijd weer :D

@ Jessica: Mag ik je FELICITEREN?! Want ja, ik weet wel bijna zeker dat jij gewoon je kleintje voelt! :D:D:D

@ Derona: ik voel ons mannetje elke dag, behalve toen mijn oma net dood was, toen 2 dagen niet. Verder wel elke dag, maar het is hier ook wel extreem, iedereen kan hem voelen als ze willen, alsof er alleen maar een dun velletje tussen de baby en iemands hand zit!

GEFELICITEERD :D:D:D En natuurlijk ook met haar gezondheid :D
    Wat ontzettend balen van je bedrijfsleider, wat een z*k… Heerlijk toch die mannen, wij moeten al dat werk opknappen en de kwaaltjes voor lief nemen en zij doen net alsof we die klachten faken. Als het niet gaat, meld je je toch gewoon een weekje ziek? Denk maar lekker aan jezelf en je kleine meid hoor!

@ Patrieske: Gefeliciteerd met je boek meid, wat ontzettend speciaal! Is het een verhaal wat alleen over hetzelfde gaat als wat met Zoë* is gebeurd, of zijn het 7 verschillende situaties? En heb je ook contact met al die andere ouders gehad?

@ Goofychick: Haha, die man van jou! Wel ontzettend leuk zeg :D
    Wat fijn dat je vakantie zo lekker was meid

18. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    @Dinky ik werk ook in het onderwijs en moet de begin september weer beginnen, voor het eerst een eigen groep en zelf opstarten, daarbij komt ook nog dat we het lees en schrijf onderwijs heel anders gaan inrichten....kortom...ik zit er als een berg tegenop. Heb veel last van mijn stuitje en bekken (geen idee of het bi is) verder last van pijnlijke harde buiken.....en tja met een leeftijdsgroep van 5 a 6 jaar kan het knap zwaar gaan worden, en als ik jou al zo hoor....

19. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    @ Yvette: ja, je kunt deze straks ook als buggy gebruiken. Dus dat is wel handig. Verder zit er ook een maxicosi bij en een tas enzo...

Ik ben niet wezen zwemmen, want kon niemand vinden... dus dat gaat over. Volgende week kon mijn vriendin wel zwemmen, dus denk dat ik haar dan maar vraag.

Ik ga nu weer even liggen. Ben gesloopt en ga vandaag eens vroeg naar bed. Morgen wil ik misschien nog even naar de markt.

Liefs en dikke knuffel,

Patricia

20. SimplyMe

SimplyMe Niet meer actief

Hallo Meiden,

@Yvette: Nou, ik heb de horoscoop gelezen en herken wel een paar
    dingen. Mijn steenbokje wist idd. al heel jong precies wat hij wel en niet
    wou en liet dat duidelijk weten.

Op school heeft hij het altijd heel goed gedaan en vind het nog steeds
    heel leuk op school. Dus dat klopt wel, maar ik merk niet aan hem dat hij
    meer behoefte heeft aan regelmaat en orde dan mijn oudste dochter bv.

Ook het laatbloeien herken ik niet. Hij is al vanaf heel jong snel met alles.
    Zitten, kruipen, lopen (10 mnd. al) en praten deed hij allemaal al heel
    snel. Het is een slimmerik die heel leergierig is en graag nieuwe dingen
    probeert. Geen laatbloeier dus.

@Dinky: Ik heb bij de eerste idd. onnodig spul gekocht, net als veel
    andere moeders die voor hun eerste aan het shoppen zijn gegaan. Hoort
    er een beetje bij, denk ik. Ik heb bv. heel veel kleren gekocht in maatje
    50/56, omdat het zo schattig is. Ik heb tijdens de kraamtijd enorm veel
    kleren gekregen (maatje 50/56) en heb echt heel veel niet gebruikt.
    Ook kleine spijkerbroekjes enzo koop ik niet, want dat zit echt niet fijn
    voor zo'n ukkie. Dat heb ik na de eerste wel geleerd. Niet teveel van dat
    kleine spul kopen, want ze groeien er snel uit en je krijgt vaak ook veel.
    Verder heb ik eigenlijk niks onnodigs gekocht gelukkig. :D

@Journey: Bedankt! Jij ook een meisje! Gefeliciteerd met jullie dochter en
    fijn dat alles gezond was.

@Patricia: Bedankt voor de felicitaties! En wat een mazzel van de bugaboo zeg!
    Echt te gek hoor. Lief dat ze meteen aan jou dacht. ;)

@Birthe en Ramona: Thanx! Jaja, hij geniet er volop van! Ik liet hem
    vandaag een jongenspakje zien in de winkel... "kijk eens wat leuk!""Oh
    nee, het is een meisje!" Hahaha.. Oh, echt humor! Hij pest mij ook zo
    vaak, dus geen medelijden hoor.

@Ramona: Schrikken zeg. :( Hoe voel je je nu?

@Female: Ook bedankt voor de felicitaties! Ik had een paar jaar geleden
    ook niet verwacht dat we nu zo zouden zitten, 2 grote kids en straks 2
    ukkies in huis. We hebben voor mijn (nu nog) jongste dochter echt even
    goed nagedacht of het wel slim zou zijn om weer aan de kleintjes te
    beginnen. We waren in principe al op de helft van onze " taak" en de
    oudsten kunnen heel veel voor zichzelf doen. Het is op die leeftijd meer
    sturen als verzorgen, dus het was wel even goed overwegen, maar ik ben
    heel blij dat we ervoor zijn gegaan. Ik geniet er echt enorm van.

Hoe gaat het met Kynan? Heeft hij veel last van zijn prikken? En die van
    mij krijgt ook binnenkort haar laatste twee. Lekker idee he? ;)

@Sjansie: Bedankt! Ik was bij mijn derde te laat om een afspraak te
    maken voor een 3D/4D echo. Ze zaten helemaal vol. Ik weet niet of het
    altijd overal zo druk is, maar ik denk zeg het even. Mocht je toch
    besluiten voor een 3D/4D echo te gaan... ;)

@Jessica: Bij mij begon het met een vlinder gevoel en toen een soort van
    plopjes. Die plopjes werden steeds harder en voelden op een gegeven
    moment echt als schopjes. Ik voel nu de kleine schoppen, maar ook
    woelen. Dan gaat ze lekker tegen mijn buikwand aanliggen, zeg maar.

@Derona: En ik voel de kleine meid elke dag een paar keer spelen. Dan
    is ze echt een kwartiertje druk bezig en krijg ik meerdere schoppen en
    voel ik haar echt druk spelen. Meestal als ik rustig ga zitten of liggen. Ze
    is nu weer bezig. ;)

@Joyce: Gefeliciteerd met jullie meisje! Fijn dat alles gezond was en er
    goed uitzag. En leuk is dat he, als je gelijk hebt met het voorspellen.
    Super! ;)

@Patrieske: Wat fijn dat het boek echt doorgaat! Gefeliciteerd meid. En
    bedankt voor het duimen! Mijn man vind het heel leuk. We kwamen thuis
    en toen is mijn man meteen naar mijn zoon gestapt... "We krijgen het
    zwaar hier in huis met al die meiden." Mijn zoon: " Weer een meisje!
    Hmm.. (Grote grijns) Maar dan blijf ik wel jullie enigste zoon." Haha..

Nou, het is een heel verhaal geworden... Moeten jullie maar niet zoveel
    kletsen. ;)

Tot morgen dan maar. Ik ga nu lekker liggen tv kijken. ;)

Groetjes SimplyMe

Deel Deze Pagina