Januari 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Sophie, 27 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. KleintjeValentijntje

KleintjeValentijntje Fanatiek lid

18 apr 2008
    2.917
    0
    0
    Ergens in Limburg
    Meiden, kijk maar wat jullie met de lijst willen doen. Het maakt mij verder ook gewoon niet uit.

@ Taby: Geniet van je weekend meid!

@ Derona: Naar de babydump in Eindhoven denk ik ;) Haha, niet in Hellendoorn dus :)

2. Lotus1981

Lotus1981 Fanatiek lid

6 jun 2008
    2.274
    0
    0
    financiele medewerker
    Velsen
    Ik heb namelijk ook zo een voorgevoel dat t jongen is.. maar ik moet wel waarschijnlijk wachten tot het einde van de zwangerschap :)

Liefs mir

3. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    Jammer dat er niemand naar Hellendoorn gaat hihihi

4. Lotus1981

Lotus1981 Fanatiek lid

6 jun 2008
    2.274
    0
    0
    financiele medewerker
    Velsen
    Ja inderdaad.. ik moet morgen al helemaal aan de andere kant van jou zijn.. ik moet morgen naar de Weere... plaatsje vlakbij Hoorn.. pff..

uur rijden vanaf hier... maar gelukkig hoef ik niet te rijden.. rijdt mijn liefje heen en weer :D

LIefs mir

5. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    ooh dat scheelt dan idd dat je zelf niet hoef te rijden

6. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    Hey meiden,

ik ga morgen ook niet naar Hellendoor. Wij gaan naar Zevenaar om onze au to weg te brengen en daarna rijden we door naar Babberich naar mijn schoonouders.

Ook ik hoef niet zelf de rijden gelukkig, want wij zijn ook dik een uur onderweg. Andres rijdt gelukkig en ik mag morgen lekker in bad bij mijn schoonouders. Ff lekker warm voor mijn rug. Misschien dat ik ook nog wel ga bubbelen. Ze hebben een heerlijk bubbelbad. HIHIHIHIHI

Liefs en dikke knuffel,

Patricia

7. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Vanmiddag bij verloskundige geweest voor controle....alles goed.
    Bloedruk netjes, en het groeit allemaal goed.
    Wel vroeg ze of ik het druk had overdag ivm die harde buiken en die pijn af en toe (vanmiddag weer) maar waarschijnlijk is dat mijn baarmoeder, die schijnt wat gevoeliger te reageren op het trekken van de banden.
    En ga naar de fysio voor mijn bekkenpijn....moest ik sowieso heen maadag dus dan mag hij direct door....

Verder met iedereen alles goed? Ik reageer ff verder niet op mensen omdat we midden in de troep zitten met de opruiming van de zolder.

Oja nieuwe afspraak verloskundige is 18 september, kan iemand die erbij zetten?
    En de afspraak van de pretecho 28 augustus, en 8 september 20wkn echo. Thanks

8. Mikki77

Mikki77 VIP lid

17 nov 2007
    5.698
    0
    36
    Noord-Holland
    Nou, bij deze dan, want het was OVERDUIDELIJK een kereltje! :)

Ik zag het al voordat de echoscopiste iets zei. Alles erop en eraan, echt geweldig :D
    Hij was ook weer flink gegroeid, en was lekker aan het rommelen in mijn buik.

Nu kunnen we eindelijk aan zijn kamertje beginnen ;)

Maar euh...die lijst, moet je die zelf aanpassen?

9. Merijn

Merijn Niet meer actief

@ Mikki: gefeliciteerd met je jongetje! Werd ook wel tijd want de meisjes begonnen een aardige voorsprong te krijgen ;) De andere 2 dames natuurlijk wel gefeliciteerd met hun meisje!

@ Yvette: je hebt wel regelmatig mot de laatste tijd met je man he? :( Hij bedoelt het vast niet zo, maar ik kan me voorstellen dat je er mee zit. Ik kan daar ook absoluut niet tegen. Praat in ieder geval regelmatig met hem hierover dan wordt ie zich er misschien wat meer van bewust!

Ik ben woensdagmiddag ziek geworden en gister lag ik met bijna 39 graden koorts op bed :( Inmiddels is de koorts wel weer gezakt maar ik kon dus gister niet meer leren voor mijn tentamen :( Ik heb m wel gemaakt vandaag, zo goed en kwaad als het ging, en ik denk dat ik m wel gehaald heb :) Maar toch baal ik er van want als ik gister ook nog had gehad, dan had ik echt een mega cijfer gehad... Maar goed, ik wacht wel af! Ik ben benieuwd naar wat ik nu dan wel heb :)

Oh ja, ik ben er ook voor om alle spookgangers van de lijst af te halen! Grote kans ook dat er miskramen tussen zitten die niet gemeld zijn... Heel erg natuurlijk, maar een aantal komen hier denk ik nooit meer.

10. Nettie

Nettie Fanatiek lid

14 jun 2007
    4.016
    0
    0
    Verzorgende IG
    ergens boven in Nede
    hey hoi,
    Hier ook maar even weer eens een berichtje van mij.
    Alles is prima hier, wel moe echt ongelovelijk....Maar ach dat hoort erbij en ik rust genoeg, kan ik gelukkig want hubbie is dus nog steeds thuis.
    Verder begint de kleine zoveel en zo hard te bewegen dat ik er af en toe al echt wat last van heb. Gister sprongen de tranen in mn ogen, niet van emotie of pijn maar omdat het zo'n vervelend gevoel was, net of het aan het koppeltje duikelen was ofzo....Begrijp me goed, ik geniet echt wel van het getrappel in mn buik maar soms begint het dus al best eventjes lastig te worden, echt een sterk kindje daarbinnen volgens mij.

Er schreef iemand over concentratieproblemen, nou dat herken ik heel erg! Heb ik ook enorm veel last van. Ik zit nu midden in een proces van het opheffen van het koor waarop ik gezeten heb, er waren echt te weinig leden en nu moet alles dus worden afgehandeld. Ik was secretaresse en moet dus ook genoeg doen om het netjes af te handelen maar kan mn aandacht er gewoon niet bijhuden....echt zeer lastig want wil het wel goed doen.
    En dan over het autorijden, vind het echt een criem maar ik zal wel moeten want hubbie kan nog niet rijden, is nog niet verantwoord met zijn schouder....maar ik vind het vreselijk, vond het eigenlijk al nooit echt leuk want ben geen echte held, durf niet altijd even goed bepaalde dingen doen....(ben zo'n figuur die liever 10 meter verder loopt dan dat ik moet fileparkeren....) en het word nu alleen maar erger. Begin me ook meer en meer te ergeren aan medeweggebruikers, word echt een beetje aggressief als ze niet doen wat ik wil dat ze doen zeg maar......zo vreselijk egoïstisch! Daar baal ik van maar kan er echt niets aan doen, kan me porberen in te houden maar het is er vaak al uit voor ik er erg in heb.
    Ellendig maar ja, als het goed is kan hubbie over een week of 2 wel weer rijden, hij wil het nu zelf ook graag wel weer en ziet het ook best zitten maar het lijkt ons beiden nog niet zo verstandig. Vandaag ging ie voor het eerst naar fysio en hij zou vragen wat die ervan zou vinden als hubbie weer zou rijden.....is hij het vergeten te vragen.....sukkel! Maar fysio was verder gelukkig tevreden, en heeft oefeningen meegegeven. Dinsdag moet ie weer en ik zal em een briefje mee geven met vragen die hij moet stellen...haha nee geintje maar zal em er wel aan helpen herinneren, zal wel moeten want hij is echt enorm vergeetachtig... ach heeft ook zo zn charmes....haha

Heb echt geen puf om alles bij te lezen en te reageren.....zal ook te maken hebben met de concentratieproblemen vrees ik.

Ga nu weer lekker voor de buis hangen (mr.and mrs. smith, echt een gave film!) see you later! Fijn weekend!

Oh ja: mag ik alstjeblieft! op de lijst blijven? haha geintje!

11. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    hey meiden

hoe gaat het hier?hoop na mij geen vervelende dingen meer meegemaakt..allemaal al richting de 20 weken he?gaaf hoor, de meeste weten zeker al wat het geslacht is?
    nou met mij is alles goed, de curretage is inmiddels alweer 8,5week geleden maar ben helaas nog niet ongesteld geworden, ga volgende week ff naar gyn wat halen om t op te wekken en vervolgens weer met me clomidpillen beginnen en dan hopen dat t weer snel raak mag zijn!
    maarrr ga over 1,5 weer eerst nog lekker naar aruba ff heerlijk genieten!

nou wens jullie allemaal een voorspoedige zwangerschap toe!
    liefsss

12. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    Hey meiden,

@ Mikki: GEFELICITEERD met je jochie!

@ Merleq: voel je je nu weer een beetje beter? Ik weet zeker dat je dat tentamen gehaald hebt! Ik voel het!

@ Anoniempjuh: met de kleine hier alles goed (ik groei goed, dus ga er vanuit dat 't goed zit) alleen met mezelf niet zo. Veel last van mijn bekken en rug. Zit hierdoor dus ook nu volledig in de ziektewet.
    Komt vast helemaal goed bij de gyn meid.
    Hoe gaat het nu met je dan?

Hier net terug van de kapper en Andres heeft ongeveer 20 minuten geleden m'n nichtje naar bed gebracht.
    Ik ga nu nog even een crackertje eten en dan ga ik ook mijn bedje opzoeken. Heb heel vaak trek rond deze tijd... heel irritant, want als ik dan niet ga eten, dan word ik misselijk en kan ik niet slapen...pfffff.
    Zijn er trouwens meer meiden die dit hebben?

Liefs en dikke knuffel,

Patricia

13. Re81

Re81 Bekend lid

11 feb 2008
    903
    0
    0
    goeie avond allemaal!

ben helemaal kapot na 2,5 dag werken (na 6,5 week vakantie) het was wel erg leuk maar ook erg vermoeiend...

Daarom ben ik de komende weken denk ik niet zo actief hier, probeer wel mee te lezen, maar reageren zal afhangen van hoe moe ik ben...

Als ik m'n klasje een beetje op de rit heb, zal het wel beter gaan en dan meld ik me weer!

Iedereen veel succes met de komende echo's / onderzoeken en veel plezier op de meeting!

14. Romaira

Romaira Fanatiek lid

23 mei 2008
    4.067
    0
    0
    @ iloveandres
    Wat toevallig dat je naar zevenaar en babberich gaat ik kom uit zevenaar ! hihih en in babberich hebben wij in mei onze bruiloft gebierd bij het centrum ....ken je vast wel dan ,wat leuk zeg !

15. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    Goedenmorgen meiden,

@ Mamamakka: ik heb je even een PB gestuurd, omdat mijn man zich wat afvroeg.

Wij zijn er inmiddels alweer (althans ik) 45 minuten uit en heb alweer een wasje draaien, die ik zometeen in de droger kan doen voor 20 minuten en daarna op kan hangen. (door het eerst in de droger te doen, blijven de vezels zacht, anders krijg je van die harde was, ondanks de wasverzachter)
    Ondertussen wachten we op de mensen die het roeiapparaat komen halen.

Daarna dus naar m'n schoonouders. Heb m'n eigen spullen voor in bad al klaarstaan. HAHAHAHAHAHA.
    Auto wegbrengen voor reperatie in Zevenaar.
    Vanavond nog een verjaardag van de verloofde van mijn jongste zusje.
    Word dus weer een drukke dag voor mij... pfffff.

Morgen weer naar de voetbal (1e wedstrijd van mijn man). Heb er wel weer zin in.
    Helemaal omdat ze er wel voor zorgen dat ik kan zitten. HIHIHIHI. Zo zijn de jongens wel daar.

Liefs en dikke knuffel,

Patricia

16. Journey

Journey Fanatiek lid

3 apr 2008
    3.404
    0
    0
    gister heerlijk geshopd en uiteindelijk toch nog een leuk winterjasje gevonden, is best weinig keus voor die kleinetje heb maar maat 56 genomen dus ik hoopp maar dat ze niet al te groot wordt.
    Verder nog een leuk mobiel voor aan de box en van mijn ouders hebben we nog een boxkleed gehad.
    Vorige week nog konden ze bijna niet zien dat ik zwanger was en nu vroeg iemand zo dan worden het er vast 2 :confused:

Mikki gefeliciteer met je knulletje wat leuk dat je gevoel klopte mijn gevoel neigde ook steeds meer naar een jongetje waarom weet ik niet.

nou fijna dag allemaal hier wordt het een hele drukke dag zoals gewoonlijk.

17. Tacha1987

Tacha1987 Fanatiek lid

14 feb 2008
    2.964
    2
    0
    Thuisblijfmama
    België - Antwerpen
    He meiden!
    Ben ff niet meer geweest, elke dag werken en dan nadien in het huis werken! Maaarrrr: De eetkamer is volledig geschilderd nu :D Duurde wat langer omdat ik opeens na 2 dagen besloot een andere kleur te gebruiken :D Hubbie was niet blij! Maar het is nu véél mooier dus ben blij dat ik heb doorgezet ;)
    Vandaag ga ik poetsen en dan de eetkamer decoreren :D
    Ik zie dat er veel meiden zijn bijgekomen :D Gefeliciteerd met jullie meisjes !

18. Tacha1987

Tacha1987 Fanatiek lid

14 feb 2008
    2.964
    2
    0
    Thuisblijfmama
    België - Antwerpen
    Oja: 20 WEKEN :D !
    Op naar de 28! Dan is ze levensvatbaar ..

19. Merijn

Merijn Niet meer actief

Gefeliciteerd met je 20 weken tacha! :D Bij mij is het maandag zover! En lekker dat de eetkamer geschilderd is!

Oh ik ben door het ziek zijn nu weer 1,5 kilo kwijt van de 3 kilo die ik was aangekomen ;) Dat gaat wel heel erg snel en makkelijk :p Maar goed, die zullen er binnen een paar dagen ook wel weer aan zitten. Het gaat nu wel weer aardig trouwens! Alleen nog wel veel hoestbuien en mijn holtes zitten aardig vol met slijm (hoofdpijn!).

20. sjansie28

sjansie28 Fanatiek lid

16 jan 2008
    2.325
    0
    36
    Twentuh
    :baby: januari mama's 2009 :baby:

1 januari
    Indira-26 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zk-fv -> MEISJE !
    2 januari
    Sophie-35 jaar-2e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-bv -> MEISJE !
    Naomiadaeze-22 jaar-2e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zk-bv -> MEISJE !
    3 januari
    Roos80-28 jaar-1e kindje-geslacht weten:nee-bevalling:(-bv
    Ramona-28 jaar-2e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-bv -> [-(
    Rowenavb-23 jaar-1e kindje-geslacht weten:nee-bevalling:(-bv
    4 januari
    Patrieske16-31 jaar-3e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-bv of fv->JONGEN!
    Yvette1983-24 jaar-1e kindje- geslacht weten:ja -bevalling:thuis- bv -> JONGEN!
    Iuno-28 jaar-2e kindje- geslacht weten:nee -bevalling:zh- bv -> :-#
    5 januari
    Sabrina maat-20 jaar-2e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:thuis-bv
    Ploetertje-30 jaar-3e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:thuis-bv
    Britt-32 jaar-2e kindje-geslacht weten:nee-bevalling:thuis-bv
    6 januari
    Birthe-27 jaar-1e kindje-geslacht weten:nee-bevalling:thuis-bv
    Taby-29 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:thuis-bv
    Pregnantlady-35 jaar-2e kindje-geslacht weten:nee-bevalling:zh-bv
    Joyce1983-24 jaar-1e kindje-geslacht weten:(-bevalling:zh-fv - > MEISJE !
    7 januari
    Journey-28 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-bv - > MEISJE !
    8 januari
    Muissie-23 jaar-1e kinde-geslacht weten:nee-bevalling:thuis-bv
    SimplyMe-32 jaar-4e kindje-geslacht weten: ja-bevalling:thuis-bv -> MEISJE!
    Cindy1981-27 jaar-1e kindje-geslacht weten:nee-bevalling:thuis-bv
    9 januari
    Tascha1987-20 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zk-bv -> MEISJE!
    10 januari
    karinT82-26 jaar-1e kindje-geslacht weten:nee-bevalling:zh-bv
    12 januari
    Sjansie28-27 jaar-3e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-bv -> JONGEN !
    Merelrosie-28 jaar-2e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zk-bv
    MerleQ-22 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-bv en fv -> JONGEN !
    Sisqa-20 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:thuis-bv
    14 januari
    Seilenna-25 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zk-bv
    Sjolie27 jaar-1e kindje-geslacht weten: nee-bevalling:weet nog niet-weet nog niet
    LadyInRed-34 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:(-bv
    15 januari
    Sanne78-30 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-?
    Nachtvlinder82-25 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:thuis-weet nog niet
    Allahinkullu-23 jaar-2e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-bv
    16 januari
    Nettie-24 jaar-2e kindje-geslacht weten:nee-bevalling:thuis-bv -> :-#
    Goofychick-34 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-bv
    cobi- 27 jaar-1e kindje- geslacht weten: nee- bevalling:thuis-bv
    18 januari
    Ladybug-33 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-bv->JONGEN!
    Rima-27 jaar-1e kindje-geslacht weten: twijfeld-bevalling ziekenhuis-bv
    Mintje29-29 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling zh-bv/fv:(
    19 januari
    Lotus1981-26 jaar-1e kindje-geslacht weten:nee-bevalling:zh-?
    Jessic83-? jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling zh-fv
    20 januari
    Peaceful-26 jaar-1e kindje-geslacht weten:nee-bevalling:(-bv
    Patriesie- 26 jaar-1e kindje-geslacht weten: ja-bevalling ziekenhuis-fv
    Claudiaatje- 27 jaar-1e kindje-geslacht weten: misschien-bevalling thuis-bv
    zwanger82-25 jaar -2de kindje- geslacht weten: ja- bevalling:( - bv -> MEISJE !
    21 januari
    Danio08-23 jaar-1e kindje-geslacht weten:nee-bevalling:thuis-bv
    Female-23 jaar-2e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-bv -> [-(
    Muppet1604-? jaar-1e kindje-geslacht weten:nee-bevalling:zh-?
    22 januari
    linda1975-33 jaar-2e kindje-geslacht weten:nee-zh-?
    Libra-24 jaar-1e kindje-geslacht weten:nee-bevalling:zh-bv
    Lobj-23 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zk-bv
    23 januari
    iloveandres-25 jaar-1e kindje-geslacht weten:nee-bevalling:zh-fv -> :-#
    chantalk-26 jaar-2e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-bv -> [-(
    25 januari
    Miki77-31 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-bv - > JONGEN !
    Derona-24 jaar-2e kindje-geslacht weten:nee-bevalling:(-bv -> :-#
    Sarake-22 jaar-2e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zk-fv->JONGEN!
    Mirella28-29 jaar-2e kindje-geslacht weten:ja-bevalling zh- fv/bv:( -> MEISJE!
    26 januari
    Fleurisabelle-?-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zk-?
    27 januari
    Ib22-23 jaar-2e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-bv
    Chantal1508-23 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-fv
    28 januari
    Re81-27 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-bv
    31 januari
    Dayenne-19 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:thuis-bv
    Zen- 29 jaar-1e kindje-geslacht weten: misschien-bevalling ziekenhuis-weet nog niet

Er zijn tot nu toe 62 januari mama's

agenda 2008/2009

25 augustus:
    - Sjansie28 20 wk echo
    27 augustus:
    - Yvette1983 (3e poging) pretecho - Patrieske16 gyn - LadyInRed 20 wk echo
    28 augustus:
    - MerleQ 20 wk echo - linda1975 20 wk echo - Goofychick pretecho - Cobi 20 wk echo -
    30 augustus:
    - Sanne 20 wk echo
    1 september:
    - Tacha 1987 20 wk echo, Lotus 20 wk echo
    3 september:
    - Ladybug 20 wk echo - Iloveandres 20 weken echo - Cobi 3e afspraak vk - Jessica83 20 wk echo
    4 september:
    - Chantalk 20 wk echo - Sanne vk
    - SimplyMe Extra Echo
    5 september:
    - LadyInRed vk
    8 september:
    - Derona vk,en de 20 wk echo - Goofychick 20 wk echo
    9 september:
    - Iloveandres 3e afspraak VK - Ramona0309 vk - Naomiadaeze VK
    11 september:
    - Female 20 wk echo
    15 september:
    - Re81 20 wk echo - Sjansie28 vk
    - SimplyMe 5e afspraak VK
    16 september:
    - Re81 3e afspraak VK
    18 september:
    - Jessica83 4e afspraak vk - Goofychick vk
    29 september:
    - Tacha1987 24 wk echo
    06 oktober:
    - Ramona0309 2e pretecho
    09 oktober:
    - SimplyMe 3D/4D pretecho - Jessica83 3D/4D echo
    10 oktober:
    - Ladyburg 2e pretecho - Chantalk 3d echo
    16 oktober:
    - Iloveandres 3D/4D pretecho met DVD

Als je op de nieuwe lijst wilt stuur dan een pb naar sjansie28,nettie of ladybug

Er zijn tot nu toe:
    wil het niet weten: :-#:4
    wil het niet vertellen: [-( :3
    meisjes: 9
    jongens: 7

Aan iedereen die de lijst wil kopieren: NEEM STEEDS DEZE LIJST! Deze is
    het meest complete! Dus aub geen vroegere lijsten quoten.

@ Sanne je afspraken staan erbij!
    @ Goofychick ook jou afspraken heb ik er in gezet!
    @ mikki gefeliciteerd met jullie zoon heb het veranderd ;)

Deel Deze Pagina