Januari 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Sophie, 27 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Female

Female Niet meer actief

@ Chantalk
    Hebben jullie ook een Jack Russel dan?
    Ja ik weet het, Jack Russell, ze zeggen niet voor niets "Kleine hond in een Grote verpakking"
    Ze zijn fel, energiek, onverschrokken maar ook erg vriendelijk. Ze hebben veel beweging nodig en consequente opvoeding, maar als je daar allemaal goed aan werkt denk ik dat het juist erg leuke honden zijn. En goed met kinderen en vooral binnen het gezin erg vriendelijk.

Het lijkt mij dat het via een fokker juist betrouwbaar is?
    De fokker waar we heen gaan fokt al 20 jaar en is sinds die tijd aangesloten bij de offieciele rasverenigingen, alle dieren zijn getatoeerd en aangegeven bij Raad van beheer.
    Fokreglement, koopcontract en stamboom enz.
    Ik wil toch echt alleen op die manier een hond aanschaffen, zeker aangezien er zoveel broodfokkers actief zijn.

Ik denk in zekere zin dat het ook voordelen heeft om nu een pup aan te schaffen. Wat jij ook zegt, als je honden al langer hebt en er gaat dan een baby komen moet je ze waarschijnlijk weer dingen afleren.
    Bijvoorbeeld, als de hond altijd op de bank e/o op schoot mocht springen, en nu de baby er is mag het ineens niet meer... Dan moet je dat ook weer maanden voor de babykomt gaan aanleren, anders voelen ze zich misschien aan de kant geschoven door de baby en dan kunnen ze daar weer negatief op reageren.
    En wij weten natuurlijk al dat er een baby komt, en dat we een kleine hebben. De pup is helemaal blanco, dus kun je van te voren heel duidelijk zijn in wat wel en niet mag, en wat je zelf het belangrijkst vind. Dit kun je de pup dan meteen vanaf het begin leren.

Hey wat rot dat Luca ziekjes is. Verkouden, of griep ofzo?
    Is vermoeiend he, je zorgt dan nog dubbel zoveel voor ze ;)
    Sterkte ermee.
    En gelukkig is het schilderwerk nu af, kun je weer even rustig aan doen ;)

2. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    WIJ HEBBEN EEN NEEFJE ERBIJ!!!!!!!!!!!!!!!!!

Vanavond rond half zeven werden we opgebeld, we wilden terugbellen omdat we te laat waren met opnemen, mobiel aldoor in gesprek en thuis niemand aanwezig....we keken elkaar aan en zeiden.....dat is verdacht.

Het jongentje heet Chris en is 8 pond. Mijn schoonzusje maakt het goed alleen is helemaal kapot. Haar geheim vertelde ze wel direct aan mij.....ONTSPANNEN...... :confused:
    Heb ons maar even op de achtergrond gehouden, morgen op de koffie en dan mogen we hem vasthouden.
    Heb als een klein kind zitten huilen toen ik het nieuws hoorde......zo emotioneel....zullen de hormonen wel zijn.

@allen: heb het idee dat iedereen een beetje begint op te klauteren....lees steeds meer verhalen dat het weer wat beter gaat. Gelukkig maar.
    Zo ik ga ff genieten met de kerverse oom.

Zucht........zwijmel.....

3. KleintjeValentijntje

KleintjeValentijntje Fanatiek lid

18 apr 2008
    2.917
    0
    0
    Ergens in Limburg
    @ Patricia: Heerlijk, zo’n bad :D Lekker hoor meid! En veel plezier morgen!

@ Cobi: Precies, lekker positief blijven denken, nu kun je ook wat meer rust nemen! En als je echt vanaf 8 september al verlof krijgt, en je je verder wel gewoon goed voelt, kun je daar maar beter van genieten.
    Ontzettend vervelend en raar zelfs dat je werkgever zo ondoordacht reageert, dat hoor je helaas echt wel vaker, maar in jou beroep is dat toch gewoon ronduit gevaarlijk?

@ ChantalK: Hier nog iemand die bijna constant last heeft van harde buiken! Ik kan me voorstellen dat jij, gezien de premature weeën bij Luca, je zorgen maakt. Als het je enigszins gerust stelt, dan bij deze: ik heb ze zo’n 10 keer per dag gehad en nu (weer 100% ziektewet) begint het met veel rust af te nemen. Als je het niet vertrouwt, kun je toch ook wel even je vk bellen?
    Ik lees net dat Luca een beetje ziekjes is, wat heeft hij? In ieder geval veel beterschap!
    Heel erg veel plezier morgen! Altijd leuk, zo’n doopfeest!

@ Sjansie: Dat zou wat zijn, als ze het fout had! Maar maandag mag je weer lekker even kijken, super leuk toch?! En bij zo’n 20 weken echo kijken ze ook altijd wat langer, dan vraag je toch of ze het beeld even stop zetten als ze zijn geslacht bekijken? Dan weet je het voor jezelf ook zeker ;)

@ Female: Ik zal morgen zoeken voor een foto van onze kinderwagen! Stom eigenlijk, dat ik die straks niet meteen erbij heb gezocht en nu is het zo laat, dat ik dat morgen wel even doe ;)
    Wat fijn dat het met Kynan ook goed gaat. Die spuitjes zijn nodig, maar nooit leuk! En lekker dat je even 3 dagen vrij hebt gehad, heb je ook een beetje bij kunnen tanken?
    Verbouwen is duur en niet leuk, maar het resultaat mag er zijn en dan is het in één keer wel heel leuk :D
    Wij zijn trouwens niet meer aan de babykamer begonnen. Heb hem wel leeggemaakt, maar verder nog niets. Zat gisteren te huilen van frustratie, het gaat nl. steeds slechter met mijn bekken en ik kan gewoon bijna niets meer. Maar goed, niet zeuren, het is voor een goed doel ;)
    Meis, wat leuk, een hondje! Je steekt zo’n verhaal af, of je jezelf aan het verdedigen bent, maar dat is toch helemaal niet nodig?! Natuurlijk geef je hem de aandacht die hij nodig heeft en zeker als er (bijna) altijd iemand thuis is, dan kan dat toch goed?! Geniet er lekker van en heel erg veel plezier dinsdag :D
    @ Goofychick: GEFELICITEERD met je neefje! Jeeeeeeeeeeeeej :D

4. Journey

Journey Fanatiek lid

3 apr 2008
    3.404
    0
    0
    Hey wat leuk, bij wie ga je kijken?
    Ik ken vrij veel fokkers omdat we veel aar tentoonstellingen gaan ;)

5. ladybug

ladybug Bekend lid

28 feb 2008
    543
    0
    0
    Helmond
    :baby: januari mama's 2009 :baby:

1 januari
    Indira-26 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zk-fv -> MEISJE !
    2 januari
    Sophie-35 jaar-2e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-bv -> MEISJE !
    Naomiadaeze-22 jaar-2e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zk-bv -> MEISJE !
    3 januari
    Roos80-28 jaar-1e kindje-geslacht weten:nee-bevalling:(-bv
    Ramona-28 jaar-2e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-bv -> [-(
    Rowenavb-23 jaar-1e kindje-geslacht weten:nee-bevalling:(-bv
    4 januari
    Patrieske16-31 jaar-3e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-bv of fv->JONGEN!
    Yvette1983-24 jaar-1e kindje- geslacht weten:ja -bevalling:thuis- bv -> JONGEN!
    Iuno-28 jaar-2e kindje- geslacht weten:nee -bevalling:zh- bv -> :-#
    5 januari
    Sabrina maat-20 jaar-2e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:thuis-bv
    Ploetertje-30 jaar-3e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:thuis-bv
    Britt-32 jaar-2e kindje-geslacht weten:nee-bevalling:thuis-bv
    6 januari
    Birthe-27 jaar-1e kindje-geslacht weten:nee-bevalling:thuis-bv
    Taby-29 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:thuis-bv
    Pregnantlady-35 jaar-2e kindje-geslacht weten:nee-bevalling:zh-bv
    Joyce1983-24 jaar-1e kindje-geslacht weten:(-bevalling:zh-fv - > MEISJE !
    7 januari
    Journey-28 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-bv - > MEISJE !
    8 januari
    Muissie-23 jaar-1e kinde-geslacht weten:nee-bevalling:thuis-bv
    SimplyMe-32 jaar-4e kindje-geslacht weten: ja-bevalling:thuis-bv -> MEISJE!
    Cindy1981-27 jaar-1e kindje-geslacht weten:nee-bevalling:thuis-bv
    9 januari
    Tascha1987-20 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zk-bv -> MEISJE!
    10 januari
    karinT82-26 jaar-1e kindje-geslacht weten:nee-bevalling:zh-bv
    12 januari
    Sjansie28-27 jaar-3e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-bv -> JONGEN !
    Merelrosie-28 jaar-2e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zk-bv
    MerleQ-22 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-bv en fv -> JONGEN !
    Sisqa-20 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:thuis-bv
    14 januari
    Seilenna-25 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zk-bv
    Sjolie27 jaar-1e kindje-geslacht weten: nee-bevalling:weet nog niet-weet nog niet
    LadyInRed-34 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:(-bv
    15 januari
    Sanne78-30 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-?
    Nachtvlinder82-25 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:thuis-weet nog niet
    Allahinkullu-23 jaar-2e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-bv
    16 januari
    Nettie-24 jaar-2e kindje-geslacht weten:nee-bevalling:thuis-bv -> :-#
    Goofychick-34 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-bv
    cobi- 27 jaar-1e kindje- geslacht weten: nee- bevalling:thuis-bv -> :-#
    18 januari
    Ladybug-33 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-bv->JONGEN!
    Rima-27 jaar-1e kindje-geslacht weten: twijfeld-bevalling ziekenhuis-bv
    Mintje29-29 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling zh-bv/fv:(
    19 januari
    Lotus1981-26 jaar-1e kindje-geslacht weten:nee-bevalling:zh-?
    Jessic83-? jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling zh-fv
    20 januari
    Peaceful-26 jaar-1e kindje-geslacht weten:nee-bevalling:(-bv
    Patriesie- 26 jaar-1e kindje-geslacht weten: ja-bevalling ziekenhuis-fv
    Claudiaatje- 27 jaar-1e kindje-geslacht weten: misschien-bevalling thuis-bv
    zwanger82-25 jaar -2de kindje- geslacht weten: ja- bevalling:( - bv -> MEISJE !
    21 januari
    Danio08-23 jaar-1e kindje-geslacht weten:nee-bevalling:thuis-bv
    Female-23 jaar-2e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-bv -> [-(
    Muppet1604-? jaar-1e kindje-geslacht weten:nee-bevalling:zh-?
    22 januari
    linda1975-33 jaar-2e kindje-geslacht weten:nee-zh-?
    Libra-24 jaar-1e kindje-geslacht weten:nee-bevalling:zh-bv
    Lobj-23 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zk-bv
    23 januari
    iloveandres-25 jaar-1e kindje-geslacht weten:nee-bevalling:zh-fv -> :-#
    chantalk-26 jaar-2e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-bv -> [-(
    25 januari
    Miki77-31 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-bv - > JONGEN !
    Derona-24 jaar-2e kindje-geslacht weten:nee-bevalling:(-bv -> :-#
    Sarake-22 jaar-2e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zk-fv->JONGEN!
    Mirella28-29 jaar-2e kindje-geslacht weten:ja-bevalling zh- fv/bv:( -> MEISJE!
    26 januari
    Fleurisabelle-?-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zk-?
    27 januari
    Ib22-23 jaar-2e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-bv
    Chantal1508-23 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-fv
    28 januari
    Re81-27 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-bv
    31 januari
    Dayenne-19 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:thuis-bv
    Zen- 29 jaar-1e kindje-geslacht weten: misschien-bevalling ziekenhuis-weet nog niet

Er zijn tot nu toe 62 januari mama's

agenda 2008/2009

25 augustus:
    - Sjansie28 20 wk echo
    27 augustus:
    - Yvette1983 (3e poging) pretecho - Patrieske16 gyn - LadyInRed 20 wk echo
    28 augustus:
    - MerleQ 20 wk echo - linda1975 20 wk echo - Goofychick pretecho
    30 augustus:
    - Sanne 20 wk echo
    1 september:
    - Tacha 1987 20 wk echo, Lotus 20 wk echo
    3 september:
    - Ladybug 20 wk echo - Iloveandres 20 weken echo - Cobi 3e afspraak vk - Jessica83 20 wk echo
    4 september:
    - Chantalk 20 wk echo - Sanne vk - Cobi 20 wk echo
    - SimplyMe Extra Echo
    5 september:
    - LadyInRed vk
    8 september:
    - Derona vk,en de 20 wk echo - Goofychick 20 wk echo
    9 september:
    - Iloveandres 3e afspraak VK - Ramona0309 vk - Naomiadaeze VK
    11 september:
    - Female 20 wk echo
    15 september:
    - Re81 20 wk echo - Sjansie28 vk
    - SimplyMe 5e afspraak VK
    16 september:
    - Re81 3e afspraak VK
    18 september:
    - Jessica83 4e afspraak vk - Goofychick vk
    29 september:
    - Tacha1987 24 wk echo
    06 oktober:
    - Ramona0309 2e pretecho - Tacha1987 pretecho
    09 oktober:
    - SimplyMe 3D/4D pretecho - Jessica83 3D/4D echo
    10 oktober:
    - Ladyburg 2e pretecho - Chantalk 3d echo
    16 oktober:
    - Iloveandres 3D/4D pretecho met DVD

Als je op de nieuwe lijst wilt stuur dan een pb naar sjansie28,nettie of ladybug

Er zijn tot nu toe:
    wil het niet weten: :-#:5
    wil het niet vertellen: [-( :3
    meisjes: 9
    jongens: 7

Aan iedereen die de lijst wil kopieren: NEEM STEEDS DEZE LIJST! Deze is
    het meest complete! Dus aub geen vroegere lijsten quoten.

Cobi: je afspraken staat erij meid.

6. sjansie28

sjansie28 Fanatiek lid

16 jan 2008
    2.325
    0
    36
    Twentuh
    Hallo,

Wij hadden ook een hond gekocht 2 maand voor dat onze oudste zoon is geboren en dat is goed bevallen hoor ze zijn samen op gegroeit en gaat super goed alleen wel heel druk in het begin je hebt gewoon 2 baby's hahaha maar het is goed gekomen hij is al weer bijna 6 jaar.

@Goofychick gefeliciteerd met je neefje geniet er lekker van nog iets meer als 20 weken en dan mogen jullie je eigen beebje vast houden dus zwijmel maar lekker verder!

@Dinky heb je een pb gestuurd ;)

Ik ga ff eten nu iedereen is wakker tot laterzzz liefs Sjansie

7. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    @Female.leuk dat jullie een hond gaan nemen,maar denk er wel aub aan dat het echt super veel tijd en engergie kost de eerste maanden,

en een Jackrussel kan een super druk hondje zijn,

Nou veel plezier Dindag alvast :D:D

8. Female

Female Niet meer actief

@ Derona
    Thanks, ik heb me al erg goed verdiept in het ras, karakter etc. Dus dat weet ik.
    Het is echt een bewuste keuze, een JRT. ;)

@ Yvette
    Hihi nu ik zo lees lijkt het daar wel op ja. Ik voel me niet alsof ik me moet verdedigen hoor. Wilde alleen even ietsje uitgebreider uitleggen.
    Omdat ik weet dat er zoveel mensen zijn die impulsief en ondoordacht een hond aanschaffen, zo snel en goedkoop mogelijk enz... En dat vind ik echt niet leuk. Het is toch geen speelgoed dat je weg kan doen als je er op uit gekeken bent.
    Kortom, ik vind het wel heel leuk om te doen, zoveel lezen, leren en uitzoeken over een hond, opvoeding, ras enz. :D

Meid doe maar een beetje relaxed hoor, je hebt nog heel veel tijd voor de babykamer! Dat komt echt wel af, en anders ronsel je maar mensen die het voor je doen, zodat jij alleen maar de accesoires erin hoeft te zetten (het leukste werk :) )
    "Niet zeuren' is op zich wel een goede instelling vind ik, maar je moet wel naar je lichaam luisteren, zeker nu.
    Ben benieuwd, wacht de foto af ;)
    En ja ben weer aardig bijgekomen.
    Zometeen werken, zie er ook niet tegenop ;)

@ Goofychick
    Gefeliciteerd!

@ Sjansie
    Leuk om te horen dat het bij jullie ook zo goed is uitgepakt, terwijl dat nog veel korter voor de komst vd baby was ;)

@ Journey
    Zie PB ;)

9. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    @Female heb je al eerder honden gehad?

10. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    Trouwens mooie buikfoto female :D

11. Female

Female Niet meer actief

@ Derona
    Nee zelf niet. We zijn wel allebei van jongs af aan opgegroeid met honden.
    Allebei onze ouders hebben altijd honden gehad en nog steeds.
    En ps, over de drukte, dat realiseer ik me ook goed. Als ik er ook maar een beetje over zou twijfelenzou ik er niet eens aan beginnen.
    En oh ja ik ga ook zeker op cursus ;)

En thanks voor je compliment :D

12. Zen

Zen Actief lid

16 apr 2008
    292
    0
    0
    Hoi lieve januari dames,

Hier een berichtje van een verloren ziel: ZEN!

Ik heb sinds mijn verhuizing vanuit de USA naar NL eind juni helemaal geen tijd meer gehad te schrijven, dus ik denk inderdaad dat ik - zoals in een pb-tje werd gesuggereerd - maar beter van de lijst kan.

Hoop dat met iedereen alles goed is! Bij mij loopt de zwangerschap tot nu toe op rolletjes. Duimen dat dat zo blijft!

Veel geluk allemaal,

Zen

13. Merijn

Merijn Niet meer actief

Wow ik moet echt even iets kwijt! Ik ben erachter gekomen waar dat verschil vandaan komt bij de kinderopvangtoeslag (paar berichten terug waar niemand overigens op reageerde ;)). Dat komt puur doordat ik studeer en dus geen werkgever heb... Daardoor betalen wij ruim 100 euro extra per maand! En dit verschil zou compleet wegvallen als ik een heel miniscuul klein bijbaantje zou hebben!

Ik vind dit echt bizar... En nu snap ik ook waarom ik zo vaak de reactie heb gekregen dat wij zoveel moeten betalen aan kinderopvang. En nu snap ik ook waarom het kabinet zo krom moet liggen om al die toeslagen te betalen want het is echt veel! Wow!

Maar nu baal ik hier wel een beetje van... Moet ik nou echt een bijbaan gaan nemen om die 100 euro terug te krijgen? :(

14. Merijn

Merijn Niet meer actief

@ female: spannend een hondje! :D Zoooo ontzettend leuk! Ik vind echt dat je er veel voor terug krijgt...! En goed dat je op cursus gaat want dat hebben jack russels echt heel hard nodig :) Bij ons zat er eentje en dat was de kleinste maar wel de pittigste hond die er tussen zat (en we hadden een heel aantal grote sterke honden bij zitten!). Maar jullie hondje is nog heel jong als jullie kindje wordt geboren dus dat komt vast helemaal goed :D En je hebt tenslotte al een kind ;) Jullie hondje weet straks niet beter!

15. RiMa81

RiMa81 Actief lid

20 apr 2008
    131
    0
    0
    @ MerelQ Je zou bijna 2 uur in week gaan werken ergens, en je verdient wat en het bespaart je kinderopvang kosten...

@ Zen Leuk weer is wat van je te horen. Blij dat alles goed gaat met je. Ben je alweer gewend in dit koude kikker landje? Of woonde je in Amerika ook niet in een warm deel van het land?

@ Female, succes met je hondje. Weet je al wanneer het nestje geboren wordt?

Fijna zondag allemaal, liefs Rima

16. chantalk

chantalk Fanatiek lid

Female, ja wij hebben ook een jack russel...is idd een hele lieve hond. Ze kan alleen niet met kleine kindjes overweg :( als de kindjes groter zijn vind ze het juist weer geweldig dat ze met de bal kan meespelen :)
    Die fokker klinkt idd betrouwbaar.
    De honden mochten hier ook altijd op de bank liggen...een paar maanden voordat ik was uitgeteld hadden we een nieuw bankstel gekocht en toen hebben we ze het meteen afgeleerd.
    Nu liggen ze nooit meer op de bank..ze proberen het niet eens meer (ze hebben we ieder een eigen stoeltje). Alleen als er een hond voorbij komt lopen 'vergeet' de beagle dat hij niet op de bank mag en vliegt dan de bank op :rolleyes:
    Luca is vandaag gelukkig aan de betere hand..hebben vanmiddag doopfeest dus was even bang dat we niet konden gaan.

De rest...zwaai zwaai ga eerst even Luca naar bed brengen.

17. ramona0309

ramona0309 Niet meer actief

Merleq
    Zou t dan even goed uitzoeken.... want je kunt daar wel een baantje voor nemen van twee uur, maar voor hetzelfde geldt, moet je het ergens anders weer op inleveren......
    andere belastingen..... (?) minder toeslagen wat betreft je studie (?).... geen zorgtoeslag meer (?)

Ik noem maar wat hoor.... want mijn oma zei vroeger altijd al.... wat je met je rechterhand ontvangt, moet je met je linkerhand weer uitgeven...... en zo werkt het vaak ook.....

Heb verder eigenlijk even niets te melden..... weet nu al niet meer wat ik gelezen heb.... maar ben zowiezo "afwezig" de laatste tijd....
    soms hoor ik zelfs gewoon niet dat er tegen me gepraat wordt....

xxmona

18. Birthe

Birthe Bekend lid

11 jan 2008
    773
    0
    0
    Iedereen aan het genieten van het weekend?
    Hier alles goed. Ben van de week mee naar de zaak van manlief gegaan en alles een beetje uitgezocht (vloer, gordijntje, bedje, ed) Als we terug zijn van vakantie (gaan over 2,5 week) dan bestellen we alles.
    Hebben een mooie olijfgroene kinderwagen van Stokke (Xplorie) uitgezocht, en ook al een heel schattig gehaakt dekentje voor op het bedje GEKREGEN van de fabriek. Toch wel handig zo'n vent in een meubelzaak hihi. Ook al en Stokke Tripp Trapp kinderstoel gekregen. :) \:D/
    Voor degene die een meid krijgen: hebben jullie die helemaal roze tripp trapp al gezien? Geweldig gewoon. Helemaal roze! Maar aangezien wij het geslacht niet willen weten durf ik daar niet op te gokken... Ach, zit nog in de doos, dus kunnen we na de geboorte vast ruilen.

Ook al aan het verven geslagen hier, kastje voor de baby kamer wordt echt super shattig en gaaf, binnenkant helemaal zilver, en buiten mooi wit. nog 1 laagje erop straks en dan is het klaar. :) Heel erg, dan loop ik al 10 x op een dag binnen om een te kijken en weg te zwijmelen bij het kastje. Lol.

Ik ga de was zo ophangen en lekker brood bakken. Manlief is actief en al soep aan het maken voor vanavond. had ie zin in. Fijn weekend allemaal!

@ Cobi, heftig hoor, rust maar goed uit thuis. En Als je werkgever niets wil veranderen dan maar lang op zijn kosten thuis genieten van je zwangerschap.... Mooi buikje al! En wat zag ik.. Wat is je haar kort! Wauw! Van super lang naar lekker kort.

@ Iedereen: Ja inderdaad een goed idee om de lijst even op te schonen. Zag dat er al prive berichten verstuurd waren, (Zen). Moeten we de rest een beetje verdelen of hoe pakken we het aan?

@SimplyMe: Hihi, met dat pakje! heerlijk. Ik heb helemaal in een deuk gelegen, zo zou ik het ook kunnen doen. Lekker flauw geintjes maken hihi. goed zo, blijf het er maar even bij hem inwrijven.

@Patrieske: Ben erg benieuwd naar je boek zeg. Wat bijzonder en fijn voor je. Zoë zal trots zijn op haar lieve mama.

@ Sanne: Je zal je ukkie ook wel snel voelen bewegen denk ik. Nog even geduld meid.

@ Mikki: Dat van die concentratie... dat herken ik helemaal.

@ Female: Een hondje, wat leuk! Dan zullen de volgende weken wel weer omvliegen voor je.

@ Goofychick: Gefeliciteerd met je neefje!

19. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    Hey meiden,

zow, ben weer terug. Vandaag vroeg opgestaan, want Andres moest weer voetballen. Was erg leuk weer, alleen wel verloren met 5-0. HAHAHAHAHAHA.

@ Female: ik ben niet in Hellendoorn geweest. Heb wel lekker gebubbeld inderdaad en dat bad heeft wel een beetje geholpen voor 1 dag, qua pijn.

Wij hebben ook een Jack Russeltje (zet zo ff foto in album). Ze is nu ongeveer een half jaartje oud en ze inderdaad heeeeeeeeeeel erg druk. Al moet ik zeggen dat ze steeds rustiger word. Ik denk dat ze door heeft dat ik pijn heb ofzo, want overdag ligt ze de ene keer in de mand, dan weer in de bench, dan weer op de bench. En ligt ze daar niet, dan zit ze achter onze poezebeestjes aan, totdat deze er geen zin meer in hebben en dan gaat ze weer liggen, dus ik heb eigenlijk weinig last van haar...

@ Goofychick: Gefeliciteerd met je neefje!

@ Yvette: is vandaag helemaal goedgekomen hoor, met het plezier maken. Alleen jammer voor de jongens dat ze verloren hebben...

@ Merleq: dat is wel raar zeg, dat je minder kinderopvangtoeslag krijgt....:S

Ik ga zometeen m'n mannetje maar eens proberen wakker te krijgen, want hij moet nog even stofzuigen en dweilen...
    Ik ga proberen te stoffen en de wc te doen beneden.
    Verder nog even de was ophangen en dan... helemaal niets meer vandaag...

Liefs en dikke knuffel,

Patricia

20. sarake

sarake Actief lid

16 dec 2006
    372
    23
    18
    Bediende
    Hey,

Ik kom hier eigenlijk ook niet zo vaak meer hoor. Dus om de lijst wat in te korten mag je mij er ook af doen hoor! Heb het echt veel te druk met men dochtertje.

Deel Deze Pagina