Januari 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Sophie, 27 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    Hai allemaal

Zo mijn internet doet het weer,gisteren heeft hij er de hele dag uit gelegen ergens was de onweer ingeslagen en wij hadden in Denbosch tenminste de mensen die ik heb gesproken geen internet.........ik kan dan zo balen als hij het niet doet,maar goed zo heb ik wat dingen mee kunnen doen in huis,alle adressen bij elkaar gezocht voor de geboortekaartjes :) ,en dacht dat ik er wel minder nodig zou hebben,maar komt toch weer rond de 100 uit eigenlijk 90 maar pak er toch 10 extra voor de zekerheid want je weet het nooit,bij Noël heb ik hem moeten kopieren hahahaha erg he :) :oops:

Verder heb ik niet echt veel te vertellen,ben wat meer moe dus in het weekend slaap ik meer omdat ik dat dan kan,doordeweeks met noël gaat dat gewoon niet..........Ook erg druk met een ontmoetingsdag van le,ik moet woensdag nog de kadootjes voor de engeltjes van die mama's halen,en een mooi gedichtje er bij maken,er komen er helaas dit jaar maar 5,maar wel fijn om elkaar weer te zien,de meesten hebben nu ook allemaal een bengel en dat is dan ook weer anders,ik vind het wel speciaal dat we dat ieder jaar doen............

Dan mart zijn verjaardag daar moet ik disndag alle boodschappen nog voor doen,en dan ook naar zijn moeder thuis en naar het kerkhof want zijn vader verjaart,en ik weet als geen ander dat het fijn is dat je je zelf dan even laat zien,ongeacht hoe ik met zijn fam ben..........

Dan woensdag is Mart zelf jarig en dat is ook een drukke dag,ik hoop dat iedereen wel betijds komt :) ,we hebben Mart 2 paar schoenen gegeven,1 van die Zoë* en een paar van Noël en een kadootje van die kleine nog iets leuks een leuk gedicht op een glas of zo dat moet ik nog zoeken en van mij krijgt hij een kadootje voor die kleine hahahaha,mooi geregeld toch...........

En donderdag naar het stadhuis dan moet Mart die kleine erkennen,het is eigenlijk gewoon geldklopperij maar goed dat heb je als je niet getrouwd bent en stel datdie kleine te vroeg word geboren dan is het zo'n rompeslomp om die kleine dan Mart zijn achternaam te geven,dat vinden wij wel belangrijk dus ook even donderdag ochtend doen.....

Nou ga ik nog even reageren op iedereen,waarschijnlijk daalijk wat en anders later :oops: ,moet daalijk voor mijn ouders gaan koken,die gaan naar mijn tante en hebben zelf weinig tijd om te koken dan.

Fijne zondag nog allemaal :)

2. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    @ Iuno...........Dat kan,ik weet het echt niet,overdags eten we ook samen maar dat is toch anders vind ik...........Dat klopt dat is natuurlijk ook heel anders waar jij woont,ik woon 5 min van mijn ouders vandaan,en wat je zegt dat is dan ook niet anders,maar dat betekent niet dat je het niet rot vind af en toe :cry: ..........Dat begrijp ik meid dat je je daarop verheugt........

@ Patricia.......Ik vond het vroeger ook niet erg,maar tegenwoordig wel,misschien omdat ik nu ook thuis zit,lekker verwend hoor al 2 dingen die je lekker vind hahahah.......Wat heerlijk om te lezen meid,dat alles goed is met de kleine van je vriendin,en net wat je zegt iedere week is er weer 1 meid,en daar gaan we voor :) ........Jeetje meid,ik hoop datd e pijn wat gaat zakken als je hebt gelegen.........En wat heb je laten doen bij de kapper :) ............Ik heb daar geen last van...........Jammer dat ze hebben verloren :cry:

@ Dinky.......Niets te danken meid........Dat maakt niet uit meid wat anderen vinden,ik was met Zoë* ook zo vroeg met 5 maanden was de kamer al af alleen de meubeltjes moesten bezorgd worden,met 7 maanden was alles klaar en had ik niets meer te doen hahahah,nu zijn we aan de late kant door de verbouwing :cry: ............Aha dat zijn inderdaad hele felle hondjes :) ...........Dat is zwaar lijkt mij,ik herken het uit testen dat deden wij vroeger ook en als de dan zw bent is dat gewoon erg zwaar,hopelijk hebben ze wat meer respect voor je omdat je zw bent meid,je klinkt niet negatief,gewoon zeggen wat je op je hart hebt meid :) .........Leuk zeg dat je een kinderwagen hebt :) ,je kunt bij prenetal van die universele kopen die kosten bijna niets...........De mijne heft 2 jaar op zolder gestaan en we hebben hem met goed weer buiten geschrobt met heet water en sop,en hij is helemaal schoon geworden,het matrasje in een bad leggen met water en sop daarna goed sproeien en drogen......................

3. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    @ Yvette.......Meid ik wilde zeggen dat ik voor je zou duimen,en heb dat ook egdaan hoor ik moest aan je denken hahaha,maar las dat het gelukt is :) ..........ja dat is wel zo hahahahah........Fijn dat het zo'n geslaagde avond is geweest meid :) .......Hahahah ,het is dus gelukkig niet zo gek dat we bij een ander gaan eten ;) ..........Bedankt meid,nee het zijn 7 verschillende situatie's,1 gaat over iemand die heel veel mk heeft gehad,1 over dat het kindje overleden is ind e buik van haar moeder.1 die de zw heeft moeten beeindigen,1 zoals Zoë* en 1 waar het kindje een ziekte van had,die andere 2 weet ik niet met die ouders heb ik geen contact gehad,1 vrouw Karin daar heb ik veel contact mee,die kon ik al,en het is niet alleen de verhalen maar ook paranormaal,we hebben dus allemaal contact met onze engeltjes gehad......Ach meid,wat rot dat je zo hebt zitten huilen,vind het echt vervelend voor je,dikke knuf alvast meid,dat is ook allemaal wel zo,maar ik snap jou heel goed,gelukkig dat hij zo wel toenadering gezocht,en ja waarschijnlijk is dat zijn karakter,en dan verschiet hij er misschien zelf van en dan vind hij het ook rot,ik praat het niet goed ofzo................Veel plezier met je 20 weken echo,wel te laat maar niet minder gemeend :oops: ,wat vond je zus ervan?.....wat fijn dat het gelukt is meid,en dat hij helemaal gezond is :) .....wat leuk dat je geslaagd bent voor een wagen,hij klinkt erg mooi,en super dat hij aan al jullie wensen voldoet :) ..........Jee meid daar zou ik ook van schrikken veel succes een maandag en laat even weten hoe het is gegaan?

@ Simply me.........Bedankt......Hahahah niets te danken en jullie zoon heeft wel gelijk,hij mag daalijk al zijn zussen ;) beschermen.....Wat leuk een roze mutsje :) ,ja dan moet je inderdaad,bij mij schelen ze maar 2 maanden dus ongeveer in hetzelfde seizoen geboren......Maar ik wacht wel even met kopen totdat ik alles echt ehb uitgezocht,ik moet wel een nieuw badje halen,ik kreeg het badje van Noël echt niet meer schoon,wel zonde............

@ Lotus.........Jeetje meid,ruzie met je schoonma,waar bemoeit ze zich mee,wat zei je man?........Ik hoor graag hoe de rondleiding is geweest meid?...........Lekker zeg dat je zo hebt geslapen meid :) .....Nee ik heb dat niet,is dat slecht ;) :oops: ........Lekker doen dan als je dat rust geeft meid ;) ......Jij ook een fijn weekend gehad?...Gefeliciteerd met de dochter van je zus,hoe is de verjaardag geweest?.Ik ook hoor..........

@ Female....Ja ik heb zaterdag boven gedaan...........Ja ben erg trots,hoe dubbel het ook is :cry: ....Fijn dat het klussen is opgeschoten :) .........Veel plezier met je ouders.........Ik denk dat niet,wij hebben kai ook gehaald toen ik 3 maanden zw was van Noël,en ze zijn samen opgegroeid erg leuk hoor :) .........Nou je hebt het goed doordacht meid,hou je ons op de hoogte?

4. Merijn

Merijn Niet meer actief

Dat valt denk ik wel mee. Wat betreft mijn studie krijg ik sowieso al vanaf januari geen studiefinanciering meer (mijn 4 jaar zijn dan op) en je moet wel veel meer dan 2 uur werken wil je over die grens heen gaan om gekort te worden (bijna alle studenten werken?), zorgtoeslag is nu ook nog maar 10 euro per maand ofzo en andere belastingen maken opeens echt geen ruim 100 euro verschil voor een bijbaantje van 2 uur ;) Omdat mijn man werkt en al aardig verdient, krijgen we sowieso al niet echt veel van de belastingdienst (we zitten net op die grens van 'alles of niets'). Maar ik ga maandag even bellen met de belastingdienst om te vragen hoe het precies zit. Het is nogal veel geld namelijk per maand.

Net een verjaardagsfeestje gehad van een meisje van 1. Allemaal kleine kinderen haha. Nu pas valt het me op dat als je eenmaal in de kinderen zit, er over niets anders wordt gepraat! Ik kan me voorstellen hoe saai dat kan zijn voor kinderloze mensen ;)

5. Female

Female Niet meer actief

@ Zen
    Toch zou ik het wel leuk vinden als je af en toe even laat weten hoe het met je gaat ;)
    Veel succes met je zw.schap!

@ MerleQ
    Ik kan je echt niet verder helpen over die belastingen. Ik snap er zelf ook niks van. Klinkt iig wel krom.
    Ik denk ook dat het heel leuk is als de hond met de kids opgroeit!
    En cursus vind ik idd belangrijk, maar ook leuk!

@ Rima
    Thanks! Het nestje is al geboren, ze zijn nu 4 wk. oud. Maar moeten natuurlijk nog 4 weken bij de moeder blijven.

@ ChantalK
    Wat vervelend dat jullie Jack Russell niet met kleine kinderen overweg kan :(
    Jullie hadden de hond toch al lang in huis voordat Luca geboren werd?
    Komt het daardoor? Dat de hond het gevoel had dat er een indringer bij kwam zeg maar? (Jullie zoon)
    Of heeft hij dat altijd al gehad?

@ Birthe
    Wat leuk, zo actief met de babykamer. Nu word het helemaal echt! :D
    Fijn dat Luca zich wat beter voelt!

@ Iloveandres
    Klinkt leuk, jullie hondje, grappig, ook al een JRT!
    Ben benieuwd naar de foto!

@ Patrieske
    Leuk, nog een positief verhaal over jullie hond.
    Kan me voorstellen dat het een dubbel gevoel is hoor meid.
    En ja ik hou je zeker op de hoogte!

Zo kreeg ik net een mailtje van een andere fokker die ik vorige week benaderd had.
    Die wil ons weer sowieso geen pup verkopen (Ze zegt ook dat veel fokkers geen pups verkopen aan mensen met kinderen onder de 4 jaar)
    Omdat ze heel bang zijn dat je geen tijd hebt voor de pup omdat het teveel is als je kleine kinderen hebt.

Ze had wel een alternatief. Ze heeft een gladharig teefje van 7,5 mnd oud, die ze in eerste instantie zelf had gehouden voor de fok. Maar ze mist 2 kiesjes en dat wil ze liever niet.
    Maar dat vind ik dan wel weer eeb groot risico.
    Deze hond is tot nu toe altijd in een kennel met heel veel andere honden geweest, en dan komt ze opeens in een gezin waar geen honden meer zijn.
    Jurgen zijn ouders hebben vroeger ook zo een pup aangeschaft, die was tot 4 mnd bij de fokker geweest, maar dat is nooit meer helemaal goedgekomen.
    En in het eerste jaar leert een hond het meest van zijn hele leven, en ik denk dat het toch fijner is als je blanco kunt beginnen en dat allemaal zelf aanleren...

Weer een lang verhaal, sorry :oops:

6. sjansie28

sjansie28 Fanatiek lid

16 jan 2008
    2.325
    0
    36
    Twentuh
    :baby: januari mama's 2009 :baby:

1 januari
    Indira-26 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zk-fv -> MEISJE !
    2 januari
    Sophie-35 jaar-2e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-bv -> MEISJE !
    Naomiadaeze-22 jaar-2e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zk-bv -> MEISJE !
    3 januari
    Roos80-28 jaar-1e kindje-geslacht weten:nee-bevalling:(-bv
    Ramona-28 jaar-2e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-bv -> [-(
    Rowenavb-23 jaar-1e kindje-geslacht weten:nee-bevalling:(-bv
    4 januari
    Patrieske16-31 jaar-3e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-bv of fv->JONGEN!
    Yvette1983-24 jaar-1e kindje- geslacht weten:ja -bevalling:thuis- bv -> JONGEN!
    Iuno-28 jaar-2e kindje- geslacht weten:nee -bevalling:zh- bv -> :-#
    5 januari
    Sabrina maat-20 jaar-2e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:thuis-bv
    Ploetertje-30 jaar-3e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:thuis-bv
    Britt-32 jaar-2e kindje-geslacht weten:nee-bevalling:thuis-bv
    6 januari
    Birthe-27 jaar-1e kindje-geslacht weten:nee-bevalling:thuis-bv
    Taby-29 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:thuis-bv
    Pregnantlady-35 jaar-2e kindje-geslacht weten:nee-bevalling:zh-bv
    Joyce1983-24 jaar-1e kindje-geslacht weten:(-bevalling:zh-fv - > MEISJE !
    7 januari
    Journey-28 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-bv - > MEISJE !
    8 januari
    Muissie-23 jaar-1e kinde-geslacht weten:nee-bevalling:thuis-bv
    SimplyMe-32 jaar-4e kindje-geslacht weten: ja-bevalling:thuis-bv -> MEISJE!
    Cindy1981-27 jaar-1e kindje-geslacht weten:nee-bevalling:thuis-bv
    9 januari
    Tascha1987-20 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zk-bv -> MEISJE!
    10 januari
    karinT82-26 jaar-1e kindje-geslacht weten:nee-bevalling:zh-bv
    12 januari
    Sjansie28-27 jaar-3e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-bv -> JONGEN !
    Merelrosie-28 jaar-2e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zk-bv
    MerleQ-22 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-bv en fv -> JONGEN !
    Sisqa-20 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:thuis-bv
    14 januari
    Seilenna-25 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zk-bv
    Sjolie27 jaar-1e kindje-geslacht weten: nee-bevalling:weet nog niet-weet nog niet
    LadyInRed-34 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:(-bv
    15 januari
    Sanne78-30 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-?
    Nachtvlinder82-25 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:thuis-weet nog niet
    Allahinkullu-23 jaar-2e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-bv
    16 januari
    Nettie-24 jaar-2e kindje-geslacht weten:nee-bevalling:thuis-bv -> :-#
    Goofychick-34 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-bv
    cobi- 27 jaar-1e kindje- geslacht weten: nee- bevalling:thuis-bv -> :-#
    18 januari
    Ladybug-33 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-bv->JONGEN!
    Rima-27 jaar-1e kindje-geslacht weten:nee-bevalling ziekenhuis-bv -> :-#
    Mintje29-29 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling zh-bv/fv:(
    19 januari
    Lotus1981-26 jaar-1e kindje-geslacht weten:nee-bevalling:zh-?
    Jessic83-? jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling zh-fv
    20 januari
    Peaceful-26 jaar-1e kindje-geslacht weten:nee-bevalling:(-bv
    Patriesie- 26 jaar-1e kindje-geslacht weten: ja-bevalling ziekenhuis-fv
    Claudiaatje- 27 jaar-1e kindje-geslacht weten: misschien-bevalling thuis-bv
    zwanger82-25 jaar -2de kindje- geslacht weten: ja- bevalling:( - bv -> MEISJE !
    21 januari
    Danio08-23 jaar-1e kindje-geslacht weten:nee-bevalling:thuis-bv
    Female-23 jaar-2e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-bv -> [-(
    Muppet1604-? jaar-1e kindje-geslacht weten:nee-bevalling:zh-?
    22 januari
    linda1975-33 jaar-2e kindje-geslacht weten:nee-zh-?
    Libra-24 jaar-1e kindje-geslacht weten:nee-bevalling:zh-bv
    Lobj-23 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zk-bv
    23 januari
    iloveandres-25 jaar-1e kindje-geslacht weten:nee-bevalling:zh-fv -> :-#
    chantalk-26 jaar-2e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-bv -> [-(
    25 januari
    Miki77-31 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-bv - > JONGEN !
    Derona-24 jaar-2e kindje-geslacht weten:nee-bevalling:(-bv -> :-#
    Sarake-22 jaar-2e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zk-fv->JONGEN!
    Mirella28-29 jaar-2e kindje-geslacht weten:ja-bevalling zh- fv/bv:( -> MEISJE!
    26 januari
    Fleurisabelle-?-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zk-?
    27 januari
    Ib22-23 jaar-2e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-bv
    Chantal1508-23 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-fv
    28 januari
    Re81-27 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-bv
    29 januari
    Dinky-28 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-bv/fv
    31 januari
    Dayenne-19 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:thuis-bv
    Zen- 29 jaar-1e kindje-geslacht weten: misschien-bevalling ziekenhuis-weet nog niet

Er zijn tot nu toe 63 januari mama's

agenda 2008/2009

25 augustus:
    - Sjansie28 20 wk echo
    27 augustus:
    - Yvette1983 (3e poging) pretecho - Patrieske16 gyn - LadyInRed 20 wk echo
    28 augustus:
    - MerleQ 20 wk echo - linda1975 20 wk echo - Goofychick pretecho
    30 augustus:
    - Sanne 20 wk echo
    1 september:
    - Tacha 1987 20 wk echo, Lotus 20 wk echo
    3 september:
    - Ladybug 20 wk echo - Iloveandres 20 weken echo - Cobi 3e afspraak vk - Jessica83 20 wk echo
    4 september:
    - Chantalk 20 wk echo - Sanne vk - Cobi 20 wk echo
    - SimplyMe Extra Echo - RiMa81 20 wk echo
    5 september:
    - LadyInRed vk - RiMa81 vk
    8 september:
    - Derona vk,en de 20 wk echo - Goofychick 20 wk echo
    9 september:
    - Iloveandres 3e afspraak VK - Ramona0309 vk - Naomiadaeze VK
    11 september:
    - Female 20 wk echo
    15 september:
    - Re81 20 wk echo - Sjansie28 vk
    - SimplyMe 5e afspraak VK
    16 september:
    - Re81 3e afspraak VK
    18 september:
    - Jessica83 4e afspraak vk - Goofychick vk
    29 september:
    - Tacha1987 24 wk echo
    06 oktober:
    - Ramona0309 2e pretecho - Tacha1987 pretecho
    09 oktober:
    - SimplyMe 3D/4D pretecho - Jessica83 3D/4D echo
    10 oktober:
    - Ladyburg 2e pretecho - Chantalk 3d echo
    16 oktober:
    - Iloveandres 3D/4D pretecho met DVD

Als je op de nieuwe lijst wilt stuur dan een pb naar sjansie28,nettie of ladybug

Er zijn tot nu toe:
    wil het niet weten: :-#:6
    wil het niet vertellen: [-( :3
    meisjes: 9
    jongens: 7

Aan iedereen die de lijst wil kopieren: NEEM STEEDS DEZE LIJST! Deze is
    het meest complete! Dus aub geen vroegere lijsten quoten.

@ Dinky je staat er bij op de lijst ;)
    RiMa81 heb het veranderd en je afspraken staan in de agenda ;)

7. Taby

Taby Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.366
    140
    63
    Hoi hoi,

Het weekend zit er al weer bijna op. :cry:
    Heb helemaal geen zin om morgen weer te gaan werken.
    Was twee weken van de misselijkheid af, maar ben nu helaas heel het weekend weer misselijk geweest. Had zo'n goede hoop dat de misselijkheid weg was.

Groetjes Tamara.

8. KleintjeValentijntje

KleintjeValentijntje Fanatiek lid

18 apr 2008
    2.917
    0
    0
    Ergens in Limburg
    Hee meiden!

Ik had op iedereen gereageerd, opgeslagen in een word bestandje en dat wilde ik nu even gaan posten, maar ik krijg op mijn eigen pc nu geen verbinding meer, dus dat wordt morgen!

Vandaag alweer 21 weken, ongelooflijk!

Tot morgen meiden, ik ga nu slapen!

Liefs

9. KleintjeValentijntje

18 apr 2008
    2.917
    0
    0
    Ergens in Limburg
    http://www.mutsy.nl/products/4rider/options

dit is trouwens de link naar onze kinderwagen! :D

En we hebben in plaats van dat autostoeltje de Maxi Cosi Cabrio fix Magic Rose :whistle:

En nu ga ik dan echt slapen :D

Welterusten meiden!

10. KleintjeValentijntje

18 apr 2008
    2.917
    0
    0
    Ergens in Limburg
    :baby: januari mama's 2009 :baby:

1 januari
    Indira-26 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zk-fv -> MEISJE !
    2 januari
    Sophie-35 jaar-2e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-bv -> MEISJE !
    Naomiadaeze-22 jaar-2e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zk-bv -> MEISJE !
    3 januari
    Roos80-28 jaar-1e kindje-geslacht weten:nee-bevalling:(-bv
    Ramona-28 jaar-2e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-bv -> [-(
    Rowenavb-23 jaar-1e kindje-geslacht weten:nee-bevalling:(-bv
    4 januari
    Patrieske16-31 jaar-3e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-bv of fv->JONGEN!
    Yvette1983-24 jaar-1e kindje- geslacht weten:ja -bevalling:thuis- bv -> JONGEN!
    Iuno-28 jaar-2e kindje- geslacht weten:nee -bevalling:zh- bv -> :-#
    5 januari
    Sabrina maat-20 jaar-2e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:thuis-bv
    Ploetertje-30 jaar-3e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:thuis-bv
    Britt-32 jaar-2e kindje-geslacht weten:nee-bevalling:thuis-bv
    6 januari
    Birthe-27 jaar-1e kindje-geslacht weten:nee-bevalling:thuis-bv
    Taby-29 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:thuis-bv
    Pregnantlady-35 jaar-2e kindje-geslacht weten:nee-bevalling:zh-bv
    Joyce1983-24 jaar-1e kindje-geslacht weten:(-bevalling:zh-fv - > MEISJE !
    7 januari
    Journey-28 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-bv - > MEISJE !
    8 januari
    Muissie-23 jaar-1e kinde-geslacht weten:nee-bevalling:thuis-bv
    SimplyMe-32 jaar-4e kindje-geslacht weten: ja-bevalling:thuis-bv -> MEISJE!
    Cindy1981-27 jaar-1e kindje-geslacht weten:nee-bevalling:thuis-bv
    9 januari
    Tascha1987-20 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zk-bv -> MEISJE!
    10 januari
    karinT82-26 jaar-1e kindje-geslacht weten:nee-bevalling:zh-bv
    12 januari
    Sjansie28-27 jaar-3e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-bv -> JONGEN !
    Merelrosie-28 jaar-2e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zk-bv
    MerleQ-22 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-bv en fv -> JONGEN !
    Sisqa-20 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:thuis-bv
    14 januari
    Seilenna-25 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zk-bv
    Sjolie27 jaar-1e kindje-geslacht weten: nee-bevalling:weet nog niet-weet nog niet
    LadyInRed-34 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:(-bv
    15 januari
    Sanne78-30 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-?
    Nachtvlinder82-25 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:thuis-weet nog niet
    Allahinkullu-23 jaar-2e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-bv
    16 januari
    Nettie-24 jaar-2e kindje-geslacht weten:nee-bevalling:thuis-bv -> :-#
    Goofychick-34 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-bv
    cobi- 27 jaar-1e kindje- geslacht weten: nee- bevalling:thuis-bv -> :-#
    18 januari
    Ladybug-33 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-bv->JONGEN!
    Rima-27 jaar-1e kindje-geslacht weten:nee-bevalling ziekenhuis-bv -> :-#
    Mintje29-29 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling zh-bv/fv:(
    19 januari
    Lotus1981-26 jaar-1e kindje-geslacht weten:nee-bevalling:zh-?
    Jessic83-? jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling zh-fv
    20 januari
    Peaceful-26 jaar-1e kindje-geslacht weten:nee-bevalling:(-bv
    Patriesie- 26 jaar-1e kindje-geslacht weten: ja-bevalling ziekenhuis-fv
    Claudiaatje- 27 jaar-1e kindje-geslacht weten: misschien-bevalling thuis-bv
    zwanger82-25 jaar -2de kindje- geslacht weten: ja- bevalling:( - bv -> MEISJE !
    21 januari
    Danio08-23 jaar-1e kindje-geslacht weten:nee-bevalling:thuis-bv
    Female-23 jaar-2e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-bv -> [-(
    Muppet1604-? jaar-1e kindje-geslacht weten:nee-bevalling:zh-?
    22 januari
    linda1975-33 jaar-2e kindje-geslacht weten:nee-zh-?
    Libra-24 jaar-1e kindje-geslacht weten:nee-bevalling:zh-bv
    Lobj-23 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zk-bv
    23 januari
    iloveandres-25 jaar-1e kindje-geslacht weten:nee-bevalling:zh-fv -> :-#
    chantalk-26 jaar-2e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-bv -> [-(
    25 januari
    Miki77-31 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-bv - > JONGEN !
    Derona-24 jaar-2e kindje-geslacht weten:nee-bevalling:(-bv -> :-#
    Sarake-22 jaar-2e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zk-fv->JONGEN!
    Mirella28-29 jaar-2e kindje-geslacht weten:ja-bevalling zh- fv/bv:( -> MEISJE!
    26 januari
    Fleurisabelle-?-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zk-?
    27 januari
    Ib22-23 jaar-2e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-bv
    Chantal1508-23 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-fv
    28 januari
    Re81-27 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-bv
    29 januari
    Dinky-28 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-bv/fv
    31 januari
    Dayenne-19 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:thuis-bv
    Zen- 29 jaar-1e kindje-geslacht weten: misschien-bevalling ziekenhuis-weet nog niet

Er zijn tot nu toe 63 januari mama's

agenda 2008/2009

25 augustus:
    - Sjansie28 20 wk echo
    27 augustus:
    - Yvette1983 (3e poging) pretecho - Patrieske16 gyn - LadyInRed 20 wk echo
    28 augustus:
    - MerleQ 20 wk echo - linda1975 20 wk echo - Goofychick pretecho
    30 augustus:
    - Sanne 20 wk echo
    1 september:
    - Tacha 1987 20 wk echo, Lotus 20 wk echo
    3 september:
    - Ladybug 20 wk echo - Iloveandres 20 weken echo - Cobi 3e afspraak vk - Jessica83 20 wk echo
    4 september:
    - Chantalk 20 wk echo - Sanne vk - Cobi 20 wk echo
    - SimplyMe Extra Echo - RiMa81 20 wk echo
    5 september:
    - LadyInRed vk - RiMa81 vk
    8 september:
    - Derona vk,en de 20 wk echo - Goofychick 20 wk echo
    9 september:
    - Iloveandres 3e afspraak VK - Ramona0309 vk - Naomiadaeze VK
    11 september:
    - Female 20 wk echo - Yvette VK
    15 september:
    - Re81 20 wk echo - Sjansie28 vk
    - SimplyMe 5e afspraak VK
    16 september:
    - Re81 3e afspraak VK
    18 september:
    - Jessica83 4e afspraak vk - Goofychick vk
    29 september:
    - Tacha1987 24 wk echo
    06 oktober:
    - Ramona0309 2e pretecho - Tacha1987 pretecho
    09 oktober:
    - SimplyMe 3D/4D pretecho - Jessica83 3D/4D echo
    10 oktober:
    - Ladyburg 2e pretecho - Chantalk 3d echo
    16 oktober:
    - Iloveandres 3D/4D pretecho met DVD

Als je op de nieuwe lijst wilt stuur dan een pb naar sjansie28,nettie of ladybug

Er zijn tot nu toe:
    wil het niet weten: :-#:6
    wil het niet vertellen: [-( :3
    meisjes: 9
    jongens: 7

Aan iedereen die de lijst wil kopieren: NEEM STEEDS DEZE LIJST! Deze is
    het meest complete! Dus aub geen vroegere lijsten quoten.

@ Iedereen: Zo, ik heb ook nog even mijn afspraak erbij gezet op 11-9! :)

11. Journey

Journey Fanatiek lid

3 apr 2008
    3.404
    0
    0
    female een oudere hond zou ik idd ook niet doen ik heb ook een herplaatsingshondje en eigenlijk kan zij ook niks aan doen geeft zij nu de problemen, heel beziterig en knorrig.
    als je een hond neem zou ik lekker voor een pup kiezen in het begin misschien wat druk maar later heb je daar echt profijt van.

Zo wer werken mijn vrije dagen zitten erop :(

12. Joyce1983

Joyce1983 VIP lid

8 feb 2008
    6.688
    0
    36
    Nou ik hier lees over een hondje.. Laatst op een avond gingen wij even naar zwager en schoonzus daar waren mijn schoonouders ook.. En kwam er een cavalier king charles aangelopen, zonder baas.. Oh zo zielig dacht ik nog.. Ergens van ver hoorde ik wel iemand naar die hond roepen.. Maar dat beestje vond onze aandacht geweldig! op een gegeven moment komt zijn baasje dus bij ons om haar hondje op te halen, en wij zeggen allemaal hoe leuk we hem vinden.. Zegt ze *gelukkig op het moment dat mijn liefje de auto van zijn collega weg zet* dat we de hond mogen hebben, ze heeft er geen tijd voor.. De kinderen en de hond, ja die hond komt dan nu toch wel aandacht te kort.. Zo zielig! Gister hoorde liefje dat voor het eerst, en zei meteen, had dat toen maar gezegt.. Maar goed, we hadden een aquarium genomen omdat het al genoeg ging kosten de komende tijd *en al heeft gedaan*..

Maar goed, ik moet werken.. Half 8 beginnen dus ik zit krap met de tijd.. Ik ben er vandoor.. Doeidoei

13. Re81

Re81 Bekend lid

11 feb 2008
    903
    0
    0
    @sjansie28: veel plezier bij je 20wk echo vandaag!

14. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    @Yvette goede keuze een Mutsy te nemen :D:D dat zijn fjine kinderwagens

15. Merijn

Merijn Niet meer actief

JOEHOEEE vandaag 20 weken! :D :D Eigenlijk gaat de tijd best wel snel ;) Maar ik kan niet wachten tot we ons kleintje in onze armen hebben :D Woei vanaf nu is iedere dag eentje meer naar het einde toe (en niet eentje naar het midden zeg maar).

@ Joyce: ah wat zielig voor dat beestje :( Hoezo kun je een hond opeens geen aandacht geven als je kinderen hebt? :( Wat een onzin zeg!

16. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    @Merleq gefeli met je 20 weken hihih ikke gisteren alweer 18 v ind het ook zo snel gaan.:D

17. KleintjeValentijntje

18 apr 2008
    2.917
    0
    0
    Ergens in Limburg
    Nu moet ik toch echt even iets heel liefs vertellen! Gisteren, op weg naar huis, zei mijn mannetje dat ie een ieniemini verrassing voor mij had… Ik denken en denken en dacht bij mezelf: Wat zou het leuk zijn als hij onze kinderwagen had opgezet… Hij vroeg, ‘raad eens, wat denk je, en het is echt iets kleins’ dus ik zei dat wat ik dacht. Hij begon meteen te lachen en toen wist ik dat ie dat gedaan had! Echt zo leuk! Ik zal binnenkort (als we de foto’s er weer op kunnen zetten) een foto plaatsen van waar hij de wagen heeft neergezet. We hebben zo’n hal boven, die van de ene kant van het huis doorloopt naar de andere kant van het huis. Daar heeft hij hem aan het eind, onder een raam, neergezet, dus het staat ook nog eens super mooi! Dat vind ik dan weer zo ontzettend lief! :D
    Hij is nu trouwens ook weer ontzettend lief tegen me, dus dat wil ik jullie dan toch nog even vertellen :)
    Oh en hij heeft ook de kinderstoel al in de keuken gezet! Daar zal ik ook een fotootje van plaatsen dan!

@ Sjansie: Veel plezier bij je 20 weken echo vandaag! :D

@ Female: Hee meid! Een hondje is ook gewoon heel erg leuk! Wij hebben er even over gedacht, maar het wordt bij ons gewoon veel te druk (hebben al 3 katten en 3 konijntjes ;))
    Hoe was het werken vandaag? Volgens mij heb jij echt wel lol in je werk, heerlijk is dat!
    Ik moet trouwens inderdaad naar mijn lijf luisteren, maak iedereen hier maar boos door het niet te doen en ondertussen wordt het heel snel veel erger, dus ik zal wel moeten luisteren! Morgen ga ik de fysio bellen, eens vragen of ik niet wat kan doen….
    Ik zag Derona jou complimenteren met je buik, dus heb ook weer even gespiekt, wat is ie al mooi! :D
    Wat jammer dat die ene fokker je geen pup wilde verkopen… Het is wel duidelijk een fokker die hart heeft voor zijn dieren. Je gaat morgen toch naar een andere fokker?

@ Zen: Meiske, ik wil je heel veel succes wensen in je zwangerschap. Maar jij hebt wel een goede reden om niet zo vaak hier te zijn. Kom je wel nog af en toe langs dan?! Liefs!

@ MerleQ: Wat ontzettend belachelijk zeg, van die toeslag! Ik heb niet gereageerd omdat ik de puf niet had om het uit te zoeken. Echt niet normaal… je studeert, dus je hebt zowieso al minder inkomen en dan zou je ook nog eens extra gekort worden?! Heel raar….Ik dacht dat het zo was dat de werkgever van jou man dan dat ene deel ook op zich moest nemen…

@ ChantalK: Wat fijn dat Luca zich weer wat beter voelt! Hoe was het vandaag op het doopfeest?

@ Birthe: Oh meid, wat leuk dat jullie al zoveel uitgezocht hebben!

@ Patrieske: Zo ziejemaar weer, ieder nadeel heeft zijn voordeel ;) Alvast veel plezier en gefeliciteerd met je mannetje! :D
    Hihi, kun je niet gewoon beter toch trouwen met Mart ;) Is het probleem van het erkennen ook opgelost :)
    Wat een akelige dingen moeten mensen toch meemaken zeg, dat gun je je ergste vijand nog niet…
    Bedankt voor je lieve berichtje!

@ Taby: Heel erg veel succes vandaag met werken! Dat zal niet meevallen als je zo misselijk bent. Heel veel sterkte daarmee meid!

@ Joyce: Ah wat zielig zeg! Mijn ouders hebben 2 Cavalier King Charles en het zijn geweldig lieve beesten. Super te combineren met kinderen, ook als ze nog heel klein zijn. Het is wel veel werk om ze op te voeden, want ze hebben een eigen willetje en gebruiken hun oren alleen als zij daar zin in hebben ;) Maar ze doen geen vlieg kwaad en zijn super aanhankelijk… Mijn hart breekt als ik zo’n verhaal lees…
    Veel plezier met werken vandaag!

@ MerleQ: Ja, GEFELICITEERD met je 20 weken! Oh wat gaat het toch allemaal snel he meid! :) Nu lekker aftellen, jippie! Ik kan ook niet wachten tot we ons kleine drukke mannetje in onze armen mogen houden… *zwijmel*

@ Derona: Oh meid, bedankt voor je berichtje! Ja, dat is altijd weer afwachten, maar ik ben blij te horen dat jullie er zo tevreden mee zijn!

Zo, en nu even de fysio en de huisarts bellen, want de pijn wordt hier met de dag erger, ik geloof nooit dat dat goed kan zijn…

18. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    Hey goedenmorgen meiden,

ben er afgelopen weekend heel weinige geweest omdat ik eigenlijk (te) druk ben geweest.

Die dingen had ik al wel allemaal al gezegd, dus dat ga ik nu niet nog een keer doen.

@ Yvette: wat zei de huisarts?
    Wat lief van je mannetje zeg!

@ iedereen die de 20 weken al gehaald heeft: GEFELICITEERD! :D:D:D:D

Ik ga nu even liggen, want ga vandaag echt helemaal niets doen. Vanavond bij mij ouders eten (Andres is hele week weg) en daarna op kraamvisite met het hele team bij mijn teamleidster.

Liefs en dikke knuffel,

Patricia

19. KleintjeValentijntje

18 apr 2008
    2.917
    0
    0
    Ergens in Limburg
    Zo, huisarts gebeld en ook de fysio. Fysio belt binnen 2 dagen terug voor een afspraak en het zou eens goed kunnen dat er een botje verschoven is :S Dat idee vind ik helemaal niets, maar ik ga me niet voortijdig al druk maken. We zien het wel...

Patricia, veel plezier bij je ouders vanavond! Altijd gezellig, lekker bij je ouders eten :) En rust ze lekker uit vandaag, dat ga ik ook doen ;)

20. Nettie

Nettie Fanatiek lid

14 jun 2007
    4.016
    0
    0
    Verzorgende IG
    ergens boven in Nede
    hi allemaal,

Net bij de vk geweest, stond niet op de lijst maar vergeet het elke keer aan te passen.... maar alles was prima, hele lage bloeddruk, wat wel vrij normaal schijnt te zijn deze periode van de z sch en verder bm lag goed en hartje klonk prima. ze wegen bij ons niet dus weet niet hoeveel ik nu weeg.

Verder ben ik zelf wat grieperig, hubbie had het zaterdag en zondag en is nu goed verkouden en nu begin ik dus....Ws gaat dochterlief er ook nbog achteraan watn die was vanochtend na het wassen en aankleden al compleet aan de latten, lag gewoon bij mij op schoot en op de bank tegen me aan te hangen. Gelukkig wilde ze wel gewoon nar psz, maar ze zal straks wel kapot zijn. Net als paps en mams....Gaan lekker het grote bed opzoeken vanmiddag denk ik maar.....
    Hebben druk weekend achter de rug, wel leuk met een wat minder momentje gister toen ik me eventjes onbegrepen voelde door de hele wereld en dus even flink heb lopen janken (op verjaardag van zwagertje....das balen!) maar goed...Kan ook nog niet echt zeggen dat ik me nu wat beter voel maar goed, ga het niet helemaal uitleggen is een lang verhaal en eigenlijk weet ik ook niet wie dit allemaal lezen (heb geen zin in dat bekenden het hele verhaal ook horen...) dus hou ik dat wel even voor me, gelukkig kan ik er wel met hubbie over praten, die begrijpt me gelukkig, dus dat scheelt al de helft. Maar goed verder wel een gezellig weekend gehad alleen was heel druk voor mij en ook voor dchter dus ook niet gek dat wij kapot zijn...

Wilde even een foto opzoeken van onze kinderwagen, maar dat zal ik later eventjes doen als ik op onze andere computer zit, daar staan alle foto's op. Op internet kon ik de onze niet terug vinden dus vandaar. Ga wel even zoeken of in ons eigen fotobestand nog een foto ervan zit, we gebruiken gewoon die we bij dochterlief ook gebruikt hebben. Het is een mutsaerts trans4mer. 4 wielen, erg mooi, gebruik em nu nog voor dochter in de wandelwagenstand, dus hebben er behoorlijk lang plezier van gehad met haar. Straks een stepje vragen als kraamkado, zodat dochter erbij kan staan en niet altijd hoeft mee te lopen.

Verder nog steeds niet bezig met de babykamer. In zoverre we hebben al wel opgeruimd alleen de slaapbank die er nu staat kunnen we niet kwijt, hebben em op marktplaats staan maar er is nu 1 bod van 25 euro op en dat vind ik toch iets te weinig.dus hoop dat er nog een hoger bod op komt. Of heeft iemand van jullie er belang bij...haha geintje!

Zodra die bank weg is en hubbie weer normaal functioneerd (mag nog steeds niet zwaar tillen...das lastig met een kinderkamer maken...) en mn paps en mams weer terug zijn uit Canada zodat die misschien kunnen helpen met behangen kunnen we verder.....ach we hebben nog wel even...al gaat de tijd wel snel....nu al bijna op de helft....gaan al bijna aftellen hier, nog een paar dagen en dan gaan we ipv naar de 20 weer van de 20 af...heerlijk! Gaat echt snel! Soms leuk soms ook wat minder moet ik zeggen maar goed..

Ik ga er maar weer mee ophouden, zal eens kijken of ik binnenkort weer eens wat puf heb om te reageren op jullie, heb echt een beetje het idee wat egoïstisch te zijn kent iemand dit gevoel? Heb ook weinig zin om iets uit te voeren, geen zin om met vrienden te bellen of msn-en, geen zin om met zussen te bellen of weet ik wat...heb alleen zin om thuis te zitten, mn eigen nestje....echt een stom gevoel vind ik het maar kan het echt niet helpen....

oh ja zal zo nog even nieuwe foto plaatsen, heb zaterdag weer een buikfoto gemaakt.

fijn dag allemaal en tot gauw!

Deel Deze Pagina