Laatst las ik wat over een ruzie hier in de stad.. Was in een buurt.. De dader had het slachtoffer meerdere malen neergestoken ofzo.. Ik weet het niet meer precies wat ik had gelezen.. Maar las dat die jongen was overleden van de week.. Maar nu lees ik dat die jongen euthanasie heeft laten plegen.. Daar schrok ik wel erg van.. Zal het stukje even opzoeken en dan even lezen in de krant.. Gatver, hoe erg voor die ouders van het slachtoffer? Blegh!
@ Shanice: Welkom hier! En gefeliciteerd met je zwangerschap meid @ Joyce: Ah, jullie wisten het al Ach, wel leuk zon klein meiske erbij Wel een akelig verhaal van die jongen jah
@ Joyce1983: Gefeliciteerd tante Joyce! Wat leuk! Hoe heet hij /zij? Vervelend van je werk.. Maar daar kan jij ook niets aan doen, al heel knap dat je gaat werken! Hoe kan dat nu van die vissen? Wat zielig... @ LadyInRed: Leuk dat het kamertje al af is. heb je foto's? @ Sjansie: haha, fijn dat je weer naar buiten kan kijken! Gefeliciteerd met de 20 weken en geniet straks van de echo! @ Chantalk: Veel plezier met het inrichten van de babykamer, wat een feest! Fijn zeg, dat Luca zo goed slaapt. @ Joyce: bah wat een akelig verhaal zeg... Zo.. nu even boodschappen doen.
Nou dat kun je wel zeggen.. Echt heel appart.. Nu staat er in de krant dat hij daar niet voor heeft gekozen.. nou ja, ik snap er niets meer van.. Maar hoe dan ook, heel erg sneu voor die familie
@ Birthe: Karmen of karen.. Zover ik van m'n moeder heb gehoord.. Dus dat moet ik even afwachten En we hebben geen idee hoe het komt dat die vissen dood gaan, maar dat houd je toch met een nieuw opgestart aquarium.. Vandaag gaat de helft er uit en nieuw water er in.. En dan even afwachten.. Ja, dat van m'n werk.. Nu je daar over begint.. Serieus ik had het er nog met m'n moeder over.. Ik heb er voor gekozen tot 4 weken door te werken.. Maar m'n moeder zegt zelfs dat ik die 15 weken niet eens volhoud.. Nou ja, woensdag fysio dan horen we het wel.. Want dat is gewoon niet zo leuk natuurlijk.. Kon alweer niet liggen, zitten en staan.. Maar goed, morgen nog even werken en dan ben ik vrij tot zaterdag
Hai meiden Nou ik ga even verder nu met reageren,heb Noël om 15.00 van de creche gehaald en die zit met mart in de voortuin te poetsen,nu moet de voortuin ineens netjes want zijn fam komt woensdag he,hahahaha hoezo schijnheilig hahahah........maar goed ik ben er wel blij mee,kan hij niet vaker jarig zijn.........ik ga daalijk aan het eten beginnen en dan weer wat liggen...........Zijn broer is de zolder de naden dicht aan het smeren dan kan het over 2 dagen text worden en de vloer erin en dan is de zolder af gelukkiggggggggggggggggggggggggggg................. @ Zen.....Welkom terug meid ..........Meid dat is toch wat anders als je aan het verhuizen bent,als je wilt blijven dan blijf je toch?.....Hoe gaat het met de verhuizing? @ Birthe ................Lekker dat je alles hebt uitgezocht meid,Nou je hebt mooie spulletjes gekregen zeg ,Wat lief dat je zo zwijmelt bij het kastje .........Ja he ik voel me ook echt heel trots .........Zo meid dan zal je het wel nodig hebben gehad ........Nou ik heb er gelukkig gene last meer van gehad,de smaak is een heel eind weg alleen heb ik erge hoofdpijn ... @ Sarake.......Jammer meid,misschien kan je ons zo nu en dan wat laten weten ? @ Female......Ja ik vind dat wij het toen echt goed gedaan hebben ,OKe dat is dan wel jammer,maar het zegt wel iets over de fokker vind je niet : ,ik zou dat zelf niet doen,maar goed dat is voor iedereen persoonlijk....... @ Taby.......Rot meid dat je misselijkheid weer terug is ......Wat leuk dat je box al staat meid,dat maakt het ineens ook weer echter he ... @ Yvette........Gefeliciteerd met je 21 weken .........Prachtige wagen meid en lekker handig zo alles in 1 ......Ahhhhhhhh wat lief,geef hem maar een dikke zoen van mij hahahaha,dat is goed meid en hopelijk blijft hij zo lief ...........Nou ik ben benieuwd meid .......Bedankt alvast.......Hahahha dat zei ik ook,maar hij doet dat echt niet,hij is zo tegen trouwen,vind het echt grote onzin .........Nee inderdaad ..........Niets te danken meid,ik ben blij om te lezen dat het weer helemaal goed zit tussen jullie .........Ik heb alleen erge hoofdpijn,maar dan pak ik daalijk wel een pilletje als het met liggen niet overgaat..........Tnx ben echt heel trots,het kleine begin is er .........Oke gelukkig maar en fijn dat je daar vrijdag al terecht kan........Nou inderdaad,gelukkig maar,dan kan je daar wat geruster om zijn he........
Joyce, ik heb er straks overheen gelezen, maar ik zie nu dat al jullie vissen dood gaan... enig idee hoe het kan? Wat zielig...
Misschien waren ze ziek.. Maar het kan ook door het net opgestarte aquarium zijn.. We gaan eerst zien of water verversen helpt.. En anders dan moeten we maar weer nieuwe kopen Grapte ze ook nog bij de intratuin, de bon is garantie voor de vissen.. En ik zei nog, als ze doodgaan kom ik ze terug brengen.. Er zwemt bijna niets meer.. Hahaha! En ik ga echt niet terug met die beesten..
Patrieske, echt jammer dat hij niet wil... maar jah, dan is er ook gewoon niets aan te doen... Sterkte nog voor vandaag en ik hoop dat je je snel beter voelt!
@Joyce1983 zijn ze allemaal tegelijk doodgegaan of 1 voor 1 ik zou als ik jullie was wel alles goed schoonmaken,schoonwater helemaal,als er stenen in zitten alles uitkoken, want als er wel een ziekte in zit,dan krijgen jullie nieuwe vissen het ook, pffff niet leuk he
Ze worden allemaal 1 voor 1 dooig Ze gaan dus 1 voor 1 dood.. Heel appart.. Maar het ging goed, tot liefje er zeezout in deed vanwege een vis die een plek had.. Nou ja, de vissen die er nu in zitten lijken het naar hun zin te hebben dat is belangrijk genoeg.. er zit nog niet voor capitalen in dat bakje..
Ben er weer van tussen.. Zal het aanrecht leeg ruimen.. Troep.. Alles is daar heen verplaatst lijkt het wel.. En de gang enz moet nog gezogen worden.. Maar dat kan na het eten wel.. Bezoek komt pas vanavond om 8 uur half 9.. Sorry, ik ben niet zo poetserig en ook geen opruimer en schaam me er ook niet echt voor Daar schaam ik me dan wel weervoor.. hahaa!
Normaal kan zout wel,maar je moet wel zout zonder jodium nemen,is dat ook met zee zout. hopen dat de andere wel blijven leven
Even grappig: Misschien doe ik het wel fout, maar ze zeggen ook wel eens dat maanstanden bepalend zijn bij de geboorte van kinderen... Ik heb even uitgerekend en mijn menstruatie was 1 dag na wassende maan, dus hij zou dan 9 wassende manen daarna geboren worden en dat is op 3 januari. En dat is weer de geboorte datum van mijn oma*
@ Derona....Ja goed he,hij glundert helemaal toen ik het doorgaf,heb er zelfs het dansje vand e smiley bij gedaan hahahah ..........Ja erg is dat he,de tuin is nog niet zo netjes geweest van het hele jaar @ Joyce.....Meid ik snap dat je dat rot vind,maar jij vraagt ook niet om die pijn ..........Gefeliciteerd met je neefje of nichtje,dat kon ik er niet uithalen ......Nou het is helemaal weg nu,hoop dat het eenmalig was ,jeetje het komt dus wel voor,heb je er vaak last van gehad,en was het toen opeens weg : ,ja ik raakte in paniek(daar ben ik helaas goed in) ..Rust lekker uit meid.......Goed zo meid,dat je in ieder geval van je af gaat bijten,ik hoor het wel als ik iets voor je kan doen : .......Heb je nog wel wat kunnen rusten van het weekend : ....Het is nog even afwachten hoe en wat met de Baan van je vriend,ik hoop dat jullie snel iets weten......Dat is inderdaad heel erg meid,ik denk daar soms ook weleens aan,als ik denk wat wij wel eens mee maken op stap,dan ben ik erg bang voor mijn kids later........ @ lady in red.....Leuk dat het zo leuk was met je ouders...Fijn dat jullie helemaal tevreden zijn,en dat het leuk is geworden ,leuk het nemo thema ben benieuwd heo alles staat als hij daalijk helemaal in is gericht ..........Wat fijn dat het allemaal geregeld is met de baan van je man...........Het is inderdaad een bijzonder boek ,het heet Engelenkinderen,en bij Yvette en sanne heb ik in het kort geschreven waar het over gaat,ik heb er hier niet veel over gezegd wat er met Zoë* is gebeurt omdat ik andere zw mama's niet bang wil maken,Zoë* heeft 2 sites daar kan je lezen wat er is gebeurt met haar,ze heeft 5 dagen geleefd,en is overleden doordat de gyn te laat zijn besluit nam,mocht je het willen lezen dan zal ik je de sites geven,als je ze liever niet leest dan heb ik daar alle begrip voor.............Ik heb dit forum pas ontdekt met deze zw..............Mocht je het boek willen dan moet je even een pbtje sturen met je mailadres en dan stuur ik je de bon........ @ Chantal......Hahahahah nou meid wat fijn dat je weer naar buiten kunt kijken ...........Gefeliciteerd met je 20 weken ......Ja dat zei de Ha ook al,mijn misselijkheid begint nu gelukkig wat te zakken ,en ik had het nog nooit meegemaakt,zo maar uit het niets dan .......Bedankt voor de knuf meid...........Hahahahah ja als ik nu terug denk,denk ik wat gek zijn wij hahaha,maar het schijnt normaal te zijn lees ik wel @ Nettie.........Wat fijn dat alles goed is met de kleine ......Veel beterschap meid.............Wel fijn dat je er me je man over kan praten,dan kan je in ieder geval je hart luchten.......Ik zal voor je duimen dat ze een mooi bod op je bank uitbrengen .........Als dat je gevoel is meid dan is dat toch zo @ Iuno....Bedankt dat je dat hebt gedaan,en ik ben het er mee eens hoor meid.........Dat is ook zo wat je zegt,maar je merkt dat er steeds minder komen ..........Nou ik moest echt huilen,ik heb dat nog nooit meegemaakt,maar in zoverre is het bloeden gestopt @ Goofychick....Ik heb net mijn neus heel voorzichtig genoten en had geen bloed meer gelukkig...........Let wel op he meid,met die harde buiken....... @ Jessica 83........Wat leuk dat je die kleine nu ook aan de buitenlant kan voelen,geniet ervan meid ...... @ Journey.......En heb je leuk geshopt,en voor een jasje geslaagd?........Dat klopt dat had ik bij Zoë* en Noël ook......... @ Rima......81.........ben je ook geslaagd voor een winterjas meid?
Good day all, Even over de lijst. ik persoonlijk zie het niet zo zitten om op te splitsen eigenlijk. Dit is nu eenmaal een forum waar heel veel meiden zitten en ik denk dat je niet kunt zeggen, die wel en die niet. Want wie gaat dat dan bepalen? Lijst opschonen is wel goed denk ik, en al helemaal als mensen zelf al aangeven dat ze wel van de lijst af willen.
@Shanice: gefeliciteeerd en welkom hier! @ Yvette, mijn foto's zijn al binnen maar ik ben nog aan het selecteren, mijn hyves adres met de foto's volgen snel. Verder heb ik me vandaag opgegeven voor zwangerschapsyoga op aanraden van een bijna of misschien nu wel mama en mijn schoonzusje. Beide vonden ze de gym maar niks, veel ongemotiveerde mensen en weinig informatie. Bij Yoga leer je allemaal manieren om je weeen op te vangen je rugpijn te verzachten etc etc....en veel meer te ontspannen en in contact te komen met je kind. Ik zal al te twijfelen dus nu is het rond. Wel heb ik voor een vaste groep gekozen, waarmee je begint en ook eindigt, elders was het doorlopend en dat vind ik niet fijn.....zwijmel. Ga nu naar mijn schoonzusje en petekind toe, geboortekaartjes helpen klaar te maken. x