Januari 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Sophie, 27 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    @Sjansie....heerlijk die echo! Je kan een programmaatje ifranview downloaden en daarmee kan je de foto's ook verkleinen werkt eigenlijk heel simpel. (als het hier niet lukt)

Ohhhh ben zonet weer bij mijn neeftje geweest, en heb hem de trap afgedragen omdat de paps mams even moest helpen de trap af......ffies vond ik het eng maar zo leuk!
    En die kleine van mij was druk in de weer toen ik bij die kleine was. Zou die het door hebben dat zijn of haar neefje daar ligt?

2. Iuno

Iuno Bekend lid

12 feb 2008
    955
    0
    0
    Ik snap je helemaal meid! Ik zou ook gek worden van die onzekerheid... *knuf*
    Hoop dat ze de boel toch nog op tijd zullen opleveren! En idd is het misschien geen gek idee een extra potje aan te leggen om het e.e.a. aan werk uit handen te laten nemen t.z.t....

3. ramona0309

ramona0309 Niet meer actief

hi...

Ben ik weer ff...

Over die Jack russels... ik denk dat dit ras ook kapot gefokt
    wordt door slechte fokkers... en dat ze daarom misschien kind-
    onvriendelijk worden....
    Is in het verleden bij meer rassen gebeurd...

JOyce1983
    Mijn broer heeft zo'n groot hoek aquarium, en als hij nieuwe
    vissen koopt, zet hij deze altijd even apart en geeft ze een
    behandeling voor "witte stip", een of andere ziekte die in het
    verleden al vaker er voor gezorgt heeft dat alles dood ging.
    Zijn druppels ofzo die je in het water kan doen....
    misschien handig om dit ook te doen?

Yvette
    Tjeetje... jij 3 januari dan en ikke 29 december... is de verjaardag
    van mijn oma... (de oma die ze gevonden hebben op de dag dat ik
    bevallen was van mijn zoon... ze heeft nog wel even geleefd, maar
    zou wel raar zijn, dat mijn ene kind komt op die dag, en de andere
    op haar geboorte dag)...
    Wassende manen?

Over de lijst
    idd diegene die niet gereageerd hebben, mogen er wat mij betreft ook
    af.... Splitsen vind ikzelf weer zonde... want hoe maak je die groepjes?
    en je reageert ook op onderwerpen die je aanspreken....
    Je mag hier trouwens op dit forum niet splitsen toch?
    over een tijdje buddies koppelen is wel handig... dat we kunnen
    smsen als het zover is en je niet achter de pc kan....

Tacha
    Het gebeurt wel vaker.... dat het toch een knulletje/of meisje is
    Zou wat zijn...! Mijn broertje zou ook een meisje zijn
    volgens de echo bij 20 weken! alleen de vruchtwaterpunctie
    wees anders uit... anders had mijn moeder ook dat probleem gehad!
    Maatje 74.... wel rekening gehouden met het jaargetijde?
    Zelf van kraamvisite kleertjes gekregen die mijn zoontje nooit
    gedragen heeft.... winterkleren in de zomer... of andersom!

Merleq
    Was laats een debat op tv..
    Want ouders kregen namelijk een vergoeding voor de kinderopvang,
    terwijl zij zonder kinderen met vakantie waren!
    Dit "misbruik"willen ze idd voorkomen en dus de regels aanscherpen.
    Vind dit zelf eigenlijk niet zo gek, in bovenstaande gevallen.
    Alleen zijn anderen weer de dupe omdat de slechte misbruik maken.

Sjansie
    Gefeliciteerd met je goede 20 weken echo!
    Heb je de foto's ingeschand.. en is het nu een windowsafbeelding?
    Moet je hem even omzetten naar Jpeg....en dan eventueel nog verkleinen
    Windows-afbeeldingen pikt deze site niet... was ik ook al achergekomen...

Patrieske
    Tjeetje... gatver... zo wakker worden is echt wakker schrikken!
    Doe je rustig aan?!
    en in de gaten houden hoor! Zeker als het niet snel stopt..!

Merleq
    Zou helemaal gek worden van dat uitstellen....Zeker omdat je rond
    die tijd op knappen staat....
    Doe je zo je best om alles klaar te hebben en alles te regelen
    Zit je met dat gezeik te kijken...
    Tja kun je dan wel een vergoeding voor krijgen, maar alle stress
    die het veroorzaakt!

Roos80
    Lijkt me pas eng als ik de 20weken echo niet gehad heb.. en dan moet
    wachten tot de bevalling..
    Nu heb ik tenminste de bevestiging gehad dat alles (tot zover
    ze kunnen zien) goed is...
    en tja.. er zijn ook dingen die VOOR de bevalling te verhelpen zijn..
    of ligging placenta etc...
    maar is jouw keuze natuurlijk....

Hoop dat ik zo ff genoeg gereageerd heb... al zag ik dat er alweer nieuwe berichten stonden..... kan jullie nu niet bijhouden hoor...

4. ramona0309

ramona0309 Niet meer actief

Nog even over mezelf.....

Mn bekken hobbelt opeens bergafwaarts....
    Ging vandaag met mn vriend naar de supermarkt... 5 minuten lopen... en was kapot toen ik thuis kwam.....
    Zit echt iets niet lekker.....

Verder zijn we uit de namen..... en ben ik al bezig met tekstjes voor geboortekaartjes......
    Zit te denken om erop te zetten:
    "wij genieten graag eerst even alleen van ons kleintje
    Bezoek vanaf...... (datum).. en dan na een seintje...."...

Al heb ik express nu al op mn hyves duidelijk gemaakt, dat we de eerste dagen voor onszelf willen hebben......

Vrijdag trouwens mot met mijn schoonmoeder gehad....
    We zijn daar een half uurtje langsgeweest.... heb ik het weer gehad voor een tijdje... hoop ik...
    Was me allang opgevallen dat ze de naam van mijn zoon verkeerd uitspreekt.... of dat ze er haar eigen naam van gemaakt heeft.....
    Had dus tegen mijn vriend gezegd.. is het je ooit op gevallen dat....
    nu viel het hem ook op..... en hij sprak haar daar dus op aan!
    Ze ontkende dat ze de naam verkeerd uitsprak, maar versprak zich daarna gelijk weer.....

Vind het trouwens raar dat ze de naam verkeerd uitspreekt.... want je zegt het precies zoals je het schrijft....
    Heb zelf het idee ze dus ook inspraak wilde hebben in de naam, en hem daarom bewust op haar manier uitspreekt.....
    pfffff..... mens wordt steeds gekker! of er valt me steeds meer op.... sinds mn ogen geopend zijn!

xxmona

5. chantalk

chantalk Fanatiek lid

Roos, ja dat kan ik me wel voorstellen. Maar in sommige gevallen is het beter als je van te voren weet dat het niet goed zit.
    Zo zijn ze bij een collega van manlief er toen achter gekomen dat het kindje een waterhoofdje had, open ruggetje en nog een aantal dingen die niet goed waren. Hij zou het nooit redden als hij geboren werd. Ze hebben toen besloten de zwangerschap te beindigen.
    Dit zijn dingen die je liever niet hoort als je zwanger bent, maar het is wel de realiteit.
    Het lijkt me ook vreselijk je zwangerschap uit te dragen en er dan bij de bevalling achter te komen dat je kindje het niet zal redden.
    En het blijft altijd moeilijk om te horen dat je kindje niet gezond is, maar zo kun je het wel 'rustig verwerken' (voor zover dat gaat natuurlijk) en sta je na de bevalling niet voor verassingen.
    Maar je moet het natuurlijk helemaal zelf weten wat je wil ;)

Iuno, zie op je banner dat je zoontje bijna 2 wordt?! Leuk! :D

6. Female

Female Niet meer actief

@ Yvette
    Mooie wagen zeg! :D. En lief van je man! (Ik wacht nog op de volgende foto's!)
    Lekker veel dieren hebben jullie! Gezellig.
    Werk was goed, maar 5 uur, is te doen he. Vind het ook leuk hoor, niet altijd, soms is het wel erg saai, maar het is gewoon fijn omdat ik me er nuttiger door voel en geld verdien ;) .
    Ja opzich jammer dat die fokker niks wilde verkopen, maar het is niet erg als we er moeite voor moeten doen. Als we willen hebben we morgen een hond, bij wijze van, maar dan moeten we even op MP kijken, en das nou juist wat we niet willen. Een hond haal je voor heeeel veel jaren in huis, dus een poosje langer zoeken is dan ook niet erg, denk ik dan.
    Morgen idd naar de fokker, zij hadden nog 1 reutje. Ben heeel benieuwd! ;)

@ Journey
    Thanks voor je advies over aanschaf van een ouder (jong) hondje.
    Ik heb er nog over gehad en nagedacht, we gaan dat sowieso niet doen.
    We vinden het risico te groot.
    Daarnaast lijkt het ons juist zo leuk en leerzaam om een pup zélf helemaal op te voeden, vanaf het begin, en je het helemaal kunt laten aanpassen aan jou/je gezin.

@ Joyce
    Ongelofelijk zeg wat een verhaal over die hond :evil:
    Wat een mafkezen waren dat!

@ Patrieske
    Wat raar, van die bloedneus en dat spugen! :confused:
    Hoe gaat het nu met je?

@ Iuno
    Ik ben vast dom :oops: maar wat bedoel je precies met opsplitsen? De lijst splitsen? Of een extra topic openen?
    Je zei iets over Jack Russels, dat ze erom bekend staan niet goed met kinderen te kunnen...
    Maar dat is bij mijn weten juist niet zo! (Tenminste toch overal op internet en alle boeken die ik gelezen heb ;) )
    JR hebben (zoals eigenlijk elke hond maar deze nog extra omdat ze best dominant en pittig zijn) een hele goede en duidelijke opvoeding nodig, maar staan er dan juist om bekend dat ze erg aanhankelijk en toegwijd zijn binnen het gezin. Wel zijn ze naar vreemden soms wat minder vriendelijk. Ze beschermen hun gezin ook heel erg.
    Ik denk eerlijk gezegd dat ik ook niet zou beginnen aan een ras dat erom bekend staat niet goed met kids te kunnen, lijkt me niet slim in ons geval ( :) )
    En hondencursus gaan we idd meteen doen, lijkt me ook erg leuk!
    Jammer dat je niet zoveel kunt wandelen met de hond nu. Gaan jullie nog eens verhuizen dan? Omdat je het over een grote tuin had?

@ Birthe
    Gelukt met klussen vandaag?
    PS uitslapen mag toch, geniet ervan, nu kan het nog!

@ LadyinRed
    Het is nog niet zeker dat we een pup hebben he, we gaan kijken morgen ;)
    Dankje voor je opbeurende reactie, leuk om te horen!
    De link die je gaf doet het bij mij niet, kan dat kloppen?
    Leuk, babykamer klaar!
    En super dat het geregeld is met je man z'n werk

@ Chantalk
    Zal dan denk ik idd komen omdat hij nooit met kinderen is opgegroeid.
    Weet je eigenlijk al iets meer over de hondjes, jullie moesten ze toch weg doen?

7. Female

Female Niet meer actief

Ik stop nu even met reageren, morgen weer. Tis al zo laat en manlief komt net uit zn werk. Nog niet gezien vandaag dus is wel zo gezellig.

Heb van 9 tot 14u gewerkt, en boodschappen gedaan. Het hele huis opgeruimd, schoongemaakt, stofgezogen, gedweild, bedden verschoond.
    Was pas om 22.00 uur klaar.

Slaap lekker vast voor straks!

Liefs

8. Iuno

Iuno Bekend lid

12 feb 2008
    955
    0
    0
    Bedoelde idd 2 'aparte' topics openen dan. Maar alleen als blijkt dat er na 'opschoning' van de lijst nog steeds enorm veel meiden min of meer regelmatig hier beppen. Schrijf nog op een ander forum bij zowel de dec. als de jan. mama's en daar zijn we in beide groepen 'maar' met zo'n 20-25 meiden (waarvan overigens sommigen zich ook al een tijd niet meer hebben gemeld) en dat leest en schrijft gewoon veel prettiger dan met b.v. 40 actieve meiden (gewoon veel beter te behappen)... ;)

Hmmmm.... heb ik me dan vergist... :-k
    Een oom van me (echte hondenkenner) heeft een JR en een Terriër, waar we (vooral) als kind altijd bij uit de buurt moesten blijven van m'n oom, omdat ze anders zouden kunnen bijten...
    Maar zou er natuurlijk ook meer aan hebben kunnen liggen dat wij vreemden voor die honden waren... :-k

Maar iemand schreef het ook al: in elk ras heb je honden met 'verkeerde' karaktertrekjes (zowel positief als negatief), dus zegt een algemene uitspraak nog steeds niet specifiek iets over één bepaald beessie.

Aquility is overigens ècht heel leuk! :D En je hebt altijd 2 parcours, één voor de 'maxi's' (middelgrote-grote honden) en één voor d 'mini's' (dus de kleine hondjes - hordes e.d. zijn dan lager). zijn maar weinig honden die hier geen plezier aan beleven. Als het niets wordt, is 9 v.d. 10 keer het baasje gewoon niet geschiktvoor aquility. :D

Oh ja, wat betreft 'onze tuin': wij hadden vorig jaar dringend meer woonruimte nodig en wilden het liefst een huis met tuin kopen of zelf bouwen. Dit bleek financieel helaas gewoon niet haalbaar voor ons :cry: , dus hebben we uiteindelijk een 3-kamer appartementje gekocht (huren kost (ook) klauwen met geld en je hebt er uiteindelijk niets van en bovendien zijn huisdieren - vooral honden en katten - hier bijna nooit gewenst door verhuurders), met het idee de komende jaren zoveel mogelijk te sparen, zodat we over een jaartje of 5-7 - als dit appartementje hopelijk te klein zal zijn geworden ;) - m.b.v. het gespaarde en de overwaarde op de woning eindelijk ons zo gewenst royaal huisje met 'bescheiden' tuintje (in onze regio vind je nauwelijks grondstukken onder de 600m² 8) )...

9. Female

Female Niet meer actief

@ Iuno
    Dat kan idd kloppen, omdat het de hond was van je oom. Dus jullie zijn vreemden voor hem. Dat is wel vaak zo bij een JR.

Over een apart topic openen, zoals je het uitlegd... Voor mij hoeft het niet perse.
    En mss ligt het aan mij, maar de groep die hier post is toch niet zo heel groot? Als ik ze op 2 handen tel (actieve posters) ben ik volgens mij al een heel eind...snap je?

Hopelijk vinden jullie over een poos een ruimer huis.
    Zijn de huizen daar duurder als in NL?

Z n u gaan we naar bed,

Welterusten!

10. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    @Ramona ja vind je dat een enge gedachten als je geen 20 weken echo zou hebben gehad,bij Délano had je dat helemaal niet 20 weken echo,en heb me nooit echt zorgen erover gemaakt

En stel je voor het heeft een syndroom zou je het dan laten weg halen?en deze vraag is even voor alle meiden hier

11. sjansie28

sjansie28 Fanatiek lid

16 jan 2008
    2.325
    0
    36
    Twentuh
    Goede morgen meiden,

Het zal wel aan mij liggen maar ik snap er niets van met die foto's dan he maar goed kijk wel even hoe ik het ga doen.

@ Ramona dat lijkt me wel leuk zo'n buddy dat was namelijk het eerste wat ik deed na de bevalling smsen hahahaha.
    En handig als mensen zich gaan afvragen waar je blijft terwijl je net bevallen bent.
    Ik vind dat we er nu wel mee mogen beginnen aan gezien wij nu bijna allemaal op de helft zijn ;)
    Ik meld me hierbij aan voor het buddy genootschap hahaha.

Zo ik ga ff de kids naar school brengen zometeen en dan aan de klus moet gaan schuren bleh.
    Laterzzzz liefs Sjansie

12. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
  13. Joyce1983

Joyce1983 VIP lid

8 feb 2008
    6.688
    0
    36
    @ MerleQ: Jeetje, dat is echt slecht nieuws.. Die van jullie ook in januari? Dat komt slecht uit.. Nooit verwahct natuurlijk!

@ Iuno: M'n schoonvader heeft dus ook een aquarium, en wat voor een.. Pffoe die is echt zo mooi :D Maar goed, die zei meteen al dat ik niet raar moest kijken als er vissen dood gingen.. We hebben nu nog 1 gup, 1 blackmollie, 1 koperzalmpje, 1 zwaardrager en 2 rameresies *of hoe hetmag heten en schirjven*.. Jammer dan, we kopen wel weer een nieuwe.. het ziet er alleen een beetje zielig en leeg uit..

@ ramona: Ja ik geloof dat mijn liefje het er al over had dat er stip was, hij zal even medicijnen kopen en dan er in gooien.. We moeten maar even zien wat er gebeurt..

@ Derona: Dan reageer ik maar even op je vraag van een 'syndroom'.. Wij hebben de nekplooi niet gedaan omdat het ons niet uit maakt of het nou een 'syndroom' heeft ja of nee.. Als dat zo is, dan is dat zo.. Ik zou er niet minder om van mijn kindje houden.. En mocht er iets zijn met de 20 weken echo, dan moesten we daar samen uitkomen.. Maar een kindje met een 'syndroom' daar maakten/maken wij ons niet druk om.. Van weg halen is geen sprake!!

@ Iedereen: Mijn tante zegertje heet Karen of Karmen, maar lijkt me dan met een C dus Carmen.. maar heb m'n broertje nog niet gesproken en heb het van m'n moeder.. Ik denk dat ik morgen ga kijken, na de fysio ben ik toch al even op pad.. Dus dat kan dan mooi :)

14. Birthe

Birthe Bekend lid

11 jan 2008
    773
    0
    0
    Goedemorgen!

ALs eerste dit: ik heb gi avond tot 20 januari de lijst wat door zitten kammen en de dames die al heel lang niet hier geweest zijn een pb gestuurd. Wie wil vanaf 20 januari wat dames pb-en? (en eerst even uitzoeken of ze nog geweest zijn.. :p)

@ Iuno: GOh, dat wist ik niet van die vissen en AB. Weer wat geleerd!

@ goofychick: heerlijk he, die kleine beebjes... :) Ik ga zo ook naar een vriendin, even lekker mee tutten met haar kleine..

@ Merleq: Hoe gaat het nu? Heb je al je stress en zorgen kunnen delen met iemand thuis? Bah zeg, echt meer dan vervelend zo. :( knuf

@ ramona: jezus, die schoonmoeder. Wat een mens een zeg. Poeh poeh.. Sommige mensen verdienen echt een draai om hun oren! Leuk dat het geboorte kaartje bijna klaar is en je de namen al weet. Zovr zijn we hier nog niet! Ohw en ik sluit meook aan voor de buddy's!

@ Female: Gelukkig heb ik nog veel kunnen doen gisteren. Kastje stiekem af geschilderd, was nog maar 1 deurtje, (manlief zat te zeuren om de verf dampen, maar heb goed gelucht en het was maar even, lijkt me niet echt veel kwaad kunnen) en nog goed in huis alles opgeruimd, bedden verschoond, was weggeruimd. Dus ook lekker bezig geweest, net als jij. :p

@ Derona: Ik zou ook niet zonder de 20 weken echo kunnen hoor, dan zou ik er niet gerust op zijn. Zeker omdat ik zelf een ziekte heb in blaas en nieren, en daardoor ook zelf soms niet goed vooruit kom. Ik zou het heel graag willen weten, en mocht er een grote afwijking zijn aan het kindje, waardoor zijn of haar kwaliteit van leven minder zou worden en het compleet afhankelijk zou zijn, ja dan zou ik het weg laten halen. Maar down, nee. das niet iets waar ik me druk om zou maken. Hoorde wel ooit van iemand die zei dat als het een hazenlip zou hebben ze het al weg zu laten halen. Daar kan ik toch wel heel rg boos om worden!

@ Sjansie: Veel ahum schuur plezier... :rolleyes:

15. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    Goedenmorgen meiden,

ik hoop dat jullie het niet erg vinden, dat ik even wat minder reageer. Ben de laatste dagen echt heel weinig thuis geweest en dan is het te veel om bij te lezen.

Vandaag ga ik zwemmen met een vriendin en ben dan ook niet eerder thuis als vanavond na het eten bij mijn ouders...

Liefs en dikke knuffel,

Patricia

16. Tacha1987

Tacha1987 Fanatiek lid

14 feb 2008
    2.964
    2
    0
    Thuisblijfmama
    België - Antwerpen
    @ Ramona: Wat balen van je bekken meid :( En over je schoonmoeder: heb al begrepen uit vorige topics dat ze niet zo'n fijn mens is ;) Dat herken ik maar al te goed :D Probeer je er niets van aan te trekken en laat haar gewoon doen. Wel goed dat je man haar erop wees over die naam! Raar dat ze die nu (nog) verkeerd uitspreekt .. Denk dat ze haar manier wss gewoon mooier vindt :rolleyes:

Ik wil ook een buddie-lijst :D Alleen liefst van iemand uit belgie! En ik denk dat dat maar één iemand is, de mama van kynan (denk ik?)

Maar buddies kunnen beter zo'n 2 weken ofzo met mekaar verschillen he anders liggen ze straks samen te bevallen ;)

17. Tacha1987

Tacha1987 Fanatiek lid

14 feb 2008
    2.964
    2
    0
    Thuisblijfmama
    België - Antwerpen
    Oja Ramona over die kleertjes: Heb idd gelet op het seizoen :D Slim van me he ;)
    Maar euh, als het toch een jongen blijkt dat probeer ik de kleren om te wisselen, heb het ticketje nog. En anders hou ik ze bij/zet ik ze op internet .. Please laat het een meid zijn :D!

18. Female

Female Niet meer actief

Ik ga even verder waar ik gister gebleven was :) Doe het gewoon in etappes :)

@ Shanice
    Welkom en gefeliciteerd!

@ MerleQ
    Voor wanneer stond de oplevering in eerste instantie gepland?
    Welke datum staat er op papier?
    En kunnen ze dat dan zomaar verschuiven zonder verdere gevolgen?
    Ik weet nl niet precies hoe zoiets gaat, oplevering enzo. :(
    Wat zei je vriend er verder over? (PS Das nu toch je man?! :) )

@ Sjansie
    Leuk zeg zo'n enthousiast verhaal over je echo! :D
    Fijn dat alles ok was!

@ Ramona
    Tja als je via via een hond koopt, en idd niet bij een goede fokker heb je altijd meer kans dat er iets 'mis' is met de hond. Een fokker heeft veel regels om zich aan te houden, controleerd op bep. erfelijke ziektes e.d.
    Een broodfokkerlet niet zo nauwkeurig op al die dingen, die willen alleen maar zoveel mogelijk geld verdienen... :(
    Dus ik denk dat je jezelf wel zoveel mogelijk indekt als je een hond altijd op een betrouwbare manier aanschaft. ;)

Wat rot van je bekken! Ga je weer bellen om ernaar te laten kijken?
    Pfff je schoonmoeder zit om aandacht verlegen lijkt het wel... Suf zeg

@ Derona
    Ik zou mijn kindje absoluut niet laten weghalen als het om syndroom van down gaat.
    Tuurlijk, het is niet leuk, zwaar en vermoeiend maar heeft ook zeker heel veel mooie kanten!

@ Tacha
    Idd volgens mij verder niemand hier. ;)
    Is goed hoor.
    Ga jij straks trouwens ook 5 dagen in het zh blijven na de bevalling?

19. Tacha1987

Tacha1987 Fanatiek lid

14 feb 2008
    2.964
    2
    0
    Thuisblijfmama
    België - Antwerpen
    @ Female: Ja, dat is idd het plan 5 dagen :) Dan kan ik een beetje rusten enzo voor ik weer naar huis moet ;) Maar als het ziekenhuis tegenvalt, of ik krijg geen eenpersoonskamer, dan ga ik wel vroeger naar huis hoor! We schelen trouwens zo'n 2 weken, dus is perfect voor buddies :D

20. sarake

sarake Actief lid

16 dec 2006
    372
    23
    18
    Bediende
    Hey hey,

Ik sta dan wel niet meer op de lijst maar ik ga hier toch af en toe nog eens iets posten.
    Met de beeb gaat hier alles goed. Men buik is echt al enorm, veel groter dan bij men eerste zwangerschap. Het gaat echt heel hard nu, bijna 20 weken dus weer bijna in de helft.
    Werken vind ik soms wel zwaar nu, wou dat ik al in bevallingsverlof was. Maar dat zal waarschijnlijk maar pas zijn voor +- 20 december.

Overmorgen heb ik weer een echo. Toch leuk om men kleine mannetje weer even op het schermpje te kunnen bewonderen.

Deel Deze Pagina