Januari 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Sophie, 27 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Iuno

Iuno Bekend lid

12 feb 2008
    955
    0
    0
    Hmmmm.... nu zijn ze allebei opeens wel heel groot... :-k

Nou ja, iig echt goed leesbaar zo en misschien dat het zo (ietsje kleiner) dan wèl allemaal in 1 deel past. :D

Maar kijk daar een andere keer naar, nu ff lekker met hond en zoneman naar buiten; het is hier nl straaaaaaaaaaaaaalend weer! :D

2. LadyInRed

LadyInRed Actief lid

3 feb 2008
    282
    0
    0
    @sjansie28: wat fijn dat je weer een voorruit hebt. Goed idee trouwens, misschien moet ik de gordijnen ook maar eens wassen. :)

Owja, de foto's van het kamertje komen wat later. Er staat nog een grote doos met de schommelstoel. Daar moeten we eerst nog even goede verf voor halen. Als die klaar is zal ik zeker een foto maken.

@patrieske16: ik ben inderdaaad erg nieuwsgierig naar het hele verhaal. Je mag me de sites ook in een pb-tje sturen.
    Zo'n introductiedag zal vast erg heftig zijn, wel fijn dat je binnenkort bestuurslid-af bent, dat zal wel wat meer rust geven.

@goofychick: wat leuk dat je zwangerschapsyoga gaat doen. Wij hebben ons opgegeven voor "Samen bevallen". Weer je al wanneer jouw cursus begint?

@roos80: wij doen de 20-weken echo wel, maar ik kan me best voorstellen dat je 'm niet wil doen (ik neem aan ivm de gezondheidscheck?). Doe je nog wel een pretecho of wacht je gewoon tot de bevalling? Ik ben daar veel te nieuwsgierig voor, dus ik kan dat niet.

@Iuno: ik ben ook geen actieve schrijfster (ik schrijf over het algemeen zo'n 2x per week), maar ik vind het wel leuk om alles te lezen. Ook omdat ik dan zo leuk kan vergelijken met m'n eigen situatie.
    Wat leuk trouwens dat jullie ook aguility doen met de hond. Wij zijn er ook nog niet zo lang mee bezig. Het is inderdaad super-leuk.
    En die lijst ziet er erg mooi uit. Als je ruimte wil besparen: dan kan je eventueel ook het jaartal weghalen. Bij mij zijn de rode/roze namen wel lastig te lezen.
    Misschien dat het handig is om de afspraken e/d niet met een plaatje te doen, zodat iedereen het zelf kan aanpassen. Dat verandert namelijk het meest.
    Maar dat zijn voornamelijk details. Ziet er goed uit.

@MerleQ: wat ontzettend #$@! dat jullie huisje pas zoveel later komt. Hebben jullie samen al bedacht hoe jullie ermee omgaan? Ik weet niet of je inderdaad werklui kan inhuren van de boetes? Vrienden van ons hebben ongeveer hetzelfde gehad. Zij zijn uiteindelijk pas een paar maanden later verhuisd en hadden besloten zich eerst op de bevalling en de kleine te richten en daarna pas weer met het opgeleverde huis aan de slag te gaan. Maar leuk is natuurlijk anders.

@Female: misschien dat je inderdaad het volgende in je browser moet typen: http://www.drievisjes.nl/fotoalbum/
    Gefeliciteerd met je pup Levy. Nog 3 weekjes wachten! Lekker is dat dan om iedere week te gaan kijken bij de pups. Dan kan je camera alvast warmdraaien voor januari. ;)

@Sanne78: wat gaaf! Dat is wel genieten zo'n extra lange echo. En dat wordt straks met je man erbij nog een keer genieten van jullie dochter!

@iloveandres: hele slimme oplossing om zo samen een stuk te rijden. Hoe ging het?

Wij gaan vanavond naar de 20-weken echo. Ik heb er veel zin in en ik ben heeel erg nieuwsgierig. Voor mijn man is het extra leuk, want hij kan (nog) niet voelen wat er in mijn buik gebeurd en zo kan hij het zien!

3. ladybug

ladybug Bekend lid

28 feb 2008
    543
    0
    0
    Helmond
    @Iuno: ik vind het een hele mooie lijst zo maar hoop wel dat het 1 lijst kan blijven. Nu staat mooi alle info bij elkaar en hoef je niet naar meedere lijsten of overzichten te zoeken...

@Simply me: super lieve foto!

4. ladybug

ladybug Bekend lid

28 feb 2008
    543
    0
    0
    Helmond
    @Ladyinred: veel plezier vanaaf! :D

5. Mikki77

Mikki77 VIP lid

17 nov 2007
    5.698
    0
    36
    Noord-Holland
    @Sanne: gefeliciteerd met je meiske! :D :D :D
    Hoe vind je vriend het? ;)

@Iuno: mooi lijstje zeg! Ik wacht met smart op deel 3, als 25-januari mama zijnde ;)

6. Mikki77

Mikki77 VIP lid

17 nov 2007
    5.698
    0
    36
    Noord-Holland
  7. ramona0309

ramona0309 Niet meer actief

Al weken loop ik te zeggen dat mijn zoontje in mijn buik veel drukker was, maar volgens mij moet deze kleine zich opeens bewijzen de laatste paar dagen......
    Tjeetje, is het toch net zo'n drukke stuiterbal als de grote broer.......
    Was dan toch stilte voor de storm......?
    of misschien dat ik toch niet alles goed voelde ivm voorliggende placenta....?

Hoe dan ook.... mn rust is afgelopen....
    al was mn rust al sinds vorige zwangerschap afgelopen met de "oudere stuiterbal"........ :)

8. KleintjeValentijntje

KleintjeValentijntje Fanatiek lid

18 apr 2008
    2.917
    0
    0
    Ergens in Limburg
    @ Iuno: Wauw…. Wat een mooie lijst! Ik ben trouwens vorige week zondag 25 geworden, zou je die nog even willen aanpassen?

@ LadyInRed: ook alweer 20 weken! En vanavond de 20 weken echo, spannend! Ik wens je heel veel plezier!

@ Ramona: Haha, ook al zo’n stuiterbal! Hier ook al zo één ;) Hihi

9. Iuno

Iuno Bekend lid

12 feb 2008
    955
    0
    0
    Nou, vind 2x per week schrijven anders wel behoorlijk actief hoor. ;)
    'Minder actief' vind ik als je - over het algemeen - minder dan 1x per week wat schrijft en 'niet actief', als je in principe ècht bijna nooit van je laat horen. Maar dat is wat ik vind. ;)
    Zal idd de data aanpassen en de kleur roze nog wat donkerder proberen te krijgen...
    Van die afspraken is idd ook niet zo'n slecht idee, wat jij voorstelt. Bij deze laat ik het dan aan een vrijwilliger over daar iets duidelijks voor te bedenken, waar iedereen gewoon steeds bij/aan kan. :D

Net ff hééérlijk met zoonlief in de speeltuin gespeelt. Waren er helemaal alleen (zoals meestal), dus hij kon ook lekker doen waar hij zin in had (zover mama dat goed vond, dan :) ). Had het rugstoeltje meegenomen, voor het geval hij te moe zou worden om nog te lopen (is best wel een stukkie lopen, heen vrij stijl naar beneden, dus terug weer vrij stijl omhoog...), maar meneer heeft uiteindelijk dus àlles zelf gelopen! Heen èn terug! =D> Alleen het allerlaatste stukje trap op in het trappenhuis wou hij niet meer lopen, maar ach, dat mag dan hè... :D

Hier overigens niet zozeer een stuiterbal, maar een rauwdouwertje :D . Lijkt af en toe of het er nu al - door de voor- of zijkant - uit wil... 8)
    Zal over een aantal weken dan wel lekker pijnlijk worden. :(

10. Iuno

Iuno Bekend lid

12 feb 2008
    955
    0
    0
    FF wat uitgeprobeerd. ;)
    Kom zo een héél end met de lijst! :D
    Maarre... tegen de 60 namen ga ik denk ik ècht niet redden, ook zònder plaatje niet...

11. RiMa81

RiMa81 Actief lid

20 apr 2008
    131
    0
    0
    Vind de lijst zo ook al super! Mooi gemaakt hoor. Applaus voor jou....

12. Iuno

Iuno Bekend lid

12 feb 2008
    955
    0
    0
    Zo, dit istie dan... :D
    Doe er verder niets meer aan! Totdat we met minder dames zijn, of meer ruimte krijgen van de mods, zullen we het met 2 delen moeten doen, maar is denk ik ook niet zo'n probleem. ;) wil nog iemand wijzigingen, geef ze me dan ajb per PB ff door!

13. Iuno

Iuno Bekend lid

12 feb 2008
    955
    0
    0

@ Yvette: heb je leeftijd veranderd :)
    @ Sanne: heb in m'n PP-bestand 'meisje' staan (komt er dus de volgende keer op)!

14. sjansie28

sjansie28 Fanatiek lid

16 jan 2008
    2.325
    0
    36
    Twentuh
    Hallo,
    De 20 weken foto's staan er in eindelijk hahahaha (Ramona bedankt ;) )

En ja dat herken ik ook heb ook de placenta aan de voorwand voelde in het begin wel iets maar nu poeh ja een stuiterbal hahahaha.
    Echt de hele dag door (met tussen pozen natuurlijk) stampen ,draaien aaien ,kriebelen, schoppen hoe je het ook wilt noemen er zit echt een voetballertje in hahaha.
    Wel heel leuk ik kan al echt contact maken met hem als ik duw dan geeft hij een duw terug hahahaha.
    En nu ook zolang ik nu al zit te typen schopt hij vrolijk mee :D

Oh ja heb ook nog een buikfoto moet hem er nog wel inzetten weet niet of het me vandaag lukt anders doe ik het morgen even.

@ Derona hahahaha tja als je maar wel een telefoon bij de hand hebt tegen de tijd van onze bevallingen ;)
    Als je een nieuwe hebt dan hoor ik het wel dat pb ik mijn nummer.

Ik ga even het eten afmaken heb er nu wel zin in mmmmhhhh
    Kom vanavond nog wel ff loern denk ik :)
    Liefs Sjansie

15. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    @Iuno mooi geworden hoor de lijst =D>

16. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    Hier ging ik ff met de hond naar buiten ze was me zo irri aan het doen,eerst al achter een man aan rennen,en later kwam ze rennent naar mij toe,sprong tegen me been,een hele haal er in van 10 cm
    meteen maar ff de ha gebeld,vanwege tentanus spuit maar hoefde gelukkig niet hihihihi,
    vind zo vaag in mekaar zitten bij een krab van een kat moet het wel,maar bij een krab van een hond niet,maar moest het wel ff in de gaten houden,

17. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    @Sjansie ik heb je gepbt

18. Fleurisabelle

22 jan 2008
    56
    0
    0
    lerares
    breda
    Hallo Allemaaaaaal

Ik ben sinds gister terug uit Florida...inmiddels ben ik getrouwd en op huwelijksreis geweest....
    Jullie hebben veel geschreven, maar dat was natuurlijk te verwachten, haha...
    Ik denk niet dat ik alles kan teruglezen, maar ik hoop dat het met iedereen goed gaat.
    Zelf weet ik sinds 7 augustus dat ik in verwachting ben van een meisje. joepieeeeeeeeee
    Op vakantie hebben we de tijd genomen om een naam te bedenken en dat is gelukt.
    Ik zal binnenkort eens uitvinden hoe ik foto's toe kan voegen. Groetjes Fleur

19. Iuno

Iuno Bekend lid

12 feb 2008
    955
    0
    0
    Welkom terug! :D
    Had PowerPoint nog openstaan, dus heb je meissie gelijk op het lijstje gezet (komt dan bij de volgende update in het topic). ;)

@ Derona
    Ik had me, toen ik net in Oostenrijk was, in m'n vinger geknipt met een schaar (beetje stom, maar ja, kan gebeuren hè 8) ). Werd me toen bij de arts gevraagd of ik tegen tetanus ingeënt was. Op mijn antwoord, 'Volgens mij wel, als kind al' kreeg ik gelijk een naald in m'n arm gestoken...
    Blijkt dat je hier bij elke verwonding waar je mee naar een arts gaat een tetanusprik krijgt, zodra de laaste prik langer dan 5 jaar geleden is geweest. 'Officieel' hoor je je hier dan ook -iig als volwassene - elke 10 jaar te melden voor een opfrissingsprik...

20. ramona0309

ramona0309 Niet meer actief

hi...

Heb weer een nieuwe buikfoto in mn album geplaatst....

Zijn er hier trouwens meer die opeens zo'n gevoel hebben dat de buik "erg omhoog"komt....?
    Merk nu met zitten... als ik wat ineen zit... dan hang ik al op mn buik... uhhh snappen jullie wat ik bedoel?

xxmona

Deel Deze Pagina