Januari 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Sophie, 27 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Journey

Journey Fanatiek lid

3 apr 2008
    3.404
    0
    0
    Wow de lijst is echt heel erg mooi geworden hoor, veel werk zeker?
    Zo nog een dag werken en dan lekker vrij weer 4 dagen ben er ook echt weer aan toe mijn rug gaat het begeven.

btw wie wil mijn buddy zijn?

2. ramona0309

ramona0309 Niet meer actief

Wil best je buddy zijn.... (heb niet zozeer een voorkeur ofzo), maar wij schelen te weinig.... dus niet praktisch...

3. Noushka

Noushka Fanatiek lid

2 feb 2008
    1.601
    12
    38
    overijssel
    Hallo dames!

Ik heb laatst een pb'tje gehad of ik nog op dit topic wilde blijven omdat ik er lang niet ben geweest. :oops: :oops: :oops:
    Ja hoor, dat wil ik wel!

Ik ben de laatste tijd soiezo wat minder actief op deze site, druk, druk druk met de dagelijkse dingen. En reageer hier en daar wel, maar ben hier al heeeeel lang niet meer geweest. Daarvoor mijn excuus.
    Er word hier vaak over van alles gebabbeld, en heb het gevoel dat jullie elkaar best goed kennen. Ik weet nooit zo goed wat ik over mezelf moet schrijven. Bahalve als het over zwangerschap gaat. Ik zal mijn best doen om weer vaker mee te schrijven, want vind het wel leuk om mee te schrijven.

Jeetje, ik zie dat er een heleboel januari mama's bij zijn gekomen :) .
    Allemaal Gefeliciteerd!

Nou met mij (ons) gaat alles goed :). We hebben laatst de 20 weken echo gehad, en we krijgen een jongen!
    De foto's staan in me album :) . We dachten zelf eigenlijk dat het een meisje zou worden, dus we waren flink verrast :) .
    Voor de rest gaat alles zijn gangetje, ben alleen nog vaak misselijk in de ochtend.
    De babykamer is eigenlijk al helemaal af :confused: :) . Ja, heel vroeg met 20 weken, maar wou graag alles op tijd af hebben.
    De kleine is lekker druk. Hij schopt al sinds ik 16 weken was. En nu voel ik hem de hele dag door, echt een druk mannetje. Maar wat geweldig om die kleine te voelen van binnen :D .

Nouja dat was het wel zo'n beetje :). Ik ga nu even een beetje bijlezen op het topic.

Liefs Sisqa

4. Iuno

Iuno Bekend lid

12 feb 2008
    955
    0
    0
    Jep, begin daar (en daardoor van omhoogkomend maagzuur :( ) nu ook last van te krijgen...

@ Journey
    Was idd wel heel veel werk, maar nu het (zo goed als) 'af' is, is het nog maar weinig werk.
    Dus wacht op SimplyMe of ze het idd van me wil overnemen, evt. samen met Derona O:)

5. Journey

Journey Fanatiek lid

3 apr 2008
    3.404
    0
    0
    das wel jammer idd en echt niet praktisch

6. ladybug

ladybug Bekend lid

28 feb 2008
    543
    0
    0
    Helmond
    Is het nu al zeker dat de nieuwe lijst gebruikt wordt? want ik heb zojuist weer een aantal wijzigingen doorgekregen.

7. Re81

Re81 Bekend lid

11 feb 2008
    903
    0
    0
    ff ego: jullie zullen wel denken, vorige week zat ze nog te klagen dat ze verlopig weinig online zou zijn en nu is ze er toch weer, die weet ook niet wat ze wil...

Klopt helemaal, maar ik kan jullie gewoon niet missen! Dus probeer toch zoveel mogelijk mee te lezen en te reageren, maar dit zal vooral op maandag en dinsdag zijn omdat ik dan vrij ben...

Zo, nu snel weer plat, heb ook al zo'n hoofdpijn!

8. ramona0309

Yvette
    Wist niet dat jij zo "ouderwets" was.... (niet hatelijk bedoeld), maar zag dat je je baby "ons stamhoudertje" noemt....

ieeehhhh vind dat altijd zo benauwd klinken....
    Mijn nicht werd zowat verwaarloost toen haar broer als "stamhouder" geboren werd....
    Tegenwoordig maakt het trouwens ook niets meer uit.... want jongens hoeven geen stamhouder te zijn.... Ze kunnen trouwen de naam van de vrouw aannemen en (of) hun kinderen ook naar de vrouw laten noemen...

en meisjes kunnen tegenwoordig ook "stamhouder" zijn als ze hun eigen naam houden en (of) hun kinderen naar hun laten noemen....
    bv zoals Daphne Deckers (of is dit met dubbel 'K"?)

Dus tja of het echt een stamhouder is/ wordt is maar afwachten......

xxmona

9. Tacha1987

Tacha1987 Fanatiek lid

14 feb 2008
    2.964
    2
    0
    Thuisblijfmama
    België - Antwerpen
    @ Iuno: Mooi hoor meid!
    @ Ramona: Mooie buik! En idd mijn buik begint ook naar boven te komen :D En mn kleine meisje laat ook geregeld van zich voelen hoor, echt leuk! Mss dat ik het over een paar maanden minder leuk vind ;)

Wippie maandag echooooo! Kan niet wachten om mn moppie te zien!

Pff morgen een super lange werkdag van 6u30 - 18u!

Wij gaan nu ff friet eten :D Erg slecht maar ozooo lekker!

Smakelijk iedereen ;)

10. Mikki77

Mikki77 VIP lid

17 nov 2007
    5.698
    0
    36
    Noord-Holland
    Ik stel me trouwens ook 'beschikbaar' als buddy :)
    Ik wil er zelf ook graag eentje, al zou het me niks verbazen als ik een dag na de bevalling alweer online ben...ik lig namelijk altijd vanuit bed te internetten met de laptop op schoot, dus als ik me goed voel zal ik dat denk ik na de bevalling ook alweer snel doen. Maar dan denk ik nu even heel positief...voor hetzelfde geld wordt het één drama :)

Ik ben nu trouwens zwaar aan het twijfelen over thuis bevallen of in het ziekenhuis. Ik ben een boek aan het lezen (Veilig bevallen van Beatrijs Smulders) waarin de voordelen van een thuisbevalling worden uitgelegd. Nu is die Smulders zelf verloskundige, dus die is misschien niet neutraal in haar mening, maar ik begin toch steeds meer te voelen voor een thuisbevalling. Mocht het ziekenhuis toch nodig zijn, dan zijn we er binnen 5 minuten want we wonen er praktisch naast. Plus dat je de eerste centimeters ontsluiting toch altijd thuis moet doen, dus waarom niet de klus daar afmaken?

Moeilijk moeilijk... :confused:

11. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    VOlgens mij is mijn laatste spuit geweest toen ik nog klein was,maja het hoefde nu niet,

12. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    @Ramona,ik vind jou buik echt super mooi

13. Mikki77

Mikki77 VIP lid

17 nov 2007
    5.698
    0
    36
    Noord-Holland
    Dat heb ik ook al...ik wilde net op de bank in mijn favoriete houding gaan zitten (met mijn benen schuin opgetrokken), en dat voelde al niet meer lekker *huil* :rolleyes: En als ik voor de pc een beetje in elkaar gedoken zit, wordt er daarbinnen hevig geprotesteerd. Volgens mij heeft hij dan te weinig ruimte of zo...

14. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    @Mikki77 ook al zo mooi buikje,

15. ramona0309

Zullen wij de stap dan maar nemen... en samen in het buddy-bootje stappen? (wij schelen wel wat weekjes)
    Of moet ik je officeel vragen.... ? :)

16. ramona0309

bedankt voor het compliment O:)

17. Mikki77

Mikki77 VIP lid

17 nov 2007
    5.698
    0
    36
    Noord-Holland
    Mag je ook twee buddy's hebben? :oops:
    Ik kreeg net ook een pb'tje van Sanne namelijk :)

Maar lijkt me geen probleem toch? Ik sms/bel/mail/fax jullie allebei wel hoor, gezellig toch :)

Ik zal Iuno even pb'en...

18. winter15

winter15 Niet meer actief

Hoi Meiden,

Bedankt voor de felicitaties!

@Mikki: ik begrijp wel dat je twijfelt over ziekenhuis of thuis, als het thuis kan is dat natuurlijk heerlijk, maar ik ben zelf bang dat ik alsnog naar het ziekenhuis moet in alle hectiek..maar goed..je weet het van te voren toch niet..gelukkig duurt het nog even tot het januari is..
    Mijn vriend heeft echt een ienie-minie drama-queen idee....ach..hij moet even wennen...ben stiekum wel blij met een meisje...iets minder kans op nog een militair... :p

@Ramona: mooie buik!

@Iuno: Crea bea, mooie lijst!

@Simply me: Bedankt voor de felicitaties! zal wel raar zijn als het zaterdag toch een jongetje blijkt te zijn, hihi! Schiet je al op met klussen?

@Yvet: ja, je buikje begint nu echt te groeien, leuk! jij ook bedankt voor je felicitatie!

@Derona: Gelukkig geen prik, tetanusprikken schijnen ook niet erg prettig te zijn, geloof ik!

@Female: OHwwwwww....wat een lieve Pup! nog even wachten..heel veel plezier bij je ouders!

@Patrieske: van harte met je man!

@Lotus: ja, sorry, natuurlijk ook per sms, ik wist het van jou, maar niet aan gedacht.. :oops:

@Tasha: lekker van je friet genieten!mmm

@Journey: wij zitten helemaal dichtbij elkaar met de uitgerekende datum, ook niet echt handig..

En ik ben ongetwijfeld weer heel veel vergeten sorry...

19. Mikki77

Mikki77 VIP lid

17 nov 2007
    5.698
    0
    36
    Noord-Holland
    Dankjewel voor het compliment :oops:
    Mijn vriend vind 'm ook zo mooi, zo lief is dat!

Maar op het werk maakte ik vandaag iets raars mee.. Volgens veel mensen is mijn buik al erg dik voor deze fase (en volgens veel anderen weer niet, dat is ook zoiets vreemds), en toen ik vandaag een collega tegenkwam op de gang keek ze heel fronsend naar mijn buik, het leek wel of ze er afkeer van had. Ze zei er verder niks over. Dat deed me echt pijn, stom he...
    Ze bedoelde het waarschijnlijk niet slecht, maar ik ben momenteel echt SUPERgevoelig voor opmerkingen over mijn lichaam :(

20. winter15

winter15 Niet meer actief

Nou ja?! ze is gewoon jaloers waarschijnlijk..belachelijk!

@Ramona: Haha, nou ja..kunnen we idd misschien met zijn drietjes buddies zijn, ik zit precies op de helft dus het maakt mij niet zoveel uit hoor!

Deel Deze Pagina