Even snel: Alles was in orde bij de medische echgo! Jippie! Geen gedoe met verwijdde niertjes (zoals bij Britt het geval was), maar helemaal oppietoppie. Helaas kon ze niet zien wat het gaat worden (ze durfde er in ieder geval geen uitspraak over te doen). Wij hadden eindelijk besloten het wel te willen weten, gaat ons kindje niet meewerken. Hoewel het wel draaide, ging het direct weer met de beentjes bij elkaar liggen. Nu twijfelen we nog of we een pretecho laten doen om het toch te weten te komen....of het maar een verrassing te laten zijn! Is toch anders bij een tweede, vind ik. Bij Britt wilde ik het echt weten en nu....maakt het eigenlijk niet zo heel veel uit. Maar goed... jullie zullen het wel horen als we het toch willen weten.
Heyhey, ben net gebeld door de praktijkverpleegkundige van mijn huisartsenpraktijk. Volgens haar kom ik er voor in aanmerking en ze heeft me een telefoonnummer gegeven van de gemeente (bij mij dus ook via de gemeente) die ik moet bellen. De kans bestaat dat ze informatie willen opvragen bij de huisarts, maar dit mag gewoon van mij. Hij weet precies wat er aan de hand is, dus. Ik ga morgen direct dus even bellen en dan hoor ik wel hoe of wat. Het is in iedergeval een normaal telefoonnummer, dus hoef ik ook niet 10 cent per minuut te betalen... Voor nu: ik ga naar mijn ouders toe, ga daar eten. Wel weer optijd weg, want wil optijd naar bed. Ben supermoe, maar kon vanmiddag niet slapen... @ 07Britt: gefeliciteerd met je goede 20 weken echo meid! Super! @ Yvette: en? De kaartjes al besteld? Wanneer ga je? Ik moet ze nog bestellen, maar wacht nog even op antwoord of m'n vriendin en haar vriend meegaan of niet. Zal haar zo even smssen. Liefs en dikke knuffel, Patricia
OOHHH meiden moet jullie echt even melden dat ik morgen een pretecho heb ! kan echt niet meer wachten nu , maar toch ook wel weer erg spannend dan weten we hopelijk het geslacht ...... denk dat ik maar om 8 uur naar bed toe ga dan is het eerder morgen hahahaha sorry hoor maar moest het echt even melden dan ga ik nu weer even terug lezen
@ Britt: Wat fijn de echo weer helemaal goed was meid! Misschien dat ze bij een volgende echo wel zien wat je in je buikie hebt! @ Patricia: Ik heb ze nog niet besteld, want volgens mij moet ik ergens zon bon hebben met korting. Wij gaan dan zowiezo zondag de 2e, dat staat wel al vast! @ mamamakka: Oh wat spannend! Hoe laat heb je de echo morgen?! Heel veel plezier in elk geval en ik hoop dat je kunt zien wat je krijgt!
Oh ja, ik wilde nog even zeggen: vanavond gaan we EINDELIJK onze originele trouwfoto's bekijken! En ik heb de nieuwe buikbanden binnen, zo geweldig! 6 stuks, besteld op www.buikbanden.com liefs en tot morgen!
Even een snel bericht, Mijn opa is met spoed in het ziekenhuis opgenomen, mot nu hoop helpen / regelen bij oma en een naar het zkh bij opa kijken. Was zielig, in tranen, hij zei tegen de dokter: ik wil zo graag mijn achterkleinkind nog zien.. Morgen weet ik meer, dus dan horen jullie t van me. -x-
He hier even een ego berichtje van mij....kan niet uitgebreid reageren omdat mijn moeder op bezoek is. Net een pret echo gehad.........alles was goed, geen rare dingen gezien.......alleen ik zou nu 19 weken en 5 dagen zijn maar bij deze echo kwamen we op 21 weken en 2 dagen....Dusssss........... Even de 20 wkn echo afwachten wellicht heeft de kleine een groeispurt gemaakt. Maar belangrijker..... we weten wat het is! Heb een probleem......sommige weten dat ik hier op zit en wil het daarom eigenlijk hier niet neerzetten omdat we het geheim willen houden....das wel kl**** Mocht je dus nieuwsgierig zijn moet je maar even een pb sturen. x
Hey.. ik ga niet op iedereen beantwooroden.. maar ik lees heel veel mee met heel veel moeite.. de afgelopen twee weken was het chaos op het werk.. met gevolg dat k te laat naar huis ga.. terwijl ik nooit overwerk maar ik heb iedereen zn nieuwe buikfotos bekeken! wat zijn die mooi! en iedereen die echos heeft geplaats ook mooi! en gefeliciteerd dames (+aanhang) met wat jullie weten wat het wordt en sommige hopelijk zien jullie het alsnog ik weet niet meer wie precies.. Hier gaat het verder wel goed... ik ga ieder geval morgen genieten van mn vrije dag.. en wat huishouden doen.. en hopelijk nog wat lezen en dan heb ik ook meer tijd en rust om op jullie te reageren wat jullie hierna zeggen. maar buddy is dan wel goed wie wil de mijnes zijn ik val precies in het midden van de maand ik ben nogal onhandig met die dingen overnemen.. maar wie wil mijn afspraken er in zetten? Liefs mir (Lotus)
Heyhey, @ Mammamakka: ow super zeg! Kan me voorstellen dat je niet meer kunt wachten tot morgen. HIHIHIHIH. Veel plezier meid! @ Yvette: als je ze via de website besteld, krijg je sowieso al korting geloof ik... @ Birthe: ik wil je heel veel sterkte toewensen meid. Ik hoop dat alles goed komt met je opa en dat hij je kleintje nog te zien krijgt. @ Goofychick: super dat je pretecho zo leuk was meid! Ben wel nieuwsgierig hoor. Zal je straks even een PB sturen. HIHIHIHI @ Lotus: ik wil jou buddy ook wel zijn hoor. Nu ik in de ziektewet zit, ben ik hier eigenlijk bijna elke dag te vinden, dus dat moet goedkomen. Nu ga ik weer verder met het helpen van mijn vader met foto's bestellen bij de HEMA. Liefs en dikke knuffel, Patricia
ohw nu voor het eerst dat ik haar ook zo voel dat wilde ik even kwijt nus wordt het pas echt En Merleq wij kunnen best wel buddy's zij toch?
Zo, de badkamer/wc zijn nog niet af, maar de wc is bruikbaar en het bad ook! Vanaf morgen mag ik in bad, dan is de kit droog Mijn mannetje is nu de droger en de wasmachine aan het plaatsen, dus ik kan nadat we terug zijn van het foto's bekijken ook eindelijk weer zelf wassen! Waar een mens al niet blij mee kan zijn Verder voel ik me weer enorm duizelig, heb al gegeten, dus daar kan het niet aan liggen... Iemand enig idee wat het kan zijn? (Of het is weer gewoon mijn evenwichtsorgaan en dan moet ik gewoon weer wachten tot het vanzelf over gaat...) @ Birthe: He, meid, wat akelig! Heel erg veel sterkte en ik hoop dat hij binnenkort weer gezond en wel thuis is! Ik zal een kaarsje voor je branden @ Goofychick: GEFELICITEERD meid! En ik heb je even gePB-t! @ Lotus, als je wilt, dan wil ik je buddy wel zijn hoor. Ik ben ook al buddies met IloveAndres, maar als je wilt, dan wil ik ook jou buddy wel zijn. @ Patricia: Ja, dat klopt inderdaad, maar je kunt met een speciale actiebon, 2 kaarten voor de prijs van één krijgen kijk, alle kleine beetjes helpen, dus ik wil best graag die korting En anders gewoon voor 12 euro pp, dat is ook geen groot bedrag!
Hallo meiden, @Derona: Ik heb een paar fototjes in mijn album gezet. Ik haal ze wel weer weg hoor i.v.m. hun privacy (vandaar ook maar geen recente foto's) (misschien een beetje paranoia, maar goed), maar zo kunnen jullie even kijken hoe de kids eruit zien. Zoals je ziet bij mijn oudste zoon zijn de kids in de zomer donkerder dan in de winter. @Ramona: Ja, nu je het zegt... De kleine ligt idd. een beetje eng. Was mij nog niet eens opgevallen. En wat vaag van die zusters, je kleine mannetje "even" meenemen tot de volgende ochtend. Hadden ze toch wel even mogen melden, lijkt mij. Enne, mooie foto zeg! Je hebt echt een mooi buikkie! Ik ken dat "hoger liggen" van de buik ook hoor. Ik voel de bovenste rand al zo'n 2 a 3 cm. boven mijn navel. Is echt hard gegaan de laatste weken, vind ik. Enne (2) nog gefeliciteerd met de kleine van je vriendin en buurvrouw. Enne (3) Ik ben trouwens ook een "stamhouder". Mijn kinderen hebben allemaal mijn achternaam. @Mikki77: Ik ben zelf erg te spreken over thuisbevallen. Ik zou niet anders meer willen. Bij de eerste ben ik poliklinisch bevallen en ik vond het helemaal niet leuk om daar te blijven slapen. Papa ging weg en ik lag alleen met mijn zoon. Dat was voor mij echt een groot nadeel. Ook hij baalde daar heel erg van en heeft zich thuis behoorlijk alleen gevoeld. Ik ben zowiezo al iemand die niet graag ergens anders slaapt. Ik hou van mijn huisje. Maar dat ben ik. Er zitten overal wel voor- en nadelen aan vast. @Sanne: Ja hoor, het gaat heel goed met klussen. Ben niet uit die kamer weg te slaan. Heerlijk om daar bezig te zijn. @Iuno: Ook de afspraken lijst is @Sjansie: Mooie echo zeg, vooral die eerste vind ik echt heel duidelijk. Lieffff! @Yvette: Helemaal te gek dat je kleine man een keer wat beter (niet perfect dus, maar wel beter ) meewerkt voor de verandering! Hij leert het al. @MerleQ: Gefeliciteerd met de mooie echo! \/ @Britt: Jij natuurlijk ook gefeliciteerd met de mooie echo! \/ En wat flauw dat die kleine zijn/haar geheimpje niet wou laten zien. @Mamamakka: Spannend! Ik mag over 1 weekje weer even kijken en ik kan nu al niet wachten... Ik ben benieuwd of die uk van jou wel meewerkt! Veel plezier alvast! @Birthe: Jeetje, wat een stress weer. Zomaar out of the blue?! Phoe, sterkte meid! *Knuf* @Goofychick: Ik ben nogal nieuwsgierig van aard... Dus mij mag je ook wel PB-en hoor. Verder ga ik zo de foto's erin zetten (zie @Derona). Groetjes SimplyMe
Hoi meiden @ladyinred: van harte met je dochter en de goede 20-weken echo! wat fijn! @ramona: misschien kunnen we over een tijdje nog eens hebben over waar we de bevallingsverhalen gaan plaatsen, vind je idee wel goed! en van harte met je nieuwe buurmeisje en het zoontje van je vriendin, leuk hoor! @Joyce: Jeetje..wat een dag heb jij gehad...goed hoor dat je je werkgever gebeld hebt, komt vast goed. Op je strepen blijven staan! @Yvette: Grappig dat je al wat gezichtstrekken zag in je kereltje! veel plezier met je trouwfoto's bekijken en wat voor buikbanden heb je besteld? heb net even op de site gekeken, staan leuke op, maar zelf weet ik nog niet of ik een buikband ga dragen @IloveAndres: en? ken je Jan zijn nieuwe nummers al uit je hoofd..? Fijn dat ze serieus met je aanvraag thuiszorg bezig zijn, hoop dat het allemaal lukt! Waar en wanneer is die beurs dan? Jeetje wel heftig zo'n rolstoel, maar ja..dan kom je nog wel ergens in iedergeval, Echt heel vervelend voor jullie meiden die BI-klachten hebben, Ramona, Yvette en IloveAndres,is haast niet voor te stellen, heb echt helemaal nergens last van behalve erge vermoeidheid, gelukkig maar natuurlijk, maar vind het wel heel heftig hoor voor jullie! @MammaMakka: veel plezier morgen bij de echo! @Birthe: Ach....wat sneu zeg van je opa, nou sterkte en heel veel beterschap voor je opa! @07Britt: ook van harte met de goede echo...ohw spannend, net nu je het wel wilt weten, zie je het niet... je kunt inderdaad nog een pretecho doen. Ik ben zelf ook heel benieuwd hoor zaterdag of het nu duidelijk een meisje is of niet, ik ga dan ook sowieso nog een pretecho laten maken later in de zwangerschap. @Lotus: Niet gaan overwerken hoor! Ik vertik het nu ook, ik vind 36 uur al genoeg op mijn werk en ik stop gewoon om half 6. Logisch toch dat je moe bent! Begint mij nu trouwens ook wel op te breken, zie wel hoelang ik het volhoud, ik ga wel 6 weken van te voren stoppen (omdat ik full-time werk). en Jij? en de andere meiden? Zo, gelukkig mijn werkweek zit er eindelijk weer op, ben er ook helemaal klaar mee voor nu. Ben na mijn werk nog even naar Hennes&Mauritz gereden, ik zoek nog een leuk mini-rokje voor mijzelf, paars of grijs, maar het viel zwaar tegen...(en dan nog presteren om toch met een tas vol terug te komen...haha!)
@Simply-me: Haha, ben ik zeker net te laat om je foto's te zien waarschijnlijk, ze staan niet meer in je album. Leuk trouwens dat je altijd van die grappige felicitatie-plaatjes verstuurd!
Heyhey, @ Yvette: hoe kom je aan dat kaartje dan? LOL. Ben ik wel nieuwsgierig naar, want inderdaad... alle kleine beetjes helpen. @ SimpleMe: over een week alweer kijken naar je kleintje. Leuk hoor! Ben zeer benieuwd! Ik ben inmiddels klaar met m'n vader helpen met foto's bestellen en ik ben inmiddels alweer thuis. Zometeen weer ff de CD van Jan Smit beluisteren. Morgen kan ik onze auto weer ophalen. Hij is weer gerepareert. Ben ik wel blij mee, aangezien ik toch liever wel op gas rijd. HIHIHHIHIHI. Ik wou dat het al morgenavond was, dan komt mijn mannetje weer thuis.... Liefs en dikke knuffel, Patricia
Hallo meiden, de foto's van mijn kids staan erin hoor. @Sanne: Je was net te vroeg! Groetjes SimplyMe