@ Sanne: die beurs is van 30 oktober tot 2 november. Die rolstoel is wel heftig, maar zo kan ik bijvoorbeeld wel de stad in, zonder dat ik mezelf kapot loop. Ben blij voor je dat je weekje werken er weer op zit voor deze week. Leuk dat je toch geslaagd bent bij de H&M. Liefs en dikke knuffel, Patricia
Hallo meiden, @Patricia: jaja, ik mag nog even terugkomen volgende week. De echoscopiste kon bij de 20 weken echo het hartje niet goed van de voorkant bekijken, omdat madame zo lekker wiebelig was. Het zag er goed uit hoor, zei ze, maar ze wou toch nog even een duidelijker beeld zien. Vandaar. Ik maak mij ook helemaal geen zorgen hoor. Enne jij bent een heel klein beetje verslaafd aan Jan als ik het zo lees. @Sanne & Derona & Patricia: ThanX! Het zijn grote banjers hoor! Maar wel heel lief! Groetjes SimplyMe
Ehhhh......uiteraard hoop ik dat er dus bij mijn naam niks wordt neergezet anders ben ik het haasje......bij het totaal kan het wel worden neergeschreven. Lieve reacties die ik heb gekregen via de pb!
Ik hou mijn mond. :-$ :-$ Beloofd! Hihihi... Enne bij het totaal zou ik het niet schrijven... Als er echt mensen gaan lopen zoeken, komen ze daar vast wel achter, lijkt mij. Of ben ik weer te paranoia... Groetjes SimplyMe
Heyhey, @ SimpleyMe: nee hoor, ben helemaal niet verslaafd hoor. Moet nu gewoon even goed oefenen voor 18 december. LOL. Voel me altijd zo raar als ik de liedjes niet ken als ik op een concert ben van iemand. HAHAHAHAHAHA. Banjers zijn toch altijd lief? Hahahaha Liefs en dikke knuffel, Patricia
@ Goofychick: heb je nog even een PB gestuurd hoor. Was het vergeten ... Liefs en dikke knuffel, Patricia P.S.: ik ga nu GTST ff kijken...
jullie kletsen echt teveel hoor Ik ga niet op alles reageren want 14 pagina's is me echt teveel Yvette, het is mijn nichtje (kindje van mijn schoonzusje) waar jij het over hebt Ze weten eigenlijk nog niet hoe ernstig het is...dat zal over een paar jaartjes pas duidelijk zijn. Nu gaat het eigenlijk heel goed met haar..ze trekt zich op en probeert nu ook langs de tafel te lopen. Wil je buddy wel zijn, maar las ergens verder volgens mij dat je al een buddy hebt? Britt, herkenbaar van die 20 wkn echo...ik kijk er ook erg naar uit, maar tegelijkertijd is het ook erg spannend of alles goed is. Dinky, vervelend van je rugpijn. Als je erg veel last heb mss even naar de ha? Iuno, lijst ziet er erg mooi uit Re81, hoe gaat het met je pijn? Sanne, een meid! Leuk. Gefeli Wat leuk dat je daarvoor gevraagd werd. Zou ik ook meteen gedaan hebben SimplyMe, dank je Volgens mij groeit de buik nu wel sneller..maar ja ben het ook wel weer een beetje vergeten hoe het bij Luca ging Ik ben nu iig wel minder aangekomen tot nu toe. Bij Luca was ik nu 4 kg aangekomen en nu pas 1,5 kg. Leuk aan de slag in de babykamer..wij zijn ook al druk bezig Female, jeah! een pup! gefeli. Wat een schatje...word je toch zo verliefd op?! Yvette, mooi buikje. SimpleMe, wat een lieve foto Derona, heel herkenbaar die bandenpijn...ik heb dat ook als ik met de honden wandel Ramona, hah die eerste bengel van ons was ook zo'n stuiterbal...nu voel ik af en toe de beeb schoppen. Sjansie, mooie echofoto's Fleur, fijn dat de vakantie (en huwelijk gefeli trouwens) geslaagd was. En gefeli met jullie meid. Ramona, wow wat een mooie buik. Ik heb dat idd ook..dat de buik zo omhoog komt. Sisqa, leuk dat je ff aan komt waaien. Gefeli met jullie zoontje Mikki, moeilijk zo'n keuze Hihi ik begin nu ook te twijfelen of ik toch niet thuis wil proberen. Patricia, balen meid dat je je zo slecht voelt Ladyinred, mooi dat de echo zo leuk was. mooie 3d echo's Journey, Leuk dat je de beeb voelt bewegen. Geniet er lekker van. Nettie of journey, maakt mij niks uit wie er buddy's worden hoor Roep maar wie ik moet pb-en. Yvette, leuk dat de pretecho geslaagd was. Hihi grappig heh zo'n mixje. Die 5kg zegt niet zoveel hoor..bij Luca was ik met 18 wkn 4 kg aangekomen..op het eind was ik maar 14 kg aangekomen. 07Britt, fijn dat de echo goed was. Toch een hele zorg weer minder. mamamakka, veel plezier morgen Birthe, och jeetje hoop dat je opa snel opknapt. Goofychick, gefeli met de goede echo. SimplyMe, wow mooie kids heb je. Nettie, ik zie dat Journey en Merleq buddy's zijn. Wil jij dan mij buddy zijn? Of heb je al iemand anders? Anders hebben jullie gewoon pech en moeten jullie wachten tot ik zelf een keer achter de pc kan kruipen (en dat was bij ons zoontje pas na 2 dagen ) hihi Ik zal na de vakantie weer actiever meekletsen hier. We zijn nu lekker aan het genieten van ons 3tjes en heb dan geen tijd om hier te lezen en te reageren...als we straks weer aan het werk zijn heb ik tussendoor meer tijd als ik alleen thuis ben (met Luca dan natuurlijk )
Hallo meiden, Zo ff reageren: @Iloveandres hihihi oefen ze nog enne lekker hoogzwanger naar Jan Smit pas maar op dat je niet omver wordt gedanst ofzo @Mamamakka heel veel plezier morgen bij de pretecho spannend.... @Birthe meid hopelijk is je opa weer gezond en wel thuis en kan hij gaan genieten van zijn achterkleinkind. @Goofychick gefeliciteerd met je goed echo enne heb je een pb gestuurd @Simplyme wat een schatjes ben helemaal verukt op halfbloedjes,zijn zulke mooie kindjes kan me voorstellen dat er een vierde komt hahaha Zo ik ben vandaag weer naar de fysio geweest en ze heeft nu iets met electro gedaan (niet schadelijk voor de kleine) kreeg van die pleisters op en daar zat een draadje aan en toen ze hem aan zette leek het net of er miertjes onder de pleisters liepen. Het gaf wel een rustgevend gevoel maar ja over gaat het pas als de kleine er is dus tot die tijd blijf ik gewoon fysio krijgen. En vanmiddag belde mijn werkgeefster op ivm dat ik een uur per dag moest gaan werken van de bedrijfsarts maar dat vond ze maar onzin en ik hoef dus niet meer te werken dit jaar het uwv heeft mij ziek gekeurd tot aan december en dan gaat mijn verlof in dus.....tijd genoeg hier. Al kan ik heel weinig met mijn arme rug Nou ik ga nu ook even mijn buifoto in mijn album zetten eindelijk hahaha hij is alweer een week oud. En daana ga ik lekker naar bed tv kijken ben er morgen wel weer. Weltrusten voor later en tot morgen liefs Sjansie.
@ Chantalk: als je wilt, wil ik ook jou buddy wel zijn hoor. Ik zit nu toch in de ziektewet en heel de dag thuis. Ik vind het dus niet erg om voor meerderen buddy te zijn. Voor iemand die niet veel wil reageren heb je toch een aardig verhaal neergezet. HAHAHAHA. Liefs en dikke knuffel, Patricia
Hey iloveandres nou niet mijn buddy gaan wegkapen he.... hihihi geintje.... @chantalk: lijkt me een goed idee om buddy's te zijn, zullen we het maar vast zetten dan? Kan iemand dit in de lijst zetten voor ons? Zo maar eens lekker mn bedje op zoeken, morgen weer vroeg dag...hubbie moet 08:40 uur al bij fysio zijn....betekend dat ik ook paraat moet staan want dochterlief is dan ook wakker.....okay effies doorzetten komt vast goed....haha ben zo gewend dat hubbie eruit gaat met dochter zodat ik toch zeker nog een half uur tot een uur kan blijven liggen......zal wel even wennen worden als hubbie straks weer werkt..... Hij blijft komende week nog thuis en wil dan weer gaan proberen de wat rustiger klusjes te gaan nemen op het werk, misschien eerst voor halve dagen....is toch even aanzien, maar als ik het nu bekijk lijken halve dagen het beste voor hem want hij is vandaag even een uurtje in de tuin geweest (grasmaaien, heg knippen en de boel weer netjes maken) en hij was compleet kapot.....dus zal mij benieuwen hoe het gaat.....nog 1 week genieten dus! En dan rustig aan het gewone leventje weer op pikken.....heerlijk alhoewel ik er nu toch aardig aan begin te wennen dat hij er altijd maar is, heb nu ecth zoiets van: he? na volgende week alweer? saaaaai..... hihi weet ook niet wat ik wil he? eerst kan ik em wel achter het behang plakken en nu vind ik het ongezellig als ie weg gaat.......of zal dat op het hormonale vlak liggen dat ik zo wisselend denk..... Okay dit word een onzin verhaal dus kap er mee... Weltrusten allemaal....oh ja en yvette: bedankt voor je lieve reactie op mijn hyvesfoto hij is echt mooi he? lang leve picassa waar je zo leuk foto's kunt bewerken.....
hey meiden , even een kort berichtje @simplyme knappe kinderen! mijn dochter is ook getint papa komt uit Nigeria en ik ben ook "stamhouder" groetjes vera
Hallo meiden, @ChantalK: Dank je wel voor het complimentje. Hoeveel was je bij Luca in totaal aangekomen dan? Hihihi... Toevallig zeg. Leuk dat je ook een Afrikaanse man hebt. Ik heb mijn man ontmoet op Kwakoe (multi-cultureel feest in A'dam Z-O) nu al bijna 15 jaar geleden , was meteen helemaal in love en nog steeds. Enne ik ook stamhouder... Jaja, mijn vader was helemaal trots. Mijn enigste broer is namelijk niet van plan om aan kinderen te beginnen (is niks voor hem, zegt hij) en mijn zus weet het nog niet . Voor mijn vader is het heel belangrijk dat iemand zijn naam doorgeeft (komt uit Bosnië) en hij had niet verwacht dat zijn oudste dochter voor zoveel nageslacht zou gaan zorgen. Nou, ik ga de kids naar school werken. Tot later, SimplyMe
@Sjansie ook al zo mooie buik Nou idd grote onzin 1 uur per dag werken,fijn dat ze het zo hebben kunnen oplossen @Chantalk geniet lekker van jullie vakantie hoor,dat begrijpen wij wel dat je er dan wat minder bent
Vorige week hier de hele week mijn broertje gehad,die ging afgelopen Maandag weg,dag erna kwam er een vriendin uit Alkmaar op bezoek tot giseren,dus nu weer wat rust hier hihihi en ook weer wat meer tijd om hier te reageren Délano is nu ook ziekjes thuis erg verkouden en last van zijn Astma
@Derona succes en beterschap met je zieke mannetje....zielig kunnen ze zijn he? Ga zo gauw aankleden en eens flink bezig in huis....word echt tijd want was het gister van plan maar dat lukte niet op de ene of andere manier. Nu is manlief vroeg de deur uit (moet straks naar fysio) en ik ben er ook maar op tijd uitgegaan, als ik nou direct aan ga kleden ben ik lekker vroeg met het HH en vaak lukt het dan beter en dan heb je toch nog een vrij lange dag om nog leuke dingen te doen. Dus ik ben weer weg......