Januari 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Sophie, 27 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. chantalk

chantalk Fanatiek lid

Even reageren voordat ik straks weer 14 pagina's moet doorlezen ;)

Sjansie, oh ja heerlijk is dat met die stroomstootjes. Ik heb dat in mijn nek gehad na een autoongeluk. Vond dat een heerlijk gevoel :)
    wow jij hebt ook al zo'n megatoeter ;) mooie buik hoor!

Patricia, haha ja dat dacht ik ook altoen ik mijn verhaal bekeek :) ochja had even tijd voor mezelf en daar moet ik dan gebruik van maken. ;)

Nettie, ik vind het een prima idee. Zal je nog mijn nummer pb-en.
    Hihi leuk dat je het nu saai vindt als je mannetje weer gaat werken. Hoe gaat het eigenlijk met hem? Heeft hij nog veel last gehad? (sorry als je dat al allemaal verteld hebt :oops: )

SimplyMe, ik was bij Luca 14 kg aangekomen. Valt nog mee heh? ;)

Derona, dank je . Dat genieten lukt wel ;)
    Beterschap voor je mannetje...ach gut astma? Heb het zelf ook gehad vroeger...is echt niet fijn :(

Iuno, mss dat Nettie je al heeft ge-pbt ( :( raar woord :) ) anders komt er zometeen een pbtje aan.

Hier is Luca ook de eerste stamhouder van mijn schoonfamilies kant. Wij zijn de 3de die een kindje hebben gekregen, maar die andere 2 (een nicht en zus) hebben sowieso andere namen en beide meisjes. Wijzijn de eerste met een jongetje.
    mijn familienaam zal niet zo snel uitsterven denk ik :) die blijft voorlopig nog wel bestaan met zo'n grote familie ;)

Joyce, heerlijk genieten zo'n klein beebje..was je niet stiekem een beetje 'jalours'? Ik had dat bij mijn schoonzusje wel...zij lag helemaal te genieten met haar dochtertje en ik moest nog 6 maanden wachten :)

Nettie, heh bah ja die badkamer....vreselijk! Vind er ook echt niks aan.

Nettie, jeah! op de helft! :whistle: gefeli...nog 1 weekje dan zit ik ook op de helft :D

Dayenne, herken het wel hoor...zie ook een beetje op tegen de 20 wkn echo..stel dat er iets niet goed is? Maar goed daar moeten we maar niet vanuit gaan. ;)

SimplyMe, haha je had het dus al gelezen ;)

Zo nu snel even opruimen voor mijn binkie wakker wordt.

2. Iuno

Iuno Bekend lid

12 feb 2008
    955
    0
    0
    Heb al e.e.a. aan PB-tjes gekregen (ook van Chantalk ;) ), maar er is alweer zoveel geschreven, dus voor degenen die niet zover teruglezen nog een keert mijn oproep :D :

Als alles meezit, gaan we maandag in een nieuw topic beginnen, mèt de nieuwe namen- en afsprakenlijsten!

Dus als iedereen die z'n buddy al weet dit dan ff per PB aan mij wil doorgeven...

Vanaf maandag hoop ik dan weer meer 'gewoon' te kunnen reageren! :D

3. Lotus1981

Lotus1981 Fanatiek lid

6 jun 2008
    2.274
    0
    0
    financiele medewerker
    Velsen
    Merleq, jij rijdt zeker op benzine? is dan niet voordeliger voor je op gas te rijden.. dan zou je ook verweg kunnen rijden.. en kost je nog zelfs minder.. maar je komt uit adam toch? kom je niet beetje uit de buurt van diemen?

Liefs mir

4. Merijn

Merijn Niet meer actief

Ja diemen ligt zelfs onder de wijk waar ik woon (watergraafsmeer). Hoezo?
    Gas zou zeker voordeliger zijn alleen hebben we deze auto pas een jaar en ik denk niet dat mijn man het ziet zitten om alweer een nieuwe te kopen ;) Zeker omdat we nog zoveel moeten aanschaffen en we ook nog wat spaargeld over willen houden voor het geval we net niet rond gaan komen straks (hangt er een beetje vanaf of mijn man promotie zal maken of niet).

5. Lotus1981

Lotus1981 Fanatiek lid

6 jun 2008
    2.274
    0
    0
    financiele medewerker
    Velsen
    @nettie.. ik ken dat..ik had in mn vorige huis een douche.. 70 bij 70 cm .. :| het leek wel een kast.. kregen we ook niet makkelijk schoon...
    en gefeliciteerd.. ga je nu lekker van genieten! :)

@Dayenne.. ik heb het ook.. maar ik blijf ondanks dat positief...gelukkig heb ik maandag al de echo :)

@jessica83: ik zie nu pas dat we gelijk zijn uitgerekend :) :p wat houdt die beurs in eigenlijk?

@nu ff mezelf.. ik heb net geslapen.. het heeft wel wat geholpen maar niet super... moet nog huis schoonmaken.. althans beneden... maar ik heb er totaal geen zin in.. :|
    dan maar morgen doen als manlief de deur uit gaat met mijn broer even naar den haag gaan reizen om iets te wisselen van de marktplaats.. ik heb zoiets ga maar.. ik hoef niet mee.. :)
    dan ga ik wel huishouden doen.. :D

LIefs.. mir

6. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    Ik verveel me echt te pletter,iemand zin om een bakkie koffie te komen drinken?:D

7. Lotus1981

Lotus1981 Fanatiek lid

6 jun 2008
    2.274
    0
    0
    financiele medewerker
    Velsen
    Weet je de hammerstein daar in de beurt? de tankstation... dat is de goedkoopste in heel nederland denk ik.. wij hebben hier in ijmuiden.. :D ik tank maar voor 0,588 per liter gas.. maar je hoeft niet nieuwe auto te kopen.. je kan ook een tank laten plaatsen.. dan heb je benzine en gas.. want als je op gas rijdt krijg je een vergoeding van de wegenbelasting met gevolg dat je 44 euro per maand betaald ongeveer ipv 38 euro.. :)

Ik weet het omdat wij hier ook een hammerstein hebben en ik een keer per week naar Weesp moet.. voor mijn werk :D

8. Lotus1981

Lotus1981 Fanatiek lid

6 jun 2008
    2.274
    0
    0
    financiele medewerker
    Velsen
    helaas woon je niet om de hoek.. en de auto is met manneke mee.. :(
    anders had ik het wel gedaan :D

9. Merijn

Merijn Niet meer actief

Oh bedankt voor de tip! Ik zal het eens aankaarten bij mn man :) Waarom rijdt niet iedereen op gas dan eigenlijk als het zo simpel klinkt?

10. Lotus1981

Lotus1981 Fanatiek lid

6 jun 2008
    2.274
    0
    0
    financiele medewerker
    Velsen
    Omdat het niet voo riedereen voordeliger is.. zoals als je maar 500 km per jaar rijd.. dan heeft het geen nut... we hebben deze auto twee jaar.. en hebben al 50.000 km op zitten.. maar misschien is het wel wat voor jullie ook voordeliger.. het hangt tuurlijk af hoeveel je rijdt ;)

11. Merijn

Merijn Niet meer actief

Ah ja mijn man had inderdaad al allerlei bezwaren waaronder dat het pas voordelig is als je veel rijdt ;) En dat je meer belasting moet betalen als je op gas rijdt en dat het te veel ruimte in beslag zal nemen (aangezien we nu al veel ruimte kwijt zijn als we alleen op stap zijn met onze hond, laat staan als er een kind bij moet). Dus ik geloof niet dat hij er warm voor loopt ;) Wel bedankt in ieder geval!

12. Lotus1981

Lotus1981 Fanatiek lid

6 jun 2008
    2.274
    0
    0
    financiele medewerker
    Velsen
    dat is juist het leuke... je hebt tegenwoordig tanks die gaat op de plek van je reserveband.. :p en als je lekke band hebt dan kan je gewoon de band spuiten.. en dan kan je netzoveel rijden ermee als met de reserveband :)

13. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    Heyhey,

@ Lotus: wij rijden dan iets meer als 350 km, maar wij zijn ook zeer tevreden over onze gastank hoor. We halen de belasting (wat maar 10 euro in de maand meer is) er dik uit...
    Maarre, zijn we nou buddy's of niet? :p:p:p:p

@ Iuno: hahaha, dat bedoel ik dus, het zegt niets...
    Ben heel benieuwd hoor naar de nieuwe lijst.

@ Joyce: ja kan me goed voorstellen dat je helemaal wegsmolt. :D:D

@ Merleq: dat is voor ons de reden geweest om een auto op gas te gaan kopen. Mijn schoonouders wonen ongeveer een uur hier vandaan...
    Wij gaan morgen ook shoppen, maar dan bij de Ikea. Gewoon een paar kleine dingetjes.
    Ook gaan we ons babybadje ophalen.:D:D

@ Nettie: kan me goed voorstellen dat je even helemaal grrrrrrrrrrr bent.... succes meid!

@ Joyce: wat leuk dat je mannetje eerder thuis komt. Die van mij liep een uur achter, omdat hij een achterlampje moest laten vervangen... Dus hij komt pas heel laat thuis :S:S
    Misschien voor jou ook een idee om een rolstoel te vragen aan de thuiszorgwinkel? Dan kun je in iedergeval naar de stad...

@ Nettie: jippie, al op de helft. Ik moet nog een weekje wachten.... HIHIHIHIHI. Veel plezier met aftellen meid!

@ Jessica: ik ga ook, samen met mijn man en 2 vrienden van ons. We gaan toch 2 november ipv 1 november.

@ Derona en Sjansie: beterschap met jullie kleintjes...

@ Derona: ik verveel me ook te pletter, maar ik heb al een heel stuk gereden, dus niet verstandig om zonder iemand erbij (die ook auto kan rijden) weg te gaan...

@ Lotus: ik betaal 51 cent per liter gas.... in Zwolle...

Ik heb inmiddels onze eigen auto weer terug. Ben superblij, dan hoef ik ten minste geen diesel te tanken als we morgen ons babybadje op gaan halen.
    Als we dan bij de Ikea zijn geweest nadat we het badje hebben opgehaald, dan gaan we naar m'n vriendin (die in het ziekenhuis heeft gelegen). Ze vroeg omdat we dan toch in de buurt zijn of we dan bij ze kwamen eten. HIHIHIHI.
    Het gaat trouwens zo goed met m'n vriendin dat ze voor de 37/38 weken gaan. :D:D:D:D

Liefs en dikke knuffel,

Patricia

14. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    Ow ja,

ben vanmiddag teruggebeld door de gemeente, alleen toen was ik aan het terugrijden van de auto ophalen. Mijn vader heeft toen opgenomen.

Mijn vader heeft toen tegen die man gezegd wat er precies aan de hand is en dat Andres door de weeks niet thuis is en dus niet het huishouden bij kan houden.
    Ik had vanmorgen al aangegeven dat er verder niemand is qua familie die mij kan helpen.

Die man zei dat hij wilde proberen om volgende week al zorg klaar te hebben, maar ik denk dat dat nooit gaat lukken, omdat het nu vrijdag is.
    Maar als het een week later is, is het ook niet erg...

Liefs en dikke knuffel,

Patricia

15. Lotus1981

Lotus1981 Fanatiek lid

6 jun 2008
    2.274
    0
    0
    financiele medewerker
    Velsen
    @ iloveandres :) tuurljk zijn we buddy :D wie zet in het lijstje... :D

51 cent :| wanneer was dat.. :| jullie zijn daar dan goedkoop zeg.. hier is het gewoon 0,588 :| maar dat was vorige week.. moet nog tanken hoor :)
    heerlijk he.. gas :) ik zou ook nooit diesel rijden.. vind ik zo stinken ahahah.. :D

het is al de moeite dat ze gaan regelen.. hopelijk hebben ze het binnen een week geregeld voor je :D

mogen ze ook wel van mij hier doen.. maar helaas zal dat niet gebeuren.. :| mijn manneke werkt 40 uur die heeft ook tijd ervoor :|

16. Merijn

Merijn Niet meer actief

Volgens mij hebben wij geen reserveband? :-k Of ik moet hem altijd volledig over het hoofd hebben gezien :p Overigens rijden wij op een volle tank 600 km volgens mijn man. Nu snap ik niet waarom we dat iedere maand leeg krijgen? Blijkbaar zijn die kleine stukjes bij elkaar meer dan je denkt!

Maar krijgen we nou maandag een volledig nieuw topic? Ik snap het niet ;)

17. Journey

Journey Fanatiek lid

3 apr 2008
    3.404
    0
    0
    Zo ik ben er ook weer terug van de kapper was heerlijk genieten, heb ook nog iets leuks heb vanmiddag mijn kleine meisje al 3 keer gevoeld vind het nu zo leuk maar ja de tijd gaat ook zo snel :D

18. Lotus1981

Lotus1981 Fanatiek lid

6 jun 2008
    2.274
    0
    0
    financiele medewerker
    Velsen
    in je kofferbak? onder de mat daar.. wat voor auto heb je als ik mag vragen?

19. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    iloveandres nou je bent een keer welkom hoor/

20. Lotus1981

Lotus1981 Fanatiek lid

6 jun 2008
    2.274
    0
    0
    financiele medewerker
    Velsen
    foto foto foto :D :p was het lekker bij de kapper? helemaal weer ontspannen?

Deel Deze Pagina