Januari 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Sophie, 27 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Merijn

Merijn Niet meer actief

seat ibiza :) Ik zal eens een kijkje nemen in de kofferbak ;)

2. Merijn

Merijn Niet meer actief

Oh ja ik ZAG vanochtend ons mannetje gewoon schoppen! Ik zag mijn buik gewoon omhoog komen. Echt geweldig was dat! En mijn man heeft gisteravond ook voor het eerst heel vaag iets gevoeld :)

3. Lotus1981

Lotus1981 Fanatiek lid

6 jun 2008
    2.274
    0
    0
    financiele medewerker
    Velsen
    volgens mij moet dat daar wel inzitten.. kijk als je een smart heb is andree verhaal hahaha :)

4. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    Jaloers

5. Lotus1981

Lotus1981 Fanatiek lid

6 jun 2008
    2.274
    0
    0
    financiele medewerker
    Velsen
    Super.. mijn manneke heeft het baby gehoord bewegen.. maar niet voelen :| ik moet dan wel even mijn adem inhouden :D:D

6. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    Heyhey,

@ Lotus: ik zal Iuno wel ff een PB sturen. Jou ook, om mijn mobiele nummer te geven. HIHIHIHI :p:p.
    Bij mij was dat vorige week, voordat ik de auto wegbracht. :D:D:D
    Dat is dan wel balen jah, dat jij er niet voor in aanmerking zal komen.

@ Journey: en? Is je haar leuk geworden?

@ Derona: ik hou het in m'n achterhoofd goed? :p:p

@ Merleq: gaaf zeg, dat je buik al omhoog komt. HIHIHIH.
    Ik vind het best jammer dat ik alleen nog maar een heel klein beetje gekriebel voel. Heb nog geen schopje gevoeld helaas :(:(

Liefs en dikke knuffel,

Patricia

7. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    ja als ik een auto had gehad,was ik wel bij jou langs geweest als dat mogt natuurlijk hihihi
    enne hier ook niet veel schopjes meer gevoeld,miss komt het toch doordat ik wat steviger ben

8. Journey

Journey Fanatiek lid

3 apr 2008
    3.404
    0
    0
    dat wil ik ook :D

9. Journey

Journey Fanatiek lid

3 apr 2008
    3.404
    0
    0
    Het was heerlijk bij de kapper heb er gewoon weer nieuwe energie van gekregen al was het net zo mooi gefohnt nu is het alweer in elkaar gestort hebben jullie dat nou ook dat het nooit zo leuk zit als dat hun het doen?
    Moet even een wasje op vouwen en op hangen maar ik heb vandaag gewoon nieuwe energie ben ik wel weer eens blij mee

10. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    Tuurlijk mag dat hoor. Je bent welkom. Iedereen is welkom. Ik ben zo iemand van: hoe meer zielen, hoe meer vreugd. HAHAHAHAHAHA.

Ik ben ook wat steviger. Heb niet voor niets een maagbandje natuurlijk. Maar ik zal altijd toch iets steviger blijven als iemand anders...

Liefs en dikke knuffel,

Patricia

11. Lotus1981

Lotus1981 Fanatiek lid

6 jun 2008
    2.274
    0
    0
    financiele medewerker
    Velsen
    ik ken dat.. mijn zus is kapper.. die wilde me wel leren maar dan kom je achter dat het behoorlijk veel werk is.. daar heb ik niet zo zin in hahaha.. :)

12. Lotus1981

Lotus1981 Fanatiek lid

6 jun 2008
    2.274
    0
    0
    financiele medewerker
    Velsen
    Dat is waar.. hoe meer zielen hoe meer vreugde :D dat heb ik ook :) helaas woont niet zoveel mensen hier om de hoekk :|

13. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    Hey,

al klaar met soppen? :)
    Ik denk dat hier ook niet zoveel mensen (van dit forum dan) om de hoek wonen...

Iuno: heeft van Yvette, jou en mij (buddysysteem) een trio gemaakt :) O:)

Liefs en knuffel,

Patricia

14. Lotus1981

Lotus1981 Fanatiek lid

6 jun 2008
    2.274
    0
    0
    financiele medewerker
    Velsen
    ik moet ff klagen hoor..

ik kan wel janken.. net te horen gekregen dat er ingrijpende dingen gaan gebeuren op het werk.. waarschijnlijk zelfs dat er aantal mensen weg moeten.. voor 1 oktober krijg ik te horen wat er gaat gebeuren met mij...:| dan mag ik maar hopen dat ik er nog zit volgende jaar... en anders toch maar andere baan zoeken :| ik heb dit geluk altijd met werk pff.... dit is geloof ik al mijn 12de baan.. (meestal wel dezelfde werkgever, ik heb tijdje detachering gedaan.. ik ben juist eruit gegaan om dit niet meer te krijgen :| )

Liefs mir

15. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    Och jeej meid toch. Daar zou ik ook zo om kunnen janken als mij dat zou gebeuren. Ik werk nu via het uitzendbureau bij de klantenservice bij Achmea, maar ik weet eigenlijk bijna wel zeker dat ik na november niet mag blijven en dat als ik terug wil komen volgend jaar daar opnieuw zou moeten solliciteren...
    Ik ga heel hard voor je duimen meid!

Liefs en dikke knuffel,

Patricia

16. Lotus1981

Lotus1981 Fanatiek lid

6 jun 2008
    2.274
    0
    0
    financiele medewerker
    Velsen
    Iloveandres.. nee eigenlijk niet.. maar mijn manneke heeft me gemaild laat maar.. want ik heb niet zo leuke nieuws te horen gekregen :| ik kan wel janken pff..

he super.. dan moet ik ff yvette mijn nummer pben... tenzij dat ze al gedaan had.. :|
    moet ik ff kijken.. bij mij werkt die inbox niet altijd goed.. :|

liefs mir

17. Lotus1981

Lotus1981 Fanatiek lid

6 jun 2008
    2.274
    0
    0
    financiele medewerker
    Velsen
    hehehe ik zit ook via een soort uitzendbureau..maar die is 50% van het bedrijf zelf.. dus ik moet dan waarschijnlijk toch andere baan bijzoeken.. want waarschijnlijk is het een functie voor 16 uur bij andere vestiging dan waar ik dan werk..

18. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    Ok, 16 uur is niet zoveel inderdaad...
    Ik wil sowieso 3 dagen in de week blijven werken...

Hoeveel dagen wil jij blijven werken?

Liefs en dikke knuffel,

Patricia

19. Lotus1981

Lotus1981 Fanatiek lid

6 jun 2008
    2.274
    0
    0
    financiele medewerker
    Velsen
    @iLoveandres.. ik moet 32 uur blijven werken.. mijn manneke gaat dan 36 uur werken ipv 40 uur...

dus de kleine gaat zometeen ook drie dagen naar de kdv.. en dan hoop ik ook nog eens een dag thuis te kunnen werken.. .dus dan 24 buiten de deur en 8 uur thuis...

wil je blijven werken of moet je...?

20. Iuno

Iuno Bekend lid

12 feb 2008
    955
    0
    0
    @ Lotus1981
    Hè balen meid... *knuffel*

Omdat jullie allemaal zo nieuwsgierig zijn naar de nieuwe lijst en om jullie de mogelijkheid te geven evt. nog wijzigingen/aanvullingen/commentaar door te geven voor maandag (zodat dan op pag. 1 een zo volledig mogelijk lijstje al kan :) ), hieronder dan maar alvast de nieuwe lijst 'op proef'. Heb wel een splitsing gemaakt, om de boel overzichtelijk te houden, zonder de groep op te splitsen; hoop dat iedereen zich daar in kan vinden...

Oh ja, zou vooral leuk zijn als maandag zoveel mogelijk vraagtekens weg zouden zijn... ;)

Deel Deze Pagina