Januari 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Sophie, 27 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. KleintjeValentijntje

KleintjeValentijntje Fanatiek lid

18 apr 2008
    2.917
    0
    0
    Ergens in Limburg

Die van ons worden elke morgen en avond even uitgeschept en 1 keer per week helemaal verschoond, toch, als meneertje vindt dat hij te vies is, gaat ie er lekker naast :rolleyes:

2. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    ja ken het wij hadden ook zo kat,had ik net de kattenbak gedaan dag erna plaste ze er alweer naast zwaar irri
    probeer de kattenbak met gloor schoon te maken of deed je dat al?

3. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    @ Yvette: wat super dat je nu al baat hebt bij je nieuwe fysio!
    Er was iets niet goed met de gasinstelling. We roken af en toe gas aan de binnenkant. Nu bleek dus dat de druk niet goed was en dit is inmiddels gemaakt.

Ik denk dat ik binnenkort ook maar eens ga rondkijken voor gastouder te worden... Lijkt me errug leuk om te doen...
    Ik dacht dat het gewoon normaal rond 4 euro per uur was, maar niet per kind...

Liefs en dikke knuffel,

Patricia

4. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    Ik gebruik kattebakzakken... :D

5. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    wat gezellig meis,super veel plezier

6. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    onderin de bak?

7. Noushka

Noushka Fanatiek lid

2 feb 2008
    1.601
    12
    38
    overijssel
    Hey dames!

Pff.. Wat praten jullie veel zeg, kan het niet allemaal bijhouden haha.
    Heb niet alles zo precies gelezen maar wil wel even reageren :).

@ Sjansie28
    Dank je voor je felicitatie :), jij krijgt ook een jochie zie ik :D.

@ Yvette1983
    Ook bedankt voor de felicitatie :). Ja, ik zal inderdaad weer ff aanschuiven en meekletsen (voor zover ik het bijhoud :) ). Ook jij een jongetje zie ik :D, leuk hoor!
    Ik wil ook wel een pretecho laten doen, maar wel duur hoor :oops: . En je krijgt ook maar iets van 4 tot 6 foto's toch?

@ simplyme
    Aah dankje voor je leuke felicitatie :D mooi plaatje :)
    Weet jij ook al wat het word?

@ chantalk
    Ook bedankt voor je felicitatie :)

@ MerleQ
    Leuk dat je de baby ziet bewegen in je buik :D. Ik heb dat ook sinds een weekje, echt super! Ik voelde hem al heel vroeg (16 weken) En mijn vriend voelde hem voor het eerst met 18 weken zachtjes schoppen :D .

@ mamamakka
    Jij had vandaag je echo las ik? En weet je het geslacht? :)
    Of heb ik over je berichtje heen gelezen?

Ps:. wat bedoelen jullie eigenlijk met het woord stamhouder? Zag het een paar keer voorbij komen. Sorry, weet niet wat het betekend :oops: .

En wat is de bedoeling van buddy's? Dat je hier laat weten dat de ander aan het bevallen is enzo? Ik weet niet of ik zo geschikt ben als buddy :) , als ik hier wat meer meiden leer kennen in de loop van de weken misschien wel :).

Ik ga nu de lijst even bekijken.

Byebye,

8. Nettie

Nettie Fanatiek lid

14 jun 2007
    4.016
    0
    0
    Verzorgende IG
    ergens boven in Nede
    hey hoi ben ik weer,

@iuno: ik heb als buddy Chantalk en denk steeds meer dat het ene jongen gaat worden mijn naam mag dus blauw....

@yvette: bedankt voor je tip maar zelfs met cillit bang moet ik nog enorm poetsen en heb er zo'n hekel aan dat ik tegel voor tegel moet boenen....dan ben ik na 10 tegels toch ecth al zat en dan moet ik nog een hele badkamer.......echt om moedeloos van te worden....

Verder geen nieuws, ben kapot en gebroken dus ga lekker bank hangen, met t.v. heerlijk! oh aj straks nog alleen dochter lief even naar ed brengen.... maar misschien wil hubs dat wel doen....hoop hoop duim duim...

9. Nettie

Nettie Fanatiek lid

14 jun 2007
    4.016
    0
    0
    Verzorgende IG
    ergens boven in Nede
    oh ja allemaal bedankt voor de felicitaties met mijn 20 wekengrens...super dat er zo lekker meegeleeft word.

10. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    Heyhey,

@ Derona: ja onderin de bak. Deze dingen zijn zo handig, dat wil je niet weten...

@ Nettie: ik weet precies wat je bedoel hoor, met je badkamer. Ik kan dat ook niet hoor, tegeltje voor tegeltje schoonmaken...

Ik ga zometeen met mijn mannetje (hij was toch nog beetje optijd thuis) naar Tuinland om kattebakvulling te halen.

Liefs en dikke knuffel,

Patricia

11. Iuno

Iuno Bekend lid

12 feb 2008
    955
    0
    0
    Las iets over badkamers...

Hier is de w.c. inmiddels al een week helemaal tegelvrij en hub is op dit moment bezig zoveel mogelijk tegellijm van de muren af te krijgen. Helaas had hij àlle tegels er af gehaald (die achter de stortbak hadden kunnen blijven, want daar gaat toch een inbouwstortbak met muurtje voor komen #-o ) en tegelijk de strotbak zo half... ](*,)
    Dat ding hangt nog wel aan de muur, maar een beetje scheef en lekt dus elke keer dat je doorspoelt (staat al bakkie onder, maar spuit er ook een beetje naast). Zal dan ook hééél blij zijn als morgen de inbouwstortbak wordt geplaatst! (doen hub en een vriend van hem)
    In de badkamer is al één muur tegelvrij (moet nog een electrisiteitsleiding verlegd worden), verder nog niets. Moet dus allemaal volgende week verder gebeuren (badkuip gaat er ook uit en wastafel ook \:D/ ), als mijn ouders er zijn (komen ook om te helpen ;) ). Met een beetje mazzel kan ik dus eind volgende week [-o< al van m'n nieuwe badkamer en w.c. genieten... :D
    Verder is het boilertje in de keuken kapot gegaan :x , maar omdat ik eigenlijk liever wat anders heb, iets praktischers en zuinigers (als dat ding toch kapot is...) duurt het wat langer voor we iets naar onze zin en bij de mogelijkheden van de keuken (i.v.m. de zekeringencapaciteit) hebben. Zit nu inmiddels al 2 weken zonder water in de keuken (want zonder verwarmingssysteem, ook geen koud water) :( , dus hoop dat we daar toch binnenkort wat voor vinden!
    En tot slot is de stofzuiger een paar dagen geleden een beetje kapot gegaan, bouwgruis in de motor gekomen, vrees ik... :rolleyes: Hij zuigt nu dus nog maar op max. halve kracht, dus vandaag maar op m'n knieën de woonkamer en de keuken gezogen (met stang en zuigstuk erop, zuigt ie echt bijna niets)... Moet nu wachten tot m'n ouders er zijn (met 'reservestofzuiger'), voordat ik onze weg kan brengen om na te laten kijken en evt. te laten repareren... Lekker, met al die renoveringstroep èn een hond met half lange vacht in huis... :(

Maar genoeg 'geklaag', m'n ouders komen dinsdag al, dus nog een paar daagjes volhouden lukt vast nog wel (hoewel m'n rug steeds meer begint op te spelen)! ;)

Goed, ga zoonlief eens in bed stoppen...

12. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    OK bedankt voor de tip iloveandres

Ik denk dat het hier vanavond of morgen dokter bezoekje word,voor Délano hij is zo aan het hoesten en erg aan het piepen,en moeite met ademhalen (benauwd) zo sneu,zijn pompje werkt niet echt

13. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    Ik hoop dat het snel beter gaat met Délano meid.

Heel veel sterkte. Het klinkt inderdaad niet goed.

Liefs en dikke knuffel,

Patricia

14. KleintjeValentijntje

KleintjeValentijntje Fanatiek lid

18 apr 2008
    2.917
    0
    0
    Ergens in Limburg
    @ Derona: Dankjewel! Gaat wel lukken hoor :D Hoe is het met Délano? Voelt hij zich alweer wat beter?
    (Oh ik lees net van niet…. Germ… sterkte met hem en veel beterschap!)

@ Sisqa: Ik heb ondertussen al zeker 7 foto’s gekregen en 2 dvd’tjes, dus dat verschilt denk ik per pretechoburo. Wij hebben het duurste pakket genomen en gaan 1 oktober nog een keer terug…
    Het is gewoon heel erg leuk om je kleintje zo te zien :D
    Een buddy is inderdaaad iemand aan wie je laat weten dat je gaat bevallen en wanneer je bevallen bent. Ik heb al aangeboden om voor meer mensen buddy te zijn, als ze dat makkelijk vinden. Ik heb zelf al een buddy, dus ik wil ook jou buddy wel zijn, dan hoef jij die voor mij niet te zijn, dat is voor jou misschien makkelijker.
    Een stamhouder is eigenlijk ouderwets, want tegenwoordig kan het heel anders lopen. Een stamhouder is een jongetje die de ‘naam van de familie’ veilig stelt. Wij krijgen een jongen, dus hij draagt de familienaam van mijn man door…

@ Nettie: Dat is dan mooi balen, dat zelfs dat niet werkt bij jou! Dan heb je wel erg veel last van kalk :(

@ Iuno: Oh dat gaat lekker snel bij jullie dan, die badkamer! Heerlijk! :D genieten hoor….
    Sterkte met de rest en denk maar zo: binnenkort heb je er iets moois voor terug!

15. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    Ja is echt niet leuk om je kind benauwd te zien,
    straks metb naar bed gaan ff pompje nog en als hij morgen of vanacht nog zo is ga ik gewoon met hem naar de ha,

16. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    Thnx meis

17. Lotus1981

Lotus1981 Fanatiek lid

6 jun 2008
    2.274
    0
    0
    financiele medewerker
    Velsen
    @Derona dat is waar.. maar zitten daar ook tegelijk de luiers en eten in voor die oppaskinderen of betalen zij dat weer apart als ik geen werk kan vinden dan kan ik het misschien dat gaan doen :)

@Iloveandres zeker :) hij is ook lief! :) hij gaat ook morgen de kattenbakken doen.. moet wel.. want als de kattenbak net te vies is voor ze.. dan gaan ze ook er naast pissen/schijten.. of ze gaan zeuren zo van ik wil dat het schoongemaakt wordt of ze gaan soort voeteveeg doen.. pff..
    wat voor katten heb je? misschien dat ik het wel ergens heb gezien maar blind ben nu :)
    word je er niet gek van.. kan ook omdat het omgeving gaat veranderen he in de toekomst...

@iuno.. dat is wel lekker.. maar wel goeie timing hoor na je studie te doen :p dan weet jeook niet wat je mis ;)

@Derona.. dan heb ik zeker geluk ik ga namelijk over de nek daarvan.. dan doet het me mannetje meteen schoonmaken net ook weer :|
    pff.. terwijl de bak schoon is.. maar nu was het meer van kotst.. had Satay (middelste kat) gras gegeten heheheh :) dus kotsen...

@Iuno.. deden ze dat maar hier! hahaha.. :) zou stukken fijner zijn voor een hoop vrouwen :)

@Yvette1983 Super..!:) dat het helpt.. hopelijk gaat het dan ooit wel over.. althans dat je weer alles kan doen :D wel super dat je weer auto mag rijden :D en hoe was je eerste bad? sorry.. ik wilde juist het vragen hoe we gingen doen met de mobieltjes nr :D
    Veel plezier vanavond! :)

@ iedereen ik zie dat iedereen problemen heeft met katten ik dacht al alleen bij ons was.. maar dus niet.. allemaal verandering van de omgeving :)..
    gelukkig maken manlief de kattenbak morgen speciaal weer met cloor schoon.. dat gebeurt namelijk 1 keer per week.. en dan gaat om de twee dagen nieuwe kattegrit in.. (drie katten)

@Nettie.. misschien iedere week gewoon ff met bleek spuiten op de tegels.. en dan gewoon met schuurspons overheen.. maar dan gewoon rustig.. en dan afspoelen en klaar..? ik kan namelijk ook niet tegel voor tegel doen.. gelukkig hebben wij van die grote tegels :D
    of helpt dat niet bij jullie.. wij doen dat wel weer.. en dan een keer in de maand grondig badkamerbeurt..
    en geniet lekker van de avond :D

@iuno ik dacht al dat ik de enige was met tegelvrije wc :) die van ons moet al een jaar tegelen :)

zozo ik ben bijna klaar met antwoorden hehehe :D
    manlief zegt ook al jeetje ben je aan het boek tikken :p

Liefs mir

18. Lotus1981

Lotus1981 Fanatiek lid

6 jun 2008
    2.274
    0
    0
    financiele medewerker
    Velsen
    @derona sterkte! met de kleine.. hopelijk gauw over.. zou wel fijn zijn tuurljk..!

sorry voor de lange reacties :) ! :)

nu ga ik frituurpan aangooien we eten vanavond lekker broodje kroket! :) en ik heb sla erbij :D

Liefs mir...

19. Jessica83

Jessica83 Fanatiek lid

6 mrt 2007
    1.512
    2
    0
    Nieuwegein
    @ Lotus1981: Ook de 19e? Leuk. Kan niet wachten tot het zover is.
    Volgens mij is die beurs iets zoals kraampjes, voorlichtingen, shows enz.

@ Patricia: Ik weet nog niet of wij de 1e of de 2e gaan.

Ik zelf voel de kleine wel bewegen, vooral als je wilt slapen, zucht. Ook met de hand op de buik is het erg goed voelbaar. Moet er wel voor op mijn rug liggen. Mijn mannetje slaapt altijd snel, dus die voelt het niet meer. :(

20. Lotus1981

Lotus1981 Fanatiek lid

6 jun 2008
    2.274
    0
    0
    financiele medewerker
    Velsen
    Jessica83.. ik kan ook niet wachten :D maar helaas moeten we dat wel. .maar gelukkig vliegt de tijd wel :D ooh waar is die beurs dan.. dan ben ik ook wel benieuwd.. :D

Deel Deze Pagina