@Lotus,ik heb het zo afgesproken met de ouders,als ik jonge kindjes heb,dat ze zelf luiers eten en drinken mee nemen en voor de grotere kan ik een vergoeding voor terug vragen alsi k dat zou willen
Hai Allemaal wat kleppen jullie veel 20 pag bij moeten lezen Door het gedoe bij Ziggo kan ik maar sporadisch op het net,dus ik hoop dat de mailtjes nu wel wat doorkomen,maar goed nu heb ik even het net weer aan mijn kant ).......en dan zijn we hier allemaal geveld door de griep,Noël is vannacht echt zo zieker geworden vandaag de hele dag overgegeven en dan kan je zelf gewoon niet ziek zijn,dat kan dan niet met een kleintje wat ziek is,dus daalijk maar vroeg naar bed,maar ik probeer nog even wat te reageren en jullie even een update te sturen Eerst wil ik jullie bedanken voor de felicitaties voor Mart zijn verjaardag,het was een drukke dag,niet alleen met visite maar ik moest op controle om 10.00 en naar de markt en voor de ontmoetingsdag wat leuks halen,waar ik het nog druk mee heb..en toen bij een kennis die een eigen zaakje in de stad heeft thee gedronken en gewacht dat de kermis open ging en nog een uurtje met Noël over de kermis gezwerft,en toen naar huis,huisje poetsen en Mart zijn kado afmaken en toen alles klaar zetten voor de visite en die kwam allemaal tegelijk zoals gewoonlijk dus ineens heel druk,en die waren allemaal rond 22.00 weer weg en dus toen opgeruimd en met Noël naar bed want die wilde natuurlijk niet gaan slapen In die nacht werd noël dus ziek en hij lag hij donderdag met koorts en verkoudheid ziek op de bank ;-((,dus heb de creche die ochtend afgebeld en laat hem maar wat aanmodderen .Mart is flink verwend 2 paar schoenen en 2 broeken 2 dvdtjes en babykleertjes hahahaha en centjes en het mooiste een tekening van zijn manneke ) Mijn controle was goed,ik heb navraag gedaan over mijn bloedneus en dat schijnt dus vaker voor te komen,omdat mijn neusslijm vlies uitdroogt ofzo zei de gyn maar moest me geen zorgen maken ook niet van de steken in mijn buik ze heeft mijn placenta goed nagekeken en die is prachtig dik en mooi dus die steken zijn waarschijnlijk toch dat ik te veel doe,de kleine ligt mooi op schema en mijn bloeddruk die blijft prachtig laag dus ze is heel tevreden .ik moet 17 september mijn dag curve gaan doen voor mijn suiker dus 8.00 prikken en 11.00 en 15.00 en 17.00 prikken en dan vrijdag 19 september terug naar de gyn en dan krijg ik meteen mijn uitslagen te horen en ik moet dan naar de diëtiste bellen om een afspraak te maken om alles door te spreken Ik heb ook gevraagd over het feit dat je maar 3 ksdes mag en ze zei dat het er aan ligt hoe mijn baarmoeder er uit ziet dat zien ze ter plekke als ik mijn ksde krijg aan het weefsel ..ik heb ook gevraagd als het zo slecht is dat het niet meer mag om me te laten steriliseren en dat doen ze niet omdat ze willen dat je 1 jaar wacht voor de veiligheid van de sterilisatie,of stel dat er iets met de kleine gebeurt en je wilt weer zw worden,maar ik zeg tegen haar maar als het niet meer mag,mag het toch niet ook als het niet goed gaat,want dat vind ik dan onzin,ja daar gaf ze me wel gelijk in,maar ze doet het net tijdens mijn ks snede dus ik moet later weer een jaar later dan een sterilisatie laten doen,oke goed dat zien we dan wel tegen die tijd ..Ik mocht nu ook om de 2 weken komen,maar eerlijk gezegd vind ik 3 weken wel genoeg,ik weet toch als er wat is dat ik mag bellen en langs mag komen ook in het weekend of sávonds of snachts op de vk kamers dus ik wil nog even 3 weken proberen aan te houden Ik weet niet wie de lijst aanpast,maar kan iemand 19 september er voor mij inzetten ik moet dan naard e gyn toe,ik weet zo niet meer wie ik een pbtje moet sturen ,heb het net wel gelezen sorry hiervoor.......Ik heb ook een echo meegehad die moet ik nog scannen dat doe ik van de week even anders misschien als ik morgen wat opgekknapt ben,a rond half 9 naar bedje toe
@ MerelQ.......je vroeg wat het inhield van Zoë* haar boek,haar verhaal stata er in met foto's van mijn zw en haar kamer en van Zoë* zelf,het verhaal van mijn zwangerschap en wat er mis ging en de 5 dagen dat ze heeft geleefd,en dan het afscheid staat erin,en hoe bot het zkh ons soms heeft behandeld,en hoe we verder zijn gegaan met ons leven onze ups en dows en hoe mensen er voor ons waren en hoe sommige ons lieten vallen........en dan een stukje paranormaal dat ik contact kreeg met de gids van Zoë* die tijdens die trance in Hans zijn lichaam kwam,en zo heb ik vragen kunnen stellen waar ik al jaren mee zat,en dan hoe ik verder ging met die antwoorden die ik nu had gehad,ik vond wat rust en wat schuldgevoel ging weg....Als je er nog meer vragen over hebt dan hoor ik het wel?.........Fijn dat jullie 20 weken echo goed is meid ik ben blij voor je ....Veel shop plezier morgen meid .....Wat leuk dat je de kleine nu ook zo kan zien vand e buiten kant met zijn schopjes,wat zei je man : ...Ikke jaloers hahahah .......... @ Chantal...Fijn dat het zo super was ,hahahah dus hij was niet meer verlegen ...................Oke ik ga ze meteen bekijken .......Ja gewoon een beetje doen dan meid,dat komt het toch ook af ,rot dat je zo'n last hebt van je rug ....Merk je wel dat de pijn iets verlicht : ......Oke dat is dan wel fijn dat je werkgever er zo over denkt .......Heb je ook op marktplaats gekeken of wil je dat niet? @ Taby....Nee ik heb steeds slecht geslapen,heb steeds erge hoofdpijnen gehad,en ik durfde de eerste nachten niet helemaal plat te liggen bang dat het weer zou gana bloeden,maar goed nu heb ik een flinke keel en oorpijn en strontverkouden dus het zal allemaal wel flink hebben samen gehangen..........Gefelciteerd nog met je 20 weken meid......... @ Roos 80......Fijn dat je de tijd hard vind gaan......Wij hebben hem wel laten doen,ik zou niet weten wat ik wel zou doen als het kindje iets zou mankeren,helaas heb je ook afwijkingen die niet gepaard gaan met het leven en dat als je kindje word geboren dan ook meteen overlijd,en dan vind ik het wel belangrijk om te weten,maar goed dat is voor iedereen persoonlijk......... @ chantalk....Ik hoop het ook voor je meid,als je het maar gewoon even meld bij haar........Hahhahaha ja erg he ik lees ook altijd alles terug en probeer dan ook op alles nog te reageren zoals nu,en dan loop ik 20 pag achter dan weten jullie niet meer waar ik op reageer hahahah,maar goed ik wil nooit niets missen dus ja dan krijg je dat ..............Ben je wat uitgerust meid?.........Geniet lekker van jullie vakantie meid,hebben jullie nog plannen?....... @ Goofychick.......Leuk he meid zo kan je lekker even oefenen .....hahahha wie weet misschien wilt ie al spelen met zijn,of haar neefje.......Had je een blaasontsteking?..........Leuke kleertjes heb je gekocht voor die kleine van je broer.......Fijn dat de pretecho goed is .......Ik begrijp het dat je het niet wilt zeggen,ik zou graag een pbtje willen wat het word hoor ......
@derona.. dat is handig... @patrieske.. ziggo.. ik hoor laatste tijd veel problemen over net gegeten.. was erg lekker.. maar gevolg daarna of het van het eten komt weet ik niet.. maar ineens overal steken in mn buik.. rond de baarmoeder kenne jullie dat?
@ Ramona.....Ja dat doe ik hoor,heb nu wat drukke dagen achter de rug end aarom ben ik ook ziek geworden denk ik ,gewoon te veel hooi op mijn vork genomen ,maar nu Noël ook ziek is ga ik samen met hem vroeg naar bed,hij wil nu bruintje beer nog zien dan dan ga ik met hem naar boven,paps zit mee te kijken op de bank. Ja ik het er met de gyn over gehad. Jeetje meid wat erg dat het zo beroerd gaat ineens En dan nog mot met je schoonmoeder,nou zeg je kan toch ook gewoon toegeven dat je het verkeerd uitspreekt ,heeft ze de naam altijd verkeerd uitgesproken,of is dat iets van de laatste tijd : ,nou ja zeg het is toch jullie naam Die kleine in jou buikt denkt,hier met je rustig Ik weet wat je bedoeld met de buik meid. Gefeliciteerd metd e zoon van je vriendin,en ook met de dochter van je buuf @ Female......Ik blijf alleen erge hoofdpijn houden,maar ik heb ook de griep nu dus het zal wel allemaal samenhangen denk ik,komt vanzelf wel weer goed,ik heb liever dat ik ziek ben dan mijn kleine manneke ,en wat betreft de bloedneuzen dat schijnt vaker voor te komen in een zw..........Je huisje is weer lekker schoon als ik het zo lees ......gefeliciteerd met jullie pup meid,fijn dat het allemaal zo goed ging bij de fokker,wat een leuke naam,ik ga meteen even kijken naar de foto ....geniet ervanmeid..... @ Derona..........Wat ik in mijn reactie al schreef naar roos ,dat ik het niet zou weten,maar als het kindje niet levensvatbaar is en je weet dat ze pijn heeft dan heb je weinig keuze denk ik dan,ik spreek uit mijn eigen ervaring met Zoë* wij hadden geen keuze en moesten haar ook laten gaan.........Jeetje meid hou het maar wel goed in de gaten dat het niet gaat ontsteken......Veel beterschap met je manneke,erg rot als ze zo ziek zijn he meid,maar goed astma dat is wel een stuk enger,dus dan kan je beter even naar de ha gaan wat je al zelf zegt.............Als ik niet ziek was,was ik even gezellig gekomen ....... @ Birthe.....wat goed meid dat je dat hebt gedaan nog bedankt hiervoor......Heel veel sterkte met je opa,wat zullen jullie geschrokken zijn,mag ik vragen wat er is gebeurt?
Daar ben ik dan weer , wil graag mijn ervaring delen over onze pretecho van vandaag ........... oooooooooooooooohhhhhhhhhhhhhhh wat was dat leuk en moooooooooooooooooiiiiiiiiiiiiii ! heb van het half uur wel 20 min gehuild volgens mij hihihihi en alles al zo goed te zien ! we weten het geslacht ook ( gezien er hier bekende meelezen graag even een pb voor iedereen die het wil weten ) Ze zei zo dan gaan we even kijken of we het geslacht kunnen zien ....en hoppa meteen die beentjes open hahaha luisterd nu al goed , wat hebben we toch een braaf kind he hihiiihihih wij zijn helemaal in de wolken nog aan het nagenieten
Hallo allemaal, @Patricia: Wat goed zeg, dat ze zo positief zijn wat de vooruitzichten betreft. Super! En mooi dat de hulp nu waarschijnlijk niet zo heel lang meer op zich zal laten wachten. @MerleQ: Leuk is dat gewiebel he! Je ziet idd. de hele buik bewegen. Wacht maar over een paar maanden, dan golft je hele buik als de zich even omdraaid. Echt heel mooi om te zien! @Journey: Ik ken dat ook. Hun manier van stylen lijkt zo simpel, gewoon een beetje gel/haarlak erin, even een beetje fohnen, even met de kam en voilá... Yeah, right, niet bij mij dus. Hahaha.. @Lotus: He shit zeg! Das geen leuk nieuws idd. Hopelijk pakt het allemaal goed uit voor je. Er is een Chinees spreekwoord dat mij vaak helpt bij dit soort situaties.. "Wat vaak een ramp lijkt, blijkt vaak een kans." Sterkte.. @Iuno: Mooi, die lijst! En ik ben sinds mijn vorige zwangerschap ook 'voltijd' thuis. Daarvoor jaren gewerkt, vanaf mijn oudste dochter naar de kleuterschool ging eigenlijk. Wel part-time hoor. Maar ik ben een tevreden huisvrouw/moeder en vermaak me thuis prima met de kids. @Patricia & Derona & Yvette: Haha... Deden mijn katten ook altijd toen we nog op 3 hoog woonden en dus een kattebak hadden. Eigenwijze beesten... Soms was de bak niet eens vies, maar had de andere kat net iets gedaan en dan deed de andere (uit protest) het gewoon ergens naast de bak. Nu heb ik een katteluikje en staat er alleen rond oud en nieuw een kattebak. @Yvette: Wat goed he, die fysio! Wat een verademing moet dat zijn zeg. Fijn voor je! Misschien is het een kwestie van de handelingen op de juiste manier aanleren en hoef je niet steeds opnieuw de behandelingen te krijgen. Enne ik wil ook een bad! Heerlijk! @Sisqa: Jaja, we krijgen er een dochter bij! @Nettie: Geniet ze van het bankhangen! @Derona: Ach, wat sneu voor die kleine van je! Is niet leuk als ze zich zo beroerd voelen! Wat voel je je dan machteloos he? Beterschap! @Jessica: Ik lig vaak nog tegen mijn slaap te vechten 's avonds, omdat die kleine dan zo lekker speelt en ik het heerlijk vind om dat te voelen. Haha... @Patrieske: Noël ook al zo ziek... Sneu he? Beterschap! Enne wel heel vaag idd. dat je niet meteen gesteriliseerd kan worden. Ik dacht dat dat juist vaker gebeurde tijdens KS. Zal ik zeker wel verkeerd hebben begrepen. Ik ben ook aan het kijken naar verschillende mogelijkheden voor sterilisatie, al weten we nog niet 100% of dit onze laatste wordt. Ik kwam deze methode tegen en die lijkt mij wel wat: http://www.essure.nl Zo op het eerste gezicht lijkt dit mij wel wat, geen operatie, geen narcose dus, behandeling binnen 15 min., daarna gewoon naar huis, geen hormonen, wel veilig, enz. Maar goed, ik moet mij er nog wel even wat beter in verdiepen hoor. Maar misschien ook wel iets voor jou. @mamamakka: Allereerst gefeliciteerd met je mooie echo! Heerlijk is dat he, die echo's? Ik zou er de hele zwangerschap wel naar kunnen kijken. Enne ik ben ontzettend nieuwsgierig hoor... Dus mij mag je PB-en! Hihihi.. Slaap lekker allemaal. Groetjes SimplyMe Ps. Ik heb een nieuwe buikfoto gemaakt!
Waaaahhhhh ik hou het allemaal niet meer bij hier.....ga van het weekend weer proberen te reageren. Wat een nieuwsgierige kippetjes zijn jullie.... Wel leuk al die reacties want nu begint het wat meer te leven bij mij. Morgen met hubbie wat dingetjes kopen zodat het nog meer gaat leven, want met iemand in een babyzaak lopen die het niet weet is niet leuk hoor, want je moet je zelf zoooo inhouden Idee begint te wennen....... Oh die harde buiken kunnen misschien toch ook wel van de kleine zijn, zonet weer last en toen klopte ik er zachtjes op en weg was het....ik hoop het. Voelde de kleine nu wel met mijn hand, heeeeeeel apart! x
Hallo allemaal! Als eerste bedankt voor de lieve berichtjes. Dat doet een mens goed. Opa heeft een flinke longontsteking, was ondervoed en had flink vocht tekort, darmen zaten verstopt en ribben waren gekneusd van het vele hoesten. Gelukkig is de verstopping nu weg, en eet hij ook weer. Verder is het even afkijken. Als hij thuis was gebleven en oma niet had ingegrepen was het de verkeerde kant opgegaan. Nu gaat ie het gelukkig wel redden, moet nog wel even in het ziekenhuis blijven. Verder ben ik trouwens ook fulltime thuis. Ik werk wel wat aan de website van de zaak van manlief sinds een half jaar. Leuk om te doen. Verder kan ik hier thuis alles goed bijhouden in het huishouden en de boodschappen ed. Dat is ook wel prettig, zeker als je man 60 of meer uren werkt in de week. Gelukkig kan ik hem nu met die website wat uit handen nemen, en het 'perfecte' huisvrouwtje uithangen... hihi. Wie wil er trouwens mijn buddy zijn? Nog even een lache verhaaltje: vriend van mijn man kwam op een feestje kletsen, en vragen of het wel gepland was... GRRRR. Dus ik zo, zonder te lachen: " Voor mij wel ja, maar voor Rigo niet. Hij vond het pas verdacht worden toen ik steeds 2 x per dag wilde seksen rond mijn eisprong, maar toen was het al te laat. hihi. Je had die kop moeten zien. Ik meteen weggelopen, en Rigo helemaal in een deuk dat ik dat had gezegd.. Heb niet alles terug kunnen lezen, maar even snel wat reacties op wat ik nog weet. @ Simplyme: wat een prachtige kinderen heb je zeg! @ Jan Smit, euh Iloveandres. hihi . Aan de ene kant is zo'n rolstoel natuurlijk shit ja. Maar goed, het geeft je wel een stuk vrijheid terug! Ik heb toevallig afgelopen week mijn eigen rolstoel aangemeten gekregen. super fijn ding. Waar we al niet blij mee kunnen zijn... @ Sanne: Lekker geshopt? gefeliciteerd, een meisje...! @ Sjansie: Wat een mooie buik heb je weer zeg, dat groeit mooi. Wel wit hoor hihi. Vervelend, maar ook fijn dat je nu thuis zit. kan je je energie tenminste besteden aan dingen die thuis belangrijk zijn. @ merleq: shopse! kleed je man maar lekker uit (figuurlijk bedoeld, maar letterlijk is natuurlijk ook altijd leuk. maar dan na het shoppen, hihi). Heb je verdiend! @ Nettie: vervelend is dat, die kalk en schimmel. Heb je HG producten al eens geprobeerd? Die werken echt super goed. professionele kalkaanslag reiniger die doet het echt mega goed, is de rest niets bij. En ze hebben ook iet6s tegen schimmel enzo, werkt ook als een trein. @ Lotus:Jemig, wat shit zeg met je werk, ik hoop zo dat je mag blijven. ga heel hard voor je duimen. Knuf. hihi moest erg lachen om je vriend dat je een boek aan het typen was. lol. Zo kan de mijne ook reageren ja. @ Iuno: supermooie lijst zeg! Ik ben van 11 september tot 28 september op vakantie, en omdat we niet willen weten wat het geslacht zal zijn zal dat vraagteken bij mij wel blijven helaas. Wat fijn dat je ouders komen! En een stofzuiger meenemen, en ervoor gaan zorgen dat je straks van een prachtige nieuwe badkamer kan gaan genieten! Wat fijn allemaal. (behalve dat je stofzuiger het begeeft) @ Derona: hoe gaat het nu met je kleine délane? veel beterschap. @ Patrieske: dus jij moet een keizersnede? MEt opa gaat het gelukkig weer beter, zie bovenstaande... Ben wel moe nu.. zo maar naar bed toe. Heb maar de helft van je verhaal kunnen lezen , sorry... FIJN WEEKEND!
@simplyMe... zeker geen leuke nieuws.. maar we blijven wel postiief hier.. dan hoop ik dat ik de volgende baan wel weer super is.. en van geniet.. en tuurijk weer met zin naar me werk ga... @Goofychick.. veel plezier morgen! met shoppen @Birthe... idd.. zal het helpen die duimen mijn manlief he ik ben getrouwd.. maar maakt niet uit.. maar soms denk ik man hou toch ff je kop... laat me ff tikken hahaa maar ja ik zit dan op de laptop op de bank en hij tv te kijken dus hij hoort alles tikken en dan gaat het niet zo langzaam het gaat me vandaag goed af met reageren ik wens iedereen fijne nachtrust toe.. slaap lekker.. ik ga zo stoppen Liefs mir
Birthe: Hahahaha echt geweldig lachen, had idd graag die kop wel willen zien! @lotus: die schuursponsjes heb je die ook in groot formaat? Ben zo lang bezig met die kleintjes die ik heb, wij hebben de hele badkamer (niet eens een grote, ong. 2 bij 3) vol met tegels.... @yvette: komt doordat er totaal geen vetilatie is in de badkamer dat we zoveel kalk hebben....en schimmel.....echt stom maar ja...Zou het ook vaker moeten bijhouden maar heb er zo'n hekel aan en dus stel ik het snel uit, wat als gevolg weer extra schimmel en kalk opleverd, ofwel: visueuse (?hoe schrijf je dat eigenlijk?) cirkel... Thanx ladies voor jullie lieve reacties op mn badkamer verhaal, fijn dat ik hier terecht kan ermee. En even reageren op het thuisblijfmamma-schap. Vind het super! Ben altijd thuis heb ook altijd al gezegt dat ik dat zou doen, nooit is er bij me opgekomen om te blijven werken. Toen ik merkte dat ik erg graag de zorg in wilde kwam dat natuurlijk goed uit en vanaf dat moment zei ik altijd: ik werk dan gewoon af en toe en avond of weekend en verder lekker thuis bij mn kindjes.... En het is gewoon zo gegaan... Wel krijg ik er vaak reactie op hoor, of het me niet fijn lijkt een vast aantal uren te hebben....mensen gaan voor me denken is best wel es irri....zeggen ze ja als je nou een tweede krijgt....als oproepkracht krijg je geen zw.s.verlof e.d. en je bent verzekerd van een bedrag per maand... Mensen schijnen niet te bergijpen dat ik erbij werk om er heel af en toe eens uit te zijn, lekker even iets voor mezelf even geen mamma, maar mijn hoofdberoep is moeder zijn! Maar krijg steeds meer het gevoel dat mensen dat echt raar vinden en het niet begrijpen. Leg altijd maar weer uit dat ik geen zin heb in vaste uren omdat ik ten eerste mamma ben en daarnaast af en toe eens bij verdien om zo wat sociale contacten te onderhouden en dan ook nog eens zulke leuke uren heb dat ik geen oppas hoef te regelen....(m.a.w. ik hoef niet te werken om de oppas te betalen) want als ik vast aantal uren zou krijgen zou er van me verwacht worden ook overdag door de week te gaan werken.....iets wat ik dus absoluut niet wil (tenzij hubbie thuis komt te zitten door een of ander, dan word ik uiteraard kostwinner en blijft hij bij de kindjes, helemaal al goed geregeld saampjes).... Genoeg wel weer daarover, ben echt blij zoals het nu gaat, alleen nog in een ander dorp en dan ben ik volledig gelukkig. Nu ook alleen mist er nog wat en dat denk ik te vinden in een ander dorp, waar meer te beleven is. Zo en dan nu nog even wat drinken en dan heerlijk mn bed in, met nieuw boek (nou niewu....uit de bieb gehaald vandaag....heerlijk jill mansell lekker makkelijk lezen) Fijn weekend alvast en weltrusten voor straks
@nettie ja ik weet wel eentje maar die wordt als t goed is verkocht bij bouwmarkten kleintjes zijn te klein.. vond ik ook namelijk... Liefs mir
@Mamamakka ik heb je een pb gestuurd @Birthe de nacht is gelukkig goed verlopen,nog erg aan het hoestene n benauwd dus hou het goed in de gaten
Mijn zusje komt vadaag langs zij komt ook uit deventer dus helaas anders was ik wel even langs gewipt kunnen we binnenkort wel een keertje doen!
Zo ff reageren: @Iloveandres ik moest hem wel terug brengen (bekkenband) want hij was geleend moet er zelf een gaan aanschaffen. @Nettie joehoe weer een 20 weken gefeliciteerd en ja aftellen maar. Ik heb het voor elkaar eindelijk mijn loon klopte niet kreeg maar 74 euro en ja daar kan ik niets mee Ik heb wel een halve dag gebeld en eindelijk het is mis gegaan bij mijn werkgever en die maakt het nu in orde en krijg als het goed is volgende week mijn geld Tis wel een verschil van 700 euro wat ze me tekort hebben gedaan dus voor zo'n bedrag wil ik wel 2 dagen bellen Krijg trouwens veel meer in de ziektewet dan als ik werk dus verkeerd is het niet Zo ik ga nog ff wat doen in de toekomstige babykamer voordat mijn zusje komt vandaag aan gezien het mooi weer gaat worden kan ik de ramen lekker open zetten om te luchten dus sjansie gaat verven...... laterzzz sjansie
Zo hier ben ik ook weer net weer een flink stuk gewandeld nu effe een onbijtje en dan ga ik zo even naar ahoy in rotterdam daar is een hondenshow even kijken en ik heb nog wat nodig Ik ga ook 3 dagen werken, nu werkt mijn vriend continue dus die is heel veel thuis mocht hij moeten werken dan gaat de kleine naar haar oma's en opa Gelukkig want ik heb gehoord dat de kinderopvang enorm duur i en dat je dan gewoon een dag moet werken om dat te bekostigen. Ook als ze ziek zijn mogen ze weer niet komen dus al met al een hoop elende lijkt mij.
@sjansie.. veel plezier vandaag met schilderen.. ik mag nog niet.... het was al de bedoeling dat we zouden doen.. maar mij manlief zei gisteren ik wil het wel weten dus we wachten de echo af terwijl we al de kleuren weten hahaha.. @journey... kinderopvang valt mee vind ik.. omdat je gelukkig dan wel belastingteruggaaf krijgt ervoor anders was het ook niet te doen.. maar ik hoop dat de regering doorzet met die kdv gratis maken voor drie dagen voor ouders die het nodig hebben