Januari 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Sophie, 27 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Female

    Female Niet meer actief

    PS @ Ramona
    Je had idd gelijk over die positiebroeken, ik had met een week of 12 mooie, hippe, strakke positiebroeken gekocht, nu zit de onderste band veel te strak! :evil: :(

    Gelukkig van mn tante een hele tas ruimere kleren gekregen, das wel nodig nu.

    Heb nu de meest slonzige joggingbroek van mijn man gejat (die heeft ie zelf nl altijd aan savonds laat enzo.) Hij zit hem al 2 maten te groot met het kruis ergens onderaan zn kont, kun je nagaan hoe die bij mij valt :) :)
    Zit heerlijk..

    Hoop trouwens dat alles met jullie goed gaat verder! :)
     
  2. Journey

    Journey Fanatiek lid

    3 apr 2008
    3.404
    0
    0
    Zo ben er ook weer even.

    Ik vind het gewoon zonde als mijn vriend veel thuis is om dan de kleine naar de opvang te doen, misschien als ze een jaar of 3 is dat ze dan een paar ochtenden naar de peuterspeelzaal gaat maar verder niet hoor.

    Weet iemand nog die online sites voor positie kleding kan ze nergens meer vinden :(
     
  3. Merijn

    Merijn Niet meer actief

    Ik heb al veel gekocht op www.bellyfashion.nl. Super site! Levering is ook super snel :)
     
  4. Merijn

    Merijn Niet meer actief

    Oh ik had trouwens laatst ook iets voor mijn man besteld op www.simplycolors.nl. Dat is ook echt geweldig geworden. Ik had een shirtje besteld met de tekst 'little scientist' (mijn man is een wetenschapper :)) en je kon het laten inpakken (in een doosje met een persoonlijke boodschap erbij). Het is echt ontzettend gaaf geworden en de kwaliteit was heel goed :)
     
  5. Libra

    Libra Fanatiek lid

    2 okt 2007
    2.354
    0
    0
    @ mamamakka: wat heerlijk zo'n mooie echo. lekker nagenieten!

    @ simplyme: jij heb ook al een mooie buik zeg!

    @ goofychick: Schijnt er nu al wel bij te horen he, harde buiken. Heb er ook al een beetje last van. Oefen weeen zijn het, geloof ik.

    @ Merleq: dat van die kinderopvang viel mij ook alles mee! Ik hoef schijnbaar maar 128 euro per maand te betalen zodra ik er gebruik van maak. Ik schrok alleen wel ontzettend van het bedrag dat er stond VOOR het belastingvoordeel. Jeeminee, over de duizend!

    @ Iloveandres: Ikea regeert! Heb daar afgelopen donderdag avond ruim 500 euro uitgegeven aan leuke babyspullies...

    @ nettie : wat schattig!



    Pfoei, ik ben hier al veel te lang niet geweest... hectisch ook allemaal zeg! maar goed er is een boel gebeurd, dus even een ego berichtje nu...

    M'n proeftijd is goed doorlopen en mijn contract is aangevraagd.
    Mijn zwangeschapsverlof gaat rond de kerst in
    Het is een ware geboortegolf in mijn familie... nog 4 nichtjes van me zijn ook zwanger!
    Heb bekken instabiliteit ontwikkeld... :( Ik moet nu elke week naar de fysio... jeugh.
    Ohja! en dinsdag heb ik mijn 20 weken echo. Ik kijk er zo naar uit!

    ... ik moet echt meer tijd maken om hier bij te kleppen. Ik mis jullie!
     
  6. Merijn

    Merijn Niet meer actief

    Over de duizend? Hoeveel dagen ga je er gebruik van maken dan? Wij betalen voor 3 dagen iets meer dan 700 euro geloof ik (zonder die toeslag).
     
  7. Libra

    Libra Fanatiek lid

    2 okt 2007
    2.354
    0
    0
    oh, bij die berekening zijn we van 4 dagen uit gegaan. Dat is een soort worst case scenario, als er met ons werk echt niets te regelen valt en het maximale wat we zouden kunnen afnemen in een week...
     
  8. KleintjeValentijntje

    KleintjeValentijntje Fanatiek lid

    18 apr 2008
    2.917
    0
    0
    Ergens in Limburg
    JEEEEEEEEEJ! Mijn beste vriendinnetje is weer terug van vakantie! Heerlijk, ik mis haar altijd enorm als één van ons op vakantie is! :D

    En vandaag ben ik alweer 22 weken! 5 maanden zeg, wat gaat dat snel! Pffff….
    Vanmiddag gaan we naar mijn tante en oom op de camping, gezellig, heb er echt zin in! Dan zit ik niet de hele dag zo alleen, want mijn man is weg, die heeft de hele dag een motortocht! Heerlijk, maar ik mag helaas niet meer rijden nu…. ;)

    @ MerleQ: Ach meid, het is wel een ruime voldoende, ondanks dat je ziek was, dussssssssssss:
    GEFELICITEERD!
    Wat leuk dat je de geboortekaartjes nu ook al hebt zeg! Pfff, wij moeten daar nog aan beginnen!

    @ Sanne: JEEEEEEEEEJ Nu kun je los gaan met shoppen :D

    @ Derona: ja zeker genieten van het weer en vandaag weer HEERLIJK :D

    @ Mikki: Hihi, met je zoon naar de markt ;) Leuk hoor! :D En vandaag alweer 19 weken! Nog één week en je zit op de helft!

    @ Mamamakka: Haha ;) Ach, wij begrijpen jou hier als geen ander, gelukkig maar! Wij zitten hier met zijn allen als één bonk hormonen bij elkaar! Toevallig was ik met de 20 weken ook jarig (exact dezelfde dag) dus ik had geluk dat die dag toch al speciaal was, maar ik weet eigenlijk niet of mijn mannetje er wel aan gedacht had hoor… Af en toe krijg ik wel eens bloemen, maar ook niet super vaak… Soms dan trakteer ik mezelf gewoon op een super mooie grote bos (of ik geef bloemen aan mijn moeder, op de één of andere manier vind ik dat net zo leuk ;)) Dus dat is misschien ook wel wat voor jou?
    En verder, mannen blijven mannen… dat verander je toch niet. Mijn moeder zei ooit: “Als je daar niet mee om leert gaan, kun je beter geen relatie meer aangaan met een man” Hihi…

    @ Female: Oh geniet lekker van dat kleine grut! Druk, maar wel heel gezellig! :D We zien je wel weer verschijnen als je er weer tijd voor hebt!

    @ Libra: Ach nee he meid, ook al bekkeninstabiliteit… Ik hoop voor je dat de fysio goed helpt. Hier is het inmiddels onmogelijk om te werken.
    Gefeliciteerd met je contract! Dat is toch eens leuk nieuws :D
     
  9. Joyce1983

    Joyce1983 VIP lid

    8 feb 2008
    6.688
    0
    36
    @ Dayenne: Ik was zeker bang dat er wat met de kleine was.. maar goed, het viel bij ons mee.. Maar hoe dan ook, als het is geboren kan het alsnog ergens last van hebben.. Maar tot nu toe was alles goed, dus dat is wel een opluchting!

    @ Nettie: Super! Gefeliciteerd.. Voelt goed he? Ja ik wete het ben een beetje laat, maar beter laat dan nooit ;)

    @ Jessica: Ik zou wel graag willen, maar weet niet of mijn mannetje daar ook heen wil..

    @ SimplyMe: Nee ik was niet jarloers, maar kan niet wachten tot ik mijn eigen vast kan houden :) Maar denk dat dat wel logisch is!

    @ iloveandres: Ik hoop dat je wat zorg voor in huis kan krijgen meid, zou het zo veel makkelijker voor je maken..

    @ MerleQ: die van mij schopt tegen een stootwand dus ik voel er niet zo veel van :( Wat ik heel jammer vind, maar toch blijf ik er bij dat ik af en toe wel iets voel.. M'n schoonzusje voelt het heel erg en klaagt dat het zo druk is :(

    @ Lotus: dat van je werk is ook niet leuk zeg.. Ik hoor het zo vaak eigenlijk tegenwoordig om me heen, zo jammer! Je hebt het er zo naar je zin, en dan kan je oprotten.. Tenminste zo bezie ik dat dan..

    @ Iuno: Mooie lijst hoor..

    @ Yvette: Maar als jij op dokters advies fysio hebt, en goed ziekenfonds verzekerd bent krijg je gewoon vergoed toch? Toen ik de fysio belde vroegen ze meteen hoe ik verzekerd was..

    @ Katten: Onze slaat echt alles.. de ene is krols en pist als een kater bij de ramen en deuren omhoog.. En alsof dat nog niet genoeg is neemt ze de bank ook nog maar even mee :( Dan nieuwe stoelen, collega van mannetje op bezoek zit op een stoel volgende ochtend zwarte over de stoel heen gepiest die jongen heeft honden :( Maak me gek! Dan flip ik echt.. Of dat ze denken dat ze even tegen mijn tas aan mogen gaan plassen :(
     
  10. Merijn

    Merijn Niet meer actief

    @ Yvette: veel plezier op de camping! Daar zou ik ook wel zin in hebben. Mijn man en ik zijn nog in dubio wat we vandaag gaan doen...

    Ik heb trouwens oorpijn :( Ik voel het nauwelijks als ik er niet aankom zeg maar, maar als ik per ongeluk met mijn oor ergens tegenaan druk of er zelf op druk, dan doet het echt pijn. Wat zou het kunnen zijn? Het begint steeds meer te irriteren... Iemand die het ook wel eens heeft gehad?
     
  11. Joyce1983

    Joyce1983 VIP lid

    8 feb 2008
    6.688
    0
    36
    Hier gister van half 8 tot 6 gewerkt.. Eerst thee drinken dus het is tegen die tijd ook wel 10 voor 8 ofzo.. maar dat boeid niet, lekker van genieten.. Toen de vleesafdeling gestart.. Datums uitzoeken enz enz. Het meisje dat er stond is niet zo snel, maar doet het ook nog niet zo lang.. En lummelt te veel rond, de bak zag er de hele dag triest uit.. Maar goed, ik zeg niets! Ik heb haar complimentjes gegeven want die krijg je bij ons op het werk niet :(

    Zelf om half 9 ongeveer verhuist naar de kassa, staan zitten, even lopen.. de hele tijd zo iets.. Maar het was me wel echt te veel :( Ik kon dus af en toe ook wel huilen :cry: Maar goed, heb het overleeft en heb weer wat extra uurtjes.. en nu ben ik weer verhuist naar de kassa, en ik heb meer uren :) zeker 4.75 meer dan normaal! Nou ja in de vakantie was het extreem veel, maar ik ben wel blij! Nu kan ik zeker na volgende week mijn rekeningen betalen.. En dat is ook een opluchting voor m'n mannetje, dan hoeft hij zich geen zorgen meer te maken..

    Van het andere bedrijf hebben we nog niets gehoord.. Heel vreemd, maar ze wachten miss wel tot hij zelf belt.. m'n Mannetje staat nu voor de centrale deurvergrendeling in te bouwen bij m'n oude buurjongen in de auto.. Dus ik kon mooi even kijken :)

    Verder gaat alles goed hier, wel wat moe maar liefje heeft van alles gekocht bij de boodschappen en ik zal zo een wasje draaien en even buiten kijken..

    Wens iedereen een zonnige dag! Want wat is het lekker weer :D
     
  12. SimplyMe

    SimplyMe Niet meer actief

    Good morning,

    @Birthe: Jeetje, das niet niks zeg. Gelukkig dat je oma heeft ingegrepen.
    Veel beterschap met opa en wens oma ook maar sterkte. En jij nog maar
    even een dikke knuf, voor de schrik. ;)

    Whahahahaha... Mooi is dat he!? Als je die types even op hun plaats kan
    zetten. *SimplyMe maakt diepe buiging* :D Goed gedaan!

    Nog bedankt voor het complimentje!

    @Nettie: Hier ook een 100% tevreden thuisblijf mama. Ik heb idd. mijn
    cursusjes en clubjes enzo, voor mijn sociale contacten, maar dan neem ik
    de kids wel mee (meestal alleen de kleinste). En ik leer mijn kinderen
    omgaan met andere kinderen door vaak met ze naar speeltuinen te gaan
    en op visite bij andere kinderen van vriendinnen. Als ze een jaar of 3 zijn
    heb ik ze naar de peuterspeelzaal gebracht om te wennen aan het
    afscheid nemen en zonder mama spelen, zodat ze dat alvast gewend
    waren tegen de tijd dat school begon, maar dat heeft nooit voor
    problemen gezorgd. Dat zal ik bij deze kleintjes weer net zo doen.

    Ik geniet ervan om de eerste jaren heel intensief contact te hebben met
    mijn kinderen. Ik ben bijna 24 uur per dag met de kleintjes bezig en vind
    het heerlijk. Ze slapen zelfs het eerste jaar bij ons in bed, lekker
    makkelijk voor de BV ;) en niemand hoeft er 's nachts uit. Ik werd
    er niet eens echt wakker van als ze moesten eten. Ik reageerde gewoon
    op hun onrustige gewoel en legde ze dan aan, en sliep weer verder. ;)
    Mensen hebben mij weleens gewaarschuwd dat ze straks heel claimend
    zouden worden en niks alleen zouden kunnen, maar het tegendeel is
    waar (in mijn geval). Mijn kids zijn enorm zelfstandig, sociaal en voelen
    zich sterk en veilig om dingen uit te proberen. Alles behalve bang,
    onzeker en claimend. Ik ben heel blij dat onze (financiële) situatie het
    mogelijk maakt om deze hele periode thuis te blijven en lekker te
    moederen. :D

    @Sjansie: Lekker he, dat klussen in de babykamer! Schiet het al een
    beetje op?

    @Yvette: Jaja, buikkie begint wel wat "zwanger" te lijken. Ik heb ook
    soms het idee (man ook trouwens) dat het deze keer sneller gaat. Wie
    weet krijg ik eindelijk eens een mooie dikke buik! (Duim... Duim...Duim...
    Duim...) Deze kleine ligt ook enorm hoog in vergelijking tot de vorige
    drie. Ik voel de baarmoeder al 3 cm boven mijn navel zitten als ik
    gewoon sta. :confused: Misschien heeft dit met de placenta te maken die
    nu achter ligt.... Ik zal eens vragen aan mijn VK. ;)

    @Sanne: 100% Girl! Te gek. Ik vond het ook altijd een stuk
    geruststellender als het geslacht werd bevestigd. Ik mag as. donderdag
    weer en hoop dat deze echoscopist (een andere) ook even naar het
    geslacht wil kijken. Nog 4 nachtjes slapen. ;)

    @Female: Welcome back! Hoe was het bij je ouders? Goed bijgekletst!

    @Libra: *Grijnzzz* Buik groeit he? ;) Haha.. Zijn jij en je nichten
    allemaal een beetje evenver? Wel leuk hoor, lekker kletsen over
    zwangerschap en babies. Ook leuk voor straks trouwens, na de geboorte.

    En jij over twee nachtjes de 20 weken echo! Spannend! Das leuk nieuws
    allemaal. Op de BI na dan, dat is echt wel even balen zeg! Sterkte
    daarmee! En ik ben het helemaal met je eens. Je moet echt meer tijd
    maken voor ons hier... :p Haha...

    Ik heb trouwens de foto's van mijn kids weer weggehaald.

    Tot later..

    Groetjes SimplyMe
     
  13. SimplyMe

    SimplyMe Niet meer actief

    Hello again,

    :-k Wat had ik gezegt dan? Heb even teruggelezen, maar kan het
    niet zo snel terug vinden... :D

    Yvette: Nog gefeliciteerd met je 5 maanden! :whistle: \:D/ :whistle:

    Groetjes SimplyMe
     
  14. Libra

    Libra Fanatiek lid

    2 okt 2007
    2.354
    0
    0
    oeh, ik ben zo nieuwsgierig...
     
  15. KleintjeValentijntje

    KleintjeValentijntje Fanatiek lid

    18 apr 2008
    2.917
    0
    0
    Ergens in Limburg
    @ Joyce: Dat dacht ik dus ook, maar ik heb maar zo’n basispakket omdat ik nooit wat mankeer, dus ik krijg maar een paar behandelingen vergoed :(
    Wat erg van je katten! Dat is echt niet leuk meer…. :( Ik heb mijn poezen laten steriliseren trouwens, dan worden ze niet meer krols, echt een verademing!
    En onze kater is trouwens ook gecastreerd, die is super super lief en pist nergens meer!
    Let je wel een beetje op jezelf meid? Als je het overbelast en straks niets meer kan, dan heb je jezelf goed te pakken!

    @ MerleQ: Dankjewel! Ik zou niet weten wat je kunt gaan doen, het is wel heel lekker weer, dus misschien lekker naar een park toe of zo? Lekker stukje lopen…?
    En die oorpijn, het klinkt niet echt als oorontsteking, wat jij nu hebt heb ik nog nooit gehad… Heb zelf wel chronische oorontsteking, maar dat is echt ín mijn oor… ik weet het niet hoor…

    @ SimplyMe: Heerlijk toch! Zo zien mensen tenminste ook eerder dat je zwanger bent! En wat goed zeg, hoe jij met je kindjes om gaat! Dat gaat bij ons niet gebeuren, maar petje af voor jou!
    Oh, en dankjewel! Ja, gaat snel he ;) Maar jij zit er ook al bijna aan, die 5 maanden :D
     
  16. SimplyMe

    SimplyMe Niet meer actief

    Erg he? Dat wachten! ;)

    Hoe laat heb je de afspraak dan?
     
  17. Taby

    Taby Fanatiek lid

    7 mrt 2007
    4.366
    140
    63
    Hoi hoi,

    Ik lees dat er al een aantal geboortekaartjes hebben besteld.
    Moet je dat al zo vroeg doen of heb je daar nog wel even de tijd voor?

    Groetjes Tamara.
     
  18. SimplyMe

    SimplyMe Niet meer actief

    Hallo Yvette,

    Precies. ;) Het lijkt mij echt heel leuk om een keer een
    mooie, grote toeter te hebben. Ik ben benieuwd of het deze
    keer gaat lukken... :D

    [​IMG]

    Groetjes SimplyMe
     
  19. Nettie

    Nettie Fanatiek lid

    14 jun 2007
    4.016
    0
    0
    Verzorgende IG
    ergens boven in Nede
    @derona: viel mij ook op laatst...geen tweeling te bekennen in januari..
    Ik genoot niet van het weer, had wat mot met hubbie, stonden tegen elkaar te schreeuwen e.d. dus ben maar naar boven gegaan om ons beide even rust te gunnen en af te koelen....nou van afkoelen kwam het niet echt want viel in slaap op bed met dekbed over, toen ik wakker werd was het ineens bij ons ook warm buiten en dus ook binnen want de zon schijnt bij ons naar binnen op het heetst van de dag.....Dus in zekere zin heb ik wel genoten alleen niet buiten haha....(oh ja en hubbie kwam me op den duur wekken met een kopje thee en we hebben het weer rustig uitgepraat.....)

    @yvette: tja wij zijn alleen geen volhouders....echt zó irritant...Baal ik echt enorm van dat we beide die eigenschap hebben. Dus heb wel eens ijverig een trekker neergelegd in de douche om na het douchen even alle muren langs te gaan zodat het wat droog word zeg maar en idd een handdoek of theedoen voor het nadrogen.....na 1 of 2 keer vergeet ik zoiets dan weer, en hubbie vergeet het altijd. Vind het ook altijd zonde. Thuis moest ik ook de hele douche drogen na het douchen....resultaat:(vooral op een wamre dag)... kon weer opnieuw douchen want na zo'n hele douche droog te hebben gemaakt was ik zelf weer compleet bezweet.....dus ook al weer niet zo'n goede oplossing. Gelukkig las ik laatst een tip in eeb blad wat ik nog niet heb geprobeerd. schoonmaakazijn (of het nu wel of niet vermengd met water was moet ik nog even nakijken) in een spuitbus en dan iedereen na het douchen de douche (muren én kranen e.d.) daarmee inspuiten en dat zou ook kalk voorkomen.....ben zeer benieuwd....wel waard om te proberen. Bedankt iig voor je tips!
    Oh en idd je eigen kind blijft altijd de liefste en leukste hoor, ben ecth benieuwd hoe dat is als je een tweede krijgt.....dan moet je dat delen...zou wel heel goed gaan ben er ook niet bang voor dta ik minder van deze hou als van mn dochter maar ben wel erg benieuwd hoe het voelt om nog zo'n wezentje de leukste en liefste te vinden.....Gefeliciteerd nog met het zoontje van je vrienden!
    Veel plezier op de camping!
    @sanne: gefeliciteerd met jullie MEISJE!!!!!

    @mamamakka: nee kerels snappen lang niet altijd dat wij de schoonmaaksters niet zijn e.d. Ze hebben gewoon iets minder gevoel in hun knars dan wij....kunnen ze ook echt niets aan doen hoor, en wij moeten ermee proberen te leven. Ik zou gewoon wel duidelijk zijn naar je hubbie dat jij gewoon even niet jezelf bent, probeer een beetje uit te leggen dat je er echt niets aan kan doen dat die ellendige hormonen soms je lichaam overnemen.....hopelijk snapt ie het dan.... Mijne doet daar echt zijn best voor maar vind dan nog dat ik af en toe handig inspeel op de hormonen kwestie maar ik kan het echt niet helpen....als hij er even doorheen zit dan snapt hij het gewoon niet meer en kan dat dan even niet uitschakelen, als hij gewoon zichzelf is en goed in z'n vel zit dan lukt hem dat wel. Hoop dat je er wat aan hebt, succes iig!

    @merleq: ben benieuwd naar het kaartje! leuk man!

    @female: welkom terug!...heerlijk he? die slons broeken! Vooral 's avonds heerlijk!

    @journey: idd bellyfasion is erg leuk en niet al te duur. En dat over opvaang ben ik helemaal met je eens. Psz is echt heel erg leuk voor kindjes, ik ben echt zeer tevreden, onze dochter leert er erg veel en gaat erg vooruit in de ontwikkeling sinds ze daar heen gaat (vooral de sociale ontwikkeling is erop vooruit gegaan) En het is toch heerlijk om voor je eigen kindje te kunnen zorgen....ik bedoel als het kán vind ik het gek dat je het niet doet, sommigen kúnnen niet anders die moeten wel werken maar das een ander verhaal natuurlijk...

    @libra: heb even moeten zoeken want vond mijn verhaal van gister nou niet echt vrolijk maar was het stukje vergeten over mn dochter, idd erg schattig, het leek ook zo mooi! Helemaal smelten met zulke momenten! Ik moet zeggen, ik vond baby's altijd helemaal geweldig en deze leeftijd had ik nooit wat mee, maar nu mn eigen schatje zover is begin ik er meer lol in te krijgen, zo leuk dat ze steeds meer kan zeggen en doen, is echt bijzonder om te mogen meemaken en haar mamma te mogen zijn....oei klinkt dat slijmerig he? maar goed zo is het nou eenmaal...
    Bi? das vervelend zeg, sterkte ermee!
    Gefeliciteerd met de babyboom in de fam.....heb je ook veel contact met die nichtjes? wel leuk zo samen!

    @joyce: je bent idd laat want waarmee gefeliciteerd? neem aan met mn 20 weken? Nou dan valt het mee hoor, ben nu 20 weken en 2 dagen volgens mij dus ach....toch bedankt, voelt idd erg goed maar ook wel zo van...wauw de helft alweer? HELUP we moeten nog zoveel regelen, vooral als ik lees wat anderen allemaal al geregeld hebben, kamertje klaar, kaartje al klaar.....oei dat moeten wij nog mee beginnen....maar toch wel heerlijk elke week is er eentje dichterbij de levensvatbaarheid....zo denk ik dan ook nog weer.

    @simplyme: helaas heb ik geen vriendinnen dichtbij met kids...dus vandaar dat dochter nu ook naar psz gaat, voor haar sociale ontwikkeling en ik merk nu na al ong. een halfjaar verschil. Ze ging in maart voor het eerst heen en was toen "bang" voor andere kindjes en ging confrontaties uit de weg, nu zoekt ze ze wel meer op en loopt niet meer weg als er kindjes ook op de glijbaan gaan terwijl zij er ook op wil. Dus ze leert er erg veel en ik heb lekker 2 ochtenden voor mezelf echt heerlijk, strks voor de kleine ook lekker dat ie 2 ochtenden alleenrecht heeft op mamma...haha
    Slapen bij ons in bed was een ware nachtmerrie...hebben haar al met 2/3 weken in haar eigen kamertje neergelegd. Ze lag in de wieg bij ons op kamer maar ik sliep daar zó onrustig van dat ik het niet volhield, zij vond het prima in het ledikant op haar eigen kamertje en we hadden de deur open zodat ik haar met gemak kon horen als ze wakker werd voor de bv. Dan haalde ik haar op en ging weer met haar in bed liggen legde haar aan en werd na een uur weer wakker en dan had ze losgelaten en dan legde ik haar weer terug, no problemo, echt nooit last van gehad. Wel lastig op het moment dat je haar net hoort huilen....dan denk je....mehn nou alweer...maar als ze dan eenmaal bij me lag was het prima en ik sliep heel makkelijk weer door. Vond het wel gek dat ik standaard na een uur weer wakker werd om haar weer terug te leggen. Maar nu nog steeds wil ik haar niet in ons bed hebben want ze is zo'n woelwater....word ik knettergel van en ze zoekt ook altijd mijn plekje op zodat ik me ergens aan het voeteneinde bevind op het laatst. Dus dat gaat niet meer door, ze mag bij ons liggen als ze ziek of verdrietig is, maar zodra ze getroost en wel weer in slaap is gevallen leg ik haar terug in haar eigen bedje, wat ze zelf ook het leifst heeft trouwens. ze geeft vaak genoeg ook zelf aan dat ik haar maar weer terug moet brengen. Lekker makkelijk dus!

    @taby....zou het niet weten w.b. die kaartjes, wij deden dit de vorige keer via een vriend die grafisch ontwerper is. Weet alleen niet meer wanneer we het overlegt hebben..... moet ik even terug lezen in het zw. sch. dagboek van dochter....




    [/b]
     
  20. SimplyMe

    SimplyMe Niet meer actief

    Hallo Tamara,

    Het ligt er denk ik aan waar je ze gaat bestellen.

    Ik wacht er nog even mee. Ik ga ze bestellen bij:

    Geboortepost!

    en daar heb ik al wel het een en ander bekeken en weet wel zo
    ongeveer wat ik wil. Je kan er ook een proefdruk aanvragen.

    Bij mijn vorige zwangerschap heb ik ze de ochtend na de geboorte
    afgemaakt (naam/datum/gewicht/etc. ingevuld) en besteld. De volgende
    dag in huis en zelf gepost. De enveloppen had ik al eerder besteld om de
    adressen persoonlijk erop te schrijven, maar is ook een kwestie van
    keuze.

    Je kan de adressen ook laten drukken en de kaartjes meteen laten
    posten, dan betaal je de postzegel meteen bij het afrekenen. Ach, kijk
    maar eens op de site. Ik was en ben er heel tevreden over. :D

    Groetjes SimplyMe
     

Deel Deze Pagina