Januari 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Sophie, 27 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    Ja ik wil niet raar of vies overkomen,maar ik heb het als ik klaar kom,dat mijn buik dat echt helemaal hard word,nog meer meiden?

2. Libra

Libra Fanatiek lid

2 okt 2007
    2.354
    0
    0
    yup.

Heb ooit ergens gelezen dat de baarmoeder een holle spier is, als het ware. Klaarkomen is in principe niets anders dan een onwillekeurige spierspasme... wat het overigens niet minder plezierig maakt :p

3. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    Hai allemaal

Zo even wat bij kletsen,ben nog steeds strontverkouden,maar gelukkig geen keel en hoofdpijn meer,Noël was gelukkig gisteren al wat opgeknapt en die rent de hele dag alweer rond,is met mart de hele dag op de hort geweest en ik was vandaag met die meiden van lieve-engeltjes weg,een ontmoetingsdag die we eens in het jaar houden,en dat is zo fijn om elkaar weer te zien,al moet ik zeggen,dat wij weer verdwaald waren op de heenweg :cry: ,vrouwen en een tom tom hahahaha en nog verkeerd rijden we kwamen 1.5 uur te laat aan,maar goed de dag was heel erg snel om,en het was erg fijn om elkaar weer te zien,nu ben ik even wat aan het schrijven en zoek ik daalijk mijn bedje op......heb even bijgelezen en ga nu wat reageren op iedereen.

@ Patricia......Ik vind het niete rg als het wat rustiger is hoor,dan heb ik ook niet zoveel bij te lezen ;) .......Lekker zeg dat bubbelen wat je bent wezen doen,ikke jaloers :) .....Inderdaad meid aks het niet gaat,gaat het gewoon niet en dan kan je toch weg meid.......Hahahah Gefeliciteerd met je cdtje is hij al grijs geraaid?...........Wel fijn dat je in aanmerking komt voor thuishulp dat zal alvast een opluchting voor je zijn.......

@ Sarake..........Natuurlijk kan je hier blijven posten meid en je kan dan toch gewoon weer op d elijst mail even aan IUNO je gegevens allemaal weer door.............Fijn om te lezen dat met de kleine alles goed gaat en dat je buik zo hard groeit..........Veel plezier met de echo :)

@ zen.......Fijn dat alles goed is gegaan met de verhuizing,dat begrijp ik dat het heel hectisch is geweest,ik vond verhuizen van flat naar huis al te druk hahahahah................Probeer nu wat tussendoor te rusten meid......Er zijn er wel meerdere die niet reageren,dus dat maakt toch niet uit :) ......Ik hoop wel dat je on sop de hoogte houd meid.....

@ Rowena.......Waarom niet meid,je kan zo nu en dan toch laten weten hoe het met je zw gaat,dat vind ik tenminste.........

4. Indira

Indira Lid

1 apr 2008
    65
    0
    0
    Haai dames!

Zo onze 20 weken echo is achter de rug! Alles goed met onze ukkepuk! Dat is natuurlijk het belangrijkst maar voor de rest was er niks aan! Ten eerste zouden ze ons weer terug naar huis sturen! Ja hoor moet je eens bij een zwangere vrouw proberen! Dan komt het duiveltje wel in je naar boven hoor :evil: Uiteindelijk wel 1 gehad maar zo vreselijk medisch...ja er was eigenlijk niks aan! Superleuk om ons kleintje te zien begrijp me niet verkeerd, maar meting na meting na meting en dan 20 echo foto's mee met alleen stukjes baby! Geen 1 fotootje met een gezichtje of enfin een beetje leuk!

Maar goed alles is goed!

Dit wou ik even melden (vanwege ernstige ziekte van mijn moeder ben ik hier een beetje later mee...) Weinig tijd op dit moment om te posten maar blijf het leuk vinden om mee te lezen met jullie! Lekker genieten!

5. Indira

Indira Lid

1 apr 2008
    65
    0
    0
    Zijn er trouwens nog dames die vanuit huis werken?

Ik werk nu 4 dagen en zou in principe heel graag thuis blijven en voor de kleine zorgen maar helaas kan ik dat financieel niet aan...

Thuiswerk is misschien een optie? Heeftiemand hier ervaring mee?

6. Lotus1981

Lotus1981 Fanatiek lid

6 jun 2008
    2.274
    0
    0
    financiele medewerker
    Velsen
    @Yvette... dat is wel lekker joh :) maar is het nu ook echt af?
    moeten jullie nog veel doen in huis?

@Sanne gefeliciteerd meid! met je meissie ;) :)

@derona.. ik was idd van het mooie weer aan het genieten.. gisteren wezen bbq bij mijn broer.. waren pas tien uur thuis en vandaag hele middag in de tuin gezeten met vrienden .. :D
    maar na het sex hebben heb ik ook altijd harde buiken.. maar schijnt normaal te zijn.. je kan ook de klaarkomen anders voelen dan normaal zeggen ze.. :|

@Mikki77.. was van de week op het nieuws.. althans op de radio volgens mij man.. en volgens mij ook op tv.. en ook nog op de nu.nl

@mammamakka.. mijn manneke was ook zo.. maar hoe langer ik zwanger ben.. hoe meer attender hij wordt.. ook met complimentjes.. en hij heeft zelfs twee jaar terug een lotusbloem gegeven in het kristal.. en die was vorige maand kapot gegaan helaas door katten.. en hij heeft het vorige weekend naar de winkel gebracht zonder me te laten weten :) lief he..

@merleq.. dat heb ik niet gehoord.. :| ooh.. dan mag ik wel eens goed gaan luisteren..
    bij ons gaat het ook eigenlijk over de 1000 euro kosten.. maar gelukkig door de belasting wordt het maar 200 euro per maand..
    maar een kind hoef ook niks te kort komen als het drie dagen / vier dagen naar de kdv gaat.. ik vind jammer dat daar altijd een discussie over is tussen mij en mn vriendin.. zij is fulltime moeder.. en ik zal dat niet worden omdat ik dat niet kan! ivm financieel!

@Joyce1983.. je hebt gelijk.. heb je naar je zin word je eruit geschopt... maar morgen gesprek met andere collega/die gaat als het goed regelen dat ik daar toch voor vast kom maar dan op andere locatie :)

@Tascha.. eerst de babykamer afmaken.. klinkt bekend ! :) hehehe.. bij ons.. :D

Hierzelf zenuwachtig voro morgen@! :) morgen echo! :) ik laat jullie wel even weten hoe het was.. :)

Liefs mir

7. Iuno

Iuno Bekend lid

12 feb 2008
    955
    0
    0
  8. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    Pff meiden hier een dagje op bed doorbrengen ben zo verkouden,en kan amper lullen koppijn,pfffffffffffffffffffffffffffff hou Délano vandaag ook maar mooi een dagje thuis,die was toch nog ziek gemeld,

9. Joyce1983

Joyce1983 VIP lid

8 feb 2008
    6.688
    0
    36
    Dat meen je niet.. Wat erg.. Sorry dan hoor :) Ik weet zo ook niet wie het wel was.. haha..

10. Joyce1983

Joyce1983 VIP lid

8 feb 2008
    6.688
    0
    36
    Wahhaahaha! hoeft dus niet.. Nogmaals sorry, heb ik niet goed opgelet..

11. Jessica83

Jessica83 Fanatiek lid

6 mrt 2007
    1.512
    2
    0
    Nieuwegein
    Jeej, heb de 20 weken gehaald. :D
    Op naar de volgende 20. haha :)

Wat hebben de meeste van jullie al een dikke buik zeg. Die van mij is zo bescheiden. Laat vanavond mijn mannetje even een foto maken voor bij de collectie buikfoto's.

12. Iuno

Iuno Bekend lid

12 feb 2008
    955
    0
    0
    Hier nogmaals het verzoek ECHT NIET MEER HIER TE REAGEREN, maar in het nieuwe deel! (klik op de link hier direct onder en je bent er al... ;) )

http://www.zwangerschapspagina.nl/viewtopic.php?p=3142502#3142502

Heb nl één van de mods al gevraagd dit topic te sluiten en als er tot die tijd hier tòch steeds weer reacties blijven komen, staat de link naar het nieuwe deel niet meer onderaan (wat heel onhandig is!)

DUS NA DIT BERICHT HIER AJB NIET MEER REAGEREN!!!

13. Anno niem

Anno niem VIP lid

28 okt 2007
    34.502
    3
    0
  14. Kiki

Kiki Fanatiek lid

8 jul 2005
    4.364
    1
    38