hahaha.. iedereen heeft het erover dat de tijd voorbij vliegt.. ik vond de afgelopen week zoooooo langzaam gaan.. ik kan me gedachten ook helemaal niet bij mijn werk houden.
En daar ben ik dan ik kom mij officieel aanmelden als januari 2009 mamma. Gaby, 35, 8 januari, 2de kindje Zo dat voelt wel stoer. Nu hopen dat alles goed mag gaan. Het is allemaal nog er onwerkelijk dat het zo snel is gegaan. Iedereen een fijne zwangerschap en vandaag natuurlijk een fijne Queensday. Die van ons kan niet meer kapot.
1 januari - lob - 29 jaar - 1e kindje 5 januari - Ploetertje - 29 jaar - 3e kindje 5 januari - Sophie - 34 jaar - 2e kindje 8 januari - Gaby - 35 jaar - 2e kindje[/b] Afspraken: 14 mei: Sophie intake vk 28 mei: Sophie eerste echo Zelf maar zo brutaal geweest om mijzelf toe te voegen. Wie volgt?
1 januari - lob - 29 jaar - 1e kindje 5 januari - Ploetertje - 29 jaar - 3e kindje 5 januari - Sophie - 34 jaar - 2e kindje 8 januari - Gaby - 35 jaar - 2e kindje Afspraken: 14 mei: Sophie intake vk 28 mei: Sophie eerste echo
*************inbraak*************** Wat gaat de tijd snel, gefeliciteerd januari 2009 mamma's! Ik hoef nog maar een paar weekjes. Hopelijk krijgen jullie het hier net zo gezellig als wij bij de meimamma's 2008! Succes meiden. *****************uitbraak*******************
hee hallo, Had dit forum helemaal niet gezien anders had ik me al eerder aangemeld... maar in iedergeval... heb eergister positief getest... (1e ronde na miskraam) en ben 3 januari uitgerekend... Heb nog niet alles gelezen hoor! Hoe voelen jullie je? xxmona
1 januari - lob - 29 jaar - 1e kindje 3 januari- Ramona- 28 jaar- 2e kindje 5 januari - Ploetertje - 29 jaar - 3e kindje 5 januari - Sophie - 34 jaar - 2e kindje 8 januari - Gaby - 35 jaar - 2e kindje Afspraken: 14 mei: Sophie intake vk 28 mei: Sophie eerste echo
Aan alle zwangere meiden gefeliciteerd... \/ \/\/ \/\/ \/\/ \/\/ \/\/ \/ En laten we hopen dat er nog veel januari 2009 mama's bijkomen ( waaronder ikzelf )
Gaby ook hier op deze kant nog even van harte meid stoer joh OP DE LIJST STAAN gek he maar dat maakt het natuurlijk ineens echt oh ik hoop zo dat ik met jullie mee mag jullie zijn zulke leuke gezellige meiden....
Lieve meiden, Ik kom me heel stiekem bij jullie aansluiten... al ben ik nog een beetje onzeker. Vandaag positief getest na onze eerste ICSI-behandeling. Ik heb begrepen dat ik dan 5 januari 2009 uitgerekend zou zijn. Ik hou nog even een slag om de arm, omdat de officiële testdatum van het ziekenhuis a.s. vrijdag is en we een historie hebben van een buitenbaarmoederlijke zwangerschap. Maar ik probeer alles van de positieve kant te zien. Het streepje staat er immers niet voor niets (zie mijn fotoalbum)! Liefs, Josien
1 januari - lob - 29 jaar - 1e kindje 3 januari- Ramona- 28 jaar- 2e kindje 5 januari - Ploetertje - 29 jaar - 3e kindje 5 januari - Sophie - 34 jaar - 2e kindje 5 januari - Josien - 27 jaar - 1e kindje (een echt ICSI-wondertje!) 8 januari - Gaby - 35 jaar - 2e kindje Afspraken: 14 mei: Sophie intake vk 28 mei: Sophie eerste echo
Hoi januari 2009 mama's! Allemaal van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap en geniet ervan! Het is een geweldige tijd ondanks de onzekerheden en misselijkheden maar alle andere mama's op dit forum helpen jullie er doorheen als het even moeilijk is! Het grappige is dat wij januari 2008 knallend zijn ingegaan vanwege de positieve test, jullie dus knallend 2009 in! Veel plezier en op naar allemaal gezonde spruitjes in het jaar 2009!
ja de tijd vliegt straks echt voorbij hoor want ik vonde de eerste 10 weekjes ook zo langzaam gaan! En nu zit ik bijna op de helft en idd wij zijn knallend 2008 ingegaan (meer dan 150 zwangeren als wij de lijst volledig had gelaten) en jullie knallen zo 2009 in!
@ Gaby GEFELICITEERD meid! Doe je je nick tenminste weer eer aan... @ Sophie 2 januari - Iuno - 28 jaar - 2e kindje (mag van mij in het groen, hoor, ben niet zo 'rozig' ) Ik ga denk ik overigens pas voor de week van 10 mei een afspraak bij de gyn. maken. Vorige keer met bijna 7 weken een inwenidige echo gehad, maar bleek toen pas bijna 6 weken... Viel ook nog niet veel te zien op de echo (behalve een 'knipperlichtje' ). Aangezien het de vorige keer allemaal goed is gegaan en ik nog wist welke vitamines de gyn. me de vorige keer had voorgeschreven, denk ik dat het nu niet veel zal brengen nù al een afspraak te maken. Bovendien heb ik dan een oppas nodig voor nr. 1 en over 2 weken komt m'n moeder een weekje logeren, dus sla ik dan gelijk 2 vliegen in 1 klap (persoonlijk vertellen èn oppas ). Alle andere 'nieuwe' zwangere dames: VAN HARTE!
Jeetje veel dames op 5 januari hmmm je zou haast denken dat het met volle maan te maken had effe checken....