Meiden, bedankt voor jullie medeleven....... Nieuwe zwangeren (ineens een heleboel!) van harte gefeliciteerd!
Goede morgen meiden, Bah het weer zit niet mee vandaag,vind ik niets aan al die regen bleh. Maar goed verder gaat het prima hier! Ik hoop dat we vandaag nog wat nieuwe mama's mogen ontvangen goed nieuws doet altijd goed nou ga ff ontbijten en dan gezellig naar een vriendin thee drinken en heel veel kletsen dus tot vanmiddag......liefs Chantal.
Bah, ik moet mezelf echt ervan weerhouden om naar het forumdeel 'miskraam' te gaan. Het is iedere keer weer een schok om daar topics te lezen. Moet ik ook niet doen! :x
Ik kijk er ook niet meer na, nadat ik een paar keer gekeken heb ben ik mezelf echt bang aan het maken. Ik zal zo blij zijn als we maandag bij de vk zijn geweest.
dat moet je idd niet gaan doen hoor je wordt er helemaal dol van ? Ik ben ook heel onzeker hoor vooral na 2 mk maar je moet gewoon positief blijven en je jezelf toe spreken zo van NU gaat het wel goed. Ik ben ook heel benieuwd over anderhalve week mag ik even kijken naar binnen of alles goed is. Bloedverlies zegt niets heb ik de eerste keer ook niet gehad en kwamen we er pas achter toen ik 12 weken was en de tweede keer bloedverlies zonder krampen met 4 weken en 2 dagen en pas het zakje verloren met 7 weken en 2 dagen dus MAAK je niet gek en geniet van het wondertje in je buik. We lopen gelijk op trouwens leuk......liefs chantal.
Mogge meiden, hehe, vannacht goed geslapen, de nacht ervoor van 3.30-5.30 uur wakker gelegen met mega onrustige armen en benen. Hier ook af en toe een steekje in een lies, gevolgd door een big smile Welkom nieuwe januarimamma's!
Hallo zwangere Januari mama's! Vandaag is het precies 1 jaar geleden dat ik een posi test in mijn handen hield! Inmiddels heb ik een prachtzoon van 3,5 maand! Ik wens iedereen een voorspoedige zwangerschap toe en kom stiekem nog wel eens om het hoekje loeren! Gr Roxanne Jan 08 mama
Hoi meiden! Vandaag een dagje vrijaf genomen. Ze zijn bezig de badkamer te "renoveren" en overal ligt stof en vuil en rommel Ik word er gek van, gisteren na het werk thuisgekomen en als een gek beginnen huilen! Gewoon door de rommel en het vuil kon het ff niet aan Nog tot zondag zitten we zo. en in juni een nieuw dak.. dat wordt ook wat Ik ben gaan kijken in andere bevallingslijsten-topics en daar zijn de lijsten veel uitgebreider, er staat bij waar ze willen bevallen, jongen of meisje, fles of borstvoeding,.. Misschien een ideetje voor in de toekomst?
Kwaaltjes hier worden iets erger. Af en toe een vlaag van bijna misselijk worden, rugpijn, vooral in bed als ik op mijn zij wil liggen. Lig nu al met een kussen tussen mijn benen . Groeiende borsten. Voor ik zwanger werd van Merel had ik cup E, toen ik bevallen was cup H. Na de borstevoeding terug geslonken tot F, maar nu al pas ik de bh's van de tijd dat ik borstvoeding gaf aan Merel . En ik zit pas op ruim 5 weken....hoe moet dat verder? Worst formaat uier denk ik zo ....pffff zwaarrrrr. Ik ben 's avonds 2,5 kilo zwaarder dan 's morgens. Allemaal vocht wat ik er dan 's nachts met straaltjes uitzweet (hebben jullie daar ook zo'n last van?). Af en toe lijkt het alsof mijn lies/heup "op slot" schiet. Vlees braden gaat niet zonder misselijk te worden. Hebben jullie eigenlijk trek in "gekke dingen"? Vorige zwangerschap had ik ontzettend veel trek in bananen. Nu nog nergens echt trek in. En ik ben naar ruim een maat grotere kleding, maar weeg hetzelfde : . Mijn lichaam is zich aardig aan het uitrekken 8) .
Zooooo he.... dit is niet bij te houden joh. Wat kletsen jullie veel! Gezellig hoor! Wil in ieder geval de nieuwe januari-mamma's van harte feliciteren! Welkom hier en klets gezellig mee! Hebben jullie dat ook dat je 's nachts wel 10 x naar de wc moet? Dat je heel licht slaapt? Dat je soms echt zijsteek hebt (wat wel ff duurt voordat het over gaat)? Dat je echt het gevoel hebt dat je baarmoederbanden aan het oprekken zijn? Pffff, word er af en toe niet goed van.... Daarnaast ben ik ook heel afwezig en vergeetachtig, haha. Heb totaal geen zin om ook maar iets in het huishouden te doen. Maaaaar, ben gelukkig niet misselijk.
Hai meiden Nou ik heb gisteren eindelijk het lef gehad om een site te gaan maken voor de kleine daddy in mijn buik ,ik moet er nog aan beginnen maar de eerste stap is gemaakt Nou vanochtend heb ik wel boven de wc gehangen niet over gegeven maar wel bijna, Ik heb wel een schimmelinfectie verdorrie aan mijn onderste dat heb ik vaak als ik zw ben,ik baal der wel van want het brand en jeukt Eerst wil ik Patriesie,Sarake,lobj,blackdaiya en jesseke feliciteren met hun zwangerschap Hai female Ik snap dat je dan minder bezorgd bent als je die 12 weken echo hebt gehad,ik heb dat zelf ook gehad in mijn zw van Zoë*,maar na Zoë* niet meer omdat ik er totaal geen vertrouwen meer in had totdat ik een huiltje hoorde..............dus nu hoop ik wat minder bang te zijn en ik hoop dat de angst ook wat minder word na de 12 weken echo.............en ook de nekplooimeting dat is ook spannend,want at krijgt iedereen nu tegenwoordig ongeacht je leeftijd............ Toen ik Noël ging halen was hij gelukkig leuk ana het spelen in zijn gekke kleren hahahahah,ze hebben hem kleren van daar aan gegeven,vond het wel lullig voor zijn juf,helemaal ondergespuugt Wat betreft je vraag voor een afspraak te maken ik zou gewoon even bellen naar je ha of je vk als je die al hebt uitgekozen en dan aan hun vragen wanneer het goed is. Hai patriesie Meid ik heb ook steeds geen klachten gehad ik ga nu een zondag naar de 7 weken en het begint nu te komen de misselijkheid en het enigste wat ik wel steeds heb gehad is buikpijn en krampen maar dat hoort erbij.... Hai ladybug Ja dat hoop ik wel,het ging eigenlijk ook de laatste keer voor de vakantie erg super,dus dit had ik echt niet verwacht Hai Birthe Ja wat een opluchting he omdat te horen dat die krampen goed zijn hahahaha,dat we daar nog blij mee zijn,ze zei ook eerlijk ik kan je geen garantie geven.................dat je zw goed gaat,maar dat weet ikz elf ook natuurlijk.................en de echo is echt inderdaad wauwwwwwwwww als ik weinig voel dan ga ik naard e echo kijken en dan besef ik het weer ja wacht maar die mannen halen nog veel meer uit hahahahah ,Mart heeft de gekste dingen gedaan hahahah,ik ook hoor maar dat heb je met een eerste .......jeetje moest je niet meehuilen met je mama? ik wel hoor ben echt zo'n emo muts ...........wat een leuk mutsje is het denk ik,het klinkt erg grappig Hai merel 69 en Dootje 24 Meid dat is heel goed te begrijpen ik heb dat ook meid,iedere keer als i naar de wc ga kijk ik het hele papiertje na ik had ook van edet met het roze en heb nu gewoon wit papier omdat door het roze ik steeds schrik Ik snap jullie angst meidenen ik snap ook dat je niet kan genieten,je durft het gewoon nog niet.....dat komt wel wat later meid als je daalijk een paar echos hebt gehad en het hartje kan horen van de buitenkant dan komt je vertrouwen wel................. en dootje wat zei je schoonmmoeder meid? Hai ramona hahahahhahah nog een krat wat zei die man? Hai Yourney Dat is ook erg dubbel meid,om die kaarten zo te krijgen,ik weet het als geen ander.............met Zoë* kreeeg ik ook die kaarten van sterkte terwijl ik hoera een dochter had moeten krijgen en vond het verschrikkelijk...maar ook gaf het me troost dat er zoveel mensen aan ons dachten,ik hoop dat die kaarten dat ook bij jullie doen meid............... hoe gaat het met je meid? Hai vera Ik had ze gisteren ook nu zijn ze weer weg,ik schrok er ook van,maar ik lees dat het er meer hebben hier Hai allahinkullu Fijn dat je zo positief bent meid,doet me echt goed om te lezen meid...........ja kwalen vaochtend was het bijna overgeven en nu voel ik me niet lekker maar goed dat word straks wel beter Hai merelQ Ja dat moet je eigenlijk niet doen meid............ik doe dat ook niet,ik zoek ook niets meer op via het net................ik doe nu vrijwillegerswerk,ik vang ouders op die een kindje hebben verloren en dan hoor je meer dat je wilt weten..............het is via het net het werk dus ik las vroeger ook al die verhalen maar dat doe ik nu niet meer,want ik wild at allemaal niet meer weten,want je maakt jezelf helemaal gek...........
O ja, hebben jullie ook van die heldere gekke dromen? Ik was vannacht cocaïne aan het snuiven (nog nooit in mijn leven gedaan en zou niet weten hoe het is) en ik voelde me er heel lekker bij . Belachelijk toch? Wel 5 keer achter elkaar nam ik een snuifje en voelde me vrolijker en lichter worden en dacht heeee, dit moet ik vaker doen. Wat zou dat nou kunnen betekenen?
Hai Merel Meid ik zou niet te veel achter die droom zoeken,misschien heb je van de week een programma zitten kijken? Ik droom wel andere gekke dingen
Hahahahaha! We hebben er opeens een coke verslaafde bij zeg! Maar ik droom ook de meest domme dingen ja. Vannacht droomde ik o.a. dat onze KATER 3 jonkies had (jouw schuld 'Waarom'). En die waren ook meteen groot. En dan heb ik zo wel 6 verschillende belachelijke dromen achter elkaar in 1 nacht. Heel chaotisch! Veel zwangeren erbij, welkom allemaal en gefeliciteerd!
hai meiden, alles is goed tot nu toe heb alleen heel veel last van mijn rug onderin de laaste keer ging het met 6 weken mis ben wel bang dat het nu ook mis gaat maar we hopen op het goede maar ik zie er tegen op om alles weer nieuw te kopen heb helemaal niks meer we beginnen naar de vakantie en daar heb ik zin in groetjes black daliya
Hahah ik droom ook elke nacht echt héél heftig en gek Vind het wel leuk. En zweten doe ik snachts ook heel erg .. Moet er ook steeds minstens 1 keertje/nacht uit. Maar misselijk ben ik niet. Heel af en toe zo heel lichtjes maar echt misselijk mag ik het niet noemen. Hopelijk is het geen slecht teken
Toen ik vanochtend nog in halve slaaptoestand was legde ik mijn hand op omgeving schaambeen en dacht een kitten in mijn hand rond te voelen draaien (heb 12 jaar katten gefokt, dus weet precies hoe dat voelt) Hier ook af en toe een minimaal beginnend misselijkheidsgolfje wat na een slokje water of kauwgom gelijk weer weg gaat.
@ sjansie Thnx Ik droom sommige periodes heel vaak over mijn ratjes (heb een jaar of 5 steeds 2/3 ratjes gehad ). Stomme is dat ze in mijn droom dus springlevend zijn en wel àllemaal! Eergisteren ofzo, droomde ik overigens - overhelder - dat ik op 23 dec. bevallen was... 8)
Misselijk he wat je daar lees, laat staan de vlindertuin....Ik zag bij de juni 2008 mama's dat Spirit70 een paar dagen geleden bevallen is, met spoed een keizersnee omdat ze ineens veel bloed verloor en het kindje heeft het niet gehaald. Dat is toch de nachtmerrie van elke zwangere vrouw zeg.. Ik probeer ook maar niet teveel van dat soort dingen te lezen, mijn maag draait er van om en het is niet goed voor mijn gemoedsrust maar dat is waarschijnlijk bij iedereen zo... Spannend zeg! en leuk lijkt me, wij moeten helaas nog bijna vier weekjes wachten. Maarrrr.....dan is het strax wel allemaal mooi en netjes als de kleine komt Ik heb dat eigenlijk nog niet...ben wel af en toe wat emotioneler als anders en ben heel erg in mijn huisje binnen om elk hoekje en kastje netjes op te ruimen en uit te sorteren...zou dit nu nesteldrang zijn? Ik ben wel heel vroeg wakker steeds, eerder als normaal en dat afwezige dat heb ik ook wel, voel me af en toe zo een dom verstrooid blondje en dat heb ik anders noooooit. Huishouden doen dat doe ik nu nog meer als eerst, denk dat ik last heb van nesteldrang want alles moet ineens perfect zijn... Klote zeg van die schimmelinfectie. Ik heb daar al heeeeeeel lang geen last meer van gehad gelukkig maar ik weet dat het enorm lastig is. Leuk zeg van je website! Ben benieuwd naar het eindresultaat! ( als we het te zien krijgen dan ) Heeeeeel veel succes meid en laten we er het beste van hopen! knuf