IS het een idee om op de agenda die mooi oranje staat, de data ook oranje te maken en dik gedrukt? Voor een duidelijker en overzichtelijk effect? Nu is het wat moeilijk terug te vinden. En achter alle mama's gewoon alleen BV of FV te zetten, ipv BV/FV:BV Is misschien ook makkelijker? Nou ja, ik heb er ook niets over te zeggen....
Hallooo mama's van 2009! Leuk hoor, jullie luiden het nieuwe jaar straks heel bijzonder in! Hoop dat alles goed gaat verlopen en dat jullie straks net zo ver als wij zijn in september Veel plezier en geniet ervan! * oh en als jullie nog tips voor jullie lijst willen, wij hebben een heeeele mooie in ons Septembermamaforum, we hebben er hard aan gewerkt om hem te perfectioneren *
januari mama's 2009 5 januari Sabrina maat-20 jaar-2e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:thuis-bv 10 januari Cobi-26 jaar-1e kindje-geslacht weten:misschien-bevalling:zh-bv 12 januari MerleQ-22 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-bv en fv Sjansie28-27 jaar-3e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-bv 13 januari Allahinkullu-23 jaar-2e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-bv 16 januari Nettie-24 jaar-2e kindje-geslacht weten:nee-bevalling:thuis-bv 18 januari Mollyvg-40 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-bv Ladybug-33 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-bv Er zijn tot nu toe 8 januari mama's agenda 2008/2009 19 mei: - Nenci intake vk 20 mei: - Jesseke gyn - Ramona intake vk - Naomiadaeze intake vk - Lob intake vk- Sabrina maat 1e echo gyn 21 mei: - Cobi 1e echo 27 mei: - Sjansie 1e echo gyn 28 mei: - Sophie 1e echo - Ninja intake vk + 1e echo - Iuno 1e echo gyn - Taby gyn 29 mei: - Mexi vk 30 mei: - SimpleMe intake vk 02 juni: - Britt 1e echo- Sabrina maat intake vk 03 juni: - Gaby intake vk - Merleq intake vk - Sjolie 1e echo 04 juni: - Journey vk - Coby intake vk - Yvette1983 intake + 1e echo 05 juni: - Sanne85 1e echo 09 juni: - Gaby 1e echo - Moppy intake vk 10 juni: - Patrieske16 2e echo 11 juni: - Tascha1987 1e echo - Birthe 1e echo 12 juni: - Patriesie vk 13 juni: - Moppy 1e echo 18 juni: - Ladybug 1e echo 19 juni: - Peaceful intake vk + 1e echo 25 juni: - Goofychick 1e echo 26 juni: - Goofychick intake vk Als je op de nieuwe lijst wilt stuur dan een pb naar sjansie28,nettie of ladybug
Oei zo issie wel overzichterlijk maar een beetje groot he? Ideetjes? Ik zal even kijken of ik het achter elkaar kan zetten, degene die op zelfde data staan....
Heb net even gespiekt maar hij is daar ook zo lang en zelfs nog langer....maar ja das ook niet gek want ze zijn al een stuk verder... Volgens mij issie zo aardig overzichterlijk, laat het even weten wat je ervan vind! Groetjes nettie
*Ingeltje ... 27 jaar ... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♂ ... ZKH ... BV Hij is heel netjes! Die tekentjes van de september mama's zijn wel leuk of niet? kunnen we misschien wel jatten? en vind dat laatste ZKH ... BV Wel overzichtelijker. Dat geslacht volgens de kalender dat hoeft er van mij niet persee bij. Lang leve de lijst... haha MIsschien kunnen we hem de hormonen lijst van de januari mama's noemen?
Hebben jullie niet gemerkt dat de afspraken lijst er dubbel stond? Vandaar dat ie ook zo lang was. Dat van de bv heb ik nu veranderd en verder vind ik eigenlijk dat ie zo goed is. Hoeven niet net zo 1 als de sept mamma's een zelfgemaakte kun je veel trotser op zijn!
Hee Dames! Ik ben weer terug van weggeweest! Ik kan het echt niet allemaal gaan teruglezen, dus ik ga weer vanaf vandaag bijhouden! Wat is er gebeurd met de lijst?! Ik sta er niet meer op! Ik ben uitgerekend op 4 januari, heb mijn eerste echo op 4 juni... Kan iemand mij er aub weer op zetten? Liefs
Zo goedemorgen hardwerkende dames! Jullie hebben gisteravond nog behoorlijk aan de lijst geklust zeg. Heel mooi, zeker. Voor mij hoeft die kalender geslacht ding er niet tusen. Verder vind ik em heel mooi! Ik heb weekend dienst en zit al op mn werk vanaf 07.00 uur! pfffff nog even doorzetten. Spreek jullie later! Vandaag 6 weken! fijn fijn xcobi
@ Yvette: de lijst is vernieuwt, er staan meer dingen op, als je even je gegevens door wil geven aan 1 van de meiden die onderaan de lijst staan dan via een pb dan sta je er zo weer op. @Cobi: kalender geslacht hebben we er ook niet opstaan, dat staat bij de sept mamma's er wel maar bij ons dus niet, alleen maar je vermoeden (als je denkt; meisje, word je naam roze, als je denkt jongen word je naam blauw en bij nog geen idee word je naam groen) en óf je het wel wilt weten of niet. Werk ze vandaag!
januari mama's 2009 4 januari Yvette1983-24 jaar-1e kindje- geslacht weten -bevalling- bv/fv? 5 januari Sabrina maat-20 jaar-2e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:thuis-bv 10 januari Cobi-26 jaar-1e kindje-geslacht weten:misschien-bevalling:zh-bv 12 januari MerleQ-22 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-bv en fv Sjansie28-27 jaar-3e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-bv 13 januari Allahinkullu-23 jaar-2e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-bv 16 januari Nettie-24 jaar-2e kindje-geslacht weten:nee-bevalling:thuis-bv 18 januari Mollyvg-40 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-bv Ladybug-33 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-bv Er zijn tot nu toe 9 januari mama's agenda 2008/2009 19 mei: - Nenci intake vk 20 mei: - Jesseke gyn - Ramona intake vk - Naomiadaeze intake vk - Lob intake vk- Sabrina maat 1e echo gyn 21 mei: - Cobi 1e echo 27 mei: - Sjansie 1e echo gyn 28 mei: - Sophie 1e echo - Ninja intake vk + 1e echo - Iuno 1e echo gyn - Taby gyn 29 mei: - Mexi vk 30 mei: - SimpleMe intake vk 02 juni: - Britt 1e echo- Sabrina maat intake vk 03 juni: - Gaby intake vk - Merleq intake vk - Sjolie 1e echo 04 juni: - Journey vk - Coby intake vk - Yvette1983 intake + 1e echo 05 juni: - Sanne85 1e echo 09 juni: - Gaby 1e echo - Moppy intake vk 10 juni: - Patrieske16 2e echo 11 juni: - Tascha1987 1e echo - Birthe 1e echo 12 juni: - Patriesie vk 13 juni: - Moppy 1e echo 18 juni: - Ladybug 1e echo 19 juni: - Peaceful intake vk + 1e echo 25 juni: - Goofychick 1e echo 26 juni: - Goofychick intake vk Als je op de nieuwe lijst wilt stuur dan een pb naar sjansie28,nettie of ladybug @ Yvette: Bedankt voor je pb, maar zou je de rest van de gegevens nog even willen door geven? Heb je voor nu zo lang even op groen gezet maar als je al een vermoeden hebt geef die ff door net als of je het geslacht wil weten en of je bv of fv gaat geven. Ik ben ervan uit gegaan dat het je eerste is....zo niet sorry... Je afspraak stond er nog tussen dus daar hoefde niets aan gebeuren, hoop dat het goed is zo.
januari mama's 2009 2 januari Vera22 jaar-2e kindje-geslacht weten:ja-bevalling-bv 3 januari Ramona28 jaar-2e kindje-geslacht weten-bevalling-? 4 januari Britt-32 jaar-2e kindje-geslacht weten:nee-bevalling:thuis-bv Yvette1983-24 jaar-1e kindje- geslacht weten -bevalling- bv/fv? 5 januari Sophie-34 jaar-2e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-bv Sabrina maat-20 jaar-2e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:thuis-bv 9 januari Journey-28 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-bv 10 januari Cobi-26 jaar-1e kindje-geslacht weten:misschien-bevalling:zh-bv 12 januari MerleQ-22 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-bv en fv Sjansie28-27 jaar-3e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-bv 13 januari Allahinkullu-23 jaar-2e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-bv 16 januari Nettie-24 jaar-2e kindje-geslacht weten:nee-bevalling:thuis-bv 18 januari Mollyvg-40 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-bv Ladybug-33 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-bv 21 januari Femke-23 jaar-2e kindje-geslacht weten:ja-bevalling-bv Tom78-29 jaar-3e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-fv Er zijn tot nu toe 16 januari mama's agenda 2008/2009 19 mei: - Nenci intake vk 20 mei: - Jesseke gyn - Ramona intake vk - Naomiadaeze intake vk - Lob intake vk- Sabrina maat 1e echo gyn 21 mei: - Cobi 1e echo 27 mei: - Sjansie 1e echo gyn 28 mei: - Sophie 1e echo - Ninja intake vk + 1e echo - Iuno 1e echo gyn - Taby gyn 29 mei: - Mexi vk 30 mei: - SimpleMe intake vk 02 juni: - Britt 1e echo- Sabrina maat intake vk 03 juni: - Gaby intake vk - Merleq intake vk - Sjolie 1e echo 04 juni: - Journey vk - Coby intake vk - Yvette1983 intake + 1e echo 05 juni: - Sanne85 1e echo 09 juni: - Gaby 1e echo - Moppy intake vk 10 juni: - Patrieske16 2e echo 11 juni: - Tascha1987 1e echo - Birthe 1e echo 12 juni: - Patriesie vk 13 juni: - Moppy 1e echo 18 juni: - Ladybug 1e echo 19 juni: - Peaceful intake vk + 1e echo 25 juni: - Goofychick 1e echo 26 juni: - Goofychick intake vk Als je op de nieuwe lijst wilt stuur dan een pb naar sjansie28,nettie of ladybug @Sopie,Tom78,Britt,Journey,Ramona,Vera,Femke jullie staan er op!
*goofychick komt langzaam maar niet teveel uit haar roes klimmen* Pffff.......het was me het weekje wel vorige week, sjonge sjonge.....ik wist niet dat een mens zoveel geluk kon hebben in een week tijd..... Realiseer me dat we het vanavond een week weten dat we zwanger zijn..... Ik ga een verslag maken op mijn hyves van de dag en geef dan in mijn profiel wel een link mee voor de mensen die nieuwsgierig zijn. Gisteren aan een van mijn beste (zwangere) vriendin verteld toen ze ons thuis had gebracht samen met haar man......huilen met tuiten..... ("zitten we dan als getrouwd stel en aanstaande papa en mama, ze dachten dat we het over hun hadden in eerste instantie......) Was erg mooi om te vertellen, en ze heeft me direct gerustgesteld....ook zei heeft veel onderbroek gekoekeloerd tot maand 3.....en de steken ed het hoort er allemaal bij. Hier verder eigenlijk weinig klachten, moe - wat sneller buiten adem - gevoelige borsten dat wel - bijna nog niet misselijk - wel soort pukkeltjes op mijn tepels....en mijn borsten groeien mega.....wordt opeens trots op mijn borsten hahahahaha! Verder: zwangeren gefeliciteerd! Knuff