Januari 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Sophie, 27 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sjansie28

sjansie28 Fanatiek lid

16 jan 2008
    2.325
    0
    36
    Twentuh
    januari mama's 2009

2 januari
    Naomiadaeze-22 jaar-2e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:(-bv
    3 januari
    Ramona-28 jaar-2e kindje-geslacht weten:(-bevalling:(-?
    4 januari
    Britt-32 jaar-2e kindje-geslacht weten:nee-bevalling:thuis-bv
    Yvette1983-24 jaar-1e kindje- geslacht weten:( -bevalling:(- bv/fv?
    5 januari
    Sophie-34 jaar-2e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-bv
    Sabrina maat-20 jaar-2e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:thuis-bv
    8 januari
    Tascha1987-20 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zk-bv
    9 januari
    Journey-28 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-bv
    10 januari
    Cobi-26 jaar-1e kindje-geslacht weten:misschien-bevalling:zh-bv
    11 januari
    Birthe-27 jaar-1e kindje- geslacht weten:nee- bevalling:thuis-bv
    12 januari
    MerleQ-22 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-bv en fv
    Sjansie28-27 jaar-3e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-bv
    13 januari
    Allahinkullu-23 jaar-2e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-bv
    16 januari
    Nettie-24 jaar-2e kindje-geslacht weten:nee-bevalling:thuis-bv
    18 januari
    Mollyvg-40 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-bv
    Ladybug-33 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-bv
    21 januari
    Danio08-23 jaar-1e kindje-geslacht weten:nee-bevalling:thuis-bv
    Female-23 jaar-2e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:(-bv
    Tom78-29 jaar-3e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-fv

Er zijn tot nu toe 19 januari mama's

agenda 2008/2009
    19 mei:
    - Nenci intake vk
    20 mei:
    - Jesseke gyn - Ramona intake vk - Naomiadaeze intake vk - Lob intake vk- Sabrina maat 1e echo gyn
    21 mei:
    - Cobi 1e echo
    27 mei:
    - Sjansie 1e echo gyn
    28 mei:
    - Sophie 1e echo - Ninja intake vk + 1e echo - Iuno 1e echo gyn - Taby gyn
    29 mei:
    - Mexi vk
    30 mei:
    - SimpleMe intake vk
    02 juni:
    - Britt 1e echo- Sabrina maat intake vk
    03 juni:
    - Gaby intake vk - Merleq intake vk - Sjolie 1e echo
    04 juni:
    - Journey vk - Coby intake vk - Yvette1983 intake + 1e echo
    05 juni:
    - Sanne85 1e echo
    09 juni:
    - Gaby 1e echo - Moppy intake vk
    10 juni:
    - Patrieske16 2e echo
    11 juni:
    - Tascha1987 1e echo - Birthe 1e echo
    12 juni:
    - Patriesie vk
    13 juni:
    - Moppy 1e echo
    18 juni:
    - Ladybug 1e echo
    19 juni:
    - Peaceful intake vk + 1e echo
    25 juni:
    - Goofychick 1e echo
    26 juni:
    - Goofychick intake vk

Als je op de nieuwe lijst wilt stuur dan een pb naar sjansie28,nettie of ladybug

@Tascha1987,Danio08 jullie staan erbij!
    @Female,Naomiadaeze heb jullie virtuele namen in de lijst aan gepast en jullie echte namen weg gehaald!

2. sjansie28

sjansie28 Fanatiek lid

16 jan 2008
    2.325
    0
    36
    Twentuh
    Iedeeen mag er wat van zeggen zo wordt de lijst alleen maar mooier en we zijn allemaal zwanger toch we willen allemaal het beste hahaha :D

3. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    Nou mijn reacties op jullie berichten :)

Hai Lady Bug

Zoals je hebt gelezen heb ik zalf gehad,want het was echt heel erg nu heb ik nog wel jeuk maar gisterenavond bloedde het gewoon,ik schrok me kapot en Mart heeft meteen gekeken maar het was gewoon helemaal kapot ana de buitenkant,dus dat luchtte op,maar nu heb ik wat branden met plassen mar de ergste jeuk is over,vanavond moet ik de zal weer gebruiken.............Wat betreft de web site je kunt de balk gewoon aanklikken en dan kom je op de site,maar ik weet niet of ik hem hou,want ik ga denk ik de sites van alle3 bij elkaar doen..........wat leuk dat jullie elkaars geheimpje weten ;)

Hai patriesie

Heel veel pelzier meid met je weekend weg,ik hoop dat het daar wat beter weer is,en alles vertellen als je terig bent he :)

Hai Indria

Meid ik krijg kippenvel wat je vertelt van de knuffel van Nijntje wat speciaal zeg meid :)

Tom 78 en Sjolie en Kiki 80 en Annelies gefeliciteerd met jullie zwangerschap meiden :)

ik ga straks weer verder,noël roept me :)

4. Allahinkulu

Allahinkulu Fanatiek lid

16 jan 2006
    3.608
    4
    38
    Vrouw
    Turkije
    Hey meiden,

Ook ik heb niet echt symptomen hoor.
    Ben erg moe..maar bij mijn eerste zwangerschap was ik echt super misselijk en daar heb ik dus nog steeds geen last van..waar ik opzich super blij mee ben..maar het doet je soms wel twijfelen ja.
    maar ik heb er een goed gevoel over.

Ik heb 6 juni een afspraak gemaakt voor een echo. Vind het erg ver weg..dus we gaan alsnog proberen om eerder te kunnen...maar we hebben iniedergeval nu een goede dokter.
    Ze hadden van het ziekenhuis gebeld..waar ik dus twee keer ben geweest voor die echo. Die dokter had gevraagd of een of andere professor eens kon kijken bij me omdat zij dus niets kon zien.
    Nou ze kunnen de pot op. Ik ga gewoon naar een ander ziekenhuis!
    wil geen gerommel aan me lijf omdat zij niets kan zien.

Ben trouwens echt 100% gerustgesteld..
    Ging gister naar mijn buurvrouw (die net bevallen is) en vroeg haar in welk ziekenhuis zij was bevallen en bij welke dokter zij onder behandeling was geweest etc.
    ık vertelde haar over mijn situatie met dat ziekenhuis en ze zei meis je bent toch niet bij die en die geweest he..ja wel dus zei ik. Ja had je maar bij mij gekomen om te vragen welke dokter goed was..want dat mens staat super slecht bekend.
    Ze schijnt het dus heel vaak te doen dit. Ze vertelde dat haar vriendin ook was gegaan..en wat had ze gezegd: ja sorry ik zie niets...ja ik zie wel wat..maar weet niet wat..het kan dus mis gaat etc. etc. nou PRECIES wat ze dus tegen mij ook zei.
    Het is blijkbaar haar gewoonte en ze kan gewoon niet omgaan met het echo appartaat..

nou toen viel de laatste angst eigenlijk wel vanaf me af..

natuurlijk is er nog altijd een kans dat er iets mis gaat..maar dat hebben we hier allemaal..
    en mijn kans is dus niet meer verhoogd..

merleQ: irritant je situatie. toen ik nog thuis woonde heb ik ook in deze situatie met mijn moeder en zusjes gezeten..ook bijna 2 maanden ergens anders moeten wonen. en nu is ze weer verhuist en zat ze weer in hetzelfde schuitje.. weet dus hoe rot het is..
    hopelijk vindt je wat om te blijven in die tussentijd..!

5. Cobi

Cobi Actief lid

4 mrt 2008
    143
    0
    0
    Verpleegkundige
    Amsterdam
    Hoi goofychick,
    Over die pijn in je schouder.
    Ik heb in januari een bbz gehad. bij 4 weken positieve test,
    en 2 dagen later begon de pijn in mijn buik.
    De pijn in mijn bovenrug/schouderbladen kwam 2 dagen daarna.
    Dit komt omdat er bij een bbz een bloeding ontstaat en dit bloed in de buikholte de zenuwen prikkelt.
    Dat voel je als heeel erg veel pijn in je bovenrug, midden in tussen de schouders. Ik wist toen nog van niets.

Ben 2 keer naar het ziekenhuis geweest. 100 echo's gehad,
    en de 2e keer moest ik blijven..... 4,5 week jong.
    Dus het kan heel snel gaan.

Maar vermoedelijk begint het met erg veel hevige pijn in de buik.
    Jou klachten lijken mij wat anders.
    Ik hoop dat het gauw over gaat. En je gerust kan zijn.
    Sterkte!

6. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    Nou daar ga ik weer even verder :)

Hai Allahinkullu

Dan moet je in ieder geval altijd een vruchtzak zien op de echo,dus een grote zwarte zak,bij mij zag je nu toevallig wel vlug iets maar bij Zoë* en Noël pas met 7.5 of 8 weken dat je een vruchtje zag,dus dat wachten ze dan misschien nog af...............Ja als je zolang moet wachten dan zoi u ik ook terug gaan naar mijn oude arts meid.........

Hai MerelQ

Wat spannend je trouwjurk binnengekomen zeg :) Maar dat van je huis is een stuk minder............maar mijn zwager had dit toen en ze hebben de kosten van een chalet bij de aannemer verrekend,want het was de aannemer zijn fout en dan moet er meestal ook iets staan in het contract heb je dat nagelezen misschien moet hij jullie ook tegemoet komen....................en dat van het overgeven van de tandpasta,dat herken ik ook hoor :cry:

Hai Molly

Meid wat zal je geschrokken zijn in de winkel hoe gaat het met je meid is het wat gezakt?

Hai dani 08

En ging er niemand op door over het zw zijn?

Hai Female

Ik werd bij Zoë* ingeleid met 40 weken en ze is de volgende dag net voordat ik een ks kreeg overleden in mijn buik,ze is nog gehaald en gereanimeerd en heeft toen nog 5 daagjes geleefd..............je kunt haar zien en alle slezen op haar site,ik doe hier niet te veel neer zetten voor mama;s die al bang zijn.......

Hai Goofychick

Meid bel even naar je ha als je zo bang bent met die klachten meid,misschien kan je even een echo krijgen zodat je je daar niet meer bang mee hoeft te maken meid,want ik denk dat het anders toch niet uit je hoofd zal gaan totdat je het hebt gezien meid...dat alles goed is.....

7. Female

Female Niet meer actief

Update van ongeduldige ik
    Heb net al getest
    En de lijn is veeeel donkerder dan afgelopen dinsdag!
    Gaat goed! Blij en opgelucht!

8. Merijn

Merijn Niet meer actief

@ AllahinKullu: thanks! En ik ben blij dat je bent gerustgesteld! :) Hopelijk dat je volgende echo je al helemaal goed doet!

9. Merijn

Merijn Niet meer actief

Ja we krijgen als het goed is wel behoorlijk veel geld van de aannemer :) Alleen zijn ze nu nogal slecht in het nieuws doordat ze zoveel minder winst maken dat vorig jaar. Volgens mij gaat het dus niet goed daar... En dat vind ik ook beangstigend.

En dan zit ik ook nog eens in het bestuur van de VVE en presteren al die stomme kopers om de verantwoordelijkheid hierover bij ons neer te leggen. Hallo, wij hebben ons opgeofferd voor die taak, jullie hebben daar geen zin in. Ik kan dat gezeur er nu echt niet bij hebben, pfff! Dat hele gedoe rondom dit huis breekt me echt op.

Ik ben blij als ik straks met kerst daar zit en in januari ons kindje mag verwelkomen in het nieuwe huis! :)

10. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Nou ik hoef niet bang te zijn dat je de wijn daar op drinkt voor mijn HUBBIE....hahahaha....wij gaan derde week van juli naar Toscane en Umbrie....gaan al drie jaar daar heen en nog steeds niet verveeld.
    Nemen veel wijn mee terug voor na 16 jan....ehhhhh .......nou ja iig na de geboorte en of borstvoeding.

11. Merijn

Merijn Niet meer actief

@ goofychick
    Ik ben wel benieuwd naar het verslag van je grote dag! :D Mogen we ook foto's zien? :)

12. black daliya

black daliya Actief lid

15 mei 2008
    103
    0
    0
    huismoeder
    almelo
    hai meiden,

even een vraagje hoe krijgen jullie die leuke zwangerschap balkje in beeld ?

groetjes

13. RiMa81

RiMa81 Actief lid

20 apr 2008
    131
    0
    0
    Hoi allemaal,

Allereerst van harte gefeliciteerd allemaal! Heb vandaag positief getest en ben dus zwanger :D . Kan het nog steeds niet geloven. Ben er wel erg blij mee en mijn man ook.
    Zat nog op het NOD forum mee te kletsen, maar dit lijkt me een betere plek nu. Zou ik ook op de lijst mogen?

Liefs Rima

14. Nettie

Nettie Fanatiek lid

14 jun 2007
    4.016
    0
    0
    Verzorgende IG
    ergens boven in Nede
    Welkom, gezellig dat je erbij komt, en gefeliciteerd met je zwangerschap. Hoop dat alles goed mag gaan bij je!
    Ik stuur je ook even een pb...

15. RiMa81

RiMa81 Actief lid

20 apr 2008
    131
    0
    0
    Vier zo mijn verjaardag en kan geen wijn drinken. Dit wordt wel verwacht wie heeft dè perfecte smoes voor mij? Please please wil t nog geheim houden

16. Merijn

Merijn Niet meer actief

Blaasontsteking waardoor je aan de antibiotica zit :)

17. Nettie

Nettie Fanatiek lid

14 jun 2007
    4.016
    0
    0
    Verzorgende IG
    ergens boven in Nede
    Goeie merleQ! :thumup:

18. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

buikgriep heeft hier erg goed gewerkt!

19. Merijn

Merijn Niet meer actief

Bah ik moet soms echt leren mijn mening voor me te houden. Nu met die zwangerschap is dat nog moeilijker. :confused: :p

Buikgriep is ook wel een goeie trouwens. Of een kater van de dag daarvoor ofzo? ;)

20. ladybug

ladybug Bekend lid

28 feb 2008
    543
    0
    0
    Helmond
    Ik zal zeggen tegen mijn hubbie zeggen dat ie wat over laat voor jouw hubbie :D

Deel Deze Pagina