Januari 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Sophie, 27 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ladybug

ladybug Bekend lid

28 feb 2008
    543
    0
    0
    Helmond
    Je kunt dat op verschillende sites doen maar ook op deze. Zie linkse kolom bovenaan bij zwanger banners. Zoek maar eens een mooie uit!

Je kunt ook op iemand anders zijn banner klikken en dan kom je vanzelf op zo een site en kun je eentje samenstellen

2. ladybug

ladybug Bekend lid

28 feb 2008
    543
    0
    0
    Helmond
    Welkom Rima en gefeliciteerd! :D

3. Tacha1987

Tacha1987 Fanatiek lid

14 feb 2008
    2.964
    2
    0
    Thuisblijfmama
    België - Antwerpen
    Welkom Rima :D

4. Female

Female Niet meer actief

Dit was de zw.test van afgelopen dinsdag...

5. Female

Female Niet meer actief

En dit de test van vanmiddag... :D
    Moest het ff delen hoor :oops:

6. Allahinkulu

Allahinkulu Fanatiek lid

16 jan 2006
    3.608
    4
    38
    Vrouw
    Turkije
    super female...je hcg is dus gestegen! :)

7. MamaJet

MamaJet Lid

17 mei 2008
    21
    0
    0
    Leidster kinderopvang
    Harderwijk
    Yes, gevonden!

Hallo,

Ik wil me graag bij jullie voegen.

Ik ben Henriëtte,24 jaar, zwanger na mijn 3e clomid kuur. We zijn al lang bezig en dolblij dat het nu raak is. We kwamen er op onze huwelijksreis achter, een mooier kado kun je je niet wensen he!

16 mei hebben er de 1e echo bij de gyn, erg spannend natuurlijk. Ik voel echt van alles in mijn buik en dat is wel geruststellend!

Alle medezwangeren ook van harte gefeliciteerd!

8. Journey

Journey Fanatiek lid

3 apr 2008
    3.404
    0
    0
    pffff we beginnen een beetje bij te komen en afgelopen nacht weer wat beter geslapen, gelukkig dit stelt me wel wat gerust.
    Ik wordt wel steeds misselijker en mijn broeken gaan al wat knellen, dacht dat ik wel 4 kilo was aangekomen maar op de weegschaal bleek ik juist een kilo te zijn afgevallen :(
    We proberen nu in ieder geval weer wat te geniete n en niet al te bang te zijn dat het fout zal gaan (al spookt het altijd in je achterhoofd).

9. KleintjeValentijntje

KleintjeValentijntje Fanatiek lid

18 apr 2008
    2.917
    0
    0
    Ergens in Limburg
    Nou, vandaag bij de bloemist geweest om het bruidsboeket te bespreken (beetje op de valreep, maar dat komt omdat de vrouw die eigenlijk onze bloemen zou verzorgen, het niet meer durfde te doen...) Wordt super mooi! Nog maar 34 dagen, dat gaat nu hard! :)
    Ik voel me nog steeds super, alleen dood en doodmoe, ongelooflijk! Kan de hele dag wel slapen...

@ Goofychick! Hee meid! GEFELICITEERD! Hoe was je trouwdag? Komen er nog foto’s? Heerlijk he, dat je nu aan een paar mensen kunt vertellen dat je zwanger bent! Hoe reageerde je moeder?

@ Rima81: GEFELICITEERD met je zwangerschap en welkom meid! Geniet er lekker van!

@ Mamajet: GEFELICITEERD wat een speciaal nieuws zo op je huwelijksreis! Welkom en geniet ervan!

@ Female: Jeej! Hij is donkerder! Wat een goed teken :)

@ Seilenna: GEFELICITEERD en ook welkom! Geniet lekker van je kleine!

10. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    Hai Meiden

Nou vandaag heb ik toch nog steeds erge buikpijn gehad,ik denk zelf dat ik een blaasontsteking heb ,het kan dat het zeer doet van de infectie,maar goed morgen bel ik even naar de hapost of ik mijn urine mag brengen dan weet ik het gewoon zeker.............

Hai female

Nou hij word superduidelijk meid je streep ;) dus dat zit helemaal super :)

Hai merel Q

Ik snap dat je bang bent meid dat is ook niet niks en zeker niet als je ook nog een kleintje verwacht,je verwacht dan wel dat je al klaar in je huisje zit,rond de 7 maanden moet de kinderkamer klaar zijn :)

Je zegt je zit in het bestuur dat is dan van jullie wijk ofzo?

Hai Black Daliya

Ik heb mijn banner omdat ik een site ga bij houden voor deze kleine,ik heb het met mijn andere 2 kindjes ook,en wil geen verschil maken :) ,maar ik denk dat ik Noël en deze kleine bij elkaar ga doen,deze site zitten wel kosten aan verbonden dus daarom wil ik ze gana samen voegen 3 sites betalen vind ik wat overdreven...........maar het is wel heel leuk om bij te houden,als je dat ook wilt kan je op de site van Noël kijken,daar staat vanaf zijn geboorte tot nu in.

Hai Rima

Gefelicteerd met je zwangerschap meis :) ja ik zou ook zeggen een AB=kuurtje ,maar ben wat laat hahahahah met mijn smoes

Hai henriëtte

Gefelciteerd met je zw meid,dus je bent ook al zo'n tijd bezig,ik ben zelf ook met hulp zwanger geworden..............

Hai Yourney

Dus de goede tekens komen ook al bij jou meid :) ik hoop ook dat je wat meer kan genieten meid,dat je bang bent zal hopelijk wat minder worden als je de grens van 13 weken voorbij bent meid...........

Hai Yvette

Waarom durfde ze niet meer je bloemen te maken als ik dat mag vragen

11. justfortoday

justfortoday Fanatiek lid

23 okt 2007
    2.312
    0
    0
    Lief dat je het vraagt, ja gaat wel weer, toen ik van boodschappen thuis kwam moest ik heel erg nodig grote boodschap doen, dus ik ga er van uit dat het echt mijn darmen waren. Hormonen doen wel in een mensenlichaam.

Annelies/Seilenna, Henriëtte en RiMa81, welkom!

Journey, lekker donker joh! Maar eigenlijk niet te vergelijken, elk merk test weer anders, ik krijg het ene merk amper aan het kleuren, en het andere merk doet het wel weer braaf. Zo verwarrend.

12. RiMa81

RiMa81 Actief lid

20 apr 2008
    131
    0
    0
    Iedereen bedankt voor de tips en leuke reacties/felicitaties.

Heb de smoes van blaasonsteking gebruikt en dat ging goed. Niemand had wat door, en ik maar denken dat je de leugen zo van mijn gezicht af kon lezen maar niet blijkbaar :oops:
    Ga nu lekker slapen was een bijzondere dag vandaag.

Iedereen weltruste en tot snel
    Liefs Rima

13. Merijn

Merijn Niet meer actief

Het bestuur is van ons appartementencomplex. Ik ben echt bang dat ze straks november ook niet redden en ik dus hoogzwanger moet verhuizen :( Maar volgens mij is de vrouw die hier in dit appartement komt wonen ook zwanger, dus ik voel me ook lullig voor haar. Zij en haar man gingen tenslotte ook uit van mei (de oorspronkelijke prognose).

RiMa81, mooi dat het excuus werkte! :D Ik ga m namelijk ook gebruiken tijdens mijn (nog geheime) vrijgezellenfeest dus ik hoop dat ie bij mij net zo goed slaagt ;)

14. Cobi

Cobi Actief lid

4 mrt 2008
    143
    0
    0
    Verpleegkundige
    Amsterdam
    Goedemorgen januari mama's.
    Het is gelukkig weer mooi weer! De zon schijnt,
    en ik zit weer op mn werk.
    Vanmorgen lag ik zo lekker in bed, dat ik na de wekker van 05.55 uur
    weer een half uur in slaap gevallen was.
    Dus rond half 7 als een gek gehaast,
    en ik was toch om 7 uur op mn werk.
    Laatste dagje vandaag. HEERLIJK.
    Nog 3 nachtjes slapen en dan de eerste echo!
    Ik vind het super spannend, en hoop dat ze wat zien!
    Is de kans groot of klein dat ze iets zien?
    Het hartje moet al kloppen....
    Mn poppy is nu iets van 1,1cm groot....
    We wachten het maar netjes af.
    xcobi

15. Jessica83

Jessica83 Fanatiek lid

6 mrt 2007
    1.512
    2
    0
    Nieuwegein
    Dag dames,

Eerst wil ik even iedereen feliciteren met de zwangerschappen.
    Ik mag me hier ook melden. Ik heb vanochtend positief getest en zal uitgerekend zijn op 22 januari.

16. ladybug

ladybug Bekend lid

28 feb 2008
    543
    0
    0
    Helmond
    Wat fantastisch Jessica83! Zo te zien ben je toch een tijdje bezig geweest met zwanger raken. Van harte gefeliciteerd en welkom hier!

17. Cobi

Cobi Actief lid

4 mrt 2008
    143
    0
    0
    Verpleegkundige
    Amsterdam
    Ha Jessica,
    Je hebt je al gemeld hier. Welkom,
    Gefeliciteerd met je zwangerschap!
    Ik hoop dat alles goed zal gaan.
    x

18. kaat11

kaat11 Niet meer actief

HOi Allemaal,
    Als alles goed gaat ben ik ook een januarimama, namelijk op 17/1/09. Dit is op de verjaardag van mijn broer, dus dat zou wel grappig zijn.

fijne dag iedereen,
    Kaat

19. Cobi

Cobi Actief lid

4 mrt 2008
    143
    0
    0
    Verpleegkundige
    Amsterdam
    Hoi Kaat,
    Ook jij van harte met je zwangerschap!
    Als het goed is ben je nu 5wk1dg?
    Veel sterkte de komende weken.
    xcobi

20. sjansie28

sjansie28 Fanatiek lid

16 jan 2008
    2.325
    0
    36
    Twentuh
    Hey Meid,
    Gefeliciteerd!
    Zaten wij ook niet op de november forum!
    Hopelijk gaat het nu wel goed voor ons allemaal hahahaha
    liefs Chantal.

Deel Deze Pagina