Dat is wel heel toevallig ja, helemaal omdat jouw mannetje ook een stukkie jonger is Hopen dat het zondag mooi weer is, dan vier ik het lekker buiten met een bbq-tje!
@ Dootje, ja dat zou lekker zijn. Weet jouw visite al dat je zwanger bent? Wij hebben het namelijk nog aan niemand verteld. Wie gaan er deelnemen aan moedersvoormoeders?
Nieuwe zwangeren: Gefeliciteerd & een goede zwangerschap gewenst ! Yvette: Veel sterkte meid, ik hoop dat het gewoon door de stress komt van de trouw/baby/.. dat ie het gewoon ff niet aan kan. Komt wel goed! *dikke knuf*
@Female: Gaat goed, thanx for asking. Super leuk om dat bedje zelf te kunnen ontwerpen, zo heeft ie echt iets van zichzelf! Mijn hubbie zijn opa deed dat ook en heeft een poppenbedje gemaakt voor mn schoonzus maar die staat nu hier voor de pop van mn dochter, echt super leuk. Ook een bijzonder idee. Weet zeker dat als ie nog geleefd had hij nog veel meer van dat mooie spul had gemaakt....maar hij heeft mooie spullen nagelaten en daar zijn we zeer zuinig op! Ga nu weer f naar de bezoek. Zussie en zwager zijn hier en die gingen even roken....dan moet ikgewoon even wat om handen hebben want anders ga ik er zo bijstaan en dat zou zonde zijn na een week zonder..... Groetjes en tot vanavond!
Er doen al een aantal meiden mee met moeders voor moeders, vooral Ramona piest ze graag vol. Haha! Over leeftijdverschil, de mijne is juist ouder! Mijn mannetje is 39. Dus we schelen ongeveer 13 jaar. Maar hij lijkt qua gedrag en uiterlijk 30. Gedrag soms 12 zelfs. hahahahaha.
Nou ik heb net ook weer moeten overgeven... Voel me nu wel weer ietsje beter daardoor maar ik heb alle aardbeien er uit gegooid. Ik ben benieuwd hoe ik me morgen staande houd terwijl ik dan echt weer allerlei dingen moet doen! Ik zag hier boven iets over leeftijdsverschil staan. Mijn vriend is 9,5 jaar ouder dan ik Maar daar merken we verder niet echt veel van.
Sommigen wel, sommigen niet. Mijn ouders en schoonouders weten het. We hebben het meteen verteld, maar dat komt omdat ik net twee miskramen achter de rug heb. Ik werd maar niet ongesteld na de tweede miskraam en maakte me daar een beetje zorgen om, dus daar heb ik het twee weken geleden nog met mijn moeder en schoonmoeder over gehad. Ook waren mijn vriend en ik van plan om even een paar maandjes met condoom te vrijen, zodat mijn lichaam weer rust zou krijgen. En we gaan vier weken naar Kroatie met auto en tent en dat zou niet fijn zijn als ik dan net zwanger zou zijn. Nu maakt het niet uit, want dan ben ik al ruim 14 weken, dus ga je de 'goede' en 'fitte' fase in. Maar goed, onze ouders wisten dit dus allemaal, dus vandaar dat we het meteen verteld hebben. En stel dat ik weer een miskraam krijg, dan wil ik dat de moeders langskomen voor steun. (De eerste keer woonde ik nog thuis en de tweede keer zijn de moeders naar me toe gekomen en dat heeft me echt geholpen). Mijn vriendinnen weten het ook al, want ook die weten de hele voorgeschiedenis. Maar onze broertjes (5 in totaal) en vriendinnen daarvan weten het nog niet. Ook onze oma's en opa's weten nog van niks. Gezamelijke vrienden ook niet en collega's ook niet. 2 Juni mag de hele wereld het weten als de echo goed is! Wij geven 14 juni een housewarming. Zetten een tent in de tuin, want we hebben 105 uitnodigingen verstuurd. Dan willen we het bekend maken aan de rest. Natuurlijk krijgen de broertjes en onze opa's en oma's het wel al eerder te horen. Ga jij het vertellen met je verjaardag? Of wacht je ook tot de echo?
Ik heb je pb gelezen, en dank je! Bart zal wel (mijn eigen ontworpen hahaha) het geboortekaartje richting jullie werk sturen En dan neem maar wat dames mee gezellie hoor ...mogen de collega's het rond die tijd dan ook al weten van jou of nog niet? Nou geniet ervan en hopelijk met weinig kwaaltjes! groetjes Sanne
Wij hebben ook 12 jaar leeftijdsverschil. Merk ik niks van! Soms denk ik wel eens:'Wie is hier nou de oudste"....
Ik ben nog steeds niet misselijk trouwens Maak me best wel zorgen omdat ik "al" 6weken en 4dagen ben..
Probeer je daar niet te druk om te maken! Er zijn vrouwen die helemaal niet misselijk zijn tijdens de zwangerschap. Diegene die dat wel zijn, zullen zeggen, wees blij dat je niet misselijk bent. Denk dat je dat ook snel zat bent namelijk. Ik snap je aan de andere kant ook wel hoor, geeft wel even een bevestiging van dat je echt zwanger bent hè?! Misschien af en toe een beetje misselijk, dan kan toch wel?
Seilenna, jullie trouwen een dag na onze trouwdag! Toevallig! Allerlei kopers bij ons appartementencomplex suggeren nu dat onze aannemer zich failliet gaat verklaren zodat wij geen boetegeld krijgen... Ik denk zelf van niet maar ik word wel ontzettend zenuwachtig en bang van deze speculaties
@Dootje, wij zijn het voorlopig nog niet van plan om aan iemand te vertellen. Zijn ook de eerste ronde zwanger geworden en moeten zelf nog wennen aan het idee. Weet niet of ik tot de 12 weken echo ga wachten. Denk dat we het rond een week of negen wel aan (schoon-) ouders gaan vertellen. Dat is wel heel erg verdrietig 2x een miskraam. Gelukkig ziet t er nu zonniger uit! @ MerleQ Lekker waardeloos dat gedoe rond jullie huis. Veel sterkte ermee.
@ MerleQ: echt rot vor je zeg dat je uitgerekend nu die stress er allemaal bij hebt. Situatie is natuurlijk nooit leuk maar nu is het extra rot. Hopenlijk pakt het toch nog een beetje goed uit!
merleQ: ik vind het echt balen voor je.. maar meis..je komt er wel doorheen..hoe balen het ook is.. Wij zijn twee keer verhuist tijdens mijn zwangerschap..1 keer toen ik een week of 8 of 9 was denk ik misschien ietsjes later..en de tweede keer toen ik hoog en HOOG zwanger was. Ik was dus 36 weken.. (ben met 38 weken bevallen..hoogstwaarschijnlijk mede dankzijdoor die laatste verhuizing waar ik toch veel bezig ben geweest met verplaatsen, schoonmaken en opruimen ondanks mijn man zijn nichtje die me heel erg geholpen heeft.) Overigens heb ik voor de eerste verhuizing 2 weken bij mijn schoonzusje in huis gezeten..en zij heeft daarna geholpen met mijn huis op orde maken..en voor de tweede verhuizing heb ik 6! weken bij mijn schoonouders gezeten omdat mijn man ook nog op zoek moest naar een huis enzo. Zoals je dus ziet..een ROT situatie..en insaAllah (hopelijk) verloopt deze zwangerschap minder stressvol hehe.. Alhoewel ik wel hoop dat we gaan verhuizen deze zomer (jaa WEER hehe maar wel voor de laatste keer hihi) Ik heb even terug zitten rekenen..en ik ben er uitgekomen dat ik bij mijn eerste zwangerschap ook pas eind met 5 a 6 weken misselijk was (denk ik) Ik voel me nu nog goed..maar ik heb het idee dat langzaamaan de misselijkheid ergens achter vandaan komt opzetten... hopelijk blijft het ver achteraan Ik ben werkelijk helemaal kapot..en ga zo me dochtertje op bed leggen en zelf ook slapen..kan niet meer op mijn benen staan..bah..heb vandaag opgeruimd en schoongemaakt..bed aan de kant gehad om te kunnen stofzuigen er onder enzo..wat een werk..was gedraaid etc. maar heb nog steeds het idee alsof ik niets heb gedaan..heb nog een stapel strijkwerk maar omdat ik zo'n last heb van mijn benen kon ik het vandaag niet meer.. Nou meiden..morgen zal ik wat beter alles lezen insaAllah voel ik me dan ook weer wat fitter. alvast weltrusten!
Ja, ik ga ook mee werken aan moeders voor moeders. Ik heb van de week aangemeld, en ze komt waarschijnlijk komende week langs. Dan krijg je ook weer een zwangerschapstest, en die zijn minder sensi, dus als ik daar positief op ben, dan weet ik weer dat het goed zit Ik heb vanmiddag alwee 2 uur geslapen na mn werk. Ik was zo moe zo moe. Nu met manlief op de bank. Ik merk dat hij het steeds meer beseft. En legt af en toe zijn hand op mn buik.... *zucht* x
januari mama's 2009 2 januari Naomiadaeze-22 jaar-2e kindje-geslacht weten:ja-bevalling-bv 3 januari Ramona-28 jaar-2e kindje-geslacht weten-bevalling-? 4 januari Patrieske16-31 jaar-3e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-bv of fv Britt-32 jaar-2e kindje-geslacht weten:nee-bevalling:thuis-bv Yvette1983-24 jaar-1e kindje- geslacht weten:ja -bevalling:thuis- bv? 5 januari Sophie-34 jaar-2e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-bv Sabrina maat-20 jaar-2e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:thuis-bv 6 januari Taby-29 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:thuis-bv 8 januari Tascha1987-20 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zk-bv 9 januari Journey-28 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-bv 10 januari Cobi-26 jaar-1e kindje-geslacht weten:misschien-bevalling:zh-bv 11 januari Birthe-27 jaar-1e kindje- geslacht weten:nee- bevalling:thuis-bv 12 januari MerleQ-22 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-bv en fv Sjansie28-27 jaar-3e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-bv 13 januari Allahinkullu-23 jaar-2e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-bv 14 januari Dootje2426 jaar-1e kindje-geslacht weten-bevalling:thuis-bv 16 januari Nettie-24 jaar-2e kindje-geslacht weten:nee-bevalling:thuis-bv 18 januari Mollyvg-40 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-bv Ladybug-33 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-bv Rima-27 jaar-1e kindje-geslacht weten: twijfeld-bevalling ziekenhuis-bv 20 januari Patriesie- jaar-1e kindje-geslacht weten: ?-bevalling ziekenhuis-? 21 januari Danio08-23 jaar-1e kindje-geslacht weten:nee-bevalling:thuis-bv Female-23 jaar-2e kindje-geslacht weten:ja-bevalling-bv Tom78-29 jaar-3e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-fv 22 januari Lobj-23 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zk-bv Black Daliya-27 jaar-3e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zk-bv Er zijn tot nu toe 26 januari mama's agenda 2008/2009 19 mei: - Nenci intake vk 20 mei: - Jesseke gyn - Ramona intake vk - Naomiadaeze intake vk - Lob intake vk- Sabrina maat 1e echo gyn 21 mei: - Cobi 1e echo 27 mei: - Sjansie 1e echo gyn 28 mei: - Sophie 1e echo - Ninja intake vk + 1e echo - Iuno 1e echo gyn - Taby gyn 29 mei: - Mexi vk 30 mei: - SimpleMe intake vk-Sarake 1e echo 02 juni: - Britt 1e echo- Sabrina maat intake vk 03 juni: - Gaby intake vk - Merleq intake vk - Sjolie 1e echo 04 juni: - Journey vk - Coby intake vk - Yvette1983 intake + 1e echo 05 juni: - Sanne85 1e echo 09 juni: - Gaby 1e echo - Moppy intake vk 10 juni: - Patrieske16 2e echo 11 juni: - Tascha1987 1e echo - Birthe 1e echo 12 juni: - Patriesie vk 13 juni: - Moppy 1e echo 18 juni: - Ladybug 1e echo 19 juni: - Peaceful intake vk + 1e echo 25 juni: - Goofychick 1e echo 26 juni: - Goofychick intake vk Als je op de nieuwe lijst wilt stuur dan een pb naar sjansie28,nettie of ladybug Patriesie ik heb je er bij gezet maar mis nog wat gegevens. Zie PB.