Hai allemaal Nou er is weer veel geklets ,maar ik zal eerst even een update geven,van zaterdagnacht op zondag dacht ik dat ik helemaal niet goed werd,zo'n pijn van onderen niet meer normaal............en ook bij mij litteken van mijn ks snede,dus zondag naar de ha post gegaan en urine moeten inleveren en heb meteen een ab-kuur gehad voor een blaas ontsteking voor 7 dagen,wel naar het zkh gebeld om echt te vragen of het geen kwaad kon,en ook mijn zorgen uitgesproken,en ja zoal sik al dacht wat ik te horen zou krijgen,ja als het vruchtje niet goed is dan heeft het niks met de blaas ontsteking te maken en dan is het gewoon niet goed geweest,en als ik gene bloedverlies heb moet ik me geen zorgen maken...............dat heb ik dus niet maar weet gelukkig nu wel waard e buikpijn van komt en hopelijk slaat de ab kuur snel aan.............ik moet mezelf wel een schop onder me kont geven om niet naar het zkh te bellen en te gaan zeuren om een echo,die heb ik pas vorige week gehad dus ik moet mezelf wel even bij zinnen zetten Ook kregen we bij de logo vn Noël het advies om een of ander instutuut in te schakelen omdat hij gewoon weg bijna niet praat hij is nu 2.5 geweest en hij kent maar 5 woordjes dus dat intituut moet ik daalijk bellen,ben er ook weer flink van over de zeik geweest...Mart zei ook al stel je niet zo aan hij heeft gewoon wat meer hulp nodig,waarschijnlijk komt het door de hormonen Nou ik ga zo even op iedereen reageren maar moet om 9.00 met die mensen gaan bellen...................dan reageer ik later weer verder....... @ Molly Gelukkig dat het de grote boodschap was meid,en dat je daar die krampen van had maar ik begrijp dat dat heel erg eng is meid....ik zou dat ook hebben hoor meid............hormonen doen echt veel in je lichaam en ook in die bovenkamer ,vanochtend had ik het idee dat mijn buik minder is geworden,hoe gek kan je je maken he @ Rima Nou mooi dat ze in je smoes zij getrapt toch Ja je kan je ha bellen,ik heb toen meteen een VK gebeld en bij de ha heb ik verder niets te hoeven doen,maar dat is inmiddels 5 jaar geleden,toen ik voor het eerst zw was....wantnu sta ik automtaisch bij de gyn met mijn zw dus ik hoef niets te doen bij de ha. @ MerelQ Ik zou daar ook tegen op kijken hoor meid,dat je hoogzwanger moet verhuizen,wij zitten hier in een zware verbouwing echt het hele huis staat op zijn kop en de zolder waar een dakkapel is gebouwd is nog helemaal in de oude staat en dat moet onze kamer worden en onze oude kamer moet de babykamer worden,dus ja ik ben toch al bijna 2 maanden dus over een maand of 5 moet echt alles klaar zijn nou ik krijg nu al hartkloppingen ...........ja en dat is ook lullig dat zij ook zw is maar goed meid,je moet ook naar je zelf kijken he...............ja het kan dat een aannemer dat doet..........maar dat ligt eraan of hij als enigste traject jullie traject heeft,anders is hij de rest ook kwijt.................dus ik weet niet of jij dat weet?
@ Cobi en Sarake Ik heb zelf nu een echo met 6 weken en 3 dagen gehad en bij mij zag je nu het vruchtje en het hartje kloppen....................dat is voor mij erg vroeg dat je dit ziet,normaal heb ik dat dus niet,bij Zoë* en Noël zag je pas een hartje kloppen met de 7.5 week en 8 weken..............de echo staat trouwens in mijn album als je hem wilt zien? @ Jessica 83 en Kaat 11 en Sarake en Claudiaatje en Muissie en Nachtvlinder en Sanne 78 Gefeliciteerd met jullie zw meiden @ Chantal Bedankt voor de gegevens er in te zetten. @ Yvette meid zoals ik het lees is je man denk ik erg gespannen voor jullie trouwen,en je zw ineens is er alles tegelijk,maar dan moet hij wel gewoon kunnen blijven praten ook al is het moeilijk om te praten zo kan dit natuurlijk niet......en natuurlijk zijn we wandelende hormoonbommen meid,maar kom op,dit kan hij niet maken,en zeker niet als je proberet te praten en dat de omgeving ook zegt dat het aan hem ligt............is er niemand een vriend of zo die met hem kan praten zodat ze hem kunnen laten inzien dat het echt aan hem ligt? Ik snap dat je je alleen en verdrietig voelt meid,ik heb dat in beiden mijn zw pen gehad............en er is niets zo erg als je dat meemaakt meid..........daarom ook een dikke knuf en als je wilt praten weet je me te vinden meid....heel veel sterkte en ik hoop dat hij wat bij zinnen komt als je een paar dagen weg bent meid................... Gelukkig is wel je boeket geworden wat je wilde hebben meid Lieverd doe het rustig aan,ik denk dat het echt de spanningen zijn bij je vriend en dat hij dat niet wilt toegeven meid.......... @ Tom 78 jeetje meid je zegt dat je nu weer die pillen moet slikken,heb je altijd dan al een hoge bloeddruk dat je ze nu al meteen moet slikken? Ik moet ze daalijk waarschijnlijk ook weer,meestal ind e 4de maand van mijn zw zijn.... @ Birthe Ja je hebt al gelezen hoe het gaat met de infectie meid,heb net weer water gekookt om alles schoon te maken,de zalf die ik in de avond gebruik gaat nu vies klonten dus even alles schoonhouden is wel nu heel belangrijk Ja heb meteen mijn urine s'morgens weg gebracht en ben inmiddels al met een kuur begonnen..................bedankt voor de lieve mail meid ....nou die test is helemaal overduidelijk he @ Allahinkullu Je hebt inmiddels alles gelezen het verhaald van de dokter.......ik heb nu geen last van vocht vast houden maar het is ook niet meer zo warm nu Ik slaap zelf nooi op mijn buik dus ik weet ook niet of ik het wel of niet kan
ik mag me sinds vanmorgen ook bij jullie komen voegen, al ben ik nog wat terughoudend na mijn miskraam in november, durf nog niet echt blij te zijn eerlijk gezegd... ben zoals het er nu uitziet 24 januari uitgerekend
lb22: Wauw! Gefeliciteerd! Las net op het NOD forum dat je posi hebt getest! Kan me wel voorstellen dat je een beetje voorzichtig bent na wat je hebt meegemaakt, maar hoop voor je dat het nu allemaal goed mag gaan. Als je je gegevens voor onze prachtlijst eventjes via een pb stuurd dan zet ik je erbij op! Geniet van het idee en welkom bij de januarimamma's!
Hahahaha....wij zitten de dagen al af te tellen....pffffff........eergisteren moest ik een truc bedenken om de kaasjes te bekijken of ik ze wel kon nemen......de wijnglazen truc hebben we ook al gedaan.....en zou het zoooo graag tegen mijn vriendin cq schoonzus willen vertellen dat ik 4 1/2 maand achter haar zit.......en vrienden.....en familie.....oh het is zooo moeilijk.....we zeggen het tegen familie bij 8 weken en proberen na de echo (twee weken later) het tegen vrienden te zeggen.
Ja was ook van de november mama's helaas mocht het voor ons niet zo zijn maar we gaan voor een gezonde januari baby! Liefs Chantal.
@ Sanne wat betreft je misselijkheid,ik had ook nergens last van alleen maar krampen en ik heb een hele mooie echo gehad vorige week met een mooi kloppend hartje meid,nu begin ik wat misselijk te worden,dan heb ik het de ene dag super erg en dan heb ik er geen last van,dus dat verschilt echt per dag...........maar ik snap dat het je wat onzeker maakt meid...........bij Zoë* ben ik 9 maanden echt doodziek geweest en bij Noël nog niet een vleugje misselijkheid,dus dat kan echt heel veel verschillen.......... @ Rina 81 Ik was nog vergeten te antwoorden op een vraag van je,waarom sommige een eerdere echo krijgen,,,,,,,,,ik ben nu met behandelingen zw geworden en dan maken ze wat eerder een echo.......en bij Noël kreeg ik ze eerder en vaker om wat er bij Zoë* is gebeurt en bij Zoë* kreeg ik hem eerder omdat ik een mk had gehad....... @ Annelies Ik lees in een mailtje dat je bloedinkjes nu rustig zijn,heb je bleodingkjes gehad dan meid? @ Dootje 24 Fijn dat je wat klachten krijgt meid( hoe raar dat ook klinkt hahahah) maar het haalt wat onzekerheid weg of niet dan?.....Ik scheel 5.5 jaar met Mart hij is ouder...........en hij was eerst mijn schoonbroer hahaha @ Female Zoals je hebt gelezen ben ik bij de ha post geweest en heb ik een blaas onsteking en een schimmelinfectie dus nu medictaie gehad............bedankt dat je het verhaal van Zoë* hebt gelezen en dat je duimt voor ons,erg lief meid @ Tacha Ik zei al eerder tegen een andere mama,dat het je ook onzeker maakt als je weinig klachten hebt meid,maar noël is een gezonde jongen en heb met hem totaal geen klachten gehad,dus achteraf ben je dan wel blij @ Taby Bij ons wisten de meesten het meteen gelijk eigenlijk,want iedereen wist dat we met de IUI moesten beginnen en belde om succes te wensen en toen hebben we ze het meteen verteld............en mijn moeder ja oke dat vond ik wat minder die maakt het niet uit wie ze tegenkomt die verteld ze dat ze weer oma word,natuurlijk vind ik het fijn dat ze zo trots is,maar goed ik wilde nog niet dat iedereen die je maar vaag kent het weet @ Muissie Laats en ik weet niet meer wie het hier zei,die zei ik dacht steeds als ik een sigaret wilde roken dat ik de rook bij mijn baby in het gezicht blaasde en dat helpt mij heel goed hoor..als ik daaraan denk word ik al misselijk @ Nenci Meid je bent naar de vK vandaag,ik hoor graag hoe het is geweest meid? @ IB 22 Gefeliciteerd met je zw meid
Hee dames! Hier even een update. Een heel positieve wel te verstaan! Mijn vader heeft gisteren even met mijn vriend gesproken en volgens mij begint het hem nu echt wel te dagen. Hij ziet nu eindelijk in dat het gewoon niet goed is wat ie doet en dat het al niet normaal is om het te doen een relatie als er geen kindje op komst is, maar dat het nu helemaal schadelijk is. Nou, al met al heb ik nu in ieder geval het idee dat het beter is, ik ben dan gisteren ook weer gewoon naar huis gegaan (had mijn koffer al gepakt en die stond al bij mijn ouders). Nu moet ik hier weer een hele hoop bij gaan lezen, wat kunnen jullie veel schrijven in één dag zeg! Trouwens, wij hebben ook een leeftijdsverschil van 7 jaar, maar daar is dus ook niets van te merken! Ik doe zelf ook mee aan moeders voor moeders, al sinds week 5 omdat mijn HCG zo hoog is. Wij hebben iedereen al verteld van de zwangerschap, zelfs op het werk al. We gaan er niet van uit dat het mis gaat en áls het dan onverhoopt toch zou moeten gebeuren, dan weet ook iedereen waarom we dan in mineur zijn @ Alle nieuwe zwangeren: Van Harte Gefeliciteerd! Geniet lekker van de zwangerschap en welkom! @ Tascha87: Meid, ik ben ook helemaal niet misselijk, weet alleen mijn grens met eten s avonds (als ik daar overheen ga, komt het eruit). Ik heb me daar ook wel eens zorgen over gemaakt, maar dat is nergens voor nodig! Vertrouw lekker op je gevoel. @MerleQ: Ik hoop maar dat het allemaal goed komt bij jullie, wat een stress zeg! @ Black Dalya: Meid, wat vervelend, ik hoop maar dat het niets is? Heb je al kunnen bellen en wat zei de VK? @ Naomiadaeze: Hee meid, hoe was het bij de VK? @ Nenci: En bij jou?! @ Re81: Ik hoop voor je dat je je bij ons mag melden! Succes meid @ Iuno: Wat ontzettend lullig voor je Ik ben blij dat mijn vader nu met hem gesproken heeft, want die kan het dus gewoon niet begrijpen. Mijn vader was zelf heel anders, kocht altijd cadeautjes en boeken, deed meer int huishouden etc etc. dus die begrijpt het gedrag van mijn vriend helemaal niet. Natuurlijk zal hij wel stress hebben, we trouwen, moeten meteen daarna verhuizen en dan komt 4 maanden daarna ook de kleine nog! De lucht lijkt nu geklaard en mijn vriend lijkt nu ook te begrijpen dat het echt waanzin is zoals hij zich gedraagt, dus ik hoop dat we nu een leuke en onbezorgde zwangerschap tegemoet gaan. Voor jou hoop ik zo ontzettend dat het nu ook allemaal een stuk leuker wordt! Wat lijkt me dat ontzettend zwaar, ook zeker dat eerste jaar waarin je zoon is geboren! @ Patrieske: Wat ben je toch ook een lieverd! Nou, zoals je hierboven wel kan lezen, is de lucht geklaard en ik ben het met je eens: Wat hij deed, kun je gewoon niet maken. Maar goed, dat is nu als het goed is ook wel tot hem doorgedrongen en hij denkt nu ook 2 tellen na voordat hij ergens kwaad om wordt. (Om een stom voorbeeld te geven: ik ging 2 dagen terug van mij zij op mijn rug liggen, daar werd ie dan kwaad om, omdat hij dácht dat ik kwaad was. Dat was dus niet zo, maar goed, dit geeft maar even aan hoe onredelijk dat hij was) Wat vervelend voor jou zeg, merk je al verschil van de ab kuur? Na 24 ga je daar toch meestal al een beetje verlichting van krijgen? Weet je wat ook helpt: Cranberry sap drinken. Is gewoon bij de AH te koop en niet schadelijk voor je kleintje, omdat het gewoon vruchten zijn. Het maakt de urine zuur, waardoor de bacterie sneller gedood wordt. Misschien heb je er wat aan? Heb je al wat meer duidelijkheid over de logo of een nieuw instituut voor Noël? Zo, ik ben weer helemaal bij, eens benieuwd of ik het nog wel bij kan houden Liefs, Yvette
Hey Meiden, Ook hier is de misselijkheid toe geslagen en darmen van slag Maar goed neem de kwaaltjes voor lief hahaha. Hier schelen mijn man en ik 8 jaar en ik merk er niets van dat hij ouder is. @de nieuwe mama's joehoe gefeliciteerd en welkom. @mezelf YEAH 6 WEKEN ik feliciteer mezelf even hahaha. Ik werk later de lijst even bij want ik mis van een aantal meiden nog wat gegevens anders krijgen we zoveel lijsten er in staan. Liefs Chantal.
Hai yvette Meid wat ben ik blij omdat te lezen zeg meid.......jeetje wat zul je opgelucht zijn,en net wat ik al zei misschien dat iemand hem even het licht kan laten zien,wat ik nu lees je vader dat heeft gedaan,wel een lieve papa zeg meid .....gelukkig ziet hij het nu in,en ja dat hij onredelijkw as dat had ik wel al gelezen,maar ik lees wat meer onzekerheid bij hem........wat je dan zegt over op je zij en dan op je rug te liggen en dat je dan boos zou zijn......dat is een beetje onzekerheid bij hem en als je dan zegt dat je niet boos bent moet hij dat ook aanemen............maar goed dat is verleden tijd meid,en nu de lucht is geklaard ga samen nog lekker genieten van de voorbereidingen van het huwelijk meid,want dat zal ook nog best druk zijn.................dikke knuf ben echt heel blij voor je meid,want jullie kunnen dit echt niet gebruiken..............zeg maar tegen je papa dat Patricia hem erg lief vind Het jeukt nog verschrikkelijk,maar heb nu alles schoongemaakt en dat brand niet meer zo erg als gisteren,want toen werd ik helemaal gek dus er is al wat verschil in te komen denk ik,maar goed het zijn 21 tableten 3 per dag en dat is dus een week en dan moet ik mijn urine weer afgeven en kijken of het weg is...............Bedankt voor de tip meid,ik zal het wel gana halen of ik het lust dat is wat anders hahahahhaha. Ik heb net gebeld naar dat intituut en we krijgen nu een pak met vragenlijsten binnen en dan moet de logo hun papierwinkel erbij doen en dan horen we verder,er is wel een lange wachtlijst ,maar goed hopelijk eer dat we aan de beurt zijn kan ie hele verhalen vertellen dat hoop ik dan maar Nou meid,echt waar nogmaals ik ben echt blij voor je,al die onrust kan je allemaal niet gebruiken he meid..........
even snel ik ga strakjes weg.. maar patrieske '@ Allahinkullu Je hebt inmiddels alles gelezen het verhaald van de dokter.......' wat bedoel je hiermee?
Zo hier weet bijna iedereen het al door het overlijden van mijn schoonvader kon vriendlief het niet voor zich houden Ach we hopen maar dat alle goed gaat toch........ Verder wordt hier idd de misselijkheid ook wel weer ietsje erger moet zeggen de ene dag meer dan de andere dag.
bedankt voor het welkom hier! hoop echt dat het dit keer goed gaat! maar goed we kunnen toch niets anders doen dan afwachten! van de week mijn huisarts even bellen en mijn gyn!
Ben ik een weekje erg druk geweest, waardoor ik geen tijd had om hier te komen, sta ik zelfs niet meer op het lijstje en zie ik heel veel dames van het begin al niet meer! Nou ja, voor alle nieuwe dames: welkom, en ik wens jullie een superfijne zwangerschap! Hier gaat alles goed, vandaag 7 weken, en hoewel ik af en toe en sppor van misselijkheid bespeur, lijkt het mee te vallen. Omdat ik een hele drukke baan heb en al twee keer heel misselijk geweest ben, heb ik wel van de huisarts tabletjes gekregen tegen de misselijkheid, mocht die op komen zetten. Afgelopen donderdag een echo gehad, ivm het vermoeden van een buitenbaarmoederlijke zwangerschap, door hele felle steken in mijn buik. Gelukkig alles goed, en een mooi vruchtje, met kloppend hartje gezien! Vanavond ga ik het aan mijn moeder vertellen, ben benieuwd hoe ze reageert, het is tenslotte al ons derde kindje, dus dat voelt toch anders als de eerste/tweede. Groetjes, Ploetertje
januari mama's 2009 2 januari Naomiadaeze-22 jaar-2e kindje-geslacht weten:ja-bevalling-bv 3 januari Ramona-28 jaar-2e kindje-geslacht weten:misschien-bevalling:zh-bv 4 januari Patrieske16-31 jaar-3e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-bv of fv Britt-32 jaar-2e kindje-geslacht weten:nee-bevalling:thuis-bv Yvette1983-24 jaar-1e kindje- geslacht weten:ja -bevalling:thuis- bv? 5 januari Sophie-34 jaar-2e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-bv Sabrina maat-20 jaar-2e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:thuis-bv 6 januari Taby-29 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:thuis-bv 8 januari Tascha1987-20 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zk-bv 9 januari Journey-28 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-bv 10 januari Cobi-26 jaar-1e kindje-geslacht weten:misschien-bevalling:zh-bv 11 januari Birthe-27 jaar-1e kindje- geslacht weten:nee- bevalling:thuis-bv 12 januari MerleQ-22 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-bv en fv Sjansie28-27 jaar-3e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-bv 13 januari Allahinkullu-23 jaar-2e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-bv 14 januari Dootje2426 jaar-1e kindje-geslacht weten-bevalling:thuis-bv Peaceful-26 jaar-1e kindje-geslacht weten:nee-bevalling:weet nog niet-bv Sjolie27 jaar-1e kindje-geslacht weten: nee-bevalling:weet nog niet-weet nog niet 15 januari Nachtvlinder82-25 jaar-1e kindje-geslacht weten-bevalling-? 16 januari Nettie-24 jaar-2e kindje-geslacht weten:nee-bevalling:thuis-bv Goofychick-34 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-bv 18 januari Mollyvg-40 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-bv Ladybug-33 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-bv Rima-27 jaar-1e kindje-geslacht weten: twijfeld-bevalling ziekenhuis-bv 20 januari Patriesie- 26 jaar-1e kindje-geslacht weten: ja-bevalling ziekenhuis-fv 21 januari Danio08-23 jaar-1e kindje-geslacht weten:nee-bevalling:thuis-bv Female-23 jaar-2e kindje-geslacht weten:ja-bevalling-bv Tom78-29 jaar-3e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-fv 22 januari Lobj-23 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zk-bv Black Daliya-27 jaar-3e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zk-bv 25 januari Sarake-22 jaar-2e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zk-fv Er zijn tot nu toe 31 januari mama's agenda 2008/2009 19 mei: - Nenci intake vk 20 mei: - Jesseke gyn - Ramona intake vk - Naomiadaeze intake vk - Lob intake vk- Sabrina maat 1e echo gyn 21 mei: - Cobi 1e echo 27 mei: - Sjansie 1e echo gyn 28 mei: - Sophie 1e echo - Ninja intake vk + 1e echo - Iuno 1e echo gyn - Taby gyn 29 mei: - Mexi vk 30 mei: - SimpleMe intake vk-Sarake 1e echo 02 juni: - Britt 1e echo- Sabrina maat intake vk 03 juni: - Gaby intake vk - Merleq intake vk - Sjolie 1e echo 04 juni: - Journey vk - Coby intake vk - Yvette1983 intake + 1e echo 05 juni: - Sanne85 1e echo 09 juni: - Gaby 1e echo - Moppy intake vk 10 juni: - Patrieske16 2e echo 11 juni: - Tascha1987 1e echo - Birthe 1e echo 12 juni: - Patriesie vk 13 juni: - Moppy 1e echo 18 juni: - Ladybug 1e echo 19 juni: - Peaceful intake vk + 1e echo 25 juni: - Goofychick 1e echo 26 juni: - Goofychick intake vk Als je op de nieuwe lijst wilt stuur dan een pb naar sjansie28,nettie of ladybug Nachtvlinder82 je staat er bij maar kun je even aan een van ons drie laten weten of je wilt weten wat het wordt, of je thuis of in ZH wilt bevallen en of dat je fles- of borstvoeding gaat geven Patriesie de gegevens zijn aangevuld Sjolie je staat er bij
@ Ladybug Ik ben overigens ook opeens helemaal van het (nieuwe) lijstje verdwenen. Had wel (voor het 'oude' lijstje) al alles doorgegeven aan sjansie. Maar geeft niet, hoor, zal wel weer ff opnieuw pb-en. Ging overigens van 2 jan. uit als uitgerekende datum, maar volgens de meeste calculatoren is het toch 4 jan. Nou ja, over 1,5 week zullen we horen waar de gyn. van uit gaat.
Hallo dames oftewel kletskousen.... Yvette Ben blij dat de lucht wat geklaard is.... Fijn dat je vader tot hem door kon dringen! Iuno Moet ook echt zwaar voor jou geweest zijn zeg.... Fijn dat hij zich toch echt nog pappa is gaan voelen! Alle nieuwe a.s. mamma's: van harte gefeliciteerd!! Wij gaan het iedereen vertellen op de verjaardag van Britt. Zij wordt 9 juni 1 jaar. We hebben dan 2 juni de echo gehad en als alles goed is, gaan we een shirtje voor Britt laten maken met de tekst: ik word grote zus! Die doen we haar dan aan op haar verjaardag en dan maar wachten totdat mensen het door hebben! Maar misschien pakken we het shirtje ook wel in en geven we het haar als (zeg maar) kadootje, zodat iedereen het ook tegelijkertijd ziet. Wat vinden jullie leuker? Er zijn nu nog maar een paar mensen die het weten en van de familieleden alleen mijn zus. Dus dat wordt een flinke verrassing! Nou, ik ga weer aan het werk! Voel me trouwens nog steeds wel oke. Alleen af en toe wat emotioneel en wat misselijk (maar als ik dan wat eet, gaat het direct weer weg). Tot gauw!
januari mama's 2009 2 januari Naomiadaeze-22 jaar-2e kindje-geslacht weten:ja-bevalling-bv 3 januari Ramona-28 jaar-2e kindje-geslacht weten:misschien-bevalling:zh-bv 4 januari Patrieske16-31 jaar-3e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-bv of fv Britt-32 jaar-2e kindje-geslacht weten:nee-bevalling:thuis-bv Yvette1983-24 jaar-1e kindje- geslacht weten:ja -bevalling:thuis- bv? Iuno-28 jaar-2e kindje- geslacht weten:nee -bevalling:zh- bv 5 januari Sophie-34 jaar-2e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-bv Sabrina maat-20 jaar-2e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:thuis-bv 6 januari Taby-29 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:thuis-bv 8 januari Tascha1987-20 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zk-bv 9 januari Journey-28 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-bv 10 januari Cobi-26 jaar-1e kindje-geslacht weten:misschien-bevalling:zh-bv 11 januari Birthe-27 jaar-1e kindje- geslacht weten:nee- bevalling:thuis-bv 12 januari MerleQ-22 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-bv en fv Sjansie28-27 jaar-3e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-bv 13 januari Allahinkullu-23 jaar-2e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-bv 14 januari Dootje2426 jaar-1e kindje-geslacht weten-bevalling:thuis-bv Peaceful-26 jaar-1e kindje-geslacht weten:nee-bevalling:weet nog niet-bv Sjolie27 jaar-1e kindje-geslacht weten: nee-bevalling:weet nog niet-weet nog niet 15 januari Nachtvlinder82-25 jaar-1e kindje-geslacht weten-bevalling-? 16 januari Nettie-24 jaar-2e kindje-geslacht weten:nee-bevalling:thuis-bv Goofychick-34 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-bv 18 januari Mollyvg-40 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-bv Ladybug-33 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-bv Rima-27 jaar-1e kindje-geslacht weten: twijfeld-bevalling ziekenhuis-bv 20 januari Patriesie- 26 jaar-1e kindje-geslacht weten: ja-bevalling ziekenhuis-fv 21 januari Danio08-23 jaar-1e kindje-geslacht weten:nee-bevalling:thuis-bv Female-23 jaar-2e kindje-geslacht weten:ja-bevalling-bv Tom78-29 jaar-3e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-fv 22 januari Lobj-23 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zk-bv Black Daliya-27 jaar-3e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zk-bv 25 januari Sarake-22 jaar-2e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zk-fv Er zijn tot nu toe 32 januari mama's agenda 2008/2009 19 mei: - Nenci intake vk 20 mei: - Jesseke gyn - Ramona intake vk - Naomiadaeze intake vk - Lob intake vk- Sabrina maat 1e echo gyn 21 mei: - Cobi 1e echo 27 mei: - Sjansie 1e echo gyn 28 mei: - Sophie 1e echo - Ninja intake vk + 1e echo - Iuno 1e echo gyn - Taby gyn 29 mei: - Mexi vk 30 mei: - SimpleMe intake vk-Sarake 1e echo 02 juni: - Britt 1e echo- Sabrina maat intake vk 03 juni: - Gaby intake vk - Merleq intake vk - Sjolie 1e echo 04 juni: - Journey vk - Coby intake vk - Yvette1983 intake + 1e echo 05 juni: - Sanne85 1e echo 09 juni: - Gaby 1e echo - Moppy intake vk 10 juni: - Patrieske16 2e echo 11 juni: - Tascha1987 1e echo - Birthe 1e echo 12 juni: - Patriesie vk 13 juni: - Moppy 1e echo 18 juni: - Ladybug 1e echo 19 juni: - Peaceful intake vk + 1e echo 25 juni: - Goofychick 1e echo 26 juni: - Goofychick intake vk Als je op de nieuwe lijst wilt stuur dan een pb naar sjansie28,nettie of ladybug Iuno je staat er weer bij