januari mama's 2009 2 januari Naomiadaeze-22 jaar-2e kindje-geslacht weten:ja-bevalling-bv 3 januari Ramona-28 jaar-2e kindje-geslacht weten:misschien-bevalling:zh-bv 4 januari Patrieske16-31 jaar-3e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-bv of fv Britt-32 jaar-2e kindje-geslacht weten:nee-bevalling:thuis-bv Yvette1983-24 jaar-1e kindje- geslacht weten:ja -bevalling:thuis- bv? Iuno-28 jaar-2e kindje- geslacht weten:nee -bevalling:zh- bv 5 januari Sophie-34 jaar-2e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-bv Sabrina maat-20 jaar-2e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:thuis-bv 6 januari Taby-29 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:thuis-bv 8 januari Tascha1987-20 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zk-bv 9 januari Journey-28 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-bv 10 januari Cobi-26 jaar-1e kindje-geslacht weten:misschien-bevalling:zh-bv 11 januari Birthe-27 jaar-1e kindje- geslacht weten:nee- bevalling:thuis-bv 12 januari MerleQ-22 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-bv en fv Sjansie28-27 jaar-3e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-bv 13 januari Allahinkullu-23 jaar-2e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-bv 14 januari Dootje2426 jaar-1e kindje-geslacht weten-bevalling:thuis-bv Peaceful-26 jaar-1e kindje-geslacht weten:nee-bevalling:weet nog niet-bv Sjolie27 jaar-1e kindje-geslacht weten: nee-bevalling:weet nog niet-weet nog niet 15 januari Nachtvlinder82-25 jaar-1e kindje-geslacht weten-bevalling-? 16 januari Nettie-24 jaar-2e kindje-geslacht weten:nee-bevalling:thuis-bv Goofychick-34 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-bv 18 januari Mollyvg-40 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-bv Ladybug-33 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-bv Rima-27 jaar-1e kindje-geslacht weten: twijfeld-bevalling ziekenhuis-bv 20 januari Patriesie- 26 jaar-1e kindje-geslacht weten: ja-bevalling ziekenhuis-fv 21 januari Danio08-23 jaar-1e kindje-geslacht weten:nee-bevalling:thuis-bv Female-23 jaar-2e kindje-geslacht weten:ja-bevalling-bv Tom78-29 jaar-3e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-fv 22 januari Lobj-23 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zk-bv Black Daliya-27 jaar-3e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zk-bv 24 januari lb22-23 jaar-2e kindje- gelacht weten: ja-bevalling:ziekenhuis- bv 25 januari Sarake-22 jaar-2e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zk-fv Er zijn tot nu toe 33 januari mama's agenda 2008/2009 19 mei: - Nenci intake vk 20 mei: - Jesseke gyn - Ramona intake vk - Naomiadaeze intake vk - Lob intake vk- Sabrina maat 1e echo gyn 21 mei: - Cobi 1e echo 27 mei: - Sjansie 1e echo gyn 28 mei: - Sophie 1e echo - Ninja intake vk + 1e echo - Iuno 1e echo gyn - Taby gyn 29 mei: - Mexi vk 30 mei: - SimpleMe intake vk-Sarake 1e echo 02 juni: - Britt 1e echo- Sabrina maat intake vk 03 juni: - Gaby intake vk - Merleq intake vk - Sjolie 1e echo 04 juni: - Journey vk - Coby intake vk - Yvette1983 intake + 1e echo 05 juni: - Sanne85 1e echo 09 juni: - Gaby 1e echo - Moppy intake vk 10 juni: - Patrieske16 2e echo 11 juni: - Tascha1987 1e echo - Birthe 1e echo 12 juni: - Patriesie vk 13 juni: - Moppy 1e echo 18 juni: - Ladybug 1e echo 19 juni: - Peaceful intake vk + 1e echo 25 juni: - Goofychick 1e echo 26 juni: - Goofychick intake vk Als je op de nieuwe lijst wilt stuur dan een pb naar sjansie28,nettie of ladybug lb22 je staat erbij. Heb je trouwens al een idee wat het word? Zodra je dat weet dan mag je het nog wel even doorgeven dan veranderen we je naam in de kleur die daarbij hoort. Heb je nu eerst groen gemaakt, dat is voor als je nog geen idee hebt. Hoor het nog wel van je.
Vanochtend drupje bloed, gevolgd door caramel/bruinig. Mega onzeker nu... Heb gebeld voor afspraak gyn en kan pas 17 juni om 9.30 uur terecht. Mocht het blijven zitten dan zitten we dan mooi op ruim 9 weken en kunnen we al heel wat zien. Gaat het mis dan kan ze me van binnen even extra controleren. Ik lees later bij, zit nu op mijn werk.
Misschien ben ik te eigenwijs/koppig, hoor, maar ik zou geen genoegen nemen met deze afspraak! Dacht dat als je al een MK gehad hebt, je bij een volgende zwangerschap bij twijfel/zorgen wel tussendoor een extra echo kunt krijgen (en zèker ook gezien je leeftijd ). Kun je anders niet ergens anders al wat eerder terecht? Gewoon ook voor je eigen gemoedsrust. Ik bedoel stress/zorgen - zeker onnodige - is ook niet bepaald bevorderlijk voor een zwangerschap...
@mollyvg, ik vind het ook wel heeeeel ver weg nog. 17 juni, dat is nog een maand verder. Ik zou toch nog eens bellen, en anders via de ha een spoedje regelen. Heel veel sterkte hoor vandaag en de komende tijd. Laat je niet gek maken he. Het kan ook van de innesteling zijn. Vandaag had ik weer een erge misselijkheidsvlaag. Manlief maakte een tosti klaar, met kaas. Normaal vind ik dit geweldig lekker, maar ik liep naar de keuken en ging bijna over mn nek! Echt apart om het telkens weer te merken. Dat geuren ineens zo intens kunnen zijn. x
Mollyvg, ik zou ik eerder proberen hoor, daar heb je gewoon recht op! Succes... 07Britt, ze hebben ook Buttons waarop staat: ik word een grote zus. Dat is mischien ook leuk! Anders zou ik haar het truitje aan doen, kijken hoe wakker het bezoek is..
Heb ik allemaal gezegd, Iuno. Er werd zelfs gezegd dat als dit een teken was dat het misging ze daar toch niets aan kunnen doen. Zelfs op telefonisch spreekuur was geen plek op korte termijn. Ik wacht het wel effies een paar dagen af. Geurtjes komen hier ook heel heftig aan.
@ mollyvg: . Dat kan allemaal wel wezen maar jij wilt wel zekerheid of het nog goed zit en als jij er rustiger van word dan is dat toch het beste voor jou en je baby....Deze verekte stomme verhalen heb ik al zoveel meer gehoord, die artsen denken echt dat ze alles weten maar een (a.s.)moeder voelt toch zeker zelf het beste wat er aan de hand is? Ik zou niet opgeven en doorzetten en anders idd via de ha proberen. Succes ermee! ps er zijn altijd ruimtes in het afspraken schema voor spoedjes en ik vind dat jij daarin gepland mag worden, ik zou gek van onzekerheid worden....
januari mama's 2009 2 januari Naomiadaeze-22 jaar-2e kindje-geslacht weten:ja-bevalling-bv 3 januari Ramona-28 jaar-2e kindje-geslacht weten:misschien-bevalling:zh-bv 4 januari Patrieske16-31 jaar-3e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-bv of fv Britt-32 jaar-2e kindje-geslacht weten:nee-bevalling:thuis-bv Yvette1983-24 jaar-1e kindje- geslacht weten:ja -bevalling:thuis- bv? Iuno-28 jaar-2e kindje- geslacht weten:nee -bevalling:zh- bv 5 januari Sophie-34 jaar-2e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-bv Sabrina maat-20 jaar-2e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:thuis-bv 6 januari Taby-29 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:thuis-bv 8 januari Muissie-23 jaar-1e kinde-geslacht weten:nee-bevalling:thuis-bv Tascha1987-20 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zk-bv 9 januari Journey-28 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-bv 10 januari Cobi-26 jaar-1e kindje-geslacht weten:misschien-bevalling:zh-bv 11 januari Birthe-27 jaar-1e kindje- geslacht weten:nee- bevalling:thuis-bv 12 januari Sanne78-30 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zk-? MerleQ-22 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-bv en fv Sjansie28-27 jaar-3e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-bv 13 januari Allahinkullu-23 jaar-2e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-bv 14 januari Dootje2426 jaar-1e kindje-geslacht weten-bevalling:thuis-bv Peaceful-26 jaar-1e kindje-geslacht weten:nee-bevalling:weet nog niet-bv Sjolie27 jaar-1e kindje-geslacht weten: nee-bevalling:weet nog niet-weet nog niet 15 januari Nachtvlinder82-25 jaar-1e kindje-geslacht weten-bevalling-? 16 januari Nettie-24 jaar-2e kindje-geslacht weten:nee-bevalling:thuis-bv Goofychick-34 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-bv 18 januari Mollyvg-40 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-bv Ladybug-33 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-bv Rima-27 jaar-1e kindje-geslacht weten: twijfeld-bevalling ziekenhuis-bv 20 januari Patriesie- 26 jaar-1e kindje-geslacht weten: ja-bevalling ziekenhuis-fv 21 januari Danio08-23 jaar-1e kindje-geslacht weten:nee-bevalling:thuis-bv Female-23 jaar-2e kindje-geslacht weten:ja-bevalling-bv Tom78-29 jaar-3e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-fv 22 januari Lobj-23 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zk-bv Black Daliya-27 jaar-3e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zk-bv 24 januari lb22-23 jaar-2e kindje- gelacht weten: ja-bevalling:ziekenhuis- bv 25 januari Sarake-22 jaar-2e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zk-fv Er zijn tot nu toe 35 januari mama's agenda 2008/2009 19 mei: - Nenci intake vk - Female HA 20 mei: - Jesseke gyn - Ramona intake vk - Naomiadaeze intake vk - Lob intake vk- Sabrina maat 1e echo gyn 21 mei: - Cobi 1e echo 27 mei: - Sjansie 1e echo gyn - Seilenna 1e echo 28 mei: - Sophie 1e echo - Ninja intake vk + 1e echo - Iuno 1e echo gyn - Taby gyn 29 mei: - Mexi vk 30 mei: - SimpleMe intake vk-Sarake 1e echo 02 juni: - Britt 1e echo- Sabrina maat intake vk 03 juni: - Gaby intake vk - Merleq intake vk - Sjolie 1e echo 04 juni: - Journey vk - Coby intake vk - Yvette1983 intake + 1e echo 05 juni: - Sanne85 1e echo - Muissie vk 07 juni: - Black Daliya 1e echo vk 09 juni: - Gaby 1e echo - Moppy intake vk - Black Daliya intake vk 10 juni: - Patrieske16 2e echo 11 juni: - Tascha1987 1e echo - Birthe 1e echo 12 juni: - Patriesie vk 13 juni: - Moppy 1e echo 18 juni: - Ladybug 1e echo 19 juni: - Peaceful intake vk + 1e echo 23 juni: - Muissie 1e echo 25 juni: - Goofychick 1e echo 26 juni: - Goofychick intake vk Als je op de nieuwe lijst wilt stuur dan een pb naar sjansie28,nettie of ladybug @Sanne78 je staat erbij maar wat denk je dat het wordt heb je nu groen gemaakt en wat ga je doe bv of fv? @Muissie je staat er bij. @Black Daliya je afspraken staan in de agenda!
Ben ik het helemaal mee eens! Natuurlijk kunnen ze tòch niets doen als het idd niet goed blijkt te zijn, maar dan wéét je dat iig. En zelfs als nù alles in orde blijkt, geeft dat nog steeds geen garantie dat het ook goed blijft gaan. Hoe zo'n echo echter ook uitvalt, het geeft ALTIJD gemoedsrust en dat is toch ook heel belangrijk, zeker als alles (iig op dit moment) goed blijkt te zijn...?! Zou er dus ook tòch maar op blijven hameren eerder een afspraak te krijgen! Wat dat betreft is het hier wel beter geregeld; vorige keer met ca 5 weken gebeld voor een afspraak en 2 weken later gekregen (bleek toen 1 week minder ver, dus pas bijna 6 weken), nu (andere gyn.) met bijna 7 weken gebeld en ook weer 2 weken later (volgende week woensdag ) 'al' een afspraak gekregen!
Weet hoe rot (zeg ik t netjes) dit wachten is! Kreeg bij mijn MK hiervoor hetzelfde te horen van de huisarts Denk dat het een soort beleid is hier in Nederland.. Als ik dan hoor hoe het in Belgie geregeld is... daar kunnen je zo naar de huisarts om HCG te laten controleren en krijgen ze om de twee weken ofzo een echo..... Maarja kost allemaal geld he?... echt absurd dat ze mensen zo in onzekerheid laten zitten..... Misschien krijg je het wel voor elkaar om een paar keer bloed te laten prikken... weet je misschien wel al wat... Bruinig bloed hoeft trouwens niet ernstig te zijn hoor.... maar ja.. je hebt natuurlijk al genoeg meegemaakt en weet zelf ook hoe dingen werken Sterkte, dikke knuffel Ramona
Ib 22 ik zie dat jij kwa banner even ver bent als mij maar op de lijst sta jij op 24 jan en ik op 25 jan.?
Dag lieve meiden allemaal Goed gekletst weer zie ik Onze badkamer is hopelijk vanavond af (eindelijk douchen!) En dan kan ik alles goed kuisen zodat het hier wat leefbaar wordt Verder niet zo heel veel te vertellen.. Nog steeds niet misselijk, 's morgens wel een weëig gevoel in mn maag, echt een héél groot hongergevoel alsof je al weken niet gegeten hebt Maar als ik iets eet is het over hoor. Geen bijkomende kwaaltjes gekregen, en ben al bijna 7 weken. Oja we zijn vandaag naar een gigantisch kinderdagverblijf geweest! Was in een oud schoolgebouw. Echt zoooo leuk daar! We staan op de wachtlijst "nog maar" 120 wachtenden voor ons
Echt dames, bloedverlies hoeft niets te zeggen. Mijn zoontje is daar het voorbeeld van. En enigzins begrijp ik wel dat je niet zomaar een echo krijgt. Het zegt nog zo weinig en er kan nog zoveel fout gaan, en daar kunnen ze geen invloed op uitoefenen. Hoe naar het ook is. Ik ben al lang blij dat je tegenwoordig een termijnecho krijgt. *kiki wacht met veel spanning de 12 weken echo af*
Heb vandaag een afspraak gemaakt bij de vk en ook gelijk voor een echo. Krijg de echo met 12 wk 2d. Duurt nog 7 hele weken wel erg lang! Misschien dat ik eerder een echo laat doen bij zo'n echobureau ff informeren hoe duur dat is enzo... Wel heel erg leuk dat geregel. Had net mijn moeder voor het eerst aan de lijn terwijl ik zwanger ben. Zij weet het nog niet. Heel gek was het, alsof ze het elk moment zou kunnen raden. Voelde me ook wel erg stiekem... Weet niet of ik het nog weken geheim kan houden :
Hehe, door de telefoon viel het mij eigenlijk erg mee nog niets te vertellen, maar vanochtend ff met de webcam erbij contact gehad, was toen toch wel iets moeilijker hoor! Ben voor de zekerheid ook maar zoveel mogelijk 'buiten beeld' gebleven. Nog 1,5 week volhouden en dan 'mag' ik het (van mezelf ) vertellen... M'n schoonmoeder heeft geloof ik wel al een vermoeden. Vroeg laatst of ze niet eens zin hadden hun kleinzoon in het weekend eens een nachtje te hebben. Hij heeft tot nu toe verder alleen bij mijn ouders en in het ziekenhuis overnacht en daar was ik er steeds bij. Zei dus dat het ook gelijk goed zou zijn te 'oefenen' in alleen ergens anders slapen. Met m'n stomme kop, zei ik natuurlijk 'want stel dat ik weer eens een week in het ziekenhuis kom te liggen...' Bedoeld het natuurlijk in het algemeen - lijd aan een chronische darmziekte en het is niet ondenkbaar dat ik daarvoor (ooit) eens in het ziekenhuis kom te liggen -, maar m'n schoonmoeder keek gelijk naar m'n buik! 8) Als we haar dus straks vertellen dat haar 2e kleinkind onderweg is, krijgen we vast de opmerking dat ze dat al wist. @ kiki Dat is wel zo, maar als je al wéét dat het niet goed zit, kun je je er wèl al op voorbereiden en als je weet dat het op dat moment wèl goed zit, is dat iig een geruststelling voor dat moment...
Hoi hoi, Nieuwe zwangere meiden, welkom hier en geniet van het zwanger zijn. Er zijn al best veel meiden die het al verteld hebben dat ze zwanger zijn. wij gaan het na het bezoek aan de gyn het vertellen. Groetjes Taby.