Hahahaha, idd Ploetertje, ik kan het ook bijna niet bijhouden.... hihihihihi. Liefs en dikke knuffel, Patricia
januari mama's 2009 2 januari Naomiadaeze-22 jaar-2e kindje-geslacht weten:ja-bevalling-bv 3 januari Ramona-28 jaar-2e kindje-geslacht weten:misschien-bevalling:zh-bv 4 januari Patrieske16-31 jaar-3e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-bv of fv Britt-32 jaar-2e kindje-geslacht weten:nee-bevalling:thuis-bv Yvette1983-24 jaar-1e kindje- geslacht weten:ja -bevalling:thuis- bv? Iuno-28 jaar-2e kindje- geslacht weten:nee -bevalling:zh- bv 5 januari Sophie-34 jaar-2e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-bv Sabrina maat-20 jaar-2e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:thuis-bv 6 januari Taby-29 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:thuis-bv 8 januari Muissie-23 jaar-1e kinde-geslacht weten:nee-bevalling:thuis-bv Tascha1987-20 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zk-bv 9 januari Journey-28 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-bv 10 januari Cobi-26 jaar-1e kindje-geslacht weten:misschien-bevalling:zh-bv 11 januari Birthe-27 jaar-1e kindje- geslacht weten:nee- bevalling:thuis-bv 12 januari Sanne78-30 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zk-? MerleQ-22 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-bv en fv Sjansie28-27 jaar-3e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-bv SimpleyMe-32 jaar-4e kindje-geslacht weten: ja-bevalling:thuis-bv 13 januari Allahinkullu-23 jaar-2e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-bv 14 januari Dootje2426 jaar-1e kindje-geslacht weten-bevalling:thuis-bv Peaceful-26 jaar-1e kindje-geslacht weten:nee-bevalling:weet nog niet-bv Sjolie27 jaar-1e kindje-geslacht weten: nee-bevalling:weet nog niet-weet nog niet 15 januari Nachtvlinder82-25 jaar-1e kindje-geslacht weten-bevalling-? 16 januari Nettie-24 jaar-2e kindje-geslacht weten:nee-bevalling:thuis-bv Goofychick-34 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-bv Merel69-39 jaar-2e kindje-geslacht weten-bevallign: ziekenhuis-bv 18 januari Mollyvg-40 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-bv Ladybug-33 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-bv Rima-27 jaar-1e kindje-geslacht weten: twijfeld-bevalling ziekenhuis-bv 20 januari Patriesie- 26 jaar-1e kindje-geslacht weten: ja-bevalling ziekenhuis-fv Claudiaatje- 27 jaar-1e kindje-geslacht weten: misschien-bevalling thuis-bv 21 januari Danio08-23 jaar-1e kindje-geslacht weten:nee-bevalling:thuis-bv Female-23 jaar-2e kindje-geslacht weten:ja-bevalling-bv Tom78-29 jaar-3e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-fv 22 januari Lobj-23 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zk-bv Black Daliya-27 jaar-3e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zk-bv 24 januari lb22-23 jaar-2e kindje- gelacht weten: ja-bevalling:ziekenhuis- bv 25 januari Sarake-22 jaar-2e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zk-fv Er zijn tot nu toe 38 januari mama's agenda 2008/2009 19 mei: - Nenci intake vk - Female HA 20 mei: - Jesseke gyn - Ramona intake vk - Naomiadaeze intake vk - Lob intake vk- Sabrina maat 1e echo gyn 21 mei: - Cobi 1e echo 27 mei: - Sjansie 1e echo gyn - Seilenna 1e echo 28 mei: - Sophie 1e echo - Ninja intake vk + 1e echo - Iuno 1e echo gyn - Taby gyn 29 mei: - Mexi vk 30 mei: - SimpleMe intake vk-Sarake 1e echo 02 juni: - Britt 1e echo- Sabrina maat intake vk 03 juni: - Gaby intake vk - Merleq intake vk - Sjolie 1e echo 04 juni: - Journey vk - Coby intake vk - Yvette1983 intake + 1e echo 05 juni: - Sanne85 1e echo - Muissie vk 07 juni: - Black Daliya 1e echo vk 09 juni: - Gaby 1e echo - Moppy intake vk - Black Daliya intake vk 10 juni: - Patrieske16 2e echo 11 juni: - Tascha1987 1e echo - Birthe 1e echo 12 juni: - Patriesie vk 13 juni: - Mollyvg 1e echo gyn 13 juni: - Moppy 1e echo 18 juni: - Ladybug 1e echo 19 juni: - Peaceful intake vk + 1e echo 23 juni: - Muissie 1e echo 25 juni: - Goofychick 1e echo 26 juni: - Goofychick intake vk Als je op de nieuwe lijst wilt stuur dan een pb naar sjansie28,nettie of ladybug @ merel69 en simpleyme: jullie staan erbij!
OOOOOOH meiden ik moet iets zeggen ! Ik ben vandaag betrapt! En niet zo'n klein beetje. Door mn moeder. Ze belde me net, dat er een brief naar haar was gestuurd van de stad antwerpen, dus ze deed het maar open en daar stond mijn bevestiging van aanvraag voor kinderopvang! Ik werd gek! Ons plan was het na de echo pas te vertellen, op een leuke manier, niet zo! Ik heb in paniek de telefoon opgegooid, en heb pas daarnet terug durven bellen Ik was zoooo bang voor haar reactie! Maar ze reageerde SUPER ! Ze zei dat ze al in de gaten had dat ik zoveel at oops en dat mn boobs wat dikker waren en dat ik nog emotioneler was dan anders! Ze was geschrokken maar heel blij. Ze zij dat ze denkt dat we hele goede ouders zullen zijn. En ze hoopt dat alles goed verloopt. Ze was eigelijk super enthousiast! Had ik echt niet verwacht! Mijn broers en zussen weten het ondertussen ook al, maar ze hebben beloofd het niet te verklappen tegen papa (ouders zijn gescheiden) .. I hope so! Goh meiden ik ben zooooo opgelucht echt waar! Nu maar hopen dat de baby goed groeit en dat alles goed blijft gaan!
Begin steeds meer te neigen naar een meisje..... een tweede dochter voor ons dus...Alleen ik weet het nog niet zo heel zeker als bij mn dochter dus ik blijf denk ik nog maar even op groen staan. Hubbie denkt ook een meid......tjonge wat lastig maar goed we hebben nog 8 maanden om erover te dubben en word het ons echt teveel dan kunnen we alsnog besluiten om het via de 20weken echo te gaan zien.....Hebben iig al wel voor beide geslachten een naam alleen word het een tweeling tja dan zullen we nog eventjes moeten blijven doorzoeken....Hubbie's broer en schoonzus hebben wel een tweeling maar dat zit volgens mij aan haar kant dus niet bij ons maar je weet het nooit...... Lijkt me druk zeg... Heb trouwens gister gehoord dat mn zusje ook zwanger is, ze is 5 dagen na mij uitgerekend en zou eigenlijk deze maand bevallen zijn als ze niet een mk had gehad...spannende tijd voor hen ook dus! Maar wel echt superleuk, want ze wonen dichtbij en dan bijna tegelijk.....Is echt super leuk!Ben zo blij, maar vind het wel lastig want heb nu 2 geheimpjes....moet de laatste trouwens zelfs nog geheim houden voor mn ouders en andere broers en zussen.....Lastig hoor, maar ik ben echt in de gloria!
Wauw das jammer zeg, maar gelukkig is ze wel blij...wel erg jammer voor jullie geheimpje en ook jammer dat je het nu niet op je eigen manier kan vertellen.Hoe kwam het eigenlijk zo dat zij die brief kreeg? Of ben ik dan te nieuwsgierig, je hoeft het niet uit te leggen hoor.
Jeetje dat is idd een hele spannende tijd dan voor je zus Nettie. Ik hoop dat alles goed zal gaan. Liefs en dikke knuffel, Patricia
@ Nettie: officieel woon ik nog bij mn mama, pas in december woon ik als het huis af is bij mn vriend (we zijn aan het renoveren).. Maar onofficieel woon ik eigelijk al bij mn vriend, snap je ?
tacha wat jammer meid dat je moeder er al achter is! ik word hier sinds mijn miskraam door veel mensen in de gaten gehouden, ik lustte namelijk bij mijn 1e zwangerschap van mijn zoontje en bij mijn miskraam geen koffie en paprika meer... dus nu vraagt iedereen elke keer heel tactisch of ik koffie of thee wil.... maar goed gister nog koffie gedronken en nergens last van maar bij mijn andere zwangerschappen kwam ik er pas later achter dat het raak was dus ja wat niet is kan nog komen! wij hebben in ieder geval een extra getuigen bij ons trouwen, alleen weten wij dat!
hallo allemaal zal me even voorstellen, ik ben 24 en weet sinds vrijdag dat ik zwanger ben, ik ben uitgerekend op 20 jan(volgens me eigen berekening natuurlijk) Ik ben zwanger gewonrden na 1 ronde clomid geslikt te hebben, en krijg daarom nu me eerste echo bij de gyn, op 9 jun dan ben ik 8 weken, als dan alles goed is ga ik naar de vk. Nou hoop op veel leuke gesprekken hier haha. Moet zeggen dat het wel druk is hier zeg, in 1 maand tijd 76pagina pfff haha groetjesss
Snap em tacha! @lb22: Hihi, tja dat was bij vrienden van ons net zo. Elke keer als wij daar heen gingen of zij bij kwamen dan zetten we standaard filet american op tafel....Was bij mn eerste zwangerschap namelijk zo gegaan dat ik op een verjaardag geen filet nam, toen zei die vriendin oh ben je zwanger? Heb toen gezegt dat ik gewoon geen zin had....toen ik later zei dat ze wel gelijk had had ze me niet direct door maar nu is het zo'n blijvend iets geworden.....We gaan het haar vrijdag vertellen....zij zijn al 2 jaar bezig en het lukt dus niet en wij krijgen nu onze tweede dus dat word wel eventjes huilen denk ik..... @anoniempjuh haha ja dat word nog wat he?! Als dat zo doorgaat.....
@nettie: erg he van die familie leden! ik heb zaterdag mijn vrijgezellenfeest en dan moet je al weer verklaren waarom je geen wijn drinkt... maar goed ik heb het 1 van mijn zussen al verteld omdat zij wist dat wij in de spannende dagen zaten ik logeerde vorige week ook een paar dagen daar! maar ze heeft gezegd dat ze niets zou vertellen en daar vertrouw ik haar ook in! wij zijn nu 1 jaar en 1 week bezig geweest voor een 2e, na het stoppen met de pil duurde het 2 maanden voordat ik ongesteld werd en daarna was ik na 3,5 maand niet ongesteld worden zwanger maar heb toen een miskraam gehad, dat wist de familie dus ja ze weten dat we er mee bezig zijn! na mijn miskraam duurde het 10 weken voordat ik ongesteld werd en daarna kwam er weer een beetje regelmaat in met 37 dagen en 34 dagen en nu dan zwanger! vind het nog wel moeilijk om er van te genieten, de zwangerschap van de 1e was niet gepland, maar was heel onbezorgt en zonder al te veel kwaaltjes! de zwangerschap met mijn miskraam leek ook goed te gaan tot op de echo geen kloppend hartje was te zien en die angst blijft nu wel heel erg in mijn achterhoofd knagen! maar goed morgen de huisarts eens bellen en even proberen of ik misschien eerder naar de gyn kan! ben daar al eerder geweest ivm uitblijvende en onregelmatige cyclus...
januari mama's 2009 2 januari Naomiadaeze-22 jaar-2e kindje-geslacht weten:ja-bevalling-bv 3 januari Ramona-28 jaar-2e kindje-geslacht weten:misschien-bevalling:zh-bv 4 januari Patrieske16-31 jaar-3e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-bv of fv Britt-32 jaar-2e kindje-geslacht weten:nee-bevalling:thuis-bv Yvette1983-24 jaar-1e kindje- geslacht weten:ja -bevalling:thuis- bv? Iuno-28 jaar-2e kindje- geslacht weten:nee -bevalling:zh- bv 5 januari Sophie-34 jaar-2e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-bv Sabrina maat-20 jaar-2e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:thuis-bv 6 januari Taby-29 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:thuis-bv 8 januari Muissie-23 jaar-1e kinde-geslacht weten:nee-bevalling:thuis-bv Tascha1987-20 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zk-bv 9 januari Journey-28 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-bv 10 januari Cobi-26 jaar-1e kindje-geslacht weten:misschien-bevalling:zh-bv 11 januari Birthe-27 jaar-1e kindje- geslacht weten:nee- bevalling:thuis-bv 12 januari Sanne78-30 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zk-? MerleQ-22 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-bv en fv Sjansie28-27 jaar-3e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-bv SimpleyMe-32 jaar-4e kindje-geslacht weten: ja-bevalling:thuis-bv 13 januari Allahinkullu-23 jaar-2e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-bv 14 januari Dootje2426 jaar-1e kindje-geslacht weten-bevalling:thuis-bv Peaceful-26 jaar-1e kindje-geslacht weten:nee-bevalling:weet nog niet-bv Sjolie27 jaar-1e kindje-geslacht weten: nee-bevalling:weet nog niet-weet nog niet 15 januari Nachtvlinder82-25 jaar-1e kindje-geslacht weten-bevalling-? 16 januari Nettie-24 jaar-2e kindje-geslacht weten:nee-bevalling:thuis-bv Goofychick-34 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-bv Merel69-39 jaar-2e kindje-geslacht weten-bevallign: ziekenhuis-bv 18 januari Mollyvg-40 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-bv Ladybug-33 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-bv Rima-27 jaar-1e kindje-geslacht weten: twijfeld-bevalling ziekenhuis-bv 20 januari Patriesie- 26 jaar-1e kindje-geslacht weten: ja-bevalling ziekenhuis-fv Claudiaatje- 27 jaar-1e kindje-geslacht weten: misschien-bevalling thuis-bv 21 januari Danio08-23 jaar-1e kindje-geslacht weten:nee-bevalling:thuis-bv Female-23 jaar-2e kindje-geslacht weten:ja-bevalling-bv Tom78-29 jaar-3e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-fv 22 januari Lobj-23 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zk-bv Black Daliya-27 jaar-3e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zk-bv 24 januari lb22-23 jaar-2e kindje- gelacht weten: ja-bevalling:ziekenhuis- bv 25 januari Sarake-22 jaar-2e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zk-fv Er zijn tot nu toe 38 januari mama's agenda 2008/2009 20 mei: - Jesseke gyn - Ramona intake vk - Naomiadaeze intake vk - Lob intake vk- Sabrina maat 1e echo gyn 21 mei: - Cobi 1e echo 27 mei: - Sjansie 1e echo gyn - Seilenna 1e echo 28 mei: - Sophie 1e echo - Ninja intake vk + 1e echo - Iuno 1e echo gyn - Taby gyn 29 mei: - Mexi vk 30 mei: - SimpleMe intake vk-Sarake 1e echo 02 juni: - Britt 1e echo- Sabrina maat intake vk 03 juni: - Gaby intake vk - Merleq intake vk - Sjolie 1e echo 04 juni: - Journey vk - Coby intake vk - Yvette1983 intake + 1e echo 05 juni: - Sanne85 1e echo - Muissie vk 07 juni: - Black Daliya 1e echo vk 09 juni: - Gaby 1e echo - Moppy intake vk - Black Daliya intake vk - Anoniempjuh 1e echo gyn 10 juni: - Patrieske16 2e echo 11 juni: - Tascha1987 1e echo - Birthe 1e echo 12 juni: - Patriesie vk 13 juni: - Mollyvg 1e echo gyn 13 juni: - Moppy 1e echo 18 juni: - Ladybug 1e echo 19 juni: - Peaceful intake vk + 1e echo 23 juni: - Muissie 1e echo 25 juni: - Goofychick 1e echo 26 juni: - Goofychick intake vk Als je op de nieuwe lijst wilt stuur dan een pb naar sjansie28,nettie of ladybug @Sanne78 heb je rose gemaakt!
@lb22: kan me er wel iets bij voorstellen hoor, als je zoiets hebt meegemaakt ben je toch bang dat het weer gebeurd....al weet je dat het vaak niet zo hoeft te zijn. Ik ben een van de gelukkigen die het nog niet heeft hoeven meemaken en hoop dat ook zeer zeker zo te houden maar door het hele gdoe met mn zusje en met een andere vriedin van me die ook haar eerste kindje via een mk verloren heeft ben ik er wel achtergekomen dat de zwangerschappen die daarop volgen veek minder onbezorgt zijn, wel erg jammer vind ik dat maar, je kan er gewoon niets aan doen helaas.... Sterkte iig ermee, hoop echt heel erg voor je dat het allemaal goed gaat deze keer! @iedereen: ik was laatst aan het spieken op een andere bevallingstopic en zag daar dat ze in de lijst ook de mk's hebben vermeld. Nou heeft 1 van ons jan-mamma'shaar kindje al verloren, moeten we Lien erbij zetten? Of vinden jullie van niet. Hoor wel wat het word.....Ik zelf vind het wel iets moois om te doen aangezien ze toch echt een jan-mamma was....Zo laten we zien dat we haar niet vergeten en dat ze er als het aan ons had gelegen er toch echt bijhoorde....
Hey Meiden, Idd jullie kletsen er wat op los maar wel gezellig hahaha. @ De nieuwe zwangeren gefeliciteerd en welkom. @Jesseke & Sabrina maat heel veel succes morgen bij de gyn! @Ramona & Naomiadaeze & Lob heel veel succes morgen bij jullie intake gesprek bij de vk! Sow ik ga zo mijn bedje maar opzoeken! Zijn er nog meer meiden die zo´n last hebben van zuurbranden! Ik bijna elk dag bah....nu al hahahaha wordt wat straks. Liefs Chantal.
januari mama's 2009 2 januari Naomiadaeze-22 jaar-2e kindje-geslacht weten:ja-bevalling-bv 3 januari Ramona-28 jaar-2e kindje-geslacht weten:misschien-bevalling:zh-bv 4 januari Patrieske16-31 jaar-3e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-bv of fv Britt-32 jaar-2e kindje-geslacht weten:nee-bevalling:thuis-bv Yvette1983-24 jaar-1e kindje- geslacht weten:ja -bevalling:thuis- bv? Iuno-28 jaar-2e kindje- geslacht weten:nee -bevalling:zh- bv 5 januari Sophie-34 jaar-2e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-bv Sabrina maat-20 jaar-2e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:thuis-bv 6 januari Taby-29 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:thuis-bv 8 januari Muissie-23 jaar-1e kinde-geslacht weten:nee-bevalling:thuis-bv Tascha1987-20 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zk-bv 9 januari Journey-28 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-bv 10 januari Cobi-26 jaar-1e kindje-geslacht weten:misschien-bevalling:zh-bv 11 januari Birthe-27 jaar-1e kindje- geslacht weten:nee- bevalling:thuis-bv 12 januari Sanne78-30 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zk-? MerleQ-22 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-bv en fv Sjansie28-27 jaar-3e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-bv SimpleyMe-32 jaar-4e kindje-geslacht weten: ja-bevalling:thuis-bv 13 januari Allahinkullu-23 jaar-2e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-bv 14 januari Dootje2426 jaar-1e kindje-geslacht weten-bevalling:thuis-bv Peaceful-26 jaar-1e kindje-geslacht weten:nee-bevalling:weet nog niet-bv Sjolie27 jaar-1e kindje-geslacht weten: nee-bevalling:weet nog niet-weet nog niet 15 januari Nachtvlinder82-25 jaar-1e kindje-geslacht weten-bevalling-? 16 januari Nettie-24 jaar-2e kindje-geslacht weten:nee-bevalling:thuis-bv Goofychick-34 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-bv Merel69-39 jaar-2e kindje-geslacht weten-bevallign: ziekenhuis-bv 18 januari Mollyvg-40 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-bv Ladybug-33 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-bv Rima-27 jaar-1e kindje-geslacht weten: twijfeld-bevalling ziekenhuis-bv 20 januari Patriesie- 26 jaar-1e kindje-geslacht weten: ja-bevalling ziekenhuis-fv Claudiaatje- 27 jaar-1e kindje-geslacht weten: misschien-bevalling thuis-bv 21 januari Danio08-23 jaar-1e kindje-geslacht weten:nee-bevalling:thuis-bv Female-23 jaar-2e kindje-geslacht weten:ja-bevalling-bv Tom78-29 jaar-3e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-fv 22 januari Lobj-23 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zk-bv Black Daliya-27 jaar-3e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zk-bv 23 januari iloveanders-25 jaar-1e kindje-geslacht weten:nee-bevalling:zk-fv 24 januari lb22-23 jaar-2e kindje- gelacht weten: ja-bevalling:ziekenhuis- bv 25 januari Sarake-22 jaar-2e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zk-fv Er zijn tot nu toe 39 januari mama's agenda 2008/2009 20 mei: - Jesseke gyn - Ramona intake vk - Naomiadaeze intake vk - Lob intake vk- Sabrina maat 1e echo gyn 21 mei: - Cobi 1e echo 27 mei: - Sjansie 1e echo gyn - Seilenna 1e echo 28 mei: - Sophie 1e echo - Ninja intake vk + 1e echo - Iuno 1e echo gyn - Taby gyn 29 mei: - Mexi vk 30 mei: - SimpleMe intake vk-Sarake 1e echo 02 juni: - Britt 1e echo- Sabrina maat intake vk 03 juni: - Gaby intake vk - Merleq intake vk - Sjolie 1e echo 04 juni: - Journey vk - Coby intake vk - Yvette1983 intake + 1e echo 05 juni: - Sanne85 1e echo - Muissie vk 07 juni: - Black Daliya 1e echo vk 09 juni: - Gaby 1e echo - Moppy intake vk - Black Daliya intake vk - Anoniempjuh 1e echo gyn 10 juni: - Patrieske16 2e echo 11 juni: - Tascha1987 1e echo - Birthe 1e echo 12 juni: - Patriesie vk 13 juni: - Mollyvg 1e echo gyn 13 juni: - Moppy 1e echo 16 juni: - iloveanders 1e echo gyn 18 juni: - Ladybug 1e echo 19 juni: - Peaceful intake vk + 1e echo 23 juni: - Muissie 1e echo 25 juni: - Goofychick 1e echo 26 juni: - Goofychick intake vk Als je op de nieuwe lijst wilt stuur dan een pb naar sjansie28,nettie of ladybug Iloveanders je staat erbij
Zojuist is het mevrouwtje van moeders voor moeders geweest. Er staan nu twee kratten piescontainers binnen lol
januari mama's 2009 2 januari Naomiadaeze-22 jaar-2e kindje-geslacht weten:ja-bevalling-bv 3 januari Ramona-28 jaar-2e kindje-geslacht weten:misschien-bevalling:zh-bv 4 januari Patrieske16-31 jaar-3e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-bv of fv Britt-32 jaar-2e kindje-geslacht weten:nee-bevalling:thuis-bv Yvette1983-24 jaar-1e kindje- geslacht weten:ja -bevalling:thuis- bv? Iuno-28 jaar-2e kindje- geslacht weten:nee -bevalling:zh- bv 5 januari Sophie-34 jaar-2e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-bv Sabrina maat-20 jaar-2e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:thuis-bv 6 januari Taby-29 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:thuis-bv 8 januari Muissie-23 jaar-1e kinde-geslacht weten:nee-bevalling:thuis-bv Tascha1987-20 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zk-bv 9 januari Journey-28 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-bv 10 januari Cobi-26 jaar-1e kindje-geslacht weten:misschien-bevalling:zh-bv 11 januari Birthe-27 jaar-1e kindje- geslacht weten:nee- bevalling:thuis-bv 12 januari Sanne78-30 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zk-? MerleQ-22 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-bv en fv Sjansie28-27 jaar-3e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-bv SimpleyMe-32 jaar-4e kindje-geslacht weten: ja-bevalling:thuis-bv 13 januari Allahinkullu-23 jaar-2e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-bv 14 januari Dootje2426 jaar-1e kindje-geslacht weten-bevalling:thuis-bv Peaceful-26 jaar-1e kindje-geslacht weten:nee-bevalling:weet nog niet-bv Sjolie27 jaar-1e kindje-geslacht weten: nee-bevalling:weet nog niet-weet nog niet 15 januari Nachtvlinder82-25 jaar-1e kindje-geslacht weten-bevalling-? 16 januari Nettie-24 jaar-2e kindje-geslacht weten:nee-bevalling:thuis-bv Goofychick-34 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-bv Merel69-39 jaar-2e kindje-geslacht weten-bevallign: ziekenhuis-bv 18 januari Mollyvg-40 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-bv Ladybug-33 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-bv Rima-27 jaar-1e kindje-geslacht weten: twijfeld-bevalling ziekenhuis-bv 20 januari Patriesie- 26 jaar-1e kindje-geslacht weten: ja-bevalling ziekenhuis-fv Claudiaatje- 27 jaar-1e kindje-geslacht weten: misschien-bevalling thuis-bv anoniempjuh-24 jaar- 1e kindje- geslacht weten: ja-bevalling:zh- fv 21 januari Danio08-23 jaar-1e kindje-geslacht weten:nee-bevalling:thuis-bv Female-23 jaar-2e kindje-geslacht weten:ja-bevalling-bv Tom78-29 jaar-3e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-fv 22 januari Lobj-23 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zk-bv Black Daliya-27 jaar-3e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zk-bv 23 januari iloveanders-25 jaar-1e kindje-geslacht weten:nee-bevalling:zk-fv 24 januari lb22-23 jaar-2e kindje- gelacht weten: ja-bevalling:ziekenhuis- bv 25 januari Sarake-22 jaar-2e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zk-fv Er zijn tot nu toe 40 januari mama's agenda 2008/2009 20 mei: - Jesseke gyn - Ramona intake vk - Naomiadaeze intake vk - Lob intake vk- Sabrina maat 1e echo gyn 21 mei: - Cobi 1e echo 27 mei: - Sjansie 1e echo gyn - Seilenna 1e echo 28 mei: - Sophie 1e echo - Ninja intake vk + 1e echo - Iuno 1e echo gyn - Taby gyn 29 mei: - Mexi vk 30 mei: - SimpleMe intake vk-Sarake 1e echo 02 juni: - Britt 1e echo- Sabrina maat intake vk 03 juni: - Gaby intake vk - Merleq intake vk - Sjolie 1e echo 04 juni: - Journey vk - Coby intake vk - Yvette1983 intake + 1e echo 05 juni: - Sanne85 1e echo - Muissie vk 07 juni: - Black Daliya 1e echo vk 09 juni: - Gaby 1e echo - Moppy intake vk - Black Daliya intake vk - Anoniempjuh 1e echo gyn 10 juni: - Patrieske16 2e echo 11 juni: - Tascha1987 1e echo - Birthe 1e echo 12 juni: - Patriesie vk 13 juni: - Mollyvg 1e echo gyn 13 juni: - Moppy 1e echo 16 juni: - iloveanders 1e echo gyn 18 juni: - Ladybug 1e echo 19 juni: - Peaceful intake vk + 1e echo 23 juni: - Muissie 1e echo 25 juni: - Goofychick 1e echo 26 juni: - Goofychick intake vk Als je op de nieuwe lijst wilt stuur dan een pb naar sjansie28,nettie of ladybug 40 mamma's! @anoniempjuh: je staat erbij! en jij bent dus officieel nr 40 op de lijst! Gefelici
succes ladybug met het volpiesen! Ik ga er niet aan beginnen, zie dat echt niet zitten....sorry! Maar goed volgens mij als het goed heb gelezen piest Ramona voor 2 dus.... Ga nu lekker mn bedje in, slaap lekker allemaal!
Heej meiden, Gezellige gebabbel hier, haha! Nou, vandaag de hele dag gewerkt, ben er moe van. Ik werk van 12 tot 20 en eet ook op mijn werk. Na het eten echt supermisselijk geworden en was blij dat mijn vriendje me op kwam halen en ik niet misselijk in de bus naar huis hoefde. Heb ook last van maagzuur en mijn darmen, maar dat boeit me allemaal niks, als die kleine maar blijft zitten! Ik heb ondertussen wel een dwangnurosie (ofzoiets) ontwikkeld, hahaha. Mijn borsten groeien als kool als ik zwanger ben en zijn ook heel gevoelig. Als ik niet zwanger ben zijn het twee slappe kneedbare balletjes, haha, klinkt wel grappig. Maar bij mijn miskramen werden mijn borsten een dag ervoor ineens weer zachter. Ik zit nu dus om het half uur op mijn borsten te duwen, en hoe erger de pijn, hoe beter, hahaha! Op het werk kan dat natuurlijk niet, dus heb iets bedacht. Ik steek mijn armen vooruit, handjes vast en dan druk ik met mijn bovenarmen mijn borsten samen en dat doet dan pijn. Hahaha,echt te belachelijk voor woorden eigenlijk, maar zal toch een soort onzekerheid zijn (wat natuurlijk niet gek is na 2 miskramen). Ben blij als het 2 juni is. Nu ff Dames in de Dop kijken op RTL5, mooi om te zien hoe die meiden veranderen. Fijne avond, kus dootje