Januari 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Sophie, 27 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sophie

Sophie Fanatiek lid

28 jul 2006
    3.129
    0
    0
    Noord-Holland
    Iuno, hahaha hoezo ik ben een muts. Je staat al op de lijst. Zag in eerder bericht dat je t aan me vroeg, vandaar ;)

Uiteindelijk zijn we nog niet gaan wandelen, want Sophie lag ineens te slapen in de box. En aangezien ze nog wat ziekig is, waren we blij dat ze even lekker uitrustte.

Chantal, echt super dat je ook alweer snel zwanger bent :D

Hopelijk wordt mijn misselijkheid iets minder. Vandaag zijn we twee jaar getrouwd en gaan vanavond uit eten :p
    Maar al ben ik heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel misselijk, maakt me eigenlijk ook geen snars uit, want joehoehoehoehoehoehoehoe ik ben zwanger :D :p :D
    Ben zo in een juichstemming voortdurend

x Sophie

2. Sophie

Sophie Fanatiek lid

28 jul 2006
    3.129
    0
    0
    Noord-Holland
    Chantal, een duidelijke test hoor :D :p

x Sophie

3. Sophie

Sophie Fanatiek lid

28 jul 2006
    3.129
    0
    0
    Noord-Holland
    Josien, bij deze feliciteer ik je volop i.p.v. voorzichtig. Ik las dat je een slag om de harm hield, vandaar, maar zag je test in je album. Hele duidelijke streep :D :p :D
    Heel erg gefeliciteerd.

x Sophie

4. lob

lob Fanatiek lid

27 nov 2007
    2.646
    0
    0
    brabant
    alle nieuwe zwangeren van harte gefeliciteerd :D

sophie, van harte met jullie 2 jaar en balen zeg dat je misselijk bent :(

5. cindy1981

cindy1981 Fanatiek lid

20 apr 2008
    2.093
    0
    0
    Ik voeg me ook heel stilletjes toe aan de lijst. (uh hoe moet dat hahaha)
    Januari ons eerst kindje

6. Josien

Josien VIP lid

27 jun 2006
    9.956
    5
    38
    Vrouw
    Loonadministrateur
    Noord-Brabant
    Hé dames,

Wat fijn dat we al met zovelen zijn. Ik voel me ook hartstikke zwanger. Gisterenavond en vanochtend flink misselijk. Maar het maakt me allemaal geen zier uit eerlijk gezegd ;)! Eindelijk zwanger na zo veel tijd. Ik kan het haast nog niet geloven ;)! Mijn man trouwens sowieso nog niet hahahaha...

Liefs,
    Josien

7. mama2801

mama2801 Niet meer actief

dames er is nu ook een januari 2009 mama's hyves meschien wel leuk voor iedereen die hyves heeft en toch kontackt met elkaar wil houden?

8. Sophie

Sophie Fanatiek lid

28 jul 2006
    3.129
    0
    0
    Noord-Holland
    Misselijkheid is hier weer verdwenen hoor. En inderdaad kan het mij ook niet schelen :D

Josien, echt super voor je! En fijn ook dat je je hartstikke zwanger voelt lijkt me wat bevestiging betreft ;) Dat heb ik zelf tenminste.

Mama2801, ik meld me liever niet aan bij hyves vanwege privacy, maar wel leuk idee!

Cindy, welkom en gefeliciteerd :p :D
    Beetje bijdehand misschien, maar ben je niet in december uitgerekend aan je banner te zien. Je bent hier in elk geval van harte welkom hoor.
    Als je je gegevens voor de lijst hier neerzet, zal een van ons je wel toevoegen!

x Sophie

9. 07Britt

07Britt Actief lid

1 mei 2008
    166
    0
    0
    Zwolle
    Hallo aanstaande januari-2009-mamma's....

Ik heb vanochtend een test gedaan en wat denken jullie....
    Hartstikke positief!!

Dus ook ik ben een a.s. januari-2009-mamma!
    Mijn laatste ongesteldheidsdatum was 27 maart en ik heb een gemiddelde cyclus van 31 dagen (soms 28, soms 34), dus ik kom voorlopig uit op:
    4 januari 2009!!

Ben er nog helemaal van ondersteboven....

Voelde me al wel een tijdje 'zwanger', moet ik eerlijk zeggen. Tenminste ik had al verschillende symptomen (zoals met vlagen misselijk, soms wat buikkrampen, meer dorst, vaker naar de wc moeten, last van mijn onderrug, meer speeksel, vreetbuien enz.... Haha, hele waslijst dus), maar toch altijd spannend zo'n test!

De afgelopen 3 maanden had ik een onregelmatige cyclus (29, 31, 34 dagen) en vandaag zat ik op dag 36, dus een test gedaan. Nou, de tweede streep werd bijna direct zichtbaar en na 5 minuten was ie echt supervet!

We zijn echt superblij!

Hoop hier gezellig mee te komen kletsen, als jullie dat natuurlijk goed vinden?

Ga nu ff bijlezen wat jullie al geschreven hebben!

Tot gauw!

10. Mieni

Mieni Fanatiek lid

18 mei 2006
    1.994
    0
    36
    Twente
    ***INBRAAK***

Dames gefeliciteerd, zo we zijn dus alweer bij 2009 belandt!

***UITBRAAK***

11. 07Britt

07Britt Actief lid

1 mei 2008
    166
    0
    0
    Zwolle
    1 januari - lob - 29 jaar - 1e kindje
    2 januari - Iuno - 28 jaar - 2de kindje
    3 januari - Ramona- 28 jaar- 2e kindje
    4 januari - Britt - 32 jaar - 2e kindje
    5 januari - Ploetertje - 29 jaar - 3e kindje
    5 januari - Sophie - 34 jaar - 2e kindje
    5 januari - Josien - 27 jaar - 1e kindje (een echt ICSI-wondertje!)
    5 januari - Bianca019 - 21 jaar - 2de kindje
    7 januari- Mama2801-28 jaar- 3de kindje
    8 januari - Gaby - 35 jaar - 2e kindje
    8 januari - Tacha1987 - 20 jaar - 1e kindje
    12 januari- sjansie28- 28jaar -3e kindje

Afspraken:
    2 mei: Tacha1987 bloedafname ha
    2 mei: Mama2801 moeders voor moeders
    14 mei: Sophie intake vk
    28 mei: Sophie eerste echo

12. Sophie

Sophie Fanatiek lid

28 jul 2006
    3.129
    0
    0
    Noord-Holland
    07Britt gefeliciteerd :D :p :D en welkom hier :D

x Sophie

13. 07Britt

07Britt Actief lid

1 mei 2008
    166
    0
    0
    Zwolle
    Thanx!

Jullie allemaal (ook):

Van harte gefeliciteerd !!

14. mama2801

mama2801 Niet meer actief

hi alle januari mamas
    ik heb speciaal voor alle januari mamas een hyves opgezet(je kan alleen lid worden na goed keuring, en niet leden kunnen de hyves niet bekijken of lezen!)

dus als je het leuk vind meld je aan, ben er nog wel druk mee bezig :D

http://januari2009mamas.hyves.nl/

15. ramona0309

ramona0309 Niet meer actief

zo wat komen er snel een hoop zwangere bij!
    Gefeliciteerd hoor allemaal...!
    Ik heb vandaag weer een test gedaan... dom he?..
    misschien onzekerheid na die miskraam.... maar de lijnen knallen er nu helemaal uit...!

Ben benieuwd op welke datum ik gezet word na de eerste echo, er klopte geen fluit van van heel mn cyclus... eigenlijk had ik vrijdag pas positief kunnen testen... maar maandag al... heb dus een beetje zitten rekenen vanaf de vermoedelijke eisprong....

Zie trouwens dat sommige van jullie al contact met de vk hebben opgenomen... is dat niet erg vroeg?
    Moest volgens mij met de eerste zwangerschap wachten..... en mocht pas komen als ik 12 weken was...
    Ga misschien toch maar ff bellen ivm het niet weten van de datum.

xxmona

16. sjansie28

sjansie28 Fanatiek lid

16 jan 2008
    2.325
    0
    36
    Twentuh
    Hey Meiden,
    Dank jullie wel voor de felicitaties ben ook helemaal door het dolle heen!
    Enne voor de nieuwe zwangeren ook van harte gefeliciteerd?
    Ik heb me ff aan gemeld voor de zwanger 2009 hyves dus gaat helemaal goed komen hahahaha.
    Hier ook met vlagen misselijk vanmiddag heel erg maar nu gaat het wel weer?
    Ben heel erg moe nu(bekend kwaaltje)dus ga vanavond op tijd naar bed.

Ben eigenlijk ook wel een beetje bang hoor zo na twee miskramen ik hoop dat het nu wel goed gaat en in januari een klein hummeltje kan vast houden.

Liefs Chantal.

17. cindy1981

cindy1981 Fanatiek lid

20 apr 2008
    2.093
    0
    0
    Ik zou het echt niet weten volgens hier ben ik 1 januari uitgerekend volgens mijn banner 30 december... hahha
    Maar omdat ik nog niet weet hoever ik zwanger ben (kan minder zijn maar ook meer) vanwege mijn miskraam de vorige keer, ben in de tussentijd niet ongi geworden. Dus het is afwachten tot we bij de verloskundige zijn geweest.

Heb me ook bij hyves gemeld hoor, maaru komt er geen link te staan dan op mijn site. Wil nog niet dat iedereen het weet zeg maar. Mocht dit wel zo zijn meld ik me liever even later aan.

En zou een van jullie me ook op de lijst neer kunnen zetten. Ben natuurlijk trots en wil het hier wel pronken.
    (weet namelijk niet hoe)

18. pregnantlady

pregnantlady Bekend lid

29 mei 2007
    635
    0
    0
    Zo he weer een paar meiden erbij. Het gaat goed. Wat een vruchtbare maand hebben we achter de rug. Helpt toch wel dat we een koude lente hebben gehad haha.

Ik meld mij nog niet aan op hyves want ik wil niet dat iemand het al weet die mij kent. Wanneer we de 13 weken zijn gepasseerd en het bekend hebben gemaakt aan iedereen volg ik ook. Tot die tijd schrijf ik gewoon lekker hier met jullie.

Ramona, je aanmelden bij de VK doe je gewoon nadat je een positieve test heb gehad. Een eerste afspraak wordt meestal ingepland rond de 8 weken ook de echo. Tenminste zo is het bij ons. Ik wil ook weer voor een vroege echo gaan gewoon als bevestiging. Bij mijn VK kan je een extra echo laten maken. Dus degene rond de 13 weken betaal ik dan zelf.

Ik heb begrepen dat het wel scheelt per VK maar zeker als je ook een verleden hebt met een MK heb je vaak vroeg een echo.

Ik ga a.s. maandag bellen voor een afspraak. Leuk dat maakt het allemaal iets echter.

Fijne avond allemaal. En geniet van het lekkere weer. Gelukkig is het toch nog opgeknapt.

19. Bianca019

Bianca019 Lid

22 jan 2006
    95
    0
    6
    zo hey!
    het word al aardig druk bij de januari mama's!
    gezellig hoor :)
    ik mag met 7 weken bellen voor een echo omdat ik bij ons zoontje een bloeding heb gehad
    ik ben blij dat ik een best vroege echo heb alleen lijken die weken nog zo ver weg!
    pfoe ik probeer elke dag maar lekker bezig te zijn zodat de dagen sneller gaan
    ik ben ook ontzettend onzeker vooral als ik wat krampjes heb
    volgens mij is het nooit goed
    als ik niks voel denk ik ohjee ik voel niks
    en als ik wel wat voel zoals krampjes denk ik weer als het maar goed gaat :confused:

20. Josien

Josien VIP lid

27 jun 2006
    9.956
    5
    38
    Vrouw
    Loonadministrateur
    Noord-Brabant
    Ik meld me op een later tijdstip ook bij de Hyves aan, maar nu inderdaad even wachten tot we iedereen ingelicht hebben ;)... Is zo raar als ze het van Hyves af moeten lezen vind ik ;)...

Oh btw Pregnantlady, ik zie dat jij je teksten in het blauw zet. Helaas is dat niet toegestaan op deze site (zie de forumregels). Alleen voor de lijstjes, zoals die mooie lijstjes hier met alle zwangere dames, dan mag het wel.

Ik moet in week 6 van mijn zwangerschap naar het ziekenhuis toe voor een eerste echo (twee weken na de positieve test). Morgen moet ik het ziekenhuis bellen dat we positief getest hebben en dan krijgen we te horen wanneer we moeten komen. Ik moet helaas (nou ja, aan de andere kant ook wel weer fijn) extra vroeg komen, omdat wij bij onze vorige zwangerschap een buitenbaarmoederlijke zwangerschap hebben gehad en mijn eileider met engeltje al verwijderd is. Vrouwen die al eens eerder een BBZ gehad hebben, worden wat nauwlettender in de gaten gehouden, omdat zij een verhoogd risico hebben op weer een BBZ.

Maar ik hoop gewoon van ganser harte dat het deze keer helemaal goed gaat komen!

Hebben jullie ook al echte zwangerschapssymptomen? Ik wel wat... ik heb hele gevoelige borsten en ben flink misselijk. Maar we hebben het ervoor over! Alles voor een bengeltje!

Liefs,
    Josien

Deel Deze Pagina