Nou kleppen kunnen we zeker Vanacht heb ik heel veel krampen gehad was erg bang en heb alleen maar op bed gelegen,ik vermoed dat het echt van de blaasontsteking is ,maar goed op zulke momenten ben je wel erg bang natuurlijk...vanochtend was ik weer flink misselijk dus dat maakt mijn angst dan wel weer minder gelukkig @ Allahinkullu...........nou je vroeg hoe het bij de ha was en dat heb ik geschreven in een algemeen berichtje.............. @ Ploetertje..............Wat fijn dat je op de echo al een kloppend hartje hebt gezien he meid.........dat lucht een stuk op toch ....wij laten inderdaad de nekplooimeting doen omdat ze dit tegenwoordig standaard doen......en ik zie het dan weer als een lange echo waar ik die kleine weer even lekker lang op kan zien,en spannend blijft het altijd.... @ Britt..............Ja het is beiden leuk.............ik zou het zelf aan doen bij de kleine,en haar dan de deur laten opendoen,maar je hebt helaas altijd mensen er bij die het shirtje misschien niet lezen,dus ja als iedereen er is en je geeft het als kadootje is ook erg leuk en dan roept er altijd wel 1 wat leukkkkkkkkkkkk gefeliciteerd en dan steekt het aan @ Molly...............Nou meid gelukkig is het over nu,het kan ook een innesteling geweest zijn,dan praten ze toch ook over wat oud bruin bloed toch? Maar goed ik vind het niet kunnen dat ze je niet even laten komen als je wat bloedverlies hebt,inderdaad kunnen ze niets doen als het mis is,maar je weet dan wel of het goed zit en dan ben je misschien wat minder bang. @ Tacha..................Nou wat een wachtlijst zeg hopelijk kan de kleine er wel op als je bent bevallen...............heb je dat gevraagd meid? En je moeder hahahahahah sorry dat ik lach,maar dat verwacht je natuurlijk niet..............wel fijn dat ze zo spontaan reageert meid,mag ik vragen of ze voor het eerst oma word? @ Hai Patricia en anoniempje en Snn en Libra gefeliciteerd met jullie zwangerschap meiden @ MerelQ ................wat spannend zeg meid 4 juni dat is al zo .....en fijn dat het toch is gelukt met de sociale woning,dat er in ieder geval een grote kans in zit dat jullie die dan even krijgen toch? @ Merel 69........................wij laten de nekplooimeting doen en als daar iets zou uitkomen dat et iets zou kunnen zijn dan laten wij ook een vruchtwaterpunctie doen,maar goed het zou in principe niet hoeven dus daar ga ik dan ook niet van uit.......................wij hebben al een meiden en een jongensnaam want wij willen in de meiden naam de oë er in verwerkt hebben in de jongensnaam kan dat niet meer want dan lijkt het teveel op noël dus heb ik de letters van de opa's en de oma's er in verwerkt Nee ik dacht wel dat het een 2 ling zou kunnen zijn omdat we 3 eitjes hadden die gesprongen waren,maar ik heb al een echo gehad en er is er maar 1 tje,het waren er waarschijnlijk 2 maar dat kunnen ze nog niet met zeker heid zeggen............. @ Mama jet.....................Meid laat je wat weten als je de gyn hebt gesproken,ik heb er verder geen last van alleen krampen maar geen steken bij mijn nier.................wij hebben wel een babie site maar ik moet er nog helemaal aan beginnen....... @ Chantal...............ik las dat je zegt dat je last hebt van het zuur,ik heb dat altijd al heel erg en ik heb ene drankje nu bij de apotheek gehaald antagel heet het,het is speciaal voor de zwangere vrouw en het helpt super meid........... @ lady bug...................nou pies ze vol he meid @ Ik weet niet meer wie het vroeg maar over het lijstje om de mama's er in te zetten die een mk hebben gehad,ik denk wel dat je het even aan die mama's moet vragen of ze dat willen? en Spohie was dat ook,daar is het in het begin ook mee mis gegaan............ik zou het zelf wel willen,maar eerlijk gezegd als het mis zou gaan bij mij,ik heb dat toen ook gehad dan zou ik hier niet meer komen lezen,ik zou mijzelf dan nog erger verdrietiger maken,maar goed dat ik wat iedereen zelf zou kunnen natuurlijk......... @ dootje 24....................ik zei net al tegen Chantal ik heb zelf ook altijd erg last van het zuur,dus ik heb een drankje dat kan je kopen bij de apotheek,is speciaal voor de zwangere vrouw antagel heet het.........................en meost wel lachen hahahahahah om je verhaal van je borsten @ nenci.........Lieve meid ik ga toch heel hard nog voor je duimen meid,misschien ben je wel veel te vroeg dat ze iets kunnen zien...........meid ik vind het echt heel erg voor je...ik blijf duimen voor je meid...........dikke knuf............
Goedemorgen allemaal, @Nenci: Ik zal voor je duimen. Heel veel sterkte iig en een dikke knuf voor jou en je man. @Tacha1987: Oeps... ](*,) Maar het is iig wel positief afgelopen. Ik zag er bij mijn eerste ook enorm tegenop om het aan mijn moeder te vertellen. Dat heb ik ook pas na 5 maanden gedaan, want ik stelde het steeds uit. Toen dat achter de rug was moest ik het tegen mijn vader vertellen... ale: Dat heeft ook weer een tijdje geduurd.. Maar het is allemaal goed afgelopen en ze zijn beiden gek op hun kleinkids dus... Ben het helemaal met je eens. Ook al is het niet zo gegaan zoals we allemaal hoopten, Lien en natuurlijk ook alle andere meiden waarbij het mis is gegaan horen er bij. Ik wil verder alle meiden veel suc6 wensen bij de gyn/verloskundige en ik zag dat sabrinamaat naast de intake ook nog een echo krijgt vandaag... Spannend... Ik kan [-X niet wachten tot de 30ste mei, dan heb ik mijn intake en wordt er een afspraak gemaakt voor een echo. Ik heb er echt zin in, al is het wel heel spannend. Groetjes SimplyMe
Hallo meiden, wat wordt hier wat afgekletst! Ik heb al een paar dagen nergens meer last van en ben afgevallen... Ook niet meer van mijn borsten... Zou ik me nu ook zorgen moeten maken, of heeft dat niets te betekenen en heb ik gewoon een heel onbezorgde zwangerschap? Tjah, je leest hier af en toe ook minder leuke verhalen en ik moet er (net als de andere mama's natuurlijk) gewoon niet aan denken dat het mis zou kunnen gaan! Zou ik nog een testje kunnen doen, of slaat dat nergens op? @ Tascha1987: Wat geweldig dat je moeder zo leuk reageerde meid! Misschien niet helemaal zoals je gepland had, maar goed, als je zon leuke reactie krijgt, maakt dat alles weer goed he! @ Nettie: Wat leuk zeg! Dat is wel helemaal speciaal! Gefeliciteerd dan ook voor jou zusje en voor jou als tante! En ik vind jou ideetje om de mks erbij te zetten wel heel mooi. Ook al mag het kleintje dan niet uitgedragen worden, je wordt er niet minder mama om. Misschien aan Lien vragen? @ Ib22: Wat lees ik, ga je ook trouwen? GEFELICITEERD Wanneer is de grote dag? @ Anoniempjuh: GEFELICITEERD meid! Geniet er lekker van @ Nenci: Oh arme meid, wat ontzettend erg voor je Ik krijg het er gewoon helemaal koud van Ik wens je heel erg veel sterkte @ Libra: GEFELICITEERD en geniet ervan!
onze grote dag is al bijna 5 juni namelijk! ja de jurk hangt al te wachten! heb er zin in! wel moeilijk om te zwijgen over mijn zwangerschap maar goed wij willen dit keer eerst de echo af wachten! @ nenci meid heel veel sterkte! @ libra welkom meid! ik ga nog snel even om vers brood! lekker eten samen met mijn zoontje en dan als hij in bed ligt even lui op de bank!
Nenci, wat ontzettend naar allemaal Heel veel sterkte! Tsjonge jonge, wat ben ik toch weer misselijk vandaag. Ik loop de hele dag al te kokhalzen, maar er komt echt helemaal niets uit. Pfffff... Gister op 3 sociale huurwoningen gereageerd en we horen maandag of dat iets geworden is... Ik ben zelf bang dat we nog net buiten de boot vallen, maar ik hoop dat we geluk hebben. Ik vind het trouwens ook een mooi idee om de miskramen ook te vermelden.
dames ik vind zo'n MK-lijst echt raar. ik zou er niet op willen staan, maar jullie moeten het zelf weten.
Hi kom net terug van de vk... Bloeddruk etc was goed.... is bloedgeprikt etc... maar wat me het meeste verbaasde is dat: MIJN BAARMOEDER AL VOELBAAR IS Hij ligt net gelijk met het schaambot.... hetb t zelf ook gevoeld! Vind dit wel erg vlug....! weet dat het met een eerste rond 12 weken is, weet iemand hoe het met een tweede zwangerschap zit : VK deed er verder geen uitspraken en zei, je krijgt toch vlug een echo en dan zien we alles...... Dalijk toch verder dan ik dacht, of t zijn er toch twee....... iig volgende week dinsdag (avond) echo..... pfff nu vind ik het helemaal spannend.... xxmona p.s. sorry moet nog ff bijlezen, wou eerst dit ff kwijt....
Hallo Allemaal! wat een drukte... Merel69: Ha, Hoe voel je je? Zo'n punctie of vlokkentest gaan we niet doen denk ik. Wel wil ik een nekplooimeting straks. Maar aan de andere kant denk ik, en wat dan? .. Dus we zien het allemaal nog wel. @ Tacha1987: Hahaha, sorry maar ik moest ook zo hard lachen toen ik je bericht las. En meteen de hoorn erop gegooid... Lol. Fijn dat ze enthousiast is. Nu maar hopen dat je vader geen brief thuis krijgt over kinderopvang. @ Nettie: Wat leuk van je zus! Hier ook samen zwanger met mijn zusje. Ze ligt 5 weken voor. Vind het ook echt super leuk om dat zo te kunnen delen! @ lb22: Wat leuk! Trouwen! Hoop dat je jurk nog past dan... @ Dootje: Als het bij 1 dwangneurose blijft.... haha. Maar ik heb er ook last van, check ze ook elke dag. @ Nenci: Wat verdrietig zeg, pfff.. Sterkte samen. @ ramona0309: Wat leuk zeg, van je baarmoeder! ik heb dat ook. Kan hem echt goed voelen sinds een week! Echt grappig. idd net bij het schaambot. En past mooi in het kommetje van mijn hand. Ben echt benieuwd. Mijn moeder zei ook al; misschien ben je al verder. Even afwachten.
In het kommetje van je hand......? Begrijp t even niet... Je moet echt wel wat duwen hoor.. wil je t voelen.. Vond het een beetje eng.... maar samen met de vk ging t wel.. en voelt aan als een randje... drempeltje...
meiden ik reageer denk vanavond even uitgebreid op jullie maar wou jullie toch even op de hoogte houden.. ben net terug uit het ziekenhuis en ja hoor meteen was er wat te zien op de echo..maar ik ben dus 2 weken korter zwanger dan ik dacht...ze zei dat ik waarschijnlijk een laat ei heb gehad of een hele lange innesteling.. Ik ben dus nog maar 4 weken zwanger..en het zakje was wel te zien zeg maar..maar het vruchtje nog niet..ze zei dat het wel te zien zou zijn waarschijnlijk als ze van onder zou kijken maar dat vond ze niet nodig..over 2 weken ga ik weer terug. Ik ga nu even slapen ben erg moe hehe..als ik vanavond tijd kan vinden gaik uitgebreid reageren..
@ Ramona...........Nou zeg meid,wie weet ben je inderdaad wel verder of zijn het er wel 2.....spannend hoor nu tot de echo...............het gaat bij een 2de zwangerschap inderdaad sneller,ik ben nu voor de 4de keer zwanger en ben al in mijn kleding die ik bij Noël aanhad met de 4 maanden ,dus dat gaat allemaal erg sneller zei de gyn ook............maar zelf had je ook twijfels toch of je verder was toch,of heb ik dat mis? @ Merel Q .....jeetje meid,nou we wilden klachten nu heb je ze ,maar ik had dat vorige keer ook,dan kan je beter overgeven dan ben je er van af ene uurtje dan ofzo .....Nou ik hoop dat je geluk hebt meid,ik zal voor je duimen........ @ Yvette...............meid bij mij is dat de ene dag ook zo en de andere dag heb ik weer overal last van meid,ik denk toch dat het gewoon aan je manier van zwanger zijn ligt Laatst hadden we het er ook al over,stel dat het mis is meid,dan geeft de test toch nog positief aan,dus ja moet je het dan doen,als het jou wat meer rust geeft meid dan moet je dat gewoon doen...........
Dan weet ik ook niet wat ik voel. Haha. Ons mam (voorheen vk) duwde inderdaad ook flink, en zei dat ze het voelde. Ik dacht nog mens duw niet zo hard. Maar ik heb nu ook echt een 'verdikking' zitten daar. Wat is dat dan?
januari mama's 2009 2 januari Naomiadaeze-22 jaar-2e kindje-geslacht weten:ja-bevalling-bv 3 januari Ramona-28 jaar-2e kindje-geslacht weten:misschien-bevalling:zh-bv 4 januari Patrieske16-31 jaar-3e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-bv of fv Britt-32 jaar-2e kindje-geslacht weten:nee-bevalling:thuis-bv Yvette1983-24 jaar-1e kindje- geslacht weten:ja -bevalling:thuis- bv? Iuno-28 jaar-2e kindje- geslacht weten:nee -bevalling:zh- bv 5 januari Sophie-34 jaar-2e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-bv Sabrina maat-20 jaar-2e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:thuis-bv 6 januari Taby-29 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:thuis-bv 8 januari Muissie-23 jaar-1e kinde-geslacht weten:nee-bevalling:thuis-bv Tascha1987-20 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zk-bv 9 januari Journey-28 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-bv 10 januari Cobi-26 jaar-1e kindje-geslacht weten:misschien-bevalling:zh-bv 11 januari Birthe-27 jaar-1e kindje- geslacht weten:nee- bevalling:thuis-bv 12 januari Sanne78-30 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zk-? MerleQ-22 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-bv en fv Sjansie28-27 jaar-3e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-bv SimpleyMe-32 jaar-4e kindje-geslacht weten: ja-bevalling:thuis-bv 13 januari Allahinkullu-23 jaar-2e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-bv 14 januari Dootje2426 jaar-1e kindje-geslacht weten-bevalling:thuis-bv Peaceful-26 jaar-1e kindje-geslacht weten:nee-bevalling:weet nog niet-bv Sjolie27 jaar-1e kindje-geslacht weten: nee-bevalling:weet nog niet-weet nog niet 15 januari Nachtvlinder82-25 jaar-1e kindje-geslacht weten-bevalling-? 16 januari Nettie-24 jaar-2e kindje-geslacht weten:nee-bevalling:thuis-bv Goofychick-34 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-bv Merel69-39 jaar-2e kindje-geslacht weten-bevallign: ziekenhuis-bv 18 januari Mollyvg-40 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-bv Ladybug-33 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-bv Rima-27 jaar-1e kindje-geslacht weten: twijfeld-bevalling ziekenhuis-bv 20 januari Patriesie- 26 jaar-1e kindje-geslacht weten: ja-bevalling ziekenhuis-fv Claudiaatje- 27 jaar-1e kindje-geslacht weten: misschien-bevalling thuis-bv anoniempjuh-24 jaar- 1e kindje- geslacht weten: ja-bevalling:zh- fv 21 januari Danio08-23 jaar-1e kindje-geslacht weten:nee-bevalling:thuis-bv Female-23 jaar-2e kindje-geslacht weten:ja-bevalling-bv Tom78-29 jaar-3e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-fv 22 januari Lobj-23 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zk-bv Black Daliya-27 jaar-3e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zk-bv 23 januari iloveanders-25 jaar-1e kindje-geslacht weten:nee-bevalling:zk-fv 24 januari lb22-23 jaar-2e kindje- gelacht weten: ja-bevalling:ziekenhuis- bv 25 januari Sarake-22 jaar-2e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zk-fv Er zijn tot nu toe 40 januari mama's agenda 2008/2009 20 mei: - Jesseke gyn - Ramona intake vk - Naomiadaeze intake vk - Lob intake vk- Sabrina maat 1e echo gyn 21 mei: - Cobi 1e echo 27 mei: - Sjansie 1e echo gyn - Seilenna 1e echo 28 mei: - Sophie 1e echo - Ninja intake vk + 1e echo - Iuno 1e echo gyn - Taby gyn 29 mei: - Mexi vk 30 mei: - SimpleMe intake vk-Sarake 1e echo 02 juni: - Britt 1e echo- Sabrina maat intake vk 03 juni: - Gaby intake vk - Merleq intake vk - Sjolie 1e echo 04 juni: - Journey vk - Coby intake vk - Yvette1983 intake + 1e echo 05 juni: - Sanne85 1e echo - Muissie vk 09 juni: - Gaby 1e echo - Moppy intake vk - Black Daliya intake vk - Anoniempjuh 1e echo gyn 10 juni: - Patrieske16 2e echo-RiMa81 intake vk 11 juni: - Tascha1987 1e echo - Birthe 1e echo 12 juni: - Patriesie vk 13 juni: - Moppy 1e echo 16 juni: - iloveanders 1e echo gyn 17 juni: - Mollyvg 1e echo gyn 18 juni: - Ladybug 1e echo 19 juni: - Peaceful intake vk + 1e echo 23 juni: - Muissie 1e echo 25 juni: - Goofychick 1e echo 26 juni: - Goofychick intake vk 7 juli: - RiMa81 1e echo 9 juli - Black daliya 1e echo vk Als je op de nieuwe lijst wilt stuur dan een pb naar sjansie28,nettie of ladybug 40 mamma's! @Black daliya heb je afspraak veranderd
@ AllahinKullu: 2 weken korter zwanger! Pfff.. das veel.. Stiekem lijkt me dat dan toch wel balen als je dacht dat je er al 6 was! Maar dan heeft je kindje gewoon lekker de tijd genomen om goed in te nestelen moet je maar denken. In elk geval fijn dat het allemaal goed is! Hey, je blijft toch nog wel bij de januari mama's?!
Hei Meid Gelukkig was er nu wel wat te zien op de echo wat een opluchting he meid ,beter iets korter zwanger dan dat het mis was he meid..........ik ben echt blij voor je meid,hoe gaat het met je?
Ik heb het boek gekozen! ik ging overstag van de mooie foto's die er in stonden! en wat ga jij kiezen? Wat erg voor je meissie! Ik wens je heel veel sterkte! *knuf
*******INBRAAK********* Merel69 & Birthe Gefeliciteerd meiden!!! Wat super dat het weer raak is Iedereen bij de September mama's zijn super blij voor jullie !! xx parr1983 *******UITBRAAK*******
Hallo meiden, @ramona0309: had ik ook bij de tweede al heel snel en bij de derde dacht de huisarts zelfs dat ik al 16 weken was, terwijl ik pas 6 weken was op dat moment. Verloskundige dacht aan een tweeling of veel vruchtwater, maar het was er echt maar eentje en het vruchtwater was ook normaal. Vreemd he, een vrouwenlichaam... @MerleQ: Ik duim voor je. Hopelijk krijg je snel wat duidelijkheid en kan je die zorg iig even naast je neerleggen. @Yvette1983: Het gebeurde bij mijn vorige zwangerschappen ook vaak dat kwaaltjes opeens een paar dagen verminderden of helemaal weg waren. Daar maakte ik mij ook zorgen om, echt vervelend, I know, maar ik denk niet dat er iets is wat je kan doen om zeker te weten dat het niet mis gaat. Ik denk dat er niks anders op zit als gewoon vertrouwen hebben en afwachten. Verder heb ik weinig te melden, dus laat ik het hier maar bij. Tot later, SimplyMe
@birthe het stuk jurk bij mijn buik is wat gerimpeld dus daar is nog wat ruimte over maar ga er niet van uit dat mijn buik in 2 weken mega groeit! toen ik mijn 1e zwangerschap 24 weken ofzo was, dacht iedereen dat ik pas 16 weken was, had een bescheiden buikje! mijn buik groeide toen pas vanaf 32 weken erg hard!
Nou, dat is toch maar mooi nieuws meid! 2 weken is wel veel, maar als je idd een laat ei hebt gehad en/of lange innesteling zou het heel goed mogelijk zijn! Slaap ze.