Hoi hoi hoi Alles goed meiden? @ Nenci: wat erg meid Veel sterkte. Iemand vroeg me of het het eerste kleinkind zou zijn voor mn mama? Nee, het wordt haar tweede Mn oudere zus heeft een kindje van 8 maanden nu Hahaha achteraf gezien kan ik er nu ook wel mee lachen hoor En mama (en trouwens iedereen) is zoooooo blij! Had ik echt niet verwacht! Alleen belt ze nu wel om de paar uur ofzo om te checken wat ik aan het doen ben en of ik wel genoeg rust Kben zo blij met hun reacties! Vandaag trouwens voor de allerlaatste keer getest! had nog een digi liggen. De test staat in mn album, wat een vette streep seg! Hopelijk is het een goed teken dat het hcg toch hoger wordt! @allahinkullu: Dat is schrikken, 2 weken minder zwanger! Maar wel fijn dat alles goed is he! Nu kan je beginnen genieten
hallo Dames , ik kom me hier ook maar eens melden ik lees wel vaker mee maar zeg nooit wat dus bij deze: gefeliciteerd met jullie zwangerschap! grtz Ramona
@ nenci oh meis wat verschrikkelijk. Word er helemaal naar van, wat een ellende....Sterkte voor jullie saampjes........ Gefeliciteerd aan alle zwangere! Ppff ik ga lekker slapen vanmorgen om 05:00 begonnen met werken, gaap....
Oei misselijkheid is hier toegeslagen....Heb totaal geen zin in eten, wat ik overigens wel gedaan heb, want anders ging ik onderuit.....Vanochtend bij Hema geweest nou werkelijk... ale: daarna nog bij kruidvat en action.....zelfs daar werd ik gek van alle geurtjes....Echt niet normaal meer. Zussie heeft nergens last van en had wel even zin om mn dochter te lenen dus lig nu heerlijk misselijk te wezen op de bank...Kan nu al opzien tegen eten koken straks voor manlief.....nou zie wel even of ik het wel ga doen, anders doet ie het zelf maar deze keer.... Ga nu gauw mn boekje erbij pakken en heerlijk deze uitlezen. Zie mn dochter pas morgen weer waarschijnlijk want ze blijft bij zus en zwager eten en als ze thuis komt ben ik al weer weg om collecte te lopen voor anjerfonds, daarna koor en als ik dan nog puf heb dan kijk ik nog gauw even hoe het hier is....Fijne avond allemaal maar weer.
AllahinKullu Twee weekjes minder.. wat is je nieuwe datum dan? (ben lui) Maar in iedergeval stuk beter nieuws...! Nenci.. Echt zwaar *&*# voor jullie.... tja weet even niets anders uit te brengen... sorry.. Sterkte in ieder geval... Nettie en Birthe.. Leuk samen met jullie zussen zwanger... hoop niet dat ik tegelijk met mijn zus zwanger ben... Ze moet deze week nog 18 worden.. Simply me bedankt voor de gerustellende woorden... hihi.. Heb al van t begin af aan het gevoel dat t er twee zijn... (zit ook bij mij in familie oom, tante en mijn broer was eigenlijk ook van een tweeling) En dan nu dit nieuws bij vk... Twee zit niet in de planning... maarja.. als het zo is.. is het zo.. en idd... pies nog steeds voor 2....ben al aan kan 9 van de 12 bezig.. die paar gaan ook nog wel vol voor donderdag! hihi... Ik ga toch niet om nog een krat extra vragen hoor p.s. kan echt niet op iedereen reageren hoor... Lees alles door maar met reageren weet ik t gewoon niet meer... en beneden kan ik niet zover terugscrollen... hoe doen jullie dat? xxx
@ramona0309: gewoon niet overal op reageren. Het kán gewoon niet. Als je echt iets belangrijk vind dan reageer je daarop en voor de rest, als iemand het heel belangrijk vind zet diegene het er nog wel een keertje op. Dus meiden voel je niet achtergesteld als er geen antwoord komt op je vraag, het kan zijn dat we er gewoon overheengelezen hebben, zet je vraag dan nog eens weer hierneer en anders zijn er altijd nog pb's als je echt met iemand praten wilt. Als we ons dáár nu eens allemaal aan houden, net zo gezelig toch?
Zoooo vandaag weer een ochtenddienst gehad. En ik was moe moe! Vanacht kon ik nauwelijks slapen. Ik heb de paar uur dat ik sliep over de echo gedroomd. Ik ben best bang dat het niet goed zit. Bang dat ze geen hartje zien kloppen..... bah. En het kan ook nog zo zijn dat de embryo te klein is.... Dan zien we het zowieso niet. Ik heb echt een te lange dag gehad op werk pfffff... Nu lekker weer bijgelezen. Man wat wordt er veel geschreven! Ik ga nu even op bed liggen, ben gaar. Nog steeds ook weinig zss.... maak me zorgen zeg. MORGEN 09.30 UUR ECHO ! AHHHHH x
mooie naam trouwens... hihi... Lekker verwarrend voor de lezers... maar goed... moeten ze maar opletten...! Ook gefeliciteerd trouwens...! xxx, Ramona
Hallo, ben ik weer. @ramona0309: Bij mij zegt een grote baarmoeder niks over een tweeling (of drieling), maar misschien bij jou wel. Ik ben benieuwd, en net wat je zegt, als het zo is, dan is het zo... @Nettie: Ben ik het weer mee eens. Het is onmogelijk om op iedereen te reageren. Helemaal als je even een dagje niet geweest bent. Ik doe mijn best, maar zal er vast af en toe wel een paar vergeten. Kan gebeuren... Nou, geniet nog even lekker van je rust. @Ramona82: Jij ook gefeliciteerd en welkom . @muissie: Slaap ze. @Cobi: Spannend he, die echo. Ik ken dat en ik denk dat veel meiden dat hebben hoor. Hoe dichter je bij de echo komt, hoe hoger de spanningen oplopen. De gekste gedachten kwamen in mijn hoofd, over missed abortions, geen hartje, geen baby, noem maar op... Ik kan je niet helpen, maar ik herken de angsten... Veel suc6 morgen en voor nu even lekker rusten... Groetjes SimplyMe
hey meiden , Ben vannochtend bij de vk geweest alles zag er goed uit ik had al een aardig buikje volgens haar haha Ga vanavond afspraak maken voor een echo. Ik heb dezelfde vk als bij m'n dochter en zij was er vanochtend ook bij en het is toch leuk om elkaar dan weer te zien Gister toen ik op de bank zat liep mijn dochter op me af en kwam naast me zitten en trok mun shirt omhoog en legde haar hand op mijn buik en zei 'baby' dat was zo schattig om te zien/horen. groetjes vera
Hoi allemaal! Had ik nou eerder een keer getypt dat ik niet misselijk ben? Hmmm, nou, wat kan er veel veranderen in een dag! Sinds maandag weet ik wat ochtendmisselijkheid is! En middagmisselijkheid én avondmisselijkheid Vooral 'smorgens is het erg. Later gaat het wel, zolang ik maar wat in mijn buik heb... Even over degene vermelden op de lijst die een miskraam hebben gehad...Ik weet niet, als ik weer eens even spiek bij de november-mama's, waar ik met mijn vorige zwangerschap bij hoorde, zie ik mezelf nog steeds daar staan. Ik vind dat persoonlijk niet leuk om steeds te zien. Verder was mijn ervaring dat ik met mijn 'miskraamverhalen' alleen maar angst veroorzaakte. Dus, denk dat we het aan de personen zelf over moeten laten! Morgen weer mijn vrije dag van het werk, dus kan ik iets rustiger op gang komen 'smorgens. Groetjes Annelies.
@ Vera................Fijn dat alles er goed uit zag meid,en dat je al een aardig buikje hebt ...................wat lief zeg van je dochtertjeeeee,zwijmel zwijmel.... @ Cobi............Ik herken het meid,ik heb toch ook zo gek gedroomd toen allemaal,dat zijn de spanningen voor de echo die komen er gewoon uit meid........Veel suuces morgen meid en ik hoop op een prachtige echo meid,maar dat komt wel goed...........slaap lekker meid........ @ nettie..............er word zoveel geschreven dat het soms ook niet kan,ik probeer het wel altijd,maar ik zag net zoals toenstraks dat ik had gepost ook allahunkullu had gepost en ik las later in iemand anders zijn berichtje van de 2 weken dus ging terug lezen,en had het dus niet gezien @ ramona0309.........Nou ik zou zeggen vraag nog een krat ik wil dan zijn gezicht nog weleens zien hahahahahah........Ik hem mijn klasblok erbij en zet daar meteen de reacties erin en kopieer het later naar het beantwoorden bericht en dan plaast ik er nog de smileys tussen als dat nodig is,meestal ben ik wel geregeld bij ....maar meid maak je niet druk als je het vergeet,of er over heen leest dat kan gebeuren. @ nettie.............bij jou begint het nu ook al zoals ik lees,het begint bij iedereen wat later als ik het zo lees................als het echt niet kan meid dan moet hij helaas maar zelf koken of wat halen,mijn moeder is hier nu aan het koken de lieverd Jij ook een fijne avond meid........ @ muissie slaap lekker meid.... @ Ramona 82 Gefeliciteerd met je zwangerschap meid @ tacha ....dat wa sik die dat vroeg Dus het word der 2de van mijn moeder ook,ja eigenlijk 3de maar 2de van een gezonde als alles goed gaat,mijn moeder is ook zo bezorgd en hoe blij ze is en dat las ik bij jou moeder ook,en dacht zelfs even dat het net is of ze van de eerste kleinkind bevallen ,zo enthousiast zijn ze hahahahah........maar wat leuk dat je zus een kleintje heeft van 8 maanden,heb je mooi al kunnen oefenen of niet ........hahahhahah wat leuk dat iedereen zo blij is meid,echt super toch..............Ik heb je test gezien meid,vetter dat dat kan bijna niet hahahahha
Hai Annelies Ik schrijf het net naar Nettie,we waren allemaal zo bang zonder klachten en langzaam aan begint het bij iedereen te komen,al is het nog er verschillend maar het komt,al moet ik zeggen bij mij is het dan weg en ineens is het er weer Meid,kon je wel ergens terecht met je verhaal toen het mis was gegaan? Je zegt je gaat nog weleens spieken bij die mama's ik vind het knap dat je dat kan hoor meid.............
hier wordt het al weer het 5e kleinkind van mijn ouders! wij zijn thuis met 3 meiden en toen ik zwanger was waren we alle 3 binnen 6 maanden zwanger, dus mijn ouders zijn in 6 maanden tijd 3 keer opa en oma geworden! mijn oudste zus is nu zwanger van de 2e en uitgerekend voor juni (was ik eerst ook, we scheelde maar 2 dagen) en dan als alles goed is worden ze dan in januari 2009 weer opa en oma!
Hai ib 22 Wat leuk zeg zoveel kleinkindjes bij elkaar en ze schelen ook allemaal niet veel,wat een gezelligheid op opa en oma's verjaardag lijkt mij dat Ik ben enigs kind en ik mis dat wel broers en zussen en vooral om deze dingen mee te delen en de kindjes te zien spelen,of ruzie maken
Hey Tascha, grappig die foto van jou 'vijf weken buik'. Ik zie dat je een tattoo over je zij hebt lopen. Sinds juni vorig jaar heb ik ook zoiets. Heb je een foto waarin ik em helemaal kan zien? Ik zal eens kijken of ik nog een foto kan ulploaden hier. Kan je zien wat er op mn rug groeit x
wij zijn bij ons thuis dus met 3 en bij mijn vriend thuis zijn ze ook met 3, maar daar wordt dit het 3e kleinkind! maar alle leeftijden zo lekker dichtbij elkaar is echt leuk! de kids spelen ook heerlijk met elkaar ook schelen mijn zoontje en het dochtertje van mijn zus 6 maanden! wel zijn wij tot nu toe de enige met een jongen! (daarom hoop ik ook stiekem op weer een jongen...) maar goed ik ga maar eens douchen met de kleine man!
Hallo allemaal! Ik wil ook graag hier meedoen! Hoe werkt het? Geloof dat ik volgens FF op 26 januari uitgeteld ben. Zit nog helemaal op m'n roze wolk met m'n 2e streepje op de test! Heb aanstaande vrijdag afspraak met HA, maar wat kan ik daar eigenlijk verwachten?
Hoi Re81, goed dat je je hier ook kan melden. Gefeliciteerd met je zwangerschap! Je hoeft ip niet naar de huisarts. Dat deed ik bij de 1e zwangerschap ook. Hij vult wat gegevens ins. Maar die krijgt hij ook via de verloskudige, waar je direct heen kan bellen voor een afpsraak. Je dient wel de ha in te lichten dat je zwanger bent. Wel vond ik het heel leuk om zo 'officieel' naar de ha te gaan. Kon ik lekker mn verhaal doen, en kreeg nog wat tips Hij geeft dan ws ook een verwijsbrief voor de vk mee. Die kan je inleveren en afspraak maken. Succes! xcobi