Ik mag me aansluiten bij de januaria 2009-mama's! Ik ben op 9-1-09 uitgerekend, mooie datum. Al is de kans dat je op de uitgerekende datum bevalt heel klein. Maar 't is toch 'n mooie datum! Na mijn miskraam in februari ben ik in april alweer aangeteld! Moet gewoon 'n goed teken zijn! We duimen dat dit keer alles goed gaat! Alle mama's van harte gefeliciteerd en een fijne zwangerschap gewenst! liefs, Astrid
Cobi & Tascha, wat een mooi tattoo's. Heb er zelf 3, waarvan eentje op mijn buik een dolfijn ahhhh ben er helemaal niet blij mee maar goed was 17 toen ik hem liet zetten tja. Over 8 maanden is het waarschijnlijk een walvis hhaha
Hahaha hier nog een met over een paar maanden een walvis op de buik hahahaha tis nu al een haring whoehahhaha
januari mama's 2009 2 januari Naomiadaeze-22 jaar-2e kindje-geslacht weten:ja-bevalling-bv 3 januari Ramona-28 jaar-2e kindje-geslacht weten:misschien-bevalling:zh-bv 4 januari Patrieske16-31 jaar-3e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-bv of fv Britt-32 jaar-2e kindje-geslacht weten:nee-bevalling:thuis-bv Yvette1983-24 jaar-1e kindje- geslacht weten:ja -bevalling:thuis- bv? Iuno-28 jaar-2e kindje- geslacht weten:nee -bevalling:zh- bv 5 januari Sophie-34 jaar-2e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-bv Sabrina maat-20 jaar-2e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:thuis-bv 6 januari Taby-29 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:thuis-bv 8 januari Muissie-23 jaar-1e kinde-geslacht weten:nee-bevalling:thuis-bv Tascha1987-20 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zk-bv 9 januari Journey-28 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-bv 10 januari Cobi-26 jaar-1e kindje-geslacht weten:misschien-bevalling:zh-bv 11 januari Birthe-27 jaar-1e kindje- geslacht weten:nee- bevalling:thuis-bv 12 januari Sanne78-30 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zk-? MerleQ-22 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-bv en fv Sjansie28-27 jaar-3e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-bv SimpleyMe-32 jaar-4e kindje-geslacht weten: ja-bevalling:thuis-bv 13 januari Allahinkullu-23 jaar-2e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-bv 14 januari Dootje2426 jaar-1e kindje-geslacht weten-bevalling:thuis-bv Peaceful-26 jaar-1e kindje-geslacht weten:nee-bevalling:weet nog niet-bv Sjolie27 jaar-1e kindje-geslacht weten: nee-bevalling:weet nog niet-weet nog niet 15 januari Nachtvlinder82-25 jaar-1e kindje-geslacht weten-bevalling-? 16 januari Nettie-24 jaar-2e kindje-geslacht weten:nee-bevalling:thuis-bv Goofychick-34 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-bv Merel69-39 jaar-2e kindje-geslacht weten-bevallign: ziekenhuis-bv 18 januari Mollyvg-40 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-bv Ladybug-33 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-bv Rima-27 jaar-1e kindje-geslacht weten: twijfeld-bevalling ziekenhuis-bv 20 januari Patriesie- 26 jaar-1e kindje-geslacht weten: ja-bevalling ziekenhuis-fv Claudiaatje- 27 jaar-1e kindje-geslacht weten: misschien-bevalling thuis-bv anoniempjuh-24 jaar- 1e kindje- geslacht weten: ja-bevalling:zh- fv 21 januari Danio08-23 jaar-1e kindje-geslacht weten:nee-bevalling:thuis-bv Female-23 jaar-2e kindje-geslacht weten:ja-bevalling-bv Tom78-29 jaar-3e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-fv 22 januari Lobj-23 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zk-bv Black Daliya-27 jaar-3e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zk-bv 23 januari iloveanders-25 jaar-1e kindje-geslacht weten:nee-bevalling:zk-fv 24 januari lb22-23 jaar-2e kindje- gelacht weten: ja-bevalling:ziekenhuis- bv 25 januari Sarake-22 jaar-2e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zk-fv Er zijn tot nu toe 40 januari mama's agenda 2008/2009 21 mei: - Cobi 1e echo 27 mei: - Sjansie 1e echo gyn - Seilenna 1e echo 28 mei: - Sophie 1e echo - Ninja intake vk + 1e echo - Iuno 1e echo gyn - Taby gyn 29 mei: - Mexi vk 30 mei: - SimpleMe intake vk-Sarake 1e echo 02 juni: - Britt 1e echo- Sabrina maat intake vk 03 juni: - Gaby intake vk - Merleq intake vk - Sjolie 1e echo 04 juni: - Journey vk - Coby intake vk - Yvette1983 intake + 1e echo 05 juni: - Sanne85 1e echo - Muissie vk 09 juni: - Gaby 1e echo - Moppy intake vk - Black Daliya intake vk - Anoniempjuh 1e echo gyn 10 juni: - Patrieske16 2e echo-RiMa81 intake vk 11 juni: - Tascha1987 1e echo - Birthe 1e echo 12 juni: - Patriesie vk 13 juni: - Moppy 1e echo 16 juni: - iloveanders 1e echo gyn 17 juni: - Mollyvg 1e echo gyn 18 juni: - Ladybug 1e echo 19 juni: - Peaceful intake vk + 1e echo 23 juni: - Muissie 1e echo 25 juni: - Goofychick 1e echo 26 juni: - Goofychick intake vk 7 juli: - RiMa81 1e echo 9 juli - Black daliya 1e echo vk Als je op de nieuwe lijst wilt stuur dan een pb naar sjansie28,nettie of ladybug 40 mamma's! @mezelf heb even de agenda bij gewerkt!
Hoi lieve januari mama's, Ik wil me graag aansluiten maar ik durf nog niet zo goed... Ik heb gisteren twee testen gedaan, hartstikke positief, maar het was 5 dagen voor NOD en ik ben vandaag 3 weken en 3 dagen zwanger... Zo pril nog, kan natuurlijk nog totaal mis gaan... Een van jullie hier ervaring mee? Zen
Hey Meiden, Hier gaat ie goed misselijkheid iets smorgens maar meer in de avond! @ de nieuwe mama's welkom en gefeliciteerd! @ Cobi heel veel succes morgen bij de echo ik zal voor een goede echo duimen Liefs Chantal.
Ja ik heb ook 5 dagen voor nod positief getest enne gaat nog steeds goed Gewoon je banner aanpassen als het niet goed gaat kun je het toch niet tegen houden zo heb ik gedacht en lekker genieten van het feit dat je zwanger bent liefs Chantal.
Hallo Allemaal. Allereerst bedankt voor alle lieve reacties , doet met echt goed dat iedereen met me meeleeft. Vanmorgen dus weer voor een echo en ze vond nou wel meteen mn baarmoeder. Zij zij ook dat het niet goed was maar ze wilde het toch een week aankijken , als het volgende week nog precies hetzelfde is stuurt ze me door naar de gyn. Ik heb me er al helemaal op ingesteld dat het voorbij is en heb vandaag heel wat afgehuild. Helaas moest ik dus ook gewoon werken vandaag, mn baas was op cursus en ik ben waarnemend dus kan niet zomaar afbellen. Gelukkig heb ik morgen wel ff een dagje vrij. Nou als ik maandag weer bij de vk ben geweest laat ik wel weer horen hoe het was. Gr en liefs Nancy.
Hai Zen Gefeliciteerd met je zwangerschap meid,een streepje is een streepje ook al weet je het zo vroeg meid.............ik wist het met Noël ook al zo vroeg kreeg met 3.5 week al een echo en heb het van niets naar een volgroeide baby zien gaan ,dus meid dat komt allemala gewoon goed,al blijft het de eerste`13 weken gewoon heel erg spannend,het liefts zou ik zwanger zijn en ineens 13 weken alleen al voor de spanning Hai mintje 29 Hahhahah ja dat klopt die groeit mee hahahahah,ik heb er zelf ook 3 een hele grote op mijn rug een trybel die over de bovenste helft van rug loopt,ik vind hem erg lelijk geworden en ga hem laten oppimpen na mijn zwangerschap en een eekhoorn op mijn onderbeen en Zoë* staat op mijn pols als polsarmband.............. Hai astrid Gefelciteerd met je zwangerschap meid........een prachtige datum meid,en wie weet beval je gewoon op die dag Hai re 81 Jij ook gefeliciteerd met je zwangerschap meid..je vraag van de ha is al beantwoord Hai Ib 22 Wat gezellig zeg,echt ben jaloers hahahahhahaah............en allemaal meiden en 1 jongen misschien 2 dat word nog wat later weet je zus al wat ze krijgt dan meid?
@Nenci: Heel veel sterkte met wachten. Moet verschrikkelijk zijn! Misschien toch nog een klein kansje volgende week wel iets te zien? Ik duim voor je.... @Birthe: Ik voel me prima. Wel bij elk pijntje wat ik voel heb ik zo'n alarmbelletje in mijn hoofd, maar probeer die opzij te schoppen En jij? Heb jij nog last van angst dagen? Nog 6 dagen voor de echo en als die goed is stelt me dat een heel stuk gerust. @Nieuwe zwangeren: Van harte gefeliciteerd! Het wordt al een hele club zo.
Haha, dat is bij mijn ouders net zo: ons zoontje was al hun 5e kleinkind, maar toch waren ze zò blij, alsof het hun eerste was en hoewel dit ukkie - als alles goed gaat - kleinkind nr. 7 gaat worden, weet ik nu al dat ze hiermee ook wéér nèt zo blij gaan zijn! Voor mijn schoonouders was ons zoontje overigens wèl het allereerste kleinkind en wordt dit nr. 2 voor hun... Oh, manlief is er met eten (ècht geen zin om te koken). =P~
Dank jullie wel voor de lieve reacties! Ik sluit me dan bij deze maar graag officieel aan! Moet ik verder nog iets doorgeven? Chantal, het is zoals jij zegt: je kan er toch niets aan veranderen. Als het mis gaat gaat het mis. Zen
Wanneer vertellen jullie het aan je ouders? Dit is voor mij de 1e en ik weet dat mijn moeder helemaal door het dolle heen zal zijn, maar juist daarom ben ik bang om het nu al te vertellen, omdat het nog zo pril is en inderdaad net als wat Zen zegt er kan nog zoveel mis gaan...
@Re81, mijn man en ik hebben het wel direct aan onze ouders verteld. Het is ook onze eerste kindje. Voor mijn schoonouders het 1e kleinkind! Toen het in januari verkeerd ging, waren mijn ouders en schoonouders ook al eerste in het ziekenhuis. Voor en na de operatie. En dat heeft me ENORM goed gedaan. Dus of het nou goed gaat of verkeerd, het is geweldig om dit vanaf het prille begin te kunnen delen. x
@ Patrieske: Super he dat ze zo blij is! Echt idd net zo blij als bij haar eerste kleinkindje! Echt leuk! Ze wil nu al cadeautjes verzamelen, hihi. We hebben echt geluk met zo'n mama! Ik hoop eigelijk stiekem op een jongetje, omdat het dan haar eerste kleinzoon zou zijn, da's ook wel leuk.. @ Cobi: Wauw meid, prachtig! Ooit komt er op mn rug ook nog iets, maar wil er echt 100% zeker van zijn. Oja, en goed hebben gespaard, haha
Ik was ook van plan het later te vertellen, maar als je een paar pagina's eerder hebt gelezen kan je zien dat het niet is gelukt Maar achteraf gezien ben ik echt blij dat ze het weten! Het geeft een goed gevoel, zo van: als het misgaat dan weten ze tenminste waarom je opeens down bent en kunnen ze je steunen! Je moet uiteraard zelf beslissen wanneer je er klaar voor bent he Succes!
Nenci, ik wil je geen valse hoop geven hoor... maar heb vorige week op een ander forum waar ik ook kom ongeveer hetzelfde verhaal gehoord... en de gyn wilde het eerst gelijk weghalen maar heeft toch maar een week gewacht.... toen ze een week later terug kwamen verscheen er een kloppend hartje! Ik duim heel erg voor je dat dit wondertje bij jou ook mag gebeuren.... een hele dikke knuffel, Ramona
@patrieske, mijn zus weet niet wat het wordt dus nog even een paar weken geduld! ja het is een gezellige bende als we allemaal bij mijn ouders zijn! 8 volwassen en 3 kids! en dan hopelijk 2 op komst! 1 is er in ieder geval zeker hoop dat bij ons ook alles goed blijft gaan!
Zen welkom en gefelicieerd! Ik herken je angst, volgens mij heeft iedereen dat in de eerste paar weken. Ik heb het gelijk aan beide ouders verteld en ook aan goede vriendinnen. Dit zijn ook de mensen die ons zullen steunen in geval dat het mis is.