@Tascha. Ja zo'n tattoo kost veel geld. Bij mij hadden ze een misberekening gemaakt, waardoor we zeker zo'n 300 Euro goedkoper uitwaren ha. Ik heb wel iets van 10 uur moeten ligggen, telkens in sessies van 2 uur. PIJNLIJK Maar het zit erop, en ik ben erhelemaal blij mee! x
Ik heb het nu mijn beste 2 vriendinnen en ijn zus verteld. Ik denk dat ik het hier even bij laat. Mijn ouders en schoonmoeder wil ik het pas later vertellen, en pas na 12 weken de rest van de wereld. Ben toch een beetje voorzichtig. Bovendien weet ik pas net een week dat ik zwanger ben , het is allemaal nog zo nieuw voor me, moet ook echt nog aan het idee wennen. Oja, vraagje: Ik ga 10 juni naar de verloskundige, ik ben dan 8 weken en 5 dagen zwanger. Daarna maken we ook een afspraak voor de eerste echo. Ik zie echter dat sommige van jullie al veel eerder een echo hebben. Ik vind dat dit echt veel scheelt hoor, per verloskundige.
Daar waar ik vanmiddag nog in grote ontwetenheid leefde, ben ik nu intens verdrietig. Ik typte hier mijn berichtje ga naar de wc en verlies in een keer allemaal bloed. Meteen de verloskundige gebeld, kan pas vrijdag komen. Verlies zowel rood als bruin bloed en moet er vanuit gaan dat het niet goed gaat. Het doet me zoveel pijn, we waren zo ontzettend blij.....en nu ineens dat intense verdriet. Gewoon nog 3 hele nachten en dan weet ik meer. Mijn gevoel zegt me dat het hier ophoudt, voel me zo vreselijk verdrietig.... Liefs Froukje
@muissie, jeetje, wat vreselijk joh, zo ineens bloedverlies...niets gevoeld van te voren? sterkte, meid! x @Nenci, jij ook heel veel sterkte! X @ alle nieuwe zwangere januari mama's: welkom!
Sjemig wat kunnen jullie schrijven zeg! Heel vlug, want mijn energie is zijn einde alweer aan het naderen Alle mama's waarvoor de tekenen niet goed zijn: sterkte, en ik duim voor jullie, dat het toch goed mag zijn, danwel dat je vlug weer zwanger bent. Speciaal voor Nenci: mij is dat in mijn eerste zwangerschap overkomen: een hele vroege echo, waarop ik ook nog bijna een week achterliep en ze dachten dat het mis was....maar nee hoor! En alle andere nieuwe mama's: Gefeliciteerd, geniet van je zwangerschap en niet teveel schrijven want ik kan het nu al niet meer bijhouden! Groetjes Ploetertje
hallo allemaal Zen:ik zie net dat jij 3 weken en 3 adegn zwanger bent, maar hoe kun je dat zo vroeg weten, gewoon nieuwschierig hoor haha. Wij hebben t beide ouders savonds meteen verteld, dmv speentjes en een kaart met een test, erg leuk, en nog een paar goeie bekenden. Maaruh hebben jullie ok al ene 9maandendagboek?ik heb r meteen 1 van me schoonmoeder gekregen, vind het erg leuk, je kan precies per week zien wat er met je lijf en met je baby gebeurd, en je gewicht en omvang enz alemaal bijhouden, echt leuk hoor. Voor ale meiden bij wie het minder gaat, bloedverlies hoeft niks te zegen, mijn schoonzusje was 5 weken zwanger en had ineens ontzettend bloedverlies, nou naar de gyn, echo, ja dat was mis, ze moest een week later terugkomen om t schoon te maken, nou een week later bleek toch dat het er gewoon nog zat, en dat dat bloed was veroorzaakt door een losgekomen bloedprop, ze heeft nu een prachtdochter van 16 maanden! Het hoeft dus niet altijd persee mis te zijn als je bloedverlies hebt! ik duim voor jullie, en voor mezelf dat dit mij niet zal overkomen! liefss
@Anoniempjuh: Kan me goed voorstellen waarom je je dat afvraagt. Ik heb gisteren maar liefst 5 dagen voor NOD getest en ja hoor positief. Kon ik natuurlijk niet geloven, dus nog een cb digitale er tegen aan gesmeten: ZWANGER. Het is nog erg pril en ben superzenuwachtig of het wel goed blijft gaan maar op dit moment ben ik in elk geval zwanger! Zen
Gij bent gewoon een bron van HCG! Die zenuwen zullen wel minderen hoor! Tenminste ik had dat wel. De eerste week dacht ik bij elk krampje dat het mis ging maar op gegeven moment leer je je lijf een beetje te kennen en vertrouwen en voelt het wat beter. Bij mij dan toch...
haha okeej nou super toch van harte hoor! Wist niet eens dat je zo vroeg al kon testen! Ik hor hier trouwens ee par over tattoos op de buik, nou hier nog 1:ik heb inks onder op me buik 4 kattepootjes, ben benieuwd of dat ook echt tijgerpoten gaan worden hahahaha. Goh wel een paar rotte verhalen zo achter mekaar, vind t echt kloote vor al die meiden, en het geeft mij toch ook wel een angstig gevoel... Slaap lekker allemaal liefsss
januari mama's 2009 2 januari Naomiadaeze-22 jaar-2e kindje-geslacht weten:ja-bevalling-bv 3 januari Ramona-28 jaar-2e kindje-geslacht weten:misschien-bevalling:zh-bv 4 januari Patrieske16-31 jaar-3e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-bv of fv Britt-32 jaar-2e kindje-geslacht weten:nee-bevalling:thuis-bv Yvette1983-24 jaar-1e kindje- geslacht weten:ja -bevalling:thuis- bv? Iuno-28 jaar-2e kindje- geslacht weten:nee -bevalling:zh- bv 5 januari Sophie-34 jaar-2e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-bv Sabrina maat-20 jaar-2e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:thuis-bv Ploetertje-30 jaar-3e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:thuis-bv 6 januari Taby-29 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:thuis-bv 8 januari Muissie-23 jaar-1e kinde-geslacht weten:nee-bevalling:thuis-bv Tascha1987-20 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zk-bv 9 januari Journey-28 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-bv 10 januari Cobi-26 jaar-1e kindje-geslacht weten:misschien-bevalling:zh-bv 11 januari Birthe-27 jaar-1e kindje- geslacht weten:nee- bevalling:thuis-bv 12 januari Sanne78-30 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zk-? MerleQ-22 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-bv en fv Sjansie28-27 jaar-3e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-bv SimpleyMe-32 jaar-4e kindje-geslacht weten: ja-bevalling:thuis-bv 13 januari Allahinkullu-23 jaar-2e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-bv 14 januari Dootje2426 jaar-1e kindje-geslacht weten-bevalling:thuis-bv Peaceful-26 jaar-1e kindje-geslacht weten:nee-bevalling:weet nog niet-bv Sjolie27 jaar-1e kindje-geslacht weten: nee-bevalling:weet nog niet-weet nog niet 15 januari Nachtvlinder82-25 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:thuis-weet nog niet 16 januari Nettie-24 jaar-2e kindje-geslacht weten:nee-bevalling:thuis-bv Goofychick-34 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-bv Merel69-39 jaar-2e kindje-geslacht weten-bevallign: ziekenhuis-bv 18 januari Mollyvg-40 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-bv Ladybug-33 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-bv Rima-27 jaar-1e kindje-geslacht weten: twijfeld-bevalling ziekenhuis-bv 20 januari Patriesie- 26 jaar-1e kindje-geslacht weten: ja-bevalling ziekenhuis-fv Claudiaatje- 27 jaar-1e kindje-geslacht weten: misschien-bevalling thuis-bv anoniempjuh-24 jaar- 1e kindje- geslacht weten: ja-bevalling:zh- fv 21 januari Danio08-23 jaar-1e kindje-geslacht weten:nee-bevalling:thuis-bv Female-23 jaar-2e kindje-geslacht weten:ja-bevalling-bv Tom78-29 jaar-3e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-fv 22 januari Lobj-23 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zk-bv Black Daliya-27 jaar-3e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zk-bv 23 januari iloveanders-25 jaar-1e kindje-geslacht weten:nee-bevalling:zk-fv 24 januari lb22-23 jaar-2e kindje- gelacht weten: ja-bevalling:ziekenhuis- bv 25 januari Sarake-22 jaar-2e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zk-fv 31 januari Zen- ? jaar-1e kindje-geslacht weten: misschien-bevalling ziekenhuis-weet nog niet Er zijn tot nu toe 42 januari mama's agenda 2008/2009 21 mei: - Cobi 1e echo 27 mei: - Sjansie 1e echo gyn - Seilenna 1e echo - Ramona 0309 1e echo 28 mei: - Sophie 1e echo - Ninja intake vk + 1e echo - Iuno 1e echo gyn - Taby gyn 29 mei: - Mexi vk 30 mei: - SimpleMe intake vk-Sarake 1e echo 02 juni: - Britt 1e echo- Sabrina maat intake vk 03 juni: - Gaby intake vk - Merleq intake vk - Sjolie 1e echo 04 juni: - Journey vk - Coby intake vk - Yvette1983 intake + 1e echo 05 juni: - Sanne85 1e echo - Muissie vk 09 juni: - Gaby 1e echo - Moppy intake vk - Black Daliya intake vk - Anoniempjuh 1e echo gyn 10 juni: - Patrieske16 2e echo-RiMa81 intake vk 11 juni: - Tascha1987 1e echo - Birthe 1e echo 12 juni: - Patriesie vk 13 juni: - Moppy 1e echo 16 juni: - iloveanders 1e echo gyn 17 juni: - Mollyvg 1e echo gyn 18 juni: - Ladybug 1e echo 19 juni: - Peaceful intake vk + 1e echo 23 juni: - Muissie 1e echo 25 juni: - Goofychick 1e echo 26 juni: - Goofychick intake vk 7 juli: - RiMa81 1e echo 9 juli - Black daliya 1e echo vk Als je op de nieuwe lijst wilt stuur dan een pb naar sjansie28,nettie of ladybug *Ladybug vanaf 21 Mei geen berichtje sturen ivm vakantie!!!! Zen je staat er bij! Ramona je afspraak staat er bij
Nog eventjes reageren op de meiden met slecht nieuws (weet zo gauw even niet jullie namen maar jullie weten wie ik bedoel).... Hier een enorme digiknuf voor jullie en hoop echt heel hard dat het alsnog goed mag gaan en zo niet dat je de kracht kunt vinden om er weer bovenop te komen en het een plekje kan geven. Ga nu lekker slapen....Heb ik nodig na een dagje niets doen.....Tja als je een dag misselijk bent.....zwaar vermoeiend maar gelukkig ging het vanavond weer beter. Nu wel erg moe na een avondje zingen dus ga mn hubbie opzoeken, die al heerlijk ligt te slapen, en zijn voorbeeld volgen. Trusten en tot morgen!
Ik ben trouwens 29 jaar, Ladybug! Dank voor je bemoedigende woorden! Iemand nog suggesties voor lekkere drankjes nu ik de wijn moet laten staan? Veel geluk voor allen bij wie het spannend is! Slaap lekker allemaal. Zen