Zo, daar ben ik dan weer even.... Het nieuws wil nog niet echt tot me doordringen, dus moet daarom maar veel dit forum op. Dan wordt het toch wat echter.... Ook ik meld me later wel een keer aan op hyves. Ga ook geen risico lopen dat mensen er achter kunnen komen.... Bij mijn vorige zwangerschap heb ik direct na de positieve test de VK gebeld en een afspraak gemaakt voor de eerste echo. Die is hier rond de 10 weken. En over symptomen gesproken Josien: Ik heb er aardig wat.... Maar inderdaad: alles voor die kleine wurm!
Hee meiden, nieuwe meiden: gefeliciteerd! Ik ga straks ook even kijken op die hyves @ Josien, ja, ook mijn borsten zijn flink gevoelig/gespannen en af en toe ook misselijk, als ik dan iets klein eet is het over Waarom maak je nog geen banner aan ? Weet je wat ook raar is voor mij? ik heb totaal geen zin in zoetigheid, vroeger was ik helemaal gek van chocolade & snoep, nu niet meer. Maar nu heb ik wel zin in junkfood .. Ook niet goed natuurlijk
1 januari - lob - 29 jaar - 1e kindje 1 januari - Cindy - 26 jaar - ? 2 januari - Iuno - 28 jaar - 2de kindje 3 januari - Ramona- 28 jaar- 2e kindje 4 januari - Britt - 32 jaar - 2e kindje 5 januari - Ploetertje - 29 jaar - 3e kindje 5 januari - Sophie - 34 jaar - 2e kindje 5 januari - Josien - 27 jaar - 1e kindje (een echt ICSI-wondertje!) 5 januari - Bianca019 - 21 jaar - 2de kindje 7 januari- Mama2801-28 jaar- 3de kindje 8 januari - Gaby - 35 jaar - 2e kindje 8 januari - Tacha1987 - 20 jaar - 1e kindje 12 januari- sjansie28- 28jaar -3e kindje Afspraken: 2 mei: Tacha1987 bloedafname ha 2 mei: Mama2801 moeders voor moeders 14 mei: Sophie intake vk 28 mei: Sophie eerste echo Cindy even toegevoegd!
@Tacha, ik heb inderdaad nog geen banner aangemaakt.... . Misschien een beetje zelfbescherming. Binnen deze ICSI-poging mogen we officieel morgen testen. Dus morgen mijn definitieve test. Morgen horen we ook wanneer de eerste echo dus is. Wel spannend allemaal. Ik weet inmiddels door de test (zie mijn album ) 200% zeker dat ik zwanger ben, maar het gekke is dat ik door het verlies van ons vorige kindje toch heel onzeker ben. En dat wil ik niet zijn. Want ik weet intuïtief dat het goed is... @Britt... voor jou en voor mij geldt dus eigenlijk een beetje hetzelfde... het besef moet nog wat beter komen! Liefs, Josien
*** Ik breek even in **** Josien, ik zie toevallig dat jij als laatste een bericht hier gepost heb, dus wilde effe kijken... Van harte meid! Morgen nog even een positieve test en dan gaan genieten (kan me voorstellen dat je nog niet voluit kan genieten). Ben wel hele blij dit goeie bericht te lezen! Liefs Zonneschijn *** einde inbraak ****
Hoi meiden, Wat echo betreft: toen ik een miskraam had, heb ik afgesproken dat als ik weer zwanger zou zijn direct zou bellen. Krijg nl. vroeg weer een echo en dat is bij ander bureau in zkhs. Daar zijn vaak wachtlijsten. Ook bij de vk heb ik nu al een intake met 6 weken. Normaal gesproken intake rond de 8 weken en echo tussen 10 en twaalf weken. Vind het super fijn dat we zo snel terecht kunnen! Hyves: hopelijk blijven jullie hier ook kletsen! Wat symptomen betreft: in vlagen misselijk, borsten voel ik beetje, vroeg wakker worden, hol gevoel in maag, trek maar snel vol zitten etc. Ben trouwens een kilo afgevallen...kan ik niet echt hebben dus moet proberen meer te eten. Heerlijk heh zwanger zijn Gisteravond met man uit eten geweest vanwege trouwdag (2 jaar). Zoooo gezellig en heerlijk om dan met tweetjes te zijn en te beseffen dat je thuis zo'n lief moppie hebt waar je zoveel van houdt en in je buik nog een beebje zwijmel zwijmel zwijmel xx Sophie
Tjee, ik zie net dat er al januari 2009 mama's zijn, wat gaat de tijd hard zeg. Ik kan me zelf nog goed herinneren dat ik niet positief teste. Een heel bijzondere tijd gaan jullie tegemoed. Succes met jullie zwangerschap!
Heerlijk met zijn tweetjes uiteten voor jullie 2-jarig huwlijk. Ik hoop dat je ondanks je misselijkheid toch nog hebt kunnen genieten van het eten en zo te lezen heb je van de avond zelf heerlijk genoten. Zwijmel lekker verder meis. Ik had gisteravond krampjes en maakte mij gelijk zorgen maar vandaag is alles ok dus misschien lag het aan mijn kookkunst (zaten uitjes in) Fijne dag allemaal.
Hi Lammetje, volgens mij hebt jij toch wel een positief voorgevoel dat je veel hier bent. Ik hoop het zo voor je meis. Dat is wel zo gezellig, de hele club overzetten naar hier
Hee meiden! vanmorgen naar de ha geweest, ze reageerde super lief Bloed genomen (3tubes). Normaal vanavond de uitslag maar het labo is dicht, dus nu pas morgenavond of anders maandag pas :s Ik hoop echt dat er genoeg hcg is! Weet iemand wat een goede waarde is voor 4 weken?
Hoi Gaby, Vervelend dat je je zorgen maakte, gelukkig nu geen last meer. Ik heb vorige week ook een paar keer krampjes gehad. Werd ik ook wat onrustig door. Maar er gebeurt een boel daarbinnen en idd kunnen het ook nog eens je darmen zijn Heel apart, als ik zwanger ben ga ik altijd makkelijker naar het toilet. Heb ook altijd t idee dat al snel darmen en alles gaan verschuiven, zo voelt t soms een beetje... Misselijkheid viel gisteravond enorm mee gelukkig. Mn man en ik krijgen alleen telkens 's avonds enorme kriebelhoest. Gisteravond dus ook weer in restaurant Bij Sophie helpt de ventolin goed. Heeft in tijden niet meer zo goed geslapen Hoe is het met jouw ventje? Lammetje, ik hoop het ook! x Sophie
Hoi hoi, Zou graag bij jullie op het lijstje willen? Lijkt me wel heel gezellig. Na drie keer testen durf ik erop te vertrouwen dat ik zwanger ben, het is een gok wanneer ik uitgerekend ben. Maar als ik hier op de calculator 28 dagen aanhoud dan ben ik 6 januari uitgerekend. 6 januari-Taby-29 jaar- 1e kindje. Groetjes Taby.
hallo meiden, allereerst gefeliciteerd allemaal op een voorspoedige zwangerschap het is zo stil op het andere topic dat ik hier maar eens kom kijken hoe is het met jullie? hier zn gangetje kreeg net een flinke aanval van misselijkheid en duizelig en warm was naar toilet gegaan en gewoon zitten kokhalzen door de geur van toilet verfrisser nou maar hopen dat het echt geen griepje is (ben ook verkouden) nog 6 daagjes tot aan nod groetjes joyce
Goh, dit slaat echt alles.... Ik zit nu al wat met mn broeken te vechten.... Dat kan toch nog helemaal niet... : Voel me 's avonds ook al echt een opgeblazen kikker..... Nu weet ik dat t bij een tweede ofzo sneller gaat, maar dit is wel belachelijk snel toch? of zijn er hier meer die al dat opgeblazen gevoel hebben... en 's-avonds een te strakke broek.... Kan toch moeilijk al positiekleding gaan dragen? en tja om nu ergens op visite te gaan met mn jogging broek? Met mn eerste had ik met 12 weken dat ik niet meer in mn kleding kon.... moet ook wel zeggen dat ik toen te mager was en mn broeken dus te ruim vielen.... groetjes, een opgeblazen kikker....
Leuk joh sophie lekker uit wezen eten met je man en nog gefeliciteerd meid! Ik zwijmel met je mee als ik heir klets heb ik er zon zin in en bekijk ik het zooo positief maar als ik bij de kriebels mama s zit word ik beetje depri soms en heb ik het gevoel dat het nog wel eens heeel lang kan duren... Gaby ik had dat ook in het begin zon zorgen en broek loeren wie zei dat laatst ha ha was ook echt zo maar alles kwam goed spruitje is er gezond gekomen! Ik hoop door hier te kletsen wat hcg op te pikken en kan jullie niet missen dames! Taby gefeliciteerd!
Ramona ik had dat ook al snel een dikke buik maar dat zijn de darmen dan gaat het een hele tijd stil staan en dan pas de 'Echte groei" dus het kan echt echt echt Ik was bij de 2e minder aangekomen dan bij de eerste en een kleinere buik dus 2e zegt eigenlijk niks bij mijn eerste zoontje 7.5 kilo in totaal aangekomen in de zwangerschap beebje eruit en op oude gewicht meteen . bij mijn dochter 4 kilo aangekomen in totaal beebje eruit min 3 kilo duss... Ben al weer lekker strak in mijn lijntje en nu hopen op een dikke buik ha ha omgekeerde wereld
Hey Meiden, Ik heb vanmiddag ff een cb digitaal gekocht en kon me niet inhouden. Mijn urine was zo licht als water moet veel plassen maar dacht laat ik het is proberen en wat dachten jullie....ZWANGER JOEPIE geloof het nu nog meer hahahha nou heb nu wel genoeg testen versleten alweer bewaar er een voor de nod dus over 3 dagen. liefs Chantal.