Godzijdank hebben we vanmorgen een ontzettend mooi hartje zien kloppen, en het is werkelijk onbeschrijfelijk wat dat met je doet! We zijn zo ontzettend opgelucht, echt tranen van geluk hier..... Dus mag me hier weer met volle overgave in het forum storten! Liefs
super muissie! hier last van een heel ander kwaaltje mijn bijna 2 jaar oude zoontje poeh hij zo lekker drammerig de laatste weken, leip net lekker hysterisch te doen...
Ben zo blij dit te horen....! Goh meid wat zullen jullie inderdaad opgelucht zijn..... en wat afgejankt hebben... ik ook weer hier.. zucht... in iedergeval gefeliciteerd....! xxmona
oja even over dat hyves... Wil jullie gerust allemaal toevoegen hoor.. lijkt me leuk, maar dan pas na volgende week als ik iedereen ingelicht heb.... xxmona
Whahaha geweldig. Maar nu is ie goed door gekomen hoor ! @ Ramona; is begrijpelijk, ik hoor het volgende week wel @ Muissie ik ben super blij voor je! Wat een opluchting! Hey psssst MEIsjes, heb net bij NOD mei in het album van Jedid gekeken en ze heeft een heeeel licht streepje! Check maar ff, echt leuk
yes yes yes... nu echt definitief wij zijn zwanger... Omdat wij in de mmm zatten en het al eens een keer niet helemaal goed ging moesten wij een bloedtest doen. Net maar even de ha gebeld.. Uitslag positief, de hcg waarde is 147.... Nu begint het echt door te dringen....
Ik heb trouwens nu ergens anders last van, en volgens mij is het bijna net zo vervelend als misselijkheid. Ik voel me elke dag zo vreselijk somber/ depry. Terwijl er thuis niets veranderd is dus komt denk ik echt door al die hormonen. Ik moet me er steeds toe zetten om de dag fatsoenlijk te maken en heb natuurlijk ook nog een kleintje thuis. Ik weet echt niet wat ik eraan kan doen
*meldt zich bij januari-mama's* Ik vind het nog wel eng dit hoor! Ik ben intens blij sinds ik gisteravond 2 strepen zag op mijn test (zie album, duidelijker kan volgens mij niet ), maar het is nog zo ieniminie klein...er kan nog van alles fout gaan. Nu begin ik ook weer te twijfelen of er misschien iets fout was met die test of zo...stom he. Ik heb er nog eentje liggen, die ga ik over een paar dagen doen, voor de zekerheid. Female, dat sombere gevoel hoort er denk ik ook bij, qua zwangerschapssymptomen. Misschien is het makkelijker te verdragen als je je steeds realiseert dat het door de hormonen komt dat je je zo voelt, en dat het iets lichamelijks is, zeg maar... p.s. ik heb een hoop bij te lezen hier...*neemt kopje thee erbij*
@ Mikki thanks voor je lieve woorden. En nog een keer gefeliciteerd! (Had net al in je album gekeken maar toen was ie nog leeg, wat een super mooie test zeg! ) Veel plezier hier
Female, hier precies hetzelfde. Ik kan me nergens toe zetten en m'n zoontje is zooo lief bezig. Voel me er een beetje schuldig over.
hallo januari mama's, Ik hou het forum wel bezig... Ik zal jullie ff wat vertellen... Ik heb een aantal ZSS en die wezen echt op zwanger. Woensdag werd ik ongi. SH*T dacht ik. Nog geen 24 uur heeft dit aangehouden en nu loop ik alleen te spotten. Er komen 2 druppels in mijn mnd verband en met het vegen komt er een beetje. Ik had nog een test liggen en die heb ik gedan. Ik had een licht streepje. Terwijl ik voor de 'ongi' nix had. Ik had namelijk maandag ook getest en dat was negatief. Ik ga maandag of dinsdag weer testen en misschien mag ik mij dan bij jullie voegen... Groetjes JedidJah
@ Kiki vervelend he. Gelukkig ben ik niet de enige. Maar wat gaan we eraan doen ? (PS had nog 1 testje liggen en die heb ik net gedaan en mijn teststreep is donkerder dan de controlestreep! )
Muissie gefeliciteerd! Kan me voorstellen dat dit even een erg lekkere bevestiging is! Tranen zijn terecht, het is toch erg spannend allemaal. Zelf merk ik niks, niet misselijk helemaal niks. Wat natuurlijk wel makkelijk is , maar het maakt me zo onzeker of ik niet toch weer ongi ga worden.
Ik heb ook rijles (vanavond mijn 14e les) en ik heb er ook totaaaaaal geen zin in, nu ik met mijn hoofd heel ergens anders zit Hoeveel lessen heb jij al gehad?
Hopen dat er snel verbetering in komt, iets anders kan ik niet bedenken. Ik ben allang blij dat die van mij het ontzettend leuk vindt om alleen te spelen (lees slopen).
Bedankt voor je lieve woorden over mijn werk. Ben altijd zeer blij als het gewaardeerd word wat ik doe, voel het zelf gewoon als mijn beroep wat ik gewoon graag doe en waarin ik "toevallig" mensen help die het zelfst. niet meer voor elkaar krijgen. Het is trouwens een beroep waar je veel voldoening uithaalt....Na zo'n avond heb je echt een goed gevoel van he heerlijk iedereen ligt weer lekker in z'n bed en dat hebben we maar weer fijn voor elkaar gekregen (met z'n tweetjes op +/- 60 bewoners..) Nadeel vind ik dat de werkdruk zo hoog ligt en dat iedereen weet dat er meer geld moet komen maar dat de regering steeds meer gaat bezuinigen....als iedereen het weet waarom zij dan niet? Even over jou vraagje Het geeft echt niet als je afvalt hoor...dat gebeurd namelijk doordat jij waarschijnlijk wat misselijk bent of geen zin hebt in eten oid maar de baby neemt ook genoeg van jou reserves en daar worden wij nou juist zo moe van ws. Een babytje wat zich aan het ontwikkelen is in jou buik dat vraagt voor jou erg veel energie en dan vooral in het begin want er zijn dan zoveel celdelingen e.d. Dus op zich niet gek dat je afvalt. Waar je voor moet waken is dat jij op dieet gaat omdat je niet dikker wilt worden of omdat je geen zin hebt om die kilo's eraf te moeten sporten na de zwschap. Je moet juist gewoon en goed eten omdat dit belangrijk is voor jou en voor je kindje. En die kilo's? Tja die komen er vast wel aan, bij de 1 meer als bij de ander. Maar na de zwschap krijg je genoeg tips om ze weer eraf te krijgen, oefeningen voor je buikspieren, na zwschapsgym, en het allerbeste waar je zeker weten je buik van kwijt kan raken is: borstvoeding. Elke keer als je je kindje aanlegt en het begint te zuigen dan gaat er een stofje van je buik naar je hersenen en die zenden soort van stroomstootjes uit naar je baarmoeder die daardoor gaat samentrekken. Dit voel je ook en kan behoorlijk pijnlijk zijn maar het is dan zeker weten dat je baarmoeder sneller weer z'n normale formaat aan neemt. Dames moeders (die al een kleine hebben rondlopen bedoel ik dan...)....als ik iets verkeerds heb gezegt moet je dat even melden want ik wil natuurlijk geen verkeerde info geven.... Dus ajb als je iets ziet staan wat niet klopt in mijn verhaal zeg het dan! Zo en dan ga ik nu even weer verder lezen loop nu alweer achter met lezen.....Als dit zo doorgaat dames......dan komen we wel op een heel hoog aantal pagina's
JedidJah Gefeliciteerd! Ik zag je ook op het NOD forum toen ik pas net kwam kijken en iedereen vond het zo jammer voor je. Misschien dan alsnog. Gezellig als je er bij komt!
@ muissie: wat een super geweldig nieuws! Niet gek hoor van die tranen....wat zullen jullie blij zijn zeg, en ik met jullie! Gefeliciteerd! Ga er nu van genieten he? @lb22: was jij dat die zei dat zoontje van bijna 2 loop te kl***en? Nou ik leef volledig met je mee, hier een dametje van 2,5 die loopt net zo erg te irritanten....Vanochtend heeft ze heerlijk buiten gespeeld maar nu wil ze soepie?(=snoepje) vivie kijke? (=t.v.kijken) en ik vind dat ze na 2 koekjes en een broodje om 10 uur wel eventjes genoeg heeft gehad en dat ze straks nog maar een boterham moet gaan eten....Tjonge had ik beter niet kunnen zeggen...huis te klein.... Ach, zal wel weer goed komen...denk ik.....Sterkte iig en spuien maar hierzo....Lucht wel iets op denk ik, bij mij wel iig. @female: ik herken het, ben ook niet vooruit te branden en voel me in een nega spiraal zitten terwijl ik een gezellige mamma wil zijn voor dochterlief....Maar ja lees verhaal hierboven aan lb22.....dat lukt niet echt want mijn nega gedrag hoe ik het ook probeer te verbergen werkt wel door op haar...kindjes hebben enorme voelsprieten daarvoor.....Bah maar goed over een paar weekjes zal het weer over zijn want dan komen de meest fijne weken van de zw schap...nog effies doorzetten, gelukkig kunnen we lekker spuien hier en dat doet goed! @mikki77: welkom en ja duidelijker dan jou test kan echt niet hoor! Hoop dat alles goed mag gaan en dat je gezellig hier mee mag blijven kletsen. @JedidJah: Meid wat houd jij het spannend zeg! Sterkte en hoop dat je hier mag blijven en dan eindelijk ook echt de 9 maanden vol mag gaan maken! [-o< for you! Zo volgens mij ben ik weer even bij....fjoei...wat een werk....Voor de dames die ik alsnog wel vergeten ben sorry.....